MediaExpert

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MediaExpert

Nickt
Kandydat

Serwus, a ja - jeśli ktoś by mógł odpowiedzieć, poprosił bym o informacje dotyczące specyfiki pracy, stanowisko DORADCY. Z zakresu obowiązków, przyjmowania dostaw pod kątem wprowadzania do systemu, dźwigania...i co tam jeszcze powinienem położyć na szali zanim powiem "sakramentalne" TAK. Pozdr.

anonim
Inne
@Nickt

A taki Doradca to dostaje pensję stałą miesięczną, czy pracuje tylko na prowizjach czy na jakiś innych celach?? Doradcy mają tu swobodę pracy, znaczy jest stacjonarna praca czy zdalna, hybrydowa? Mnie tez interesuje specyfika, ale pod tym kątem organizacyjnym.

Michał
Inne
@anonim

Pracownik pracuje tylko w sklepie , pensja to składowa:postawa + prowizja wypracowana przez doradcę. Na każdej lokalizacji stawki podstawy są inne

Kamil
Pracownik

Pracuje w Media Expert w innym sklepie niż WWA. Jako pracownik kilkuletni moge wypowiedziec sie na temat pracy tam. Jezeli ktos uwaza ze bedzie lezal i pachniał to ta praca nie jest dla niego. Jako TERG SA firma płaci w miarę dobre pieniadze, fakt za prace nie za lezenie. Zeby zarobic trzeba wykazac sie kreatywnoscia, dobrą komunikacją z klientem i byc inteligentnym. Pieniadze z nieba nie spadaja. Rozbieznosc zarobkowa jest ogromna. Raz zarobisz 5000 raz 7000. Zalezy od miesiaca, od działu. Fakt ze czasami KPI są wyssane z palca, i kompletnie odbiegaja od aktualnego handlu, gdzie jest mniej klientow a plany rosną, ale da sie przezyc. Kolejna sprawa jest ekipa w jaką trafisz. Jak trafisz na super kierownika i zgraną ekipe to i bedzie sie chcialo chodzic do pracy i zarobienie pieniedzy bedzie tez ławiejsze. Moja opinia jest neutralna.

Karo
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat pracy w ME na tzw. POKu?

Zainteresowany
Kandydat

Dzień dobry. Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć co się dzieje w firmie. Ostatnio pojawiło się dużo ofert. Mnie osobiście interesuje stanowisko KSS coś możecie więcej na ten temat powiedzieć.

Kamila
Pracownik
@Zainteresowany

Mocno poucinane premie za dane towary. Przykładowo jak 2-3 miesiące temu za sprzedaż 20 telewizorów, 10 lodówek i 15 pralek dostałeś 2k premii, to teraz za identyczną sprzedaż dostaniesz tysiaka. Dobrzy sprzedawcy nie lubią być (usunięte przez administratora) i odchodzą. A bajki o zwiększonych kosztach, kryzysie i większych wydatkach na reklamy, które zaowocują ilością klientów już przestały działać ;)

Luiza
Kandydat
@Kamila

Co do tych premii za sprzedaż, to jest tu jakiś stały system wzór liczenia premii? Pracownik wie, że np. dostanie konkretny % od sprzedaży danego produktu? Czy to jakoś uznaniowo działa?

Kamila
Pracownik
@Luiza

Masz premie za konkretne towary, więc wiesz ile zarobisz za daną sprzedaż. To jest akurat transparentne. Sprzedając np. dany telewizor marki X masz za niego 15zł premii, a marki Y 30zł, więc wiesz co Ci daje większą kasę.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Po przywitaniu się i przedstawieniu zakresu obowiązków i mojej przeszłości, przeszliśmy do tzw scenki sprzedażowej, w której musiałem przedstawić propozycje jak największej ilości produktów dla klienta, uzasadnić dlaczego ma kupić droższy produkt oraz powiedzieć coś o nowym laptopie. Dodatkowo później przekonać go do zakupu na raty i zachęcić do skorzystania z promocji. Ogólnie rozmowa trwała ponad godzinę, czułem się swobodnie a kierownik sklepu doceniał moje doświadczenie oraz wiedzę.

Pytania

1. Jak przekonać klienta do wyboru laptopa za 6 tysięcy, gdy on chce tego za 4 tysiące? 2. Co w przypadku agresywnego klienta, któremu nie działa sprzęt i chce go reklamować? 3. Jak namówić klienta na wybór ubezpieczenia za 1,5 tysiąca? 4. Jakie dodatkowe produkty można zaproponować do laptopa?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Adalbert
Kandydat
 Pytanie

Czy w procesie rekrutacji zwracają uwagę na wiek tzn. 50+ nawet z doświadczeniem z góry jest skreślony?

Ok
Pracownik
@Adalbert

Myślę że wiek nie jest aż tak istotny,jak by nie było u nas w sieci dużo jest starszych pracowników.Ostatnio byłem w 3 salonach u naszej konkurencji i dotarło do mnie skąd ten sukces Media Expert u nas pracują naprawę fachowcy ludzie którzy znają się na produktach a przynajmniej duża większość,nasza obsługa też jest na najwyższym poziomie.U naszej konkurencji nawet nikt do mnie nie podszedł jak wszedłem do salonu a jak zapytałem o sprzęty nie byli zainteresowani sprzedażą albo po prostu nie znają się na sprzętach,jest ogromna różnica w obsłudze, byłem w 3 salonach nie jednym,więc to nie przypadek.Z całą pewnością sukces naszej sieci to 90 % doradcy w salonach a że mamy też dużo starszych doświadczonych pracowników to tylko na plus.

Grigor
Inne
@Ok

Ale przy takim podejściu firmy zaraz będzie tych pracowników coraz mniej. Zresztą od ponad 2 lat idą redukcję, ale starego pracownika nie zwolnią, doprowadzają do sytuacji aż sami się zwolnią. Sam jestem na sklepie gdzie 50% załogi odeszła sama w ciągu 2 lat, a w regionalnym zero wsparcia, nie ma z kim gadać bo twoje zdanie jest g warte a on wie najlepiej. To nie jest współpraca tylko traktowanie doradcy jako śmiecia, narzędzia do zarobku... @Pracodawca

anonim
Inne
@Grigor

Kurcze, wasze opinie trochę sie wykluczają. Czy mozecie rozwinąć temat traktowania pracownika i kompetencji? Ja sie np. zastanawiam czy bym sobie poradził, o sprzetach co nieco wiem, pracowalem w obsludze, co prawda na cc ale obsluga to obsluga. Tylko niestety nie znam w ogole angielskiego, niby nie ma o tym w ogloszeniu ale wiem że dużo pracodawców traktuje to już jako standard. Jak to wygląda w środku?

Olek
Pracownik
@Grigor

Pracodawca to nie święty Mikołaj,to nie wina naszej firmy że przez 3 lata wszystko zdrożało o 50% i teraz trzeba kombinować żeby jakoś prosperować.Najłatwiej się wkurzyć na firmę ale to nie ona podniosła inflację do gigantycznych podwyżek.

Były już pracownik
Były pracownik
@Olek

Ale to nie powód żeby oszczędzać na pracownikach. W końcu to oni przynoszą firmie zysk

Pytanie
 Pytanie

Czy MediaExpert ma ściśle ustalone godziny pracy?

Smavix
Pracownik

Praca naprawdę ciekawa, twoje zarobki dużo zależą od tego jak pracujesz, u mnie wychodzi to średnio 5000-6000 netto miesięcznie w Warszawie, co jakby nie patrzeć jest dość fajnym wynikiem. Elastyczne grafiki, miła atmosfera i pomocne kierownictwo.

Mery
Kandydat
@Smavix

To z jakimiś premiami od sprzedaży te widełki? Czy moze jakieś inne dodatki jeszcze u was dochodzą? A czy grafiki na tyle elastyczne że praca dla studentów się nadaje?

