PBSG Sp. z o.o.

Poznań

Opinie o PBSG Sp. z o.o.

Sprzedawca 2014-02-21 21:32:44
Pracuję od niedawna w tej firmie i nie jest tak źle. Firma (firmy, bo to faktycznie grupa kapitałowa i kilku prezesów) przeniosła się z małej siedziby w zwykłym domu do prawdziwego biurowca. Teraz przynajmniej jest bardzo dużo miejsca, znacznie ciszej i spokojniej.
Trochę się to wszystko ucywilizowało. Nie wiem czy to kwestia siedziby czy wzrostu liczebności załogi. Chciałem wcześniej odejść, teraz zostaję.
Nie jest to praca marzeń i bez szału w zarobkach, ale na jakiś czas jest obecnie* ok. Często nawet sympatycznie ze względu na załogę.

* Piszę obecnie, bo kilka miesięcy temu odradziłbym pracę.
1
Tom 2014-06-27 15:55:21
jestem handlowcem w tej firmie i myślę, że powyższe opinie pisał ktoś kto tutaj nigdy nie był!
Open spejsy z widokiem na katedrę i wartę! Jak mam ochotę dzwonić w samotności to idę do rozmównicy, albo jednej z kilku salek! Na dużym OS jest siedzi po 4-8 handlowców. Atmosfera jak wszędzie raz super raz so so, zależy od wielkości sprzedaży :). Biurowiec klasy A, klima, wygodne fotele, jest co zjeść na dole! Ta firma ma 8 lat i naprawdę w porządku zarząd, jak się gra fair! Pracuję już trochę i nie widziałem i słyszałem że są chamami. Wszyscy od dołu do góry na "ty" od pierwszego dnia pracy. Generalnie OK. Co do kasy to jak wyjdzie deal to można wyciągnąć nawet 10-15k/m. Duzo się można nauczyć! Tom
1
Sprzedawca 2014-07-03 21:30:23
Pisałem przecież, że przed przeprowadzką bywało różnie, ale po przeprowadzce jest już całkiem fajnie. Zmieniło się nie tylko miejsce i warunki, ale również sam klimat firmy.
Na plusy na pewno luźna atmosfera i ludzkie podejście. Nie było nigdy problemu żeby wyjść nawet na dwie godziny z pracy jeśli była potrzeba. Jedna osoba nawet do fryzjera sobie chodziła/chodzi.
Ogólnie mogę polecić.

Ps: ilość salek faktycznie na plus, można się schować jeśli będzie potrzeba.
Lol 2014-07-09 16:00:32
Oj, chyba kolega nie wyrobił planu :). Firma ok, pracowalem poprzednio w podobnej i nigdy nie zobaczylem premii, tutaj jest ok i uczciwie, co miesiac placą na konto. Ten w okularkach, fakt nie jest delikatny, ale duzo mozna sie przy nim nauczyc! Prowadził projekty dla najwiekszych firm w kraju. Duzo wie, wiec jak ktos chce duzo sie nauczy. Ideału nie ma, ale atmosfera na prawde ok i biuro tez fajne.
1
Mama 2014-07-09 16:19:38
Pracuje tutaj już 3 lata, potwierdzam ze biura zmienili na dużo lepsze. Tamto to był niewypał. Ludzie z jakimi pracuje są super. Struktura jest płaska ale to daje szanse, ze będziesz szybko zauważony, jak jesteś dobry (oni lubią tzw zaangażowanych) tak było ze mną i nie żałuje. Siedzę w części doradczej i projekty faktycznie robimy dla najwiekszych w kraju. Zarobki przyzwoite. Jak porownywalam z innymi, to wypadają dobrze i zgadzam sie z poprzednikiem, maja jasny system premiowy.
1
DIR 2014-07-09 22:43:25
Pracowałem w tej firmie w sprzedaży. Obecnie dyrektor w korporacji (branża IT). Firma skupia się głównie na obsłudze dużych organizacji. Panowie z Zarządu z dużym doświadczeniem i kontaktami. (usunięte przez administratora)
2
Tom 2014-07-10 13:31:49
ok spoko! :) przez to, ze jest tam kilka firm (ci sami właściciele) można poczuć różne klimaty i style tzw"szefów". Wiem, że były transfery między spółkami, to też jest dobre bo masz szanse zobaczyć, jak inne branże pracują i ewentualnie poprosić o przeniesienie, jak tu się nie sprawdzasz. Zmieniasz szefa i nieraz pensje na +, a pozostali ludzie Ci sami, to jest dobre :)
Tom 2014-07-10 13:43:38
nie jestem ich rzecznikiem ani adwokatem, czasami tez mnie wkurzają na maksa, ale arkada przesadzasz. ja mam poprawne relacje z zarządem i z tego co widzę inni też :). Chłopaki chodzą w krótkich spodenkach i od czasu do czasu próbują być groźni :), pewnie coś Ci poszło nie tak :)
dido 2014-07-14 17:26:25
firma OK - pensja i premia na czas na koncie, rozwój jest, wyzwania są, ludzie fajni, biurowiec A - bez większych zastrzeżeń
tom 2014-07-22 13:22:21
Benek masz na myśli PBSG na ulicy Szyperskiej w Poznaniu? Bo ja tu już trochę pracuję ale ta firma ma 8 lat i nie zbudowała by biznesu na 2 miesięcznych rekrutach... wiem to po sobie mam kilkuletni staż, a obok mnie siedzi min 4 osoby ze stażem 3 i 4 letnim...każdy z nich ma sprzęt nie straszy niż 2 lata... Już to pisałem - to nie jest idealna firma - ale jestem z nią związany kilka lat i zrobiłem kilka zajebistych projektów) i przykro mi jest jak, taki jak ty Benku, próbujesz tak (o mnie) pisać! A może jesteś z konkurencji :), a może zwyczajnie się nie nadajesz :) - osobiście podziękowałem z 5 rekrutom do mojego zespołu - bo się nie nadawali. Szukam dalej... aha nie jestem jeszcze w zarządzie, ani z HR :) i jestem na tyle dobry, że to im (z zarządu) zależy abym wciąż tutaj pracował i póki co nie planuję zmian :)
Ela 2014-07-24 22:56:11
Potwierdzam wypowiedź Benka, chociaż kompy za moich czasów miały 5 lat nie 10. Telefony 10, a smartfona pewnie dalej nie ma żaden z konsultantow. Ale doświadczenie zdobyłam. Kolego "tom", tak jest tam fajnie że wstydzisz się podać swojego imienia i nazwiska?
Tom 2014-07-25 21:50:31
Ela, a potrzebujesz wiedzieć kim jestem? Nie wystarczy, że piszę prawdę? Naprawdę miałaś 5 letni komp??? NIe mogę w to uwierzyć, no chyba że byłaś stażystką, ale to musiało być w takim razie 2011, a ja jestem tam już od 2010 i dostałem 1 roczny po kimś tam. Coś mi się nie zgadza ;) Ale może faktycznie byłaś stażystką lub wklepywaczką danych. Nie pamiętam nikogo o imieniu Ela? Ktoś tu kłamie... :)
On 2014-07-28 10:41:35
nie potwierdzam opinii Benka - firma normalna jak każda - raz lepiej raz gorzej - ale normalna (wiem co piszę, bo kiedyś pracował w nienormalnej z szefem wariatem)
Cleopatra 2014-07-29 12:27:43
Benku, vel Elo, vel Dominiko - dlaczego piszesz nieprawdę - pracowałam w PBSG - nie było tam ani starych kompów, ani nagrywania rozmów, ani podglądania ekranów
Pokazywanie się na mieście??? O czym ty piszesz? Skąd ty to bierzesz?
Pracuję nadal z PBSG w nowej firmie - robimy razem projekty - jest OK i korzystam z tego co się tam nauczyłam.
1
Kora 2014-08-21 13:12:45
pracuje tu 10 miesięcy i póki co wywiązują się z obiecanych na rekrutacji rzeczy. Generalnie luz, choć bywają okresy gorące - pod koniec kwartałów. Ludzie - średnia wieku 30-35 lat, a więc kumaci i na czasie. Dużo się uczę, a ludzie chętnie dzielą się wiedzą - przynajmniej dla mnie to bardzo ważne. Fajnie że się nie siedzi cały czas na miejscu, tylko jeździ po Polsce i poznaje nowe miejsca. Klientów też mają na poziomie, pracuje się z kierownikami i dyrektorami :), więc mogę zobaczyć jak jest gdzie indziej.
arep 2014-09-04 23:52:47
można się dużo nauczyć
klienci z pierwszych stron gazet
zarobki w porządku
system motywacyjny zależny od wyników i zaanagażowania
atmosfera ok - zawsze mogłaby być lepsza :) - ale ludzie fajni
osobiście polecam PBSG
Marek 2014-09-05 05:57:31
Byłem u nich na rekrutacji. Bez chamstwa i ściemy. Miałem dwa etapy, najpierw z panią z działu merytorycznego od konsultingu, potem z człowiekiem z zarządu. Nie wybrali mnie, ale wszystko było chyba ok. Pani Anika w sekretariacie - profesjonalnie przekazała info, ze nie tym razem. Żałuje ze nie miałem szczęścia bo na korytarzach ludzie wyluzowani i biuro fajnie. Ten człowiek z zarządu cierpliwie odpowiedział na wszystkie moje pytania i jeżeli nie ściemniał to firma nastawiona na ciągły rozwój, w takiej chciałem pracować :(. Jestemmoptymista i szukam dalej i będę sie im przyglądał :). Może inni bedą mieli więcej szczęścia.
Alfa 2014-09-17 14:51:11
Ładne dziewczyny pracują w tej Firmie.
1
don 2014-10-02 17:55:31
Jak chcecie szybko się czegoś nauczyć i nie piąć się po szczeblach kariery w korporacji przez 10 lat, to idealna firma dla Was.
Pracuję tu i wiem co piszę. Wcześniej pracowałem w korporacji i wiem co to wyzysk człowieka w białych rękawiczkach i pod sztandarami korpo.
tomtom 2014-10-28 16:07:18
właśnie zacząłem pracę w PBSG - jak na początek jestem zadowolony i mogę polecić
pendolino 2014-12-17 14:17:50
Nowy na pokładzie PBSG. Jestem zadowolony i mogę polecić. Co prawda trafiłem w Q4 - więc mają tu ogrom pracy. Projekty tylko dla dużych. Szybko można zdobyć doświadczenie i wiedzę. Atmosfera przyjazna i pomocna.
Jeżeli do czegoś miałbym się przyczepić to problem z parkowaniem - biuro w samym centrum jedyne co to rekompensuje to widok na Wartę i Katedrę z biurka.
Jenny 2015-09-01 15:57:31
PBSG to nowoczesna firma z dostępem do dużych klientów. Atmosfera w pracy bardzo fajna. Zarząd i dyrektorzy w porządku. Jak się chce można awansować. Zawsze można się do czegoś doczepić - ale póki co to drobiazgi (mógłby być wygodniejszy fotel ;). Polecam pracę w PBSG.
Bartłomiej 2016-08-19 15:19:54
przejrzyj sobie linkedIn...jaki jest średni czas zatrudnienia Key Account Manager...świetna firma....średni czas to od 3 do 6 miesięcy i wylot ! To musi być bardzo stabilne miejsce pracy :-)
Juro 2016-08-19 15:22:20
czy wie ktos czy w dalszym ciągu potrzebują kogoś do pracy? Szukam jakiś ofert ale niestety nic nie ma ani tu na gowork ani u nich na stronie. Ktoś, coś? Niech da znać. Dzięki z góry za pomoc! Pozdrawiam
Zostaw swoją opinię o PBSG Sp. z o.o. - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PBSG Sp. z o.o.