Opinie o Idea Nord Sp. z o.o. w Suwałki

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Idea Nord Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Idea Nord Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Usługi serwisu i naprawy sprzętu IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Idea Nord Sp. z o.o. w Suwałki

Nie polecam Nowy wpis
Inne

Kolorowa drukarka epson nie drukuje (usunięte przez administratora), byla dwukrotnie w tym w tym serwisie za posrednictwem przedluzonej gwarancji w ergo hestii i za pierwszym razem cwany serwis wymienil rzekomo glowice, po 2 miesiacach znowu sie zepsula, i tym razem serwis napisal ze jest to rzekome uszkodzenie mechaniczne pojemnika z czarnym tuszem. Po pierwszej naprawie drukarka drukowala na jasnoszaro a nie (usunięte przez administratora), i nadal nie dalo sie napelnic pojemnika z czarnym tuszem. Nie polecam ani tego nieuczciwego serwisu ani przelduzonych gwarancji w hestii, bo jak widac szukaja najtanszego serwisu z zerowym poziomem profesionalizmu.

1
adam Nowy wpis
Inne

nie warto z tej firmy korzystac pod zadnym pozorem cyganstwo

2
puzon Nowy wpis
Inne

brak profesjonalizmu w serwisie. żenada. Nie chcą uznać reklamacji. Nawet pewnie nie podpięli wyświetlacz do przetestowania. Brak rzeczowych dowodód.

1
Tyrion Lannister Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@puzon

Czy profesjonalizm zależy od 100% uznawania reklamacji? Czy ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć skąd w ludziach tyle tupetu? Sugerowanie, że nikt nic nie zrobił. A na to masz jakieś rzeczowe dowody? W czasach kiedy pracowałem naprawianych było ponad tysiąc sprzętów miesięcznie, reklamacji było kilkanaście. Czy to jest brak profesjonalizmu?

Tyrion Lannister
Były pracownik
 Pytanie

Największym problem firmy Idea Nord jest jej właściciel, czyli Komputronik. Mieli ogromną szansę na stworzenie jednego z lepszym serwisów komputerowych w Polsce. Nie jest to przesada. Chłopaki, którzy kiedyś (!!!) tam pracowali mieli bardzo dużą wiedzą i umiejętności. Niestety nie dane mi było nauczyć się wiele, ponieważ odeszli. Oczywiście, że z powodów finansowych. No cóż. Każdy może zamiatać ulice, ale znakomita większość populacji nie odróżnia napięcia od natężenia prądu. Kiedyś w rozmowie ze znajomymi wstyd było mi przyznać się ile zarabiam. Na produkcji w Suwałkach zarabiało się więcej. Z czasem zaczęły pojawiać się problemy z serwisowaniem laptopów, więc spadł ich wolumen, pojawiły się telefony i tablety. I tak serwis stał się "wymienialnią szybek w telefonie". do tej pracy nie potrzeba znajomości pracy MOSFETu. Pracownicy o większych umiejętnościach odchodzili, a zastępowali ich czasem... ech co za pacjenci tam przychodzili. Książkę można by napisać. A ponieważ na takiej szybce nie da się dużo zarobić, więc jest nacisk na ilość. Więc te opinie niezadowolonych klientów są ich pechem, bo albo trafili na wiecznego partacza, który pracuje, bo wykonuje dużo wymian, albo nowicjusza, który uczy się. Z tego co wiem zostało jeszcze dwóch co o elektronice wiedzą dużo. i szczęśliwi, których sprzęty do nich trafiają. Są też tacy, którzy mogliby taki poziom osiągnąć, ale jak pisałem wiedzy nikt nie wymaga przy wymianie elementów, więc w tej firmie osiągneli szczyt swoich możliwości. Atmosfera słaba. Albo denerwujesz się, bo dłubiesz nad jakimś problemem. Albo odpisujesz na maile w sprawie przeciągającej się naprawy, bo w dostawie nie przyszły części właśnie do tego modelu. Albo dzwoni klient z pretensjami, bo "w sklepie powiedzieli, że dostanę nowy" Kolejny (usunięte przez administratora) co się dał naciągnąć. Czy polecam? Jeśli jesteś młody i potrzebujesz wpisów o doświadczeniu w CV to tak. Jeśli interesujesz się elektroniką i już coś umiesz, to może się nawet czegoś nowego nauczysz. Stałe godziny pracy, urlopy do dogadania, wolne weekendy. W innym przypadku szkoda czasu i zdrowia. Chyba najlepszą opinią o tej firmie jest to, że większość suwalczan nie ma pojęcia, że taka firma istnieje lub nie wie gdzie jest.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do Idea Nord Sp. z o.o. na stanowisko SERWISANT SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO? Opisz swoje wrażenia z rozmowy kwalifikacyjnej. Jaką umowę proponuje pracodawca? Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
B e z n a d z i e j a

