logo Souter Holdings Poland Sp. z o.o.

Souter Holdings Poland Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Souter Holdings Poland Sp. z o.o.

luki 2016-02-03 15:25
Remake, nie wiem skąd masz takie optymistyczne informacje na temat PB.Bo jakbyś choć jeden dzień przepracował w tej firmie to byś wiedział, że w najbliższych dniach zwolnienia obejmą ludzi z Ostródy, Gdańska, Lublina, Rzeszowa, Łodzi, Wrocławia. Co do rozwoju lini to kolejna bzdura. Rzeź lini właśnie się zaczęła i nie jest to nawet połowa czego już niebawem nie będzie.
1
luki bis 2016-02-04 08:13
Edgar, promocyjne przejazdy tj 4 przejazdy na jednego członka rodziny każdy za 2 zł, odzież jest to najtańszy wyrób szyty pod Warszawą, telefon 5 zł do wykorzystania :) szkolenia? Żarty żadnych szkoleń, jeśli kierowca nie wyszkoli się we własnym zakresie to będzie tyle wiedział i miały takie umieścić jakie wyniósł z kursu na kat D.
Więc nie kopiuj cie ogłoszeń tylko po pytajcie u źródła co proponuje Polski Bus. We styczniu zwolnili się kilkunastu kierowców z firmy. Daje do myślenia.
2
radek 2016-02-06 15:14
To w końcu jak jest w Polski Busie. Bo można przeczytać ze zwalniają a z drugiej strony na portalach są ogłoszenia o pracę dla kierowcy. Nie chciałbym się zatrudnić a po miesiącu żeby mnie zwolnili. Już sam nie wiem co robić.
grupa warszawska 2016-05-08 17:29
prawda jest taka że przy 220 godzinach zarobi się 2600 pracowałem tam prawie 2 lata.A teraz zwalniają na potege.nie rozpisuje sie bo nie ma to sensu bezulski to pajac jakich (usunięte przez administratora)
3
e[w 2016-06-03 18:57
to i tak uwazzam jest naprawdę godziwa kwota jak na polskie warunki, a mam nadzieję że Polski Bus wyszedł już kryzysow i walk z konkurencją bo chcę jako kierowca u was pracę dorwać
kierowca 2016-12-14 21:50
...za taką pracę(fachowość) jaką tam prezentujecie i jak się znacie na robocie to połowę tego co mówisz nie powinniście dostawać.czy wy coś w ogóle potraficie naprawić-raczej nie!
1
Zenek 2017-02-01 14:46
Czy są jakieś nowe oferty dla kierowcy autobusu najlepiej w Warszawie? Czy rejon kursów jest odgórnie ustalony, czy to się zmienia? Jakie są stawki ??
1
Dailmier 2017-02-04 22:21
Jakie sa obecnie zarobki kierowcow na dzien dobry?
Obecny 2017-02-07 19:38
Czy Souter ma aktualnie oferty pracy dla obsługi pasażera? Ile można zarobić i jakie są grafiki pracy?
Były 2017-02-21 11:38
Na dzień dzisiejszy kierowca przez pierwsze 3 miesiące 3025 zł brutto plus diety i nadgodziny ( o które trudno ponieważ cała praca dzieli się na pracę i dyżury, pracy na ogół około 140 godzin więc teoretycznie nie robisz nawet nominału plus około 100 godzin dyżurowych które teoretycznie nie są pracą ale spędzasz je w pracy). Po 3 miesiącach dostajesz 250 zł brutto premii która jest zabierana za babola lub zwolnienie lekarskie. Ogólnie firma ok jeśli chodzi o płacenie na czas. Co do pracy to niestety ganiają kierowców jak mogą nie kompetencja lidera warszawskiego aż kole w oczy. Niestety pan Bogdan nie ma zielonego pojęcia o czasie pracy kierowcy czy podstawowych przepisach z prawa pracy. Notorycznie każe wypisywać delegacje niezgodne z prawdą tylko dlatego, że tak każe mu planista a przyklaskuje temu kierownik L.G. Zdarza się że kierowca wcześniej wyjmie kartę bo tak każe Bogdan. Szczególnie często zdarza się łamanie doby pracowniczej. Praca w grupie Warszawa to mordęga szczególnie jeśli wywalą kierowcę na delegacje na 2 lub 3 tygodnie za 30 zł na dzień. Ogólnie nie polecam. Można znaleźć bez problemu prace za podobne pieniądze i z normalnymi ludźmi.
2
Hanna 2017-02-27 15:54
@Obecny Aktualnie firma poszukuje kandydatów na stanowiska Konsultanta ds. telefonicznej obsługi Klienta oraz Pracownik do pozyskiwania danych statystycznych. Jakie macie opinie na temat pracy w tej firmie?
4
ankaskakanka 2017-02-28 18:07
Hanno jesli chcesz odpisywac na 200 maili i odbierac 100 telefonow... Nie zapomnij o tym ze 3/4 tel. to pretensje ..Siedzxiec 20 metrow od kierownictwa i marketingu, ktorzy udają że pracuja. Pogonowski bedzie Ci na rece patrzyl tylko uwazaj bo ma bardziej wyregulowane brwi od Ciebie!! AA wiem dane statystyczne hmm bedziesz siedziec i liczyc pasazerow konkurencji na dworzu przez caaaaaly dzień...


