W Zachodniej Polsce jest taki nowy kierownik od jakiegoś czasu, pół roku będzie. Ludzie mu uciekają z oddziałów, zwalniają się, facet ma przerost formy nad treścią, (usunięte przez administratora) zero kultury osobistej, tak się nie da pracować, to nie fabryka. Czekamy aż firma coś z tym zrobi. Ludzie omijajcie z daleka pracę w oddziałach na zachodzie polski(usunięte przez administratora)
Ten kierownik został przerzucony na południe Polski. W zachodniej części kraju po nim jest już drugi, podczas mojej sześcioletniej pracy, w tym regionie to jest siódmy kierownik. Daje to do myślenia. Za czasów jeszcze pierwszego Prezesa kierownicy byli ok, bo znali się na protetyce słuchu. Od czasu zmiany Prezesa w firmie, kierownicy regionalni są zatrudniani głównie z telefonii komórkowej lub z telewizji cyfrowej. Ich podejście i pomysły co do pracy z pacjentem utrudnia pracę protetykom i pozostawia wiele do życzenia.
(usunięte przez administratora) Firma twierdzi, że jest w niej cudowna atmosfera, ciekawe gdzie? Chyba tylko pomiedzy nami w małym gronie, albo w siedzibie, gdzie jest obowiązkowe włażenie sobie(usunięte przez administratora) Kasa... najniższa krjowa, pomocy brak, zero szkoleń, a marketing kuleje(usunięte przez administratora) wymagania i plany z kosmosu. (usunięte przez administratora)
MadkooBooosko co to za personalne wycieczki. Piszesz o czyimś wielkim ego, ale sama odbierasz wszystko personalnie. Dziewczyny oceniły kierownika, no niestety nie tylko pracownik jest oceniany przez przełożonego, ale i odwrotnie. Kadra zarządzająca jest słaba w tej firmie, to my z poziomów oddziałów ciągniemy firmę za uszy. Na przekór braku wsparcia od kierowników i marketingu. A tak swoją drogą to co ten kierownik ma w kompetencjach, bo mnie to bardzo ciekawi. Bo jakiego tu tematu nie poruszymy to nie należy do kompetencji kierownika. A jakie są kompetencje protetykow, bo protetyk to powinien przyjmować pacjentów i realizować plany, a nie robić marketing.
Kiedyś często dawali oferty na konsultanta ds. obsługi klienta. Czemu od dawna nic nowego nie ma, ciągle zajęte stanowisko? Niezależnie od tego, może można wiedzieć chociaż, czy jest tam opcja pracy z domu obecnie?
W firmie bardzo się zmieniło od pewnego czasu. Ja nie miałam problemów, by dogadać się z samym kierownikiem regionalnym. Problem tkwił wyżej w braku zarządzania. Co do zarobków to też zdecydowało o moim odejściu, były słabe. Dla specjalisty z wieloletnim doświadczeniem, wykonującym plany sprzedażowe wychodziło ok. 4 tys. A samo wykonanie planu niejednokrotnie było prawdziwą walką, bo jak zrobić plany, mając kilku klientów miesięcznie?
Pracując od dobrych kilkunastu lat w zawodzie, miałam okazję pracować w kilku sporód wiodących firm z branży i muszę przyznać, że zarówno warunki pracy jak i podejście do pracownika oraz do pacjenta w Amplifonie są naprawdę na najwyższym poziomie. Zdecydowanie polecam! Pracodawca godny zaufania, uczciwy, zasady są jasne, przejrzyste i zawsze wiadomo, czego się można spodziewać. Jeżeli nawet czasem zdarzają się niespodzianki - są one zawsze miłe i jak najbardziej na plus.
Staży protetycy mają najniższą krajową, niektórzy mają ciut więcej. Nowi dostają większe podstawy. Nie ma żadnych odgórnych widełek,tak jak w przywołanym geersie czy Audice. Za to jest odgórny zakaz rozmów o pensji. HR myśli,że jak utrzyma nas w niewiedzy to będą nami zarządzać jak chłopem pańszczyźnianym, im mniej wiemy tym lepiej oramy hihi. Co roku są podwyżki, zazwyczaj jest to ok 150 zł brutto, a część nie dostaje nic. Im dłużej pracujesz tym masz tu gorzej,tylko nowi mają szansę lepiej zarobić. Potem mają cię w głębokim poważaniu.