BEZNADZIEJNY, FATALNY serwis. To nawet nie serwis. Nie polecam kompletnie. I przestrzegam!!! Oddałam telefon z rozbitym przednim ekranem, jednak zanim to nastąpiło... Porażka! Dodzwonić się nie można było, co chwilę każdy mnie przekierowywał gdzie indziej, czekałam na słuchawce 20minut, po to, żeby sie dowiedziec, że 'dodzwoniłam sie nie na ten oddzial'. Dostałam instrukcje żeby zdjąć hasło z telefonu, co posłusznie zrobilam, jednak teraz obawiam sie tego błędu. PO CO KOMU DO WYMIANY SZYBY NIEZABEZPIECZONY TELEFON!?!?! Jedynym plusem bylo to, ze telefon wrócił po kilku dniach, jednak po czasie zorientowałam się, ze odpada mi szyba! Masakra! Jak normalnie nie marnuje czasu na pisanie opinii, tak tutaj jestem totalnie zawiedziona. Zapłaciłam ponad stówkę za ubezpieczenie, którego za darmo bym jie wzięła!!!!

2
Onufry
Inne

Jeśli ktoś ma uwagi dla firmy to sądzę , że byłoby najkorzystniej kierować je do firmy a niekoniecznie na forum pracowniczym.

Łukasz

Serwis tragedia. Ubezpieczyciel oddał drukarkę do serwisu Idea Nord w celu naprawy urządzenia. Nie dość , że nie naprawili usterki to zużyli ponad połowę tonerów drukarki laserowej w celu wykonania testów. Nadmienię , że nowy toner to koszt około 550 zł a są cztery sztuki. Po otrzymaniu drukarki jeden toner był całkowicie pusty a inne prawie. Tragedia OMIJAJCIE TEN SERWIS SZEROKIM ŁUKIEM !!!

1
Bartek
Inne

Żałuję, że na forum brakuje opinii ludzi pracujących w firmie!

Joanna

NIE POLECAM Po raz drugi do tego serwisu trafił mój czytnik przez sklep Komputronik z Olsztyna.Jest to chyba jedyny serwis do którego wysyłają sprzęt do naprawy.Odczytywanie korespondencji email pozostawia dużo do życzenia przez jedną i drugą firmę. Czytnik trzymany w serwisie od 5.06.2019do ...nie wiem czy w1.07.2019 będzie do odbioru ,bo może komu z pracowników (tam nikt za nic nie jest odpowiedzialny)znowu pomyliły się adresy ,o zgrozo Komputerownikz Olsztyna jest pod nowym adresem od 2lat ..nikt tego nie sprawdził.(????)i ja informuję o tym serwis. Gdyby nie moje telefony z pytaniem co się dzieje ze sprzętem pewnie jeszcze (tak jak poprzednio)poleżałby z 2 kolejne tygodnie. Dziękuję Panu z serwisu, który poświęcił trochę czasu i ponoć doszukał się problemu o którym mu mówiłam .Początkowo stwierdził ,że jest wszystko ok. Sprawdzę jak czytnik wróci do mnie . To było 26.06(wtorek) W piątek 28.06 kolejny tel. czytnik dalej w serwisie :-( leży i czeka. Na co??? JESTEM ROZCZAROWANA PODEJŚCIEM DO KLIENTA,3TYGODNIE w serwisie (naprawa kil godzin)NIKT ZA NIC NIE JEST ODPOWIEDZIALNY. NIE POLECAM

1
Kamil
Inne

Słyszałem o firmie dobre opinie. Może podpowie mi ktoś czy trudno dostać się do pracy?