P.S Pan bogdan wlazil w dupe wlazil i wydept, a na przerwach dalej kielbase z mikrofali pochlania Bleee
1
Hanna 2017-03-01 09:02
@ankaskakanka, dziękuję za Twoją opinię. Myślę, że prawie w każdej pracy są jakieś plusy i minusy ;)
iro 2017-05-31 23:18
"Byly".... skoro tak zle jest w PB to jak twierdzisz ze mozna dobrze zarobic i z normalnymi ludzmi to moje pytanie jest proste..."gdzie?"
Zeby nie bylo to jest powazne pytanie a nie pretensja czy kontra na Twoja opinie powyzej.

pozdrawiam
Hanna 2017-06-01 09:18
@iro a Ty jesteś pracownikiem Souter Holdings Poland Sp. z o.o.? Co możesz napisać nam więcej o swoich doświadczeniach? Jakie pozytywy dostrzegasz w pracy, a co według Ciebie wymaga zmiany? Chętnie dowiemy się od Ciebie więcej.
Iro 2017-06-01 18:07
Hanna

Nie jestem pracownikiem, nigdy nie bylem i nie wiem czy bede. Aczkolwiek pracowalem dla Megabus Manchester i w dalszym ciagu jestem zatrudniony przez Stagecoach, do ktorego Megabus nalezy. Jezeli chodzi o doswiadczenia w firmie to na zniewazanie pracownika nie ma szans. Jezeli to wystepuje sa zwiazki zawodowe (Unite), ktore zaraz to inwestyguja i prawda wychodzi na wierzch. Jedyne co mnie jak rowniez in ych kierowcow dobija to pasazerowie, ktorzy sa totalnie inni niz w Polsce i nie mam tutaj na mysli innego jezyka urzedowego.
Wyplata co tydzien i zgadza sie co do minuty. Jeste system ktory to wszystko monitoruje a sam kierowca ma wglad czy zostalo mu doliczone za opoznienie spowodowane korkiem na drodze np.
Mozna by pisac i pisac. Suma sumarum jest "fair".
Zenek 2017-06-06 22:41
Zawsze zazdrościłam pracy w Souter Holdings. Nie udało mi się przejść przez rekrutację czego bardzo żałuję. Dziwie się jak ludzie ciągle narzekają, po co to robią? Przecież mogą zmienić firmę i po kłopocie!
Iro 2017-06-07 08:04
Wydaje mi sie ze to nasza wada narodowa....bez narzekania to jak bez powietrza. Kierowca w sumie moglby zarabiac wiecej....jak by nie bylo odpowiada prawnie za osoby, ktore przewozi czyz nie???
Stagecoach Manchester to jedna z lepiej platnych prac w UK i na Megabus tez nie ma co narzekac ;)
Oluś 2017-06-18 16:31
WItam serdecznie!

Mój krótki i skromny post dotyczy trasy Płock>Toruń, otóż autokar Polskiegobusa nigdy nie jest punktualny, baa opoźnienie 10-15 min. jest standardem i trzeba się z tym liczyć. Lepiej wybrać innego przewoźnika.

