Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o HOTEL LENART

Pracowałeś w firmie HOTEL LENART i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
R - 2014-10-03 07:45:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [była pracownica - 2014-09-28 19:50:18]:
Sytuacja w tym hotelu się zmieniła, wiec nie rozumiem dlaczego jest taka "nagonka" na to miejsce przez byłych pracowników....
zdjecie uzytkownika
też gość - 2014-10-03 08:05:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [gość - 2014-10-02 22:24:19]:
Po to jest ten portal żeby własne opinie pisać.
zdjecie uzytkownika
Joanna - 2014-10-05 20:42:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Sugeruję wszystkim, którzy się tutaj wypowiadają - niezadowolonym z pracy w hotelu Lenart - załóżcie własne firmy, skoro wiecie jak je prowadzić. Sprawcie, żeby pracownicy rzetelnie pracowali i atmosfera była miła. I jeszcze żeby wszyscy pracownicy godnie zarabiali, opłaćcie ZUS i inne wydatki. Powodzenia!
zdjecie uzytkownika
gość - 2014-10-06 07:20:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [Joanna - 2014-10-05 20:42:58]:
Bez przesady - przecież jest mnóstwo dobrych hoteli i innych firm w których wszystko jest w porządku: rzetelni pracownicy, którzy są odpowiednio traktowani, pracują długo. Wszystko jest kwestią dobrego zarządzania. Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
xxx - 2014-10-07 16:07:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
praca to nie przymus - jak komuś warunki nie odpowiadają to zmienia prace i tyle.

A czytelnicy forum - osoby które będą aplikować na oferty pracy z hotelu wnioski z tej dyskusji wyciągną odpowiednie.

zdjecie uzytkownika
przyszły pracownik? - 2014-10-11 18:28:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
dajcie znać czy się atmosfera poprawiła...mam zamiar wysłać cv
zdjecie uzytkownika
anna - 2014-10-13 19:31:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
sądząc po zachowaniu Pani prezes w tym hotelu nawet w stosunku do gości współczuje pracownikom którzy musza tam pracować, życzę wszystkim żeby znaleźli lepsza pracę
zdjecie uzytkownika
Jan - 2014-10-14 16:21:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam wszystkich pracowałem w hotelu może krótki okres czasu (nie pracuję tylko z własnej winy to tak dla uściślenia) ale uważam że nikt nie ma prawa krytykować ani Pani prezes ani pozostałej kadry kierowniczej ponieważ są to odpowiedni ludzie na odpowiednich stanowiskach.Czytając wszystkie te niezbyt pochlebne opinie sądzę że ludzie którzy je piszą to myśleli że jadą na wakacje a nie do pracy.A Pani prezes wbrew panującym opiniom to naprawdę bardzo dobry człowiek ( miałem okazję przekonać się o tym osobiście wczoraj ). A co do pytania OSOBY PRZYSZŁY PRACOWNIK to atmosferę w pracy mamy taką jaką sami sobie stworzymy czyż nie tak.
zdjecie uzytkownika
nie wiem - 2014-10-16 19:30:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
nie wiem jak Was ale mnie powyższe opinie całkiem zniechęciły do pracy w tym hotelu
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2014-10-17 19:56:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
czy w zakresie obowiązków Kierownika recepcji jest pozytywne odpisywanie i gloryfikowanie Pani prezes? Damian zaniedbujesz swoje obowiązki! może byś się wziął do pracy! u żadnego normalnego pracodawcy nie jest takie zachowanie tolerowane. Byli pracownicy bardzo się cieszą, że poukładała się tobie kariera zawodowa. Hip hip hura hip hip hura
zdjecie uzytkownika
gość - 2014-10-20 09:30:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Byłam w tym lokalu ostatnio na przyjęciu. Wspomnienia pozostały raczej nie miłe. Całą noc goście siedzieli przy zgaszonym świetle, na stołach były tylko świeczki i jakieś marzydełka na suficie, ciemno jak w d... Poza tym gorąco jak w piekle, po wielokrotnym zwróceniu uwagi pani właścicielce stwierdziła że jak dla niej temperatura jest właściwa. Światło na suficie po uwagach też czasem włączyła ale dosłownie na dwie minuty, póżniej znowy wyłączyła. A o smaku potraw szkoda pisać, poprostu go nie było...nawet winogrona nie potrafił nikt umyć. To jakiś koszmar... NIGDY WIĘCEJ W TYM MIEJSCU.