Oho, ciekawe jak długo Amplifon będzie w Polsce. W październiku odszedl sam prezes, w styczniu zniknęła szefowa sprzedaży, a teraz się dowiedziałam, że odchodzi szef działu medycznego. 3 osoba z samej góry ucieka, to chyba nie jest dobra prognoza, chyba coś wiedzą i uciekają z tonącego statku. Co o tym myślicie?
Od zawsze,jak świat długi i szeroki, ludzie odchodzą i przychodzą nowi na ich miejsce...Myślę,że panika nie jest potrzebna,Amplifon w Polsce będzie jeszcze długo,a z tego co wiem nowe gabinety się otwierają i rośniemy także bez obaw.
Pewnie jesteś osobą z centrali, albo kierownikiem regionalnym i na Twoją pensję zarabiają protetycy i asystentki. Wy to macie dobrze i uważacie się za lepszych dlatego mówicie,że my pracujemy w SKLEPACH. Ale to od nas wymaga się robienia planów i marnie się płaci. A radę jak Ci źle to się zwolnij pozostaw dla siebie. Może niech Amplifon znacznie coś zmieniać, chyba czas najwyższy.
Otwierają a ile się zamyka. Zatrudniają osoby, bo ile osób odchodzi. Zobaczycie ile osob wkrotce rzuci papierami, miedzy sobą rozmawiamy i wiemy, że lepiej się przebranżowić bo zaczyna się robić gęsto. Poczekajmy do podwyżek. Wtedy zweryfikujemy firme, bo po 150zl brutto nie opłaca się schylać. Jak ktoś jest za to wdzięczny to nie chce wiedzieć jakie ma ambicje, albo inaczej - raczej ich brak.
No tak z ciekawości weszłam na GoWork,poczytać wieczorem cos konstruktywnego i relasujacegoy i o! ci masz! Pracuje w centrali w Łodzi,uważam,że na moją pensje pracuje sama,mało tego,mam kilka a nawet kilkanaście przykładów na to jak nie dopuściłam do zwrotu,pomniejszenia ceny,a nawet pomogłam w sprzedaży,także pragnę zasugerować,że też w niektórych przypadkach maialam wplyw może i na Twoją pensję. Przy moim nakładzie pracy, na swoją pensje pracuje sama.Jak zawsze zapraszam do prywatnej dyskusji mailowo bądź telefonicznie,nie kryjąc się pod pseudonimem na GoWork.pozdrawiam ciepło,Bożena.
W tej firmie zostają ludzie, którzy chcieliby odejść, ale nie mają odwagi lub nie mają innej perspektywy albo ci, którzy mają dobrą lokalizację i umowę z lekarzem i dzięki temu są w stanie wyrabiać plany. Jeśli sama góra ucieka to zaraz może okazać się, że zostaną w Polsce tylko oddziały, które są rentowne. Nie mniej jednak fajnie tutaj czasami wejść i poczytać komentarze, zawsze wtedy cieszę się, że miałam odwagę odejść z tej firmy.
dlaczego tyle osob odchodzi z firmy, co jest najgorsze w tej firmie? płacą dobrze? dobrze traktują pracownikow? jest wsparcie marketingu? czy faktycznie nie ma i nie da sie zarobic?
No to ciekawe. A czy jak odchodzą osoby na tak wysokich stanowiskach, to czy na ich miejsce jest awansowany ich zastępca, czy raczej rekrutują osoby z zewnątrz? Zastanawiam się, jak bym chciała zaaplikować na stanowisko np. do tej sprzedaży, to mam jakąkolwiek szansę.
Najgorszy jest brak kompetencji zwłaszcza regionalnych. Brak znajomości branży i pracy protetyka. Z tego wynikają wszystkie problemy. Pracownicy są bardzo niesprawiedliwie traktowani, nierówność w płacach jest ogromna.
Tak, ponad tysiąc złotych różnicy na tym samym stanowisku.
W tym właśnie sęk Szanowna Pani, że nie ma nigdzie w ogłoszeniu, ile pensja zasadnicza protetyka słuchu wyniesie, czy ile oraz czego trzeba zrobić, by uzyskać premię. Zamiast kwot są opisy, choćby tekst o bardzo prostym, a przede wszystkim realnym do osiągnięcia systemie premiowym. Dodają dalej, że nikt nie narzuci, jak i co trzeba sprzedawać, aby zrealizować swój wynik sprzedażowy. Może więc odniesie się Pani do tego z uwzględnieniem stosownych kwot, jako argumentacją?
Potrzebuje wyjaśnić sprawę z pit. Chciałabym mailowo ale nigdzie do kadr nie ma ani numeru ani maila, mogę go dostać ? @Pracodawca
Pracując od dobrych kilkunastu lat w zawodzie, miałam okazję pracować w kilku sporód wiodących firm z branży i muszę przyznać, że zarówno warunki pracy jak i podejście do pracownika oraz do pacjenta w Amplifonie są naprawdę na najwyższym poziomie. Zdecydowanie polecam! Pracodawca godny zaufania, uczciwy, zasady są jasne, przejrzyste i zawsze wiadomo, czego się można spodziewać. Jeżeli nawet czasem zdarzają się niespodzianki - są one zawsze miłe i jak najbardziej na plus.
Zapomniałaś napisać że przełożeni są zawsze uśmiechnięci i służą pomocą. Zarobki są co najmniej odpowiednie i masz jasną ścieżkę awansu. Szkolenia są bardzo pomocne a atmosfera wprost wspaniała.
Ty na pewno piszesz o tej firmie?? Nic się nie zgadza, a też nie zaczynałam pracy jako protetyk w Amplifonie.. Dla mnie wszystko na odwrót.. najgorsza firma z tej branży, zarobki dramatyczne, kierownicy regionalni -równie dobrze mogłoby ich nie być. Marketing śmiechu warte. Protetyk jak i pacjent niewidoczni dla firmy, mają zgadzać się zestawienia i liczby.. ASP, BIN, wizyty dotrzymane, ilość. Trzeba wziąć przykład z innych i uciekać.
Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma drogie Panie ... i Panowie jeżeli takowi tu są! Śmieszne jest to, że gdzie się nie wejdzie na opinie, Geers, Audika, Audiofon itp. to opinie są takie same czyli, cele nierealne, śmieszna podstawa, brak wsparcia, trzeba samemu sobie szukać pacjentów. No kurde najlepiej w ogóle się przebranżowić, bo nie ma miejsca idealnego. W Amplifonie nie było źle, skuszono mnie lepszą kasą i czy jest lepiej, zależy na czym komu zależy. Każda z tych firm ma swoje bolączki nigdzie nie jest idealnie. Jeżeli komuś zależy stricte na badaniu pacjenta, zapraszam do szpitali lub placówek jmedycznych jak Medicover... no ale wtedy kasa nie ta... albo samemu otworzyc biznes i sprobować przebić się w tym skorumpowanym świecie... no nie dogodzisz.
A podasz konkretnie ile wynosi tutaj podstawa? Chciałabym sama ocenić czy będzie ona dla mnie śmieszna :). Targety są ponoć zmienne. Ciekawi mnie jak teraz wyglądają i czy naprawdę jest tak ciężko o premie
Staży protetycy mają najniższą krajową, niektórzy mają ciut więcej. Nowi dostają większe podstawy. Nie ma żadnych odgórnych widełek,tak jak w przywołanym geersie czy Audice. Za to jest odgórny zakaz rozmów o pensji. HR myśli,że jak utrzyma nas w niewiedzy to będą nami zarządzać jak chłopem pańszczyźnianym, im mniej wiemy tym lepiej oramy hihi. Co roku są podwyżki, zazwyczaj jest to ok 150 zł brutto, a część nie dostaje nic. Im dłużej pracujesz tym masz tu gorzej,tylko nowi mają szansę lepiej zarobić. Potem mają cię w głębokim poważaniu.
Prawda to, co niżej ktoś pisze, że protetyk słuchu musi sobie sam klientów zdobywać? Tak przynajmniej zrozumiałem, w ogłoszeniu nic na ten temat nie widzę. Ale zauważyłem, że wspominają o premiach, ale nie o podstawie. Dają tam w ogóle jakieś wynagrodzenie zasadnicze?
Masz podstawę oraz premię. Premia jest uzależniona od sprzedaży, ale uwaga targety są zmienne. Rosną coraz bardziej, aż w końcu przestajesz je robić i zostaje sama podstawa, oraz presja ze strony RKS. Nie masz klientów, twoja wina. Idź na kaufland, rozdawaj ulotki pod sklepem albo kościołem. Firma nie pomaga i winy szuka zawsze w protetyku.
Ja dopytam o te targety. Kto je ustala, czyli kto je podwyższa i czy te zmiany są np. co miesiąc, co pół roku i z jakim wyprzedzeniem pracownik wie, że zmieniają się cele? A za te ulotki to płaci firma, czy sam pracownik musi je zrobić, aby zdobyć klientów?
A czy jak będziesz starała się o pracę w cukierni, to zapytasz czy za produkty na ciasto płaci pracownik? Albo kto płaci za prąd, firma czy pracownik? W ostatni dzień kwartału dostajesz cele na następny kwartał, od rks. Targety ustala centrala w porozumieniu z rks.
Hmmm no to jak targety rosną, to firma poza powiększaniem ich, to pomaga je osiągnąć? Nie chodzi mi o ulotki, ale może organizują jakieś szkolenia, aby osiągnąć cele? Kursy lub inne przygotowanie przez przełożonego? Może pracownik jest zdany sam na siebie i nie ma umiejętności realizacji celów?
Coś tam próbuje organizować, ale jaki poziom szkolenia może zapewnić coach, który nie ma pojęcia o branży. W innych firmach szkoleniowcami zostają osoby wybitne w naszym zawodzie i tak kiedyś było i w tej firmie, gdy była Ada. Wmawia się nam, że sprzedaż aparatów to taka sama sprzedaż jak telefonów czy telewizorów i przekazuje zalecenia wykonywania badań wbrew sztuce protetycznej.
No to co jaki czas można odbyć takie szkolenie? Możecie przykładowo poszukać szkoleń na własną rękę, takich typowo branżowych? A firma tylko wtedy za nie zapłaci?
Tak, protetyk słuchu musi sobie sam zapewnić klientow. Trzeba dzwonić do bazy jak w call center, jesteśmy z tego rozliczani co miesiąc. Chodzimy do Kauflandu gdzie rozdajemy ulotki. Sami też musimy organizować różne spotkania takie jak badania słuchu w klubie seniora. Kiedyś był jeszcze taki pomysł na współpracę z sołtysami okolicznych miejscowości. Oczywiście kto musiał to zorganizować od a do z? Protetyk słuchu. Żadne z powyższych aktywności nie jest dodatkowo wynagradzane, wszystko robimy w ramach swojej pensji podstawowej, jedyna zachęta jest taka że będziemy mieli umówione wizyty i możliwość wypelnienia planu.
Dodatkowo warto dodać, że po podwyżce najniższej krajowej asystentka zarabia prawie tyle co protetyk z długim doświadczeniem. Plany rosną, ciśnienie na sprzedaż też a wynagrodzenie stoi w miejscu- w odpowiedzi co dalej dostajemy obietnice i na tym się kończy. Więc zostajemy z marną podstawą i bez premii bo plany przy naszym marketingu i wsparciu są nieosiągalne.
Nieliczne oddziały robią targety. Te stare, działające od lat lub te najnowsze gdzie jest duża pomoc marketingu i bardzo małe plany. Po kilku miesiącach te nowe sklepy przestają robić obroty, bo tracą wsparcie marketingowe i mają większe plany do zrobienia. Plany nie są sprawiedliwie rozdzielane. RKSi nie pomagają,nie mają pojęcia o branży, wpadają na dziwne, często szkodliwe pomysły. Przyszłam tu z konkurencji, obiecali złote góry, a dostałam się z deszczu pod rynnę, gdyby można było cofnąć czas... Pół roku pracy i zaczynasz żałować decyzji. Protetyków ma się tu za nic, dlatego odchodzą. Najgorsza firma na rynku protetyki, tu się nie rozwiniesz, nie zarobisz, a nabawisz się wypalenia zawodowego. Protetycy po pracy w tej firmie, czasem idą do konkurencji, wielu odchodzi z zawodu.
Jedyny plus ... możesz odejść :) , bardzo zabawne. Tylko wiesz, ludzie przychodzą do tej firmy z konkurencji aby pracować, a nie za chwilę się zwalniać bo nie mają lojalki. Nikt nie odchodzi z dobrej pracy i firmy. Rotacja pracowników w tej firmie mówi sama za siebie.
Tylko tamte firmy Cie szkolą, inwestują w swoich pracowników, dlatego jest lojalka. Lojalka to dwustronna umowa, obowiązuje pracodawce i pracownika. Jeśli protetyk odchodzi do "nie konkurencji" np. Do canal+ to pracodawca winien wypłacić zadośćuczynienie z tytułu lojalki. Ponieważ pracodawca nie wie, gdzie odchodzi pracownik, taka lojalka wygasa praktycznie zawsze, gdy strony się dogadują przy "pozegnaniu"
My to się lepiej skupmy na rozwiązywaniu problemów u siebie, po każdym podsumowaniu jest ankieta i co ? Ktoś to czyta? Bo na pewno nie ma żadnej redakcji. Typowo polskie pocieszenie - u nich jest gorzej. Co to ma być? Pracuję w Amplifonie i tu ma być dobrze, protetycy i asystenci obsługują pacjentów i zarabiają na wszystkich kierowników i centralę, a zadaniem kierowników jest im te pracę ułatwić, a oni ją jeszcze utrudniają! Aż żal patrzeć na brak ambicji, chęci douczenia się czegoś, zrozumienia na czym polega praca w gabinecie.