Pozdrawiam,
Oluś
Zenek 2017-06-20 17:26
PolskiBus jest poważnym pracodawcą, zatrudnia ponad 500 pracowników i w porównaniu z tymi kilkoma wypowiedziami można sobie wyrobić zdanie o firmie.!
Iro 2017-06-20 22:15
Na poczatku chcialem zaznaczyc ze nie staje po zadnej ze stron ale.......wlasnie to ale jest dosc istotne. Oluś czy pracowales lub pracujesz jako kierowca takiego autokaru lub tez innego wiekszego pojazdu poruszajacego sie po autostradach? Hmmmm z wypowiedzi wniosku, ze raczej ten temat jest Ci obcy. A wiec wyjasniam dlaczego dla Ciebie jak i Tobie podobnym.
Otoz taki autokar jadac autostrada porusza sie z max predkoscia jaka moze sie poruszac. Ni ch [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie da sie szybciej ze wzgledow bezpieczenstwa. Wiec jezeli jest zaplanowany czas np 2h na jakiejs trasie to nie zrobi tego w 1.5h chyba ze zlamie prawo. Po drugie jezeli taki "kurs" natrafi na debila na drodze ktory go spowolni to wlasnie to oto opoznienie jest spowodowane debilem na drodze. I aytokar nie ma najzwyczajniej szans tego czasu nadrobic jak jest to mozliwe na autobusie miejskim. Szczerze piszac to sie dziwie i to grubo, ze opoznienie 10-15min naprawde ma znaczenie gdzie w regulaminie jest napisane jak byk, jezeli Twoja podroz jest laczana to musisz zostawic sobie 2h przerwy miedzy jednym a drugim srodkiem transportu. Ja pracuje w firmie gdzie opoznienia 30min do 1h to norma i codziennosc. Nie przeskoczysz robot drogowych ani nie polecisz nad idiotami, zeby byc na czas. Wiec postaraj sie popatrzec na sprawe z innej troche perspektywy.

Pozdrawiam
1
Zenek 2017-06-23 20:35
Jak ktoś będzie chciał to zawsze znajdzie powód, żeby oskarżyć firmę o wszystko o co tylko się da. Uważam, że przesadzacie z tym naprzeklinaniem. Zawsze można zmienić firmę może gdzieś jest to wymarzone miejsce pracy. Ale dziwnym zbiegiem okoliczności narzekają i dalej pracują.
1
kierowcaKraków 2017-07-01 23:59
jestem kierowcą w grupie Kraków, jeśli ktoś chce się coś więcej dowiedzieć o firmie i pracy chętnie udzielę więcej informacji, dodam że szukają kierowców
5
BocianieGniazdo 2017-07-02 18:00
Żal patrzeć na to co teraz dzieje się w tej firmie. Gdy tam pracowałem zatrudniano naprawdę elitę kierowców. Na podwójnej obsadzie raczej nikt nie martwił się o to z kim jedzie i czy dojedzie. Brak premii za uszkodzenia w ogóle nikt nie brał pod uwagę, bo na takich wozach uszkodzeń się nie robi. Obiecywano zarobki na poziomie 1000 euro i na obietnicach się skończyło. 90% kierowców zwolniła się i pożegnała z firmą, spora część wykorzystała odprawy za zwolnienie. W tej chwili jak widzę co kierowcy Polskiego Busa robią na autostradach to ręce opadają. Zatrudniają teraz byle kogo, bez doświadczenia byle jeździć. Ich polityka płacowa i lojalnościowa która wszem i wobec oznajmiała wilczy bilet dla tych co odejdą spowodowała że tacy jak ja już tam nie wrócą. Kiedyś zależało firmie by mieć kierowcę autokaru a nie byle kogo, gdyby w pewnym momencie o tym nie zapomniano dalej praca w Polskim Busie byłaby czymś wyjątkowym. Obecnie żaden szanujący się kierowca tam nie wróci tym bardziej że każdy z nas zna języki obce, ma również uprawnienia na ciężarówki. W pewnym momencie firma zapomniała że praca w Polskim Busie to nie zatrudnianie białego murzyna,a partnerska współpraca z zespołem wykwalifikowanych ludzi, którzy za codzienne bycie w domu zgodzą się pracować w prestiżowej firmie za mniejsze ale godne pieniądze. Odradzam pracę w tej firmie, zdecydowanie lepiej poszukać innego zajęcia gdzie rozwiniesz swoje umiejętności i doświadczenie. A tego w Polskim Busie już nikt cię nie nauczy , wielka szkoda. Firma obecnie prezentuje taki sam poziom jak firmy komunikacji miejskiej czy inne firmy krzak obsługujące linie dla Sindbada.

