brak logo

Sklep Bobas

Zielona Góra

Opinie o Sklep Bobas

Kozakiewicz Sandra 2011-07-08 19:22:54
Chcąc zakupić wózek zostałam bardzo niemiło potraktowana, sprzedawca który był zajęty innymi klientami poprosił żebym zwróciła się do bodajże szefowej ( grubsza pani w czarnych włosach ) która była bardzo podirytowana że nie mogę czekać następnych 30 minut powiedziałam że pan powiedział żebym panią poprosiła o pomoc na to ona zapytała mnie " do jakich okoliczności pani mnie prosi ? " cokolwiek to miało znaczyć poszłam dalej oglądać wózki gdy szłam w strone kasy Pani rzuciła prostackim tekstem do drugiej pracownicy " CHODŹ TU BO PANI CHYBA ZARAZ URODZI " na co pracownica " OO TO BIEGNE ODEBRAĆ PORÓD " nie wiem czemu miał służyć ten głupi dialog może żeby rozśmieszyć innych kupujących bo sprzedawczyni nie mówiła a darła się . Rozumiem gdybym była kapryśna i nie mogła zaczekać 5 minut aż pani przy kasie sie zmobilizuje do wstania ale czekałam długo i też nie powiedziałam czegoś co mogło by ją zezłościć ... Moja ocena to NIEDOSTATECZNY fatalna obsługa jednym słowem hamstwo.
ALICJA MALEWSKA 2011-08-01 13:39:08
NAJGORSZY I NAJDROŻSZY SKLEP W ZIELONEJ GÓRZE, PRZY TYM BARDZO NIEKULTURALNA I CHAMSKA OBSŁUGA PRZY KASIE, MOWA O (usunięte przez moderatora). SZCZYT BEZCZELNOŚCI NIE POLECAM, JUŻ NIGDY TAM NIE PRZYJDĘ!
1
Gosc 2012-06-05 13:03:49
Potwierdzam powyższe opinie. Obsługa, w moim przypadku pan, z kulturą i kompetencją niewiele ma wspólnego.
1
Kasia 2012-10-18 15:40:28
A ja się nie zgodzę. W Bobasie jest najlepsza obsługa w całym mieście. Wiedzą co jest potrzebne a co nie. Panie wcale nie są niemiłe a Facet na wózkach zna się na towarze i jeszcze do tego wie dużo więcej o wózkach i fotelikach niz to co jest oferowane w sklepie. Nie wiem skąd się wzięły takie uwłaczające opinie. Kupcie sobie na necie jak nie potraficie z ludźmi rozmawiać. Ja wszystkim zagubionym mamom szczerze polecam ten sklep :)
2
panda 2012-11-14 22:38:08
Nie ma to jak zdziwiony klient o pytanie do jakich okoliczności jest o coś proszona sprzedawczyni, nie raz jestem świadkiem sytuacji jak klient podchodzi do lady i mówi mogę Panią prosić........a o co?,albo do czego to już nie sprecyuje, bo przecież prosi a sprzedawca ma czytać mu w głowie inaczej jest niekompetenty, jak żartuje to jest c [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] skim burakiem, jak obsługuje powściągliwie to nie miły i wkurzony, że ma pracę słyszymy. Jak doradza szczegółowo to się wścibsko wtrąca, gdy pozostawia wolny wybór to się nie interesuje. wtyd mi za ludzi którzy wystawiają takie negatywne opinie, nie spodbał się żarcik to trzeba było się upewnić co Pani w sklepie miała na myśli, bądź poprosić by nie komentowały bo jest Pani wielce oburzona, ale nie....najlepiej w sklepie przygrać głupa, a przyjść do domu i sklep przez internet obsmarować....

obsługa w Bobasie naprawdę jest dobra, doradzą, pomogą, dbają o klienta nie mierzonego miarą zasobności portfela, jak się nie podobało w Bobasie to zapraszam na drugi koniec miasta do pseudo hurtowni w której Panią potraktują dopiero klasą, gdy będzie Pani chciała obejrzeć pościel, usłyszy Pani \"ale ta pościel jest bardzo droga\", a gdy zapyta Pani o inny wzór wózka:\"ten wózek ma katalog wzorów ale niewielu klientów może sobie na niego pozwolić gdyż jest bardzo drogi\",