Mirek

Wymieniali mi rozbity ekran w telefonie, wszystko jak najbardziej ok. Czas realizacji w miare szybki kontakt super. Polecam

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hasu

W celu ukrycia wadliwej naprawy i niepodłączenia dysków pod komputer zerwali plomby gwarancyjne... Sprawa z ubezpieczycielem trafi do sądu.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika
Inne

@Conieco, widzę, że posiadasz informację na temat firmy Idea Nord Sp. z o.o.. Czy możesz podzielić się z nami nie tylko informacjami dotyczącymi produkcji? Wielu użytkowników forum szuka na nim informacji dotyczących warunków pracy w danej firmie. Warto podzielić się wiadomościami dotyczącymi Idea Nord Sp. z o.o. jako pracodawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika
Inne

@klient - mógłbyś podać kilka szczegółów, które powodują, że polecasz Idea Nord Sp. z o.o.? Twoja opinia będzie pomocna dla innych osób zainteresowanych usługami. A jak wygląda sytuacja z zatrudnieniem? Czy ktoś pracuje obecnie i mógłby się wypowiedzieć na temat warunków zatrudnienia? Może są jakieś ciekawe oferty pracy w Suwałkach?

Conieco
@Dominika

Serwis naprawia ok 1000 sprzętów miesięcznie, co daje ok 12tys rocznie różnych urządzeń. Garstka negatywnych komentarzy to zaledwie promile niezadowolonych, bo wiadomo że klient zadowolony nie pisze opinii, wypisują tylko ci co chcą oczernic.

Dominika
Inne

W internecie można znaleźć mieszane opinie na temat tego jakim pracodawcą jest Idea Nord Sp. z o.o. Czy jest na forum jakiś pracownik który mógłby dać swoją opinię odnośnie pracy tam? Nie udało mi się również znaleźć żadnych ogłoszeń o pracę. Czy obecnie są prowadzone jakieś rekrutacje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nosacz
@Dominika

Warunki pracy niezłe, wypłaty kiepskie. Co do rekrutacji najlepiej zapytać na miejscu lub choćby telefonicznie zamiast szukać ogłoszeń.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Odradzam

Firma wspołpracuje z Hestia pobieraja koszt 23zł za kuriera w obie strony liczą sobie za diagnoze 60zł po czym odsyłąją sprzet nie naprawiony z informacja ze nie objety gwarancja. Wysłąłęm Tablet majac ubezpieczeni od mechanicznych uszkodzen nie uznali ze gniado ładowania jest uszkodzone dodatkowo przyslali Tablet zresetowany wykasowali wszystko zdjecia i aplikacje. Odrazam kazdemu korzystanie zubezpieczeni Hestii i tego serwisu

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
emeryt
@Odradzam

Myślę,że zlecając usługę należy najdokładniej określić czego oczekujemy od firmy,rodzaj uszkodzenia i wskazać objawy defektu sprzętu. Trzeba też pamiętać,że najważniejszą sprawą jest dokładne zapoznanie się z warunkami gwarancji oraz ogólnymi warunkami ubezpieczenia zakupionego sprzętu i ścisłe przestrzeganie tych warunków. Swoją drogą mechaniczne uszkodzenie gniazda ładowania to niezwykły wyczyn i być może,że gwarancja nie obejmuje tego sponiewieranego mechanizmu. Usługi niestety muszą kosztować, zwłaszcza te,które wymagają specjalistycznej diagnostyki i transportu. Taniej byłoby,gdyby osobiście dostarczyć i odebrać sprzęt. Zgadzam się z opinią co do Hestii, natomiast serwis jest OK.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiedzący
@emeryt