2 etapy
Dlaczego wciąż szukamy negatywów?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Przyszlam tutaj wchodząc z deszczu pod rynne. Na rozmowie obiecują jedno i zwabiają, a w pracy drugie dno sie kryje. Rozumiem, ze kazdy ma plany i cele. Jestem zniesmaczona opowiadaniem o atmosferze i świetnych warunkach. Warunki juz na starcie nie są rowne bo każdy ma inna podstawę a premie maja osoby, które pracują w dobrych lokalizacjach. Nie można wmawiać pracownikowi, że jest mniej wydajny bo pracuje w ślepej ulicy, niz temu co ma gabinet w centrum, albo w poradni z kilkoma lekarzami. Niech te najlepsze osoby zamienią się lokalizacją, wtedy mozna porównywac skuteczność. Tutaj jest sie od wszystkiego, jak w poprzednich komentarzach. Wychwalany jest marketing, ale jego dzialan brak w poszczególnych lokalizacjach, trzeba szukać i pozyskiwać samemu klientów. Taka potrzna korporacja, a nie potrafi zagospodarować kalendarza? Mamy pomagać bo takie jest motto a naszym zadaniem jest upychać na siłę nawet tym, którym aparat jest zupełnie niepotrzebny. Jeśli sprzedajemy zbyt tanie modele to trzeba się tłumaczyć....
Też żałuję, że tu przyszłam. Tak naprawdę z każdym miesiącem jest tu gorzej. Firma szczyci się na timsach kto do nas dołączył, ale nikt nie wspomina o tych co właśnie odchodzą, a jest ich bardzo dużo. Nierówność w płacach, nierówność w budżetach, nierówność w traktowaniu, chwaleniu za pracę, rozdzieleniu pracy. Są gabinety z asystentem i bez, tam protetyk robi dosłownie wszystko. Marketing to więcej niż dno, a regionalni obiecują dużo i nie są w stanie zrealizować nawet części obietnic. Nowe punkty otwierane są byle gdzie, bez analizy biznesowej, zwabiają tam protetyka z konkurencji a potem jest takie rozczarowanie bo protetyk musi pójść na Kaufland. Rotacja pracowników w tej firmie jest najwieksza w branży.
Wszystko co tu jest napisane to prawda, dlatego odchodzę. Niby wielkie korpo, a poziom zarządzania jak w firmie Januszex i synowie. Nawet pensję są tak naliczane,że zawszę coś się nie zgadza i dziwnym zbiegiem okoliczności na niekorzyść pracownika.
Mam pytanie czy żeby być protetykiem sluchu to trzeba skończyć studia wyższe? Jaka pensja dla protetyka ?
Protetyk musi mieć wykształcenie kierunkowe czyli skończyć studia z protetyki słuchu lub audiologii czy adiofonologii lub skończyć studium policealne na kierunku protetyk słuchu i zdać egzamin państwowy. Jest to kierunek medyczny uprawniający do badania słuchu i dopasowywania aparatów słuchowych. Nikt inny nie ma do tego prawa. Niestety korporacje w ostatnich latach doprowadziły do tego,że zrobiły z tego zawodu coś w rodzaju sprzedawcy/marketingowca/znachora/domokrążcy/sprzątaczki/call center/wróżki prognozującej wyniki tabelek/przedsiębiorcy walczącego o przetrwanie i jeden Bóg raczy wiedzieć czego jeszcze. Wmawia się nam, że działamy jak we własnej firmie, ale to góra narzuca plany do zrobienia w ten sposób sterując naszymi zarobkami,aby były one jak najmniejsze.W amplifonie dowiedziałam się,że protetyk jest pracownikiem sklepu, nie gabinetu, a pracownikami medycznymi są pańcie jeżdżące po lekarzach ze skierowaniami i długopisami. Wielkie ideo o pomocy dla ludzi już dawno zeszły na odległy plan. Liczy się tylko sprzedaż, Asp, bin i w sprzedaży prym, a nie liczy się ani człowiek po jednej stronie biurka w gabinecie - protetyk, ani ten po drugiej stronie - pacjent.
Czy firma dla protetyków oferuje coś więcej niż standardowy system premiowy, czy może jest coś jeszcze ?
Dzień dobry, firma Amplifon oczywiście poza standardowym systemem premiowych oferuje szereg benefitów oraz nagród uznaniowych. Szczegóły zawsze precyzujemy na rekrutacji w której uczestniczy osoba przełożona oraz reprezentant działu HR. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Amplifon
Nagrody uznaniowe zazwyczaj dostają te same osoby, jeśli jesteś pupilkiem masz niższe plany i na podsumowaniu miesięcznym jesteś chwalony jak to przekroczyłeś plan. Osoby, które mają w sobie duży potencjał mają też duże plany sprzedażowe, nie ważne czy w danym mieście jest wystarczająca liczba osób z niedosłuchem i wbrew temu ilu ludzi do oddziału ściągnie marketing. Jeżeli kiedykolwiek odezwiesz się publicznie i skrytykuje działanie firmy lub poszczególnych działów twój potencjał od razu wzrośnie i przełożeni uznają, że trzeba podnieść ci plan, a ty jako protetyk zarobisz najniższą krajową.
Hej, widzę że jest ogłoszenie na Zamość jako protetyk słuchu, ale nie widzę, żeby tam był jakiś gabinet. O co chodzi ?
Dzień dobry, jest to prawda, że w Zamościu na chwilę obecną nie posiadamy oddziału. Ta miejscowość pojawiła się w ogłoszeniu, ponieważ chcemy w tym mieście otworzyć nową placówkę. Zachęcamy do aplikowania swojego CV, być może to pod Pani opiekę taki oddział otworzymy. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Amplifon
Oooo to jak będzie nowy gabinet to super. Ale ja szukam racy bardziej na pół etatu, czy tu coś się znajdzie? Ja mogę nawet pracować jako sprzątaczka. Czy będzie też taka rekrutacja? Czy może wysłać cv tutaj z zaznaczeniem, że na inne stanowisko?
Dzień dobry, w przypadku pracy na niepełny etat, w tej kwestii wszystko uzależnione jest od potrzeb jakie obecnie firma posiada. Tego typu informacje podajemy w swoich ogłoszeniach o pracę. Jeżeli aktualnie nie ma oferty pracy na stanowisko, na które chce Pani zaaplikować, zachęcamy do wysłania swojego CV na nasz adres mailowy: rekrutacja@amplifon.com . Gdy pojawi się oferta, która może Panią zainteresować, z pewnością nastąpi kontakt z naszej strony. Przypominamy, że możemy zachować CV tylko przy dodaniu w wiadomości klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Pozdrawiamy serdecznie Zespół Amplifon
Chce podziekowac cudownej Malgosi za wspaniala opieke i pełen profesjonalizm . Polecam Grazyna Boczon
Dział marketingu oraz medyczny w ogóle w tej firmie nie istnieje. Co miesiąc jest podsumowanie miesiąca gdzie pokazują dane umówionych wizyt dla całej Polski. Może pora rozłożyć to na konkretne miasta i zobaczyć czy pomoc tych działów jest rzeczywiście realna? :) Nie robią tego bo wyjdzie że na konkretny oddział tych wizyt jest jak na lekarstwo, a plan z czegoś trzeba zrobić. Pokazują oddziały top, które robią duże plany, porównując w jednym slajdzie z oddziałami najsłabszymi, co nie jest w ogóle obiektywne, ponieważ pokazywany jest wynik końcowy, nie mamy pełnych danych o tym kto ile miał wizyt w danym miesiącu i z jakich źródeł były te osoby, a przecież z pustego nie nalejesz. Jestem zawiedziony, cieszę się że nie pracuje już w tej firmie.
Rotacja pracowników w tych działach jest tak duża, że chyba to o czymś świadczy. Nierealne cele, brak dobrego przywództwa. Ciągła walka z wiatrakami. Jeśli chcesz zostać zmieszany z błotem i dostawać po głowie, za coś co miało nie być w zakresie Twoich obowiązków, a jakimś cudem jest- zapraszamy do pracy. Pre.ii i tak nie ujrzysz, ale w gratisie dostaniesz załamanie nerwowe.
Czy jako asystent protetyka sluchu macie umowę na cały etat ? Jak zarobki
Ktoś pytał się czy umowa dla asystentki jest na stałe, ale domyślam się, że pewnie trzeba się trochę o nią postarać? Asystentka musi przejść początkowo okres próbny? Żeby wyjść lepiej z kasą można liczyć na premie lub jakieś dodatki do wypłaty?
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych przyszłych Pracowników mamy do dyspozycji umowy o pracę zarówno na pełny jak i niepełny etat. Wynagrodzenie w naszej Firmie składa się z kilku elementów: wynagrodzenie zasadnicze, system premiowy oraz benefity.
Cześć. Mam pytanie do osób które w ostatnim czasie przeniosły się z konkurencyjnej firmy na A. Czy jesteście zadowoleni, jaka atmosfera pracy, czy wasza sytuacja finansowa poprawiła się? Amplifon intensywnie poszukuje pracowników online, miałam już kilka razy propozycję żeby się przenieść, ale wolałabym nie wpaść z deszczu pod rynnę.
Nie radze. Ja się przeniosłam z firmy konkurencyjnej do Amplifonu. Na start dostałam taką podstawę jaką chciałam, ale i tak żaluje swojej decyzji. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.. Słaby jest tutaj w moim odczuciu marketing, niektóre pomysły i współpraca z lekarzami. Dużo trudniej robi się tutaj plany i często nie jestem w stanie ich w ogóle wyrobić. Zostaje mi zatem sama podstawa, a tam mimo, że miałam niższą podstawę to przy zrobionym planie to i tak więcej miesięcznie zarabiałam.
Mam pytanie z innej beczki. Jestem klientem jednego z oddziałów w województwie łódzkim. I kilka razy zdarzyło mi się że w godzinach pracy sklepu a raz to godzina 14 nieraz 15 sklep jest zamknięty. A powinien być czynny do 16. I to zdarzyło mi się nie raz.
Jestem pracownikiem z innego miasta i u mnie też się zdarza, że oddział jest zamknięty bo muszę pójść do banku, na wizytę domową do pacjenta itp.
Pracownicy nie tylko pracują w oddziale ale też muszą wyjść za oddział i wtedy zdaża się ze jest zamknięte i wisi kartka. Ktoś musi iść do banku, na pocztę czy do Pfronu. A raczej nikt w środku dnia jak jest największy ruch nie zamknie oddziału na godzinę i nie wyjdzie tylko robi się to na koniec dnia gdy jest mało pacjentów.
Dlatego Drogi Kliencie prosimy zapisywać się na wizyty na godzinę, wtedy uniknie się kolejek lub sytuacji, że protetyk jest na wizycie domowej.
Nie rozumiem dlaczego usuwają ten wpis. Przecież stanie na stoisku w Kauflandzie to jest najlepsza akcja marketingowa wg naszej góry. Nie chcą się przyznawać że szefowa marketingu traktuje protetykow jak gorszy sort? Ludzie się z nas śmieją a powinnismy budować szacunek do nas jako do specjalistów
Haha po raz 3 mój komentarz został usunięty. Więc zabawa trwa dalej ;) Protetyka nie mogło być w oddziale bo rozdawał ulotki pod Kościołem lub na bazarze albo stał w Kauflandzie. Dyplomowani protetycy muszą wychodzić z oddziału i robić za marketingowców i hostessy.
Dzień dobry. Ja jestem pacjentką wysłaną od lekarza na badanie słuchu do oddziału w Bielsku-Białej. Na ulicy 11- listopada Do 19.10.2023 jest nieczynne - pisze kartka. Proszę zadbać o personel i może zatrudnić kolejne osoby aby nie zamykać punktu na czas urlopu. Bo jest taka konkurencja, że można przebierać i wybrać to co komu pasuje. Pozdrawiam Krystyna.
Ha, tego jeszcze nie słyszałem. Czy ktoś to może potwierdzić? Czy serio do obowiązków protetyków należą tego typu akcje marketingowe? I do tego organizowane w godzinach przyjęć, przez co czas dla ewentualnych pacjentów jest dodatkowo ograniczony?
Pani Krystyno, niczego Pani nie straciła. Amplifon akurat to najsłabsza firma protetyczna na rynku, nie dość że nie kryją swojego ciśnienia na sprzedaż to jeszcze psują reputację prawdziwych protetyków na rynku. Myślę, że gdziekolwiek indziej Pani się uda to wyjdzie Pani na tym znacznie lepiej.
Dokładnie, mamy jakieś wsparcie, co w tym złego, że robimy akcje w Kauflandzie? Przecież super, że możemy się pokazać i komuś pomóc, zawsze ktoś się znajdzie i będzie wdzięczny, że w końcu może lepiej slyszec. To samo ulotki, a to jakaś nowość? Od lat byly ulotki, hostessy i inne źródła marketingowe. Dobrze, że jest na to budżet. A jak każda firma musi się pokazać, że istnieje tylko my docieramy do starszej grupy docelowej a nie na tik toku.
(usunięte przez administratora)
Do których opinii nawiązujesz? Jak tak czytam te ostatnie to głównie cos od pacjentów się znalazło i właśnie zapytania od osób chyba zainteresowanych pracą? z czego to wynika, że są chętne? Jest jakiś sygnał o wprowadzonych zmianach?
Drogi Protetyku Słuchu jeśli jesteś nim z krwi i kości omijaj firme .. która uważa , że zdobędzie pacjenta „przytulającego 100 ze śmiesznego programu „ Protetyk Słuchu jest wysyłany do kauflanda żeby pozsykał sobie tam pacjentów … Szanujący się Protetyku w twoim obowiązku jest sprawdzenie firmy która roznosi ulotki czy one faktycznie zostały rozniesione … nigdy nie będzecie dobrym pracodawcą na rynku bo na takie rzeczy trzeba zasłużyć ..
W ramach finansowania z NFZ odbyłam wizytę w jednej z toruńskich przychodni laryngologicznych. W gabinecie wykonano badanie słuchu oraz sporządzono audiogram, lecz mi go nie wydano. Pomimo stwierdzenia ubytku słuchu nie otrzymałam również zlecenia na dofinansowanie z NFZ do aparatu słuchowego. Laryngolog wręczył mi natomiast ulotkę reklamową firmy Amplifon Poland Sp. z o.o. na której podpisał się i przystawił swoją imienną pieczątkę, prawdopodobnie po to, by protetyk wiedział, kto podesłał klientkę. Lekarz wykreślił też wszystkie wymienione placówki, za wyjątkiem jednej znajdującej się przy ul. Mickiewicza w Toruniu. Wystawienie zlecenia na dofinansowanie aparatu słuchowego z NFZ uwarunkował złożeniem zamówienia w w/w salonie. Jak mogę podejrzewać nie zachował się tak, wyłącznie z bezinteresownej sympatii do wybranej placówki. A skoro ograniczył mi możliwość wyboru firmy, wbrew obowiązującemu prawu i prawdopodobnie oczekuje tam prowizji, to wątpliwym wydaje się, aby we wskazanym przez niego miejscu zaproponowano aparat słuchowy w cenie rynkowej. Może włodarze Amplifon Poland Sp. z o.o. zechcą się ustosunkować do tego co napisałam i odpowiedzą publicznie na 2 proste pytania? 1.Jak Państwo sądzą, czy kuszenie lekarzy prowizją, aby szantażowali pacjentów, zmuszając do wizyty we wskazanym przez siebie salonie jest jedyną skuteczną metodą na osiągnięcie sukcesu w biznesie? 2. Jak ma się do tego co opisałam, zdrowa konkurencja i etyka zawodowa, czy tak ten biznes powinien funkcjonować? Ciekawa też jestem opinii z innych firm oferujących aparaty słuchowe, czy takie działanie jest powszechnym w tej branży?
Czy do Twojej opinii zadanych we wpisie pytań ktoś z władz firmy udzielił Ci jakiś wyjaśnień?
Mam pytanie ile zarabia protetyk słuchu i czy trzeba mieć kierunkowe wykształcenie by u was pracować czy wystarczy jakiś kurs
Hmmm chyba to prawo wskazuje, czy potrzebne jest odpowiednie przygotowanie, tak mi się wydaje. Ale no w sumie ciekawe pytanie. Ja od siebie dodam pytanko, to nam ktoś hurtowo odpowie. Czy Protetyk tutaj ma tu pensję stałą miesięczną? Czy ma tylko prowizje/pieniądze od osób, które obsłuży? Jak rozliczenie wygląda?
Czy w Amplifon Poland Sp. z o.o. możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Konsultant Ds. Obsługi Klienta?
Czy trzeba mieć wykształcenie kierunkowe żeby być asystentem protetyka
Czy trzeba mieć wykształcenie kierunkowe żeby pracować jako asystent
Nie wiem, ja tu tylko za pracą się rozglądam. Ważne chyba, na ile uwagi poświęcają na szkolenia, co nie? Na ile uczą od podstaw tego zawodu? Ktoś coś nam tu wyjaśni?
Jako asystent nie musisz mieć wykształcenia kierunkowego. Podczas pracy przejdziesz szkolenia, które przygotują Cię do pracy :) aczkolwiek zawsze firma "zachęca" do podjęcia nauki, można tez podpisać umowę, że firma Ci zasponsoruje studia/studim lub kursy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Amplifon Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Amplifon Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Amplifon Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Amplifon Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Amplifon Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.