Opinie o Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. w Gdańsk

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. w Gdańsk

Były pracownik
Były pracownik

Już na szkoleniu wiedziałam, że w tej firmie coś jest nie tak. Nie mieliśmy trenera tylko Szkolenie online gdzie (usunięte przez administratora) mówił do nas przez słuchawki nie widząc nas. W ostatni dzień szkolenia i to był dzień egzaminów pojawiła się (usunięte przez administratora), ze nic nie potrafimy. Z 10 osób na szkoleniu na koniec zostały dwie z czego jedna podjęła tam prace.(usunięte przez administratora)Niekompetentni ludzie, pracownicy nie pomagają nowym pracownikom. W dzień egzaminu nie potrafiąc nic dostajesz słuchawki i już musisz gadać z ludźmi gdzie jeszcze trzyma Cię stres po egzaminie. Omijać szerokim łukiem oddział w Elblagu.

Marta
Były pracownik
@Były pracownik

Potwierdzam, szkolenie zupełnie nie przygotowuje do pracy. Na rozmowie dostaje się zupełnie inne info. Można odnieść wrażenie, że wcale nie chodzi w nim o wyszkolenie pracownika. Spodziewajcie się, że po tygodniu szkolenia będziecie już wrzuceni na opracowywanie zapytań pisemnych. A po kolejnym tygodniu przyjdzie czas na calle. Feedback (w większości negatywny) od pracowników zostanie skwitowany tekstem typu "nie stresujcie się, dacie radę" i dalej radźcie sobie sami. Podejrzewam, że firma zarabia na obsłudze klientów tyle, że opłaca się im brać 20 osób na szkolenie i będą zadowoleni jeśli zostaną dwie.

Nordyk
Pracownik

Pracuje w firmie już parę ładnych lat na projekcie nordyckim i muszę przyznać ze nigdy nie miałem takiej dobrej pracy, a kilka za sobą już mam. Oczywista sprawa jest to ze mamy jakieś założenia do wypełnienia, jak w każdej pracy, ale współpraca ze przełożona oraz zespołem jest naprawdę na bardzo wysokim poziomie. W każdej sytuacji da się dogadać, można zawsze zwrócić się z potrzebami i problemami i nigdy nie było tak, żeby zostało to puszczone bez odzewu. Widząc opinie ludzi, którzy tutaj piszą o samych negatywach mam wrażenie ze pracujemy/pracowaliśmy w całkiem innych miejscach. Przez wszystkie te lata pracy zawsze była otwartość, chęć pomocy, poprawy tego, co jest do poprawy itd. Sam proces szkolenia tez, moim zdaniem, odbywa się w sposób przyjazny dla pracownika. Nawet po dłuższym czasie pracy, jeśli jest taka potrzeba, można zwrócić się do kogoś o pomoc, szkolenie, wyjaśnienie wszystkiego, co się dzieje, z czym są problemy itd. Jako pracownik z długim stażem mogę bardzo polecić prace na tym projekcie. Zarobki są fajne, zespół też jest zgrany, nic tylko pracować :) O tym ze ta praca jest godna polecenia powinien również świadczyć staż pracy większości nordyków, kilka lat to podejrzewam średnia tutaj. Pozdrawiam wszystkich :)

1
Ilona
Inne
@CX 2023

Tobie też chodzi o projekt nordycki, a nie niemieckojęzyczny, tak? :) Wyżej @Nordyk wspomniał o fajnych zarobkach, napiszesz jakich widełek można się spodziewać? Od czego wynagrodzenie jest uzależnione na początek pracy? Od doświadczenia czy biorą jakieś inne kwestie pod uwagę? PS ciężko się dostać do firmy? Jak to wyglądało w Twoim przypadku? :D

Pytanie
 Pytanie

Czy w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

anonim
Inne
@Miki

No co ty :( Myślałam, że znalazłam fajną ofertę pracy i już się nastawiłam, bo szukają właśnie konsultantki ds. obsługi klienta w j. ukraińskim i polskim. W ogłoszeniu to inaczej wygląda.. elastyczny grafik, premie, piszą że ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają wewnętrzni pracownicy :/ To też mija się z prawdą? Podobno przed rozpoczęciem pracy jest szkolenie w Gdańsku. Wiesz ile trwa, i czy jest normalnie płatne? Ale z tego co piszesz, lepiej szukać jeszcze planu b?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik

Pracuję w tej firmie od kilku lat, na początku było wszystko fajnie, premie były naprawdę wysokie, nie było stresu, wymagania odpowiednie do zarobków. Teraz tragedia... Wymagania ogromne, nie da się wyrabiać celu przez co nie ma premii, zarobki ciągle takie same mimo awansów. Gdy jest awaria i się nie dzwoni, trzeba odrobić ten czas mimo że było się obecnym w pracy. Wychodzi się z tej pracy bardzo zmęczonym psychicznie. Gdy tylko nadąży się okazja uciekam stąd jak najszybciej... Nie polecam.

Jadźka Nowy wpis
Inne
@Pracownik

Premie są za wyrobienie jedynie 100% planu, a może pula się zmniejsza po prostu przy niższej realizacji? Bo ciekawa jestem jak realistycznie bym mogła zarabiać teraz jako konsultantka ds. obsługi klienta, widziałam, że premia jest jednym ze składników wypłaty. No, a niżej pisze się o minimalnej krajowej jako podstawie, więc ciekawe ile % prowizji jest ogólnie w tym roku?

anonim Nowy wpis
Inne

Wasze ostatnie wpisy nie nastawiają mnie zbytnio pozytywnie, ale widełki na stanowisku Specjalistki ds. weryfikacji tożsamości z j. niemieckim wyglądają przekonująco... czy to 6 280 zł na umowie o pracę jest do osiągnięcia już na start. To chyba już z premią policzyli, a niżej piszecie, że ciężko ją wyrobić. W dziale windykacji też?

anonim Nowy wpis
Inne

Ja już na poziomie ogłoszenia o pracę mam kłopot. Pracownik w biurze obsługi klienta ma płacę w wysokości 27,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym). No okej, a chcę wiedzieć przed złożeniem CV, czy będę na sprzedaży czy na obsłudze, a to wygląda na totolotek. Kto wie, jak się dostać bezpośrednio do obsługi? Mam w tym doświadczenie i już.

Mirek
Kandydat

Szukam pracy i zastanawiam się po ile godzin można pracować a dokładnie jakbym zaczął o 14:00 to do której godziny mogę zostać w pracy

logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Nikomu absolutnie nie polecam tej firmy nawet na samo przetrzymanie. Pracuję na nordyckim projekcie, podczas zatrudnienia jak najbardziej projekt funkcjonował i miał się dobrze. Widać było starania, kontakt ze współpracownikami, podejście do pracowników było na znakomitym poziomie ze strony przełożonych. Im dłużej tu pracuję tym jest gorzej, jestem w szoku jak firma może traktować w taki sposób pracowników. Kontakt z przełożonymi oraz HR jest karygodny - w zasadzie nie ma żadnego, a Transcom usiłuje jak może żeby zaoszczędzić pieniądze na pracownikach o czym napiszę później. W pracy jest brak organizacji i chaos, wiecznie stawiane wyższy wymagania, praca ponad siły przerobowe, masowe zwolnienia, tragiczna atmosfera pracy. Tylko Transcom potrafi nie poinformować o zmianach w płacy - dostać maila, że masz przesyłkę z transcomu :). Myślisz, że masz podwyżkę? No cóż, na papierze tak, szkoda tylko żeby była podwyżka wszystko inne zostało ucięte, przez co uwaga... Pracujesz za mniej niżeli przed podwyżką, ciężej, a wszystko zrobione w śliski ale dalej legalny sposób. Jeśli szanujesz siebie, swój czas, wkład, chcesz się rozwijać... to zdecydowanie nie tutaj.

l
Inne
@Pracownik

Pieknie to opisales, to z podwyzka. U nas na innym projekcie to samo. Dobrych kilka miesiecy temu lepiej zarabialem na starym systemie premiowym, a teraz na nowym plus podwyzka od nowego roku dla wszystkich- mniej. Dobrze przemyslane, na korzysc firmy.

