brak logo

Biowet Puławy Sp. z o.o.

Puławy

Opinie o Biowet Puławy Sp. z o.o.

były 2011-09-13 05:28:47
Dobre żarty, nie.....polecam tej firmy. Zarobki ok, kierownictwo nie odpowiedzialne i nie decyzyjne.
mmmm.n 2012-08-01 18:49:59
Bagno bagno!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeden wielki [usunięte przez moderatora] bałagan!!!!!

Nie polecam.
freddy 2012-09-04 09:40:23
pracowałem kilka lat, na zarobki nie można narzekać, był [usunięte przez moderatora] , ale wrócił stary prezes i sie uspokoiło, solidna firma
2
lemonGRASS 2013-10-08 12:34:28
Zgadzam się z poprzednikiem, dopóki nie wrócił stary prezes było źle, jeszcze kilka miesięcy i było by po firmie i po naszych miejscach pracy.
Teraz jest spokojnie i okey, zobaczymy na jak długo...
4
PuławiaK 2013-11-25 22:44:40
janek zarobki są całkiem dobre, ale wszystko jak wiadomo zależy od stanowiska.
również zgodzę się z przedmówcami, że obecny Prezes robi dobra robotę i przede wszystkim jest na wskroś uczciwym człowiekiem.
1
student 2014-03-14 17:22:34
Panowie może wy mi pomożecie , Czy moglibyście mi mniej więcej wymienić możlwie stanowiska jakie mozna objąć po studiowaniu weterynarii i na cyzm mniej wiecej one polegaja ?
LoL 2014-03-18 10:53:21
Lek wet może tu być technologiem na produkcji(kadra wyższa)bądź pracować w kontroli jakości. Na razie jednak nie ma żadnych widoków na pracę na takich stanowiskach. Największe szanse na bycie przedstawicielem terenowym -można zajrzeć na stronę www. A z tym prezesem to jednak lizusostwo trochę...
mm 2014-04-09 11:30:33
Czy możecie podzielić się wiedzą jakie są zarobki w biowecie jako przedstawiciel? czy podstawa jest ok?
kwiatek 2014-04-20 10:33:53
do Lol: no chyba nie chcesz powiedzieć, że wolałeś tamto szefostwo?
jeszcze chwila i wszystko by się wywróciło... więc nie narzekaj bo nie masz na co.
no chyba, że sam chcesz zostać prezesem:-) ?
Firma jest ok.
co roku wypłacana dywidenda dla akcjonariuszy.

młoda gniewna 2015-01-08 12:28:42
ja jestem osobą która co prawda skończyła właśnie uniwerek ale chcę pracować w zgodzie i szacunku do siebie. zależy mi na możliwości realnej rozwoju więc jeśli zatrudnię się w Biowet Puławy Sp. z o.o. to jest możliwa w miare sprawnie ścieżka awansu i premiowania zawodowego? napiszcie tez prosze jakie netto zarobki
minor 2015-03-10 00:48:58
Biowet posiada całkiem długą listę produktów przeznaczonych dla zwierząt, zabezpieczenia ich zdrowia przed typowymi chorobami. Odnoszę wrażenie, że osoby mające naprawdę sporo wiedzy będą potrafiły się w Puławach odnaleźć. Nie wiem jak to wygląda, ale podejrzewam, że ludzie potrafią dojeżdżać nawet z pobliskich miast do tej pracy ... daje satysfakcję?
Wosz 2015-03-25 22:17:49
Biowet Puławy wydaje się być doskonałym miejscem na początku kariery zawodowej, a być może, jeśli będzie taka możliwość to na dłuższy czas. Sam chętnie bym się podjął u nich pracy lecz nie mam dużego doświadczenia. Jednak spróbuję bo do odważnych świat należy. Jest na początku jakiś okres próbny czy już normalnie od razu dostaje się umowę o prace ?
Czz 2016-05-11 20:55:56
No mi sie wydaje, chociaż może nie jest to zbyt pewna rzecz, że tutaj wszystko w porządku i płacą naprawdę fajne pieniądze za to że się tutaj jest, ogólnie przedstawiciele regionalni mają dobre prowizje
1
Zostaw swoją opinię o Biowet Puławy Sp. z o.o. - Puławy
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Biowet Puławy Sp. z o.o.