Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o HOTEL LENART

Pracowałeś w firmie HOTEL LENART i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Damian - 2014-09-30 23:10:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Szef Wszystkich Szefów - 2014-09-29 19:32:14]:
Szanowny Panie "Szefie Wszystkich Szefów" - nie zwykłem o warunkach zatrudnienia dyskutować na forum publicznym.
Najwyraźniej są satysfakcjonujące, skoro po roku nadal pracuję w tym obiekcie i nie poprzestałem na pracy na recepcji, ale zdecydowałem się przyjąć awans na jej kierownika, mimo wynikających z tego dodatkowych obowiązków.
Doceniam troskę, ale jest zbyteczna - pracuję tyle, ile chcę pracować.
zdjecie uzytkownika
BYŁY PRACOWNIK - 2014-09-30 23:31:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Rozumiem, że masz na myśli panią L. tak tak kelnerka, kucharka, pokojowa - rzeczywiście to jeszcze trzy osoby:-) dziwne, że pani L. obsługuje śniadania - czyżby pracowników na gastronomii brakowało:-) ale twierdzisz, że tylu ich pozostało :-) a sam pełnisz również parę funkcji - w tym kucharza śniadaniowego :-) tak tak :-) to następna osoba w twoich obliczeniach:-)
zdjecie uzytkownika
Damian - 2014-10-01 11:53:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Szanowna Pani,
- po pierwsze: to właśnie problem z anonimowymi postami - ciężko ocenić czy ma się do czynienia z mężczyzną czy kobietą. Czasem ciężko nawet ocenić czy to nie ta sama osoba pod kilkoma różnymi pseudonimami. A przyzna Pani chyba, że forma "Szef" sugeruje płeć.
- po drugie: chyba inaczej rozumiemy pojęcie "dyskusji" - zadała Pani pytanie, na które odpowiedziałem. Jeśli odpowiedź była mało klarowna, proszę pozwolić że doprecyzuję: moje warunki zatrudnienia to nie Pani sprawa :)
- co do ostatniej części trudno mi się odnieść - czy poczuła się Pani zlekceważona moją odpowiedzą, czy może sugeruje Pani że w kontaktach służbowych okazałem Pani brak szacunku?
Ponieważ nie wiem z kim mam przyjemność, nie mam nawet możliwości skomentowania tego "zarzutu"...
zdjecie uzytkownika
Ciekawy - 2014-10-01 12:21:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
----------------------
były pracownik - 2014-09-29 19:33:32 napisał:
Damian nie kłam, na hotelu oprócz ciebie i Kasi nikt dłużej nie pracuje. Nie wstyd ci? Doskonale wiesz co się dzieje, a głupiego udajesz. Prawda jest taka jak piszą. Szarpanie, wyzywanie i brak umów o pracę. Nie jedną sytuację można przytoczyć: jak pani l. Uderzyła szefa kuchni, jak poszarpała kelnera, barmanke przeciągnęła za koszulę przez restaurację przy klientach, jak j. Ze spa w szlochach zakończyła pracę, jak drzwiami uderzyła p.m. Oczywiście dalej kłam, że wszystko jest w porządku. Wszyscy wiedzą jak jest.

------------------------
Damian - 2014-09-30 23:01:58 odpisał:
Chyba nie do końca się orientujesz "były pracowniku" - ciągle pracują tu osoby zatrudnione przede mną, nie tylko Kasia. Spora grupa jest również pracowników, którzy dołączyli pod koniec zeszłego roku lub na początku tego. Jeśli nie wiesz - nie komentuj :)

--------------------------
A ja chętnie przeczytam odpowiedź na resztę posta, ponieważ trochę wybiórczo Pan odpowiedział.
Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Dawid - 2014-10-01 15:35:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [lolo - 2014-08-23 11:39:39]:
Nie zgadzam się z opinią braku możliwości rozwoju w tym miejscu. Zaprzeczeniem jestem choćby ja, gdzie z recepcji przeszedłem do działu gastronomii na stanowisko zastępcy kierownika. Nie mówiąc już o tym, że na samej recepcji też się można rozwijać. Daje to choćby wprowadzona od kilku miesięcy możliwość działania w sprzedaży co nie wątpliwie dla zainteresowanych jest szansą zarówno na samorozwój jak i podreperowanie budżetu.
zdjecie uzytkownika
Sisi - 2014-10-01 15:45:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Ja pracuje w tym hotelu od kilku miesięcy. Jak to w hotelarstwie w zależności od obłożenia, czasem ciężko, a nawet bardzo, ale praca to praca.. Szerze to nie narzekam. Mam umowę o pracę, wynagrodzenie zostaje na czas.
zdjecie uzytkownika
Szef wszystkich szefów - 2014-10-01 19:07:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [Damian - 2014-10-01 11:53:41]:
Panie Damianie,
-"Szef wszystkich szefów" to tytuł filmu... :):):)
-włączył się Pan do dyskusji dobrowolnie - w ten sposób upoważnił Pan internautów do wyrażania opinii na temat Pana warunków pracy - stały się one własnością publiczną ;)
-proszę o więcej szacunku do ludzi poprzez komentarz do oskarżeń o szarpanie i przeciąganie pracowników ...
- więcej nie skomentuję Pana postawy bo żal mi czasu
zdjecie uzytkownika
Maria - 2014-10-02 12:52:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Szanowni Państwo,
Zacznę od tego, że czytanie, a tym bardziej odpowiadanie na komentarze na portalach typu go work (tym bardziej, że odwołuję się do komentarzy dodanych przez bliżej nieznane mi osoby- brak podpisu) jest dla mnie co najmniej żenujące. Poziom agresji na firmę, którą reprezentuję, nie pozwala mi przemilczeć pewnych kwestii, stąd moja zdecydowana reakcja. Po pierwsze Damian jest doskonałym kierownikiem, z olbrzymią wiedzą i umiejętnościami. Zapewne wielu z Państwa szkolił, pomagał oraz wprowadzał do pracy w firmie. Tego Państwo nie pamiętają?! Uprzejmie proszę o nie komentowanie jego spraw osobistych na forum, bo jest to nieeleganckie i niegrzeczne! Damian pracuje tyle ile sam chce, awansował na kierownika dwóch działów, układa sobie pracę wg jego zasad! Po drugie: Kasia, Sylwia, panie sprzątające i wiele innych osob, rownież pracują w hotelu od dawna (dużo dłużej niż ja). Są zadowolone z pracy, rozwijają się, korzystają z bezpłatnych szkoleń (w tym językowych: angielski, rosyjski), dostają pensję na czas (co nie jest tak oczywiste w Krk), mają umowę o pracę, co tydzień są wynagradzane dodatkowymi premiami (w zależności od intensywności pracy, obłożenia i inne), raz w miesiącu wybieramy "pracownika miesiąca", co dodatkowo motywuje zespół (na marginesie Kasia raz została pracownikiem miesiąca, bo po roku szkoleń z profesjonalistami posiada wiedzę i umiejętności, choć początki jej pracy z pewnością tego nie wróżyły :-)). Pisanie agresywnych, a przede wszystkim nieprawdziwych komentarzy o koleżankach, w tym denerwowanie Sylwi, która na dniach będzie rodzić, to zachowanie nieludzkie!!! Po trzecie, ale najważniejsze wypisywanie oszczerstw na Pracodawcę wcale nie świadczy źle o Pracodawcy, ale o osobie piszącej! Każdy pracownik wie, albo powinien wiedzieć, że na rozmowie rekrutacyjnej na pytanie: dlaczego zmienił Pan/Pani pracę? NIGDY nie opowiada się źle o firmie, w której było się zatrudnionym. Odnośnie bicia, szarpania, poniżania- pracując w hotelu od lutego NIGDY, ale to NIGDY nie spotkałam się z taką sytuacją!! Jest to historia wyssana z palca, IP osoby dodającej ten komentarz jest sprawdzane przez policję i sprawa będzie miała swoje rozstrzygnięcie w Sądzie. Pani Prezes, to życzliwy człowiek, pomagający pracownikom w wielu trudnych (również życiowo) sytuacjach. Jest to osoba z mocnym charakterem, zdecydowanie posiadająca własne zdanie, bo takie już są osoby skazane na sukces ;-) wielu z Państwa zapewne przyzna mi rację, że jeżeli Pani Prezes już coś zauważy, to TRUDNO nie przyznać jej racji. Niestety, proszę Państwa, treść tego, co p. Prezes mówi, jest w 99,9% przypadków trafna, czasami forma wypowiedzi nie dla wszystkich jest zrozumiała i do przyjęcia. Państwo Lenart są pracodawcą działającym zgodnie z Kodeksem Pracy, to ludzie z zasadami, dotrzymujący słowa, co we współczesnym świecie należy do rzadkości!!!! Reasumując: hotel się rozwija, pobijamy kolejne rekordy, obsługujemy grupy elitarne i międzynarodowe, mamy na swoim koncie kilka znaczących suksesów wraz z rekomendacjami i poleceniami. W obecnej chwili tworzymy zespół zgranych osób życzliwych sobie. Mój dział- gastronomia, to wreszcie właściwe osoby na właściwym miejscu. Dla takich ludzi WARTO iść do pracy!!! Przetrwaliśmy gigantyczny sezon z wynikiem o 60% przekraczającym zakładaną normę! Jestem DUMNA ze swojej załogi! Każdy z nas popełnia błędy, ale ważne jest to, że wyciągamy wnioski i idziemy do przodu :-) ogłoszenia o pracę były, są i będą. Hotel bardzo dynamicznie się rozwija, niemalże co tydzień przekonujemy się, że jest zapotrzebowanie na kolejnego pracownika ze względu na ilośc grup i rezerwacji. Szukamy ludzi myślących, kreatywnych, ambitnych z chęcią do własnego rozwoju. Takich, którzy nie boją się pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie! :-)
zdjecie uzytkownika
Damian - 2014-10-02 14:19:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Szef wszystkich szefów - 2014-10-01 19:07:59]:
Szanowna Pani,

pracując w tym obiekcie już ponad rok nigdy nie byłem świadkiem sytuacji opisywanych przez osoby zamieszczające tutaj oszczercze komentarze.
Nigdy nie widziałem, aby którykolwiek z pracowników był przez kogokolwiek szarpany albo przeciągany, nigdy też nie usłyszałem o takiej sytuacji z ust rzekomo poszkodowanego pracownika.

Nie komentuję takich wpisów świadomie. Każdy może bez żadnej weryfikacji wpisać tu cokolwiek, ja zaś nie mam w zwyczaju plotkować - a inaczej nie mogę tego nazwać. Z tego co widzę, to nie są to nawet komentarze pracowników rzekomo "poszkodowanych", ale osób trzecich, które twierdzą, że o tym słyszały od kogoś.

Mnie osobiście taka sytuacja w tej firmie nigdy nie spotkała, nie byłem również świadkiem żadnego szarpania ani przeciągania, więc nie mogę nazwać tego inaczej niż tylko oszczerstwem.
zdjecie uzytkownika
gość - 2014-10-02 22:24:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Obserwuję od jakiegoś czasu ten wątek i myślę, że celowo ktoś chce zaszkodzić Państwu Lenart. Padliście Państwo ofiarą hejterów. Nie ufałabym osobom, które w takim tonie piszą o swoim byłym pracodawcy i znajomych z pracy. Ciekawe z jakiego powodu jesteście byłymi pracownikami.... Te Wasze opinie trzeba przemilczeć....
zdjecie uzytkownika
R - 2014-10-03 07:45:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [była pracownica - 2014-09-28 19:50:18]:
Sytuacja w tym hotelu się zmieniła, wiec nie rozumiem dlaczego jest taka "nagonka" na to miejsce przez byłych pracowników....
zdjecie uzytkownika
też gość - 2014-10-03 08:05:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [gość - 2014-10-02 22:24:19]:
Po to jest ten portal żeby własne opinie pisać.
zdjecie uzytkownika
Joanna - 2014-10-05 20:42:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Sugeruję wszystkim, którzy się tutaj wypowiadają - niezadowolonym z pracy w hotelu Lenart - załóżcie własne firmy, skoro wiecie jak je prowadzić. Sprawcie, żeby pracownicy rzetelnie pracowali i atmosfera była miła. I jeszcze żeby wszyscy pracownicy godnie zarabiali, opłaćcie ZUS i inne wydatki. Powodzenia!
zdjecie uzytkownika
gość - 2014-10-06 07:20:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [Joanna - 2014-10-05 20:42:58]:
Bez przesady - przecież jest mnóstwo dobrych hoteli i innych firm w których wszystko jest w porządku: rzetelni pracownicy, którzy są odpowiednio traktowani, pracują długo. Wszystko jest kwestią dobrego zarządzania. Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
xxx - 2014-10-07 16:07:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
praca to nie przymus - jak komuś warunki nie odpowiadają to zmienia prace i tyle.

A czytelnicy forum - osoby które będą aplikować na oferty pracy z hotelu wnioski z tej dyskusji wyciągną odpowiednie.

zdjecie uzytkownika
przyszły pracownik? - 2014-10-11 18:28:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
dajcie znać czy się atmosfera poprawiła...mam zamiar wysłać cv
zdjecie uzytkownika
anna - 2014-10-13 19:31:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
sądząc po zachowaniu Pani prezes w tym hotelu nawet w stosunku do gości współczuje pracownikom którzy musza tam pracować, życzę wszystkim żeby znaleźli lepsza pracę
zdjecie uzytkownika
Jan - 2014-10-14 16:21:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam wszystkich pracowałem w hotelu może krótki okres czasu (nie pracuję tylko z własnej winy to tak dla uściślenia) ale uważam że nikt nie ma prawa krytykować ani Pani prezes ani pozostałej kadry kierowniczej ponieważ są to odpowiedni ludzie na odpowiednich stanowiskach.Czytając wszystkie te niezbyt pochlebne opinie sądzę że ludzie którzy je piszą to myśleli że jadą na wakacje a nie do pracy.A Pani prezes wbrew panującym opiniom to naprawdę bardzo dobry człowiek ( miałem okazję przekonać się o tym osobiście wczoraj ). A co do pytania OSOBY PRZYSZŁY PRACOWNIK to atmosferę w pracy mamy taką jaką sami sobie stworzymy czyż nie tak.
zdjecie uzytkownika
nie wiem - 2014-10-16 19:30:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
nie wiem jak Was ale mnie powyższe opinie całkiem zniechęciły do pracy w tym hotelu
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2014-10-17 19:56:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
czy w zakresie obowiązków Kierownika recepcji jest pozytywne odpisywanie i gloryfikowanie Pani prezes? Damian zaniedbujesz swoje obowiązki! może byś się wziął do pracy! u żadnego normalnego pracodawcy nie jest takie zachowanie tolerowane. Byli pracownicy bardzo się cieszą, że poukładała się tobie kariera zawodowa. Hip hip hura hip hip hura
zdjecie uzytkownika
gość - 2014-10-20 09:30:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Byłam w tym lokalu ostatnio na przyjęciu. Wspomnienia pozostały raczej nie miłe. Całą noc goście siedzieli przy zgaszonym świetle, na stołach były tylko świeczki i jakieś marzydełka na suficie, ciemno jak w d... Poza tym gorąco jak w piekle, po wielokrotnym zwróceniu uwagi pani właścicielce stwierdziła że jak dla niej temperatura jest właściwa. Światło na suficie po uwagach też czasem włączyła ale dosłownie na dwie minuty, póżniej znowy wyłączyła. A o smaku potraw szkoda pisać, poprostu go nie było...nawet winogrona nie potrafił nikt umyć. To jakiś koszmar... NIGDY WIĘCEJ W TYM MIEJSCU.
zdjecie uzytkownika
BW - 2014-10-20 15:54:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam,pracuję u Państwa Lenart, już dłuższy czas.Postanowiłam jako pracownik z najdłuższym stażem wyrazić swoją opnie.

Pani Prezes włożyła całe swoje serce i cała siebie w tworzenie tego hotelu. Od początku mocno angażowała się w jego budowę a teraz w jego zarządzanie. Każdy element , każde pomieszczenie w hotelu nikt nie zna lepiej niż Ona sama.Jakże mogłoby inaczej, skoro jest jego Właścicielem. Uważam iż jako Właściciel ma prawo aby wymagać od innych,korzystać ze swojej własności, bez względu na wszystko, gdyż pracowała ciężko na te dobra, które stworzyła sama, nie jednokrotnie własnymi rękoma. Należy przyznać iż Pani E.Lenart jest charakterną osobą, mówi to co myśli, nie ważne co ma do czynienia ze mną , innymi pracownikami czy znanymi osobistościami. Co uważam za jej zaletę,gdyż świadczy o tym, iż ma własne zdanie, i nie ugnie się byle presji czy szantażowi. Ponadto Panie Prezes przy głębszym poznaniu jest miłą, ciepłą i pełną współczucia osobą.

