RADMOT Toczenie Frezowanie CNC sp. z o.o. sp.k.

Jedlińsk

Opinie o RADMOT Toczenie Frezowanie CNC sp. z o.o. sp.k.

Henry 2010-01-12 23:33
Pracowałem kiedyś i bardzo mi się podobała atmosfera pracy. Moim zdaniem firma ma wielki potencjał i spore aspiracje do bycia firmą w pełni profesjonalną.
Zarobki niezłe jak na Radom, ale udało mi się znaleźć firmę gdzie płacą lepiej :)
4
olek 2010-04-04 22:28
Obsługa 2 maszyn to standart zarobki słabe jak na operatorów cnc i ciągłe poganianie. Normy tak wyśrubowane żę nawet niema czasu dobrze pomierzuć sztukę.Trzecia zmiana zaczyna się już w niedzielę o 22.00. Ubranie robocze żeby dostać to jest wielki problem.
1
anonim 2010-12-29 14:19
mam zal do tej firmy bo zwolnili mnie za czasow kryzysu a teraz gdy roboty maja duzo nawet nie oddzwonia ale gleboko sie zastanawialem czy znowu kontynuowac prace ( usunięte przez administratora )czy dac sobie spokuj nie powiem zarabiac zarabialem w miare lecz z pracy nie bylem zadowolony
anonim 2011-09-09 08:10
W radmocie pracowałem prawie 7 lat zwolnili mnie w czasie tego śmiesznego kryzysu.nie mam do nich żadnego żalu jak tu inni,ponieważ nauczyłem sie tam roboty.pracę w tym zawodzie bez problemu można znaleźć i potraktują cię jako fachowca( usunięte przez administratora ).i lepiej zarobisz
anonim 2011-09-09 08:40
Zgadzam sie z tobą. Przyjmują piekarzy ,ogrodnikow szwagra wujkow ciotki synów naucza guzik zielony naciskać i fachowców maja a ci co cos potrafili to ich zwolniono. (usunięte przez administratora) dziady i tyle
misio 2013-07-24 20:19
Jak czytam te pierdoły to aż żal mnie bierze. Fakt w Radmot trzeba zapierdzielac , ale gdzie nie trzeba? Umowa o prace na 100%. Zarobki dobre powiedziałbym jak na Radom to nawet bardzo dobre.
2
nick 2013-09-03 10:50
(usunięte przez administratora). Omijajcie to miejsce szerokim lukiem
2
Stef 2015-01-04 16:43
Witam, A jak wygląda praca na stanowisku konstruktora?? Możecie polecić jakąś firmę w Radomiu gdzie są dobre warunki pracy dla konstruktorów CAD??
obecnie 2015-01-21 17:48
(usunięte przez administratora)
3
Morfi 2016-07-02 11:36
Jak najbardziej polecam
1
Były 2016-07-02 14:40
Od ostatniego roku zmiany jakie są prowadzone w firmie (zasługa młodego Stańczyka i sztabu ludzi jaki ostatnio przyjął) - widać, że za kilka lat RADMOT będzie wiodącym przedsiębiorstwem na rynku obróbki CNC - tak trzymać.
5
m 2016-07-04 08:25
świetna atmosfera, nareszcie z przyjemnością idę do pracy . Firma się mocno rozwija , pracy jest dużo ale też jest satysfakcja z tego co się robi i poczucie docenienia ze strony szefostwa . Polecam jest mocno ok :)
2
joker 2016-07-04 12:03
a skąd ta pewność, że nie ma naboru? sprawdź na: http://radmot.pl/pl/kariera/13
2
anonim 2016-07-12 12:34
Witam,
Chciałbym złożyć CV na technologa-programistę CNC. Jakich zarobków można się spodziewać z 2-3 letnim doświadczeniem? Nie chciałbym tracić czasu swojego i firmy, jeżeli proponują 2000-2500 brutto.
