Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o HOTEL LENART

Pracowałeś w firmie HOTEL LENART i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
przyszły pracownik? - 2014-10-11 18:28:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
dajcie znać czy się atmosfera poprawiła...mam zamiar wysłać cv
zdjecie uzytkownika
anna - 2014-10-13 19:31:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
sądząc po zachowaniu Pani prezes w tym hotelu nawet w stosunku do gości współczuje pracownikom którzy musza tam pracować, życzę wszystkim żeby znaleźli lepsza pracę
zdjecie uzytkownika
Jan - 2014-10-14 16:21:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam wszystkich pracowałem w hotelu może krótki okres czasu (nie pracuję tylko z własnej winy to tak dla uściślenia) ale uważam że nikt nie ma prawa krytykować ani Pani prezes ani pozostałej kadry kierowniczej ponieważ są to odpowiedni ludzie na odpowiednich stanowiskach.Czytając wszystkie te niezbyt pochlebne opinie sądzę że ludzie którzy je piszą to myśleli że jadą na wakacje a nie do pracy.A Pani prezes wbrew panującym opiniom to naprawdę bardzo dobry człowiek ( miałem okazję przekonać się o tym osobiście wczoraj ). A co do pytania OSOBY PRZYSZŁY PRACOWNIK to atmosferę w pracy mamy taką jaką sami sobie stworzymy czyż nie tak.
zdjecie uzytkownika
nie wiem - 2014-10-16 19:30:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
nie wiem jak Was ale mnie powyższe opinie całkiem zniechęciły do pracy w tym hotelu
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2014-10-17 19:56:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
czy w zakresie obowiązków Kierownika recepcji jest pozytywne odpisywanie i gloryfikowanie Pani prezes? (usunięte przez administratora)zaniedbujesz swoje obowiązki! może byś się wziął do pracy! u żadnego normalnego pracodawcy nie jest takie zachowanie tolerowane. Byli pracownicy bardzo się cieszą, że poukładała się tobie kariera zawodowa. Hip hip hura hip hip hura
zdjecie uzytkownika
BW - 2014-10-20 15:54:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam,pracuję u Państwa (usunięte przez administratora), już dłuższy czas.Postanowiłam jako pracownik z najdłuższym stażem wyrazić swoją opnie.

Pani Prezes włożyła całe swoje serce i cała siebie w tworzenie tego hotelu. Od początku mocno angażowała się w jego budowę a teraz w jego zarządzanie. Każdy element , każde pomieszczenie w hotelu nikt nie zna lepiej niż Ona sama.Jakże mogłoby inaczej, skoro jest jego Właścicielem. Uważam iż jako Właściciel ma prawo aby wymagać od innych,korzystać ze swojej własności, bez względu na wszystko, gdyż pracowała ciężko na te dobra, które stworzyła sama, nie jednokrotnie własnymi rękoma. Należy przyznać iż Pani (usunięte przez administratora)jest charakterną osobą, mówi to co myśli, nie ważne co ma do czynienia ze mną , innymi pracownikami czy znanymi osobistościami. Co uważam za jej zaletę,gdyż świadczy o tym, iż ma własne zdanie, i nie ugnie się byle presji czy szantażowi. Ponadto Panie Prezes przy głębszym poznaniu jest miłą, ciepłą i pełną współczucia osobą.

Dlatego nie wyrażajcie opinii, nie oceniajcie Hotelu, jego Właścicieli tylko na podstawie tego co przeczytacie, zawsze znajda się opinie negatywne, gdyż jest tyle opinii ile ludzi, dlatego najlepiej samemu się przekonać, a nie bazować na tym co inni piszą. Notabene nie łatwym jest prowadzenie hotelu, zarządzanie ludźmi, którzy jak wiadomo są różni.


(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
bylapracownica - 2014-10-23 17:23:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
niestety jak teraz czytam opinie ludzi którzy jeszcze tam pracują to zastanawiam się jak miedzy sobą potrafią mówić prawdę o sytuacji jaka tam panuje a jak tu na portalu piszą same laurki. Powiem tylko jedno ten do kogo to powinno trafić powinien wiedzieć posiadanie hotelu i pieniędzy nie czyni nikogo wyższym od drugiego człowieka i należy sobie okazywać szacunek (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
fieona - 2014-10-31 02:14:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wielki bój zwolenników i "wrogów" szefowej - inaczej się tego określić nie da. Ale w sumie po to jest to forum. (usunięte przez administratora)pisała coś o tym że właściciel może korzystać z tego co sam zbudował - czy ktoś to neguje? Wiadomo że jego to korzysta. Ale szacunek ludzi buduje się całe życie a nie tylko na początku jak się różnie wiedzie i szuka pomocy u każdego. A w innej kwestii - polecilibyście wypoczynek w tym hotelu? Obiektywnie proszę
zdjecie uzytkownika
josie - 2014-11-24 13:47:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
chcieliśmy tam iść na Sylwestra w tym roku... z tego, co czytam, to hotel ma negatywne opinie dot. pracowników, ale co z tego typu imprezami? dają radę?
zdjecie uzytkownika
Joasia70 - 2014-12-03 13:42:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Chcę się odnieść do dancingów organizowanych przez hotel Lenart, co skądinąd jest fantastycznym pomysłem. Mam jednak dwa zastrzeżenia - rezerwacja na nazwisko na stoliku - w moim przypadku bardzo mocno przekręcone i przy żadnym nazwisku nie było chociażby literki P. od Pani albo Pan. W sumie drobiazg, ale o czymś może świadczyć. Poza tym czekaliśmy na początku 15 min. zanim ktoś podszedł do nas do stolika. Potem już było lepiej. Ogólnie zabawa była super, ale polecam zadbać o lepszą organizację. Joanna
zdjecie uzytkownika
HoneOnna - 2014-12-12 13:11:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [Joasia70 - 2014-12-03 13:42:08]:
Zastanawia mnie, jakimi kryteriami kierują się osoby odpowiedzialne za zatrudnienie obsługi- czyżby rolę odgrywał humorek, jakim obecnie jest szefostwo? Bo profesjonalizm i kultura najwyraźniej nie mają wielkiego znaczenia, co bardzo widać w trakcie imprez.
zdjecie uzytkownika
uhm. - 2014-12-16 17:48:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Niestety byliśmy we dwójkę na dancingu, oprócz przekleństw za drzwiami kuchni i braku obsługi było by ok. Miał być miły wieczór, a po 20 minutach wyszliśmy, bo zapomniano nas obsłużyć.
zdjecie uzytkownika
Hotel Lenart - 2014-12-16 23:19:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [uhm. - 2014-12-16 17:48:00]:
Witam,
Nigdy nie było gości, którzy wyszli z dancingu z powodu braku obsługi.
Internet wszystko przyjmie, a gdyby sytuacja kiedykolwiek miała miejsce, to dana osoba znalazłaby numer telefonu do Właściciela obiektu lub Kierownika Gastronomii. Czyżby znów zaczynał się atak na Właścicieli Hotelu i Obiekt, bo za dobrze prosperuje?
zdjecie uzytkownika
HoneOnna - 2014-12-18 13:04:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [Hotel Lenart - 2014-12-16 23:19:18]:
Czy Hotel dobrze prosperuje? czy obsługa zawsze była idealna i fair? czy niemiłe sytuacje, będące udziałem pracowników i gości to tylko ściema? Właściciele i managerowie, odpowiedzcie sobie sami na to pytanie!
zdjecie uzytkownika
HORECA - 2014-12-18 18:03:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Im juz wystrarczy oni i tak nie rozumieja co sie do nich pisze nie maja pojecia ani o hotelarstwie ani o gstronomi hotelowej cala ich wiedza to wycieczki urlopowe a kuchnia raczej domowa bo nie wyglada zeby jadali w hotelech takiej klasy wiec niech nabieraaj oglady i placa za wiedze NIE NA DARMO NAZYWAJA ICH DEMELAMI Z WIELICZKI, a apropo oczekiwania znajomi spotkali sie tam poprostu zeby wymienic dokumenty i zamienic dwa slowa 17 minut czekali i nikt nie podszedl ktos tam krazyl ale ich jakos nie zauwazal ale Pan L lubi wypisywac takie fanaberie i zaprzeczac faktom, mysle ze nalezy ich zostawic w ty wlasnym szambie niech sie topia wszyscy wiedza co to za firma juz wystarczajaco napisano
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2014-12-19 23:44:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
wysyłam na stronę tripadvisor - tam GOŚCIE oceniają panią L. - dziwne pokrywa się to z opiniami pracowników. Na szczęście pokoje są wyciszone i nie wszyscy goście mają szansę przeżyć ten kabaret. To jak kopie w drzwi pokoi w środku nocy to jest dobre, ale jak pasuje do jej codziennych zachowań. I to nie pracowników opinie.
zdjecie uzytkownika
rozmowa - 2014-12-23 17:24:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (6)
Witam.
Byłam w hotelu Lenart ba rozmowie kwalifikacyjnej i wydaje mi się, że niebezpodstawnie jest tyle negatywnych opinii... Gdy do pomieszczenia weszła Pani L. to pracownicy jakby zamarli. Nagle wszystkie rozmowy ucichły. Pani L. najpierw zaczęła ochrzaniać pracowników po czym przyszła na rozmowę. Sama rozmowa niby przeprowadzona kulturalnie (nikt nie krzyczał :-) ) ale mam z niej bardzo złe wspomnienia. Pytania głównie teoretyczne mimo, że w CV jasno miałam napisane, że w branży pracowałam kilka miesięcy i nie miałam żadnego wykształcenia w tym kierunku. Jeśli komuś nie odpowiadała osoba, która ma doświadczenie a nie wiedzę teoretyczną to po co marnowali mój i swój czas. Ogólnie zostałam bardzo kulturalnie wyśmiana i podsumowana jako osoba bez przyszłości. Oczywiście nikt nawet nie zadzwonił, że moja kandydatura została odrzucona, co również świadczy o braku szacunku do drugiego człowieka. Osobiście nigdy nie chciała bym pracować w miejscu gdzie panuje taka atmosfera, którą można było odczuć już po 20 minutach pobytu...
zdjecie uzytkownika
były pracowmnik - 2014-12-30 10:02:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Odpowiedź na: [HoneOnna - 2014-12-12 13:11:18]:
niestety tam twoja wiedza i doświadczenie na wstępie lądują w koszu bo według jednej osoby mimo doświadczenia w czterogwiazdkowych i pięciogwiazdkowych hotelach to ludzie którzy cię tam uczyli to nauczyli cię tylko głupot
zdjecie uzytkownika
HORECA - 2014-12-30 12:20:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
NO WŁAŚNIE:
"Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego."
CARYCA LIZBET I WIELKA ostatnia.
a tak naprawdę to zarządenie PIOTRA I ALEKSJEJEWICZA z 9 grudnia 1708
a zmienić się tam nic nie zmieni bo wiedza Carycy Pani to programy gastro-show dla inteligentnych inaczej a gdzie jeszcze wyszukuje te swoje pomysły to ona chyba sama nie wie, to takie przypływy chwili ...
zdjecie uzytkownika
ELŻBIETA LENART - 2015-01-02 11:29:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W związku z NOWYM ROKIEM 2015 chciałabym jako osoba głównie opisywana na tym portalu złożyć życzenia noworoczne wszystkim tym, którzy piszą opinie jak i tym, którzy je czytają, a zwłaszcza niektórym, którzy może myślą nie tylko o zatrudnieniu się w mojej firmie na podstawie różnych opinii, ale może nawet o założeniu własnej działalności .
Życzę Państwu Nowego Roku jakiego nigdy dotąd nie przeżyliście. Najważniejsze, żeby dopisywało Państwu zdrowie i szczęście tak w życiu prywatnym jak i zawodowym oczywiście z awansami i apanażami z tym związanymi. Jeżeli nigdy nie kochaliście , aby spotkała Was miłość życia, a przyjaciele aby nie byli waszymi ukrytymi wrogami. Życzę Państwu przyjaznych kolegów i mądrych przełożonych oraz pracy, którą nie traktuje się jak pracę, ale przygodę.
Tym którzy szukają pracy, aby sprawiała satysfakcję , dawała możliwości godzenia nauki z pracą i rozwojem , a przede wszystkim, aby pracodawca doceniał Wasz trud i zaangażowanie nie tylko werbalnie pochwałami.
Tym którzy nie spełnili oczekiwań pracodawcy lub sami ich nie spełniliście, aby następna praca nawet w innym zawodzie była jak nowa „ kochanka”. Abyście umieli zapomnieć swoje stare niespełnione miłości, znajomych, pracodawców i przeszli do następnego etapu życia w innych warunkach, radośnie, z motywacją do działania, ciekawi przygody w innej pracy, a nie zgorzkniali, zawistni i sfrustrowani, a nawet żądni zemsty. Sądzę, że nie ma nic złego w tym, że się coś kończy, ale pytanie czy inaczej, pozytywnie zaczyna.
Tym którzy zechcą założyć własną firmę i dawać innym pracę, życzę pomysłowego biznesu, wytrwałości, a przede wszystkim podejmowania ryzyka. Aby pracownicy których zatrudnicie byli uczciwi i lojalni i umieli się z Wami rozstać normalnie niekoniecznie przynosząc L4 dwa dni wstecz, bez donosów do różnych urzędów, a przede wszystkim aby pisali prawdę na tym portalu, a nie szantażowali Was w celu uzyskania korzyści finansowych, a nawet realizowali swoje dziwne zachowania zamiast iść do psychiatry.
Osobom które chcą sobie wyrobić opinie na temat różnych wpisów życzę, aby umieli czytać między wierszami i przypomnieli sobie stare powiedzenie, że „ kij ma dwa końce”, a plotka niesie zło, bo często jest fałszywa i nieprawdziwa, a w dodatku jest grzechem.
Kiedyś z mężem byliśmy pracownikami na etacie, doznaliśmy stania w kolejce po zasiłek dla bezrobotnych, ale ciężką pracą i ponosząc ciągle ryzyko otworzyliśmy hotel, który nad wyraz dobrze prosperuje i jest inny, wyjątkowy i bardzo uniwersalny. Sami z mężem doglądamy interesu, więc pracują z nami Ci pracownicy, którzy tego chcą sami i tolerują nas takimi jacy jesteśmy. Przykro mi bardzo, że pracownicy którzy nie pasowali do naszego stylu pracy i starej załogi nie odnaleźli się u nas i nie są z nami z różnych względów. Ale teraz cały świat stoi otworem i można realizować się gdzie indziej.
Dlatego Państwu i mojej oddanej załodze, czyli pracownikom wszystkich działów którzy z oddaniem pozwolili nam zrealizować sylwestra na 2 salach i restauracji , pracowali z nami cały rok lub krócej i byli nam życzliwi, lojalni i zaangażowani życzę szczerze wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku.
Czytającym ten portal proszę o chwilę empatii i zastanowienia, i zadajcie sobie Państwo pytanie czy chcielibyście, aby ktoś bez podpisu wypisywał wulgaryzmy i kłamstwa na Wasz temat oraz czy nie byłoby poniżej Waszej godności ustosunkowywać się do bezosobowych ocen i opisów dziwnych nieznanych mi sytuacji i zdarzeń. Proszę poczytajcie sobie również wpisy na innym portalu stop go work gdzie zapewne dowiecie się, że wpisy które czytacie można zlikwidować za odpowiednią opłatą!
Swoje zdanie zawsze możecie sobie wyrobić sami poprzez bezpośredni kontakt w moim hotelu gdzie zapewne natkniecie się na mnie o różnej porze, bo traktuje go jak swój drugi dom.
Niektórzy przychodzą wcześniej na kawę do hotelowej restauracji zanim złożą CV. Czasami przyszli pracownicy nie składają CV, tylko po prostu przychodzą na rozmowę i zawsze mam dla takich osób czas, a nawet niektórych zatrudniłam . Uważacie, że jest to nieprofesjonalne? Ja mam odmienne zdanie i uważam, że jest to świetne i odważne posunięcie [zwłaszcza dla przyszłych sprzedawców] tylko czasami trzeba poczekać.
Zawsze mam czas dla moich starych pracowników czy budowlańców, którzy mnie odwiedzają nawet niezapowiedziani, dla swoich gości co jest dla mnie normalne i bardzo miłe. Innych wymazałam z pamięci zazwyczaj poprzez problemy których nam przysporzyli. Chcemy otaczać się ludźmi ambitnymi, przyjaznymi sobie i nam samym, bo firmę tworzą ludzie a nie mury czy sprzęty. Tak na marginesie to czy normalnym wydaje się kopanie w drzwi własnych pokoi, gdzie sama przekazuję pracownikom standardy obsługi takiej jakiej doznałam bywając w różnych hotelach na całym świecie?
