Opinie o Skrzeszewscy Sp.j. w Busko-Zdrój

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Skrzeszewscy Sp.j.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Skrzeszewscy Sp.j. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Skrzeszewscy Sp.j. w Busko-Zdrój

Były pracownik

Nie polecam pod każdym względem.

Magda

Fatalna obsługa. Nikt nie podszedł zapytać czy w czymś doradzić czy może coś podać. Zapytałam czy są spodnie na promocji to powiedziały ze nie a na końcu sklepu były spodnie promocyjne. Nigdy więcej tam nie pójdę :)

Anna
@Magda

Bardzo proszę o odpowiedz w jakim sklepie jest taka obsługa, to ważna informacja dla nas klientów.

Strongmax

Praca tam to jedna wielka porażka . kasa ok . I tylko kasa . (usunięte przez administratora)nieziemski ale kierowniczka nie ma szacunku dla nikogo. Przrmadrzala lala. Problem z reklamacja czy uznac czy nie - rrreklamacje rozpatruje kierownik . nie zaden rzeczoznawca . A sprzedawca się tlumacxy potem z decyzji udając że decyzja zapadła z "góry" -sprzedawca bierze awantury z klientami na siebie . jak kogoś trzeba opiepszyc za coś ze źle robi to jest pierwsza a sama oszukuje . bramki odołączaja bo by był ochrzan od szefowej. Wynoszenie rzeczy do domu po kilka sztuk a Ty chcesz coś zmierzyć w domu to problem. Nievh się ktoś za to wezmie. My mamy obslugiwac a kierowniczki spacerują po galerii . żenada. Moje sugestie dla Skrzeszewscy Sp.j.: Zmiana personelu !

Kamil
@Strongmax

W moim sklepie kierownik (usunięte przez administratora) bo sam ma tez premie od utargu i rodzinę na wyżywieniu, A na konto dostaje gołą podstawowe a w kopercie to co wypracował w premii. Nie spotkałem się z tym by kradzieże były akceptowane przez kogokolwiek i nie mówię tu o etycznej stronie tego procederu. Za kradzieże odpowiadają sprzedawcy i zwracają za towar pieniądze po cenie zakupu, nikomu się nie opłaca przymykać na to oko. (usunięte przez administratora)

Beatka

Ludzie świetni , bardzo pracowici bo odo tego zależy ich pensja, szefostwo traktuje pracowników protekcjonalnie z dużą pogardą. Zawsze nie wiesz jaka będzie pensja. A to bo mieliście duże niezawarowanie sklepu to pensja jest mała bo było w czym wybierać. Skoro było w czym wybierać to jest utarg, ja mam wyrobiony target a szefowa kasę na koncie. gdzie tu jest problem ja się pytam? W rezultacie ty masz obcięła premie a szefowa nadal kasę na konie, plus to obcięła Wam. To jest logika pracy w tej firmie, zawsze powtarzany jest ten schemat, im więcej zarobisz to więcej ci zabiorą.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Skrzeszewscy Sp.j.? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
Jotka

Masakra. Tam nic nie jest ok. Chyba że wiadomo wcześniej że szefostwo przyjeżdża . To wtedy - i wtedy wielkie sprzątanie wszystkiego najczęściej "pod dywan"

Grzegorz
Inne

Rzadko pracownicy zostawiają tu swoje opinie bo to świetny pracodawca i trzeba by było ciągle to samo pisać!!

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Skrzeszewscy Sp.j. chętnie uczestniczą w różnych formach integracji?

Polka
@Pytanie

Integracja ? Chyba przy tych ogromnych dostawach.

Filip
Inne

Coś zmieniło się w firmie? Od dawna nie zamieszczacie swoich opinii, dlaczego?

Klient

Z życia Klienta firmy Państwa Skrzeszewskich: - spodnie drogie ale myślisz sobie, że porządne, solidnie wykonane, trwałe itd - po zaledwie kilku miesiącach po zakupie w kroku robi się dziura - myślisz sobie: „no cóż trudno, przecież jest gwarancja”. Nic bardziej mylnego. Gwarancja zostaje odrzucona pod argumentem „naturalnych śladów zużycia materiału” (po kilku miesiącach?!! spodnie za ~300 PLN??!!!) - odwołujesz się od wyniku reklamacji - ta sama historia. Jak z liścia w twarz... Co zrobisz? Pójdziesz z tym do Sądu? Nie polecam. Kupowałem na poziomie +1 w Galerii Krakowskiej (ul. Pawia 5, Kraków)

Ed
@Klient

Tez kupilam w Galerii Kazimierz, po trzech miesiacach spodnie pekly, reklamacji nie uznali, tez uszkodzenie mechaniczne przetarcie. Odwolalam sie i czekam. Przetarcie nie jest uszkodzeniem mechanicznym

rebejojo
@Ed

Ta firma to jakiś żart. Nie ma szans, żeby uznali reklamację. Ten sam szablon z wiadomością zwrotną o nieuznaniu reklamacji. W moim przypadku ta historia powtarzała się kilka razy. Nie chciałbym pracować w firmie, która podchodzi z takim brakiem szacunku do drugiego człowieka, obrażając jego inteligencję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rob
@Klient

Dokładnie taka sama sytuacja - szkoda się wygłupiać z reklamacją i dodatkowym odwołaniem, trzeba omijać ich sklepy szerokim łukiem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Smiechnasali

Słuchaj wolne miejsca to są cały czas . Bo jak tylko ktoś się rozezna to ucieka byle szybciej . Nie ma wolnych weekendów . Chętnie pokazałabym wam mój były grafik , nie płacą za nadgodziny. Aha i najważniejsze podobno dostajesz podstawę plus to co wyrobiska ze swojego targetu. Nigdy nie widziałem targetu mając 35 tys na moim własnym indeksie dostałem 1450 zł wypłaty .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomasz
@Smiechnasali

Święta racja, tak jest

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JJK

To jest bardzo porządna firma. Każdy kto tu dobrze pracuje jest zadowolony. Ja jestem bardzo zadowolona!!! Problemy niektórych to nie problemy firmy ale ich problemy osobiste. Firma zwolni takich dwóch, trzech pracownikow bo sie nie nadają, a oni pózniej piszą jakieś bzdury. Jak się ktoś nadaje to pracuje tu nawet 20 lat.

Michal
@JJK

Tak pracuje jak wół po 13 godzin a w grafiku jest mu płacone 12godzin Pracownik galeri krakowskiej Pozdrawiam

Dumny pracownik
@JJK

Takie teksty słyszę cały czas, wszyscy to nieroby oprócz szefostwa. Zapierdol po 13 godzin, musisz przyjść wcześniej i wysprzątaj lokal a potem dylaj 13 godzin. WYZYSK A JJK to szefostwo albo pracownik który jest zmuszony pisać te bzdury po przymusem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nieznajoma w lepszym świecie

Praca jest prosta i ciężka psychicznie. Ale wiedziałem na co się piszę. Podstawowe wynagrodzenie, resztę musisz wywalczyć w sprzedażny dla siebie ale w tym nie widzę nic złego. Za to premia uznaniowa nie jest jasno określona i nigdy nie wiesz ile dostaniesz do reki a w zasadzie w kopercie. Ja się czuje oszukiwana bo bo za sprzedane 50 tys zł dostałam jedyne 2200 zł. Przypominam że to po 12 godzin dziennie, częste nadgodziny za które nikt Ci nie zapłaci bo jak nie sprzedasz kasy nie dostaniesz. Odzież pracowniczą musisz kupić sobie sama i dostajesz na to tylko -30% a marża jest dużo większą Nie polecam, już nie pracuje. Pracuje u konkurencji mam jasne zasady i wiem za jaki utarg ile dostane na dodatek mam fajny socjal i rabat pracowniczy, a o poszanowaniu mojej pracy nie wspomnę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cezary
Inne

Chciałbym przypomnieć, że to jest forum dla pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Co od czasu dodania ostatniej opinii uległo zmianie w Skrzeszewscy Sp.j.?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek60
@Administrator

Ponownie rozpatrzono moją reklamacje i uznano jako zasadną, jestem mile zaskoczony tylko po co te nerwy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek60

Od kilku lat jesteśmy klientami firmy dokonując zakupów rocznie za kilka tysięcy złotych i zawsze wszystko było dobrze do momentu pierwszej reklamacji. W grudniu zakupiłem kurtkę za kilkaset złotych. Jak zapewniała Pani sprzedająca ,kurtka puchowa i po miesiącu z kołnierza kurtki w środkowej części puch zniknął bez żadnych uszkodzeń mechanicznych, cuda !!!. Do tego zaczął się pruć wieszak wewnętrzny z tasiemki, ale to tylko wieszak. Zgłosiłem reklamację już wtedy można było stwierdzić , że nie jest to po myśli personelu nagle Pani stała się no powiedzmy nie miła. Poprosiłem w zgłoszeniu o naprawę lub wymianę, tylko ,w trakcie tej czynności zapytałem czy kurtka ma być wyprana czy ze względu na ubytek puchu w takim stanie w jakim jest/higienicznym/. Została przyjęta do reklamacji z marszu bez problemu. Po tej czynności jedna z osób personelu dyskretnie mi powiedziała ,że i tak z tego nic nie będzie chyba ,że skończy się sprawą w sądzie w sądzie. Faktycznie bardzo szybko dostałem sms /6 dni/ z opinią cyt. „Jest to typowe uszkodzenie mechaniczne ….” Cud się stał puch wyparował … To były nasze ostatnie zakupy w tej sieci. Ps. Kurtkę wysyłam do producenta zobaczymy co dalej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MichalM

Witam, Nie wiem jak wygląda praca w tej firmie natomiast miałem styczność z firmą jako konsument i to jak zostałem przez nich potraktowany pozwala mi przypuszczać że muszą traktować pracowników jak śmieci skoro tak nie szanują klientów. Dwukrotnie w odstępie kilku miesięcy reklamowałem spodnie. Pierwsza reklamacja dotyczyła przetarcia w kroku, następna rozejścia się szwów w spodniach jeansowych. Obie wady produktu nastąpiły dosłownie kilka miesięcy po zakupie spodni. Obie reklamacje i odwołania od nich zostały rozpatrzone w sposób negatywny. W uzasadnieniu zostało między innymi napisane że są to typowe uszkodzenia mechaniczne powstałe na skutek tarcia:) W związku z tym rozumiem ze kupując spodnie za kilkaset złotych naturalne jest zgodnie z opinia firmy ze ze maja one wytrzymać maksymalnie kilka miesiecy. Zgodnie z przeprowadzonym przeze mnie wywiadem wiekszość reklamacji i odwołań jest odrzucanych. jest to stała praktyka firmy. Uwazajcie na ta firme i najlepiej ich bojkotujcie. W krakowie np wiekszosc sklepow Lee i Wrangler nalezy do nich. Zdecydowanie odradzam!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jakub
@MichalM

U mnie było tak samo - spodnie u nich kupione przecierały się w kroku a kosztowały dwie i pół stówy. Reklamacja została dwukrotnie odrzucona. Kupowałem w Galerii Krakowskiej. Nigdy więcej Skrzeszewscy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@MichalM

Reklamacje są rozpatrywane przez pracowników/kierowników sklepu a nie przez rzeczoznawców co już jest oszustwem, w tej firmie nie ma żadnego działu reklamacji wszystkim zajmują się pracownicy, reklamacje rozpatrzone pozytywnie dostają tylko znajomi szefostwa lub kierownictwa sklepów a jest to narzucane z góry przez szefową

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominik
@Jakub

Miałem dokładnie to samo.

Rysiek
@MichalM

Czy to będą Skrzeszewscy, czy oficjalny sklep Wragler.com, czy Pepe Jeans. Sytuacja jest wszędzie taka sama. Portki się zużywają. Pieniądz robi pieniądz bez względu na markę. Zarówno w przypadku elektroniki, odzieży czy też samochodów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Izka
Inne

Myślałam o pracy w firmie Skrzeszewscy i po lekturze opinii jestem bardzo zniesmaczona. Czy o takich sytuacjach mówiliście właścicielom?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MP

Z całego serca odradzam kupować w tym sklepie a o pracy już nie wspomnę jak najdalej od tej firmy i tych ludzi szefostwo jest najgorsze z jakim się spotkałem nie wspominając o 13 godzinnych zmianach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
leniek

No wiaodmo jednak, że jak w każdej firmie czase jednak różne osoby sa zwalniane czy odchodza same to wszystko zależy jednak od tego jak wygląda praca konkretie i czy ludzie po prostu się nadają jednak.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robert :)

To oszuści, więcej o nich nie trzeba wypisywać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Skrzeszewscy Sp.j. - Busko-Zdrój

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Skrzeszewscy Sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Skrzeszewscy Sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Skrzeszewscy Sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 5 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Skrzeszewscy Sp.j.
4.4/5 Na podstawie 151 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Skrzeszewscy Sp.j.
Przejdź do nowych opinii