Dlatego nie wyrażajcie opinii, nie oceniajcie Hotelu, jego Właścicieli tylko na podstawie tego co przeczytacie, zawsze znajda się opinie negatywne, gdyż jest tyle opinii ile ludzi, dlatego najlepiej samemu się przekonać, a nie bazować na tym co inni piszą. Notabene nie łatwym jest prowadzenie hotelu, zarządzanie ludźmi, którzy jak wiadomo są różni.


Bogusia
zdjecie uzytkownika
bylapracownica - 2014-10-23 17:23:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
niestety jak teraz czytam opinie ludzi którzy jeszcze tam pracują to zastanawiam się jak miedzy sobą potrafią mówić prawdę o sytuacji jaka tam panuje a jak tu na portalu piszą same laurki. Powiem tylko jedno ten do kogo to powinno trafić powinien wiedzieć posiadanie hotelu i pieniędzy nie czyni nikogo wyższym od drugiego człowieka i należy sobie okazywać szacunek a nie jak to bylo dosyć często nazywać kogoś innego chołotą. Bogusiu szkoda że miedzy pracownikami wypowiadałaś się inaczej ale nie mnie to oceniać, dobrze że nie pracujesz na hotelu tylko w biurze obok.
zdjecie uzytkownika
HoReCa - 2014-10-26 08:45:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Heroizm ManaGeMentu HL na tym forum w obronie PL zadziwiałby i zasługiwał na uznanie, gdyby nie fakt że mija się z rzeczywistością i prawda , to tylko czysta hipokryzją . Przecież to wszystko zło dzieje się na waszych oczach, jakimiś śmiesznymi tekstami z wielkim własnym przekonaniem wszystkiemu starcie się zaprzeczyć. Zapomnieliście o czymś takim jak godności, honor? Czy to tylko źle pojęta lojalność wobec pracodawcy ??
Anonimowość na tym portalu i jemu podobnych jest standardem, bo inaczej byłaby to karma dla PaniL. Zresztą z początku tej dyskusji to posty ze stronu HL tez były anonimowe i nagle się zmieniło i MGMt zaczął się podpisywać, aż na końcu sięgnęli po najstarszego pracownika BW, która pamięta jeszcze czasy budowy i była świadkiem ekscesów tworzonych przez Panią L. Nie do wiary !
Pamiętajcie , ze ten portal istnieje żeby pisać ku przestrodze przyszłych pracowników żeby wiedzieli w co chcą wdepnąć , bo wybór zawsze należy do nich. To nie jest nagonka , ani agresja, ci co „odeszli” zbyt wiele widzieli i przeżyli i z życzliwości piszą ku przestrodze innym.
Pisząc w tej całej farsie że „we współczesnym świecie należy do rzadkości ….” To naprawdę rzadkość bo nie wiele jest takich miejsc gdzie tak się traktuje pracowników, którzy w większości przypadków pozwalniali się z poprzednich miejsc pracy , zachęceni obietnicami bez pokrycia, gdzie na swój status i pozycje pracowali lata zdobywając wiedze i doświadczenie a w HL szybko się przekonali że są nikim i „niepotrzebni muszą odejść”.
Gdybyście nie zaczęli wypisywać tych bzdur i jątrzyć byłych pracowników to z pewnością nie nastąpiłaby taka eskalacja tych niepochlebnych recenzji.
Pracownik nie jest winien swemu pracodawcy służalczości i posłuszeństwa. Jest mu jedynie winien usługę, za którą otrzymuje zapłatę, będącą nie łaską, lecz zasłużonym wynagrodzeniem. Ludwig von Mises (1881 – 1973).
Morał: PnL i PiL - Szanujcie ludzi którzy dla Was pracują, bo to właśnie dzięki nim możecie zarabiać pieniądze!!!
zdjecie uzytkownika
była pracownica - 2014-10-28 16:10:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [Damian - 2014-10-02 14:19:57]:
no Damian kup sobie okulary jak nie widziałeś takich rzeczy bo to co piszesz to śmiech na sali może przypomnij sobie sytuacje z zeszłoroczny andrzejek
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HOTEL LENART
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x