ja zdecydowanie polecam Bobasa i personelowi mówię głowa do góry, Panie w ciąży mają różne nastroje i pewnie te komentarze pisały hormony ;)
1
adrian 2013-12-24 11:43:39
obsluga fachowa ale zbyt natarczywa, nie da sie czegos spokojnie obejrzec bo facet zachowuje sie jak poparzony - sporo gada i wciska klientom informacje o swoich towarach - ja chce spokojnie porownac sobie kilka modeli a nie zeby ktos naskakiwal na mnie
Mama Natana 2014-10-29 12:52:47
Widać,że facet ma gdzieś klienta i jego opinię,sam kulturą nie grzeszy i jeszcze po drodze konkurencję obsmarował.Tupet nie z tej ziemi,a później po Zielonej Górze echo niesie:"Nigdy więcej do Bobasa !!".Powodzenia i dużo zdrowia Panu życzę.
1
flyer 2015-02-04 17:46:26
jest rzeczywiście sporo wypowiedzi osób które korzystały z usług Bobasa, bo jest ich zdecydowanie więcej niż samych pracowników, których ten sklep tak naprawdę zbyt ielu nie zatrudnia. Z tego co wiem to kadra która jest obecnie daje sobie świetnie radę. Niestety nie mam informacji co do stawek na jakie mogą liczyć
piotrek 2015-04-02 11:09:14
Sklep Bobas to tragedia!!! Największe ceny w Polsce. Natarczywy pan nie daje dojsc do głosu i nawija jak najety. Opcja negocjacja ceny śmiech na sali ...trzy dni czekalem żeby usłyszec stek bzdur a cenowo konkurencji i tak nie pobił. Nie polecam strata czasu na ten sklep. Czasy komuny się skończyły
4
Były Klient 2015-07-12 14:01:45
Przestrzegam wszystkim przed zakupami w BOBASIE w Zielonej Gorze! pan ze sklepu ma tak uszykowana bajere na temat wozkow BEBETTO ze szok!Od poczatku... Mam zasobny portfel i chcialem kupic wozek X LANDER ale pan bobas tak zbil mnie oraz moja zone na manowce zapewniajac ze bebetto to ferrari wsrod wozkow ze kupiłem to polskie badziewie. A x lander to drogi szajs. Otoż pan bobas ma zapewne duza prowizje od firmy Bebetto i wpycha to wszystkim jak leci. Prezentacja tego pana na temat tego badzieweia to mistrzostwo! Jestem mega niezadowolony z wozka bebetto pod wieloma wzgledami. Od razu widac ze to produkt polski. Planuje go sprzedac i kupic wozek jaki planowalem. Ale NAPEWNO nie w Bobasie. Polecam sklep Tobi. Pozdrawiam
4
diabolique 2015-08-12 16:17:43
Sklep stacjonarny całkiem nieźle wyposażony, niestety właściciel odstrasza natrętną gadką. Zapewnienia o negocjacji ceny można włożyć między bajki. Jest to wyłącznie chwyt marketingowy. Trzeba sobie powiedzieć jasno: jak chcesz kupić taniej szukaj w innych sklepach.
3
Marta 2016-04-19 10:57:11
Nie polecam. Początkowo byliśmy bz mężem nastawieni, że całą wyprawkę kompletujemy w Bobasie. Pierwsza wizyta półtora godzinna prezentacja wózka. Przymknęłam oko i wysłuchałam. Pan mógłby zadbać o higienę jamy ustnej. To bezpośredni kontakt z klientem. W czasie prezentacji jesteśmy zapewnieni, że jeśli wybrany wózek znajdziemy gdzieś taniej (tu nie padły Info, że ma to być punkt autoryzowany, jedynie że może to być jakikolwiek sklep internetowy lub stacjonarny) to dostaniemy wózek w tej cenie. Dostaliśmy także Info, że jeśli znajdziemy wózek wmtej samej grupie cenowej o takich samych parametrach to wózek dostaniemy od Pana za darmo. Pan przedstawia się jako właściciel więc słowo powinno być wiążące. Znalazłam wózek, ale uwaga różnił się montowanie amortyzatora czyli ponoć to już łamie umowę. Amortyzator ma tą samą funkcję jest jedynie przykręcony inaczej. Zabawniejsze jestvto, że w sklepie internetowym znalazłam wózek prawie 200 zł taniej. Z mężem byliśmy pewni, że otrzymamy rabat do niższej ceny. Byliśmy ogromnie zdziwieni, kiedy PAN zrobił się bordowy i próbował nam wmówić, że takiej umowy nie było. Każdy ze znajomych, który trafił ntu na prezentację słyszał to co my.w dalszej części rozmowy próbował mi udowodnić, że ten sklep nie jest bautoryzowany i z tad niższą cena. Zbita z tropu w domu sprawdziłam i okazuje się, że sklep jest autoryzowany przez bebetto. Kolejne kłamstwo, że jeśli zamówię z tego sklepu to tracę gwarancję door to door. Kolejne kłamstwo, że wózek na stronie tamtego sklepu to model 2015 gdzie w bobasie jest 2016. I tu informacja producenta, że to ten sam model tylko zmiana kolorystyki. Wózek samnw sobie jest tym samym modelem. Bardzo uraziły mnie kłamstwa. Cały czas byliśmy zapewniano, że będzie rabat. W tym momencie podziękuję Bobasowi za współpracę i zamówię że sklepu internetowego, który ma zresztą dwie siedziby stacjonarne. A