Witam. Chciałbym się dowiedzieć v=czy obecnie w firmie są przyjęcia na kierowcę w Warszawie? Ile świeżak zarabia? Czy pracodawca zatrudnia też na umowę-zlecenie czy tylko na umowę o pracę?? z góry dziękuję za odpowiedzi
@Zenek a masz pomysł co mogłoby pomóc firmie Souter Holdings Poland Sp. z o.o. w rozwoju? Jest przecież szansa, że ktoś z zarządzających firmą zajrzy na forum i przeczyta Wasz propozycje i może nawet wdroży je w życie.
Poczytałem wpisy i powiem jedno. Bardzo dużo zależy od waszej pracy. Ktoś napisał pomysł na firmę dobry ale jakość spada. Jak firma dociśnie będzie larum!!!
Skąd się bierze tak częste ostatnio podstawianie autobusów innych przewoźników na linie PB (nawet na tych zagranicznych zdarzają się stare autobusy)? Po co firma posprzedawała autobusy a teraz nie ma czym jeździć? Czy taniej jest wynająć autobus z kierowcą? A może PB chce oddać swoje linie podwykonawcom? Wiadomo coś czy w ogóle planują zakup jakichś nowych pojazdów?
Może będą wymieniać autobusy na nowe i dlatego tymczasowo podnajmują ? M że ktoś słyszał to mógłby sie podzielić.
@kris a na kogo aplikowałeś? Na kierowcę autobusu w Souter Holdings Poland? Może pojawi się niedługo nowa oferta pracy i wtedy Twoje CV zostanie wykorzystane. Zawsze jak zależy nam na pracy w danej firmie to warto poczekać, bo firmy przechowują CV w bazach, więc mogą się w końcu odezwać.
Prawda jest może brutalna ale odszkodowania należy domaga się od firmy w której został opłacony przejazd.
@Iro Twoje pytanie są również interesujące i dobrze byłoby, żeby znalazły się na nie odpowiedzi na wątku Souter Holdings Poland. Pamiętajmy, że odpowiadając możemy komuś pomoc w znalezieniu informacji na forum.
Jest wiele narzekan ze strony pasazerow. A kto skrupulatnie czyta regulamin na ktory sie zgadzaja podrozujac Souter Holdings? Co ma kierowca do organizacji rozkladow i calej polityki firmy? Chetnie podepene sie pod pytanie Hanny wyzej i dowiem co maja do powiedzenia sami kierowcy? Pozdrawiam
Polski Bus przywłaszcza pieniądze klientów. Pobiera opłaty i nie wywiązuje się z umowy. Zdarzyło się, że autobus nie przyjechał (nie to, że się spóźnił ale w ogóle nie przyjechał) a mimo to firma nie chcę zwrócić pieniędzy. Odmówiła powtórnej reklamacji. Co gorsza postępuje nie fair zarzucając, że Polski Bus nie odpowiada za przewozy pośredników i że należy u nich egzekwować reklamację. Mimo iż pośrednik nie jest stroną umowy. To tak jakby z reklamacją butów kazać iść do ich producenta, bo my (sklep) za wadę nie odpowiadamy. To są działania bezprawne. Wady: - przywłaszcza pieniądze za niezrealizowane kursy (gdy bus nie przyjedzie) - brak możliwości zakupu biletu u kierowcy - opóźnienia na porządku dziennym - brak komunikacji, życzą sobie blisko 4zl/min rozmowy z konsultantem na infolinii - numery tel w sprawach opóźnien nigdy nie działają. Są wyłączone - brak pomocy ze strony kierowców w kwestii bagaży - wifi zwykle nie działa, a jak działa to jak krew z nosa. Nie da się z tego korzystać Odradzam firmę BP tour współpracujacą z Polski Bus. Są niepoważni, zakłamani, zaprzeczają faktom, komunikacja z nimi jest fatalna. Zaprzeczają sytuacjom, które de facto miały miejsce (bus nie przyjechał i nie zrealizował kursu), twierdząc, że było zupełnie odwrotnie. Zakłamanie w BP tour nie ma granic.
