Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Przyszłam na szkolenie wszystko fajnie, pięknie 1,2 dzień szkolenia wszystko się odbyło. Wiadomo jak to świeżak, nie mający żadnego doświadczenia w call center pełna energi, zmotywowana, chciałam się pokazać z jak najlepszej strony. I się udało pierwsza rozmowa już sprzedażowa, kierowniczka oczywiście pomagała przez 2 dni potem za przeproszeniem radź sobie sam człowieku i pytaj obok ludzi co masz zaznaczyć... żałosne jak na taką osobę zatrudniającą przez dwa dni wszystko okej a potem już za przeproszeniem w (usunięte przez administratora) to ma. Okej rozumiem ma też swoje rzeczy do zrobienia, ale wychodzić co godzinę na fajeczkę to jest czas :) Co jakiś czas przychodziła kierowniczka i zaglądała dawała wskazówki ( hmm tylko szkoda, że to w taki sposób). Niejednokrotnie zostawałam upominana co ja to nie robię, źle statusy są! Ah tragedia.. System naliczania jest beznadziejny , premie bardzo słabe nie jesteśmy robotami co mają ciągle klikać jedno i to samo... Coaching, spotkania wpływają na obniżanie premi, nawet głupie zawołanie kierowniczki "chodź na chwilę " trwa 10-30 minut... gdzie już praktycznie przerwy się nie ma później przez cały dzień. Głupie wysyłanie do domu kogoś, bo komuś się nie udaje jest żałosne. Zamiast siąść i powiedzieć co się dzieje? Wszystko wporządku? Mają to gdzieś byle im się statystyki liczą. Człowiek źle się czuje nie wyślą go do domu, ani żeby wziął wolne. Od razu się im nie podoba to, że człowiek chce wziąć wolne, chorobowe czy też pozałatwiać sprawy. A wielce elastyczne godziny pracy, (usunięte przez administratora) prawda. Od 7:30-15:30 to jak człowiek ma coś załatwić skoro wszystko jest prawie zamknięte ... Inni pracownicy jak z nimi rozmawiałam i to pracują ponad 3 lata też są oburzeni.. nic dziwnego totalna porażka. A najlepiej jak ktoś nowy przyjdzie i dają obok pracownika, który krótko pracuje ale ogarnia to musi mu pomagać. Za to ten człowiek nie ma więcej płacone, a jeszcze mu premia spada!!! Bo musi komuś tłumaczyć co jest 5 a co 10! A czepianie się co do godzin to też istna porażka "Masz pełne 8h?" Haha jak mam mieć skoro wołają to najlepiej wyłączać system, czy też komputer się zwiesi, popsuje... trzeba by było odrabiać te godziny ... Z nowymi pracownikami nie przyjdzie porozmawiać jak z innymi którzy pracują już jakiś czas . Śmieszki heheszki co to ma być? Rozumiem pośmiać się itd, ale to ze wszystkimi a nie kogoś się bardziej lubi, a kogoś nie.. Na stronie niby tyle tytułów, nagród mają a jakoś się nie pochwalili zdjęciami na stronie ...Istna porażka, cyrk na kółkach ogólnie są poebani. Nigdy nie wrócę do tej firmy i nie będę jej polecać. Kierowniczka w szpilkach (usunięte przez administratora) jak glupia cycki do przodu ???????? mysli ze jest gwiazda ale porno a nie biznesu
A w soboty też jest praca czy tylko pon-pt? Te 6 godzin wybierasz sobie od której do które czy na miesiąc wcześniej ustawiają ci grafik i pracujesz o różnych porach?
Czy firma Simio Polska Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
A te szkolenie nowego pracownika jest płatne i ile ono trwa? Ktoś pisał, że umowę o pracę dostają tylko pracownicy z długim stażem, a Ty jaką miałeś? No i co to znaczy, że wydzwonisz resztki bazy i się pożegnasz, czyli potrafią po jednym dniu zwolnić, jeżeli nic się nie wydzwoniło i nie sprzedało?
Często przewija się temat zarobków, natomiast nikt konkretnie się nie wypowiedział na ich temat. W takim razie jakiego miesięcznego wynagrodzenia można się spodziewać? Samo napisanie że mało, niestety niewiele tłumaczy.
Tego nie da się sprecyzować, masz 22,8 na godzinę ale czas pracy jest rożny, kierownicy wysyłają do domu jak nie masz dużo sztuk i wtedy nie masz płacone a na premie nie masz co liczyć czas rozmów się liczy do niej a jak klient ci się rozłącza po 10 min wyzwisk w twoja stronę itd to ma dość wiec dobrego czasu nie zrobisz
Wypłata na czas z tego co tu pisze ktoś, ale już o wysokości nic nie wiadomo. 5 lat temu w ogłoszeniach też nie podawali. W ogóle zero informacji w Internecie. Ile teraz zarabia Doradca ds. telesprzedaży klient indywidualny - biznesowy?
Pracowałam w Gliwicach na projekcie biznesowym z Tmobile. Praca jak to praca raz lepiej raz gorzej ale premie czy wypłaty zawsze otrzymałam na czas. Pozdrawiam ekipę z 2019 roku i przystojnego kierownika - bardzo w porządku gość!
Czy firma Simio Polska Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
nie warto uwierz... za tą samą pracę (leady) możesz mieć 1k premii co miesiąc ze stałą stawką 20zl/h bez wyrzucania z miejsca pracy jeżeli nie masz wyników, w simio nie ma możliwości rozwoju, pracuje zdalnie blisko rok, jestem koordynatorem mniejszego zespołu, płaca w simio to żenada a progi premiowe nieosiągalne, premie dostaje się u mnie za każdego leada i tak to POWINNO wyglądać :))
A gdzie jest tak dobrze? Zdradź nazwę firmy, chętnie zaaplikuję. Pracowałaś wcześniej w Simio skoro masz porównanie?
zastanawiam się czy to pytanie zadała osoba zainteresowana czy któryś z kierowników simio, żeby mnie podważyć XD
Serio tak myślisz?XD A po co mieliby to robić? Może podrzuć jej kontakt do siebie, chyba że uważasz, że to się przedawniło już? :(
pewnie, że się nie przedawniło, właśnie szukam kogoś do pracy u nas :) odpowiedzi nie było więc chyba miałem rację :) mam swoje podstawy, żeby tak myśleć, wystarczy popatrzeć na opinie :D
w Simio? był jeden w porządku kierownik, ale nie płacą odpowiednio, za wykonaną pracę, i pokażcie mi drugie takie miejsce pracy, w którym wysyłają cię do domu jak nie masz wyniku, nie polecam chyba że ktoś myśli o tym jako o chwilowej pracy, u mnie tak właśnie (na szczęście) było.
nie, nie zwalniają, ale wysyłają do domu, "żeby inni mogli się wykazać". Kompletny bezsens...
chyba nie rozumiem twojej wypowiedzi, to wysylanie do domu to jako bezplatny urlop czy po prostu inne okreslenie zwolnienia?
na bezpłatny urlop, jak sama to określiłaś, poza tym ten temat był przerabiany kilka razy w opiniach o Simio, warto sprawdzić resztę ;)
Co ty mówisz, serio? I ludzie na to przystają? Przeciez w taki sposob malo realne, zeby wyszedl komus caly etat...
Ja zostawiam bardzo chętnie, bo liczę, że napiszesz wprost i konkretnie, ile miałeś stawki podstawowej w S. Może także wysokość premii, jeśli wgl były...Podałeś je, ale u nowego pracodawcy, ale tutaj o S chodzi :) No i na pewno rozumiesz, że pytam, aby nie władować się w inflacji na niezbyt warunki:3
Firma Simio Polska Sp. Z o.o. Niczego nie finansuje, na szkolenia przychodzisz charytatywnie, nie wiedząc, czy w ogóle zostanie się przyjętym
Nie organizują żadnych szkoleń, masz „szkolenie” jednodniowe jak się zatrudnisz ale nie wlicza się ono w twoja wypłatę
No coś ty, podczas szkolenia nawet nie wiesz czy jesteś przyjęty. A nawet jezeli podpiszesz umowe to się nie ciesz - jesli podpisujesz ją pod koniec miesiąca, jest duże prawdopodobieństwo ze zostałeś przyjęty na wydzwonienie resztki bazy i się pożegnasz
A te szkolenie nowego pracownika jest płatne i ile ono trwa? Ktoś pisał, że umowę o pracę dostają tylko pracownicy z długim stażem, a Ty jaką miałeś? No i co to znaczy, że wydzwonisz resztki bazy i się pożegnasz, czyli potrafią po jednym dniu zwolnić, jeżeli nic się nie wydzwoniło i nie sprzedało?
W tej branży da się zarobić dużo więcej, ja akurat trafiłem na spoko zespół spoko ludzi, co nie zmienia faktu, że za tą samą prace można zarobić nawet 4k, system premiowy to (usunięte przez administratora) maksymalna premia jest do osiągnięcia, ale dla robotów, gdzie w innych firmach premie dostaje się za każdego leada :D na początek przygody można spróbować, bo czemu nie, ale można zarobić dużo więcej siedząc w domu
Hej, możesz wytłumaczyć po krótce w jaki sposób można zarobić tyle samo lub lepiej będąc w domu? Byłbym wdzięczny za jakieś kontakty bądź drogowskazy ;) Z góry dzięki
Kilka pytań dot. mojej osoby. Gadanie o niczym. Ogólnie gdyby na tą rozmowę przyszła koza to też by dostała tą robote:)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Pracowałam w Simio jakiś czas temu. Zarobki są zależne od tego ile czasu jesteś zalogowany, choć i tak z tym też były różne problemy. Komputery się często psuły, brakowało normalnych słuchawek. Kiedy kończyły się leady to dzwoniło się 30 raz do tej samej osoby. Kiedy klient pytał Cię skąd masz do niego numer to trzeba było wyrecytować formułkę przygotowaną przez firmę. Prawdą jest to, że jeśli nie masz wyników to wysyłają Cię szybciej do domu. Pracowałam tam kilka miesięcy i premii nie widziałam na oczy. Umowę o pracę mają pracownicy, którzy pracują już długo. Jeśli Ci nie idzie i nie sprzedajesz masz rozmowy z kierowniczką, która Cię jeszcze bardziej stresuje, bo stosuje wobec Ciebie motywujące gadki, które i tak nic nie wnoszą, a powodują jedynie frustrację (nie każdy kierownik tam pracujący taki był). Dużo zależy też od tego na jaki projekt trafisz. Pamiętam, że na początku mi nawet szło, choć nie miałam żadnego doświadczenia. Wtedy czułam aprobatę kierowniczki a jak już potem szło mi trochę gorzej to zaczynałam odczuwać w stosunku do mnie niechęć i krzywe spojrzenia. Często sprzedajesz wbrew własnemu sumieniu, do tego stopnia, że nie mogłam spojrzeć w lustro. Wynagrodzenie jest różne, jeśli coś się nie zgadza z wypłatą i zapytasz o premię to wywiną kota ogonem :) Każą stosować techniki manipulacyjne żeby robić wyniki, wprowadzanie klientów w błąd i nawijanie makaronu na uszy to codzienność. Rozmowy są ściśle kontrolowane i na bieżąco odsłuchiwane. Jedyną kierowniczką, która była bardzo w porządku jest M, którą serdecznie pozdrawiam, bo ona była jedyną, normalną spośród wszystkich nadąsanych kierowników. Jedyny plus w tej firmie to ludzie, którzy tworzą zespoły. Zostałam tam miło przyjęta i każdy z współpracowników dodawał mi otuchy. Więc reasumując - z plusów to fajna ekipa i atmosfera, współpracownicy starają się żeby każdy czuł się tam dobrze. Firma organizuje również integrację dla pracowników. Czasami organizowane są różne konkursy za wyniki lub dni tematyczne. Na plus również warunki pracy, biuro jest klimatyzowane, jest ciągły dostęp do wody. To jedyne plusy, które tam dostrzegłam, cała reszta to pomyłka i nigdy bym tam nie wróciła.
Ja Ci ze swojej strony dziękuję, że tak szczegółowo opisałaś swoje doświadczenia. Napisałaś na początku, że premii nie widziałaś na oczy. Pytałaś z jakiego powodu skoro spełniłaś przesłanki, aby ją dostać? Też tchnęłaś trochę we mnie nadzieję, że jednak są osoby, które umowę o pracę dostają. Te techniki manipulacyjne, które pracownicy mają narzucone z góry, aby stosować to sa organizowane jakieś kursy i szkolenia z tego zagadnienia przed samym zatrudnieniem? No i nie podałaś w sumie bez premii, ile tam można zarobić. Uzupełnisz tę lukę?
Przyszłam na szkolenie wszystko fajnie, pięknie 1,2 dzień szkolenia wszystko się odbyło. Wiadomo jak to świeżak, nie mający żadnego doświadczenia w call center pełna energi, zmotywowana, chciałam się pokazać z jak najlepszej strony. I się udało pierwsza rozmowa już sprzedażowa, kierowniczka oczywiście pomagała przez 2 dni potem za przeproszeniem radź sobie sam człowieku i pytaj obok ludzi co masz zaznaczyć... żałosne jak na taką osobę zatrudniającą przez dwa dni wszystko okej a potem już za przeproszeniem w (usunięte przez administratora) to ma. Okej rozumiem ma też swoje rzeczy do zrobienia, ale wychodzić co godzinę na fajeczkę to jest czas :) Co jakiś czas przychodziła kierowniczka i zaglądała dawała wskazówki ( hmm tylko szkoda, że to w taki sposób). Niejednokrotnie zostawałam upominana co ja to nie robię, źle statusy są! Ah tragedia.. System naliczania jest beznadziejny , premie bardzo słabe nie jesteśmy robotami co mają ciągle klikać jedno i to samo... Coaching, spotkania wpływają na obniżanie premi, nawet głupie zawołanie kierowniczki "chodź na chwilę " trwa 10-30 minut... gdzie już praktycznie przerwy się nie ma później przez cały dzień. Głupie wysyłanie do domu kogoś, bo komuś się nie udaje jest żałosne. Zamiast siąść i powiedzieć co się dzieje? Wszystko wporządku? Mają to gdzieś byle im się statystyki liczą. Człowiek źle się czuje nie wyślą go do domu, ani żeby wziął wolne. Od razu się im nie podoba to, że człowiek chce wziąć wolne, chorobowe czy też pozałatwiać sprawy. A wielce elastyczne godziny pracy, (usunięte przez administratora) prawda. Od 7:30-15:30 to jak człowiek ma coś załatwić skoro wszystko jest prawie zamknięte ... Inni pracownicy jak z nimi rozmawiałam i to pracują ponad 3 lata też są oburzeni.. nic dziwnego totalna porażka. A najlepiej jak ktoś nowy przyjdzie i dają obok pracownika, który krótko pracuje ale ogarnia to musi mu pomagać. Za to ten człowiek nie ma więcej płacone, a jeszcze mu premia spada!!! Bo musi komuś tłumaczyć co jest 5 a co 10! A czepianie się co do godzin to też istna porażka "Masz pełne 8h?" Haha jak mam mieć skoro wołają to najlepiej wyłączać system, czy też komputer się zwiesi, popsuje... trzeba by było odrabiać te godziny ... Z nowymi pracownikami nie przyjdzie porozmawiać jak z innymi którzy pracują już jakiś czas . Śmieszki heheszki co to ma być? Rozumiem pośmiać się itd, ale to ze wszystkimi a nie kogoś się bardziej lubi, a kogoś nie.. Na stronie niby tyle tytułów, nagród mają a jakoś się nie pochwalili zdjęciami na stronie ...Istna porażka, cyrk na kółkach ogólnie są poebani. Nigdy nie wrócę do tej firmy i nie będę jej polecać. Kierowniczka w szpilkach (usunięte przez administratora) jak glupia cycki do przodu ???????? mysli ze jest gwiazda ale porno a nie biznesu
Hej a mogę się dowiedzieć ile mniej więcej może zarobić na pierwszy miesiąc taki świeżak np bez premii. Jestem już umówioną na wizytę w tej firmie ale po opiniach nie wiem co mam myśleć
Mam taką samą sytuację, nie wiem czego się spodziewać mam mieszane uczucia po tym co przeczytałam, bo jednak są to dość mocne argumenty. :/
Tylko opinia sprzed roku to może nieaktualna? A kiedy masz tam iść, bo ciekawa w sumie jestem tak to aktualnie wygląda
Ogłoszenie to ściema. Fakt dużo obiecują mało jest realnych rzeczy w tym ogłoszeniu o pracę. A kierowniczka chce żeby człowiek był po 8h zalogowany Bo... oni dostają od wydawnictwa pieniążki za frekwencję pracownika. Znalazłam ogłoszenie bezpośrednio pod wydawnictwem i oprócz wyższej stawki za godzinę dają dodatkowo do 500 zł za to że ktoś chodzi cały miesiąc i jest po 8h Wiec sprawa jest już jasna czemu takie jest ciśnienie aby pracownik był. Pracownik ma być ale na pomoc kierownika liczyć nie może. Gdyby się kierownictwo lepiej skupiało na nowych pracownikach dokładnie im tłumaczyło to by Pani kierownik nie musiała poprawiać później błędów. No ale po co się skupić na zadaniach skoro ktoś może odwalić robotę a pani kierownik może strzelać fochy. Pozdrowienia Żory!
