brak logo

BDN

Wykroty

Opinie o BDN

o 2013-04-29 10:52:37
Kiedyś to się chciało do pracy jechać a teraz to nawet jak mnie odwołają to nieraz naprawde sie cieszę
anonim 2013-04-29 11:03:17
Zgadzam się kiedyś to można było się troche posmiac i było zrobione tyle ile trzeba. Oczywiscie tez nieraz cos krzyczaly ale nie to co teraz. Teraz ludzie nawet do toalety sie boja isc.Nawet Marty juz niema to nie ma kto nas przy cyklopie rozszmieszac :)
Anonimowa;) 2013-06-07 21:13:30
no więc od czego by tu zacząć hmmm...
nie mam słów na to by opisać jak traktowani są tam ludzie, jak zwykli robole zero szacunku ze strony brygadzistów, operatorów maszyn oraz szefostwa, przecież każdemu pracownikowi należy się szacunek i należyte traktowanie następną rzeczą, którą chciałam poruszyć w tym temacie są małe zarobki powinny być o wiele większe w stosunku do wykonywanej pracy, poza tym chciałam dodać często zdarza się, że ludzi rzekomo "zapisanych" na listę wcale tam nie ma więc muszą z kwitkiem wracac do domu to nie jest w porządku gdyż powinni zostać o tym poinformowani telefonicznie bądź sms-em, dodatkowo nie panuje tam miła atmofsera przynajmniej ja odniosłam takie wrażenie pracując tam przez miesiąc czasu... brygadziści gonią do pracy, krzycza na ludzi każą przyspiszać przy czym sami popijają kawkę przy biórku zajadając się kanapkami, chcą aby praca szła sprawniej to niech pomagają anie tylko wydają rozkazy tak więc nikomu nie polecam pracy w tym zakładzie każda inna praca będzie lepsza oczywiście to tylko moje skromne zdanie ale jest wolność złowa więc mam prawo się wypowiedzieć i mam nadzieję, że nie spotka się to ze złością ludzi ;) to tyle
NiewolnicaIzaura 2013-06-12 13:06:05
Praca siedząca przy gazetkach...Która osoba chcąca sobie dorobić nie pokusiłaby się na tę pracę?
Napiszę tak...dopóki się nie przekonałam, nie potrafiłam sobie wyobrazić jak ludzie potrafią być aroganccy, niemili i nieuprzejmi w takim miejscu. Brygadziści - zwracanie się do pracowników na "Ty" ([usunięte przez moderatora].), szantażowanie pracowników brakiem przerwy ([usunięte przez moderatora]), brak szacunku do starszych osób, zamykanie pracowników w magazynie tak, że nie mogą wyjść do toalety - gratuluję kultury i człowieczeństwa ! Poza tym dziwię się bardzo starszym paniom, z duszą wojowniczek, przeciskającym się przez tłum w walce o listę, gdzie należy złożyć podpis oraz konkurujących ze sobą - który stolik będzie miał wyrobionych więcej palet. Praca w BDN coraz bardziej przypomina walkę o przetrwanie niż pracę przy której chce się dorobić. Wspomnę również o zapisach na zmiany przez tel.. Często się zdarza, że ludzie umówieni na konkretne zmiany, przyjeżdżają i ku zaskoczeniu dowiadują się, że ich nie ma na liście. Muszą wracać do domu, tracąc przy tym czas i chęci do wyrabiania palet na znak "szybciej szybciej !". Rozumiem, że pani[usunięte przez moderatora] zapisująca ludzi na zmiany może być zapracowana, ale powinna zwrócić uwagę na to, że niepowiadomieni pracownicy o odwołaniu zmiany tracą więcej niż ta pani poświęcająca kilka chwil na napisanie smsów do pracowników !
Szkoda mi kobiet i mężczyzn pracujących za marne grosze w drukarni by wyżywić rodzinę, dając z siebie wszystko by nie stracić tam pracy, znosząc niegodne traktowanie.
pracownik 2013-08-05 21:57:04
Stanowczo nie polecam pracy w tym zakładzie. Atmosfera nie sprzyjająca pracy, ciągłe krzyki i złe traktowanie pracowników. Pani [usunięte przez moderatora] nie ma szacunku do nowo zatrudnionych osób. Uważa się za boginię BDNu a tak naprawdę pewnie przypadkiem trafiła na to śmieszne "wyższe" stanowisko. Jak ktoś jej się od początku nie spodoba to zwolnienie ma gwarantowane za byle co. Jest tak chamska i bezczelna że zrobi wszystko aby takie osoby szybko wyleciały z pracy. Czepia się najmniejszych szczegółów a sama nawet nie potrafi wytłumaczyć najprostszej rzeczy jaką należy zrobić. Ciągle pogania pracowników do pracy a sama ciągle obżera się kanapkami i popija kawkę.. tragedia..
janosiq 2013-08-14 16:52:55
A na jakich maszynach drukujecie? Jaka jest największa szerokość wstęgi na której jedziecie? Znalazłem tylko informację o dwóch nowych KBA o szerokośi 3,6 a wiem, że miało jeszcze przyjechać coś używanego z Niemiec...
2013-10-12 11:07:42
pensja zleceniodawców to stała nie wiadoma każdy robi to samo za ta sama stawkę a różnice na koncie wielkie trzeba być lizusem żeby mieć te 1000 zł a jak nie jesteś to możesz marzyć o 600zł
niezadowony 2013-11-24 20:00:43
firma tragedia ciagle(usunięte przez administratora) ,zgnila atmosfera kadre powinnosie wymienic razem z dyrekcja
ja 2013-12-18 17:31:05
Pracowalam z drukarni i ogolnie praca sama w sobie nie jest zla tylko ludzie ktorzy tam rzadza to ( usunięte przez administratora )
Maciej Orman 2014-01-07 10:08:51
Witam ponownie Panów i Panie i zwacam się zprośbą o informacje na temat pracy drugich zmian w BDN w Wykrotach w drugi dzień Świąt tj. Czwartek 26-go Grudnia 2013-tego roku.
Chodzi me o to czy pracowała druga zmiana grupy która zajmuje się wkładaniem dodatków lub pakowaniem. Moja konkubina (usunięte przez administratora) maiła pracować w ten dzień. Proszę o informacje ponieważ bardzo się boje of przyszłość naszego związku i rodziny i staram się zapobiec pogorszenia naszego związku który jest oparty na wzajemnym zaufaniu, miłości i wierności.
Z góry dziękuje i życzę wszyskiego najlepszego w Nowym Roku.

Z poważaniem,

(usunięte przez administratora)
5
Jurek 2014-03-05 20:19:32
Zgodzę się z tym co napisał Szmelc, nie można dać się zwariować pracując w BDN, ale co do przełożonych to też kwestia podejścia.
Łukasz 2014-05-02 23:41:02
Masakra jakaś ! kiedyś też nie było rewelacji, ale nie było takiego syfu jak teraz . Nadzór to jakaś kpina a te chude szczudło to już całkowicie nie ma szacunku do ludzi !! kiedyś sama kleiła gazety i smarowała wszystkim dupę a teraz lizus konkretny, ma się za Bóg wie kogo. kiedys ktoś powiedział i słusznie, że jak by mogła to nawet temu kotu co koło zakładu się kręcił w dupe by weszła.
5
iza 2014-05-02 23:48:48
o tej nadzorujacej to prawda sama jak pracowalam na maszynach to sie klaniala a teraz glowa w gore i pania udaje jej matka to samo dupe wiedza jak obrobic wszystkim
5
Studentka 2014-06-03 08:50:31
Witam,wszystkich pracujacych na strefie ekonomicznej w wykrotach prosze o wypełnienie ankiety , to zaledwie 6 krótkich pytan, nie zajmuja duza czasu a są potrzebne mi do pracy dyplomowej. z gory bardzo dziekuje . (usunięte przez administratora)
1
R 2014-06-15 14:44:13
nic tylko jęczycie na forum, znacie powiedzenie ludzie ludziom zgotowali ten los....dajecie się gnoić wasza sprawa brak szacunku dla samych siebie=brak szacunku u innych polactwo zniesie każdy gnój...
B 2014-10-07 18:06:55
Pracuje w bdn jestem zadowolony :-) juz miesiąc . Bylem na maszynach i na magazynie. Na magazynie jest akord ale jest pięknie aż chce się pracować a co do maszynistów nie dajcie sobie wejść na glowe . Dla maszynistów jesteśmy nie wolnikami . Zarobki nie są wielkie ale posadzic [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w fotelu wsiąść pilot w rękę za to pieniędzy tb nie dadzą umisz robić szybko idź na akord . Da się tam zarobić
gość 2014-11-07 07:34:23
Tak da się zarobić na akordzie zwłaszcza po ostatnich obniżkach cen za zrobione gazety. jako kilkuletni pracownik nie mogę zarobić 40,00zł w 8/h. Nowi pracownicy zarabiają 15-20zł oczywiście brutto gorąco polecam
bubblejack 2014-11-15 20:41:52
skoro tak wam źle to po co tam siedzicie?? ja pracuję od lutego i ani razu nie spotkałem się z mobingowaniem ludzi
siwy 2014-12-01 04:52:04
Przecież to absurd, za godzinę pracy można zarobić więcej xD
Iris Mork 2014-12-15 19:36:37
Powiem tak...zależy jaka idzie gazeta. Raz możesz zarobić 100 zł innym razem nie wyrobisz dniówki. Średnio trzeba mieć te 10 dni przepracowanych żeby dostać 500 zł przy średnim tempie pracy.
Driver 2014-12-17 12:38:52
największa drukarnia w europie BDN gdzie drukuje się chyba 11 państw drukuje się miliony bzdur a nie potrafi wydrukować międzynarodowego listu przewozowego typu CMR niezbędnego dokumentu w transporcie...? brak słow... czysta patologia
6 min · Edytowany · Lubię to!
Seba 2015-01-10 06:55:34
Czemu się nie zwalniacie z tego BDN-u pracy jest masa naprawdę , pracodawcy pomału przemijają widzą że już jest ciężko znaleźć pracownika postawcie na swoim ile można pracować na umowę zlecenie ?
siwy 2015-03-12 17:52:14
Czy w BDN studenci pracowali dorywczo, na wakacje? Ile można było zarobić?
1
pracujaca 2015-04-19 18:06:16
Pracują studenci na wakacje, nie wiem ile zarabiaja, ale na pewno mają odciagany mniejszy podatek. Dużo uczcniów pracuje na weekendy, srednio wyciagaja 800 zl za 6 dni.
siwy 2015-05-10 21:00:40
Ile tam w ogóle można zarobić? Te 800 to stawka aktualna? To dużo. A każdy pisze, że w BDN tyle jest ale za miesiąc.
siwy 2015-05-11 02:45:45
no i mam nadzieję że to nie jest 800 zł brutto :)
Niezadowolona 2015-07-22 19:16:21
Burdel na kółkach,kłamstwo chamstwo chamstwem chamstwo pogania, walka o wszystko-wyścig szczurów.
2
Awatar 2016-01-26 10:18:00
Pracowałem w tym zakładzie na dziale Rotacji i powiem wam że wynagrodzenie zależy od stanowiska np operator wykładania 2000zł na ręke ,drukarz 3000zł a maszynista 4500zł morze nie jest tam za fajnie ale to nie przedszkole.Najlepiej strugać wariata i mieć na wszystko wy..bane :) niestety za dużo tam karierowiczów i dla tego już tam nie pracuje.
2
gosc 2016-02-05 14:19:16
a ile zarabia sie w BDN w biurze? ma ktos jakies informacje?
2
Fajna 2016-07-21 22:54:29
A Grzesiu ma fajną dupcie <33 Jeden z normalnych Przełożonych :D Jak dla mnie
3
Prawda 2016-07-26 19:56:24
co wy z tym Panem G.? jest nieśmiały ale bardzo dobry pomaga jak trzeba krzyknie, od niedawna zauważyłem że chyba ma jedną panią na oku (to widać) więc dajcie spokój a panu G życzę śmiałości więcej. Pan G robi więcej na swojej zmianie niż te wszystkie wredne baby (chodzi mi o nadzór) .