Xyz
Inne
 Pytanie
@Pracownik

A możesz coś więcej powiedzieć o tej pracy? Na jakim projekcie jesteś,co to za masowe zwolnienia itd? Dużo osób poleciało? Często zdarza się że tam tak zwalniają? Zastanawiam się nad złożeniem CV ale z tego co piszesz to trzeba się zastanowić i chciałbym się dowiedzieć czegoś wiecej na ten temat.

1
Nordyk
Pracownik
@Xyz

Absolutnie nie polecam, tak dużo osób poleciało w ciągu zeszłego roku część się zwolniła przez warunki pracy i poziom stresu, a części nie przedłużyli kontraktu i podziękowali pomimo obietnicy przedłużenia na parę dni przed zakończeniem pracy. Także kilka przypadków zostało z dnia na dzień bez pracy więc trzeba się z tym liczyć, że takie rzeczy są tam normą. Nie mogę powiedzieć ile dokładnie osób się zwolniło ale poleciało mniej więcej 40% składu. W dodatku zwalniają pracowników z innych państw bo przecież Polska jest tanią siłą przerobową i będzie robić wszystkie inne rynki, za mniej i w mniejszym składzie.

anonim
Inne
@l

A czym się różni ten nowy system premiowy od tego starego? I ile niby tej podwyżki otrzymaliście?

anonim
Inne

W internecie pojawiła się oferta pracy na stanowisko konsultantki ds. obsługi klienta w j. ukraińskim i polskim. Jest to praca na umowę zlecenie. A czy z czasem istnieje w ogóle szansa na umowę o pracę? Firma organizuje konkursy z nagrodami. Na czym zazwyczaj one polegają? Często są przeprowadzane? :)) Jeśli coś wiecie, to dajcie znać. Czekam na komentarze. :)))

xxx
Pracownik

Praca dobra na początek jeśli ktoś nie ma doświadczenia a chce się czegoś nauczyć to super sprawa bo jednak nie od razu ale z czasem można naprawdę fajnie zarobić zwłaszcza na sprzedażowych projektach, ale z czasem ciśnienie i wymagania coraz bardziej wyśrubowane. Jednak jeśli ktoś ma ambicje i jest pracowity uczciwy i nie kombinuje to nie osiągnie wiele jeśli nie ma poparcia nikogo z góry. Bo nie jest normalnym że trenerka chwali się na florze że dzięki swojej przełożonej dostała awans i że było to z góry wiadomo. A potem w ocenie za tą samą rozmowę możesz dostać dwie różne oceny w zależności od tego jak stoją z ocenami. A jak potrzebujesz pomocy to każdy powie co innego bo ma inną informacje i nie ma u kogo tego potwierdzić a na pewno nie od ręki. Krótko mówiąc dobra opcja na przeczekanie albo na start jak się nie ma doświadczenia ale karierę robią nieliczni niekoniecznie Ci najlepsi. Atmosfera teoretycznie super przyjazna w praktyce loteria zależy kto jest team leaderem.

