Salon Agata

2.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Salon Agata

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w Salon Agata?

Klient Nowy wpis
Inne

Dzień dobry, Niestety obsługa Salonu Agata meble w Krakowie zostawia wiele do życzenia. Zamówiłam sofę z dostawą za którą zapłaciłam w sklepie. Sofa miała być w ciągu tygodnia niestety nie była. Dodatkowo pracownicy nie udzielają informacji że to sam klient ma sobie zamówić transport. Na dodatek przy zamówieniu transportu okazało się że pracownik nie zaznaczył że był opłacony co wiązało się z dodatkowymi telefonami celem wyjaśnienia.

Nowy wpis

Pracodawca

@Klient

Dzień Dobry, dziękujemy za zgłoszenie. Prosimy o opisanie sprawy na: kontakt@agatameble.pl Agata S.A.

Były pracownik Nowy wpis
Inne

Rozpoczęłam pracę w dziale wprowadzania dostaw. Ustalone było, że jeden dzień w tygodniu pracuje w magazynie który zlokalizowany jest w Skawinie. W pierwszy dzień pracy zostałam zszkowana. Jedna z pracownic zapytała mnie na wejściu jakie mam wykształcenie oraz czym zajmuje się mój mąż. Rozumiem ciekawość ludzka ale są pewne granicę. Następnie wydała mi rozkaz że jedziemy do Skawiny moim prywatnym samochodem, gdzie nie zrobiono mi badań w celu prowadzenia samochodu w ramach obowiązków służbowych ani wcześniej nie poinformowano o tym że mam przewozić moim prywatnym samochodem innych pracowników. Szok minął. Przepracowałam 3 miesiące po czym na sam koniec miesiąca przed samymi świętami zostałam wezwana do dyrekcji na rozmowę z której wynikało że jednak to ten wakat jest nie potrzebny i dyrektor gdyby wiedział to by nie prowadził rekrutacji. Zostało zaproponowane mi stanowisko nie zgodne z moimi kompetencjami co nosi na sobie znamiona (usunięte przez administratora) Najbardziej zenujace 3 miesiące mojego życia. Nie polecam

Ewelina
Inne
 Pytanie

NIEPOLECAM!!! Obsługa klienta w tej firmie to jakiś chory żart. Zaczęło się od 3 dniowego opóźnienia w wysyłce. Dzwoniłam na infolinię i jedyne co Panie tam pracujące były w stanie mi powiedzieć to "przekażemy zgłoszenie" i tak przez 3 dni. Dopiero kiedy zagroziłam że skontaktuje się w tej sprawie z prawnikiem, ponieważ nie wywiązali się z zawertej ze mną umowy w terminie to po dosłownie 10min dostałam SMS że moja przesyłak została wysłana. Było to w Sobotę gdzie chwilę wcześniej Pani na infolinię powiedziała że w soboty kurier nie jeździ... Kanapa dotarła do mnie w dniu dzisiejszym. Trzeba ją złożyć ale oczywiście po co dołączyć w tym celu instrukcje? Znów telefon na infolinię ponieważ na ich stronie i w internecie również brak instrukcji montażu tego modelu. I kolejne zaskoczenie, być może dziś mi wyślą na maila instrukcje ale nie mogą mi zagwarantować ze to będzie dziś. Tłumaczę Pani że nie mam na czym spać z dzieckiem I muszę mieć ją na dziś bo nie będziemy spać na ziemi. Pani nie może mi tego obiecać ale życzy mi dużo spokoju. No naprawdę szczyt bezczelności. Jak naprawdę nie chcecie mieć nerwów to odradzam zakupy w tej firmie. Przy każdym kroku zamówienia jakiś problem.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

rozmowe przeprowadzała pani M..przy towarzystwie calej świty w pokoju. moim zdaniem rozmowa powinna się odbywać w jakims innym pomieszczeniu a nie w towarzystwie innych osob (ktorzy rozmawiaja miedzy sobą, wchodzą inni pracownicy po jakieś podpisy). pytania raczej standardowe jak na kazdej rozmowie. ale co do obowiązków to 99 % rzeczy mija się z prawdą. nie jest tak pieknie i różowo- miejcie to na uwadze.

Pytania

pytania standardowe, ale dajace do zrozumienia że i tak jesteś nikim

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Salon Agata na część etatu?

Agata Meble
Inne

Masakra!!!! Koparka i zrównać z ziemia???? Zamówiłam sofę 2499 zł plus usługę transportowa. Przekazano mi inf.ze czas oczekiwania na zrealizowanie zamówienia 5-6 tyg. Ze względu na istniejąca promocje za każde wydane 500 zł otrzymałam 50 zł rabatu.Pani zasugerowała ze warto dobrać drobna rzecz żeby uzyskać kolby rabat. Padło na deskę do krojenia warzyw . Podeszłam do kasy zapłaciłam ,zapakowałem deskę do torebki i wróciłam do domu. Po paru dniach otrzymałam SMS od Agaty Meble ze moje zamówienie jest gotowe do odbioru. Trochę się zdziwiłam ,wiec postanowiłam skontaktować się z biurem obsługi klienta i poprosiłam panią o sprawdzenie w systemie czy to jest prawda. Pani poinformowała mnie ze skoro otrzymałam SMS to proszę się skontaktować z działem transportu celem uzgodnienia terminu transportu. W między czasie pozbyłam się starej kanapy,aby zrobić miejsce nowej. Zadzw. do działu transportu,pan poinformował mnie ze nie widzi w systemie mojego zamówienia . Skontaktowałam się z dyrektorem placówki Agata Meble Kraków ul.Zakopianka. Przedstawiłam problem. Pan dyrektor po zapoznaniu się systemem poinformował mnie ze SMS który dotarł do mnie dotyczył deski do krojenia warzyw. Powiedziałam ze deskę odebrałam w dniu zamówienia i sama zabrałam ja do domu bo uznałam ,ze z deska do krojenia warzyw chyba sobie poradzę i nie będzie wymagany transport. Oczywiście nie pomyliłam się Deska bezpiecznie dotarła do mojego domu. Leży grzecznie w szufladzie. Natomiast ja nie mam gdzie spać. Bo sofę która zamówiłam będę mieć za 5 tyg,a starej się pozbyłam. Serdeczie pozdrawiam pana dyrektora i cały zespół Agata Meble Kraków Zakopianka. Życzę dalszych sukcesów

Barbara Piwowarczyk
Inne

Znajoma kupiła sofe, zapłaciła za montaż. W domu okazało się, że nie ma otworów, aby zamontować nóżki !!

Monika
Inne
@Barbara Piwowarczyk

Nikt nie jest nieomylny niestety :( Pytanie, czy po zgloszeniu problemu firma coś z tym zrobiła? wymieniła towar na ich koszt, czy zwróciła koszty? ;)

Anonim%%%
Pracownik
 Pytanie
@Barbara Piwowarczyk

Kobieto zastanów się zanim coś napiszesz, przecież mebli nie produkuje Agata sa tylko dostarczają je producenci. Pracownik ma sprawdzać każdy element czy został dobrze wykonany? Nie ma na to czasu przy tak ogromnych dostawach

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Salon Agata?

Miki
Pracownik
@Pytanie

3175 zł brutto plus premia do 10%

Anonim%%%
Pracownik
@Miki

Dostaliśmy podwyżki, teraz magazynier dostanę 4400 plus 10 procent premii

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Salon Agata? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Aga sudu
Pracownik

W tej firmie nie da się pracować, ponieważ praca tutaj to totalna (usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora) Praca ciężka(duzo chodzenia i użerania sięz ludźmi), o premiach i prowizjach można zapomnieć, nawet po 3-4 dni pracy pod rząd po 10 h,bez przerwy przenoszenie pracowników gdzie innej,praca w weekendy. Nawet kierowcy danego działu rezygnują z stanowisk(bo po co maja sie dochodzic za ochlapy),a z czasem i z pracy. Wielu wieloletnich pracowników odchodzi od firmy,nowi długo nie wytrzymują. (usunięte przez administratora) Bufet tragiczny i drogi.

2
Aneta
Inne
@Aga sudu

To jak dużo osób z rezygnowało z pracy tutaj? Czy w związku z tym firma ma jakies otwarte rekrutacje teraz?

zawiedziona klientka

Ta firma jest nierzetelna. Dostarczony towar był niekompletny, niektóre elementy były niedopasowane do reszty ( nie dało się ich zamontować), część mebli uszkodzona (ewidentna wina producenta). Po zgłoszeniu reklamacji sklep nie udzielił rzetelnej informacji na temat procesu reklamacyjnego, po przekroczeniu przez sklep wszelkich terminów dotyczących reklamacji nadal sprawa naszych uwag do towaru, za który zapłaciliśmy kilka tysięcy, jest niezałatwiona.

.....
Inne
@zawiedziona klientka

Z tego co wiem to reklamację w salonie Agata meble w Krakowie to jest jakaś kompletna porażka. Po pierwsze zgłaszających mają gdzieś nie odbierają telefonów ani nie odpisują na maile... Raz się tylko zdarzyło że ktoś odebrał telefon i zajął się sprawą... Moim zdaniem powinni zwolnić wszystkich z tego działu reklamacji, a zatrudnić na ich miejsce ludzi kompetentnych, bo tutaj to beznadzieja totalna. Już o wiele lepiej jest kupić coś poza salonem krakowskim (chociażby w Nowym Sączu) bo tam przynajmniej nie olewają interesantów

1
Barbara Piwowarczyk
Inne
@zawiedziona klientka

Niestety mam podobne doświadczenia. Chyba tylko w licznych reklamach tv wszystko jest w porządku .

Milena
Kandydat
 Pytanie

Czy pracuje ktoś jako specjalista ds reklamacji w Krakowie? Jakie zarobki, godziny pracy itp?

Anonim
Były pracownik
@Milena

Pracowałam tam kilka lat, szczerze nie polecam. Praca bardzo stresująca, bardzo duża ilośc reklamacji na pracownika, dyrekcja ciągle straszyła zabraniem premii. Na rozmowie było miło, a później tylko gorzej. Ogólnie nie do wyrobienia, ciągle dzwonił telefon, trzeba było odbierać i obsługiwać klienta jednocześnie. Dyrekcja podejmowała decyzje o wymianie części dla Klienta z mebli na stanie salonu, a pózniej do pracowników pretensje o wysoką wartośc towarów na magazynie reklamacyjnym... Trzeba było na gwałtu rety dzwonić do producentów, żeby przysłali szybko elementy najlepiej za dwa dni, bo taka była decyzja Pani Dyrektor...

Anonim
Pracownik
@Anonim

Godziny pracy takie jak otwarcia salonu od 10-20, również w soboty i niedziele pracujące.

Wojciech
Inne
@Anonim

Za weekendy jest więcej płacone?

long
Były pracownik
@Wojciech

A gdzie tak masz

Ewa
Inne
@long

No nie wiem, w Kodeksie Pracy?

Dino
Pracownik
 Pytanie

Czy może mi ktoś powiedzieć coś więcej na temat pracy serwisanta w Agacie?

Ania
Inne

Dużo macie konfliktów ? W jaki sposób są rozwiązywane ?

Beata
Inne

Zamówiłam kolejną sofę z tego salonu. Zarówno pierwsza jak i druga spełniła oczekiwania. Odbiór z magazynu błyskawiczny. Omyłkowo przypisano do sofy instrukcję montażu z innego modelu. Sprawa została wyjaśniona jeszcze w tym samym dniu. Polecam współpracę.

3
Klaudia
Inne

Czy salon jest otwarty podczas pandemii?

Piotr
Były pracownik

W Agacie to jest wyzysk ludzi.Zabieraja premiera za dzień na rzadanie.A przecież czasem człowiek może zachorować.Pan prezes ma kasy w cholerne a w pandemi placi ochłapy.Moze kiedyś było tam dobrze.Ale teraz to wyzysk i tyranstwo w Agacie Krakow.Juz pomijając Panią u góry ktora skończyła studia a nie ma pojęcia jak rządzić salonem.Kpina.

Tymek
Inne

W takiej firmie podstawą jest sprzedaż bo to od tego wszystko zależy. Kto słabo pracuje to narzeka ale generalnie jest to dobry pracodawca.

Renata

Ludzie wystrzegajcie się safy cratovm821.A001szaryMetalik/lustro salon nie przymuje reklamacji na za malo odporne srobki na mocne szarpniecia DO TEGO NIE MA SZANS NA UZNANIE REKLAMACJI

1
Odeszła

Ogromny stres(usunięte przez administratora).Brak szacunku do pracowników . Charakter pracy już jest stresujący.co miesiąc indywidualny plan do wykonania .na dziale ciągle fochy koleżanek bo mam więcej to napewno nic nie robie w papierkach a rzeczy do robienia bardzo dużo.czasami nie można było oderwać się od tabelek do zrobienia przy chodzących klientach.odwiedziny były częste tajemniczego klienta co przy 60 % ankiety była nagana do akt.praca ogromny stres .zero organizacji pracy .sprzedawca powinien sprzedawać a nie wykonywać często bzdurne polecenia dyrekcji.zabieranie premi za byle co.praca sama z klientami ciekawa , sklep ładny ale reszta daremna.

7

Zostaw merytoryczną opinię o Salon Agata - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Salon Agata?

    Zobacz opinie na temat firmy Salon Agata tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Salon Agata?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Salon Agata?

    Kandydaci do pracy w Salon Agata napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Salon Agata
Przejdź do nowych opinii