brak logo

Technitel Polska Sp.j.

Łódź

Opinie o Technitel Polska Sp.j.

Damian 2015-02-28 14:00:20
Nie polecam tam pracowac klimat jest beznadziejny i kasa tez jeden drugiego sprzedaje
14
brak 2015-07-08 15:06:56
Pani Katarzyna z recepcji bardzo nieprzyjemna.
1
murgrabia_kutas 2015-11-17 11:25:05
Nonsens. Firma przyjazna, ludzie cudowni, a pieniędzy tyle, że nie wiem co z nimi robić.
Pani Katarzyna z recepcji przyjemna, że hej.
1
szymon 2016-01-11 03:24:00
Powiem tak pracowalem tam z 3 miechy i mnie zwolnili bo sprzedawali niektore osoby panu metrosexualnemu . kasa slaba 1600 zl do norwegii jezdza ci co sprzedaja goraco nie pozdrawiam pana Bugaja Adrucha i adama ....
6
nieznajomy 2016-03-12 19:13:36
Firma ok tylko pracują w niej ludzie niewiele sobą reprezentują.Szefostwo nie docenia ludzi,dobrych ludzi tylko takich co donoszą i w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wchodzą bez mydła a przykład idzie od góry.
3
xxx 2016-04-17 12:47:28
Powiem tak same konfitury tam robia przyklad jezdzilem autem technitela wykladajac slupki wiadomo zawsze troche piasku jest w aucie jak robi sie w terenie po czym wziol auto pan andruch i pojechal na kursy koparek juz na nastepny dzien biegnie chudy i placze jaki to byl [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] itp to swetnie obrazuje ludz tam pracujacych chodz bylo klka doslownie ludzi bylo ok ale nie mam z nimi kontaktu pozdrawiam igora siekiewicza tybure mlodego kosle bartka ziute czarka marcina i niemrawego :) wie ktos czy jeszcze tam pracuja ?
3
Haha 2016-05-25 09:49:13
Ta sa jak bedziesz donosil to 150 dostaniesz ale jak nie bedziesz to daja po 30 zl hehe zenada wielka
5
.... 2016-09-12 10:14:22
metrosexualnemu HEHEHE lepiej tego bym nie napisal :) Smieszy mnie fakt ze kazdy z jego wygladu wyje a jak sa z nim sam na sam do w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wchodza :)
2
Darek 2016-10-24 13:55:35
nie polecam same konfitury
2
Ltk 2016-11-29 18:15:39
Generalnie praca ciężka ,fizyczna , bez żadnych pieniędzy. Brak płatnych nadgodzin , donosicielstwo i imprezy integracyjne , na których leje się alkohol, żebyś tylko opowiedział to , co po trzeźwemu boisz się powiedzieć. Przy takiej koniunkturze na rynku lepiej podjąć pracę w markecie (praca również fizyczna , ale w cieple i jasno ustalonych ramach czasowych ). Szkoda czasu na takie "firmy"
1
Zostaw swoją opinię o Technitel Polska Sp.j. - Łódź
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Technitel Polska Sp.j.