ona
Pracownik

Najnowszy update prawie jak z ostatniej chwili. Pensja na stanowisku konsultanta najniższa krajowa 4242 zł brutto bez względu na to jak długo pracujesz. Umowa zlecenie 27,70 brutto. Stawki na projekcie (usunięte przez administratora)od 2024 r. oczywiście. Ścieżka kariery(wzrost wynagrodzenia uzależniony od stażu pracy) przestaje istnieć. Premia max 350 zł brutto- oczywiście o ile uda się wyrobić wskaźniki między innymi czas rozmowy max 4 minuty, minimum 88% ankiet pozytywnych od klientów ( klient ocenia waszą pracę po zakończonej rozmowie w formie sms). Dodatkowe obwarowania to cały projekt musi spełnić warunki, aby jednostki otrzymały premię. Ciągła presja czasu, pomoc znikoma w pytaniach, każde zgłoszenie musi być konsultowane i zatwierdzone. Przerwa 5 minut na każdą przepracowaną godzinę. Ale, żeby nie było tak łatwo to na dłuższą przerwę trzeba się zapisywać nie wolno odejść od stanowiska bez zgody. Po zatwierdzeniu osoby zarządzającej ruchem można jednorazowo użyć max 20 minut. Nie wrócisz na czas będą cię szukać i możesz spodziewać się awantury. Biuro słabo wyposażone. Jedna toaleta damska i jedna męska tworzą się wieczne kolejki. Kuchnia to klitka wielkości 3x2 m. Z lodówki nie polecam korzystać bo często rozwijają się w niej nowe gatunki grzybów i pleśni. Jeżeli myślicie o awansie to marne szanse, a nawet jeśli wam się uda wskoczyć na stanowisko leada to też nie jest to prestiż bo wynagrodzenie również wynosi najniższą krajową. Za to godziny pracy no cóż, elastyczny grafik jakim się chwali firma po prostu nie istnieje. Minimum 3 zmiany do 23:00 i 2 weekendy w miesiącu. Jeśli chodzi o święta to trzeba wybrać minimum 2 dni pracujące. Zapomnieć można o spędzeniu ich z rodziną przy stole. Kiedyś dawali fajne gadżety na pocieszenie, docenienie, teraz jak dadzą kubek zwykły za 5 zł to luksus- a są do wyboru jeszcze np. odblaski, piłeczki antystresowe. Na pokaz jest nawet gablota, gdzie stoi kilka rzeczy. Nie ma szans, żeby coś z niej dostać bo ona ma "wyglądać". Nadgodziny no cóż(usunięte przez administratora) i wiecznie jęczą, że masz je brać bo wszyscy biorą, a ty nie grasz zespołowo. Studenci do 26 lat może i będą zadowoleni bo w sumie ich nie obowiązują składki i podatki, więc stawkę mają na rękę. Umowa o pracę- powiem tak, w marketach płacą więcej. Co kwartał za to firma przeprowadza ankietę pracowniczą i zachęca do wyrażenia swojej opinii, po czym ignoruje wszelkie sygnały. Nawet ostatnio zaczęli odpisywać na poruszone kwestie w komunikacji wewnętrznej. Ale jak to powiedział szef szefów podwyżek nie ma i nie będzie bo firma nie ma na to pieniędzy, a na nowy sprzęt też nie dadzą bo ten w sumie nie jest jeszcze taki stary, na komputerach są naklejki z 2016-18 roku. Za to również raz na kwartał jest przyznawany bonus za pracownika kwartału i wiecznie są to osoby z grona menadżerskiego, nigdy zwykli pracownicy albo kadra niższego szczebla. No a jak jesteśmy przy temacie kadry niższej, czyli bezpośredni przełożeni TL-kierownik i LCRS-zastępca no to powiem wam różnie bywa, w sumie zależy od humoru. W sumie im się nie dziwię bo za takie pieniądze to szkoda się męczyć. Są to piękne korporacyjne tytuły zwłaszcza LCSR bo tak na prawdę to już dawno straciły swoje pierwotne znaczenie. Są tak samo niedoceniani jak i zwykli agenci na słuchawce. Co do stawek to są one jawne. Panuje zasada wszystkim równo-wszystkim (usunięte przez administratora)...No i mamy co chwilę wiadomości spamowe z sukcesów Transcom, to otworzyli biuro, to w wzajemnej adoracji przyznali sobie nagrody, to organizują ewenty i "biegi" oczywiście menadżerowie- menadżerom gratulują i przyklaskują. A są jeszcze wyjazdy i spotkania, oczywiście też kadry wyższego szczebla, ci z dolnych warstw mogą pomarzyć, ale zdjęcia z imprez nawet na profilu facebooka publikują. W tym roku odtrąbili sukces i zorganizowali imprezę pracowniczą dla wszystkich. Menadżment bawił się 3 dni, wybrani konsultanci jedną noc, po czym okazało się, że impreza była organizowana ze środków funduszu socjalnego i niestety na paczki dla dzieci na święta i premie pracowników jakby trochę kasy brakło. Obcięli stawki o pół w porównaniu do poprzedniego roku- obowiązuje tylko pracowników UoP. Może nie było by to tak straszne, gdyby wszyscy konsultanci mogli jechać a nie grupka. Za to solidarnie wszyscy, którzy nie uczestniczyli w zabawie zostali skrojeni z premii świątecznych. Co chwilę zmieniają się ludzie, rotacja ogromna. Jak mają ciśnienie i brak ludzi to rekrutują na potęgę, jak się robi luźniej to oczywiście hurtem nie przedłużają umów. Jak to mówią komu w drogę...Pracuję tu bardzo długo- 5 lat, a z roku na rok jest gorzej i pracownik z takim stażem nie jest wcale doceniany. Wszystkim, którzy chcą spróbować polecam gorąco i nie jest to żart. Należy przyjść i się przekonać na własnej skórze jaka to praca, żeby na przyszłość wiedzieć czego unikać jak ognia. Pozdrowienia dla @Pracodawca oraz całego menadżmentu.