Arek 2016-07-29 06:53:36
Wszyscy mówią o brunetce bardzo ładnej z okolic Bolesławca. Czy to prawda? że nasz Nadzorca sie zakochał? W końcu Bardzo go lubimy i życzymy jak najlepiej. A co do nieśmiałości cicha woda brzegi rwie (jak to sie mówi) Panie G. Szacunek i powodzenia :-)
2
Gajdan 2016-07-29 12:39:16
Nie bo z Pieńska chyba z tego co wiem dziewczyna przeciętna i też nieśmiała wiem która to nie sposób nie zauważyć Nie wnikajcie w ich życie tu sa opinie o pracy a nie prywatne życie "Trudne sprawy" zgadzam sie z jednym Pan G jest Ok :P
Simona 2016-07-29 19:12:22
czy wy myslicie ze taki nadzorca pan G zwróciłby uwage na zwykła dziewczyne ?? nie realne wiec nie gadajcie głupot
Szmelc 2016-07-31 12:56:07
I tu sie zgodzę niech sie trzyma swoich koleżanek a takie dziewczyny niech zostawi ZWYKŁYM chłopakom
tylko żeby nie były to dziewczyny z gimnazjum ;D bo co że ładna fajna jak 16- stka a tak poza tym to która to dziewczyna? Ja chętny jestem
Ewa 2016-08-04 23:38:49
B musisz zadzwonic i sie zapytac ja zadzwoniłam i na drugi dzień kazali mi przyjechać praca fajna tylko ludzie wkurzający i nie radze brać 1 zmian bo zostaniesz zmiażdzony przez tłum kobiet ;) na 2zmianie i nocce jest spokojnie.
Sudo 2016-08-26 16:17:33
Słabo strasznie jest w bdn
Mariaba 2016-09-09 12:55:24
zależy gdzie słyszałam ze na magazynie maja +50 % ale tylko pare dni bo duze zamówienie jest potem znowu słabo bedzie ale praca fajna tylko te zarobki marne a na maszynach na odwrót kasa fajna a praca straszna :P
Agnieszka 2016-09-13 19:27:08
Czy pan nadzorujący magazyn na drukarni woli płeć m/k? to ważne! ?? z tego co widać to już tą laske odpuścił sobie (co wiadomo było od poczatku) zachowanie ma dziwne i jest BOSKI :-P chyba woli M :-)????
Eric 2016-09-14 00:25:34
Teraz maja wolne pare dni zadzwon i sie zapytaj z tego co wiem to potrzebuja ludzi do pracy
na pewno sie załapiesz jeszcze tylko musisz zadzwonic i tam ci powiedza.
agatson 2016-10-05 17:21:43
Wiecie może na jaki numer trzeba dzwonić aby dowiedzieć się czy przyjmują do pracy? Proszę o pomoc, podobno jest teraz dużo pracy tam.
Tom 2016-10-11 12:32:30
kim jest gwiazda na magazynie??
Tom 2016-10-11 12:33:09
kim jest gwiazda na magazynie??
Ukoia 2016-10-11 23:15:24
wiem o kogo ci chodzi o ta młoda z magazynu zmianka jest o niej na górze tak mówia teraz na nia z tego co kojarze od P.G . tylko imienia nie znam
1
lila 2016-10-14 11:21:56
racja prywatne sprawy załatwiajcie i pytajcie w pracy a nie tu bo tu sa opinie o pracy a nie życie prywatne :-) nadzorców mimo to lubie Grzesia i pzdrawiam
Nikita 2016-10-18 19:50:57
wiekszosc plotek to chyba najlepiej na tej stronie sie dowiedziec więc dla ciekawskich gwiazdka to ta dziewczyna od Grzegorza tak mówią a co do premii na magazynie to tylko w niedziele i poniedziałki jest +50% i to nie zawsze zależy od zamówienia) a na maszynach nie wiem jak to działa [ na akordzie to zależy od sprytu i gazet po ile sa drogie a czasami tanie to juz nizsza stawka ale nie zawsze] mam nadzieje ze pomogłam :)
K 2016-10-19 16:49:26
No ja nie wiem, to tylko plotki są przecież, nic poważnego.
Plotkara 2016-10-24 17:26:41
pan grzegosz zajety jest juz i to nie ta laska z góry a wiec koniec tematu dziewczyna tez odpusciła z tego co widac to było do przewidzenia on dziwny jest {czy to prawda ze maja zlikwidowac magazyn?} prosze o odpowiedz
4
Wiwa 2016-11-13 00:15:31
Dlaczego ludzie z maszyn przeszli na magazyn?? ponoć na magazynie jest strasznie ktoś coś o tym wie???
AAAA 2016-11-21 18:06:16
Chyba to chwilowe bo mało pracy jest w koncu grudzien a w grudniu mało zamówien jest
Zostaw swoją opinię o BDN - Wykroty
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BDN