logo Herbapol S.A. Lublin

Herbapol S.A. Lublin

Lublin

Każdy z nowych pracowników rozwija się pod czujnym wsparciem swojego bezpośredniego przełożonego, z którym wspólnie układa plan pracy mający na celu rozwój pracownika
Wywiadu udzieliła:
Katarzyna Frankowska Dyrektor ds. Personalnych Herbapol S.A. Lublin
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? 
Jednym z kluczowych momentów w rozwoju firmy był 1992 rok, w którym Państwowe Lubelskie Zakłady Zielarskie Herbapol zostały przekształcone w Herbapol Lublin Sp. z o.o., a cztery lata później firma stała się spółką akcyjną, co pociągnęło za sobą zmianę nazwy na Herbapol-Lublin S.A. 
 
Z czego najbardziej są Państwo znani? Jakie są najsłynniejsze produkty Państwa firmy? 
W naszej ofercie znajduje się bogata gama herbat, syropów owocowych oraz dżemów i konfitur. Jesteśmy liderem w kategorii herbat smakowych i syropów owocowych. Nasze topowe produkty to przede wszystkim syropy owocowe z linii Owocowa Spiżarnia, Herbaty owocowe Herbaciany Ogród, Herbaty ziołowe z linii Zielnik Polski jak również herbaty zielone Big-Active. 
 
Ile w tym momencie jest zatrudnionych pracowników? 
Obecnie zatrudniamy ponad 500 osób w całej Polsce
 
Pracowników na jakie stanowiska zatrudniacie najczęściej? 
Obecnie rozbudowujemy pion sprzedaży i do tego działu zatrudniamy pracowników.
 
Jakimi kanałami jest prowadzony proces rekrutacji? 
Ogłoszenia w Internecie, na naszej stronie www, spotkania na rozmowach kwalifikacyjnych.
 
Czy firma zatrudnia praktykantów, stażystów? 
Tak, praktykanci odbywają u nas praktyki przez cały rok, staże w wybranych działach firmy. 
 
Jak wygląda ścieżka rozwoju nowo zatrudnionego pracownika? 
Każdy z nowych pracowników ma szansę realizować się w naszej firmie poszerzając oraz zdobywając nowe kompetencje i umiejętności. Dodatkowo dzięki szkoleniom specjalistycznym pracownicy zdobywają cenną wiedzę. Każdy z nowych pracowników rozwija się pod czujnym wsparciem swojego bezpośredniego przełożonego, z którym wspólnie układa plan pracy mający na celu rozwój pracownika. 
 
Jak budujecie wizerunek pracodawcy w Internecie? 
Jesteśmy aktywni w kanałach digitalowych: komunikujemy się z konsumentami za pomocą strony internetowej, profilu społecznościowego na Facebooku oraz kanału YT, dzięki temu jesteśmy blisko naszych Konsumentów.
 
Tadeusz jest ciekawy jaka panuje atmosfera w pracy? 
Atmosfera jest twórcza i przyjazna – mamy przyjemność pracować z różnymi osobowościami, z których każda ma możliwość realizacji w naszej Organizacji.
 
Michała interesuje czy firma prowadzi szkolenia dla pracowników?
Tak prowadzimy systematyczne szkolenia dla pracowników zgodnie z planem szkoleń.
 
Włodek pyta czy wynagrodzenie jest jednoskładnikowe czy też w systemie premiowym?
Wynagrodzenie (podstawa + premia) 
 
Dziękujemy za rozmowę.