@stasiu może współpracują z innymi firmami, bo widać, że na ich stronie można kupić też przejazdy na inne linie autokarowe. PolskiBus.com ma teraz sporo ofert pracy. Czy są osoby, które pracują w PB i chcą powiedzieć czy warto aplikować?
Czy firma ma jakieś potrzeby kadrowe? Co słychać nowego w firmie? Tak mało opinii piszecie, jaki jest powód tego?
Czy ktoś się orientuje gdzie znajdę aktualną listę ofert?
jesli ktoś z Was kierowców jest ciekaw jak naprawdę jest z pracą w polskibus.com i chce się dowiedzieć tego z pierwszej ręki, zapraszam 08.08.2017(wtorek) w Krakowie przy ulicy Czerwonego Prądnika naprzeciwko hotelu Florian od 10:00
wysyła się do Was CV i nic cisza...a za kilka dni ogłoszenie o Krakowie od nowa..czy ktos czyta nadsyłane CV czy od razu usuwa??/
Nie ma idealnych firm, zawsze mogą zdarzyć się jakieś niedociągnięcia.
(usunięte przez administratora) Znam tego kierowce osobiscie i nie slyszalem nigdy zadnego complaina na niego.
Dlaczego zostal usuniety link na moimi poscie? Jezeli naruszylem w jakis sposob regulamin prosze o konkretny przepis.
Czy uważacie, że firma nie zasługuje na pozytywne opinie? Wszędzie mogą zdarzyć się błędy czy kłopoty ale to nie znaczy , że firma jest zła. Takie sytuacje się zdarzają!
Maniek Wlasnie o tym chcialem napisac. Wszyscy z gory na dol jada po firmie rowno. A czy ktokolwiek sie zastanowil co moze byc spowodowane dana sytuacja? Nie! Jestem "me myslef and I" hahahaha Nie czyta regulaminow (ja tez nie) ale rownaja kierowcow i cala firme po calosci. Najpierw zapytaj a potem wyraxaj swoja opinie jeden z drugim. Zawsze kazdy ma swoje racje ale widziane z innej perspektywy maja totalnie inne znaczenie.
Firma zasługuje na pozytywne opinie, pomysł na jej działalność jest bardzo dobry, ceny konkurencyjne, ale widać, że jakość usług się pogarsza, firma nie robi nic by było lepiej. Zamiast poprawić jakość swoich własnych kursów to strona staje się platformą do sprzedaży biletów na istniejące od dawna kursy innych przewoźników, na które często można kupić bilet u kierowcy w dzień odjazdu w takiej samej cenie.
Ggdfjj Wydaje mi sie ze jakosc uslug spada bo nie ma komu sie tym zajac w firmie. Ale tez pasazerowie wydaja sie bardziej wymagajacy. Megabus w UK nalezy do tego samego wlasciciela ale mimo opoznionych lub tez awaryjnych autobusow firma dzwoni do klintow i odpisuje na maile i nie ma takiej zlewki. Poza tym nie ma takiej sztywnej atmosfery miedzy kierowca a pasazerem. Jak sie uda znalesc to zamieszcze announcement w fajnym wykonaniu kierowcy na Megabusie. Pol zartem pol serio ale wszyscy kumaja o co biega i pasazerowie wiedza co jest co...
