RE/MAX Polska

2.1 Dodaj merytoryczną opinię
opinie o firmach | GoWork.plznak

Twój głos ma znaczenie,

podziel się swoją historią!

Chcę opowiedzieć o firmie

Opinie o RE/MAX Polska

Tomasz
Kandydat

Miałem udać się na rozmowę ale gdy usłyszałem że biuro życzy sobie 5000 zł netto( tylko na początek) powiedzmy sobie szczerze praktycznie za nic, potem miesięczne opłaty ok 500 zl! Na pytanie za co te kwoty to poniżej można przeczytać tylko jeden wielki bełkot osób powiązanych z biurem. W zamian żadnej podstawy, żadnego zabezpieczenia że strony biura. Jednym słowem płać i płacz.

1
YC Nowy wpis
Inne

Witam, czy jakaś inna forma zatrudnienia jest możliwa? Czy oprócz wspomnianych Agentów, z którymi zawierania jest współpraca na podstawie kontraktu to jakie stanowiska obecnie funkcjonują w firmie? Myślę o opcjach biurowych z możliwością zatrudnienia się na umowie o prace. Jakie są co do tego możliwości?

agent Paweł

Gdyby ktoś był dalej zainteresowany podjęciem współpracy z re/max to kilka ważnych informacji na temat tej firmy: -brak podstawy -umowa tylko stowarzyszeniowa z re/max -wymagana jest własna działalność gospodarcza -obowiązkowa opłata wstępna przy podpisaniu umowy stowarzyszeniowej to 5000zł netto -obowiązkowe opłaty miesięczne do biura wynoszą 300-500zł netto, w zależności od procentu na jaki się podpiszę umowę z remax -szkolenie podstawowe jest bezpłatne i trwa łącznie około 20-30 godzin, rozbite na kilka tygodni danego miesiąca -dodatkowe szkolenia są już płatne -wyjazdy integracyjne, konwencje płatne w 100%, łącznie z dojazdem i noclegiem na własny koszt -brak pakietów socjalnych typu prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta multisport etc. -po okresie około dwóch miesięcy, agent jest pozostawiony sam sobie, bez żadnego wsparcia ze strony "opiekuna", który miał rzekomo nade mną czuwać -po kilku tygodniach obserwacji widzę już, że każdy patrzy tylko na siebie i na swoje oferty nieruchomości, zero chęci współpracy ze strony agentów -na plus można tylko zaliczyć wysoką prowizję 40-60% od sprzedaży nieruchomości, w innych agencjach jest to 10-20% Ogólnie nie polecam, w biurze atmosfera żadna, wyścig szczurów kto pierwszy zdobędzie lepszą ofertę i szybko sprzeda nieruchomość, żeby pochwalić się na fejsie.

8

Pracodawca

Szanowny Panie, Model biznesowy firmy RE/MAX jest stworzony dla osób, które mają chęć prowadzenia własnego biznesu z pomocą dużej marki oraz minimalizowania kosztów miesięcznych i ryzyka porażki biznesowej. Choć jesteśmy największą na świecie siecią biur nieruchomości, osiągnięcie sukcesu jest uzależnione przede wszystkim od nakładów pracy i zaangażowania w budowanie własnej kariery w branży przez agenta nieruchomości.

Mariusz
Inne

Jest tak duże zapotrzebowanie na nowych pracowników w przypadku firmy RE/MAX Polska? Jest to spowodowane tym, że firma rozwija się i w związku z tym zwiększa się zapotrzebowanie na nowe osoby, czy może panuje tak duża rotacja, że ciągle są przyjęcia? Sprecyzuj, proszę to, co napisałeś.

1
coldwhisper
@agent Paweł

opłata miesięczna od 300 zl do 4000 zł w zależności od podziału procentowego 50%-80%

Piotr
@agent Paweł

agent Paweł ma 100% racji w tej kwestii i myślę, że każdy zainteresowany powinien to wcześniej przeczytać zanim zdecyduje się zrobić następny krok. Gra jest niewarta świeczki, a najlepszym przykładem jest obecna sytuacja na rynku podczas pandemii - biznes stoi, nie ma sprzedaży, brak możliwości pozyskania nowych ofert bo ludzie boją się wpuścić kogoś do domu, a brak transakcji równa się brak kasy dla agenta, dla którego czasem to jedyny zarobek i tak teraz może to trwać miesiącami. Praca bardzo niepewna, od której zależy mnóstwo pobocznych w/w czynników, a i tak na końcu agent zostaje sam jak palec bo każdy myśli tylko o sobie. Taka prawda, takie są realia........................

1
rimaks
Kandydat
 Problem

To prawda, usłyszałem 5000zł netto na rozmowie i podziękowałem...

4
JJan
Inne
@RE/MAX Polska

Zamiast ogłaszać franczyzy, to produkujecie w Polsce ogłoszenia o pracy - jako największa na świecie sieć biur nieruchomości. Hmm, bardzo ciekawe. Ktoś u was w centrali zawala - macie zbyt dużą rotację pracowników, czyli firmą staff friendly raczej nie jesteście.

Pracownik
Pracownik
@Piotr

Sytuacja podczas pandemii doskonale pokazuje siłę biznesu agenta, który prowadzony jest mając za plecami potężną markę zdolną do innowacji i zwinnego przystosowania się do realiów rynkowych. Dodatkowo, praca agenta RE/MAX polegająca na wyłącznej reprezentacji klienta w trakcie procesu sprzedaży/kupna praktycznie zwalnia klienta z konieczności spotykania się z kimkolwiek co w sytuacji pandemicznej tylko zwielokratnia atrakcyjność serwisu, który na co dzień oferuje swoim klientom RE/MAX. Z pozdrowieniami.

Gosia
Były pracownik
 Pytanie

Jak to zrobiłeś, że byłeś w RE/MAX "pracownikiem"? Dołączając do RE/MAX jesteś właścicielem własnego biznesu, partnerem biznesowym dla RE/MAX. To jakby zgoła dwa skrajnie różne podejścia do pracy, współpracy i sposobu zarabiania pieniędzy. Pozdrowienia.

Ewelina
Pracownik

Założenie własnej działalności zawsze wiąże się z odrobinę większym ryzykiem, ale przy zachowaniu konsekwencji, wytrwałości w dążeniu do celu i umiejętnym wykorzystaniu otrzymywanej wiedzy może dać niewspółmierne korzyści m.in. finansowe czy choćby wolność związaną z byciem swoim własnym szefem.

1
Ola
Kandydat

Potwierdzam, dalej chcą 5000zł netto na start, a potem około 600zł netto miesięcznie niby na prowadzenie biura

Klaudia
Pracownik
 Pytanie

Co masz na myśli "pic"? Zasada współpracy jest jasno określona. Wiadomo, ze nie każdemu pasuje to samo. Jedni wola stalą pensje, inni wolą mieć własny biznes. Nie każdemu wszystko wychodzi. Tak jest w każdej branży.

odp
Były pracownik
@Gosia

Można być pracownikiem biura np. administratorem biura

Julia
Inne

Jeśli to prawda i jest coraz mniej chętnych to może warunki z czasem poprawią?

Dżordż
Kandydat
 Pytanie
@Julia

Jakie warunki mają Ci poprawić skoro umowa tylko B2B?

chętny
Kandydat
 Pytanie
@odp

Szukają dalej na administratora do biura?

Julia
Kandydat
@Dżordż

No i co w związku z tym, że b2b? W niektórych firmach dają np., benefity itp mimo takiej umowy, co miałoby niby tutaj to blokować?

Ola
Pracownik

Jeśli kogoś stać na szkolenia, systemy, opłacanie lokalu, pracowników, prawników i chce ponosić za wszystko odpowiedzialność na przyzwoitym poziomie, a nie na podpisywanie umow w samochodzie lub kawiarni to tak może robić to po swojemu. Jeśli dla kogoś ważna jest marka i jakość, potrafi liczyć pieniądze to raczej tylko własne ego dyktuje Pani to co tutaj jest przez Panią pisane. Proszę nie wylewać swoich frustracji i na sile przekonywać innych do Pani zdania.

zainteresowany kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Ola

Z konkretów: Czy potrzebny własny laptop/komputer (to kolejny koszt szczególnie z oprogramowaniem), czy może w biurze (takim lub innym, wiem że to franszyza więc właściciele moga różnie to urządzać) są stanowiska do pracy (aby nie targać za każdym razem notebooka z zasilaczem, do tego wielkość ekranu monitora)?

Klaudia
Pracownik
@zainteresowany kandydat

Tak, własny laptop to postawa do pracy. Oczywiście biuro daje dostęp do miejsca pracy, dostęp do systemów, ale laptopa trzeba mieć swojego :) Jeśli jest Pan z okolic Bielska/ Cieszyna / Żywca to zapraszam do naszego biura - sam Pan zobaczy, jak pracują Agenci - REMAX Invest 508 540 974

Ewela
Kandydat
@Klaudia

Do jakich systemów otrzyma się wspomniany dostęp? Co do sprzętu czy od zawsze taki standard występował? Czy są może planowane w przyszłości zmiany w tym zakresie? Co ze wsparciem technicznym?

Domi Nowy wpis
Pracownik
@JJan

Nie ma w tym wielkiej filozofii, nie jest to praca dla każdego, nie wszyscy mają chęci do takiej pracy - jeśli myślisz, że przyjdziesz, posiedzisz i się zarobi to nie. Jestem w REMAX, choć nie w B-B, i niestety po nowych, zwłaszcza młodych pracownikach widać, że wyobrażenie mieli inne. Z tego głównie wynika rotacja. Dla mnie to najlepsze miejsce pracy, i nie boli mnie to, że muszę mieć działalność, placic oplate za biuro a o oplacie za szkolenia wstepne juz dawno zapomniałam... tylko mi się chce i w tym tkwi cała tajemnica ????

WB Nowy wpis
Kandydat
@Domi

Zdradzisz te bieżące koszty, które wymieniasz? Dla kalkulacji własnych… myślę o pracy od kolejnego sezonu. Czy do tego czasu warunki jakkolwiek się zmienia? są jakieś plany?

Klaudia Nowy wpis
Pracownik
@Ewela

Podstawowy dostęp to baza potencjalnych Klientów i CRM na którym pracuje każdy Agent. Służy do szeroko rozumianej obsługi Klientów, jak i współpracy między Agentami, która jest naczelną przewagą na rynku nieruchomości. Własny sprzęt jest od zawsze, ponieważ jest Pani przedsiębiorcą współpracującym z REMAX, nie pracownikiem. Natomiast, niektóre biura posiadają dodatkowe systemy i sprzęty, o których zapewne dowie się Pani podczas rozmowy rekrutacyjnej w wybranym przez siebie biurze. Jeśli jest Pani z okolic Bielska, zapraszam na kawę do REMAX Invest.

1
Klaudiusz
Kandydat
 Pytanie

Słyszałem z kampanii na mediach społecznościowych "Robimy to inaczej", że model w którym działa pośrednik jest inny niż większości biur w Polsce. Na czym polega róźnica?

Agent Nieruchomości
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Na rekrutacji dowiadujesz sie o tym ile musisz zaplacic chcac tam pracowac. Na tym zarabiaja, rotacja pracownikow= pieniądze. Po rozmowie wykonalem telefony do „agentów” z internetu z tej firmy.

Pytania

Jak to może być legalne?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy ktoś wie jak wygląda praca w biurze w Bielsku-Białej? Polecacie lub nie? Jak atmosfera i podejście do pracownika?

Klaudia
Pracownik
@Kandydat

Dzień dobry, W Bielsku-Białej są dwa biura. Jeśli chodzi o REMAX Invest przy ul. Wyzwolenia to myślę, że bardzo dużo można wywnioskować z mediów społecznościowych naszego biura. Dodajemy bardzo dużo relacji z kulisów życia biura. Zapraszam Pana na niezobowiązujące spotkanie przy kawie, można wtedy również porozmawiać z agentami biura i samemu ocenić, jak to wygląda. Tel. 508 540 974. Pozdrawiam serdecznie.

Olga
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może wypowiedzieć na temat biura w Zielonej Górze? Byłam na rozmowie i przebiegła ona w miłej atmosferze. Mimo to mam nadal wątpliwości... Mianowicie należy zainwestować konkretną kwotę, organizacja pracy na własną rękę. Czy faktycznie można liczyć na pomoc ze strony biura i firmy RE/MAX?

Robert Sołtys
Pracownik
@Olga

Dobry wieczór. Z tej strony Robert Sołtys RE/MAX Speedway. Na pewno praca dla mnie w globalnej sieci jaką jest RE/MAX to możliwość rozwoju, coś dla mnie jest ważne. Korzystanie z pomocy bardziej doświadczonych agentów. Szkolenia, które dają możliwość ciągłego rozwoju i niezależność. I na koniec nic tak naprawdę mnie nie ograkicza. To jest jedyny słuszny model działania wśród agencji i to Nas zdecydowanie odróżnia. Pozdrawiam Robert Sołtys RE/MAX Speedway

1
Mk
Kandydat
 Pytanie
@Olga

Dobry wieczór Olga nie znam biura w Zielonej Górze . Byłem na spotkaniu w Katowicach i totalne (usunięte przez administratora) dzisiaj nie potrzebujesz żadnej licencji na prowadzenie , a tym bardziej prace w biurze nieruchomości a kwota 5 000 tys.zł. Za co pomyśl ?????

Sylwester
Pracownik
@Olga

Dzień dobry Pani Olgo, jestem agentem sieci RE/MAX. Odpowiadając szybko na Pani pytanie tak, od biura otrzymuje się wsparcie, pomoc i współpracę na każdym etapie wspólnej działalności. Na tym oparty jest system sieci RE/MAX i działa to od kilkudziesięciu lat na całym Świecie. Oczywiście to agent decyduje w jakim stopniu i zakresie skorzysta z możliwości jakie daje biuro. Agent jest samodzielny bo samodzielnie prowadzi swój biznes ale nie jest sam bo otrzymuje wsparcie aby jego biznes działał i się rozwijał.

1
Sylwester
Pracownik
@Mk

Szanowny Panie, rozumiem, że może mieć Pan negatywne podejście do współpracy z RE/MAX, ale chciałbym tutaj wyjaśnić i doprecyzować kilka kwestii. Po pierwsze prawdą jest, że obecnie nie są wymagane, żadne licencje do prowadzenia pośrednictwa nieruchomości. Pośrednikiem może być dosłownie każdy, co nie znaczy, że będzie dobrym pośrednikiem. Po drugie kwota 5 tys. nie jest opłatą za pracę w biurze, ta kwota to m. inn. to gotowość do podjęcia współpracy, zabezpieczenie dla Właściciela biura przed przypadkowymi ludźmi (przygotowanie agenta do samodzielnej pracy to czasem kilka miesięcy i ten czas poświęca właściciel biura RE/MAX traktując to jako swoją inwestycję, a kwota jaką przyszły agent płaci, stanowi tylko niewielką część tych kosztów). Po trzecie rozpoczynając swój biznes (bo tym jest współpraca z RE/MAX) należy mieć własne środki na działalność, niezależnie czy będzie to otwarcie sklepu warzywnego, salonu fryzjerskiego, pośrednictwa nieruchomości czy jeszcze innej działaności. Zgodnie z zasadą "Żeby wyjąć, trzeba włożyć".

2
Olga
Kandydat
 Pytanie
@Robert Sołtys

Czy może Pan wyjaśnić, dlaczego jest to jedyny słuszny model wśród agencji nieruchomości?

1
Robert Sołtys
Pracownik
 Pytanie
@Olga

Pani Olgo. Najważniejsze: w REMAX nie jestem agentem- pracownikiem, nie pracuję DLA KOGOŚ, tylko Z KIMŚ współpracuję. W innym biurze mogę być co najwyżej kolejnym agentem-pracownikiem, pracującym dla właściciela biura, z prowizją 20-40%. W RE/MAX mam partnera biznesowego, który ma wiedzę i sprawdzony model biznesowy i z jego pomocą rozwijam swój biznes, bez ryzyka podjęcia samodzielnej działalności. I to jest kluczowe, dlaczego zdecydowałem się na RE/MAX. Nie chcę pracować na etacie, nie chcę pracować dla kogoś, ale zdaję sobie sprawę, że start z własną działalnością to ogromna inwestycja finansowa. Koszty jakie musiałbym ponosić np. przy prowadzeniu własnego biura, związane z np. lokalem, stroną www, portalami, mediami i innymi narzędziami to koszt kilku tysięcy złotych, MIESIĘCZNIE ! To również ogromne RYZYKO, jeśli nie ma się potrzebnego doświadczenia, potrzebnych narzędzi i bieżącej pomocy oraz wsparcia ! To jest decyzja każdego indywidualna- czy chce budować swój biznes samodzielnie i ryzykować, czy zbudować swój biznes, ale z pomocą i wsparciem firmy, która ma 47 lat doświadczenia i sprawdzony model biznesowy. Każdy musi policzyć sam. W RE/MAX zajmuję się tym co chcę robić- obsługuję klientów i ich nieruchomości a biuro zapewnia mi miejsce do pracy, narzędzia, szkolenia i wsparcie, potrzebne dokumenty tj. np umowy czy ubezpieczenie. Nie tracę czasu na organizację biura, dokumentów więc tym samym bardzo optymalizuję swój czas pracy jako agenta, co daj mi większą możliwość na skuteczność. Gdybym chciał być np samodzielnym agentem i otworzyć swoje biuro, musiałbym się liczyć z wydatkiem na szkolenia a później z wydatkami comiesięcznymi, co w skali roku daje ok 70 000- 100 000 zł (jeśli nie więcej). Dodatkowo nie mając żadnego doświadczenia, to nie miałbym żadnej pewności czy mi się w ogóle uda. W RE/MAX wpłaciłem JEDNORAZOWO 5000 zł, jako inwestycję w mój biznes, bo logiczne, że cokolwiek chciałbym zbudować swojego musiałbym mieć zaplecze finansowe i to nie byłoby TYLKO 5000 zł. To również zgłoszenie mojej gotowości do podjęcia współpracy i zabezpieczenie również dla RE/MAX i dla Właściciela biura, że czas, narzędzia i środki jakie poświęcą na pomoc dla mnie, to nie będzie czas i środki stracone. Moje obecne koszty miesięczne to 300 zł. Nie jest to koszt tuszu, drukarek...lecz opłata za to, że korzystając z modelu, brandu firmy, z logo mam możliwość zarabiania kilku-do kilkudziesięciu tysięcy miesięcznie, czego bez RE/MAX i jego narzędzi (które mi udostępnia) nie mógłbym zrobić. W sumie, w skali roku wraz z opłatą jednorazową 5000 zł mój koszt zbudowania mojego biznesu, to łącznie tylko ok 8 000 zł. Czy to dużo? Nie sądzę. Wolę pracować bez stresu czy zjedzą mnie koszty własnego biura, czy napewno zarobię, czy będę miał z czego zapłacić moje koszty, czy mi się w ogóle uda. Wolę mieć czas na obsługę klientów i nieruchomości, niż zajmować się organizacją własnego biura, miejsca, narzędzi, stron www, prawników, notariuszy.... Wolę dzielić się moim wynagrodzeniem z właścicielem z każdej transakcji (przy czym w RE/MAX mamy wysoką prowizje 50-80%), ale w zamian - do czasu kiedy zacznę zarabiać - to RE/MAX i właściciel biura bierze większość kosztów na siebie i wspiera mnie w działaniach, bo dysponuje wszystkim tym, co umożliwi mi pracę i pomaga mi w rozwoju. Mam cały czas wsparcie i wiem gdzie mogę uzyskać pomoc i informację zwrotną, jeśli cokolwiek jest mi potrzebne. Za doradztwo i tę opiekę nic nie płacę, za co w innym przypadku musiałbym komuś zapłacić. Właściciel biura w RE/MAX z założenia nie jest agentem nieruchomości (jak to jest większości innych biur), nie jest więc moją konkurencją, ale jest tym elementem, który pomaga mi zarabiać. Koło się zamyka - jak ja będę zarabiał, to on też. Obie strony więc mogą skorzystać na tej współpracy, ale również obie strony ponoszą ryzyko. Nie tylko ja wpłacając 5000 zł, ale również właściciel biura, który mi pomaga i większość kosztów bierze na siebie, dopóki nie będę bardziej samodzielny i skuteczny. Wszystko tak naprawdę zależy ode mnie i mojego zaangażowania. Brzmi inaczej niż w innych biurach ?