anonim
Inne
@ona

Hej. Mogę cię prosić o wytłumaczenie czym dokładnie lead się zajmuje i dlaczego nie dają za to wyższej pensji? Nie spotkałam się jeszcze z tym żeby awansując nie dostać podwyżki. Z ciekawości. Co dostaliście na święta skoro pieniądze poszły na zabawę ?

Pracownik z długim stażem
Pracownik
@ona

Potwierdzam, że tak właśnie jest. Nie ważne czy konsultant zatrudniony pierwszy miesiąc czy ekspert z kilkunastoletnim stażem. Wszyscy zarabiają 4242 brutto.

pracownik
Pracownik
@anonim

lead jest zastępca ma jakieś 60% czasu pracy na "ready" czyli dzwonić a reszta to zadania zlecone przez TL np. praca z agentami odsłuchy rozmów szkolenia itp ale ma 90% celu normalnego eksperta za to jak spełnieni zlecone zadania dostanie max 500 do premii bo podstawa taka sama jak eksperta. i jeszcze pilnuj ilości umów bo jak za mało zrobisz to będą straszyć degradacją i zabraniem leada...

Nick
Były pracownik

To jest firma, która myśli, że jak doda zdjęcie z ludzi grającymi w pilarzyki to ludzie będą tam walić drzwiami i oknami. Prawda taka, że szanujące się firmy mają takie rzeczy w standardzie i nawet nie przystoibim czegoś takiego dodawać. Prywatna opieka medyczna, karta sportowa, jakieś owocowe wtorki, czy automat z darmową kawą to są podstawy w każdej firmie tak na prawdę. Pracowałem kiedyś w tym (usunięte przez administratora) i na te piłkarzyki nawet nie było czasu, ledwo można było podgrzać obiad. Oni mają biuro niedaleko mojego obecnego i śmiać mi się chce jak widzę tych samych ludzi, którzy cały czas tam robią. Stoja w miejscu za psie pieniądze, nawet team leaderzy.

Pracownik z długim stażem
Pracownik

Wynagrodzenie minimalne, a wymagania ogromne. Ciągły (usunięte przez administratora) że masz pracować więcej i szybciej.

Ano
Były pracownik
@Pracownik z długim stażem

Tak, zgadza sie. Jak sie przyjmowalam do pracy, to zapamietalam slowa Team Lidera ktory mowil mi o skladowych premii i powiedzial takie znamienne slowa "Ale tej czesci premii Ci nikt nie zabierze". Bylo to dla mnie jakies dziwne sformulowanie, ale teraz to rozumiem. Premia niby jest, ale zeby ja dostac to musisz przejsc serio przez zasieki jak na wojnie, a potem i tak Ci cos tam wezma na koncu. Premia w tej firmie nie jest motywatorem, W firmie rzadzi "polityka poczucia winy"- my agenci jestesmy za wszystko odpowiedzialni, kozly ofiarne

Pytanie
 Pytanie

Czy w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Nie
Pracownik
@Pytanie

Nie

Zuzia
Inne
@Nie

A jakiego typu problemy dzieją się w firmie, że pracownicy je zgłaszają? Nie reagują w ogóle? Nic a nic?

anonim
Inne

Okay, a coś więcej? O jakie problemy chodzi, mogłabyś je wymienić i dać znać co jest największym dla pracowników? Przepraszam, ale takie „nie” nie jest w najmniejszym stopniu pomocne i zupełnie nic nie podpowiada o pracy tutaj

Pracownik z długim stażem
Pracownik
@Pytanie

Reakcji brak pomimo kwartalnych ankiet od pracowników.