Maciej
Były pracownik
@Mery

To ściema żeby złowić ludzi na ten haczyk. Jakby ci mieli faktycznie tyle zapłacić to stwierdza ze masz za łatwo i zwiększa ci cele do realizacji. Bo masz cały czas gonić za tym czymś a nie to dostać. Nie wierz w takie zarobki w sklepie bo to zwyczajnie nie jest rynkowo możliwe. Żeby tyle zarobić raczej z góry załóż że trzeba zajac się czymś innym.

NIe wiem jak to skomentować
Kandydat
 Pytanie

Zacznę od tego, że jakiś czas temu darzyłem ME dużą sympatią. Niestety albo stety postanowiłem tam aplikować. Rozmowa była miła, na odpowiedź czekałem 30 dni. Odpowiedź dostałem odmowną, bo zatrudnili kogoś z większym doświadczeniem i okay, nie mam z tym problemu. Problem w tym, że wyraziłem zgodę na udział w "przyszłych rekrutacjach". Zadzwonili do mnie ponownie po 2 msc, tak się złożyło, że jeszcze nie znalazłem odpowiedniej pracy, a ME nadal było miejscem, w którym chciałbym pracować, bo lubię tego typu miejsca. Żeby było śmieszniej, trafiłem na rozmowę z tym samym człowiekiem co wcześniej. Myślałem że wie, ale ten zorientował się dopiero w trakcie rozmowy że to już było. No i się zaczęło straszenie że to nie jest łatwa praca, że mogę nie dać rady, mam za małe doświadczenie, no to po co drugi raz zapraszacie mnie na rozmowę i tracimy wspólny czas? Miał mi dać znać do końca tygodnia. Oczywiście obyło się bez kontaktu. A ja poszedłem do innej firmy na to samo stanowisko i bardzo się z tego cieszę zarówno ja jak i moi przełożeni. A ME.... no cóż, porażka że najpierw nie potrafią się określić i męczą ludzi. Bo gdyby nie kolejny telefon z propozycją spotkania jaki miał miejsce parę dni temu to tej opinii by nie było. Nie polecam podejmowania współpracy z tą firmą. Stawka jaką mi zaoferowali to 4400. Warszawa Targówek Teraz wolę pójść do konkurencji aniżeli ME, nawet jeśli mam przepłacić, bo firma straciła dla mnie w oczach.

Max
Kandydat
@NIe wiem jak to skomentować

Osoba przeprowadzająca rozmowę zaczęła Cię do niej zniechęcać, gdy dowiedziała się, że już raz ze sobą rozmawialiście? Zastanawiam się na jakiej podstawie oceniła, że możesz mieć jakieś trudności w wykonywaniu powierzonych zadań? Dopiszesz, czy dzwoniła ta sama osoba, która z Tobą prowadziła spotkanie, i czy ta druga rekrutacja dotyczyła tego samego stanowiska, co poprzednio?

marcinuś
Kandydat
 Pytanie

Ile się średnio czeka na odpowiedź po wysłanu CV?

prawie były już pracownik
Pracownik

Z miesiąca na miesiąc wypłaty są coraz mniejsze, chociaż pracujesz tak samo i wyrabiasz plany tak samo. Dobrze to było kilka lat temu. Teraz w tergu zagościł Januszem pełną gębą.

Inez
Kandydat
@prawie były już pracownik

Z jakiego powodu kasa jest mniejsza, nie rozumiem tego? A premie zostały na tym samym poziomie? Daj znać jaka jest dokładna różnica w wynagrodzeniach.

Olek
Pracownik
@Inez

Wtrącę kilka słów,premie są mniejsze każdy pamięta ile za co było,co roku są przecież podwyżki płac więc teoretycznie po 6 latach pracy moja pensja powinna być 2 x większa a jest może 30% jak uwzględnimy że inflacja przez te lata podskoczyła 60-70 % to zarabiam dużo mniej.Jak się przyjąłem do media expert moja koleżanka w dyskoncie spożywczym zarabiała połowę tego co ja,wtedy czułem że mam dobrą pracę.Obecnie ona zarabia tylko 400 zł mniej niż ja,kasjerka w markecie spożywczym.Nie ma co się (usunięte przez administratora) jest jak jest.Dodam tylko że moja produktywność wzrosła nie spadła.

1
Halina
Inne

Udało mi się trafić na ofertę do media expert jako doradca klienta do pracy. Jak sprawdzają tą znajomość technologii, co mniej więcej warto wiedzieć, żeby dobrze wypaść? Czy jest jakieś szkolenie z produktów ogółem?

Gda
Inne

Tak nie do końca. Jak trafisz na kierownika ,zależy, ale trzeba się starać, przez pierwsze 2,3 miesiące musisz wyjść z siebie i stanąć obok,potem trochę luz,dadzą spokój. Zależy też 9d sklepu.

anonim
Kandydat
@Gda

Na wyniki sprzedażowe na początku też patrzą? Czy tylko na starania i zaangażowanie? A w ogóle to jaka jest umowa na start? O pracę? Potem jak przedłużają to na ile?

Ania
Pracownik
@anonim

Na początku względnie nie, ale jak np. w drugim miesiącu zaczniesz robić już dobre wyniki tj. przebijesz "promese" tzw. premię gwarantowaną to zaczynają się naciski. Starania i zaangażowanie zawsze na plus, ale zależy też od sklepu. Umowa na starcie jest na rok.

arczi

Pracuje w tej firmie już niecały rok więc mogę się wypowiedzieć, na najniższym stopniu czyli doradcy klienta bez większego doświadczenia w handlu, zarabiam średnio 3500 na rękę (miasto w woj. Śląskim) generalnie zarobki zależą od Ciebie. Jest to praca w której trzeba się starać, cały czas coś się dzieje, na pewno nie jest to praca dla leni przyzwyczajonych do pracy w biurze w której przez połowę czasu pracy pracownicy smieszkują i wysyłają sobie memy. Praca po 10-12h, średnio połowa miesiąca jest wolna( można dzielić np. ze studiami ). W moim sklepie kierownik sam pytał pracowników jaki system zmianowy chcą mieć, większość opowiedziała się za 10-12h. Rano dostaje się liste zadań około sprzedażowych i nie raz na tym kończy się kontakt z kierownikiem, nikt nad tobą nie ślęczy czy coś, po prostu coś ma być zrobione i tyle. Nie ma klientów to wykonuje się zadania. Nie ma problemu jeśli chce się mieć wolne w którymś dniu, ale to rożnie bywa na innych sklepach, z moim kierownikiem można się dogadać także nie narzekam :) Mogę polecić tę pracę, ja osobiście chyba już nie mógłbym się przyzwyczaić do pracy po 8h w biurze.

Żarty
@arczi

Żart, psikus, ale checa. Znowu ktoś z centrali robi sobie dobry PR : D

2
dariusz
@arczi

a kolega z centrali się urwał? oj żartowniś - kierownik sam pytał pracowników jaki system zmianowy chcą mieć? - cztery lata prosiliśmy swojego żeby robił nam dziesiątki na agd dużym (troje pracowników) 13 osób na sklepie -on na to że asm się nie zgadza i grafik musi być kaskadowo, duże miasto w woj. świętokrzyskim (nie pisze jakie bo mi admin usunie) nigdy nie przerzuciłem 3 tys. na rękę, po czterech latach na bruk - a kierownik zatrudnił na moje miejsce kolegę i jeszcze wziął kasę za polecenie pracownika - kolega arczi nie mógłby pracować po 8h w biurze? hahahahahahahahhahahahahahajh

1
Arczi
@dariusz

Ja mowie jak jest:) może jestem szczęściarzem bo mam takie kierownika hehe :) za mniej niż 3 tys bym tu nie pracował :p

3
Arczi
@dariusz

I to jest właśnie to polactwo, ta pogarda do ludzi. Nie dziwię się że cię zwolnili :)

2
Beata
@Żarty

W ogole to nie jest zabawne. Jak ludzie piszą, że dobrze zarabiają to piszesz, że to fejk. Najpierw zacznij od analizy wlasnego dzialania, dopiero potem wypisuj...

