brak logo

Multispektrum Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Multispektrum Sp. z o.o.

Benny 2014-10-20 16:12:24
Nie polecam pracy w Multispektrum w Warszawie. Firma stylizuje się na korporację, a w środku są 4 osoby na krzyż. Większość osób ze zdjęć widocznych na stronie już tam nie pracuje. Trudno im się dziwić. Atmosfera z pozoru sympatyczna, ale szybko pokażą Ci jak mało jesteś wart. Pani dyrektor ds. PR (BTW żona prezesa) wie komu się przypodobać i robi to aż żołądek wywraca się na drugą stronę. Jej taktyką na skracanie dystansu jest obściskiwanie się i cmokaski z ludźmi widzianymi drugi raz w życiu. Można przez to poczuć ogromne zażenowanie. Zachowanie bardzo nie na miejscu jak na osobę dorosłą. Jest nachalna i namawia do tego innych. Ma również talent do angażowania ludzi w bzdurne sprawy. Potrafi też zrobić awanturę o głupotę. Ponadto firma nie potrafi postępować z pracownikami, nie motywuje ich, nie wspiera, nie organizuje pracy, pozostawia samym sobie, dając mało poważne obowiązki. Komunikacja bardzo prymitywna. Brak profesjonalizmu: maile pisane wieloma różnymi czcionkami, wyglądające rozwlekle, niektóre pisane nieskładnie i z wieloma błędami stylistycznymi. Sprawy klientów traktowane wg stopnia ich dochodowości dla firmy. Brak szacunku dla czasu i pracy ludzkiej. A ostatnio dowiedziałem się, że jednej z pracownic, z którą rozwiązali umowę permanentnie spóźniali się z wypłatą wynagrodzenia i nie wypłacali składek do ZUS. Firma parająca się doradztwem finansowym, która sama ma PROBLEMY FINANSOWE, czyż to nie PARADOKS? Taka właśnie powinna być nazwa tej firmy. Jeżeli już teraz firma nie jest wypłacalna, to z pewnością nie będzie dobrym partnerem w biznesie.
Kate 2014-12-12 16:15:15
Wszystko powyższe się zgadza. Byłam u nich asystentką (w domyśle wiceprezesa). Co mnie osobiście raziło?
1. Brak szkolenia BHP (zarówno wstępnego, jak i stanowiskowego)
2. Spóźnienia z wypłata wynagrodzenia (nigdy nie miałam jej do dyspozycji w terminie. Najpierw spóźnienia były krótkie, potem zaczęły się przesadnie wydłużać).
3. Bywały przypadki, że wszyscy w biurze mieli wolne, a ja zostawałam, bez przydzielonych wyraźnych obowiązków wypełniających mój czas pracy.
4. Nieopłacanie składek ZUS w terminie (w przypadku wynagrodzenia uprzedzano mnie, że się spóźni. O planowanych spóźnieniach w opłacaniu składek nikt mnie nie informował, zapewne licząc, że tego nie sprawdzę) i okłamywanie w żywe oczy, że zostały opłacone.
5. Po upływie 0,5 roku pracy otrzymałam standardy obsługi klienta firmy.
6. Brak zgód otrzymywanych od wszystkich klientów wpisywanych do bazy, na przetwarzanie ich danych.
7. Brak druków RMUA mimo wyraźnej prośby pracownika.
8. Brak wyliczeń dni urlopu przez księgową - nie można się doprosić.
9. Brak odsetek z tytułu zwłoki w płatności wynagrodzenia.
10. Zlecanie załatwiania prywatnych spraw - kupowanie bułeczek, robienie kawy i herbaty dla pracowników, poszukiwanie informacji związanych z prywatnymi zakupami.
11. Większość załogi, to maniacy kawowi. Na kawę nigdy nie brakowało pieniędzy, na składki dla pracownika - tak.
12. Mój bezpośredni przełożony straszył dla żartu, że wykorzysta moje dane osobowe do jakichś celów (udawał, że gdzieś mnie rejestruje z użyciem nr PESEL).
13. Często prosił o częstowanie go gumami do żucia (nie było go stać na własne!?)
14. Żute przed chwilą gumy wałkował po stole.
15. Dzwonił łyżeczką w szklankę dając do zrozumienia, że chce aby zrobić mu herbatę.
16. Kiedy pożyczyli ode mnie 30 zł, to MNIE ganiali, abym rozmieniała kasę, żeby mogli mi ją oddać. Bezczelność.
17. Kiedy któregoś dnia wysłali mnie na pocztę z 50 zł, po powrocie pytali, czy przypadkiem nie dawali mi 100 zł, a nie 50. Widać mierzą ludzi własną miarą.
18. Dla klientów przeznaczone były tylko kolorowe filiżanki w liczbie 6, trzeba było je po kilka razy myć, mimo, że firma posiadała jeszcze inne filiżanki. Oczywiście kiedy nie było jeszcze gości robiono sobie kawę w kolorowych. Tu objawiał się brak szacunku dla pracy ludzkiej.
19. Wspomniana wcześniej Pani Dyrektor ds. Współpracy, Marketingu i PR, rzeczywiście potrafiła zrobić problem z niczego. Kiedyś podlałam kwiatki innego dnia niż się spodziewała i doszło do sprzeczki, po czym wyszła obrażona.
Ta sama kobieta potrafiła naskoczyć na mężczyzn z innej firmy pracującej w budynku, którzy z powodu przeważającej ich ilości korzystali z toalety damskiej, gdy męska była zajęta, oskarżając ich o zasikanie damskiej. Dodam, że nawet mężczyzn, którzy nie korzystali z damskiej mimo zajętej męskiej.
20. Próbowała wymóc na mnie, abym dużo czytała w Internecie o robieniu kawy (na miejscu był ekspres i to on robił kawę) jakby było to moje główne i jedyne zadanie i tylko na tym opierało się przywiązanie klienta do firmy.
20. Zwykle posiadano wiele uwag do mojej pracy i może raz w trakcie mojego cyklu życia w firmie - pochwalono. Zwykle były to uwagi, do artykułów do gazet, serwisów, które pisałam czyniąc wielką improwizację, gdyż z finansami miałam wcześniej tyle wspólnego co krzesło elektryczne z fotelem. Zredagowane przeze mnie artykuły były jeszcze poprawiane, a na koniec podpisywał się pod nimi wiceprezes i trafiały do gazety, tudzież serwisu z jego wizerunkiem. Samo podpisywanie się pod nimi nie przeszkadzało mieć wielu uwag do tekstu. Kiedyś usłyszałam nawet podobny tekst "będziesz to poprawiać tyle, razy ile będzie trzeba, a jak coś ci się nie podoba, to zabieraj swoje rzeczy i idź do domu".
21. W stworzonej ofercie pracy obiecywano wsparcie na każdym kroku, w praktyce wsparcie było może w co 5 "kroku".
W ofercie stanowisko brzmiało poważniej (LOGISTIC ASSISTANT - ASYSTENTKA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW FINANSOWYCH/ASYSTENTKA BIURA), po czym zatrudniano na stanowisko tylko asystentki.
Co jeszcze obiecywano w ofercie, a czego nie spełniono: ciekawą pracę, szerokie możliwości rozwoju, podnoszenia kwalifikacji oraz uczestnictwo w szkoleniach.


Najgorsza firma w mojej historii ever. Brak szacunku dla czasu i pracy ludzkiej. Ignorowanie telefonów od klientów. Wykorzystywanie niewiedzy pracownika. Brak profesjonalizmu. Odradzam pracę, praktyki czy staże w tej firmie. Nie wiem czy Multispektrum Sp.zoo miało problemy finansowe, czy po prostu niepłacenie pracownikom w terminie wszelkich należnych mu środków było normą od zawsze.
1
pola 2016-04-29 11:10:48
Firma posiada liczne certyfikaty gwarantujące wysoką jakość usług i potwierdzające rzetelność wiec na pewno nie trzeba się bać jesli chodzi o jakosc. Niesttey na chwile obecną nie przyjmują ludzi na etaty, nie wiem dlaczego, moze ktos z pracowników napisze?
Zostaw swoją opinię o Multispektrum Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Multispektrum Sp. z o.o.