Miki
Były pracownik
@anonim

Miałam przyjemność pracowania w jednym z oddziałów więc chętnie ci odpowiem. Pracowałam jako sprzedawca usług (usunięte przez administratora)bo tym zajmował się mój dział. Ciągły brak bazy do dzwonienia więc mówili ludziom z dnia na dzień żeby nie przychodzili do pracy bo jej nie ma. Tylko umowa zlecenie więc nie płacili za to. Na cały dzień pracy miałam 10 min przerwy bo stwierdzili ze za dużo osób na papierosa wychodzi i nikt nie pracuje. Jak chcieli cię wyrzucić to nie powiedzieli ci wcześniej żebyś miał czas coś znaleźć tylko w dzień masowego podpisywania aneksu do umowy dowiadywałeś się ze dla ciebie nic nie ma i nara XD Im więcej sprzedałeś tym większy cel na następny miesiąc dosawałeś żeby premii za sprzedaż ci nie dawać. Pracowałam tam z 1.5 roku temu a z tego co wiem to nie wiele się zmieniło.

anonim
Inne
@Miki

No co ty :( Myślałam, że znalazłam fajną ofertę pracy i już się nastawiłam, bo szukają właśnie konsultantki ds. obsługi klienta w j. ukraińskim i polskim. W ogłoszeniu to inaczej wygląda.. elastyczny grafik, premie, piszą że ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają wewnętrzni pracownicy :/ To też mija się z prawdą? Podobno przed rozpoczęciem pracy jest szkolenie w Gdańsku. Wiesz ile trwa, i czy jest normalnie płatne? Ale z tego co piszesz, lepiej szukać jeszcze planu b?

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.?

byly pracownik
Były pracownik
@Pytanie

tak na prawde to zadnych , pracowalam u nich w biurze mialo niby byc tak ze co tydzen swieze owoce ,przyjazna atmosfera itp ale to tylko klamstwo. pomocy od team leaderow zadnej,jak sie trafi jakis trudny kl z ktorym bedziesz gadac 40 min to nie to ze kl bedzie wkurwiony tak jeszcze TL bedzie podchodzic do ciebie co 5 min i mowic" koncz juz bo mamy kolejki" a powiesz ze kl trudny albo ze czegos nie rozumiesz to ci powie ze wyszukaj w systemie tam wszystko jest(ale tam (usunięte przez administratora)cos znajdziesz) sie odwroci i pojdzie na swoje stanowisko robic wyglad ze cos robi . jak piszesz jakies pytanie na czacie do pomocy to tl odpisuja po 10-30 min , zapisujesz sie na przezwe to dostaniesz ja po 2 godzinach w lepszym przypadku . premie tez ciezko wyrobic a jak wyrobisz to 300 zl max i to musza byc rozmowy krotsze niz 4 min poprawna weryfikacja i jeszcze klijeci musza ci odpisac "tak" na sms ze pomoglas/les nawet jezeli kl sie rozlaczyl albo jak nie ma mozliwosci pomoc ale to i tak prawie nie zalezy twoja obsluga czy ty bedziesz mily czy nie jak klient nie bedzie mial chumoru to i tak odpisze nie (i tak najczesciej jest ) wiec nie polcam , stracilem tam sporo czasu przychodzisz do domu po pracy i nikogo nie chcesz widziec przez to ze sie nagadasz przez 8 godzin (okolo 100 polaczen dziennie ze zlymi osobami)

anonim
Inne
@byly pracownik

Piszesz, że 300 zł to maksymalna premia, a powiedz mi czy idzie ją realnie wyrobić każdego miesiąca, czy raczej trochę mniejsze kwoty? Jest jakiś limit połączeń, które musisz wykonać w ciągu dnia?

