Opinie o Souter Holdings Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Souter Holdings Poland Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Souter Holdings Poland Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Przewóz osób - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Souter Holdings Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Rafał Nowy wpis

Witam. Chciałbym się dowiedzieć v=czy obecnie w firmie są przyjęcia na kierowcę w Warszawie? Ile świeżak zarabia? Czy pracodawca zatrudnia też na umowę-zlecenie czy tylko na umowę o pracę?? z góry dziękuję za odpowiedzi

Hanna Nowy wpis
Inne

@Zenek a masz pomysł co mogłoby pomóc firmie Souter Holdings Poland Sp. z o.o. w rozwoju? Jest przecież szansa, że ktoś z zarządzających firmą zajrzy na forum i przeczyta Wasz propozycje i może nawet wdroży je w życie.

Majtek

Poczytałem wpisy i powiem jedno. Bardzo dużo zależy od waszej pracy. Ktoś napisał pomysł na firmę dobry ale jakość spada. Jak firma dociśnie będzie larum!!!

Zenek Nowy wpis
@Majtek

Firma by się rozwijała i robiła kasę tylko ktoś tu źle zarzadza bo jest straszny potencjał

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stasiu

Skąd się bierze tak częste ostatnio podstawianie autobusów innych przewoźników na linie PB (nawet na tych zagranicznych zdarzają się stare autobusy)? Po co firma posprzedawała autobusy a teraz nie ma czym jeździć? Czy taniej jest wynająć autobus z kierowcą? A może PB chce oddać swoje linie podwykonawcom? Wiadomo coś czy w ogóle planują zakup jakichś nowych pojazdów?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Leszek G Nowy wpis
@stasiu

Nie ma kto jeździć a kurs musi byc

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Souter Holdings Poland Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator Wózka Widłowego / Magazynier
Puurs
DSV Services Sp. z o.o.
(151 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Stach

Może będą wymieniać autobusy na nowe i dlatego tymczasowo podnajmują ? M że ktoś słyszał to mógłby sie podzielić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenek
@Stach

Nie kupią tylko tak mówią

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@kris a na kogo aplikowałeś? Na kierowcę autobusu w Souter Holdings Poland? Może pojawi się niedługo nowa oferta pracy i wtedy Twoje CV zostanie wykorzystane. Zawsze jak zależy nam na pracy w danej firmie to warto poczekać, bo firmy przechowują CV w bazach, więc mogą się w końcu odezwać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenek

Prawda jest może brutalna ale odszkodowania należy domaga się od firmy w której został opłacony przejazd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@Iro Twoje pytanie są również interesujące i dobrze byłoby, żeby znalazły się na nie odpowiedzi na wątku Souter Holdings Poland. Pamiętajmy, że odpowiadając możemy komuś pomoc w znalezieniu informacji na forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iro

Jest wiele narzekan ze strony pasazerow. A kto skrupulatnie czyta regulamin na ktory sie zgadzaja podrozujac Souter Holdings? Co ma kierowca do organizacji rozkladow i calej polityki firmy? Chetnie podepene sie pod pytanie Hanny wyzej i dowiem co maja do powiedzenia sami kierowcy? Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michał

Polski Bus przywłaszcza pieniądze klientów. Pobiera opłaty i nie wywiązuje się z umowy. Zdarzyło się, że autobus nie przyjechał (nie to, że się spóźnił ale w ogóle nie przyjechał) a mimo to firma nie chcę zwrócić pieniędzy. Odmówiła powtórnej reklamacji. Co gorsza postępuje nie fair zarzucając, że Polski Bus nie odpowiada za przewozy pośredników i że należy u nich egzekwować reklamację. Mimo iż pośrednik nie jest stroną umowy. To tak jakby z reklamacją butów kazać iść do ich producenta, bo my (sklep) za wadę nie odpowiadamy. To są działania bezprawne. Wady: - przywłaszcza pieniądze za niezrealizowane kursy (gdy bus nie przyjedzie) - brak możliwości zakupu biletu u kierowcy - opóźnienia na porządku dziennym - brak komunikacji, życzą sobie blisko 4zl/min rozmowy z konsultantem na infolinii - numery tel w sprawach opóźnien nigdy nie działają. Są wyłączone - brak pomocy ze strony kierowców w kwestii bagaży - wifi zwykle nie działa, a jak działa to jak krew z nosa. Nie da się z tego korzystać Odradzam firmę BP tour współpracujacą z Polski Bus. Są niepoważni, zakłamani, zaprzeczają faktom, komunikacja z nimi jest fatalna. Zaprzeczają sytuacjom, które de facto miały miejsce (bus nie przyjechał i nie zrealizował kursu), twierdząc, że było zupełnie odwrotnie. Zakłamanie w BP tour nie ma granic.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@stasiu może współpracują z innymi firmami, bo widać, że na ich stronie można kupić też przejazdy na inne linie autokarowe. PolskiBus.com ma teraz sporo ofert pracy. Czy są osoby, które pracują w PB i chcą powiedzieć czy warto aplikować?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenek

Czy firma ma jakieś potrzeby kadrowe? Co słychać nowego w firmie? Tak mało opinii piszecie, jaki jest powód tego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartłomiej

Czy ktoś się orientuje gdzie znajdę aktualną listę ofert?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bociann

jesli ktoś z Was kierowców jest ciekaw jak naprawdę jest z pracą w polskibus.com i chce się dowiedzieć tego z pierwszej ręki, zapraszam 08.08.2017(wtorek) w Krakowie przy ulicy Czerwonego Prądnika naprzeciwko hotelu Florian od 10:00

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pik
@bociann

wysyła się do Was CV i nic cisza...a za kilka dni ogłoszenie o Krakowie od nowa..czy ktos czyta nadsyłane CV czy od razu usuwa??/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cezary

Nie ma idealnych firm, zawsze mogą zdarzyć się jakieś niedociągnięcia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iro

(usunięte przez administratora) Znam tego kierowce osobiscie i nie slyszalem nigdy zadnego complaina na niego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iro
@Iro

Dlaczego zostal usuniety link na moimi poscie? Jezeli naruszylem w jakis sposob regulamin prosze o konkretny przepis.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maniek

Czy uważacie, że firma nie zasługuje na pozytywne opinie? Wszędzie mogą zdarzyć się błędy czy kłopoty ale to nie znaczy , że firma jest zła. Takie sytuacje się zdarzają!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iro
@Maniek

Maniek Wlasnie o tym chcialem napisac. Wszyscy z gory na dol jada po firmie rowno. A czy ktokolwiek sie zastanowil co moze byc spowodowane dana sytuacja? Nie! Jestem "me myslef and I" hahahaha Nie czyta regulaminow (ja tez nie) ale rownaja kierowcow i cala firme po calosci. Najpierw zapytaj a potem wyraxaj swoja opinie jeden z drugim. Zawsze kazdy ma swoje racje ale widziane z innej perspektywy maja totalnie inne znaczenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ggdfjjj
@Maniek

Firma zasługuje na pozytywne opinie, pomysł na jej działalność jest bardzo dobry, ceny konkurencyjne, ale widać, że jakość usług się pogarsza, firma nie robi nic by było lepiej. Zamiast poprawić jakość swoich własnych kursów to strona staje się platformą do sprzedaży biletów na istniejące od dawna kursy innych przewoźników, na które często można kupić bilet u kierowcy w dzień odjazdu w takiej samej cenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iro
@ggdfjjj

Ggdfjj Wydaje mi sie ze jakosc uslug spada bo nie ma komu sie tym zajac w firmie. Ale tez pasazerowie wydaja sie bardziej wymagajacy. Megabus w UK nalezy do tego samego wlasciciela ale mimo opoznionych lub tez awaryjnych autobusow firma dzwoni do klintow i odpisuje na maile i nie ma takiej zlewki. Poza tym nie ma takiej sztywnej atmosfery miedzy kierowca a pasazerem. Jak sie uda znalesc to zamieszcze announcement w fajnym wykonaniu kierowcy na Megabusie. Pol zartem pol serio ale wszyscy kumaja o co biega i pasazerowie wiedza co jest co...

