Świetna firma. Szybka obsługa, duży zasób alternatywnych części i działających alternatywnych tonerów. Szczery, bezpośredni kontakt, normalna komunikacja. Moja rekomendacja.
polecam firmę, luz, bez zadęcia, życzliwe i ludzkie komunikowanie się z klientem, tak trzymać Konica-Minolta Łomianki!
Ludzie sympatyczni, z poczuciem humoru, uśmiechnięci. Jako klient czułem się zauważony, Punkt jest fachowy. Urządzenie kolorowe laserowe naprawiono mi szybko i bez problemów. Jeżeli chodzi o tonery, które były do wymiany zaproponowano mi nawet tańszy i droższy wybór. Ponieważ z usługi naprawy jestem zadowolony polecam ten punkt naprawczy drukarek. Jestem usatysfakcjonowany a drukarka działa znakomicie.
Wystawiam rekomendacje uczestnikowi współpracy komercyjnej jako profesjonalna obsługa terenowa naszych klientów w obszarze Unii Europejskiej.Serwis Konica-Minolta uważam za solidny, nie narzucający swojej polityki podwykonawczej, z pełną komunikacją managerską. Współpraca przedłużana wielokrotnie ze względu na sprawdzoną praktykę. Polecam Waldemar M./ S- IT support ======================================================================================================
Solidny serwis urządzeń Konica Minolta bizhub. Szybko otrzymaliśmy skuteczną naprawę aż 3 naszych drukarek kolorowych, za jednym przyjazdem technika serwisu. Inne serwisy z rejonu trójmiasta nie potrafiły naprawić skutecznie choć jednej drukarki, a jeden Pan, za pierwszym razem naprawił wszystkie. To jest serwis na piątkę z plusem!
Fatalna jakość obsługi klienta! Opinie sorzed kilku lat niewiele mają wspólnego z tym co tam dzieje się teraz. Uwaga na tą firmę jeśli nie chcecie mieć problemów!
Właśnie wróciłem z Warszawy (Łomianek) do Gdyni. Na spotkaniu Pański (wyjątkowy) oraz paru innych (usunięte przez administratora) przypadek prób wyłudzania usług sprzętu od firmy był podawany jako zjawisko, którego należy unikać. Przetrenowaliśmy jak postępować by nie tracić czasu na tzw (usunięte przez administratora) wyjątkowo roszczeniowo nastawionych do firm klientów. W/g mnie ma Pan dużo szczęścia, że Pański nr dostępowy, z którego napisał Pan opinię negatywną oczerniającą firmę na razie nie trafiła oskarżeniem prywatnym do Sadu. Pozostałych 2 (usunięte przez administratora) (z przed 2 lat / w tym jedna pani (usunięte przez administratora) z nagrań monitoringu biura) trafił na ławę sądową, Zostało skazanych,z kk, zapłaciło olbrzymie grzywny. A, nawiązki dla Stowarzyszenia z tego co się dowiedziałem ściąga komornik. Od paru ładnych lat obserwuję zespół franczyzobiorców serwisu, NIE wszyscy się nadają, a w zasadzie większość odpada na wstępie (nie nadaje się). Wymagania jakościowe by mieć prawdziwe wsparcie dość wąskie, wysokie, nietuzinkowo jak na polskie warunki ukierunkowane. Wiem, że frustracja nie załapania się do współpracy zależnej może boleć. Niestety wymagane wąskie predyspozycje nie każdemu muszą odpowiadać. Z tego co wiem zespół jest mały, rozsiany po całej Europie ale dosyć pewny. I tak ma być. Ja to doskonale rozumiem, ba podzielam i cieszę się. To samo dotyczy wzorców w obsłudze klienta. Nie każdy klient to klient godny uwagi, poświęcania czasu serwisu. Sęk w tym by go poznać (szybko rozszyfrować), skutecznie odsunąć,a nawet czasami polecić konkurencji. Jestem kontrahentem tego serwisu z Łomianek.już długo , szmat czasu. Nigdy nie spotkałem się z jakimiś negatywnymi zdarzeniami. Sprawy rzadkie ale z gatunku wyłudzeń klienckich (jak Pańska postawa, praktyka) lub firm współpracujących szybko obiegowo rozsyłane z rozwiązaniem do przedyskutowania w gronie. Pańska oczerniająca opinia,bez podania do wiedzy czytelnika szczegółów zdarzenia sam jest laurką dla Pana. Wystawił Pan sobie świadectwo wściekłego (usunięte przez administratora) Aż dziw bierze, że tacy ludzie, klienci się nadal zdarzają. Głupota rozbrajająco niewiarygodna. Ja polecam zespół serwisowy. Nie ma żadnych problemów we współpracy. Także zdalnej. Szczerość nie każdemu odpowiada ale jest wartością wyjątkową. Doceniają Ci dobrzy, wartościowi Klienci, współpracownicy terenowi. Wariaci i naciągacze nie maja czego szukać. Oczywiście polecam ten serwis i politykę samej firmy. Nietuzinkowy ale trwały, skuteczny.