1
dariusz
@Beata

(usunięte przez administratora)

dariusz
@Arczi

Polakiem jestem takim samym jak ty - nikim nie gardzę - w pracy robiłem to co do mnie należało jak najlepiej potrafiłem przez cztery lata i tak mi podziękował kierownik zatrudniając na moje miejsce swojego kolegę (jeszcze wziął kaskę za polecenie pracownika) - dziękuję za empatię arczi

Marex
@arczi

Jeśli pracujesz już trochę czasu i znasz trochę system tej firmy ,to może odpowiesz mi na pytanie o co chodzi w tej firmie.Miałem do wyrobienia jakiś obrót no i wyrobiłem 50% więcej niż założony utarg,ale nie dostałem żadnej premii,pochwały itd...tak jak by wyrobienie 50% więcej obrotu było czymś zupełnie naturalnym w handlu,obecnie mój plan wyrobienia normy się zwiększył,natomiast osoba z mojego działu nie wyrobiła swojej podstawy i też jest ok ?? jaki więc jest sens robienia coraz to większego obrotu skoro nie ma się z tego nawet "miłego słowa"moja logika szwankuje bo ogarnąć trudno ten system.

1
dariusz
@Arczi

sprecyzuj co w mojej wypowiedzi było polactwem i pogardą dla ludzi?

2
Darek
Pracownik
 Pytanie
@arczi

W październiku 2018r. też pisałeś ze pracujesz niecały rok.To jak to jest Arczi? Piszesz że nie mógłbyś już w biurze pracować? Dział HR ci się znudził?

2
Darek
Pracownik
 Pytanie
@arczi

w 2018 jak mi nie przedłużyli umowy po 4 latach wiernej służby to mnie zjechałeś, że wychodzi ze mnie polactwo. Teraz znowu piszesz że pracujesz niecały rok? Zmień wpis lepiej

Darek
Pracownik
 Pytanie
@arczi

3500zł na rękę w dziale HR? Bidnie trochę

W4rb1rd
Pracownik
@Żarty

Złotów rules! :P

Zibi89
Inne
 Pytanie
@W4rb1rd

Tak swoją drogą to niesamowite, że taka wielka firma wciąż ma siedzibę w takiej dziurze jak Złotów. Ile to miasteczko ma, ze 20 tysięcy? ME musi być tam największym pracodawcą.

Wacek
Były pracownik
@arczi

Czytam Twoja opinię i sam się śmieje. Faktycznie tak jest na początku, jak pracownik się wdraża aby go nie wystraszyć, ale później zaczyna się jazda, co widać w innych opiniach. Jeśli się z tym nie spotkałeś to zazdroszczę, lecz co jest bardziej prawdopodobne jesteś z centrali to polecam zmienić taktykę. Zamiast próbować się wybielić i chwalić firmę, zacząć działać czyli zmienić podejście do pracowników, wynagrodzić ich i nie naciskać. Jak pracowałem usłyszałem hasło „skończyła się era pracownika, czas na rządy twardej ręki”, pamiętajcie ze z (usunięte przez administratora)nie ma pracownika a wy tak robicie. Jeśli nie jesteś z centrali to mam nadzieje ze oni to zobaczą

Przegląd w skrócie
Pracownik
@arczi

Jest cacy. W biurze to lenie robią i memy sobie wysyłają. Nie to co my, ludzie uszlachetnieni przez pracę. Co prawda jest górna granica 3500 ale zarobki zależą od ciebie.