NIck

Jestem pasażerem przewoźnika Polski Bus, który realizował podróż z Ostrowca Świętokrzyskiego – Warszawy i z Warszawy – Gdańska dnia 13 lipca 2017 roku. Firma nie zwracała uwagi na potrzeby klientów, podchodząc do nich dość nie odpowiedzialnie. Kierowca autobusu Linii P10 z Rzeszowa do Warszawy (planowy przyjazd do Warszawy to 16.15) miał już problemy ze stanem technicznym pojazdu. W okolicach Rzeszowa kierowca wjechał na Bazę Firmy i naprawiał usterki w autobusie. Trwało to ok. kilkunastu minut, następnie w Ostrowcu Świętokrzyskim kierowca przyjął pasażerów do autobusu i nie wyjeżdżając z dworca od razu podjechał zaledwie 100 metrów do bliskiego Warsztatu Samochodowego i nie informując o niczym klientów wyszedł na 35 minut z autobusu. Wiele osób spieszyło się na przesiadkę w Warszawie na inne środki transportu, w tym autobus linii Polski Bus oraz na samolot. Cudem ruszyliśmy nie wiedząc c się stało i czy dojedziemy na miejsce. Okazało się, że w Radomiu kierowca również wyszedł z autobusu, informując tylko niewielu pasażerów o tym, że już dalej nie jedzie. Czekać należy na podmianę. Należało w tym przypadku poinformować wszystkich pasażerów przez mikrofon, że autobus jest posuty i nie jedzie dalej. Kilku Klientów przesiadło się do busa, innej firmy przewozowej. Kierowca firmy Polski Bus poinformował nielicznych, że autobus P1 z Warszawy do Gdańska, który ma planowy wyjazd o 17.30 będzie czekał na swoich pasażerów. Pojechałem więc busem, udało mi się skontaktować z kierowcą lini P1, który nie chciał czekać 30 minut na klientów swoich, powiedział, że skontaktuje się z szefostwem. Kiedy dojechałem na miejsce ok. 18.00 okazało się, że kierowca 15 minut wcześniej odjechał, czyli czekał na swoich pasażerów tylko 15 minut, co zdenerwowało wielu. W Warszawie (Młociny) jest biuro tej Firmy. Moja koleżanka była tam i prosiła ich, aby w jakiś sposób zadziałali w tej sprawie. Pracownik odesłał koleżankę do infolinii, gdzie oczywiście należy płacić prawie 4 zł za minutę połączenia. Zaproponowali jedyni bilet o ok. 22. Nie chcieli od razu oddać kosztów zakupu biletów. Dzisiaj chciałem dokonać zmiany rezerwacji, a na stronie internetowej PolskiegoBusa oczywiście wystąpił błąd! Niektórzy pracownicy tej firmy są bardzo nieodpowiedzialni, nie przejmują się tym, że swoi pasażerowie z ich winy nie mogą dotrzeć do celu. Powinni poczekać te 30 minut na swoich klientów, tym bardziej, że jechali oni też linią PolskiBus. NIE POLECAM TEJ FIRMY! Lepiej zapłacić więcej, niż mieć później problemy z dojazdem do domu, szczególnie w przypadku łączenia dwóch biletów. Najlepiej mieć zapas minimum 2godziny na przesiadkę, bo to im się często zdarza, ze się spóźniają. Poza tym, kiedy porosiłem w biurze PolskiegoBusa na Młocinach o dane kierownika, bo chciałem zgłosić skargę, oczywiście odmówiono mi udzielenia tych informacji. Pasażer z okolic Gdańska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ghkjhgg
@NIck

Ostatnio awarie i opóźnienia zdarzają się coraz częściej. Kiedyś jeździłem PB często i opóźnienia zdarzały się bardzo rzadko, a jeśli były to tylko ze względu na korki. Przeważnie przyjazdy do celu były nawet przed czasem. Ostatnio jechałem do Warszawy i we Wrocławiu pojazd miał awarię. Czas oczekiwania na podstawienie pojazdu zastępczego wyniósł 2,5 godz., mimo że firma ma w mieście bazę. Kierowca zatrzymał autobus i nawet nic nie powiedział o awarii, przez 2 godz. nie było wiadomo czy w ogóle coś podstawią czy będą czekać na serwis. Mam jednak nadzieję, że zaczną coś robić w celu poprawy jakości usług, bo gdyby przejął ich Flixbus, to zapewne ceny wzrosłyby znacznie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iro
@ghkjhgg

NIck Flexibus przejal I wykopal z Europy Megabus a to nalezy do tego same go wlasciciela wiec..... Who knows ;) Service fanny bo pracowalem chwile jako kierowca I jedynymi rzeczami o jakie sie martwil kierowca to zeby nie bylo imprezy na kolkach z blantami w tle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Langer

Co nowego słychać w firmie? Pracowałem tu ale zmiany zmusiły do odejścia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenek

Souter Holdings nie ma zupełnie zapotrzebowania na pracowników!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Souter Holdings Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Souter Holdings Poland Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 55 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Souter Holdings Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii