brak logo

DialCom24 Sp. z o.o.

Poznań

Opinie o DialCom24 Sp. z o.o.

admin 2015-08-10 20:22
Wiesz coś o nowych rekrutacjach w firmie DialCom24 Sp. z o.o.? Jak wygląda praca w firmie? Podziel się swoją opinią z użytkownikami forum.
7
ktos 2016-04-29 11:46
firma stabilna, uczciwa, fajny klimat ogólnie polecam
4
Maciek 2016-07-19 11:12
Jeśli chodzi o Poznań to jedna z fajniejszych rzeczy w tym rejonie polski
3
Strzała 2017-04-28 08:20
Bardzo fajna firma, polecam
3
Krzysiek 2017-04-28 18:50
Fajna atmosfera, ciekawe projekty
3
aleks 2017-05-05 14:30
Dobre warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie + premie, atrakcyjne benefity, przyjazna atmosfera, fajne wydarzenia integracyjne. Polecam!
2
Hanna 2017-05-09 11:22
@Strzała to bardzo dobrze, że jesteś zadowolony. Jakie jeszcze pozytywne aspekty dostrzegasz w pracy? Z czego jesteś szczególnie zadowolony? Czekamy na Twoją opinię.
1
Strzała 2017-05-12 08:26
W pracy jest wspaniała atmosfera. System premiowania bardzo mi odpowiada. Przełożeni dbają o dobro pracownika, dbają o podstawowe potrzeby każdego pracownika, a także o pełen komfort pracy.
3
Hanna 2017-05-12 12:00
@Strzała to bardzo dobrze świadczy o pracodawcy. A warunki, atmosferę na jakim stanowisku opisujesz?
maupa87 2017-06-12 15:42
Cześć ludzie. Wybieram się niedługo na rozmowę do tej firmy. Co moglibyście mi o niej powiedzieć?
Zostaw swoją opinię o DialCom24 Sp. z o.o. - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DialCom24 Sp. z o.o.