A dla zainteresowanych pracą zdradzę 3 triki jak przejść jazdę, nie spiesz się 3 ośkami jedzie się wolno i wolno się przyśpiesza. Zakręty zawsze bierze się wypuszczając mocno przód bo sporo zachodzi, łamanie jest na drugiej osi nie na pierwszej i zawsze patrz w lewe lustro bo plecak Astromegi zawsze wychodzi do 1,5 metra, tak samo góra pietra jak wypuszczasz. Jak przypilnujesz tych 3 elementów lider cię puści. Nie nauczysz się ich nigdy, jeśli nie jechałeś pietrem wcześniej czy jesteś po komunikacji miejskiej. Życzę udanej pracy.
1
Zenek 2017-07-02 21:56
Souter Holdings nie ma zupełnie zapotrzebowania na pracowników!
daro 2017-07-04 22:10
oluś daj spokój są korki.
1
Niewolnik 2017-07-14 21:11
Nareszcie się ktoś wypowiedział rzeczowo. Po swoich doświadczeniach u kilku pracodawców mogę śmiało stwierdzić że na dzień dzisiejszy nie ma się co łudzić na dobrą pracę w kat.D. Wszędzie kombinacje , naginanie przepisów , pauzy 9h w autobusie w trasie lub w pełnym słońcu na parkingu itd. Pracodawcy zamiast zachęcić kierowcę polepszyć warunki socjalne i płacowe to co robią? To człowiek słyszy że jak się nie podoba to drzwi otwarte ja sobie zatrudnię Ukraińca. I to jest tok myślenia polskiego pracodawcy. Żenada. Ja osobiście kończę przygodę z autokarami i proponuje innym szanującym się kierowcą też tak zrobić. Niech Ukraińcy się wykażą. Pozdrawiam.
zenek 2017-07-16 21:29
Są może jakieś plotki o tym czy firma w ogóle zamierza rozwijać swoje własne linie i nabyć jakieś nowe pojazdy (niektóre z obecnie jeżdżących mimo dosyć niewielu lat wyglądają na wysłużone), czy też może zamierzają oddać swoje linie pewnej niemieckiej firmie i zostać ich podwykonawcą?
Langer 2017-07-16 21:32
Co nowego słychać w firmie? Pracowałem tu ale zmiany zmusiły do odejścia.
1
drajwer 2017-07-17 14:03
Iro - przestań pisać bzdury - "opóźnienie spowodowane debilem na drodze" jeśli w taki sposób jeździsz, że zawsze idziesz po maxie - to powinieneś mieć zatrzymane prawo jazdy - własnie takie jazdy po maxie na drogach kończą się niewyhamowaniem i uderzeniem w pojazd poprzedzający lub wjazdem do rowu. to własnie się dzieje jeśli nie potrafisz dopasować prędkości do warunków na drodze.
rozkłady jazdy są źle ułożone, bo powinny przewidywać dłuższe przerwy przerwy na przystankach, tak, aby kierowca nawet kilka minut postał - zamiast gnać ile się da...
drajwer 2017-07-17 14:03
Iro - przestań pisać bzdury - "opóźnienie spowodowane debilem na drodze" jeśli w taki sposób jeździsz, że zawsze idziesz po maxie - to powinieneś mieć zatrzymane prawo jazdy - własnie takie jazdy po maxie na drogach kończą się niewyhamowaniem i uderzeniem w pojazd poprzedzający lub wjazdem do rowu. to własnie się dzieje jeśli nie potrafisz dopasować prędkości do warunków na drodze.
rozkłady jazdy są źle ułożone, bo powinny przewidywać dłuższe przerwy przerwy na przystankach, tak, aby kierowca nawet kilka minut postał - zamiast gnać ile się da...
1
NIck 2017-07-18 13:01
Jestem pasażerem przewoźnika Polski Bus, który realizował podróż z Ostrowca Świętokrzyskiego – Warszawy i z Warszawy – Gdańska dnia 13 lipca 2017 roku. Firma nie zwracała uwagi na potrzeby klientów, podchodząc do nich dość nie odpowiedzialnie. Kierowca autobusu Linii P10 z Rzeszowa do Warszawy (planowy przyjazd do Warszawy to 16.15) miał już problemy ze stanem technicznym pojazdu. W okolicach Rzeszowa kierowca wjechał na Bazę Firmy i naprawiał usterki w autobusie. Trwało to ok. kilkunastu minut, następnie w Ostrowcu Świętokrzyskim kierowca przyjął pasażerów do autobusu i nie wyjeżdżając z dworca od razu podjechał zaledwie 100 metrów do bliskiego Warsztatu Samochodowego i nie informując o niczym klientów wyszedł na 35 minut z autobusu. Wiele osób spieszyło się na przesiadkę w Warszawie na inne środki transportu, w tym autobus linii Polski Bus oraz na samolot. Cudem ruszyliśmy nie wiedząc c się stało i czy dojedziemy na miejsce. Okazało się, że w Radomiu kierowca również wyszedł z autobusu, informując tylko niewielu pasażerów o tym, że już dalej nie jedzie. Czekać należy na podmianę. Należało w tym przypadku poinformować wszystkich pasażerów przez mikrofon, że autobus jest posuty i nie jedzie dalej. Kilku Klientów przesiadło się do busa, innej firmy przewozowej. Kierowca firmy Polski Bus poinformował nielicznych, że autobus P1 z Warszawy do Gdańska, który ma planowy wyjazd o 17.30 będzie czekał na swoich pasażerów. Pojechałem więc busem, udało mi się skontaktować z kierowcą lini P1, który nie chciał czekać 30 minut na klientów swoich, powiedział, że skontaktuje się z szefostwem. Kiedy dojechałem na miejsce ok. 18.00 okazało się, że kierowca 15 minut wcześniej odjechał, czyli czekał na swoich pasażerów tylko 15 minut, co zdenerwowało wielu. W Warszawie (Młociny) jest biuro tej Firmy. Moja koleżanka była tam i prosiła ich, aby w jakiś sposób zadziałali w tej sprawie. Pracownik odesłał koleżankę do infolinii, gdzie oczywiście należy płacić prawie 4 zł za minutę połączenia. Zaproponowali jedyni bilet o ok. 22. Nie chcieli od razu oddać kosztów zakupu biletów. Dzisiaj chciałem dokonać zmiany rezerwacji, a na stronie internetowej PolskiegoBusa oczywiście wystąpił błąd! Niektórzy pracownicy tej firmy są bardzo nieodpowiedzialni, nie przejmują się tym, że swoi pasażerowie z ich winy nie mogą dotrzeć do celu. Powinni poczekać te 30 minut na swoich klientów, tym bardziej, że jechali oni też linią PolskiBus. NIE POLECAM TEJ FIRMY! Lepiej zapłacić więcej, niż mieć później problemy z dojazdem do domu, szczególnie w przypadku łączenia dwóch biletów. Najlepiej mieć zapas minimum 2godziny na przesiadkę, bo to im się często zdarza, ze się spóźniają. Poza tym, kiedy porosiłem w biurze PolskiegoBusa na Młocinach o dane kierownika, bo chciałem zgłosić skargę, oczywiście odmówiono mi udzielenia tych informacji.
Pasażer z okolic Gdańska