Adam
Kandydat
@arczi

Opowieści z kosmosu wzięte

Oki
Pracownik
@arczi

Strasznie uogólniasz,to jak się będzie komuś pracowało zależy od wielu czynników i doskonale o tym wiesz.Jeden będzie pracował na dziale z 4 innymi osobami i będzie podział obowiązków w takim przypadku praca może być w miarę lekka i przyjemna a drugi będzie miał pecha i będzie odpowiadał za dział w dwójkę,gdzie kolega będzie nierobem i wtedy możesz się zajechać i osiwieć ze stresu bo na dziale powinny być przykładowo 3 osoby a są 2 z czego jedna robi wszystko,znam to.Inna kwestia to czy jesteś ambitny i odpowiedzialny,jeśli wymagasz dużo od siebie dużo i starasz się pracować jak trzeba wyrabiać wyniki KPI to nie będzie łatwo.To jest temat rzeka u nas w salonach znajdziesz osoby które pracują na 200% lub 100% ale są też tacy co nie dają z siebie nic, przychodzą odwalić godziny.Jak dobrze trafisz możesz mieć miło ,lekko i przyjemnie albo ...nie trafisz palcem (usunięte przez administratora)..to wszystko zależy od wielu czynników.

Małgo
Pracownik
@arczi

To rzetelna i zgodną z prawdą opinia

Darek
Kandydat
 Pytanie
@arczi

@arczi to gdzie Ty w końcu pracujesz? W biurze czy w salonie?

GdA
Pracownik
@arczi

Jest wystarczająca

Biurowy
Pracownik
 Pytanie
@Przegląd w skrócie

Czemu obrażasz ludzi którzy pracują z takim samym wysiłkiem jak Ty? z tą jedyną różnicą pomiędzy pracą fizyczną a umysłową?

1
Ciekawy
Kandydat
 Pytanie

Na jaką podstawę brutto może liczyć kierownik elektromarketu?

Pracownikmex
Pracownik
@Ciekawy

Nie mam pojecia. Ale podejrzewam ze ok 1000-1200 podstawy wiecej niz sprzedawca. Moze natomiast liczyc na wieksze premie niz pracownik ale moze tez miec wiecej zabrane w przypadku uchybien na sklepie

Natalia
Inne
@Pracownikmex

no właśnie teraz się tak zastanawiam to co należy do jego takich obowiązków tutaj? On też może jak sprzedawca pracować czy ma dużo innych rzeczy?

Pavell
Były pracownik
@Ciekawy

6 na rękę musisz mocno się napocić

Ok
Pracownik
@Pavell

4 na rękę musisz się mocno napocić.

Byly
Były pracownik
@Ciekawy

7200 brutto plus premie

Halina
Kandydat
@Byly

7200 brutto dla stanowisk kierowniczych, dobrze rozumiem? A jakieś widełki tych premii? To kilka czy może kilkanaście stówek? Te premie są w ogóle miesięczne czy kwartalne?

Dawid
Pracownik
@Halina

Nie, 7200zl brutto to na spokojnie wypracowałem jako zwykły doradca klienta. Jeśli kręcisz dobre wyniki to i awans na wyższe stanowiska jest możliwy ale musisz się oczywiście upomnieć (trzeba znać swoją wartość). Wiadomo, że wszystko zależy od wielkości sklepu i jego lokalizacji ale ja pracuję w małej miejscowości, więc i sprzedawców jest mało co daje możliwość na duży popis możliwości :) W niecałe dwa lata udało mi się przebić od doradcy klienta, po starszego doradcę, starszego specjalistę a ostatecznie na zastępcę kierownika więc da się wszystko :) sam też przyłożyłem rękę do kompletowania zespołu w sklepie więc teraz pracuje się bardzo miło choć wiadomo - klient nie raz potrafi zepsuć nerwy...

Adam
Inne
@Dawid

Awans na wyższe stanowiska to dostajesz po znajomości. Nie ważne wyniki. Ważne jak układa się z kierownikiem i ASM.

Irena
Inne
@Adam

W każdym sklepie tak jest? Zastanawiam się czy nie robiąc takich świetnych wyników można liczyć że wezmą człowieka pod uwagę przy podwyżkach?

Halina
Inne
@Pavell

Te 6 tyś to już w premiami? Jak to jest? Jaki jest system premiowania pracowników w firmie?

????
Pracownik

ta wasza reklama z Cleo już zbrzydła i zrobiła się nudna jak nie w radiu to w tv bo w Media ekspert taniej masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz masz żygac się chce ????

Aga
Inne

Witam, na początku miesiąca dokonaliśmy zakupu sprzętu AGD do kuchni, dziękujemy Panu Radkowi ( z Media Expert z Wągrowca przy ul .11listopada) za cierpliwość i fachowe doradztwo przy wybieraniu sprzętu. Pan Radek wykazał się dużą wiedzą w zakresie doboru sprzętu do naszych potrzeb - więcej jakich pracowników.

Kiwiorek98
Kandydat
 Pytanie

Jak tu jest z benefitami? W ogłoszeniu widzę MultiSport, Medicover, zniżki, premie, ubezpieczenie, fundację... Coś jeszcze? Ktoś korzysta i może się wypowiedzieć?

Low
Były pracownik
 Pytanie
@Kiwiorek98

A mają np karty lunchowe albo zwrot za bilet, finansują jakiś samorozwój typu jezyk czy ciekawe szkolenia?

2
Tak
Pracownik
@Low

Tak

2
Brak
Pracownik
@Kiwiorek98

Wszystkie benefity extra platne

Irena
Inne
@Brak

Nie bardzo rozumiem. Kto płaci? Pracownik ekstra dopłaca czy piszesz, że ekstra bo pracodawca płaci. Daj znać bo niezrozumiały ten komentarz jest

Nn
Były pracownik
@Kiwiorek98

Medicover jest taki ze jak przyjdzie co do czego to ia tak musisz zaplacic za wizyte bo sie okazuje ze nie ma tego w pakiecie. Sprawdzone. Nie polecam

Halina
Inne
@Kiwiorek98

Jakie ogłoszenie, stanowisko? Rozglądam się za pracą i nic aktualnie nie widzę, może ty mi coś powiesz. Trzeba pisać listy motywacyjne czy CV wystarczy?

He
Pracownik
@Low

Nie, takich benefitow nie dają. Czasem są jakieś szkolenia typowo sprzedażowe. Za dojazdy na szkolenia zwracają (paliwo)

Misiek
Pracownik
@Irena

Pracownik a niby kto

Zofia
Kandydat
@Misiek

Pracownik pokrywa całość czy jednak są współfinansowane przez pracodawcę? Pytam, bo nigdy się nie spotkałam z tym, że za benefity trzeba samemu płacić ...

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

GdA
Inne

Klient jes zdenerwowany,pośpiech,święta,i wymagania.Oni są kupić szybko,tanio,i bez żadnych dodatkowych kosztów.

Śmiać się czy płakać ...
Pracownik

Najlepsi są klienci którzy przychodzą po porady,ty się starasz wypakowujesz towar ,robisz jazdę próbną,spędzasz 30 minut inni klieci przemykają ci przed nosem.Po jakimś czasie klient mówi dziękuje Panu za pomoc,przekonał mnie pan do tego sprzętu zamówią sobie u was na stronie haha ,mówię : nie trzeba mamy kilka sztuk na stanie,mogę panu zrobić rezerwację,odłożyć jedną sztukę cena jest taka sama na salonie u nas jak na stronie me.pl.I następnego dnia widzę jak klient przychodzi po odbiór zamówionego towaru,z czym się to wiąże wszyscy wiemy.Takich ludzi jest ostatnio coraz więcej, ja już mam radar na tego typu ludzi i skupiam się tam gdzie mam coś pewnego.

Ragnik
Pracownik

Moim zdaniem ME tyo największy gracz na rynku. Pracować dla nich to pewien prestiż. Wszyscy wiedzą kim jest Media Expert!

Piotr
Były pracownik
@Ragnik

Jeżeli naciąganie klientów na przedłużenie gwarancji, wciskanie kosztowych rat, nieszczere doradzanie jest dla ciebie prestiżem to gratuluję.