Tak na marginesie to wierzę w to, że zło rodzi zło a
zdjecie uzytkownika
Elżbieta Lenart - 2015-01-02 11:31:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Tak na marginesie to wierzę w to, że zło rodzi zło a dobro rodzi dobro i niech to będzie moim przesłaniem dla Państwa na ten Nowy 2015 rok.
zdjecie uzytkownika
Kasia - 2015-01-19 16:28:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (6)
rozmowa kwalifikacyjna była dla mnie koszmarem. prezesowie pokazywali jacy są wspaniali, usłyszałam ich hitorie życia jak doszli do wszystkiego sami, i jak dzisiaj młodzież chce zarabiać 2 tys na miesiac a to przeciez nierealne jest... przeklinali przy mnie, palili bez zająknięcia się czy przypadkiem mi to nie przeszkadza. nie podjelam pracy w Lenarcie bo wypowiedz pani prezes o tym jakich idiotow zatrudnia i jak poszukuje nowych ludzi bo musi wszystkich zwalniac i robic za nich sama zniechecila mnie i to bardzo. prezesom zycze zastanowienia sie czy na pewno drugi czlowiek to zlo konieczne, i czy tak wiele kosztuje okazanie szacunku drugiej osobie...
zdjecie uzytkownika
były - 2015-01-21 10:22:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [Kasia - 2015-01-19 16:28:17]:
zadziwia mnie jedno kilka wpisów wcześniej Pani L. w swojej epopeji wypisuje jakich to ma wspaniałych obecnie pracowników a na rozmowie nazywa ich idiotami, widzę że nic się tam nie zmieniło dalej cyrk
zdjecie uzytkownika
nn - 2015-01-21 10:25:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
najlepsza jest nazwa jaką wszyscy posługują się po Krakowie o tym hotelu "Demele z Wieliczki"
zdjecie uzytkownika
była załoga (nieskończona liczba osób) - 2015-01-22 19:45:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Szanowna Pani Prezes,

w nawiązaniu do Pani życzeń na 2015 rok chcielibyśmy serdecznie podziękować za Pani porady dla idiotów [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] oraz pracowników bez kwalfikacji. Musimy się po raz pierwszy z Panią zgodzić, gdyż praca w Pani hotelu pokazała nam z jakim pracodwacą nie chcemy mieć nic wspólnego. Postaramy się nie brać z Pani przykładu i nie stać się osobami zgorzkniałymi, zawistnymi, sfrustrowanymi oraz żądnymi zemsty. Tym samym bardzo prosimy o zaprzestanie kontaktowania się z naszymi obecnymi pracodawcami oraz kontrahentami!!!!(taka nagroda czeka każdego pracownika, który sam zdecyduje się na odejście z hotelu, gdyż jak powszechnie wiadomo zwolnienia może dokonać TYLKO PANI PREZES). Wydaje nam się,iż nie do Pani kompetencji należy ocenianie stanu zdrowia byłych pracowników oraz sugerowanie im wizyt u specjalisty! Byli pracownicy nie kontynuują współpracy z Pani firmą z wyżej wymienionych na tym portalu względów, które nie są kłamstawi, jak to Pani sugeruje. Stwierdzenie,iż za odpowiednią opłatą można usuwać niekorzystne komentarze - nie stawia Pani w dobrym świetle. To,że traktuje Pani hotel, jako swój drugi dom - doskonale wiemy. Podobnie sądzą goście hotelowi, którzy nie mogą liczyć na prywatność w Pani hotelu. My również mamy nadzieję,iż uda nam się Panią w końcu wymazać z naszej pamięci, chociaż bardzo usilnie stara się Pani temu zapobiec. Życzymy samych sukcesów w 2015 roku w jakże cudownie prosperującym "demelowskim" hotelu.

Pozdrawiamy,
była załoga, która nie spełniła Pani oczekiwań ( nieskonczona liczba osób).
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HOTEL LENART
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy HOTEL LENART?
Zadaj pytanie
x