Czyli nici z elastycznych godzin pracy. Czemu kierownik nie chce pomagać jak pracownik ma jakiś problem? Każdego nowego rzucają na głęboką wodę bez żadnego wdrożenia? Ty też tak miałaś?
Szkolenie teoretyczne u mnie trwało trzy dni a potem podpisałem umowę, moim zdaniem to w zupełności wystarczyło bo w sumie wszystkie informacje zostały przekazane a dodatkowo wszystko jest zapisane na kartce, więc wystarczy czytać (z czasem i tak już naturalnie przychodzi rozmowa i każdy rozmawia z klientami bardziej po swojemu). Spoko było to, że przez pierwszy tydzień nie musiałem pracować w pełnym wymiarze godzin bo przynajmniej można się było na spokojnie wdrożyć a i tak pracuje po 6h bo tak wolę ;) Czasami odbieralność jest słaba, ale po pracy w innych CC wiem, że wszędzie to tak wygląda więc nic nadzwyczajnego w tym nie widzę, przynajmniej można chwilę odpocząć, pogadać i się pośmiać na sali :D Ekipa jest spoko, zawsze ktoś mi pomógł jak tego potrzebowałem. Kasa mogłaby być większa, ale za taką pracę, przy 6h dziennie, ponad 3tys na rękę samej podstawy jak jest się studentem, do tego jakaś premia raz mniejsza raz większa to i tak całkiem spoko opcja. Reasumując, idealnie nie jest, ale narzekać zbytnio też nie mogę.
sory ale głupoty (usunięte przez administratora)w 2019 roku to keirownik mial lekko 3 netto na rękę. widac ze to ktoś z kato pisał ' z góry' śmiech
W 2019 podstawa była niższa to chyba logiczne. Przy przepracowanych 22 dniach - 22 x 6godzin =132 x 22,80zł = 3009,6zł podstawy, prosta matematyka. Jak ktoś nie jest studentem to wiadomo, że będzie mniej na rękę bo wtedy ma odciągane składki i podatek
A w soboty też jest praca czy tylko pon-pt? Te 6 godzin wybierasz sobie od której do które czy na miesiąc wcześniej ustawiają ci grafik i pracujesz o różnych porach?
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Simio Polska Sp. z o.o.?
Żadnych konkretnych, kierownicy na rozmowie jedzą kanapki albo pala wiec nie masz się czego stresować. Do tego największy (usunięte przez administratora) by został przyjęty, sami kierownicy nie maja żadnego wykształcenia w wykonywanym zawodzie a nawet zwątpię ze maja jakiekolwiek doświadczenie jeżeli potrafią napisać „ówaga”
Ja miałam rozmowę w formie online, najpierw było parę pytań (niektóre łatwiejsze, niektóre trudne, ale dało się z tego wybrnąć), potem o warunkach pracy, jakoś sprawnie i miło to wszystko wyglądało w moim przypadku. Z tego co wiem sporo osób które pracują już od paru miesięcy tez miało rozmowy w formie online, więc jeżeli było tak jak piszesz to chyba trafiłaś/eś na wyjątkowo dziwną sytuacje :D
Hej, a pamiętasz może te pytania? :) I jakie warunki przedstawiła ci firma? Tyle tu różnych od siebie opinii, że nie wiem już w co wierzyć :P Co do tej rozmowy jeszcze, to piszesz, że nie ma się czego bać?
Często przewija się temat zarobków, natomiast nikt konkretnie się nie wypowiedział na ich temat. W takim razie jakiego miesięcznego wynagrodzenia można się spodziewać? Samo napisanie że mało, niestety niewiele tłumaczy.
Kwestia wynagrodzenia jest bardzo chwiejna, na pewno nie mozesz liczyc sie ze stałym zarobkiem kazdego miesiaca. Raz dostaniesz wiecej, raz mniej niestety. Wynika to z tego, że musisz miec wynik, żeby nie wychodzic wczesniej do domu, bo jak go nie masz, to po 4 godzinach masz czas wolny dla siebie, ale nikt Ci za to nie placi. Stawke masz podstawowa, czyli 22,80. Premie sa rozne w zaleznosci od projektu, ale zeby je wyrobic to naprawde musisz miec wynik, bo inaczej kicha. Dodatkowo system ciula na godzinach i nawet jak bedziesz wczesniej w pracy to rzadko sie zdarza, zebys miala pelne 6h... Dlatego najlepiej kazde sciecie systemu czy zawieszenie kompa spisywac sobie i doliczac te minuty do czasu pracy samodzielnie, zeby pod koniec miesiaca moc sie o to upominac, bo nie jest Twoja wina, ze komputer sie scina, a w dodatku wlacza ponownie dobre kilka minut.
To trochę problematyczne, aby tak każdą minutę spisywać. Myślałem, że tam nieco elastyczniej do tego podchodzą. Pisał tu ktoś w wątku, że na niektórych stanowiskach jest praca zdalna. Dalej można zdalnie robić, czy już stacjonarnie?
Niestety zmienił się system i liczy czas pracy gorzej niż poprzednia wersja. Na maile pracownikow, ktorzy chca wyjasnien gdzie te minuty sie podziewaja i znikaja dostajesz oschla odpowiedz, ze system dziala tak jak powinien i sugeruja, ze to Ty po prostu lecisz w kulki, w ogole nie majac na uwadze, ze kompy nie sa super i sie na przyklad scinaja. Opcja pracy zdalnej jest dostepna, ale najpierw musisz troche popracowac stacjonarnie, zeby wiedzieli czy sie nadajesz czy nie i mogli Ci zaufac jako pracownikowi.
Tego nie da się sprecyzować, masz 22,8 na godzinę ale czas pracy jest rożny, kierownicy wysyłają do domu jak nie masz dużo sztuk i wtedy nie masz płacone a na premie nie masz co liczyć czas rozmów się liczy do niej a jak klient ci się rozłącza po 10 min wyzwisk w twoja stronę itd to ma dość wiec dobrego czasu nie zrobisz
Więc tak, Po pierwsze, jeśli chcesz pracować i zarabiać minimalną krajową i mieć zabierane z premii za każda reklamacje 100 zł, to ta praca jest idealna dla ciebie! Również możesz trafić na projekt w którym kierowniczką jest Pani Ł. i wtedy to już masz ciągle pod górkę. Jeśli jesteś nowy to wiedz, że Pani Ł. obgaduje cię czy to przez telefon z innymi kierownikami czy też z innymi pracownikami już w wersji stacjonarnej :) Jeśli jesteś nowy/nowa i widzisz, że ci nie idzie i zastanawiasz się czy będzie lepiej w następnym miesiącu to wiedz, że następnego miesiąca nie doczekasz! Jesteś tam potrzebny tylko do wydzwonienia bazy, później się pożegnamy. Myślisz, że to będzie twoja praca na stałe? To pragnę cię poinformować, że np. Na projekcie „WiP” umowę o prace ma aż jedna osoba, a jak ostatnio ktoś się zapytał o umowę o pracę to niestety, nawet nie chce cytować tych słów które Pani kierownik powiedziała ;) Pewnie Widzisz te zdjęcia na fb Simio, każdy uśmiechnięty i zadowolony, owszem gdyż robią zdjęcia właśnie dla tego byś myślał, że jest super. Jest tam taka rotacja pracowników, że muszą jakoś tych nowych przyciągnąć. Jeśli nie wierzysz to sprawdź i możesz się podzielić swoją opiną.
Czemu za reklamacje zabierają stówę? To jest wpisane w umowę i każdy pracownik jest poinformowany o takich karach finansowych? Wspomniałeś że jest minimalna ale też premia. Jak uda się ją zachować całą to ile wynosi?
Czemu? Bo jesteś na zleceniu i mogą wszystko! XD Jesteś o tym informowanym ale w momencie kiedy właśnie wpadła twoja reklamacja, w umowach nic nie ma o karach za reklamacje, są tylko za niezgłoszenie dnia wolnego :) na premie ma tak naprawdę wpływ wszystko co robisz w tej firmie, ile ci zajmuje praca itd wszystko przeliczane przez mnożnik, ale nie wierz w premie typu 1000+
No to w sumie jasne. Człowiek na zleceniu niestety ma mniejsze prawa. W ogóle to osobom na umowie takiej właśnie przysługują w tej firmie jakieś urlopy? Bo o nich napisałeś to też wolę dopytać. A no i wiesz, jak długo na początku na umowę zlecenie i czy później szansa przejścia na umowę o prace jest duża? Troszkę pytań ale szukam pracy i dobrze pewne rzeczy ustalić, aby zaskoczenia nie było.
Oczywiście, że jest szansa na umowę o pracę. Większość pracowników pracujących trochę dłużej posiada umowę o pracę lub są to np studenci i z ich wyboru wolą umowę zlecenie - więcęj "na rękę". Urlopy na umowie zlecenie - są oczywiście bezpłatne jak to na każdej umowie zlecenie a w moim przypadku wystarczy dogadać "urlop" z kierownikiem :) Nie sugeruj się tymi opiniami bo ja jak je czytam to..
Umowa o prace? Mają ją tylko kierownicy, a jak zapytasz tylko o umowę o prace to kierownik cię wyśmieje. Nie mydlcie oczu ludzia
Witam. Pracowałam w simio przeszło 2 tygodnie nie polecam tej pracy. Z ludzi robią głupków ciągle się czegoś czepiają, jak źle coś powiesz od razu masz rozmowę z kierowniczką. Wysyłają cię do domu, bo niby nie potrafisz rozmawiać z klientami i każą ci iść do domu żebyś nauczył się wszystkiego co dostałeś na kartce od a do z. Niestety nie masz zapłacone za te godziny gdzie zostajesz wysyłany do domu. Ciągle im coś nie pasuje, stoją nad tobą jak rozmawiasz z klientem i wywierają na ciebie presję. Naprawdę jeśli ktoś chcę pracować w tej firmie za najniższą krajową i jeszcze nie mieć płacone za 8 godzin to proszę bardzo. W życiu już tam nie wrócę totalna porażka z tą firmą
Na jakie wsparcie w Simio Polska Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Chyba nie jako nowa osoba, bo nikt w ciąży nie idzie do nowej pracy, tylko jako osoba, która chce wiedzieć jak zostanie potraktowana, jeśli przyjdzie tu do pracy i będąc już pracownikiem zajdzie w ciążę :0 Tak trudno się domyślić, o co chodzi? No więc jak już wiesz to jaka jest odpowiedź?
Kodeks pracy obowiązuje jak masz UoP, a w tej firmie o to cięzko, bo dostajesz zleceniówkę... Możesz po kilku miesiącach się starać o UoP, ale musisz miec wyniki. Dodatkowo dadza Ci raczej 3/4 etatu, a jak dostaniesz cały to licz sie z tym, ze jak bedzie jakies wolne, bo cos sie wylozy na projekcie, to Cię wyslą na bezplatny urlop zamiast normalnie zaplacic. Takze nie polecam Ci sie tam pakowac, jak myslisz o ciazy.
Dawać wypłatę
Posługują się (usunięte przez administratora)danymi osobowymi i wydzwaniają do ludzi z marketingiem. (usunięte przez administratora) Na plus - pani, która dzwoniła była uprzejma i udzielała odpowiedzi na zadane pytania.
Panie Piotrze, zapewniamy, że wszystkie nasze bazy są pozyskane legalnie i zgodnie z prawem. Pana wpis jest pomówieniem i godzi w dobre imię naszej firmy. Bez względu na Pana podejrzenia, pisanie takich rzeczy bez wcześniejszej weryfikacji jest niedopuszczalne. Należało w pierwszej kolejności skontaktować się z firmą i poprosić o wyjaśnienie sytuacji. Wszystkie dane kontaktowe są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce „kontakt”. Jeżeli ma Pan jakieś pytanie co do sposobu pozyskania Pana numeru telefonu proszę o wiadomość na adres mailowy iodo@simiopolska.pl
Nie polecam, pracowałem przez 3 tygodnie i mogę szczerze powiedzieć, że lepiej ludzi w obozach pracy traktują niż pracownika, kadra kierownicza do zmiany, sposób myślenia do zmiany, team liderzy to osoby które nawet podstawówki nie skończyli, na szkoleniach myślałem że jestem w jakiejś ukrytej kamerze bo takiej parodii ciężko znaleźć nawet w naszym sejmie
Zgadzam się z wypowiedzią Pana Marka. Praca w tej firmie to strata czasu i totalne nieporozumienie. Zero możliwości rozwoju osobistego, depresja, nerwica i trzy stany lękowe. (usunięte przez administratora) z wypłatami, premie są ch*****. Team leaderzy zero wiedzy na temat sprzedaży i głupie formułki jak w przedszkolu. Wywieranie presji na wynik i demotywowanie pracowników zamiast motywacji. Nic nie zarobicie a na końcu potraktują was jak śmiecia. Podsumowując: nie polecam tego (usunięte przez administratora) miejsca pracy.
A opowiesz o tych szkoleniach? Bo to naprawdę mnie zainteresowało, czułeś jakieś zażenowanie czy jak to wyglądało?
A mogę się dowiedzieć jak to wygląda z wypłatą. Mam już umówioną rozmowę o pracę ale nie jestem pewna po tych wszystkich opiniach
Nie polecam tej firmy. Po miesiącu pracy upomniałam się o wynagrodzenie, to zostało mi powiedziane, że jednak się nie nadaje i dziękują mi za współpracę. Zostałam z niczym, bez grosza przy duszy.. Zmarnowałam tylko swój czas i pieniędze na dojazd...
Dziękujemy za opinię. Na pewno dostałaś już wynagrodzenie za przepracowane godziny. Wypłata odbywa się po zakończonym okresie rozliczeniowym (dany miesiąc kalendarzowy). Wypłaty dla umów zleceń wypłacane są zawsze do 20 dnia kolejnego miesiąca. Stosunek cywilno-prawny ma to do siebie, że obie strony mogą go rozwiązać - tak Ty jako pracownik, jak i pracodawca z Tobą. Jesteśmy pewni że znajdziesz pracę, która będzie odpowiadała Twoim kwalifikacjom. W razie pytań prosimy o kontakt z dotychczasowym kierownikiem albo email simiopolska (at) simiopolska.pl
Nie dostałam ani grosza. Pracowałam dwa tygodnie za darmo. Proszę przestać mydlić ludziom oczy. Bo to się robi żałosne.
Jeżeli twierdzi Pani, że nie dostała wynagrodzenia to nie rozumiemy, dlaczego nie zgłosiła Pani tego do firmy. Jeżeli podpisała Pani umowę to za przepracowane godziny należy się wynagrodzenie. W poprzednim komentarzu został podany adres mailowy, oczywiście może to Pani zrobić bezpośrednio do Kierownika, który opiekował się Pani grupą. Dodatkowo na stronie www.simiopolska.pl podany jest numer telefonu. Chętnie wyjaśnimy tą sytuację.
Nie możliwe że tak się stało. Ja od 3 lat pracuje w tej firmie i nigdy nie było tak że ktoś nie dostał wynagrodzenia. Ja sama jestem teraz na macierzyńskim mimo że mam umowę zlecenie. Mogli mnie zwolnić w każdej chwili ale mimo to firma przedłużyła mi umowę i normalnie mam wypłacane wynagrodzenie (macierzyński) . I to się chwali, bo znam osobo które w innych firmach miały umowę która kończyła się przed porodem i przedłużali tylko do czasu porodu a potem radź se sam. Tylko oczywiście jak w każdej pracy, trzeba się postarać a nie robić byle jak. "kto nie chce szuka powodu, kto chce znajdzie sposób"
Hmmmm.... pracowałem dla Simio kilka lat. Przy starym kierownictwie dało się pracować i zarabiać... przy nowych... moim zdaniem hienach nie ma na to szans. Niestety zarząd maksymalizuje dochody kosztem minimalizacji zarobków pracownika... dlatego w jednym czasie stracili grono stałych pracowników nie polecam.
Witam :-). Pracowałam w firmie Simio niecałe dwa lata. Z czystym sumieniem jak najbardziej mogę polecić tę pracę. Praca dla osób, którzy są zainteresowani pracą na cały etat jak i dla tych w niepełnym wymiarze godzin.. bądź szczery a zawsze wszystko jest do uzgodnienia z wygodą dla Ciebie. Godziny pracy między 7:30 a 15:30..weekendy i popołudnia wolne więc myślę, że wielu osobom ten system pracy jak najbardziej będzie odpowiadał. Jeśli chodzi o samą pracę to jest to praca z klientem ( na słuchawce)..oczywiście nie ma co się stresować, ponieważ wszystko co sprzedajesz jest w gotowych materiałach, które masz cały czas przed sobą :-) ...dostajesz pewną podstawę + premie za sprzedaże, które są zależne od Ciebie więc premia może być naprawdę fajna. Oczywiście w razie jakichkolwiek zmian w Twoich rozmowach zawsze możesz poradzić się kierowniczki zespołu. Jest zawsze w pobliżu i służy pomocą by Twoje efekty pracy były lepsze, a wtedy wiadomo obie strony są zadowolone :-). Jeśli chodzi o wynagrodzenia to jeśli widzę, że ktoś tu pisze, że są nie na czas, albo nie w kwocie jaka powinna być to zastanawiam się po co ktoś tak pisze?. nie wiem ..urażona ambicja...albo poprostu brak kultury i dojżałości.. wypłaty są zawsze na czas i zawsze się zgadzają. Pozatym codziennie w systemie widzisz swoje wynagrodzenie więc jesteś na bieżąco. Fajne imprezy integracyjne..wspólne przerwy. Myślę, że dużym plusem jest sama atmosfera pracy. Wszyscy są dla siebie życzliwi i panuje przyjazna atmosfera co sprawie,że poprostu chce Ci się do tej pracy przyjść. Jeśli jesteś nowa/y zespół napewno dobrze Cię przyjmie i w razie potrzeby zawsze pomoże.. Kończąc swoją krótką wypowiedź jeszcze raz POLECAM :-) :-) i Pozdrawiam.
Pracowałam w tej firmie jakiś czas temu przez dłuższy okres czasu. Zatrudniając się tam nie ma co się nastwiac na spektakularny zarobek bo premia na poziomie 200 zł to nie jest nic szczególnego. Wciskanie klientom różnego badziewia, połowa klientów nawet nie wie skąd firma ma dane i numery. Pożal się Boże kierownictwo zamiast pomagać i motywować, wywiera presję, wiecznie skwaszone miny i pretensje. Odsłuchy, które nic nie wnoszą a tylko zabierają czas gdzie w tym czasie można by było coś sprzedać. Jednym słowem gdyby znaleźli się na stanowiskach kierowniczych ludzie o odpowiednich kwalifikacjach może to wyglądało by inaczej, bo chodzenie w słuchawkach po sali, słuchanie rozmów i wychodzenie co 30 min na fajkę chyba nie jest tylko w obowiązkach kierownika. Nie polecam pracy w tej firmie.
Pracowałam w tej firmie dłuższy okres czasu. Praca dla ludzi, którzy chcą wyżyć za najniższa krajowa - jak najbardziej. Premie - na pierwszy rzut oka do zrobienia, po czasie okazuje się że są nie osiągalne. Produkty które się "sprzedaje" a raczej wciska klientowi- śmiech na sali. Jeden dzień nie masz wyniku- masz 10 odsłuchów, a na końcu zostajesz wyrzucony wcześniej do domu, gdzie na odsłuchach dowiadujesz się ze robisz wszystko źle. Jeden miesiąc gorszy (według "wykwalifikowanego" kierownictwa) - nie nadajesz się do tej pracy. Zero motywacji ze strony kierownictwa, wieczna nagonka na wynik. Reasumując jest wiele call center gdzie można zarobić fajne pieniądze i nie szargać swoich nerwów. Firmy Simio nie polecam.
(usunięte przez administratora) Te wielkie obiecane premie to (usunięte przez administratora)! Uciekać jak najdalej od tej firmy. Nie polecam! Zaznaczam, że zanim obiecają umowę to przez tydzień człowiek precuje zupełnie za darmo. Wystarczy upomniec się o kasę i już rezygnują ze współpracy. (usunięte przez administratora)
Podszywanie się i to w tak bezczelny sposób jest żenujące :) i nigdy w życiu nigdzie nie podpisałem się Natann a co do firmy luźni ludzie i każdy pracuje na swój zarobek tak jak potrafi najlepiej więc jeśli „Natannie” nie potrafiłeś(łaś) otrzymać premii to najwidoczniej nie twoja branża
słucham??? pracowałem w tej firmie i wiem dobrze, że premia jest praktycznie nieosiągalna, zespół jest okej to fakt, ale zaznaczam że firmy dają premie od JEDNEGO leada, nie od czestotliwości sprzedanych produktów, jaki jest tego sens? jak to motywuje do pracy? "jeszcze 20 sprzedaży w ciągu 100 telefonów"?? no nie wiem, jednak płacona premia od KAŻDEGO Leada jest jak najbardziej sensowna, w simio nie miałem ani jednej premii, okazało się że ta branża jest JAK NAJBARDZIEJ DLA MNIE, co miesiąc mam 400-600 zł premii, zaznaczam CO MIESIĄC
edit: blisko 800 zł premii, czy to nie była prawie najwyższa premia w Simio? może być i tak lepiej, polecam rozglądać się za lepszymi systemami premiowymi :DD
teraz wiem ze simio sprzedaje jakieś gazetki XD ale za mojej pracy w tej firmie byly to uslugi telekomunikacyjne i zbieralo sie punkty. jak już miałeś je nazbierane do targetu to niektóre osoby zmieniały status na 'zwrot przesyłki' żeby konsultant nie miał punktów i spadła mu premia. po zadzwonieniu do klienta okazalo sie, ze sprzet ma a to złośliwość góry żeby cie premii pozbawić. już nie bede z nazwisk jechać XD Firma jest beznadziejna, kierownictwo to świta łysego i jego (usunięte przez administratora) i donosiciele. czasem for fun czytam te opinie to rece opadaja ze dalej ten sam (usunięte przez administratora) i odliczanie co do minuty , ile czasu zajela ci zmiana statusu i dlaczego AŻ 12 sekund...był taki jeden na żelu naczelna świta bossa pan statystykaXD eh wspomnieniaXD
no z tego co widzę to podtrzymuje twoją opinie, i też dla beki wchodze poczytać co o nich nadal słychać, ja akurat miałem epizod z porcelaną skaleniową XD w którą nikt nie wierzył i po czasie sie dowiedzieliśmy że ci biedacy którzy to zamówili nie otrzymują nawet porcelany ze zdjęcia XD no tragedia, za kontakt B2B który też chcieli robić w simio trzaskam już 4k, siedząc w domu.. ludzie otrząśnijcie się XD a jeśli chodzi o premie to u nas były jakies chore średnie wyliczane XDDD jakoś to wychodziło że 1 sprzedaż na 12 telefonów? nie chce skłamać ale jakoś tak, porażka serio, mam 15 zł za jednego leada XD niezależnie od ilości połączeń, szkoda że kierownicy ani szef nic nie odpisują na takie wiadomości, chyba zbyt boli prawda :D
Pracowałam w tej firmie 4 miesiące, na początku wydawało mi się, że praca będzie luźna i przyjemna bo tak zapewniała pani „kierownik”, ale teraz chce ostrzec każdego kto chce popełnić ten sam błąd który popełniłam ja, nie pracujcie tam!!! Po pierwsze oni (usunięte przez administratora) ludzi na duże pieniądze, wysyłają dostęp do „bezpłatnego” zapoznania się z portalem lub jakimiś materiałami, a w rzeczywistości ludzie wiążą z nimi umowę już przy takiej rozmowie bo z rezygnacją z okresu testowego nie łatwo tam, ta firma ma już tak złą opinie o sobie ze co drugi telefon byłam wyzywana od (usunięte przez administratora) i na pewno znikąd się to nie wzięło, codziennie miałam zepsuty humor raz ze sumienie oszukiwania ludzi a dwa przez panią szanowną kierowniczkę, która myśli ze pracuje w jakiejś poważnej firmie i udaje bizneswoman, chodzi w szpilkach po sali na wykładzinie i myśli ze jest kimś, osobą z priorytetami w życiu pracując tam, bo często lubiła to powtarzać, ogólnie to całe kierownictwo jest śmiechu warte, przychodzą i tylko siedzą na podsłuchu twoich rozmów z klientami albo wychodzą na papieroska to ich dwa główne zadania, nie daj Boże powiesz coś nie słowo w słowo co dali ci na kartce prezentacji, przyjdzie do ciebie i będzie szarpać fotelem, zaznaczam kiedy dalej rozmawiasz z klientem!! Ohhh takie coś to wyprowadza z równowagi na prawdę, w jednej chwili nie wiesz o czym tak na prawdę rozmawiałaś. Sprzedają niepotrzebne rzeczy do życia jakieś gazety które kosztują dużo pieniędzy, ludzie do których dzwoniłam byli na tyle mądrzy ze większość od razu mówiła „wszystkie informacje w tym czasach są na internecie” wiec może pora wciskać ludzią coś co przystało na 21 wiek ? !! A mało tego jak nie sprzedajesz tych głupot to cię z pracy wyrzucają w ciągu dnia, co chwile biorą cię na rozmowy ze to robisz źle i to robisz źle, w dodatku pani kierowniczka jest bardzo niewyszkolona pod względem odnoszenia się do pracowników, wiecznie ma tą swoją niezadowoloną minę, jest opryskliwa, chyba ze uda ci się trafić za przeproszeniem na „głupków” i sprzedajesz to może zarzuci uśmiechem, najbardziej chyba śmieszyło mnie to ze ona wołała mnie do siebie na rozmowę i ty masz zgasić komputer, bo jezeli włączysz inną opcje na komputerze to będziesz miał po premii, tylko nie zapominaj zostajesz dłużej w pracy bo musisz mieć 8 godzin w systemie, a nie będą ci płacić za to ze ona coś od ciebie chce, z przerwami tez średnio, masz 10 minut na to żeby zjeść i skoczyć do ubikacji która jest jedna na cały budynek w dodatku wiecznie zajęta. Raz jeszcze nie polecam...żałuje, jeżeli nie chcecie zepsuć sobie ani chwili życia to nie pracujcie tam, dziękuje za uwagę Pozdrawiam i żegnam! Ps czekałam na ten moment kiedy będę mogła napisać piękną prawdę o waszej zakłamanej firmie i ludziach którzy żerują na czyjejś głupocie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Simio Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Simio Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Simio Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 2 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Simio Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Simio Polska Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.