Macie kogoś odpowiedzialnego za zwroty ?
@mona, szkoda, że nikt nie odpowiedział na Twój wpis, ja obecnie jestem bardzo zainteresowana warunkami jakie proponują oraz tym jaka panuje atmosfera :) bo chyba ona sama stanowi połowę sukcesu firmy :) Może ktoś tym razem pomoże i napisze kilka słów :)
Punkt na krowoderskiej przeniósł się obok - jest wszystko ok
jakość (usunięte przez moderatora)chyba zelezy czego. A jakie problemy robily te panny przy kleparzu by nie przyjąc reklamacji jak coś poszlo im nie tak - jakieś pasy na wydrukach w kolorze... jakby łaskę robily że tam są. Jakieś 5 lat temu - była zupelnie inna obsługa i... jakośc. Ceny wtedy faktycznie były wysokie, a i teraz nie spadły.
NIe przesadzaj kiedys tam pracowalem i nie jes zle - co jak co nie są najtańsi ale jakość usług mają (usunięte przez moderatora)
nie polecam pracy - pracuje się na etacie całym jako operator kserokopiarek a robi wszystko łacznie z myciem podłóg i kibla, stalym odbieraniem telefonow. a panowie graficy sa zbyt zajęci nic nierobnieniem lub udawaniem ze pracuja albo siedza z klientem i plotkuja... Robienie ksero A4 uczniom staje sie nudne juz pierwszego dnia... Szefostwo tylko po kase raz dziennie zjeżdza, opiernicza ze brudno... albo ze kolejka jest na sklepie, a tu raptem 3 osoby stoją - jedna do zajętego grafika, druga obslugiwana a trzecia tylko cennik oglada i oczom nie wierzy.