brak logo

Zakłady Mięsne Unimięs

Chrzanów

Opinie o Zakłady Mięsne Unimięs

Kinia 2016-05-09 21:27:04
Ale ona wysoko mierzy wie gdzie się poruszać żeby jej błędy się usunęły
1
falcao 2016-05-23 21:11:26
o czym ty gosciu gadasz? "roki" jako kierownik srał po gaciach jak trzeba bylo podjac jakas wazna decyzje byl na "wylocie" ,celowo go rzucili na rozbior bo wiedzieli ze sobie na nim poprostu nieporadzi i predzej czy pozniej sam odejdzie
5
Sławek 2016-05-24 06:40:13
Różnie bywa w pracy ale widac wyraznie że trwa wymiana kierownictwa z starego na nowe, jesli o działy to też różnie bywa przykład farszownia śmierć Piotrka, odejście tabalugi, zwolnienie za picie gościa, niedzwiedz w szpitalu itp.
3
Kierownik 2016-06-08 22:56:58
Unimies tonie, a wymiana kierowników nic nie zmieni tylko zwiekszy balagan i pogorszy atmosfere. Powodem problemow są nieprzemyślane pośpieszne inwestycje i wielkie kredyty z tego do spłacania
2
robol 2016-06-15 09:15:01
Zakłady Mięsne Peklimar S.A. z siedzibą w Umieninie-Łubkach zgłosiły do UOKiK zamiar przejęcia kontroli nad Zakładami Mięsnymi Unimięs Sp. z o.o. z siedzibą w Chrzanowie.
1
palo 2016-06-16 12:14:36
ludzie są na maksa (usunięte przez administratora)Myślicie że kartony w parówkach to tylko przypadek, bo ja wątpie
marchit 2016-06-16 15:16:21
wydaje mi się, że można spokojnie zarobić jeśli chodzi o prae tutaj.
ala 2016-06-16 18:43:12
liczmy ze przyjdzie nowa wladza zwlasza na gorze moze bedzie lepiej uklady trzeba rozbic ,,,
omk 2016-06-16 23:26:28
Nawet jeśli to jest stopień zaawansowania to nie jest tak źle, bo w końcu wiedzą, że odpowiednią dbają nie tylko o zarobki, ale również o to, żeby zatrudnienie odbywało się w przyjacielskiej atmosferze. Zastanawiam się tylko czy są jeszcze jakieś benefity, wiecie?
rx99 2016-06-20 20:54:44
co to piszesz ? zawsze ludzi tu traktowano jak bydło, z tego ten zakład od dawna słynie
1
djo 2016-06-20 21:45:43
@rx99 a czy możesz podeprzeć ten zarzut konkretnymi przykładami? Jakie sytaucje miały miejsce że tak to oceniasz? bede wdzieczna za info !!!!!!!!!!!
lll 2016-06-24 11:24:37
To prawda ze tak tu traktuje sie ludzi niewazne jak dlugo pracujesz ciagle strasza ze cie zwolnia,choc polakow policzysz tu na palcach ale po co my im. Ja rozumiem wymagania ale zaklad tez powiniwn cos dac od siebie a daje np, ty masz byc do dyspozycji 24/h czyli jak ci kaza przyjsc na 10 to na 10 na 20 to na 20 ,,,ale gdy ty nchcesz miec 8godz, to nie do domu i potem zamiast pelnego etatu masz 90 godz,tak ze jestes tu niewolnikiem w nowszym wydaniu.Zyjesz dla tej firmy a firam ma cie gleboko.O wladzy nie wspomne bo wyksztalcenie swidczy o kulturze wiec wiadomo jaka tu jest.
1
lll 2016-06-24 11:25:47
To prawda ze tak tu traktuje sie ludzi niewazne jak dlugo pracujesz ciagle strasza ze cie zwolnia,choc polakow policzysz tu na palcach ale po co my im. Ja rozumiem wymagania ale zaklad tez powiniwn cos dac od siebie a daje np, ty masz byc do dyspozycji 24/h czyli jak ci kaza przyjsc na 10 to na 10 na 20 to na 20 ,,,ale gdy ty nchcesz miec 8godz, to nie do domu i potem zamiast pelnego etatu masz 90 godz,tak ze jestes tu niewolnikiem w nowszym wydaniu.Zyjesz dla tej firmy a firam ma cie gleboko.O wladzy nie wspomne bo wyksztalcenie swidczy o kulturze wiec wiadomo jaka tu jest.
1
sdf 2016-06-24 16:42:14
@rx99 jak to dlaczego? nie rozumiem wlasnie podaj jakeis konkrety albo jakies przyklady na to wlasnie..
kk 2016-06-24 18:26:38
poprostu omijaj ten zaklad z daleka
3
se 2016-06-24 19:01:59
ale konkrety... a jakieś rekrutacje sa u was teraz?
mmm 2016-06-24 20:45:46
tak sa zawsze na wagowych rozbior z czego kto przyjdzie albo po badaniah sie wraca do domu albo po kilku dniach nie znam osoby pracujacej tu krocej niz kilka lat a sa to osoby przewaznie kolo 50 tki czyli wyjete z rynku pracy ,,,, wszystko mowi samo za siebie..sa tu dzialy super sciemniarskie ale o tym innym razem trza sie odegrac
rty 2016-06-24 20:53:02
no w sumie dobrze by bylo mimo wszystko poznac jakies konkrety zeby sie dowiedziec czegos wiecej na temat danej firmy bo to istotne..moze akurat ktos chce u nich podjac prace stad te pytania..a jezeli chodzi o oferty to chyba od jakiegos czasu nic nie bylo
ttt 2016-06-25 09:10:05
firma upadla przejmuje ja nowy wlasciciel ludzie nie maja pracy,,,a ty chcesz przyjecia .do czego?
igła 2016-06-25 12:46:51
e tam, bzdury pleciesz, przecież w ksrie nie ma wzmianki o upadłości, strona internetowa nadal działa perfekcyjnie to skąd ty bierzesz takie informacje?
ooo 2016-06-26 13:42:05
to sobie sprawdz nizej gdy wpiszesz w goglach unimies ze jest sprawa w sadzie o przejecie 100 procent udzialow naucz sie szukac
magda 2016-06-26 16:05:10
Mają stronę internetową, mało jaki zakład mięsny taką posiada. Klienci mogą wejsc sobie poaptrzeć na produkty jakie mają w sprzedaży i co wyrabiają. Moim zdaniem to duże udogodnienie, klienci rownież opiniują ich wyroby wieć można sie dowiedzieć czy są smaczne i czy warto kupić.
kk 2016-06-26 18:34:21
Nie trzeba miec strony internetowej by handlowac w dzisiejszych czasach. Etap wierzenia w internet minął. Dobry towar sam sie obroni zły kupuje sie tylko raz.,
1
iga 2016-06-26 18:37:42
jednak jest to część marketingu o który należy moim zdaniem dbać. choćby z szacunku do klienta. na szczęście ten zakład ma dobrą stronę, widze że sporo certyfikatów i nagród mają
ff 2016-06-26 18:47:44
szacunek do klijenta...jezeli kupuje nogi z kurczaka gdy pani wcisnie mi jedna dobra a trzy z 15dkg. to jest szacunek mialem ochote tym cisnac schab zciety z kazdej strony to jest szacunek nieinteresuje mnie certyfikat wszystko mozna kupic tylko dobry towar ,,nie oszukany,,znam sie na tym
magda 2016-06-26 20:07:16
ff' bardzo nic nie zrozumiałam z twojej wypowiedzi, skoro posiadają certyfikaty to jednka klienci ich wybierają
Elo 2016-06-28 22:54:34
Mam ciekawe info dla ciebie,priv
1
E237 2016-07-01 23:05:58
Certyfikaty, strona internetowa, rozbudowany marketing a na h... to wszystko jeżeli piszą że w kiełbasie i parówkach są śmieci. Pewnie wrzucili je jakiś desperat z produkcji i diabli wzieli cały marketing. Jak jest zastraszanie i wyzysk to trudno o wysoką jakość
hehe 2016-07-05 20:22:08
Ja to się zastnawiam czy jest szansa na jakieś premie do zarobków, wiadomo coś o tym? Dzięki za odpowiedź
spilka 2016-07-09 15:43:11
wszystko jest popsute, serwis nie chce przyjechać bo faktury nie są płacone i rezygnują z tej roboty
Pewnie dostaniesz premie już na ciebie premia czeka hehe
1
pedollo 2016-07-11 12:29:51
tu nie mozna liczyc na to zeby kasa kur......doszla na czas a ty piszesz o premii
jest dzis 11.07 godzina 12:30 wiec nie o hu...... tu chodzi
gdzie jest kasa?????????????????????????????????????????????????????????????????
5
BMW 2016-07-11 22:15:46
Kasa kasa kasa, poczekaj spokojnie może będzie to może dostaniesz
waldemar 2016-07-12 10:08:24
jako stały klient chciałbym mimo powyższych opinii polecić kabanosy z pieca i kiełbasę okopconą, świetne produkty mięsne i czuje się że robione z pasją
rycho 2016-07-12 16:02:19
Robi te kiełbasy pracownicy bez wypłaty, to akurat można wyczuć, matole
2
burak 2016-07-13 23:09:53
Produkty mięsne rzeczywiście mają wysokiej jakości, ale nie wydaje mi się, żeby pokazało się ostatnio jakiekolwiek ogłoszenie pracy. Widocznie rotacji wśród pracowników nie ma, bo każdemu odpowiada atmosfera w firmie, a relacje między pracownikami również to ułatwiają.
Były pracownik 2016-07-21 21:25:13
Jak Wam tak źle to po hu.... tam siedzicie. Widocznie nie jest tak źle skoro dalej pracujecie nikt Was na smyczy nie trzyma.
Iwanow 2016-07-25 22:10:36
Kto siedzi, kto został Ukraińcy i ludzie 50 plus wykluczeni z rynku pracy. Ci ludzie sami się nie zwolnią, robią jak robią jak ich oszukają lub nie dadzą wypłaty to sabotują produkcje
leon 2016-07-28 11:03:41
Witam,
od jakiegoś czasu szukam pracy i zastanawiam się nad Unimięsem, widzę że szukają wagowych, czy mogły ktoś napisać jak ta praca wygląda ??? czemu taka duża rotacja?
marchit 2016-07-28 13:13:45
ktoś moze ma informacje o nowej rekrutacji u nich w firmie?
1
Koliber 74 2016-07-28 22:51:19
ZŁÓŻ PODANIE W KADRACH WIEM ŻE POTRZEBUJĄ DO PRACY.
omk 2016-08-01 15:47:21
W sumie ostatnio pojawiły się u nich oferty pracy nie tylko na kierowników projektu, ale również na specjalistów w dziale umów i rozliczeń. To doskonały dowód na to, że się ciągle rozwijają, mając na uwadze zadowolenie kadry.
sowa 2016-08-01 17:42:35
Zgadza się!!!!
1
rfg 2016-08-03 18:52:14
@omk ale gdzie te oferty pracy sie pojawily? bo przynajmniej ja tutaj na gowork zadnej od dawna nie widzialem
Papuć 2016-08-12 23:17:08
Tu są długi nie oferty, trzeba spieprzać z tonącego wraka
Papuć 2016-08-12 23:17:46
Tu są długi nie oferty, trzeba spieprzać z tonącego wraka
wyrwa 2016-08-13 18:27:25
@rfg jesteś raczej mało spostrzegawczy przyjacielu - wejdź sonie na stronę internetową firmy - po prawej stronie ekranu masz taki zielony pasek/zakładkę z karierą i tam nasz aktualnie całe mnóstwo nowych i aktualnych ofert pracy, jest w czym wybierać
Falkon 2016-08-17 20:06:17
uni to bagno pod każdym względem praca bardzo nie poukładana kadra to smiech na sali Klima sam będzie tam pracował do momentu jak go nie wywalą a to kwestia czasu :) odchodzą dobrzy pracownicy bo juz go maja by dosc Jarek Przemek i tak już dawno powinni odejsc choć nie to Klima powinien odejśc i bylo by dobrze :)
1
ghjk 2016-08-17 22:35:47
aa noo dzięki za odzpowiedz bo glownie to się tutaj zaglada na forum i się szuka jakiś ofert pracy..
xyz 2016-08-21 20:06:59
Źle się pracuje, wyjątkowo nieprzyjemna atmosfera- same wredne, podłe i fałszywe osoby, które chętnie utopiłyby cię w łyżce wody. Na pozór wielkie koleżanki, a za plecami sobie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] obrabiają, że aż uszy więdną od słuchania.
2
Gość 2016-08-25 21:40:39
Paweł Majka dalej tam pracuje ?
Zostaw swoją opinię o Zakłady Mięsne Unimięs - Chrzanów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zakłady Mięsne Unimięs