brak logo

Auto Kabziński Sprzedaż Samochodów

Piotrków Trybunalski

Opinie o Auto Kabziński Sprzedaż Samochodów

anonim 2011-08-03 04:31:26
Chyba żart jak tam jest miła atmosfera właściciele robią z ciebie debila właścicielka mówi że (usunięte przez administratora) jest człowiekiem wykształconym po studiach. Może i był na studiach ale jako sprzątacz. Zarozumiały burak
byly pracownik 2012-01-02 22:03:08
ta pozytywna opinie napisal sam wlasciciel, nie wyobrazam sobie zeby ktos chwalil atmosfere ktora w tej firmie jest po prostu okropna a najbardziej psuja ja sami wlasciciele. Rozmowa kwalifikacyjna wyglada wspaniale, ponziej czar pryska, codzienne wizyty na dywaniku o byle co, i przede wszystkim problemy z wyplata. Ostrzegam wszystkich przed praca w Auto Kabzinski. Po prostu bagno.
3
pozdrawiam 2012-01-27 12:16:11
Witam Jestem klientem salonu Kabziński, sprawy pracowników mnie nie obchodzą, ale chciałbym wyrazić swoją opinie. Mój pierwszy kontakt z właścicielem- no cóż bardzo pozytywny, Pan miły, uprzejmy, elokwentny, lecz drugi, trzeci,czwarty raz i co? żenada, mówią że klient jest najważniejszy, ale nie dla właściciela tego salonu. Pewnego dnia umówiłem się na serwis z pracownikiem salonu, zastrzegłem że o 14:00 muszę wyjechać, skonsultowałem się z mechanikiem który mnie zapewnił że wszystko będzie gotowe na czas, dodam że na serwisie zjawiłem się ok 08:00. Godzina 09:00 zjawia się właściciel, następuje wielki chaos, pomiata personelem złości się jak dziecko, nie zważając na obecność klientów, atmosfera okropna. kierowca TIR-a zabłądził i postanowił zawrócić, w tym celu ciągnikiem wjechał nieco na plac należący do serwisu i pana (usunięte przez administratora)jak sądzę, mały pan, ale duchem wielki żywemu nie przepuści, wybiegł, krzyczy, (usunięte przez administratora)(usunięte przez administratora). gdzie, s(usunięte przez administratora), ja słucham i nie wieżę. Co mnie to obchodzi
ja 2012-01-27 23:20:56
Generalnie opinia o salonie nie jest zbyt dobra wśród poszukujących pracy, bardzo wysoka rotacja pracowników świadczy o trudności w kontaktach z szefostwem. Prowizja za sprzedaż samochodu wartego 50-60k wywołuje sporej wielkości uśmiech na twarzy. Jeszcze większy uśmiech czeka interesanta po poznaniu wysokości tzw. podstawy wynagrodzenia (1200 zł netto), w której wg. szefostwa zawierają się już setki za soboty, nadgodziny itp. etc. ;-). Jeśli do ww. spraw dodamy jeszcze normalny w polskich warunkach charakter rodzinnego biznesu (do 10 pracowników) to mamy pełen obraz sytuacji panującej w miejscu pracy. Istotne wydaje się również, że wymagana minimalna ilość sprzedanych sztuk samochodów (10 sztuk/miesiąc) jest trudna do wyrobienia w skali roku (120 sztuk) a szefostwo nie ukrywa, że po pierwszym miesiącu poniżej normy pobyt w salonie zostanie skrócony (wypowiedzenie). Ocena mierna ze względu na fakt, że jednak piszą legalne umowy o pracę na pełen etat co jest jedynym pozytywnym aspektem.