"Swoją drogą mechaniczne uszkodzenie gniazda ładowania to niezwykły wyczyn i być może,że gwarancja nie obejmuje tego sponiewieranego mechanizmu." Do uszkodzenia gniazda ładowania nie musi musi dojść w wyniku uszkodzenia mechanicznego. Każdy element urządzenia elektronicznego ma swoją wytrzymałość i po pewnym czasie odmawia dalszej współpracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
emeryt
@Wiedzący

... sie zgadza sie i sie ma sie do wszystkich urządzeń, i nawet żywych organizmów. Wesołych Świąt...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SILVAS
@Odradzam

nie rozumiem po co resetować tablet do wymiany gniazda ładowania???? ja bym się wściekła! jak masz zabezpieczyć pliki skoro nie masz do nich dostępu przed wysyłką ponieważ nie ma ładowania!? aż się boję, bo mam takie samo uszkodzenie....

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenek
@SILVAS

Jak urządzenie jest zablokowane hasłem/wzorem jak sprawdzisz komunikacje z PC ? Jak Klient nie zaznacza, że ma ważne dane serwis może wykonać reset do fabrycznych ustawień jeżeli jest taka potrzeba. Jak Klient ma ważne dane to powinien wykonywać kopie systematycznie, skoro ich nie robi to dane nie są ważne :-) Serwis chce szybko i sprawnie wykonać usługę, a nie walczyć z systemem Klienta.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
inkman
@SILVAS

przywrócenie ustawień fabrycznych (czyt. wykasowanie danych) jest to standardowa czynnośc serwisowa, i każdy serwis od tego zaczyna diagnozę. W przypadku gdy posiadamy jakieś ważne dane, których nie mogliśy zarchiwizować wystarczy poinformowac o tym serwis.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Remik
Inne

Słyszeliście , że Idea Nord Sp. z o.o. ma opinię bardzo dobrego pracodawcy? Może jednak warto pisać coś pozytywnego a nie ciągłe narzekanie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
miro

Serwis tragedia nie wiem co za specjaliści tam pracują .Czwarty raz wymieniają panel lcd , a to nie jest dobrze spasowany prześwity między obudową a panelem a to przebarwienia, a teraz włożona typowa podróbka i też z prześwitami.Dodam że telefon kupiony w Agd z ubezpieczeniem mam już dość zastanawiam się nad wzięciem niezależnego rzeczoznawcy jak nie umiecie czegoś naprawić to wymieńcie sprzęt na nowy bez wad SERWIS ????????

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
poirytowany

Ci co piszą pochlebne komentarze pewnie są pracownikami tej słabej i naciągającej klientów firmy, firma sprzedaje bardzo słabej jakości usługi , że o produktach nie wspomnę po prostu żenada , ludzie tam pracujący nie potrafią przyznać się do błędu i całą winę próbują przerzucić na klienta. Kupiłem ostatnio matrycę do laptopa która przyszła z wadami po odesłaniu ciągle od trzech miesięcy czekam na odpowiedź , jak dzwonię to słyszę ,że jeszcze nie zapadła decyzja w mojej sprawie . Po prostu nigdy nie miałem do czynienia z takim opieszalstwem. Przestrzegam przed zakupami w tej firmie.

1
uczciwy

Nieprofesjonalni oszuści. Nigdy więcej zakupów w tej firmie.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Idea Nord Sp. z o.o. - Suwałki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Idea Nord Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Idea Nord Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Idea Nord Sp. z o.o.
3.2/5 Na podstawie 25 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • M. Buczka 183 D
    16-400 Suwałki
  • NIP: 8441836803 KRS: 0000015256
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Idea Nord Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii