brak logo

Biogened S.A.

Jarocin

Opinie o Biogened S.A.

koala 2014-07-21 22:39:49
Może nie tyle potrzebna "świeża krew"...co świetny efekt manipulacji pewnych osób.
A. nie ma własnego zdania, ulega chwilowym emocjom, nie szanuje ludzi, nie ważna wiedza, doświadczenie, relacje i opinia w polu,wyniki....niestety taka prawda.
"Swojaki" pewnych osób lub/i kombinatorzy muszą mieć "job", więc pozbywamy się tych "starych".
Co do marketingu....hahaha...jaki marketing...nie liczę już ile osób w tym tzw dziale pracuje/pracowało :)))
ex,ex 2014-07-24 21:51:23
Czyli bez zmian, czas leci, akcje na NewConnect też :)) teraz już po 11PLN jeszcze trochę to spadną do poziomu emisji, a sytuacja w firmie taka jak wcześniej, i nowe przysłowie Biogened sobie kupi, przed szkodą i po szkodzie ...głupi :))
bury 2014-07-25 12:04:29
Identyczna droga do "sukcesu" jak w przypadku Kolastyny.
Brak komunikacji, dobrych menagerów...a aspiracje jak w korporacji hahaha
ex,ex, 2014-08-06 16:06:02
dokładnie, obecnie kurs na New Connect poniżej 10 PLN za akcję czyli poniżej kursu emisji.
witkacy 2014-08-07 13:04:33
Cóż..zła karma powraca...hahaha
ex,ex 2014-08-08 10:55:38
To już nie jest "Zła Karma", Tytanic toną wolniej, dziś już poniżej 9 PLN za akcję
rambo 2014-08-08 12:03:01
Jak to mówią: traktuj kogoś tak jak sam chciałbyś być traktowany...
Okręt Biogenedu tonie...9 pln hahha....akcjonariusze też zwijają żagle....
A....po Kolastynie niczego się nie nauczył...tra la la....
ex,ex 2014-08-28 16:24:03
...oczywiście że nie chodzi o "Złą Karmę" tylko o Złe Zarządzanie co potwierdza Twój wpis, za moich czasów było podobnie, "Góra" zachowuje się jak "Rozkapryszona Panienka" co innego mówi a co innego robi i wiecznie niezadowolona
tomek 2014-10-11 17:40:56
jak przebiega rekrutacja już u prezesa w Łodzi na stanowisko przedstawiciela handlowego? sa jakies testy czy normalna rozmowa? jakich pytań można się spodziewać?
jola 2014-10-15 16:39:02
Jakie testy? Prezes nie ma pojęcia co się dzieje na poszczególnych terenach. Nie ma pojęcia w ogóle o specyfice pracy przedstawiciela. Jest nieco oderwany od rzeczywistości. Rozmowa normalna. Lubi ludzi, którzy świat i sprzedaż widzą w różowych barwach, bez problemów...Wszędzie gdzie wejdziesz ....sprzedaż Dermedic...bo farmaceuci biją się o niego hahaha ( żarcik)
tomek 2014-10-16 15:45:38
jola..bardzo dziękuję za odpowiedz..a czy na rozmowie będę przepytany dokładnie ze znajomości produktów?ogolnie chwalisz sobie ta prace?
tom 2014-10-16 22:38:55
jakich pytań można się spodziewać na rozmowie na PH? czy będę przepytany dokładnie z produktów?
misza 2014-10-19 16:39:08
to chyba oczywiste,że musisz znac produktu firmy, do której aplikujesz

Z tymi koordynatorami to śmiech na sali....menagerowie od siedzenia w galeriach handlowych aby nakarmić gps hahaha..żal!
ex,ex 2014-10-20 20:34:24
Czyli lata lecą i nic się nie zmienia:)), tom nie chcę Cię zniechęcać ale skoro masz takie pytania to daj sobie lepiej spokój, nawet jeśli się dostaniesz to nie wróżę Ci jakiejś długiej kariery, 3-4 miesiące, ale decyzja należy do Ciebie :)
Jurek 2014-10-28 15:37:04
Znalazłem coś takiego

DERMOKONSULTANTKA.!.
Zatrudnię rzetelną, pracowitą z podejściem do ludzi osobę do sprzedaży
dermokosmetyków znanej marki w aptekach.
praca 4-5 dni w tygodniu(elastyczne godziny pracy)najlepiej osoba po farmacji lub kosmetologii.

Mało co nie spadłem z krzesła ahhahaha....po farmacji jest najlepsze....
Zapomniano napisać o czasie oczekiwania na wynagrodzenie hahahah ach i o stawce :)
ex,ex 2014-11-04 20:07:31
mika, lepiej też daj sobie spokój z pracą na Dermo w Biogenedzie. To umowa zlecenie, kasa za ilość sprzedanych preparatów, u jednego przedstawiciela do wypracowania około 100 godz w miesiącu (przynajmniej tak było kiedyś), a teraz jak sama widzisz ten wątek to chyba z wypłacaniem może być problem, lepiej poszukaj w innych firmach, L'oreal, Avene, AA,
Jurek 2014-11-04 22:21:02
Stawki czasami się zmieniają. Wciaż nerwówka...bo na kasę długo się czeka...Raz zdarzyło się 3 miesiące czekania na wypłatę. Zaznaczę, że dermokonsultantka wypełniła dokumenty na czas i dostarczyla PF. Więc kogo stać aby czekać na pieniądze i wciaż się o nie upominać? Inne firmy płacą na czas.Aha i firma nie zwraca za dojazdy ( dotyczy to biletów mpk, pks, paliwa) !!
Dobre dziewczyny same porezygnowały z w.w. powodów. Zatem naprawdę nie warto, szkoda zdrowia.
jaśko 2015-01-13 10:14:04
Cześć, napisze mi ktoś konkretnie- bez lania wody: jaka jest podstawa dla handlowca- Przedstawiciela Farmaceutycznego? Jakie są dzienne targety? Macie bazę klientów, czy samemu się ją tworzy? Jakie są plany- realne do zrobienia? Jak rozliczane są premie? Jakie narzędzia pracy: telefon, tablet, laptop? Jakie auto- czy można użytkować prywatnie? Pozdrawiam i czekam na konkretną odpowiedź.
recerz 2015-01-14 19:06:42
Podstawa jaką sobie wynegocjujesz...:)2000- 3000 netto
10-12 wizyt
za moich czasów niby jakaś baza była ale samemu sobie targetowac trzeba było- co akurat było dla mnie ok
planowanie i raportowanie w FP
telefon Sony Xperia
auto ford fiesta oklejony z gpsem, 500 km prywatnych
laptopy Samsung( niby były nowe ale wadliwe)
Ja 2015-03-16 13:29:46
Dermo ma 10zl brutto/h - wyplaty sa juz o czasie - 21 dni od wplyniecia do firmy - tak jak jest na umowie;
PF - 10 wizyt apt + 2 medyczne; 2300 netto; telefon; popsuty komputer, fiesta - limit 3 tys km/m-c + 500km prywatnych w weekendy.

Jak nie robisz planow co miesiac to wylatujesz po okresie probnym.

Nie ma umow na nieokreslony...
beata 2015-04-19 14:06:31
cóż...byli i przedstawiciele, którzy planów nie robili ...a pracowali...:))
byli i tacy, którzy siedzieli pod apteką i raportowali, że niby są na wizycie
byli/są i tacy, za których kierownik regionalny sprzedawał/ sprzedaje- kpina
ta firma to jedna wielka niewiadoma:)