zdjecie uzytkownika
BW - 2014-10-20 15:54:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam,pracuję u Państwa Lenart, już dłuższy czas.Postanowiłam jako pracownik z najdłuższym stażem wyrazić swoją opnie.

Pani Prezes włożyła całe swoje serce i cała siebie w tworzenie tego hotelu. Od początku mocno angażowała się w jego budowę a teraz w jego zarządzanie. Każdy element , każde pomieszczenie w hotelu nikt nie zna lepiej niż Ona sama.Jakże mogłoby inaczej, skoro jest jego Właścicielem. Uważam iż jako Właściciel ma prawo aby wymagać od innych,korzystać ze swojej własności, bez względu na wszystko, gdyż pracowała ciężko na te dobra, które stworzyła sama, nie jednokrotnie własnymi rękoma. Należy przyznać iż Pani E.Lenart jest charakterną osobą, mówi to co myśli, nie ważne co ma do czynienia ze mną , innymi pracownikami czy znanymi osobistościami. Co uważam za jej zaletę,gdyż świadczy o tym, iż ma własne zdanie, i nie ugnie się byle presji czy szantażowi. Ponadto Panie Prezes przy głębszym poznaniu jest miłą, ciepłą i pełną współczucia osobą.

Dlatego nie wyrażajcie opinii, nie oceniajcie Hotelu, jego Właścicieli tylko na podstawie tego co przeczytacie, zawsze znajda się opinie negatywne, gdyż jest tyle opinii ile ludzi, dlatego najlepiej samemu się przekonać, a nie bazować na tym co inni piszą. Notabene nie łatwym jest prowadzenie hotelu, zarządzanie ludźmi, którzy jak wiadomo są różni.


Bogusia
zdjecie uzytkownika
bylapracownica - 2014-10-23 17:23:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
niestety jak teraz czytam opinie ludzi którzy jeszcze tam pracują to zastanawiam się jak miedzy sobą potrafią mówić prawdę o sytuacji jaka tam panuje a jak tu na portalu piszą same laurki. Powiem tylko jedno ten do kogo to powinno trafić powinien wiedzieć posiadanie hotelu i pieniędzy nie czyni nikogo wyższym od drugiego człowieka i należy sobie okazywać szacunek a nie jak to bylo dosyć często nazywać kogoś innego chołotą. Bogusiu szkoda że miedzy pracownikami wypowiadałaś się inaczej ale nie mnie to oceniać, dobrze że nie pracujesz na hotelu tylko w biurze obok.
zdjecie uzytkownika
HoReCa - 2014-10-26 08:45:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Heroizm ManaGeMentu HL na tym forum w obronie PL zadziwiałby i zasługiwał na uznanie, gdyby nie fakt że mija się z rzeczywistością i prawda , to tylko czysta hipokryzją . Przecież to wszystko zło dzieje się na waszych oczach, jakimiś śmiesznymi tekstami z wielkim własnym przekonaniem wszystkiemu starcie się zaprzeczyć. Zapomnieliście o czymś takim jak godności, honor? Czy to tylko źle pojęta lojalność wobec pracodawcy ??
Anonimowość na tym portalu i jemu podobnych jest standardem, bo inaczej byłaby to karma dla PaniL. Zresztą z początku tej dyskusji to posty ze stronu HL tez były anonimowe i nagle się zmieniło i MGMt zaczął się podpisywać, aż na końcu sięgnęli po najstarszego pracownika BW, która pamięta jeszcze czasy budowy i była świadkiem ekscesów tworzonych przez Panią L. Nie do wiary !
Pamiętajcie , ze ten portal istnieje żeby pisać ku przestrodze przyszłych pracowników żeby wiedzieli w co chcą wdepnąć , bo wybór zawsze należy do nich. To nie jest nagonka , ani agresja, ci co „odeszli” zbyt wiele widzieli i przeżyli i z życzliwości piszą ku przestrodze innym.
Pisząc w tej całej farsie że „we współczesnym świecie należy do rzadkości ….” To naprawdę rzadkość bo nie wiele jest takich miejsc gdzie tak się traktuje pracowników, którzy w większości przypadków pozwalniali się z poprzednich miejsc pracy , zachęceni obietnicami bez pokrycia, gdzie na swój status i pozycje pracowali lata zdobywając wiedze i doświadczenie a w HL szybko się przekonali że są nikim i „niepotrzebni muszą odejść”.
Gdybyście nie zaczęli wypisywać tych bzdur i jątrzyć byłych pracowników to z pewnością nie nastąpiłaby taka eskalacja tych niepochlebnych recenzji.
Pracownik nie jest winien swemu pracodawcy służalczości i posłuszeństwa. Jest mu jedynie winien usługę, za którą otrzymuje zapłatę, będącą nie łaską, lecz zasłużonym wynagrodzeniem. Ludwig von Mises (1881 – 1973).
Morał: PnL i PiL - Szanujcie ludzi którzy dla Was pracują, bo to właśnie dzięki nim możecie zarabiać pieniądze!!!
zdjecie uzytkownika
była pracownica - 2014-10-28 16:10:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [Damian - 2014-10-02 14:19:57]:
no Damian kup sobie okulary jak nie widziałeś takich rzeczy bo to co piszesz to śmiech na sali może przypomnij sobie sytuacje z zeszłoroczny andrzejek
zdjecie uzytkownika
fieona - 2014-10-31 02:14:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [była pracownica - 2014-10-28 16:10:18]:
Wielki bój zwolenników i "wrogów" szefowej - inaczej się tego określić nie da. Ale w sumie po to jest to forum. Bogusia pisała coś o tym że właściciel może korzystać z tego co sam zbudował - czy ktoś to neguje? Wiadomo że jego to korzysta. Ale szacunek ludzi buduje się całe życie a nie tylko na początku jak się różnie wiedzie i szuka pomocy u każdego. A w innej kwestii - polecilibyście wypoczynek w tym hotelu? Obiektywnie proszę
zdjecie uzytkownika
obiektywny - 2014-10-31 19:31:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [fieona - 2014-10-31 02:14:42]:
Witam,
Nie pracowałem w tym hotelu, ale miałem okazję się mu trochę przyjrzeć podczas dwóch krótkich wizyt.
Krótko i na temat:
- wygląd: z zewnątrz paskudny budynek, lobby z recepcją ciekawie urządzone, restauracja to połączenie wszystkiego i niczego, apartamenty urządzone bez zastanowienia -panuje w nich chaos, pokoje standardowe całkiem przyjemne, widok z okien i otoczenie beznadziejne...
- obsługa: panie recepcjonistki bardzo miłe ale sprawiają wrażenie mało profesjonalnych - czułem się jak w pensjonacie a nie w czterogwiazdkowym hotelu. Brak portiera mówi sam za siebie...