RADMOT 2016-07-12 18:20
Zapraszamy. Zarobki są adekwatne do doświadczenia i umiejętności. @anonim: zdecydowanie daj sobie szansę
2
RADMOT 2016-07-12 18:23
Zapraszamy każdego z doświadczeniem w obróbce skrawaniem, obsługą maszyn CNC. Nawet z podstawową wiedzą. Warto sprawdzić swoje możliwości na rozmowie kwalifikacyjnej.
4
RADMOT 2016-07-12 21:24
zapraszamy na www.radmot.pl i zakladka Kariera. Powodzenia i być może do zobaczenia na rekrutacji :)
ja 2016-08-05 00:14
Czy oferta pracy technolog-programista cnc jest nadal aktualna?
RADMOT 2016-08-05 06:55
tak. zapraszamy.
zainteresowana 2016-08-18 17:27
Witam. Chcialabym zlozyc swoje cv do tej firmy tylko mam pytanie, czy w tej firmie kobiety maja osobne lazienki i szatnie?
zainteresowana 2016-08-18 17:31
Witam. Chcialabym zlozyc swoje cv do tej firmy tylko mam pytanie, czy w tej firmie kobiety maja osobne lazienki i szatnie?
Waldi 2016-10-03 11:19
Szukam pracy na tokarkach konwecjonalnych(8lat dosw.) lub cnc (1 rok dosw.)z przyuczeniem czy sa wolne miejsca pozdrawiam
Waldi 2016-10-03 11:20
Szukam pracy na tokarkach konwecjonalnych(8lat dosw.) lub cnc (1 rok dosw.)z przyuczeniem czy sa wolne miejsca pozdrawiam
tomi 2016-10-05 21:16
Witam,
Czy oferta pracy na technologa jest nadal aktualna? Czy do aplikacji należy dołączyć list motywacyjny? Na stronie jest napisane, aby przesłać CV.
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
RADMOT 2016-10-08 08:56
Szanowny Panie,
dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Tak, poszukujemy obecnie opreratora maszyn konwencjonalnych. Proszę przesłać CV i w kilku zdaniach, dlaczego szuka Pan pracy, jaka jest Pana motywacja do pracy w RADMOT.
Czekamy i pozdrawiamy,
Zespół RADMOT
2
RADMOT 2016-10-08 08:58
Szanowny Tomi,
tak, oferta pracy na technologa jest aktualna. Proszę przesłać CV na praca@radmot.pl
List motywacyjny nie jest obowiązkowy, ale kilka zdań opisujących Pana motywację do zmiany pracy, do pracy w RADMOT, etc na pewno da nam wiele więcej informacji umożliwiających łatwiejszą ocenę Pana kandydatury.
Czekamy na CV i pozdrawiamy,
Zespół RADMOT
2
fv 2016-10-08 14:32
dobrze ze oni tutaj sami się wypowiadają i odpowiadają na komeantrze ludzi którzy najwidoczniej są zainteresowani podjęciem pracy w dalej firmie uwązam że to jest duzy plus i trzeba firmę doceniać za to
1
Byly pracownik 2016-11-08 20:51
Ogolnie trzeba ( usunięte przez administratora ) na dwoch maszynach. Nie ma siedzienia. Płaca na czas i umowa o prace za 12zl brutto. Dobra firma na pierwsza prace ale nic po za tym.
RADMOT 2016-11-09 08:04
Szanowny Panie,
Dziękujemy za kilka pozytywnych słów.
Chciałbym się odnieść do kilku kwestii:
Tak. U nas operator z reguły obsługuje 2 maszyny. Przy naszym profilu firmy, jest to standard na rynku.