zgadzam się, firma porządna i uczciwa, jak ktoś próbuje wyciągać z firmy i naciągać serwis na usługi za darmo potem wypisuje niestworzone głupoty i żaląc się jaki to nieszczęśliwy..Odebrałem porządną naprawę sprzętu minolty i zapłaciłem prawdziwymi pieniędzmi za prawdziwą usługę. wszystko jak należy. Uczciwie, bez wyciągania darmowych obiadków co część narodu uwielbia. Firmę od naprawy minolty polecam i polecać będę.
Świetna firma. Szybka obsługa, duży zasób alternatywnych części i działających alternatywnych tonerów. Szczery, bezpośredni kontakt, normalna komunikacja. Moja rekomendacja.
Uczciwy serwisant, skromny i fachowy. Przywrócił do życia moją starą kolorową Konikę gdy 4 innych mechaników z Gdańska, Gdyni i Olsztyna rozkładało ręce. Można naprawić i nie wydać milionów? Można! Tylko trza być inżynierem serwisu nie handlarzem nowych drukarek umiejącym tylko wciskać nowe drukarki co 2 lata na wymianę. Konika C220 po 3 latach postoju z niewiadomą usterką ożyła dzięki Panu Pawłowi Rogalewiczowi i zapewne będzie jeszcze długo działać u mnie. Klasa!
Krótko i zwięźle = polecam ten serwis drukarek, zaufanie, szacunek, normalne podejście do ludzi.
polecam firmę, luz, bez zadęcia, życzliwe i ludzkie komunikowanie się z klientem, tak trzymać Konica-Minolta Łomianki!
Pan właściciel to (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) ludzi na badziew a później olewa sprawę i miga się od pomocy w naprawie sprzętu! Firma na Google miała złe opinie w wyniku czego zmazał tam jej istnienie.
Niektórzy ludzie są tak rozbrajający, że aż śmieszni, niewiarygodni już na wstępie. Zamiast sprawdzić dopisują sobie głupoty że firma nie istnieje w google i na tej podstawie wyciągają jakieś tam daleko idące wnioski. Oczywiście to bzdura, Firma zmieniła adres biura..Automatycznie przepisała adres w googlach.. A, ten śmieszny człowiek zamiast sprawdzić dokładnie wypisuje głupoty. Bo co? Bo znowu, nie dostał czegoś za darmo? Oj ludzie, ludzie. Swoje frustracje wylewacie w internecie. Ale nic nie pozostaje bez konsekwencji. Tzw karma wraca, tylko dużo mądrzej/ sprytniej. ;-) JA polecam serwis. Tyle lat już współpracuję, same plusy. Choć fakt, szczerość firmy i uczciwość nie każdemu może odpowiadać. Na (usunięte przez administratora) próby wyłudzenia usług lub materiałów, sprzętu ostry i natychmiastowy sprzeciw. Tak trzymać Łomianki! Pozdrawiam
Jak widzę nie tylko ja jestem zadowolona. Jestem zadowolona bo parę lat żaden z dotychczasowych inżynierów serwisu nie był w stanie normalnie i bez ględzenia marketingowego że części nie ma, że łańcuchy dostaw są przerwane naprawić moją kolorową Konikę C220. Aż tu nagle pojawił się pan Paweł Rogalewicz z serwisu w Łomiankach i po 2 godzinach Konika ożyła. Bez milionów na wymianę połowy urządzenia, bez potrzeby wymiany na nowy sprzęt ma pierdylion monet, bez urabiania za plecami mojego informatyka i naciągania na kupno nowego sprzętu. Okazuje się, że można być fachowcem, a nie jakimś senior managerem i coś po prostu robić Szacunek i życzenie trwania jak najdłużej. Takie firmy jak ten serwis mają sens - są niezbędne dla funkcjonowania innych w symbiozie. Będę korzystała, polecała innym na forach, i w pracy. Jak wspomniałam polecam inżyniera serwisu w osobie pana Pawła Rogalewicza!
Widzę że większośc z was poleca jednak firme i pracownikow ;) Szkoda tylko ze wlasnie pracownicy siedzą cicho na temat pracy w firmie :( ktos opowie o warunkach? mozna liczyc na umowe o prace, albo wyzsza stawke niz najniższa krajowa?
Z dużą satysfakcją wystawiam rekomendację firmie obsługującej:Seruix Konica-Minolta Serwis woj Mazowieckie, Łomianki Warszawska 59. Od kiedy zawarliśmy z firmą Seruix Konica-Minolta Serwis współpracę w obsłudze technicznej drukarek i kolorowych kserokopiarek biura funkcjonują stabilnie i bezpieczne. Na wyróżnienie zasługuje niespotykana w Polsce praktyka wyjątkowej obsługi. Nadzwyczaj subtelnie i niepostrzeżenie nie rzucając się nadmiernie w oczy, nie przeszkadzając pracownikom, a jednocześnie i naszym klientom podpisującym w kancelariach poufne umowy, porozumienia, Zdarzyła się poważna awaria ksero kolorowego unieruchamiająca trwale sprzęt kancelarii. Aby nie komplikować pracy przywieziono nam zastępcze ksero. Poważnie uszkodzoną naprawiono i odwieziono w dogodnym nam terminie. Dostosowując się do naszych nietypowych: godzin pracy, dni, bedąc bardzo elastycznym technik serwisu za każdym razem stara się sprostać nawet przedziwnym prośbą. Praca w dni po godzinach, często niestety w nocy, do rana, dopinanie porozumień z kontrahentami nie stanowi dla technika serwisu Seruix Konica-Minolta problemu. Zawsze jest pod ręką, pod telefonem, gotowy. Dlatego rekomenduję firmę serwisową kserokopiarek Konica-Minolta wszystkim uczciwym właścicielom kancelarii, szefom firm, zarządzającym organizacją pracy sowich pracowników. Wartość dodana tak solidnego i nietuzinkowego serwisu kserokopiarek i drukarek Konica-Minolta niespotykana w Polsce, a rzadko nawet w Europie. Wiecie Państwo jak ciężko i trudno znaleźć dzisiaj prawdziwego Fachowca. Co dopiero uczciwego, a do tego tak nieszablonowego i dyspozycyjnego jak Seruix Konica-Minolta Serwis. Polecam!
Zleciłem im blachy temat do realizacji. Oczywiście firma nie wywiązała się z zamówienia. Negatyw za fatalną jakość obsługi klienta. Nawet telefonu nie odbierają już ode mnie.
Bardzo uczciwy serwis, fachowa wiedza, szybka reakcja. Piętka z plusem, polecam
Maja opinia o SERUIX z Łomianek = super firma!.???? Porządna firma, uczciwe podejście. Nie chcecie być naciągani przez autoryzowane korpo-serwisy korzystajcie z tej fachowej firmy z Łomianek. Miło i szczerze, serwisant można by rzec do bólu zaskakuje szczeroscią, po kolei i z szacunkiem. Szacunek dla klienta = bezcenne. Nie wiele można takich firm w Polsce znaleźć, oj niewiele. Dlatego wielki propsik! Serwis z solidnym rzemiosłem. ???? Polecamy (Edit)
Dokumenty źródłowe mówią, że firma funkcjonuje ale spokój na forum budzi wątpliwości.
Może ktoś ma wiedzę o ewentualnej pracy w firmie? Słyszałem dużo dobrego.
Porządna firma, bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Mogę polecić i polecam Seruix
Z tego co piszecie to przede wszystkich firma stawia na pracowników i dobrą atmosferę między nimi @M. powiedz skoro odpowiedzialność jest zbiorowa to jak rozdzielane są wpływy? Bo wątpię, żeby każdy miał taką samą stawkę
Przecież wyżej napisał ktoś już ja wół, każdy pracuje na swój rachunek ale w jednym zespole (marce), świetny układ, czysty i uczciwy. Serwis jest skuteczny, a to dla klienta jest najważniejsze, tyle
Potwierdzam, świetny układ, zero stresu, nieszablonowa praca i obsługa klientów! W Polsce jest bardzo, bardzo mało takich firm. Rekrutacji z tego co wiem nikt nie przeprowadza tak dla zasady lub co jakiś czas. To nie tak działa! Polacy są nauczeni totalnie bzdurnej pogoni za zmianą pracy, a to nie w tym rzecz. Polacy gonią jak szczury podkładając sobie nogi. Wynik? Połamane nogi, zniszczona firma, zero funkcjonujących zespołów.
Każdy kto chce należeć do całego europejskiego zespołu musi mieć zarejestrowaną swoją firmę, w Polsce działalność. Nawet w Słowenii mają swojego człowieka i działa aż po koniec Chorwacji i Bośni wyśmienicie. Wszystko dla marki,dla renomy ogółu. Każdy ma swój rachunek ale każdy odpowiada za zespół,pomaga, uzupełnia. Nie ma zmiłuj czy jakiś dąsów. Kto ma nowe doświadczenia (nietypowe) dzieli się z pozostałymi. Tak to w bardzo dużym skrócie działa. Nie ma takiej firmy w Polsce. Są podobne zespoły w Norwegii , ponoć w Szwecji. Jakoś nieźle działa ;-) Dzięki temu Xero.com.pl ma doświadczenie, możliwości, potencjał, skuteczność, brak ciśnienia i w miarę niskie koszty (na pewno mniejsze niż tzw.korpo) :-)
Czyli w Seruix Paweł Rogalewicz pracujesz na podstawie własnej działalności gospodarczej, tak? Czy pracodawca zapewnia Ci dodatek do faktury na pokrycie zobowiązań z ZUS czy może pensja jest na tyle wystarczająca, że te koszty są płacone przez pracowników - wykonawców usług?
Nie polecam.(usunięte przez administratora)
He, he, Jestem kontrahentem tej firmy od wielu lat i myślę, że Twój wpis to pewnie głupota konkurencji lub złośliwość bo być może nie otrzymałeś czegoś za darmo lub nie ulegli twoim wymuszeniom. Więc mam nadzieję, że masz równie dużo takiej odwagi i oleju w głowie żeby odpowiadać cywilnie (odszkodowania) oraz karnie za oczernianie (Internet nie jest anonimowy!) Dodam, że jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Seruix, a trwa już bardzo długo. Rzetelna firma, uczciwa współpraca, zdrowe podejście.
Jakiś frustrowany ludzik zapewne. No cóż. Jak się nie ma w głowie, w sercu jest się często złośliwym kanalią. I takie rzeczy sadzi. A, za darmo nikt niczego nie rozdaje, nigdzie! Zdarzają się klienci z wybujałym, roszczeniowym ego. Wysyłani są do konkurencji.
Witam Panią Proszę o dowody! Ostrzegam, że jeżeli nie przedstawi Pani prawdziwych i rzetelnych dowodów w ciągu 3 dni na piśmie zmuszony będę wystąpić z wnioskiem do Rejonowej Komendy Policji o ściganie przestępstwa na mocy KK. Wystąpić z roszczeniem odszkodowawczym. Oczernianie i pisanie nieprawdy jest karalne., ponosi za sobą konkretne, wymierne konsekwencje. Z poważaniem PR.
Świetna atmosfera bo każdy kto wchodzi we współpracę robi sam na swój rachunek. Jesteś szczery i uczciwy masz satysfakcję i sukcesy. Dobre rozeznanie, dobrze ułożony serwis, dobra organizacja i życzliwa atmosfera. Natomiast jedno jest pewne i sprawdzone. Jak jesteś lawirant, oszukaniec czy działasz dwulicowo wylatujesz z roszczeniem odszkodowawczym za przynoszenie wstydu, wizerunku zespołu. Nie działaj na szkodę marki którą reprezentujesz a będzie ok. Dwóch agentów już poniosło srogie konsekwencje. Jeden działał równolegle dla konkurencji, drugi to prostak, przeklinał w otoczeniu, oszukiwał, cwaniakował. To się doigrał. Także polecam robotę z nimi ale na legalu i uczciwie. Pozdrawiam
@E., rozumiem, że pracujesz w Seruix Paweł Rogalewicz, skoro wypowiadasz się w wątku dotyczącym tego pracodawcy. Czy mógłbyś napisać coś o atmosferze pracy w tym miejscu? @Tonik, a Ty jesteś zainteresowany pracą w Seruix Paweł Rogalewicz? Składałeś już swoje CV? Co jeszcze możecie powiedzieć o tym pracodawcy?
Słyszałem, że Seruix Paweł Rogalewiczto świetny pracodawca. Możecie coś podpowiedzieć jak się tu pracuje? Tak dawno nikt nie pisał a chciałbym aplikować
Nie maż po co chyba aplikować. Będą chcieli sami cię znajdą. To nie korporacja mieląca i wypluwająca pracowników dla zasady. To normalna firma. Troszkę nieszablonowa ale skuteczna.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Seruix Paweł Rogalewicz?
Zobacz opinie na temat firmy Seruix Paweł Rogalewicz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Seruix Paweł Rogalewicz?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!