3
Olga
Kandydat
 Pytanie
@Robert Sołtys

Dziękuję bardzo za Pana odpowiedź. Po cześci zgadzam się z Panem, po części pewne rzeczy nadal nie są dla mnie jasne. Jako kandydatka inwestuję 5000 zł brutto w REMAX, co inwestuje we mnie wlasciciel poza czasem? Jako agentka mogę nie mieć przychodu przez kilka miesięcy. Oczywiste jest to, że to ja pracuję na swój przychód, szukam nieruchomości do swojego portfolio, aby je sprzedać i zarobić. Co jeśli nie udaje mi się nawiązać współpracy ze sprzadającymi i ofert brak? Komu przekazywane są oferty, które trafiają do biura, ale nie bespośrednio do agentów? Czy w takiej sytuacji agent może liczyć na pomoc ze strony biura? Szkoda, że nie było Pana w biurze, gdy byłam na rozmowie. Najchętniej zapytałabym o wszystko osobiście, również o wyniki sprzedażowe agenta z kilkumiesięcznym stażem. Wydaje mi się, że każdego zainteresowanego REMAX interesuje ten temat. Jeszcze raz dziękuję za Pana odpowiedź! Pozdrowienia.

1
RE/MAX Partners
Pracownik
@Olga

Witam, Pani Olgo. Przeczytałem korespodencję Pani z Agentem z 10.2020 i chciałbym zaprosić do naszego biura na rozmowę, jeżeli jest Pani z Łódzkiego. Porozmawia Pani z właścicielem, pracownikiem administracyjnym i z agentami... Pozdrawiam serdecznie, Wadim Nowikow, właściciel biura RE/MAX Partners.

1
zainteresowany kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Robert Sołtys

Skoro kwota 5000 zł jest "zabezpieczeniem", to dlaczego nie jest np. zwracana po przykładowo 12 miesiącach działalności czy po przyjęciu n ofert?

Grzegorz
Inne

Pojawiła się rekrutacja dla niezależnego agenta nieruchomości w różnych lokalizacjach. Chciałem dopytać o warunki wynagrodzenia. Nadal nie ma żadnej podstawy jak ktoś wcześniej pisał i tylko żyje się z samej prowizji? Czy coś się zmieniło i można dogadać się tej kwestii?

Julia
Inne

dostęp do biura? jakim sposobem, ile i czy nie da się tego ominąć? padła porada aby zająć się tym samodzielnie, jak konkretnie? czy istnieją jakieś sprawdzone porady, o których warto teraz napisać?