2
Spostrzegawczy
Były pracownik
@Ragnik

Dokładnie jak z Biedronką!

Pracownik
Pracownik

Podniesienie najniższej krajowej powoduje zmiany w systemie premiowym co wpływa na niższe wypłaty. Aby pracownik osiągną premię jak z poprzednich miesięcy musi się bardziej wysilić. Jest inflacja wszystkie ceny idą w górę mniejsza ilość klientów, a Ty musisz zrobić wynik wartościowy i jakościowy dwa razy lepszy aby otrzymać wypłatę przybliżoną do poprzedniej.

Biznes po polsku
Pracownik
 Pytanie

Praca w Media Expert…. Generalnie polecam każdemu spróbować pracę w handlu, a zwłaszcza w ME, może wtedy społeczeństwo nie byłoby tak do siebie wrogo nastawione? Tak jak w przypadku wielu innych głosów, praca zależy od miejsca i współpracowników. Jeżeli się trafi kompetentny kierownik to luz, natomiast jeśli przeciwnie, to nic ciekawego nie czeka Cię w tej pracy. Do tego dochodzi kierownik regionalny, który w zależności na jakiego trafisz, traktuje dany region jako swoją własność, często wydając polecenia sprzeczne z informacjami z centrali (co niejednokrotnie powoduje zmiany w np. ekspozycji, gdzie musisz z powrotem coś ogarnąć, gdzie w tym samym czasie możesz sprzedawać). Co do awansów, praktycznie moim zdaniem obecnie nie istnieją. Można aplikować na wyższe stanowisko sprzedażowe, ale pieniądze te same, za to jeśli trafisz w swoim gorszym dniu na tajemniczego klienta, to masz większe szanse na oblanie i korektę premii, niż na jej zdobycie. Generalnie firma z tego co mi wiadomo, a próbowałem się czegoś dowiedzieć, nie dofinansuje żadnych zewnętrznych szkoleń ani kursów. Praca polega jak to w handlu na sprzedaży w tym również KPI, na które jest największe parcie. Motywacja w sprzedaży? To korekta premii, jeśli nie wypracujesz danego parametru. Co skutecznie demotywuje…. Za to na najwyższym poziomie w firmie stoi propaganda korporacyjna typu ile to można zarobić, co w praktyce bardzo średnio się przekłada. Również marketing i strategia firmy są cudowne, reklamy swoje jak np. Raty 0%, a centrala w wiadomości do pracowników swoje tj. raty oprocentowane, oczywiście klient świadomy, że chce pierwszą opcję, ale pracownik ma za zadanie przekierować go na raty oprocentowane, oczywiście jak z tego tytułu wpłynie skarga, to po głowie dostaje pracownik rzecz jasna. Zarobić można - najlepsi w sieci wyrabiają wypłaty rzędu kilkunastu tys. zl, średnio jak się trochę postarasz i wpadniesz czasem na nadgodziny poziom 5 tys zł na rękę nie powinien stanowić nierealnego wyzwania. Natomiast z roku na rok coraz ciężej wyrabia się adekwatne pieniądze, wpływ maja na to klienci, marketing firmy na najwyższym poziomie i oczywiście działania firmy spowodowane wzrostem minimalnej krajowej od 2019 roku. Także niby podstawa z roku na rok wyższa, ale pieniądze te same. Jeśli ktoś chce nabrać doświadczenia, to można spróbować, może akurat trafi do miejsca, gdzie ogólne zachowania, które opisałem, nie wpływają aż tak na pracowników. Życzę szczęścia!

Zostaw merytoryczną opinię o MediaExpert - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MediaExpert?

    Zobacz opinie na temat firmy MediaExpert tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 221.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MediaExpert?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 117, z czego 18 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 54 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MediaExpert?

    Kandydaci do pracy w MediaExpert napisali 22 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MediaExpert
Przejdź do nowych opinii