PL
Pracownik
@anonim

Nie ma limitu. Jeden po drugim odbierasz i jest określony czas, w którym musisz zakończyć rozmowę

Anonim
Pracownik
@byly pracownik

Widze, ze jestes na innym projekcie niz ja, ale mamy podobne problemy. Funkcja Team Leader moglaby byc zastapiona tytulem "Czlowiek Widmo" :)

anonim
Inne
@Anonim

Człowiek widmo bo w niczym nie pomaga i jak jest problem to trzeba samemu go rozwiązywać? No ale chyba za coś bierze pieniądze? Czy tylko za pilnowanie ludzi żeby wyrabiali się robotą?

ona
Pracownik
@Pytanie

Jak wyrobisz wszystkie wskaźniki to max 350 zł brutto. Ale nie ma opcji żeby w pierwszych miesiącach je osiągnąć. Presja czasu jest ogromna no i do tego musisz mieć odpowiedni wskaźnik z ankiety klientów. Jak nie wyrabiasz to i tak ci po miesiącu podziękują.

Zośka
Kandydat
 Pytanie

Cześć, chciałam aplikować na stanowisko obsługi klienta z językiem niemieckim, na homeoffice. Nie pracowałam nigdy w takim charakterze, czy możecie coś napisać, czy mam jakieś normy do wyrobienia, skoro nic nie sprzedaję? Czytam o nadgodzinach, ja dostałam informację, że praca od do, potem nic nie trzeba. To jak to jest? Nie chciałabym się naciąć na pierwszą taką pracę i się zniechęcić.

JestemJeszczeTam
Pracownik
@Zośka

Jestem w tej pracy i nawet jest spoko. Znam b. Dobrze niemiecki to Plus. Szkolenia takie sobie, Support wyciaga karete z błoa. Pięć koła na łape

anonim
Inne
@JestemJeszczeTam

Czyli tych szkoleń jest więcej, niż tylko takie początkowe na wdrożenie? Te 5 tysięcy to sama podstawa, czy do tego dochodzą jeszcze jakieś bonusy? I właśnie, jak z pracą z domu, nie ma z tym problemu?

XoX
Inne
@anonim

Sama podstawa, bonusy sa, ale jest odpowiedzialnosc zbiorowa, czyli jak ktos z zespolu leci sobie w kulki to mozesz robic co chcesz, nie dostaniesz dodatkowo nic, nawet gdybys indywidualnie na to zaslugiwal. To nie jest motywujace

anonim
Inne
@XoX

Dlaczego? W sensie jak to jest weryfikowane. Macie określana ilość osób do obsłużenia żeby dostać premie czy o co chodzi? Patrzę na specjalistę do obsługi klienta z niemieckim i widełki to 6-8 tys. Mówimy o tym samym stanowisku czy ty jesteś na innym ze masz 5 tys ? No chyba ze mówisz o kwocie na rękę xd

Pytanie
Inne
 Pytanie

Czy to prawda, że w Białymstoku na projekcie (usunięte przez administratora)odejmują od pierwszej wypłaty godziny szkolenia? Czy jest to duża różnica w kwocie? Jeśli tak, czy wyrównują to z drugą wypłatą? Oraz: w jakich godzinach się pracuje na umowie zlec? Czy jest możliwość zaczynania o różnych porach dnia?