Wynagrodzenie jest uzależnione od umiejętności i doświadczenia.
Mamy też wiele przykładów kolegów i koleżanek, którzy zaczynami ponad 15 lat temu jak operator, a dziś są świetnymi fachowcami - operatorami ustawiaczami, technologami, kierownikami działów. Więc myślę, że dla zaangażowanych i chcących RADMOT może być czymś dużo więcej niż firmą na pierwszą pracę. Tymbardziej, że cały czas rozwijamuy koncept szkoleń dla pracowników.

Zespół RADMOT
3
RADMOT 2016-11-09 08:14
Panie Zac,
szkoda, że musieliśmy się z Panem roztać - ale jak sam Pan stwierdził ta decyzja miała mocne podstawy - nie ma wytłumaczenia na produkcję braków. Być może nie był to też pierwszy i jedyny przypadek?

Chciałbym się odnieść do kilku kwestii:
- Pana zdaniem wyśrubowane normy - co dzień ponad 60 operatorów realizuje normy, braki są sporadyczne, operatorzy chcą u nas pracować i rozwijać się.
- Krzesła - operator obsłyguje maszyny CNC - tej pracy nie da się wykonać siedzać. Czy w obecnej pracy ma Pan krzesełko? Krzesła na hali produkcujnej ogólnie - nie spotkałem się w swojej karierze (chyba, że mówimy o niektórych przykładach montażu) - gratowanie i podobne obróbki przenosimy do osobnego działu, gdzie jesteśmy w stanie zapewnić dużo lepszą ergonomię pracy,
- Szkolenia - tak, jest to obszar, w którym mamy jeszcze do nadrobienia. Jednak od tego roku, mamy ten obszar już dużo lepiej usystematyzowany, ścieżke kariery zdefiniowaną.

Wydaje mi się, że dużo się zmieniło od 2014. Zapraszamy na rozmowę. Może nas Pan sprawdzić.

Z pozdrowieniami,
Zespół RADMOT
4
Zainteresowany 2016-11-21 19:48
Witam. Chciałbym uzyskać odpowiedź jaką stawkę godzinową firma oferuje dla osób bez doświadczenia lub z doświadczeniem do roku jak OPERATOR maszyn CNC? Czy firma oferuję pracę opartą na pełnej umowie o pracę, tzn czy umowa jest na najniższą krajową czy może składki są odprowadzane od rzeczywistych zarobków? Z góry dziękuję za odpowiedź.
el 2016-12-05 05:20
Skończyła się praca i zarobki w tej firmie
2
były 2016-12-05 05:33
Szkoda, że nie słuchają swoich pracowników...
2
nick 2017-01-12 12:40
Może "zespół RADMOT" :-) napisze jak rotacja miała miejsce w firmie w ostatnich 10-15 latach?
To powinno wszystkim zainteresowanym dać jakiś obraz jak wygląda to wszystko o czym tak pięknie piszecie (możliwość rozwoju, ścieżka kariery, motywacja, itp.)
Ja się nie będę wypowiadał na ten temat niech każdy zainteresowany pracą w Waszej firmie przemyśli sobie odpowiedź.

Pozdrawiam
3
Zespół RADMOT 2017-01-17 19:26
Ciekawe pytanie. Dziękujemy. Kilka faktów:
- od roku 2010 co rok nasze szeregi zasila około 20-30 nowych koleżanek i kolegów
- z nowo przyjętych pracowników ponad połowa zostaje w firmie na dłużej
- większość naszych koleżanek i kolegów pracuje u nas już ponad 10 lat
- ścieżka rozwoju zaczyna się od stanowiska operatora
- wszyscy nasi technologowie (obecnie 6 osób) pracowali kiedyś jako opratorzy
- tak samo jest z naszymi kontrolerami jakości (5 osób obecnie)
- w samym roku 2016 ponad 6 osób awansowało z pozycji operatórów na: liderów zmian, kierowników wydziałów, technologów, kontrolerów jakości.