swoją drogą...co warte są kremy, sprzedawane w Superpharmie wciąż w promocji 9,99- 19,99 zamiast ok 40 zł :)
a ten tzw płyn micelarny? ok, super cena i to wszystko; jak nie zmywał makijażu dokałdnie tak nie zmywa ahhaha- nawet dermokonsultantka w złotych tarasach to mówi :)
1
ex,ex 2015-05-05 14:37:29
Czyli jak zwykle, wszystko po staremu :)), wniosek jest tylko jeden, w tej firmie nigdy nic się nie zmieni, nie ma na co liczyć że będzie lepiej jeśli w ciągu ostatnich 5 lat nic się nie zmieniło.
Po prostu, "..takie gospodarstwo jaki gospodarz"..
pietia 2015-05-10 17:15:20
Nawet najlepsza reklama, spot, pr nie zatuszuje atmosfery pracy w tej firmie.

:)))
dracula 2015-08-24 12:11:12
Dermedic jest już na i-perfumy.pl hahahah.
Chyba nie wymaga to komentarza :). Niektóre apteki z tej marki się wycofują :)
amelia 2015-09-09 19:10:57
A jak pracuje sie w laboratorium? Jaki pani Kierownik?
3
jaaaaa 2015-09-11 23:17:27
Dermokonsultantki jak nie mialy na czas kasy tak nie mają nadal, czeka sie po 2miesiące mimo ze w umowie 21dni, chyba jakis kierownik sie wypowiadał o tym czasie..
Stawka 10/12zł brutto na godzine ale szkoda nerw i czasu
O szkoleniu produktowym bedzie przez 1miesiac rozmowa potem już nawet o nim nie wspomną..
Szczerze odradzam prace dla tej firmy.
Bea 2015-09-14 14:05:38
2 miesiące opóźnienia to i tak mało..:-). Niektóre tzw przedstawicielki przetrzymują papiery a i księgowość też się nie spieszy.

A czy to prawda,że nie trzeba mieć matury do pracy na stanowisku przedstawiciela? Chodzą słuchy po firmie,że jest taka panna:-)
ex,ex 2015-09-23 18:56:06
... no cóż jak ten "Przedstawiciel" nosił krótką spódniczkę i był ładny to nic dziwnego że kierownik zbierał punkty i był chętny do pomocy :))), zawsze coś za coś :))
ivo 2015-09-24 10:54:12
Trochę nieporządek w księgowości? hahahaha...Bardzo delikatnie ujęte:), a to że na kasę się czeka ( zaliczki, dermokonsultacje itp) to w zasadzie nic nowego od kilku lat :)
O wszystko trzeba się upominać...
ex,ex 2015-10-05 10:28:18
ivo, a z czego mają płacić, skoro w połowie aptek w której kiedyś był Dermedic już go nie ma, a reklama w Tv też kosztuje. Jak mój nick wskazuje też tam kiedyś pracowałam, teraz gdy idę do tej czy innej apteki to na miejscu Dermedic widzę Ivostin.
Sprzedaży nie ma a rachunki do zapłacenia są :))
CR7 2015-10-28 21:09:14
Szkoda nawet mówić o tej super firmie , zarobki bardzo małe a jak przyszedł czas na podwyżke to wielkie alo było..... 200 zł brutto bo na wiecej nie można liczyć.... szkoda czasu na prace w tej firmie
1
Bon 2015-11-03 15:52:36
Gdyby nie Superpharm,firma by cienko przędła.
Tak naprawdę przedstawiciele nie mają wielu aptek aktywnych...
Swoją drogą wystarczy zobaczyć na allegro niektóre aukcje:-). Jak się okazuje,nie tylko apteka może kupić Dermedic,ale i osoba prywatna...A jeśli płaci gotówką...To hurrra hahaha
gryps 2015-12-07 12:18:16
Podwyżka po kilku latach to rzeczywiście mi bonus.
Socjal??? hahaha, dobry żart.
Ciekawa rzecz na rynku- dermokonsultantki uciekają do innych firm- w końcu poszły po rozum do głowy:)))))))))
Bea 2015-12-07 18:08:38
Dziewczynko,z choinki się urwałaś? W tej firmie docenia się ludzie nie koniecznie za wyniki. Ale szczegóły zachowam dla siebie.
Osoby,które pracowały w tej firmie wiedzą o czym mowa. Jednym słowem docenia się lizidupców..to tak w skrócie.
Luk 2015-12-21 10:36:18
Firma jak nie płaciła na czas za dermokonsultacje,tak nie płaci.To są żarty.Po 2 miesiącach zalegania z wypłatą pani w księgowości mówi "może uda się zapłacić jeszcze w tym miesiącu" hahaha.
Justa 2016-01-11 14:12:13
W tej firmie marketingu się nie nauczysz ani nie wykażesz.Zresztą, o jakim marketingu ja mówię? Ta firma marketingu nie ma, udaje, że ma.
Najpierw niech poprawi się komunikacja między działami.
ex,ex 2016-01-22 13:45:21
Wiedzą wiedzą Bea :) dokładne wiedzą o co chodzi :)
aga 2016-01-26 11:32:56
Marketing hahahaha....jaki marketing:)?Jak przekroczy się próg firmy, to widać, że czas się zatrzymał.
Zresztą, tak jak ktoś wspomniał, gdyby nie Superpharm, to leżymy i kwiczymy:):)
NOWA 2016-02-18 07:44:25
Ja jestem bardzo zadowolona z pracy. Z tego co się tu naczytałam miałam wielkie obawy ale rzeczywistość okazała się zupełnie inna.
Najśmieszniejsze jest to że piszecie iż ta praca to "dno", "nikt z doświadczeniem nie przyjdzie tu pracować" itp. a na spotkaniach firmowych jak rozmawiam z innymi przedstawicielami to okazuje się że w Biogenedzie pracują ludzie z konkurencji takiej jak np. Iwostin czy Pharmaceris. Więc skoro Biogened to najgorszy pracodawca to czemu ludzie z korpo tutaj nie narzekają i chętnie podejmują pracę.
1
kajtek 2016-02-19 17:42:46
Prawda jest taka,że firmie daleko do poziomu Pharmaceris czy Biodermy, ale....Kto pracuje tak jak się należy nie odczuwa żadnego dyskomfortu...nie ma nękania telefonami itp. Jeżeli ktoś mysli,że przychodząc tu się nie narobi jest w błędzie...Pracy jest dużo...Nie można jednak powiedzieć, bo wypłaty są na czas, premie również...Duża grupa osób pracuję już bardzo długo i są tego efekty...
Kris 2016-02-22 08:55:52
Oczywiście....wszystko jest "naj"...Widać..styl pisania lizusów "S" HAhahaha...
Do Biodermy poziomu firma nie dojdzie,marzenie ściętej głowy.
Płyny się sprzedają ,bo są tanie! Nie domywają makijażu. Super Pharm ciągnie to wszystko.

To jakie kremy,żele wyjeżdżały do aptek,farmaceuci wiedzą. :-))))
Jedynie emolienty są w miarę.
Bruno 2016-03-07 22:35:18
Każdy przedstawiciel długiej kariery w Kielcach nie zrobił.Wystarczy popytać ilu przedstawicieli było huhihi. Jednym słowem na kosmetyki to teren- padaczka,jeśli chodzi o Dermedic:-)
ex,ex 2016-03-24 11:02:17
preparaty mają atesty bo muszą je mieć, inaczej nie mogły by być sprzedawane, ale atest określa głównie czy dany preparat nie szkodzi zdrowiu, a nie czy jest skuteczny. Zamiast Toniku może być sama H2O i też będzie dobrze, ale czy skutecznie do usunięcia tłustego makijażu ??? :)))
Luk 2016-04-02 08:23:06
Akurat płyny micelarne są słabe. Nie domywają makijażu. Ale,że niska cena to dlatego ludzie kupują, nic więcej. Nikt nie czyta etykiety.
To samo dotyczy H2. Napchane gliceryny i tyle hehe.
Tak więc,czytajcie etykiety. Ja czytam i wiem za co płacę.
remina 2016-05-06 10:06:28
aktualnie firma niestety nie prowadzi rekrutacji, Dajcie znać jak coś się pojawi
Si 2016-11-05 00:00:46
Pojawilo sie ogłoszenie na PH na teren Słupsk . Czy może ktoś podać jak załoga na tym terenie jak kierownictwo ? Jaka podstawa , premie oraz auto. Ilość wizyt . Jak ogólnie postrzegane jest firma w aptekach ? Dzięki ....
Si 2016-11-05 00:01:05
Pojawilo sie ogłoszenie na PH na teren Słupsk . Czy może ktoś podać jak załoga na tym terenie jak kierownictwo ? Jaka podstawa , premie oraz auto. Ilość wizyt . Jak ogólnie postrzegane jest firma w aptekach ? Dzięki ....
Gość 2016-11-09 11:13:08
Jeśli nie masz życia prywatnego, partnera, dzieci i Twoim życiem jest Dermedic - polceam. Jeśli oprócz pracy cenisz sobie inne wartości - nie polecam (chyba, że podlizujesz się kierownictwu). Praca tak naprawdę 7 dni w tygodniu, non stop pod telefonem i komputerem. Potrafili nawet zadzwonić w Wigilię, że już natychmiast trzeba wprowadzić zamówienie. Plany kosmiczne, masz sprzedawać, nie ważne, że w aptekach odsprzedaży nie ma (bo martwy okres). Presja, stres i nerwówka pod koniec miesiąca. Brak dni oraz godzin biurowych. Zarobki dobre. Przy wyrobieniu planu można zarobić około 4 tyś. A po wyrobieniu premii kwartalnych nawet i 6 tyś. Premia jest uznaniowa, może zostać obcięta za brak terminowości np. w raportowaniu. Wizyt aptecznych 10 dziennie + dwie lekarskie. Auto Ford Fiesta, prywatnych km można zrobić 500 w miesiącu. To wszystko zależy co kto lubi. Z przykrością stwierdzam, że panują tam układy - układziki. Są osoby, które planów nie robią a nadal pracują, były osoby, które plany robiły a dostały wypowiedzenia, bo mówiły głośno co myślały i mnóstwo osób samych odeszło. Rotacja jest tam dość spora. Dlatego proponuję pracować, nie wychylać się ze swoim zdaniem i pokornie kiwać głową. Ogólnie marka jest bardzo dobra jakościowo i ceny również dla pacjentów są przystępne. Jeśli chodzi o sprzedaż wszystko zależy od regionu. W słabszych regionach (biedniejszych) trzeba często zakładać akcje lokalne dla pacjentów. Marka wśród Farmaceutów lubiana.
1
Si 2016-11-11 23:08:16
A możesz cos napisać na temat podstawy . Czy to zbieg okoliczności ze pojawiło sie tyle ogłoszeń czy firma poprostu powiększa swoją jakaś linie produktowa czy poprostu masowa rotacja. Niestety w chwili obecnej pracuje w firmie o podobnej strukturze czyli sprzedaj jak najwiecej a jak klient nie chce to dopchni kolanem. Mam o zgrozo nienormalnego szefa z którym nie widze dalszej współpracy wiec zainteresowało mnie to ogłoszenie . Z góry dzięki za wcześniejsza odpowiedz i kolejna dotycząca podstawy ...
Gość. 2016-11-18 11:57:00
Podstawa w zależności od regionu i stażu pracy, na początek można wynegocjować do 2500 zł netto ( z czego odciągają składkę na ubezpieczenie grupowe - ok 50 zł i 150 zł za użytkowanie auta). Masowa rotacja pracowników.
Zostaw swoją opinię o Biogened S.A. - Jarocin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Biogened S.A.