logo DK MARKETING

DK MARKETING

Wrocław

Wywiadu udzieliła:
Natalia Sulik
Specjalista ds. HR DK MARKETING
Z wykształcenia pedagog, coach oraz specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi. Związana z branżą HR od 5 lat. Obecnie zajmuje stanowisko Specjalisty ds. HR.
DK MARKETING
Liczba pracowników: 80
Rok założenia: 2009
Adres:
ul. Ruska
50- 07 Wrocław
Branże:
  • Obsługa klienta - Call Center

Czym dokładnie zajmuje się firma DK Marketing?

Jesteśmy firmą zajmującą się szeroko pojętym marketingiem bezpośrednim (direct marketing), czyli krótko mówiąc budowaniem trwałych relacji z Klientem, wykorzystując do tego spersonalizowane komunikaty do konkretnych osób lub grup społecznych (np. organizacji, instytucji, firm itp.). Naszą firmę tworzy zespół zgranych, dynamicznych młodych osób, oferujemy także pracę dla studentów z Wrocławia w przyjaznych warunkach z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Dbając o najwyższą satysfakcję Klientów dostosowujemy środki przekazu, oferty i terminy dokładnie do ich preferencji. Dzięki temu budujemy długotrwałe relacje oparte na przyjaźni, wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu.
Jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego, wykorzystywanym w naszym Call Center, a zarazem podstawowym profilem działalności firmy, jest wszelkiego rodzaju telemarketing, wspomagany przez inne formy kontaktu. Kompetencje interpersonalne i doświadczenie branżowe naszego zespołu sprawiają, że jesteśmy chętni do dzielenia się naszymi umiejętnościami oraz podchodzimy do każdego – Klienta czy pracownika - indywidualnie.

Od kiedy firma działa na rynku?

Firma działa od 2009 roku, kiedy to powstał oddział we Wrocławiu. W związku z rozwojem  otworzyliśmy w tym roku dwa  kolejne oddziały w Wałbrzychu oraz Brzegu.

Jaki jest zakres Państwa usług?

Naszym głównym obszarem działalności jest badanie rynku, infolinia, livechat, sprzedaż inbound i outbound. Jesteśmy jednak otwarci na potrzeby klientów i dostosowujemy nasze możliwości oraz zakres usług.
 

Co uważają Państwo za największe osiągnięcie firmy?

Jednym z naszych największych sukcesów było otrzymanie miana „Najbardziej efektywnego Partnera 2013 roku”, które zostało nam przyznane przez sieć Play. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników zajmujemy co roku czołowe miejsca w rankingach partnerów dla których świadczymy usługi.
Celujemy wysoko, dlatego mamy nadzieję na uzyskanie wysokich wyników i satysfakcji z naszej pracy również w przyszłości.

A Państwa największe wyzwanie? Co stanowiło trudność w jego realizacji

Każde z wyzwań traktujmy poważnie, a spotykamy je na co dzień. W każdym miesiącu staramy się osiągać jak najwyższe wyniki i osiągać założone cele. Poświęcamy na to dużo pracy i zaangażowania.
Otwieranie nowych biur również wiąże się z wieloma wyzwaniami – musimy poznać otoczenie, powiadomić naszych potencjalnych pracowników, że otwieramy siedzibę w nowym mieście.
Wyzwaniami dla nas są także nowe projekty. Chętnie podejmujemy się nich i dajemy z siebie jak zwykle 200%.

   

Jak wygląda ścieżka kariery w DK Marketing?

Rozpoczynając pracę w DK Marketing każdy konsultant otwiera przed sobą możliwość zdobywania kolejnych szczebli kariery.
Stanowiska w obrębie Doradcy Klienta:
Młodszy Telefoniczny Doradca ds. Obsługi Klienta
Telefoniczny Doradca ds. Obsługi Klienta
Starszy Telefoniczny Doradca ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Każde wyższe stanowisko związane jest ze zdobywaniem większego doświadczenia oraz gratyfikacji finansowych.
 
Oprócz stanowisk związanych z pracą Doradcy Klienta rekrutujemy także na stanowiska wyższe.

Na wyższe stanowiska zatrudniają Państwo osoby obecnie pracujące w firmie czy spoza firmy?

Stawiamy na rozwój kompetencji naszych pracowników. Dlatego jeśli mamy wolny wakat na stanowiska wyższe, wtedy otwieramy rekrutację wewnętrzną.
Jeśli nie uda nam się wyłonić odpowiedniego kandydata w toku procesów wewnętrznych, wtedy uruchamiamy rekrutację zewnętrzną.
Wyjątek stanowi stanowisko Lidera, na które zawsze rekrutujemy osobę z wewnątrz firmy.

 

Jak często przeprowadzane są rekrutacje w firmie?

Wszystko zależy od okresu, poziomu rotacji oraz rozwoju firmy, a tym samym powstawania nowych wakatów.
Najczęściej prowadzone są rekrutacje na stanowiska Doradcy Klienta, gdyż mamy największą liczbę wakatów związanych właśnie z tym stanowiskiem. Uruchamiamy procesy rekrutacyjne średnio dwa razy w miesiącu.
Na różnego rodzaju stanowiska wyższego szczebla rekrutujemy średnio co kwartał.

Gdzie osoby zainteresowane odnajdą aktualne oferty pracy?

Aktualne oferty pracy znajdują się na znanych portalach z ogłoszeniami. Warto także zaglądać na naszą stronę internetową oraz fanpage’a , na którym można na bieżąco śledzić – co u nas słychać.
Chętnie spotykamy się także ze studentami podczas targów pracy. Ale nie jest to jedyna forma kontaktu z nami. Prowadzimy bowiem szkolenia na uczelniach wyższych z zakresu kompetencji miękkich. Dzięki temu studenci mogą nas lepiej poznać, dowiedzieć się na czym polega praca i przekonać się, że call center wcale nie jest takie straszne. :)

 

Jak przebiega przykładowy proces rekrutacji?

W przypadku rekrutacji do Obsługi Klienta należy przesłać CV na adres rekrutacja@dkmarketing.pl, lub poprzez portal ogłoszeniowy. Rekruter przeprowadza selekcję i następnie kontaktuje się z kandydatami. Przeprowadzana jest wstępna weryfikacja telefoniczna. Następnie wybrani kandydaci zostają zaproszeni na indywidualne spotkanie z rekruterem. Podczas niego zostają omówione warunki współpracy, rozwiewamy wszelkie wątpliwości kandydatów i chętnie odpowiadamy na pytania. Poznajemy także lepiej kandydata zadając mu pytania oraz prosimy o wykonanie zadania rekrutacyjnego. Po rozmowie kwalifikacyjnej kontaktujemy się z każdym z kandydatów i przekazujemy informację zwrotną –zarówno pozytywną jak i negatywną. W przypadku informacji pozytywnej zapraszamy na szkolenie, podczas którego przygotowujemy kandydata do rozpoczęcia pracy.
W przypadku rekrutacji na stanowiska wyższego szczebla zdarza się, że oprócz indywidualnej rozmowy kwalifikacyjnej zapraszamy kandydatów także na Assessment Center.

 

Czego szukacie u potencjalnych pracowników?

W związku z tym, że głównym  i najważniejszym zadaniem naszych Doradców jest rozmowa z klientem, stawiamy na wysoko rozwiniętą komunikatywność. Kandydaci, których zatrudniamy muszą także charakteryzować się dużą otwartością na klienta oraz umiejętnością prowadzenia negocjacji.
Mile widziane jest doświadczenie w sprzedaży, lub obsłudze klienta, natomiast nie jest wymagane.  Jeśli  kandydat nie ma doświadczenia, ale w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykaże się wysokimi umiejętnościami miękkimi, ma szansę na dołączenie do naszego zespołu.

Jak wyglądają pierwsze dni nowo zatrudnionej osoby?

Każda osoba, która rozpoczyna z nami współpracę jest zapraszana na szkolenie. Podczas 5 dni uczymy podstaw technik sprzedaży, produktu, a także pogłębiamy kompetencje miękkie.
Po szkoleniu każdy Doradca Klienta ma 2 tygodnie okresu wdrożenia. Jest to czas, który poświęcamy na gruntowne zapoznanie się ze specyfiką pracy. Pracownik może przez cały czas liczyć na pomoc ze strony Lidera, a także Trenera.

Jakie formy zatrudnienia oferujecie?

Oferujemy różne formy zatrudnienia zależnie od wykonywanej pracy – może być to umowa zlecenie, lub umowa o pracę.

A co z dodatkami, świadczeniami na rzecz pracowników, motywatorami?

Nasi Doradcy mają możliwość brania udziału w konkursach, a tym samym zdobywania dodatkowych nagród – gadżetów, bonów, sprzętu elektronicznego itp.
Każdy pracownik ma możliwość korzystania z Klubu Rozwoju. Jest to cykl certyfikowanych szkoleń, które podnoszą kompetencje miękkie.
Osoby z dobrymi wynikami korzystają z bezpłatnej prywatnej opieki medycznej, a także pakietu sportowego.
Ale nie samą pracą żyje człowiek – podczas przerw każdy może skorzystać ze strefy relaksu – pograć w piłkarzyki, czy napić się kawy.

Czego możemy życzyć Państwu na przyszłość?

Na pewno wysokich wyników i ciągłego zadowolenia z naszej pracy. Chcielibyśmy w dalszym ciągu rozwijać się i tworzyć zgrany zespół oparty na wzajemnej współpracy.  

 

Ostatnio dodane oferty pracy przez DK MARKETING
Telefoniczny Konsultant ds. przedłużania umów Play - wysoka stawka zobacz ofertę
Praca dla studentów - elastyczny grafik zobacz ofertę