Jestem pasażerem przewoźnika Polski Bus, który realizował podróż z Ostrowca Świętokrzyskiego – Warszawy i z Warszawy – Gdańska dnia 13 lipca 2017 roku. Firma nie zwracała uwagi na potrzeby klientów, podchodząc do nich dość nie odpowiedzialnie. Kierowca autobusu Linii P10 z Rzeszowa do Warszawy (planowy przyjazd do Warszawy to 16.15) miał już problemy ze stanem technicznym pojazdu. W okolicach Rzeszowa kierowca wjechał na Bazę Firmy i naprawiał usterki w autobusie. Trwało to ok. kilkunastu minut, następnie w Ostrowcu Świętokrzyskim kierowca przyjął pasażerów do autobusu i nie wyjeżdżając z dworca od razu podjechał zaledwie 100 metrów do bliskiego Warsztatu Samochodowego i nie informując o niczym klientów wyszedł na 35 minut z autobusu. Wiele osób spieszyło się na przesiadkę w Warszawie na inne środki transportu, w tym autobus linii Polski Bus oraz na samolot. Cudem ruszyliśmy nie wiedząc c się stało i czy dojedziemy na miejsce. Okazało się, że w Radomiu kierowca również wyszedł z autobusu, informując tylko niewielu pasażerów o tym, że już dalej nie jedzie. Czekać należy na podmianę. Należało w tym przypadku poinformować wszystkich pasażerów przez mikrofon, że autobus jest posuty i nie jedzie dalej. Kilku Klientów przesiadło się do busa, innej firmy przewozowej. Kierowca firmy Polski Bus poinformował nielicznych, że autobus P1 z Warszawy do Gdańska, który ma planowy wyjazd o 17.30 będzie czekał na swoich pasażerów. Pojechałem więc busem, udało mi się skontaktować z kierowcą lini P1, który nie chciał czekać 30 minut na klientów swoich, powiedział, że skontaktuje się z szefostwem. Kiedy dojechałem na miejsce ok. 18.00 okazało się, że kierowca 15 minut wcześniej odjechał, czyli czekał na swoich pasażerów tylko 15 minut, co zdenerwowało wielu. W Warszawie (Młociny) jest biuro tej Firmy. Moja koleżanka była tam i prosiła ich, aby w jakiś sposób zadziałali w tej sprawie. Pracownik odesłał koleżankę do infolinii, gdzie oczywiście należy płacić prawie 4 zł za minutę połączenia. Zaproponowali jedyni bilet o ok. 22. Nie chcieli od razu oddać kosztów zakupu biletów. Dzisiaj chciałem dokonać zmiany rezerwacji, a na stronie internetowej PolskiegoBusa oczywiście wystąpił błąd! Niektórzy pracownicy tej firmy są bardzo nieodpowiedzialni, nie przejmują się tym, że swoi pasażerowie z ich winy nie mogą dotrzeć do celu. Powinni poczekać te 30 minut na swoich klientów, tym bardziej, że jechali oni też linią PolskiBus. NIE POLECAM TEJ FIRMY! Lepiej zapłacić więcej, niż mieć później problemy z dojazdem do domu, szczególnie w przypadku łączenia dwóch biletów. Najlepiej mieć zapas minimum 2godziny na przesiadkę, bo to im się często zdarza, ze się spóźniają. Poza tym, kiedy porosiłem w biurze PolskiegoBusa na Młocinach o dane kierownika, bo chciałem zgłosić skargę, oczywiście odmówiono mi udzielenia tych informacji. Pasażer z okolic Gdańska
Ostatnio awarie i opóźnienia zdarzają się coraz częściej. Kiedyś jeździłem PB często i opóźnienia zdarzały się bardzo rzadko, a jeśli były to tylko ze względu na korki. Przeważnie przyjazdy do celu były nawet przed czasem. Ostatnio jechałem do Warszawy i we Wrocławiu pojazd miał awarię. Czas oczekiwania na podstawienie pojazdu zastępczego wyniósł 2,5 godz., mimo że firma ma w mieście bazę. Kierowca zatrzymał autobus i nawet nic nie powiedział o awarii, przez 2 godz. nie było wiadomo czy w ogóle coś podstawią czy będą czekać na serwis. Mam jednak nadzieję, że zaczną coś robić w celu poprawy jakości usług, bo gdyby przejął ich Flixbus, to zapewne ceny wzrosłyby znacznie
NIck Flexibus przejal I wykopal z Europy Megabus a to nalezy do tego same go wlasciciela wiec..... Who knows ;) Service fanny bo pracowalem chwile jako kierowca I jedynymi rzeczami o jakie sie martwil kierowca to zeby nie bylo imprezy na kolkach z blantami w tle.
Co nowego słychać w firmie? Pracowałem tu ale zmiany zmusiły do odejścia.
Souter Holdings nie ma zupełnie zapotrzebowania na pracowników!