1
ghkjhgg 2017-07-18 20:08
Ostatnio awarie i opóźnienia zdarzają się coraz częściej. Kiedyś jeździłem PB często i opóźnienia zdarzały się bardzo rzadko, a jeśli były to tylko ze względu na korki. Przeważnie przyjazdy do celu były nawet przed czasem. Ostatnio jechałem do Warszawy i we Wrocławiu pojazd miał awarię. Czas oczekiwania na podstawienie pojazdu zastępczego wyniósł 2,5 godz., mimo że firma ma w mieście bazę. Kierowca zatrzymał autobus i nawet nic nie powiedział o awarii, przez 2 godz. nie było wiadomo czy w ogóle coś podstawią czy będą czekać na serwis. Mam jednak nadzieję, że zaczną coś robić w celu poprawy jakości usług, bo gdyby przejął ich Flixbus, to zapewne ceny wzrosłyby znacznie
1
Iro 2017-07-18 21:33
Mnostwo pasazerow nie ma pojecia o nie ktorych czynnikach jazdy autokarem takim jak wlasnie Polski Bus. Z tego co czytam to kierowcy tez sierotki Marysie. Duze tutaj ma znaczenie czy kierowca w ogole otrzymalem jakiekolwiek instrukcje co do zaistnialych sytuacji czy tez zostal pozostawiony losowi.
Informacja to podstawa w kontaktach z pasazerami ale jak czytam co jedno lepsze "ziolko".
Moze zmienmy tok myslenia I napiszmy co pasazerowie by sobie zyczyli I jak chcieli by byc traktowani przez kierowcow I tak same w druga strone. Co kierowcy moga, co chca a czego by sobie zyczyli w customer service z pasazerami.
Ciekawe co wyniknie?
Iro 2017-07-18 21:45
NIck