1
poszukujaca pracy 2012-02-10 10:59:17
Witam, od roku poszukuję pracy. Od tego również czasu w Urzędzie Pracy o pracy w firmie Auto Kabziński pojawiały się już kilkanaście razy. Świadczy to zapewne o dużej rotacji wśród pracowników.
handlowiec 2012-02-13 14:15:19
pracowałem w tej firmie jako handlowiec, nie polecam nikomu. No chyba, że lubicie wypruwać sobie żyły za najniższa krajowa, wysłuchiwać humorów swojego szefa i być traktowani jak kompletne zero.

Ps. Zmiana pracownika tłumaczona jest problemami alkoholowymi poprzednika, pewnie o mnie po zakończeniu pracy powiedzieli to samo.
Mszymc 2012-06-07 17:53:58
Dajcie spokój, jakiś czas także miałem wątpliwą przyjemność pracowania tam. Na rozmowie usłyszałem już, że w ciągu ostatniego roku było ponad 12 handlowców - więc średnio nawet miesiąca nie zagrzali. A pani mówi, że się zna na ludziach. Trochę się to jedno z drugim kłóci. No i tyle świetnych kandydatur mieli. Ha. Same świetne kandydatury, a nikt nie został. Też ciekawe. Podpisuję się pod opinią umieszczoną wcześniej tutaj - mi też mówiono, że poprzednik odszedł przez alkohol. Praca po godzinach. Zmuszanie do wyjazdów autem na które się nie ma prawa jazdy. Dywaniki o byle co. Wycieczki osobiste. Ciągłe pretensje, że za mało się robi. Ba, że nic się nie robi. Wysyłanie pracownika po to, żeby załatwiał jakieś prywatne sprawy, a później oczywiście pretensje że się nic nie robi. Właściciel każe przejeżdżać niezarejestrowanym autem po ulicy - mandat 500zł sam sobie zapłacisz. Nie przejedziesz - opieprz. Pan prezes i pani prezesowa na początku bardzo mili, i w gębie mocni. Po miesiącu czar pr
anty_ford 2012-06-08 20:24:34
Jako piotrkowianin, miałem okazję rozmawiać z osobami, które tam pracowały. Jeden z byłych handlowców powiedział mi, cytat: \"Jak czujesz, że coś jest nie tak, to na rozmowę z panią bierz dyktafon, poznasz jej język, nagrasz, idź do sądu, ja kiedyś złożyłem pozew do sądu pracy. Dzień później dzwoniła pokorna jak pies. Ktoś musi nauczyć ich rozumu. Gdybyś pisał pozew śmiało wpisz mnie na świadka\". Nic dodać, nic ująć. Za co wylecieli z Citroena? Za wszelakiej maści kombinacje. W Fordzie robią podobnie. Chcesz kupić Forda? Jedź do Częstochowy lub Łodzi. Sulejowską omijajcie szerokim łukiem i jako klient i jako pracownik. 1500zł nie wynagrodzi wam tego, co tam zaznacie.
kropka 2012-08-21 15:45:14
To co dzieje się w tej firmie przechodzi najśmielsze oczekiwania. Nie zarobicie tu pieniędzy, a właściciele to prymitywni ludzie, wydaje im się,że można pomiatać człowiekiem za 1200 zł. Omijajcie tę firmę, każdy jest tam od wszystkiego czyli do niczego. Zero jakiejkolwiek organizacji, a właściciele niech zaczną robić porządek od siebie, a nie w pracownikach. Im się należy terapia psychiatryczna.pozdrawiam
Strife 2012-10-29 19:27:13
Miałem bardzo wątpliwą przyjemność mieć telefoniczną "rozmowę" z imć właścicielem.
Człowiek ów oprócz braków w kulturze przejawia elementarny brak słuchania ze zrozumieniem.
Średnio interesują mnie jego osobiste wycieczki, jestem w końcu osobą odporną na stres itd.
Natomiast nie jestem w stanie zrozumieć jakim sposobem taki gburian i cham zawiaduje czymś więcej niż własnym rozporkiem.
Wydaje się panu (usunięte przez administratora). iż jest kimś istotnym, otóż nie. Nie jest. Wszelkie zastrzeżenia i historie n/t w/w proszę kierować bezpośrednio na @
(usunięte przez administratora)
kill 2012-11-11 01:51:18
Kupowałem tam Mondeo, serwis to klapa, sprzedawał mi go gość, który już tam nie pracuje, taki ciemnej karnacji, o niesamowitej wiedzy na temat samochodów, pozdrawiam go serdecznie, ale na serwis jadę do Częstochowy
Była_Klientka 2012-11-12 19:47:13
Ja widziałam ich pracowników na imprezie - dni jednej z pobliskich miejscowości. Jeden z "handlowców" pijany w sztok. Bełkocze, zatacza się wokół auta, rzyga za bagażnikiem... żenua. Pracownicy kradną paliwo. Ja wygląda proceder? Biorę 200zł z okazji wyjazdu służbowego, do baku leję za 100zł a za resztę w banieczkę i do swojego auta. O fałszywych zamówieniach, podrabianych wnioskach o FIN nie wspomnę... .. . W magazynie wystarczy zajrzeć do biurka, butelki po wódce się same wysypią.
ferdziu 2012-11-29 21:18:45
ogólnie rzecz biorąc jedno wielkie bagno.Pierwsza rozmowa super szefowa i szef w porządku,po tygodniu czar pryska opieprz za byle co rzucanie wulgaryzmami w stronę pracowników,dywanik u szefa za byle co wyliczanie ile kosztuje ich pracownik itd.Za nadgodziny o pensji dodatkowej można sobie zapomnieć,można liczyć tylko na liczne potrącenia od wypłaty nie wiadomo za co,czyli pracujesz za najniższą krajową .Rotacja pracowników jest ogromna.Atmosfera jest bardzo fatalna.Klienci narzekają na serwis,lecz trzeba zrozumieć pracowników ponieważ są bardzo duże braki w narzędziach,większości nie ma wcale, a te co są, to w innym warsztacie nie AUTORYZOWANYM zostałyby wyrzucone ponieważ nie nadają się do użytku.Oczywiście pracownik który zostaje przyjęty po trzech dniach idzie na rozmowę do szefostwa w sprawie braku narzędzi i złej atmosfery w firmie,oczywiście gadka jest ciągle ta sama"niech pan zrobi spis narzędzi i w przyszłym tygodniu jak się tylko uporamy z pracą pojedziemy i kupimy narzędzia przecież my rozumiemy, że brak narzędzi skutkuje w przerobie"mija tydzień,dwa,trzy,miesiąc a narzędzi nie ma pracownik wątpi,a normalny człowiek po upływie 2 miesięcy,bądz wcześniej odchodzi.Brak praktycznie podstawowych zasad sanitarnych,ochrony zdrowia i bezpieczeństwa.nawiązując do wszystkich opini powyżej wszystkie opisy sprawdzają się we wszystkich słowach. też nie wierzyłem w to co piszą,myśląc: wyrzucili ich i się mszczą, a to wszystko szczera prawda.Zanim zaczniesz tam pracować dobrze to przemyśl i zasięgnij informacji wśród znajomych.I nie daj się skusić na kasę bo i tak nigdy nie dostaniesz tyle na ile się umówiłeś.Jedno wielkie bagno omijajcie z daleka i pamiętajcie na rozmowy do szefostwa obowiązkowo dyktafon .POZDRAWIAM
pracownik 2013-01-30 19:58:27
Polecam pracodawcę wszystkim, lubiącym mocne wrażenia. Tutaj kawa nie jest potrzebna bo szef sam podniesie Ci ciśnienie od rana. Po rozstaniu się z tą firmą nawet kopanie rowów będzie dla Ciebie największym spełnieniem marzeń :) Lepiej jednak omijać szerokim łukiem i uniknąć wątpliwej przyjemności pracy w tym miejscu, szkoda zdrowia.
benka 2013-02-08 18:11:55
Hehee, znowu ogłoszenie o naborze do salonu. Ciekawe który to w ciągu roku nabór. 19? 38? :D Przecież tyle dobrych kandydatur i tak się dobrze znają. Dno.
zniesmaczona 2013-04-03 16:25:02
Żenujące jest to co Wy wszyscy piszecie!!! Brak słów jak można być tak podłym i złośliwym...szok...ja pracuję w tej firmie od dawna i nigdy nie miałam problemów z szefostwem...jeśli wymaga się od innych trzeba być w porządku w stosunku do nich...zwolnili Was i teraz głupoty w internecie wypisujecie...jestem zniesmaczona tym, że wykorzystuje się internet do mszczenia się na byłych pracodawcach....Niestety jest to takie narzędzie które nie może być przez nikogo weryfikowane, w internecie może być wszystko i każdy (nawet najgłupszy człowiek) może napisać co chce...nic więcej nie mam do dodania...tym mądrzejszym daje chciałam dać do myślenia...tym głupszym nie ma sensu nic więcej tłumaczyć...Pozdrawiam zniesmaczona
zniesmaczona 2013-04-03 17:07:47
anonim - 2011-08-03 04:31:26

Chyba żart jak tam jest miła atmosfera właściciele robią z ciebie debila właścicielka mówi że Kabziński jest człowiekiem wykształconym po studiach. Może i był na studiach ale jako sprzątacz. Zarozumiały burak
A i jeszcze chciałam dodać, że Pan (usunięte przez administratora) skończył studia wyższe na Politechnice Poznańskiej a u "anonima" wyczuwam pewne braki w wykształceniu i drobna nutkę zazdrości...jeszcze raz pozdrawiam;)
quick13 2013-04-22 12:18:59
To żenujące aby sam Pracodawca wypisywał o sobie opinię." ZNIESMACZONA to ewidentnie wpis Pani (usunięte przez administratora) W opinii tej osoby wychodzi na to, że wszyscy Pracownicy się uwzięli na firmę, a to kompletna bzdura. Naprawdę nie życzę im źle, ale powiedzmy sobie szczerze- ta firma nie spełnia absolutnie żadnych standardów obsługi Klienta. Jak Ford może pozwolić na funkcjonowanie takiego Dealera? Na Serwisie lipa, dla Klientów nie ma nawet wody mineralnej, traktowanie Handlowców jak Popychadeł to powszechna norma. Długo by o tym pisać, ale po co? Rynek już ich zweryfikował, a myślę, że to dopiero początek upadku.
Anonim_2 2013-05-12 11:32:38
Zniesmaczona - Pan (usunięte przez administratora) skończył studia wyższe? A to są studia niższe?
klient potencjalny 2014-06-21 15:50:38
Oceniam obsługę w salonie Auto Kabziński za żenującą. Pani,która mnie obsługiwała ma kompletne braki, powinna przejść sowite szkolenie na temat sprzedaży. Kompletny brak kompetencji ze strony pracownika. Myśli, że jak jest tlenioną blondynką to zaczaruje wszystkich- bardzo się myli. Niesamowita róznica między obsługą działu Sprzedaży w Łodzi - dzień do nocy. I to właśnie skłoniło mnie doa zakupu samochodu właśnie w Łodzi. Wniosek z tego taki, że właściciele salonu powinni zatrudniać odpowiednie osoby na konkretne stanowiska, albo zainwestować w szkolenia dla swoich pracowników.
Były klient 2014-06-25 15:15:41
Chciałbym nadmienić,że obsługa handlowców w salonie nie spełnia żadnych "normalnych " standardów. Stwierdzam, że co niektórym przydałoby się zaczerpnąć trochę więcej wiedzy na temat sprzedaży, albo się pomylili z powałaniem zawodowym. Warto by się nad tym poważnie zastanowić. Zakupu dokonałem w Częstochowie - obsługa i serwis rewelacja. Pozdrawiam
wawie 2014-08-29 20:42:47
Nie nie warto!!!!!!!Lepiej doły kopać jak już ktoś wcześniej napisał. Gwarantuje! Po pierwsze : totalny bałagan, brak narzędzi podstawowych biurowych !!!doradcy i sprzedawcy zarabiają najniższą bez względu na ilość sprzedanych aut czy akcesoriów przerobu itd. zadnych szkolen nic, zero,nul dla pracowników tam można się tylko cofac nie rozwijać klient liczy się tylko kiedy zlozy zamówienie potem olewka,pracowalem jakiś cas temu w tej firmie i wierzcie mi nawet jak nie macie co jesc nie idzcie tam lepiej poszukać cos dluzej to nsjgorsza firma w Piotrkowie dziwie się ludzia ze tam wogole przychodzą i kupuja samochody bo to co się działo nie wiem jak jest teraz pewnie jeszcze gozej ja nie chciałbym kupic tam auta .....i wspolczuje tylko ludziom którzy musza tam pracować bo maja rodzine na utrzymaniu trzba mieć mocne nerwy żeby tam wytrwać wlasciciel nic od siebie nie daja a wymagają jak nie wiem
hm 2014-09-07 20:31:07
Witam,
A ja i moja rodzina ma dobrą opinię o tym dealerze. Z właścicielem nie miałem do czynienia bezpośrednio, a pracownicy są bardzo kompetentni. W moim przypadku właśnie Pani sprzedawca przekonała mnie do zakupu właśnie u nich,bardzo miła i pomocna osoba, sam serwisuje wszystkie swoje samochody w Piotrkowie mimo że mieszkam w Łodzi, a na Brzezińską kompletnie mnie nie ciągnie, ktoś tu na forum ich zachwalał, ja mam inne zdanie klapa szczególnie w serwisie, a ze sprzedającymi nie mogłem się dogadać...
Bartek 2014-10-06 09:39:40
Jest to najgorszy serwis forda w Polsce. Właściciel miał Citroena to zabrali mu licencje, a Ford Polska taki głupi i współpracuje z takim człowiekiem. Jednym słowem chcesz mieć problem z Fordem jedź do Auto Kabziński.
bartek 2014-10-06 09:42:30
Tadek ty chyba nie byłeś w tym serwisie i jak tak możesz pisać!!! I oszukiwać ludzi!!! Nie masz nić kultury osobowej ze tak kłamiesz ze to dobry serwis !!! TO jest najgorszy serwis nie na darmo citroen zabrał im licencje
kisner 2015-01-30 19:00:11
hah, to zabawne co piszesz. Po pierwsze w Auto Kabziński chodzi przede wszystkim o to , aby potrafić sprzedać auto. Fach to powinieneś mieć w swojej głowie i na języku , a nie tylko w rękach, bo ten w rękach może Ci się niestety na wiele momentami nie zdać, jeżeli wyniki sprzedażowe będą marne. Także pomyśl nad tą firmą
jan 2015-03-31 21:51:59
Hej, a czy Auto Kabziński w ogóle poszukuje nowych pracowników, bo to raczej nie jest wielka firma, zespół jak znam życie liczy kilkanaście osób i tyle. Jak w takim razie jest z możliwością podjęcia tutaj pracy, czy trzeba czekać aż miejsce się zwolni, czy dysponują co jakiś czas wolnymi etatami z racji rozwoju?
Volvo 2015-09-18 10:01:52
W moim przypadku, pracownicy serwisu bardzo rzetelnie i uczciwie podeszli do problemu. Mogę powiedzieć że nie zostałem w żaden sposób naciągnięty na wymyślone dodatkowe koszty. Osobiście jestem b. zadowolony z uczciwego podejścia w/w pracowników.
klient 2015-09-30 08:31:08
ludzie, tam nie ma żadnych standardów, garażowy serwis, zupełnie przypadkowi ludzie i do tego niekompetentni. Można tylko stworzyć sobie problem, jak coś schrzanią.