resztę wyprawki kupię gdziekolwiek byle nie musieć oglądać twarzy kłamliwego Pana. Pan ten rozmawiał ze mną również telefonicznie i tu skomentuje jedynie, że była nto żałosna rozmowa. Krzyczał na mnie i nie dał dojść do słowa. Niech PAN przestanie mówić, że nie pozwoli nikomu przejść do konkurencji, bo ja wózek już dziś odebrałam dwieście złotych taniej i tam z chęcią wrócę, a Państwa ominę szerokim łukiem. Polecam szkolenie interpersonalne oraz powrót do podstaw rozmów z klientem. Przypominam, że klient to pewnie Pańska prowizja skoro reklamuje PAN jedną firmę i tu też pozostawie be komentarz a to co mówi PAN o innych firmach. To po co sprzedaje PAN inne wózki skoro wyslawial się PAN że to gowna. Koleżanka przyszła do Pana po mutsy, a PAN wciskał jej wózek za 1300 mówiąc, że ta firma lepsza. Właściciel dla którego nie liczy się zysk to już zadziwiające zjawisko.
2
klient 2016-05-05 15:31:12
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Kilka dni temu z żoną szukaliśmy artykułów dziecięcych w rożnych sklepach, wszedłem do Bobasa żeby się tylko rozejrzeć, przy okazji porównać ceny z innymi sklepami. Pierwsze co zwróciło moją uwagę to niesympatyczne podejście do klientów jednej z Pań w blond włosach która chyba tylko sporadycznie wychodzi z pomieszczenia koło schodów (chyba biuro) Pani dziwnie "obcina" klientów, i niekoniecznie im pomaga w zakupach. Kiedy chcieliśmy obejrzeć wózek Pan który przedstawił się jako szef natarczywie namawiał nas do zakupów w sklepie, oferując nam jakiś śmiesznie niski rabat. Z tego co widzę, wiele osób ma negatywna opinie na temat tego sklepu, mimo dużego asortymentu. Jeszcze raz nie polecam, zakupy w tym sklepie to żadna przyjemność.
4
Klientka 2016-05-10 16:07:24
Zgadzam się powyższymi opiniami. Gwarancja niskiej ceny, którą dostaliśmy działała tylko do momentu gdy znalazłam ofertę 150 zł tańszą. Wtedy bobas zaproponował 50zł rabatu. Mąż gotów kupić tutaj byle wózek już był. Wózek jechał pięć tygodni, właściciel miał wolneni wtedy pracownica poinformowała nas na miejscu, że z wózkiem jest problem bo na hurtowni nie ma tapicerki w wybranym kolorze. Jakież było nasze zdziwienie, gdy 10minut później właściciel dzwonił i kłamał, że wózek będzie. Na każdą obietnice kontaktu zero odzewu. Ciąża jest powikłana, nie mam zamiaru wydzwaniac czy chodzić i prosić o odpowiedź. Właściciel to kłamca. W obsłudze naszej skłamał przynajmiej pięciokrotnie.kłamał że wózek już jedzie a babką z biura sprawdziła że w ciągu kolejnych dwóch tygodni na pewno nie wyjedzie z hurtowni, Kłamał, że gwarancję door to door tracę jak kupię internetowo, dzwoniła do producenta nic nie tracę, kłamał o gwarancji najniższej ceny,znalazłam pięć stron gdzie wózek był tańszy, PAN obalal każdy próbując mi udowodnić że to oszuści. Kłamał, że salony na których cenę się powolalam to nie są autoryzowane punkty. Sprawdziłam są. Jednocześnie wydzwnial do tych sklepów z pretensjami z mają niższe ceny. Donosił na nich do bebetto. Był nie miły, powtarzał w kółko utarte teksty. rozmowa potrafiła trwać godzinę i ciągle w kółko pan powtarza to samo. Wózek kupiony gdzie indziej, taniej choć to nie to było najważniejsze. Jest i czeka. Nic tam nie kupię za to jak zostałam potraktowana. Pan specjalista właściciel rzucił nawet uwagę, że mam nie robić problemu, że wózka jeszcze nie ma bo mój brzuch jest mały i na pewno nie urodze za cztery tygodnie. Spedcjalista sprzedawca ginekolog istny.nie polecam. Szkoda nerwów
2
Kamasto 2016-05-12 14:58:51
A ja jestem zadowolona i Szef Wszystkich szefów jest jaki jest każdy wie i z reszty obsługi, pracowników jestem bardzo zadowolona i będę tam wracać choćby po smoczek.
Pozdrawiam wszystkich NIEzadowolonych.
Martyna 2016-05-25 15:11:57
Nie polecam!!
4
julia 2016-06-02 14:13:21
zdecydowanie odradzam. nie miła obsługa (właściciel), okłamywanie, nmawianie na zupełnie inny wózek niż chcieliśmy. Sugerowanie, że wózek , który chcemy to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Gówno dwa razy droższe niż o co wciskał nam on. Dodatkowo kupiliśy fotelik na jaki nas namawiał, niestety nie starczył on nwet do pół roku, a zapewniał nas ze poltora rku nim pojezdzi.
3
kajo 2016-07-01 14:32:36
dlaczego konkretnie nie polecacie tej firmy i pracy?
Zostaw swoją opinię o Sklep Bobas - Zielona Góra
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sklep Bobas