Flexibus przejal I wykopal z Europy Megabus a to nalezy do tego same go wlasciciela wiec..... Who knows ;)
Service fanny bo pracowalem chwile jako kierowca I jedynymi rzeczami o jakie sie martwil kierowca to zeby nie bylo imprezy na kolkach z blantami w tle.
Maniek 2017-07-20 10:17
Czy uważacie, że firma nie zasługuje na pozytywne opinie? Wszędzie mogą zdarzyć się błędy czy kłopoty ale to nie znaczy , że firma jest zła. Takie sytuacje się zdarzają!
2
Iro 2017-07-20 12:12
Maniek

Wlasnie o tym chcialem napisac. Wszyscy z gory na dol jada po firmie rowno. A czy ktokolwiek sie zastanowil co moze byc spowodowane dana sytuacja? Nie! Jestem "me myslef and I" hahahaha
Nie czyta regulaminow (ja tez nie) ale rownaja kierowcow i cala firme po calosci. Najpierw zapytaj a potem wyraxaj swoja opinie jeden z drugim. Zawsze kazdy ma swoje racje ale widziane z innej perspektywy maja totalnie inne znaczenie.
ggdfjjj 2017-07-20 20:26
Firma zasługuje na pozytywne opinie, pomysł na jej działalność jest bardzo dobry, ceny konkurencyjne, ale widać, że jakość usług się pogarsza, firma nie robi nic by było lepiej. Zamiast poprawić jakość swoich własnych kursów to strona staje się platformą do sprzedaży biletów na istniejące od dawna kursy innych przewoźników, na które często można kupić bilet u kierowcy w dzień odjazdu w takiej samej cenie.
1
Iro 2017-07-21 12:49
Ggdfjj

Wydaje mi sie ze jakosc uslug spada bo nie ma komu sie tym zajac w firmie. Ale tez pasazerowie wydaja sie bardziej wymagajacy. Megabus w UK nalezy do tego samego wlasciciela ale mimo opoznionych lub tez awaryjnych autobusow firma dzwoni do klintow i odpisuje na maile i nie ma takiej zlewki. Poza tym nie ma takiej sztywnej atmosfery miedzy kierowca a pasazerem. Jak sie uda znalesc to zamieszcze announcement w fajnym wykonaniu kierowcy na Megabusie. Pol zartem pol serio ale wszyscy kumaja o co biega i pasazerowie wiedza co jest co...
Iro 2017-07-21 12:59
(usunięte przez administratora) Znam tego kierowce osobiscie i nie slyszalem nigdy zadnego complaina na niego.
arczi 2017-07-23 11:22
nie no kolego masakra czy ty masz jakiekolwiek doswiadczenie jako kierowca hahahahahhaha masakra ale powiem ci jedno odkryłes ameryke hahahhahahahhahahahahahahahahahahahahhahaah jaki gosc
Majtek 2017-07-23 19:07
Poczytałem wpisy i powiem jedno. Bardzo dużo zależy od waszej pracy. Ktoś napisał pomysł na firmę dobry ale jakość spada. Jak firma dociśnie będzie larum!!!
1
Iro 2017-07-23 19:31
Arczi

Pijesz do??? Nie wiadomo co do czego i do kogo.

Iro 2017-07-26 20:38
Dlaczego zostal usuniety link na moimi poscie? Jezeli naruszylem w jakis sposob regulamin prosze o konkretny przepis.
Cezary 2017-08-01 16:40
Nie ma idealnych firm, zawsze mogą zdarzyć się jakieś niedociągnięcia.
1
bociann 2017-08-03 16:12
jesli ktoś z Was kierowców jest ciekaw jak naprawdę jest z pracą w polskibus.com i chce się dowiedzieć tego z pierwszej ręki, zapraszam 08.08.2017(wtorek) w Krakowie przy ulicy Czerwonego Prądnika naprzeciwko hotelu Florian od 10:00
1
Krakusek 2017-08-07 09:37
co tam w krakowie piszczy bo mnie to bardzo ciekawi
Bartłomiej 2017-08-09 12:02
Czy ktoś się orientuje gdzie znajdę aktualną listę ofert?
pik 2017-08-12 21:49
wysyła się do Was CV i nic cisza...a za kilka dni ogłoszenie o Krakowie od nowa..czy ktos czyta nadsyłane CV czy od razu usuwa??/
Zenek 2017-08-13 11:04
Czy firma ma jakieś potrzeby kadrowe? Co słychać nowego w firmie? Tak mało opinii piszecie, jaki jest powód tego?
Zostaw swoją opinię o Souter Holdings Poland Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Souter Holdings Poland Sp. z o.o.