Cały czas szukamy ludzi z pasją, ambitnych, chcących się rozwijać. Nie jest to zawsze łatwe. Dlatego rotacja, o której wspomniałem w pierwszych 2 punktach tego komentarza istnieje. My jednak uznajemy to za bardzo zdrowe zjawisko. I potwierdzi myśle to każdy z naszych pracowników, którzy są z nami od minimum 5 lat (a będzie to ponad 3/4 zgranej załogi)

Zapraszamy,
Zespół RADMOT
7
Dragan 2017-01-18 22:03
Witam,
Siedzę sobie i czytam i oczom nie wierze co za bzdury niektórzy tu wypisują pod adresem firmy w której pracuję. No dobra, w takim razie ja rzucę trochę suchych faktów. Pracuję w Radmocie już blisko półtora roku. Przyszedłem z ulicy, zielony. Wiedziałem tylko czym różni się tokarka od frezarki. Przeszkolono mnie i po czterech miesiącach sam ustawiałem maszynę. Po tym były kolejne szkolenia dla wszystkich młodych a dużo tego było. Ciągle są organizowane nowe szkolenia dla chętnych więc jak ktoś chce ma możliwość się rozwijać. Dzięki takim szkoleniom dostałem już dwie podwyżki i będę walczył dalej. Możliwości są spore a i kasa niezła. Owszem, jak ktoś chce pomarudzić to powód zawsze jakiś sobie znajdzie (bo zupa była za słona:)) a tak poważnie to normalna firma w której można spokojnie pracować i to w normalnych warunkach.
5
juby 2017-01-19 19:52
Normalnie jakiś żart.
Brakuje tylko łubu-dubu, łubu-dubu niech nam żyje...
To śpiewałem ja Jarząbek.
5
Czesiek z poczty niewidoczny 2017-02-11 15:16
od 2010 roku co rok Wasze szeregi zasila nowych 20-30 pracownikow? Czym to jest spowodowane??? Tym,ze ludzie odchodza co chwila i przyjmujecie nowych. Duzo osob jest miejscowych bo maja blisko do pracy i to ich zacheca do podjecia pracy w Radmocie czy zmusza czasem do pozostania w niej lub tez nie maja lepszych perspektyw. ( usunięte przez administratora )
5
Adam 2017-02-20 13:51
kolego, czy mógłbyś napisać, dlaczego masz taki stosunek do zatrudniania ukraińców?
3
Anonim 2017-04-09 10:19
Ja bym tylko chciał dodać że firma przyjmuje nowych pracowników czy stażystów, ale czy próbują czego kolwiek nauczyć? Nie, ludzie mają dosłownie w poważaniu czy sobie poradzisz. Przychodzisz nowy do pracy, nie masz jeszcze doświadczenia a postawią cię przy maszynie której sterowania nie znasz i radź sobie. Żadnego przeszkolenia, NIC. Jeśli chodzi o operatorki to nawet jest gorzej. Całą zmianę latają z wkrętarką. Tylko nieliczne cokolwiek umieją. Jedna po kilku miesiącach pracy nie wiedziała na jakim sterowaniu pracuje, a teraz jest podobno asystentką produkcji i w biurze siedzi. Ciekawe za co dostała awans skoro są tam panie które mają wykształcenie wyższe, kierunkowe a nadal pozostają tylko operatorkami. Takie są rządy p. Piotra k. Pracownik ma prawo jedynie zapiepszać bez wytchnienia, bo ww kierownictwo tylko podkręca normy. Zarobki są słabe, uzależnione od systemu grupowego, w którym ciężko awansować. Ogólnie żenada, nie polecam firmy, a kto jeszcze może to niech ucieka.
8
Toni 2017-04-11 11:39
Zenadą jest to co napisałeś i ciekawe skąd masz takie wiadomości o wykształceniu pracowników,pewnie udawałeś ich kolegę a okazałeś się świnią która w swoje gniazdo sra.Zadnej firmie nie polecam takiego pracownika.
5
Jazda na calego 2017-04-14 08:40
