brak logo

Trumpf Mauxion Chocolates Sp. z o.o.

Skoczów

Opinie o Trumpf Mauxion Chocolates Sp. z o.o.

pracownik tymczasowy 2011-12-21 17:31:37
bardzo rozbawiła mnie twoja opinia .... miła amosfera przyjazne otoczenie.... heheheh a w rzeczywistości jest tak ze młode dziewczyny uczace sie obsługi maszyn i pakowania sa szkanowane przez starszych pracowników traktowane jak nieroby i traktowane z góry.... atmosfera okropna praca ciezka jak na takie pieniadze jest do wytrzymania ale dla ludzi o stalowych nerwach i takich ktorzy musowo potrzebuja choc niewielkiej ilosci gotowki. Kierownictwo spoko nawet zazwyczaj ida na reke jesli chodzi o urlopy i inne takie. maszyny kopią prądem ciagle sie psuja a jak trzeba do mechanika isc zeby naprawił to z wielka laska przychodzi i jeszcze wrzeszczy ze wszystko jest w porzadku a za 5 min jak odejdzie znów sie psuje... temperatura jest bardzo niska zimno wrecz lodowato sam sweter nie wystarczy czasem praca polega na sprzataniu w bardzo cieplych miejscach takich ze z czlowieka sie leje pot a zaraz pozniej idzie sie pracowac do lodowki pracujac tam gwarantowany katar chore gardlo zatoki i zapalen
1
pracownik tymczasowy 2011-12-21 17:36:28
zapalenie oskrzeli.ja tej pracy nie polecam pracowalam tam bardzo dlugo i wiem jak jest i do tej pory nie udalo mi sie wyleczyc zatok...
1
anka 2012-01-04 09:16:32
Omijać tę firmę z daleka.Atmosfera po psem,praca monotonna i nie pewna.Przeciągi i słaba płaca.Unikajcie firmy Trumpf Mauxion Chocolates Sp. z o.o. w Skoczowie.
Aga 2012-01-27 11:21:30
masakra najniższa krajowa za pracę w systemie 3 zmianowym i do tego nie ciekawe warunki pracy, nie polecam nikomu
bardzo stary pracownik 2012-06-29 07:53:23
Cóż, czasy Inda Chocolate minęły, kiedyś to była firma.
gaja 2015-08-25 23:28:14
Nie ma tak źle, raz jest lżlej raz ciężej. Zawsze można dorobić nadgodzinami.To jest praca dla ludzi chcących pracować a nie flirtować i brać kasę bo im się należy.
Młodzian 2015-10-01 20:57:34
Praca raz ciężka, raz lżejsza. Porąbane zasady, chore wręcz. Najgorszy zapach i zmiana temperatury z gorącej, gdzie człowiek jest w kilkanaście sekund mokry jak szczur, na zimną (zapalenie zatok, zapalenie oskrzeli, itp. gwarantowane) kierownictwo ok, atmosfera - gruba średniawka. raczej pracy nie polecam :) (SKOCZÓW) jak ktoś jest zdrów jak ryba i nerwy ma ze stali, to możliwe, że da rady :)
1
true 2016-10-03 12:01:44
Trumpf Mauxion Chocolates Skoczów
MASAKRA chociaż człowiek chce się nauczyć -to mu nie dadzą
starsze pracownice postawią na stanowisku powiedzą rób a nic nie wytłumaczą
wolą stać i cie obgadywać,nie pomagają,patrzą z góry i są chamskie nawet te miłe na początku starsze panie już na drugi dzień stają się wiedżmami...
jak nie ma co robić to każą sie chować w WC tragedia i chamstwo!!!!!!!!!
ta firma za chwilę zbankrutuje bo starsze pojda na emerytury a z taką opinią nikt tam nie pójdzie!
1
mila83 2016-10-30 20:45:06
Zgadzam sie z tym ze kasa jest mała ale w jakim zakładzie zarobi sie więcej?jezeli człowiek jest obrotny i radzi sobie na stanowiskach to nikt sie nie czepia.Każdy klepie głupoty na tą firme a póżniej z językiem wyciągnietym biegnie pytać o prace bo nie ma wyjścia.Po co piszecie takie głupoty.Pracują tam rodziny i mimo gorszych dni w pracy muszą dawac rade żeby normalnie żyć i mieć na chleb.Jestem osobą która pracuje tam juz 4 sezon i nie jestem tego zdania co wszyscy że jest zle.Trzeba sie trzymać zasad które tam panują i tyle.Wyobrażacie sobie żeby wszyscy robili sobie co chcą?Nie raz chciałam wyjśc z tego zakładu bo dni sa różne ale jeżeli komuś zależy na pracy to niestety trzeba zagryśc zęby i pracować dalej.Warunki pracy są ok na głowe nie pada czyściutko więc czego wy jeszcze chcecie?co do klimatyzacji to każdy inteligentny człowiek wie że ma stycznośc ze spożywką to co sauna ma tam być???w Holandii jest dużo pracy więc tym którym nie podoba sie praca tutaj życze powodzenia na polach.
1
Zostaw swoją opinię o Trumpf Mauxion Chocolates Sp. z o.o. - Skoczów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Trumpf Mauxion Chocolates Sp. z o.o.