Lidia
Inne

Zdecydowanie POLECAM !!! Transakcja trwała pół roku ( tzn. moje niezdecydowanie i oglądanie co miesiąć mieszkania to ogromny sprawdzian cierpliwości dla agenta))a cierpliwość agenta przerosła moje oczekiwania . Dziękuje za współprace ,która definitywnie zakończyła się pozytywnie w błyskawicznym tempie . Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i cierpliwości dla agenta TERRA FANIN RE/MAX Zielona Góra!!!

Mariusz
Inne

Z ogłoszenia na agenta trudno wyłowić konkrety. Jaka obecnie jest tu umowa i forma współpracy do wyboru? Czy jest podstawa, czy sama prowizja? Czy zmieniły się te opisane wcześniej opłaty (wstępna - stowarzyszeniowa) i comiesięczne na prowadzenie biura?

Joanna
Pracownik
@Mariusz

Model biznesowy firmy RE/MAX jest stworzony dla osób, które mają chęć prowadzenia własnego biznesu z pomocą dużej marki oraz minimalizowania kosztów miesięcznych i ryzyka porażki biznesowej. Nie dajemy pracy ale ogromne możliwości rozwoju biznesu jako agent nieruchomości. Chętnie odpowiem szczegółowo na Pana pytania podczas bezpośredniej rozmowy, również online. Proszę o kontakt : joanna.biskupska@remax-polska.pl

Julia
Inne
@Joanna

t by wiele wyjaśniało... skoro te możliwości są faktycznie tak ogromne to co konkretnie na nie się składa? czego na start się spodziewać i czy coś z czasem będzie dorzucane?

Joanna
Pracownik
@Julia

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu. Chętnie opowiem o możliwościach ale i miło mi będzie móc poznać też Pani potrzeby. Mój mail: joanna.biskupska@remax-polska.pl

Ania
Kandydat
 Pytanie

Czy trzeba mieć średnie wykształcenie zeby zostać agentem nieruchomości RE/MAX

Hubert
Kandydat

Jaki jest teraz koszt tych szkoleń

1
Zuza
Inne

Niestety, firma nie jest firmą rzetelną. Sprzedaje to samo mieszkanie wielu klientom w tym samym czasie. Specjalnie wydłuża czas oczekiwania na podpisanie umowy notarialnej, gdyż w tym samym czasie w dalszym ciągu oferuje to samo mieszkanie do sprzedaży. Wymusza obowiązkowo umowę przedwstępną notarialną. Co podnosi koszty dla stron.

Pan X
Inne
@Zuza

Pani Zuzanno, chyba jednak wszystko zależy od tego jak interpretować słowo "rzetelny" a także jak oceniać pracę na tych zasadach z perspektywy klienta sprzedającego. Po pierwsze to zupełnie oczywiste, że jeśli zainteresowanych jest wielu, to każdy ma prawo kupić i naturalnym wręcz jest polityka, że każdy ma dostęp do oferty, do czasu oficjalnej rezerwacji czy zakupu. A jeśli Klient zainteresowany jest bardzo i jest gotowy do zakupu, powinien przystąpić do zakupu lub podpisać umowę przedwstępną czym prędzej. Rzetelność polega również na zabezpieczaniu interesów klientów obu stron a jedynym narzędziem, które może to zapewnić jest umowa notarialna a nie umowa sporządzana pomiędzy stronami lub - nie daj Boże-przez samego pośrednika. Życzę, aby na tak rzetelną obsługę trafiła Pani sprzedając swoją nieruchomość- w ten sposób uzyska Pani pewną, najlepszą i rzetelną ofertę zakupu a oprócz tego bezpieczeństwo transakcji , które jest napewno bezcenne !

2
kupujący
Inne
@Zuza

Dzień Dobry odradzam współpracy z tym pośrednictwem !Wymusza obowiązkowo umowę przedwstępną notarialną. Co podnosi koszty dla stron.Mimo tego że nawet bank jej nie potrzebuje oni że muszą byc .Kolejny problem ustawiają notariusza według siebie według swojego czasu a kropeczką nad i jest to jeśli mają państwo rację i argumenty mówią o tym wtedy padają słowa państwo nie są jedynymi co chcą te mieszkanie kupić oraz że oni tylko reprezentują stronę społeczną a osoba co kupuję jest ......Dużo kolesiostwa i cwanictwa oraz naciąganie nie koszta których można uniknąć z czystym sumieniem nie polecam

Zofia
Inne
@kupujący

Przepraszam jakim cudem może cokolwiek wymóc? To jakiś dziewiętnasty wiek że człowiek nie ma własnych praw? Czy po prostu ktoś nie przeczytał dokładnie podpisał umowę a teraz szuka winnych??

Danuta
Inne

A jakie są zarobki na tym stanowisku?

Miki
Inne
 Pytanie
@Zuza

Ja przepraszam ale jak umowa przedwstępna może podnieść koszty? Chyba mówimy o czasie spędzonym u notariusza i koszcie dojazdu bo opłata notarialna jest taka sama tylko podzielona na dwie części.

Julia
Inne
@Miki

Tutaj nie chodziło przypadkiem o całokształt? wcześniej zostało podkreślone, że czas oczekiwania podobno był wydłużany?

Kandydatka Poznań
Kandydat

Widzę, że większość osób skupia się na konieczności uiszczenia pierwszej opłaty, która w tym roku jest de facto o połowę niższa. Jestem po dwóch rozmowach w biurze w Poznaniu i mimo opłaty widzę dużo plusów. Pani Elżbieta Zakrzewska jest niewątpliwie właściwą osobą na właściwym miejscu, wszystko rzetelnie wyjaśnia, nie ukrywa opłat, odpowiada na wszystkie pytania. Kwestia opłaty jest również wspomniana w ogłoszeniu o pracę, dlatego jestem zdziwiona, że większość osób dowiaduje się o niej dopiero na rozmowie. Wśród plusów widzę przede wszystkim bezpieczeństwo od strony prawnej, co moim zdaniem jest kwestią kluczową. Na pewno ugruntowana pozycja na rynku, dostęp do biura, fajna lokalizacja, informatyk, udział w prowizji również fajny i wiele innych. Wszystkich plusów nie chcę wymieniać, gdyż moim zdaniem warto przyjść na rozmowę, a potem samemu zdrowo przemyśleć, jakie tak naprawdę ma się oczekiwania. Model współpracy B2B wymaga podążania wspólną drogą, zaangażowania, a nie frustracji, że trzeba ponieść opłatę wstępną.

Julia
Inne
@Kandydatka Poznań

Czyli tak jak myślałam już wcześniej to tylko b2b tutaj można? :/ A możliwa jest praca zdalna?

4
A
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda zaczęcie pracy po szkoleniach ? Firma ma jakąś bazę nieruchomości które można oferować czy samemu trzeba znaleźć pierwszą nieruchomość do dalszej sprzedaży?

3
Zofia
Inne
@A

To na szkoleniu nie mówią jak twoja praca będzie wyglądać po nim?

Nikodem
Pracownik

Negatywne opinie są ewidentnie wyjęte z kapelusza i należą do sfrustrowanych osób, które myślą, że same przynależenie do RE/MAX przyniesie im miliony, na wszystko trzeba zapracować, także w tym miejscu. RE/MAX daje bardzo duże pole do tego, aby móc spokojnie i stabilnie pracować. Gdzieś przeczytałem opinię odnośnie negatywnej atmosfery w biurze - faktycznie są inne biura, gdzie nie wiem jak wygląda codzienna współpraca z pracownikami, jednak osoby w RE/MAX INVEST są mega sympatyczne, a do tego bardzo pomocne.

5
Darek
Kandydat

Mam wrażenie ze wiekszosc ludzi nie rozumie o co chodzi z systemem franczyzy. Zasady B2B nie są dla kazdego i widać to po poniższych opiniach.

1
Dżony
Kandydat

Jestem po rozmowie w jednym z biur warszawskich i zaczynam szkolenia w listopadzie. Pomimo innych niż w innych sieciach warunkach współpracy wygląda to bardzo ciekawie. Zarobić też da się więcej niż gdziekolwiek więc... trzymajcie za mnie kciuki. Będę dawał znać jak jest.

1
Jan
Inne
@Dżony

To są szkolenia sprzedażowe, czy jakieś inne? Co oferuje firma pod tym względem?

Dżony
Pracownik
@Jan

@Jan dopiero się dowiem, ale z tego co przedstawiono mi na rozmowie dość dokładne szkolenia przygotowujące do pracy nawet dla osób spoza branży tak jak ja, więc i sprzedażowe i branżowe i platforma z materiałami szkoleniowymi. Więcej będę mógł powiedzieć w listopadzie :)

Mariano
Kandydat
 Pytanie
@Dżony

Hej, I jak szkolenie ma to wszystko sens?

1
Mk
Kandydat
 Pytanie

Witam byłem na spotkaniu o prace w Remax gold Katowice nie polecam jedyne co przez 2 godziny usłyszałem to jak właścicielka biura obraża inne biura nieruchomości bo biorą niższa prowizje i jakie ma odiagniecia nic o firmie na początek za szkolenie trzeba zapłacić 5000 tys. Zł i dostaje się jakiś certyfikat a w Polsce nie potrzebna już jest licencja agenta nieruchomości . Cały czas zastanawiałem się czy jestem na spotkaniu firmy promującej środki tupu amwey ??????????????

1
Teresa Nowak
Pracownik
@Mk

Szanowny Panie MK!. Skoro miał Pan możliwość uczestniczyć w naszym spotkaniu, i przedstawia Pan taką opinię, to serdecznie zapraszam do trącenia nieco większą odwagą i zaistnienia pod tą opinią z nazwiska i imienia. Przykrym jest, iż tak mało zapamiętał Pan z dwugodzinnego spotkania. Niestety nie mamy wpływu na opinie osób które uczestniczą w tego typu spotkaniach informacyjnych z pozycji roszczeniowej. Zapraszam do podpisania się pod własną opinią. Uważam iż szczególnie te negatywne opinie wymagają transparentności, aby nikt nie odebrał ich jako płytkich działań złośliwych lub co gorsza celowych pomówień. Z poważaniem, Teresa Nowak

1
Mk
Kandydat
 Pytanie
@Teresa Nowak

Szanowna Pani przepraszam , że teraz odpisuje , ale wbrew Pani odpowiedzi nie dotrwałem do końca spotkania wyszedłem po Ok 40 minutach jak tylko usłyszałem o kwotach jakie Pansto oczekują za ? Tego dalej nie wiem 5 000 zł bo dzisiaj w naszym kraju nie obowiązuje już licencja na prace w biurze nieruchomości . Popis właścicielki biura był żenujący jedyne co przedstawiła to jak potrafi obrażać klientów i naśmiewać się z innych biur nieruchomości nie polecam korzystać z Państwa pośrednictwa pozdrawiam MK

Teresa Nowak
Pracownik
@Mk

Szkoda. Bo ten kto był do końca na spotkaniu, zrozumiał poprawnie wszystko. Szkoda że ze szczątkowych informacji powstają tego typu opinie. Na przyszłość życzę mniej emocji. Pozdtawiam

1
Justyna
Pracownik

W Katowicach są dwa biura REMAX, drugie biuro znajduje się na Korfantego, prowadzone jest przez zupełnie inna osobę, i struktura jak i samo funkcjonowanie wyglada kompletnie inaczej. Jeżeli ktoś poszukuje biura REMAX i chce rozpocząć biznes razem z nami zapraszamy na Korfantego do RE/MAX CARBON

Realistka
Kandydat
 Pytanie

Witam wszystkich, Coraz bardziej zgłębiam się w tematykę nieruchomości i chcę zobaczyć, jak sobie poradzę w roli agentki. Zastanawiam się nad wyborem biura - jestem bez doświadczenia. Od samego początku nastawiona jestem na RE/MAX w Bielsku ale czytając różne wypowiedzi tutaj, mam coraz większe obawy, czy sobie poradzę na początku. Zależy mi, żeby zdobywać konkretną wiedzę, która pomoże mi osiągać wyniki i mieć wsparcie lepszych od siebie. Nie chcę tracić czasu na biura, które będą chciały mnie wyciulać. Czy mogę liczyć na jakieś wskazówki od doświadczonych osób? Podkreślam, że poważnie podchodzę do sprawy. Nie robię tego tylko dla pieniędzy ale też żeby się sprawdzić w wielu aspektach, zdobyć doświadczenie, kontakty i zobaczyć jak to jest liczyć na siebie, a nie na pracodawcę. Staram się wszystko robić jak najlepiej, na miarę możliwości ale to nie oznacza, że sobie poradzę w RE/MAX. Niektórzy mi mówili, że na początku warto iść do biura z podstawą. Czy ktoś się wypowie? Szukam informacji bo chcę podjąć decyzję, nie na łeb na szyję. Pozdrawiam

Justyna
Pracownik
@Realistka

Dzień dobry, prowadzę biuro w REMAX w Katowicach, w moim zespole są także agentki które pracują na terenie Bielska. Uważam, że jeżeli jest Pani nastawiona na REMAX trzeba wejść i zacząć działać. Na początku jak w każdej nowej branży trzeba uzbroić się w cierpliwość by poczekać na efekty pracy, nie zrażać się ale działać, wyciągać wnioski i ość do przodu. REMAX daje solidne podstawy na początku, w swoim biurze prowadze Agentów razem z mentorkami które są wsparciem dla agentów zwłaszcza na początku w budowaniu swojego biznesu a zarazem marki osobistej. Jeżeli ma Pani pytania dodatkowe chętnie odpowiem.

Tomasz
Pracownik

Najlepsze biura biura w Polsce

1

Zostaw merytoryczną opinię o RE/MAX Polska - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w RE/MAX Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy RE/MAX Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w RE/MAX Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 10 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy RE/MAX Polska?

    Kandydaci do pracy w RE/MAX Polska napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

RE/MAX Polska
Przejdź do nowych opinii