Kolega tomi to chyba z choinki się urwał tak jest od trzech miesięcy jest taka rotacja że w głowie się nie mieści lapamka ludzi pojęcia nawet nie mają a tylko guzik zielony i śrubki wkręcić. A kierowników coraz więcej już jest i same tumany żadnego pojęcia ani podejścia do ludzi tylko ludzimi pomiataja a kontrola jakości to już dno niemozna się dogadać tylko nauczyli się żółte kartki wypisywać tyle w temacie
2
Anonim 2017-04-16 00:42
Informacje o wykształceniu pracowników mam, istnieje coś takiego jak rozmowa. Nie snuj domysłów bo świnią (jak to powiedziałeś) nie jestem i w swoje gniazdo nie sram. Wyraziłem tutaj jedynie swoją opinię bo od tego jest ta strona.
Pracownik - ZADOWOLONY 2017-04-16 09:34
@Jazda na calego 2017-04-14 08:40
@Anonim 2017-04-16 00:42
Krecie w długich włosach !!!! - Twoje dni w firmie są policzone.
Praca wymaga poświęceń, i czegoś od siebie, a firma daje zatrudnienie i stabilizację, poza tym to jedna z wiodących firm na radomskim rynku. Trzeba być zadowolonym z tego że jest praca, co miesiąc wypłata. Nie podoba się to wypad na bruk. Premię są godziwe jak na niestabilnym rynku zatrudnienia.
Chyba pracujemy w 2 różnych firmach, nie wiem jak można pisać takie głupoty, tylko nierób może gadać takie bzdety. Proste chcesz robić, to praca nie jest wymagająca i trudna, pieniądze zawsze na czas, a jak jesteś próżniak to nie ma co się dziwić że się nic nie zgadza.
5
jack 2017-04-18 14:25
Sorki ale od kiedy Ty tu pracujesz? Przekonasz się przy pierwszych problemach firmy jak stabilne są warunki zatrudnienia. Pogadaj z chłopakami którzy pracują po 7,8 lat i więcej ilu ludzi i w jaki sposób kopnięto w d... w okresie kryzysu jak zmieniono z dnia na dzien umowy i jak mówiono w firmie przez lata o tych którzy sami w tamtym czasie odeszli.
2
Toni 2017-04-19 12:58
Do anonima.Szkoda,że nie ma już ORMO by byś się tam nadawała,chociaż takie gumowe ucho to i do jakiegoś szmatławca się może nada .Brukowce zapłacą za takowe wyrażanie opinii.Jeszcze takie owo nie wykazało się dobrze pracą,a już głos zabiera na stronie.Dobry pracownik to pracuje,a nie konfliktuje.My i tak wiemy kto ty jesteś.
6
qqqwww 2017-05-19 19:31
o czym ty piszesz? jakim niestabilnym rynku? w CNC? Są firmy w Radomiu co juz rok nie mogą znaleźć operatorów, fakt szukają z odpowiednią widzą i nieoświadczeniem, samo wpisywanie korekcji to mało. i nie ma i dalej szukają, a tu niebawem kolejna firma z branży automotive ma być otwarta i co? heh i stawka podrośnie bo musi dać więcej niż firmy już istniejące. Wiec o jakim niestabilnym rynku ty mówisz? bo za 13 brutto to Ukrainiec mało chętny do pracy
10
cleber 2017-06-16 14:56
Najbardziej się ubawiłem jak Prezes skarży się na brak fachowców.
Ilu tych fachowców zwolnił a ilu odeszło samych?
Moim zdaniem co najmniej 20 doświadczonych i wykształconych w ciągu ostatnich lat
1
Swiezak w CNC... 2017-07-04 05:14
Witam czy osoba po kursie CNC ma szansę znaleźć pracę w państwa firmie?
Iza 2017-07-21 06:34
@pracownik - zadowolony a możesz w takimi razie opowiedzieć trochę więcej o swojej pracy w tej firmie? Na pewno takie konkretne informacje ułatwią nowym pracownikom podjęcie decyzji przy decyzji na aplikowanie przy kolejnych ofertach pracy.
Zostaw swoją opinię o RADMOT Toczenie Frezowanie CNC sp. z o.o. sp.k. - Jedlińsk
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RADMOT Toczenie Frezowanie CNC sp. z o.o. sp.k.