Max 2015-11-18 10:55:40
Rejestrując się w Urzędzie Pracy po odejściu z firmy Auto Kabzinsku usłyszałem od Pani : " To co, Pana też oszukali?"
Zespół handlowców zmienia się trzy razy w roku. Myślę, że komentarz zbędny.
forsiu 2016-03-14 09:11:50
jak chcesz popsuć forda jedz do Auto Kabziński Sprzedaż Samochodów popsują i będą straszyć i z mordą, Citroen umiał pozbawić licencji to ford dal taka firma
klient 2016-03-14 09:19:29
kolego chyba nie bywasz w serwisie zobacz ze co chwile jest inny mechanik a nie patrzysz na obsługę co pracuje żona właściciela i jego rodzina
Beryos 2016-07-22 18:29:05
Ja jako klient ... Największe wrażenie zrobił na mnie mechanik ... Podczas przeglądu to on pokazał mi zużyte części i opisał stan auta . Pozostali Panowie ograniczyli się do przyjęcia zlecenia i wystawienia faktury. Na dworze +30 stopni i brak klimatyzacji w salonie jak i automatu z wodą. Kawy nikt nie zaproponował a na deser nieczynny terminal płatniczy. Odesłano mnie do Biedronki do bankomatu
sąsiad 2016-08-27 13:44:18
Właśnie zniknął FORD z reklam a pojawił się Renault ... przypadek? cytryna, ford, renault? co później ???
2
Mondziak 2016-09-07 11:59:57
Gosc zmienia samochody jak rekawiczki i tak jeden wielki balagan tam jest szkoda czasu tam jezdzic lepiej do lodzi jechac niz tu zostawiac auto w serwisie
Focus MK3 2016-09-24 13:56:31
Ja napiszę jako klient Auto Kabziński dziś pod szyldem Renault . Serwisowałem u nich Forda . Mechanik bez zarzutu i naprawdę kompetentny gość !To on wytłumaczył mi co zrobił i co jak działa. Recepcja masakra . Pan poczeka na kolegę pojechał po części ...Kawy zero . Chcesz zapłacić kartą ? Zapomnij ! Właściciel sępi chyba na prowizji i od kilku miesięcy odsyła ludzi do bankomatu do Biedronki mówiąc że terminal nie podłączony :) Nie wierzysz ? Odwiedz serwis Auto Kabziński ;) To chyba była moja ostatnia wizyta ....
Nigdy Klient 2016-10-20 13:24:36
Raczej jego zmieniają. To znaczy rezygnują!!
Nigdy Klient 2016-10-20 13:25:51
Raczej jego zmieniają. To znaczy rezygnują!!
Skoda bez aspiracji 2016-10-20 13:28:21
Odpowiedź właściciela salonu lub jego licznej tam pracującej rodziny.
Skoda bez aspiracji 2016-10-20 13:29:11
Odpowiedź właściciela salonu lub jego licznej tam pracującej rodziny.
Bingo 2016-10-20 13:30:55
Jak Klient może orientować się czy dają umowę.
doswiadczony 2016-10-20 13:33:33
A co myślisz prowizje od transakcji trzeba płacić, trzeba szukać oszczędności.
bez nick 2016-10-25 07:56:43
No cóż miałem przyjemność spotkać Pana Kabzińskiego na mieście. Zęby nie bluźnić nie będę pisać wulgaryzmów. Ogólnie to Panu słoma z butów wychodzi biznesmen z 10 gr. Jest tylko małym człowieczkiem zero kultury osobistej, typowy burak granatem od pługa oderwany. Miłem nadzieje że wysiądzie z samochodu i wykona pierwszy ruch na ale tylko gębą pyskuje a prowadzić samochód i przepisów to go babcia klozetowa po kiblu uczyła jeździć i przy okazji z gównem wymieszała.
Zostaw swoją opinię o Auto Kabziński Sprzedaż Samochodów - Piotrków Trybunalski
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Auto Kabziński Sprzedaż Samochodów