- dużym minusem jest spa otwarte w ograniczonym czasie z bardzo niemiłą obsługą
Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
josie - 2014-11-24 13:47:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
chcieliśmy tam iść na Sylwestra w tym roku... z tego, co czytam, to hotel ma negatywne opinie dot. pracowników, ale co z tego typu imprezami? dają radę?
zdjecie uzytkownika
Joasia70 - 2014-12-03 13:42:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Chcę się odnieść do dancingów organizowanych przez hotel Lenart, co skądinąd jest fantastycznym pomysłem. Mam jednak dwa zastrzeżenia - rezerwacja na nazwisko na stoliku - w moim przypadku bardzo mocno przekręcone i przy żadnym nazwisku nie było chociażby literki P. od Pani albo Pan. W sumie drobiazg, ale o czymś może świadczyć. Poza tym czekaliśmy na początku 15 min. zanim ktoś podszedł do nas do stolika. Potem już było lepiej. Ogólnie zabawa była super, ale polecam zadbać o lepszą organizację. Joanna
zdjecie uzytkownika
HoneOnna - 2014-12-12 13:11:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Joasia70 - 2014-12-03 13:42:08]:
Zastanawia mnie, jakimi kryteriami kierują się osoby odpowiedzialne za zatrudnienie obsługi- czyżby rolę odgrywał humorek, jakim obecnie jest szefostwo? Bo profesjonalizm i kultura najwyraźniej nie mają wielkiego znaczenia, co bardzo widać w trakcie imprez.
zdjecie uzytkownika
uhm. - 2014-12-16 17:48:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Niestety byliśmy we dwójkę na dancingu, oprócz przekleństw za drzwiami kuchni i braku obsługi było by ok. Miał być miły wieczór, a po 20 minutach wyszliśmy, bo zapomniano nas obsłużyć.
zdjecie uzytkownika
Hotel Lenart - 2014-12-16 23:19:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [uhm. - 2014-12-16 17:48:00]:
Witam,
Nigdy nie było gości, którzy wyszli z dancingu z powodu braku obsługi.
Internet wszystko przyjmie, a gdyby sytuacja kiedykolwiek miała miejsce, to dana osoba znalazłaby numer telefonu do Właściciela obiektu lub Kierownika Gastronomii. Czyżby znów zaczynał się atak na Właścicieli Hotelu i Obiekt, bo za dobrze prosperuje?
zdjecie uzytkownika
HoneOnna - 2014-12-18 13:04:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [Hotel Lenart - 2014-12-16 23:19:18]:
Czy Hotel dobrze prosperuje? czy obsługa zawsze była idealna i fair? czy niemiłe sytuacje, będące udziałem pracowników i gości to tylko ściema? Właściciele i managerowie, odpowiedzcie sobie sami na to pytanie!
zdjecie uzytkownika
HORECA - 2014-12-18 18:03:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Im juz wystrarczy oni i tak nie rozumieja co sie do nich pisze nie maja pojecia ani o hotelarstwie ani o gstronomi hotelowej cala ich wiedza to wycieczki urlopowe a kuchnia raczej domowa bo nie wyglada zeby jadali w hotelech takiej klasy wiec niech nabieraaj oglady i placa za wiedze NIE NA DARMO NAZYWAJA ICH DEMELAMI Z WIELICZKI, a apropo oczekiwania znajomi spotkali sie tam poprostu zeby wymienic dokumenty i zamienic dwa slowa 17 minut czekali i nikt nie podszedl ktos tam krazyl ale ich jakos nie zauwazal ale Pan L lubi wypisywac takie fanaberie i zaprzeczac faktom, mysle ze nalezy ich zostawic w ty wlasnym szambie niech sie topia wszyscy wiedza co to za firma juz wystarczajaco napisano
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2014-12-19 23:44:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
wysyłam na stronę tripadvisor - tam GOŚCIE oceniają panią L. - dziwne pokrywa się to z opiniami pracowników. Na szczęście pokoje są wyciszone i nie wszyscy goście mają szansę przeżyć ten kabaret. To jak kopie w drzwi pokoi w środku nocy to jest dobre, ale jak pasuje do jej codziennych zachowań. I to nie pracowników opinie.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HOTEL LENART
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy HOTEL LENART?
Zadaj pytanie
x