Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Dzień dobry. Poproszę obecnych i byłych pracowników UC o opinie na temat płac na stanowisku Regionalnego przedstawiciela handlowego. Odważnych i nieskrępowanych zachęcam do przedstawienia średniorocznego poziomu wynagrodzenia netto na w/w stanowisku. 5-7tys. netto / miesiąc = "rozsądne", 7-8tys netto/miesiąc = "dobre" , 8-< "godne współpracy" :) Pozdrawiam.
Miałem okazję pracować w tej firmie i zgodzę się, że zatrudniają tylko "na chwilę", dostajesz cele, robisz robotę, ale i tak nic z tego nie ma bo po 3 miesiącach dostajesz kopa w (usunięte przez administratora)
Konkurencja nigdy nie śpi, na każdym kroku można być kimś, kimś się nie jest, ale publiczność uwierzy bo nie zna delikwenta.. Nie żyje w środowisku, bo go nie ma, bo w sumie po co ma być, na szczęście życie pokazuje że jednak mimo wszystko warto wierzyć w swoje możliwości, procentuje zawsze choć można wątpić, na chłopski rozum wśród intelektualistów jest to możliwe, było warto =>
Twoja odpowiedź jest dosyć niejasna. Nie zgadzasz się z opinią byłego pracownika, że osoby zatrudniane sa w tej firmie tylko na krótki okres, bez możliwości stałej pracy?
Polecam, rzetelna firma, szanują ponad wszystko to czym się zajmują, starają zawsze być na bieżąco z nowościami oraz są filarem branży moto w EU, reszta to podchwytający pomysły i próbujący przegonić niezależnego bezstronniczego Lidera, warto zaufać usługom które oferują jak i urzadzeniom, zawsze czekają przygotowane i dopieszczone na potencjalnego Klienta, marka nie bierze się znikąd, to lata ciężkiej i wytrwałej pracy, byle opinia nie splami dobrego imienia, niewiele jest tak naprawdę firm które wiedzą na czym się znają, lata robią swoje więc jedna z bardziej zaufanych firm od samego początku, polecam.
Wysyłają niezamówiony towar, inaczej rozmawia się przez telefon z Panem Olejnik Bartoszem a co innego robią. Po interwencji natychmiast przyznają się do błędu( Pan Olejnik) a następnie się wypierają. Prośba o pokazanie mojego rzekomego zamówienia zignorowana i kontakt mailowy się urywa. Zwracam towar przesłany mi bez zamówienia zobaczymy kiedy dostanę i czy fakturą korygującą i zwrot pieniędzy, prośbę już wysłałem i nie dostałem żadnej odpowiedzi!!!
Czy Pan przeczytał co to za strona, tu chyba pracownicy mają się wypowiadać na temat pracodawcy, a nie Klienci którzy sami nie wiedzą czego chcą. Na koniec najlepiej postawić się w roli pokrzywdzonego, bo przecież nasz Klient nasz Pan :) Więcej dystansu proponuję i pomóc koledze w obsłudze odrazu jeśli zdarzy się zaniedbanie. "Nie myli się ten co nic nie robi" Takie to prawdziwe ;)
Bardzo fachowa obsługa . Pani Justyna jest najlepsza. Lubię atmosferę w Unior Coframa Sp. z o.o. za: Profesjonalna obsługa.
A jakie wymagania mają??? Przecież i tak zatrudniają tylko na 3 do 5 miesięcy, a ponieważ grono byłych pracowników powiększa się w co raz to większym tempie, ciągle obniżają wymagania. Przypuszczam, że za kilka miesięcy będą zatrudniać do biura pracowników fizycznych, bo nikt inny już się nie pokusi. Przyjaźnie faktycznie jest - ale to tylko złudzenie. Kłamią w oczy i wciąż opowiadają o dobrej energii i nastroju w pracy - jak w sekcie. Dlaczego od początku nie informują - jesteś tu tylko po to żeby nadrobić zaległości, albo jesteś tu, bo nie chcemy nikogo zatrudniać na stałe, zostajesz 3 miesiące, szukaj nowej pracy.
Witam, Czy może ktoś z obecnych lub byłych pracowników napisać kilka słów o pracy w firmie? Prowadzą nabór na PH na południe polski, zastanawiam się czy startować w rekrutacji, posiadam spore doświadczenie w branży. Jak wyglada dzień pracy, ilu klientow do odwiedzenia, jaka atmosfera, flota i jakie wynagrodzenie można wynegocjować? Dzięki za informacje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Unior Coframa Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Unior Coframa Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.