Syngonium
Były pracownik

Idealna praca dla kogoś, kto chce szybko zostać z niej bez powodu wyrzuconym

anonim
Inne
@Syngonium

Gdy szukam miejsca pracy raczej kieruję się nieco innymi preferencjami. Jakie okoliczności masz w tym momencie na myśli, czy to jest pisane na bazie własnego doświadczenia? są oferty teraz na obsługę, wstępnie je oglądam

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam. Pracowałem kilka lat w projekcie play i to byla kpina! Supervisor, ktory na floorze krytykowal pracownikow i naduzywal wladzy. Grozenie przepinaniem na projekt na ktorym nie dalo sie wyrobic wynikow. Na najwyzszych stanowiskach ludzie ktorzy nigdy nie powinni byli pracowac z innymi ludzmi. Kreca "smieszne" filmiki na instagramie ktore nijak nie odzwierciedalaja pracy tam. Zapisujesz sie na przerwe o 7 rano a wychodzisz o 13. Bo ludzki pan team lider kliknal ci laskawie zgode po tym jak zupelnie zapomnial ze trzeba klikac zgody na przerwy. (usunięte przez administratora)

Exworki
Były pracownik

Odejscie z tej firmy to najlepsza decyzja. Zarobki stoja w miejscu a jak urosną to po wielu latach bo najnizsza krajowa dogania. Zero rozwoju i perspektyw. Praca ok na poczatek dla studenta by zaczac kariere i miec co do wpisania do cv, potem nie warto. Nawal pracy, procedury z kosmosu co raz wiecej do zapamietywania za te same pieniadze. Przelozeni tez pozostawiaja wiele do zyczenia, jak z przypadku. Odradzam, lepiej poszukac dluzej czegos ale znalezc prace za godne pieniadze i w lepszej atmosferze i w lepszych warunkach.

Morwa
Były pracownik
@Exworki

Dokładnie! Zero perspektyw. Zarobki na bardzo nuskim poziomie a praca wyczerpująca psychicznie i fizycznie! Tylko pretensje i krzyki w słuchawce!

expracownik Customer Service
Były pracownik

Pracowałam w Transcom dla pewnej skandynawskiej platformy streamingowej. Cały czas byliśmy na home office, mieliśmy przełożonych z Norwegii i bardzo dobrze wspominam atmosferę w pracy. Obsługiwałam klientów z Polski i to była największa bolączka i stresor, ale plusem było to, że nie mieliśmy żadnych konkretnych limitów do osiągnięcia, więc gdy dzwonił ktoś kompletnie nieobeznany technologicznie to nawet godzinę lub dłużej można było tłumaczyć co i jak należy zrobić. Ogromnym minusem było to, że ze względu na częste awarie platformy (wynikające z wewnętrznych bugów) mieliśmy fale negatywnych opinii i nikt z teamu nie mógł wyrobić odpowiedniego customer satisfaction żeby dostać premię. Ostatecznie doszło do wewnętrznego buntu, napisaliśmy do kilku osób na wyższych stanowiskach i udało się coś zmienić, ale trwało to bardzo długo i koniec końców i tak tylko niektórzy otrzymali premię (osoby, którym się trafiło dużo złych opinii, bo np. pracowały w dniu awarii lub dzień po niej nie miały szans na wyrobienie żadnej normy). Ogólnie pracę wspominam bardzo dobrze, głównie ze względu na miły team oraz przełożonych, na których zawsze można było liczyć. Ważne też było to, że w przypadku telefonów od agresywnych typów, którzy nie chcieli się uspokoić, można było się rozłączyć bez żadnych konsekwencji. W zasadzie największy problem stanowili klienci tejże platformy streamingowej, ale jeśli ktoś szuka pracy z angielskim i polskim, to mimo wszystko polecam ten projekt, przynajmniej na jakiś czas :)

Ryszard Rosner
Pracownik

Benefity, Pakiet Multisport 119 złotych. Firma "dopłaca" część w systemie kafeteryjnym, większość i tak musiałbym dopłacić z pensji. Czyli ja płacę 100%. System kafeteryjny powinien być dla pracownika przychodem a nie ukrytym nic. Sprawdzam właśnie "benefit" Luxmed.

anonim
Inne
@Ryszard Rosner

I co tym Luxmedem ci wyszło? Też dopłacasz? A jak się chce podłączyć rodzinę to jak to wychodzi? Jest opłacalne? Nic więcej z benefitów nie masz darmowego?

Gość
Inne

Czyli dość krótko pracowałeś. Cały czas na zadalnym czy musiałeś zgłaszać się do firmy raz na jakiś czas?

Zostaw merytoryczną opinię o Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 9 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 395 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii