Opinie o TELL S.A. w Poznań

TELL Sp. z o.o. to największa w Polsce sieć salonów sprzedaży Orange. Spółka należy do grupy kapitałowej OEX S.A.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TELL S.A. w Poznań

Nickt
Były pracownik

Witajcie, jak moi poprzednicy również nie polecam pracy w tej firmie. Po 6 latach, gdzie przetrwałem czasy pandemi, ciągłych zmian personalnych zostałem zwolniony. Moje miejsce zajęła osobowa z 6 miesięcznym stażem, bez wyższego wykształcenia, co jest wpisany w karte stanowiska pracy(kierownik). Zero podziękowania za współpracę. Jeśli myślisz że ta firma zapewni Tobie pracę do emerytury, jesteś w błędzie...

Dział HR OEX
Pracownik

Szanowny Panie, Jeśli powyższa informacja jest dla Pana niewystarczająca, to zachęcamy do kontaktu telefonicznego z działem HR pod numerem 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział HR

Jacek
Były pracownik

Regionalna robi nacisk na wyrabianie wygórowanych planów,tak wygórowanych,że miejscami nierealnych by uczciwie to wykonać. Co miesiąc nie wiesz ile dostaniesz pensji,bo tak wszystko jest skonstruowane ,że nie dojdziesz do prowizji jaka Ci się należy.praca gdzie nie spieszą się z kodami bo przez dwa miesiące będziesz się bujac za 2400. Jedyny plus tej pracy to praca siedząca,ale będziesz tak wyzuty psychicznie wychodząc z tej pracy,że pewnie pracując gdzieś fizycznie miałbyś więcej ochoty na różne rzeczy niż po takiej zmianie. Kierownicy oderwani od rzeczywistości jednych karcą o byle glupoty,inni na których są non stop skargi mają fory. Pracowników x z czego jeden wiecznie pracuje a reszta udaje,że coś robi na socjalu. Nie polecam jakby tak zastanowić się nad plusami i minusami tej pracy to jedynym plusem jest,że to praca siedząca, reszta to minusy. W tym stres, chora atmosfera, obgadywanie pracowników, raporty x razy dziennie na dziesięciu grupach, plany sprzedażowe u innych małe u innych z kosmosu. A wszystko ustalone w poparciu o wejścia do punktu,gdzie większość jest obslugowa lub zagraniczni klienci po startery. Światłowodu samego nie sprzedasz bo musi być w pakiecie, więc zamiast wyrabiać target na światłowody to klient wychodzi z punktu bo równie dobrze może zamówić coś przez neta. Normalni odchodzą, ci bez standardu obsługi zostają. Szkoda tylko,że jeden zapiepr... A reszta na socjalu

Dział HR OEX
Pracownik
@@Pracuś

Szanowni Państwo, W nawiązaniu do powyższych wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszym działem - tylko wówczas będziemy w stanie podjąć właściwe kroki. Anonimowe wpisy nie obrazują całej sytuacji, co jest barierą do obrania właściwego kierunku zmian. Chętnie porozmawiamy poza forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

George
Pracownik

W tej pracy jest wieczny stres,plany sprzedażowe nieadekwatne do możliwości wyrobienia ich. Jeden punkt ma mało, a drugi ma cele z kosmosu. Co za tym idzie żeby wyrobić premie jako zespół trzeba by było (usunięte przez administratora) ludzi. Oczywiście są takie osoby,które ciągle powodują konflikty, są chamscy dla klientów,ale ważne że coś sprzeda to nagle i kierownik zapomina o wszystkim. Pensja jaka w moim punkcie można wyrobić to maks może 4 tysiące. A przeciętnie jest to 3,5. Jak na taką odpowiedzialnsoc,gdzie firma za wszystko chce Ci obcinać to słabo.juz nie wspominając o tym,że zależy gdzie pracujesz.bo jak pracujesz w gorszej dzielnicy to za wszystko się jeszcze dodatkowo nasluchasz od klientów,którzy sami nie wiedzą co podpisują. Kierownicy są dobrzy,w siedzeniu na socjalu .nic więcej pozytywnego od nich nie wychodzi .

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Jeśli ma Pan/Pani jakieś pytania odnośnie umowy, zasad współpracy, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Chętnie udzielimy wszelkich informacji poza anonimowym forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

Ania Nowy wpis
Były pracownik

Bardzo miło wspominam ponad sześć lat współpracy. W covidzie było duże wsparcie sprzedawców, dzięki czemu udało się wytrwać mimo braku zarabiania prowizji. Plany bywały wysokie, ale to głównie OPL narzucał. Ogromne wsparcie kierownika salonu i pomoc jak tylko pojawiały się kłopoty. Bardzo dobra współpraca, cieszę się że tam trafiłam :)

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałem w większej galerii w Warszawie rok temu, z tego co zapamiętałem to wieczny stres, ogromna odpowiedzialność, brak reakcji ze strony kierowników na chamstwo w stosunku do klientów oraz brak profesjonalizmu, słabą pensję, wręcz śmieszna w stosunku do obowiązków, odbieranie dekoderów, gdzie wiecznie brakowało jakiś elementów w stylu: pilota, kabli itp za którą obciążali pracowników zamiast klientów. Dodatkowo na wały, które były kręcone w porozumieniu z pracownikami, nacisk na duże cele sprzedażowe, które nie były do wyrobienia, na zezwolenie ze strony kierowników by na sali jedna osoba obsługiwała klientów, gdzie reszta smieszkowala na socjalu. Ta praca to porażka. Nie wyrobisz celu to masz plany naprawcze, gdzie nikogo to nie interesuje, ze sam obsługujesz x klientów, są tłumy a reszta się obija na socjalu. Warto by było zwrócić uwagę na to przez regionalnych. Zdarzyło się, że jeden z najbardziej chamskich pracowników w stosunku do klientów nie otworzył punktu do południa w galerii, kierowniczka nawet nie zauważyła. Z fajnej pracy zrobili cyrk na kółkach, nie żałuję że stamtąd odszedłem to była jedna wielka porażka pod każdym względem.

Ilona Nowy wpis
Inne

cześć. Na stronie widziałam, że istnieje opcja aby zatrudnić się jako kasjer. Nie mogę jednak doklikać się do szczegółów. czy jest tu może ktoś kto się zatrudniał i by ocenił warunki? stawka po prostu jest rynkowa? A atmosfera?

Dział HR OEX Nowy wpis
Pracownik
@Ilona

Szanowna Pani, Dziękujemy za zainteresowanie naszymi ofertami pracy. Przepraszamy za trudności z dostępem do szczegółowych informacji na stronie. Chcielibyśmy zapewnić, że stawki wynagrodzenia u nas są konkurencyjne na rynku, a atmosfera pracy stawia na komfort, profesjonalizm i współpracę. Jeśli chce Pani uzyskać więcej informacji na temat warunków zatrudnienia oraz doświadczeń naszych pracowników, zachęcamy do kontaktu z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Chętnie udzielimy wszelkich potrzebnych informacji i odpowiemy na wszystkie pytania. Pozdrawiamy, Dział HR

anonim
Inne

Dzień dobry, przeglądam właśnie ofertę dla Doradcy Klienta Biznesowego ds. sprzedaży usług światłowodowych. Interesuje mnie szersze odniesienie do tego wspomnianego wsparcia sprzedażowe menagerów z opisu. Jest tu może ktoś kto aktualnie pracuje i by je ocenił?

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisko Doradcy Klienta Biznesowego ds. sprzedaży usług światłowodowych Orange. Wsparcie sprzedażowe ze strony managerów obejmuje szereg działań mających na celu ułatwienie pracy i osiągnięcie celów sprzedażowych. Po więcej szczegółów dotyczących oferty zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Chętnie udzielimy wszelkich informacji poza anonimowym forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutację prowadził RKS. Na początku pytania o wymagania, w skrócie o obowiązkach, pensjach itp. Później scenka sprzedażowa

Pytania

Czy mam doświadczenie w sprzedaży? Czy znam usługi/produkty jakie oferuje Orange? Jakie osiągałam wyniki w poprzedniej pracy? Scena sprzedażowa- RKS była klientką biura podróży, a ja musiałam sprzedać wycieczkę :)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Były pracownik

Można by było pisać bez końca , praca dobra, dało się wyrobić cele, dało się zarabiać ! Nie nadajesz się do „ubierania w słowa pięknej sprzedaży „ nie składaj Cv , szkoda twojego czasu , przy normalnym oddanym kierowniku regionalnym dało się wszystko, była pomoc zawsze, gdy regionalna się zmieniła na przysłowiową mumię niestety zapał (usunięte przez administratora) znikł i „lepsza zmiana „nie przyniosła nic dobrego jak widać 3 salony upadły na dno, ludzie pracujący w tej firmie boją sie zmian, nie mają poczucia wartości bo nikt ich nie dostrzega dali sobie wejść na głowę i boją sie teraz własnego cienia ! Praca dobra ale dla stanowczych osób i nie zakładających że podstawa wystarczy.

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Chcielibyśmy zapewnić Ci, że jako dział HR bardzo poważnie traktujemy opinie obecnych, jak i byłych pracowników. W związku z tym jesteśmy zaniepokojeni Państwa gorzkimi słowami na temat pracy w naszej firmie. Rozumiemy, że dynamiczne zmiany w strukturze organizacyjnej mogą być wyzwaniem dla niektórych pracowników. Jednakże, chcielibyśmy podkreślić, że krytyka nie jest podstawą do negatywnych wypowiedzi na temat przełożonych i innych pracowników. Jesteśmy przekonani, że konstruktywna komunikacja może pomóc rozwiązać wszelkie problemy. Jeśli mają Państwo potrzebę, aby porozmawiać o swoich doświadczeniach, to serdecznie zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Pozdrawiamy, Dział HR

anonim
Inne

Czy był ktoś może teraz niedawno na rozmowie dla specjalisty ds. sprzedaży? zastanawiam się jak konkretnie może wygalać skoro wymaga się jakiegoś doświadczenia w sprzedaży czy też obsłudze klienta bez doprecyzowania czasu czy też branży. Jest nieistotna?

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Nie wymagamy doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów w konkretnej branży. Jesteśmy otwarci na różnorodne doświadczenia kandydatów, ponieważ uważamy, że mogą przyczynić się do innowacyjności, kreatywności i lepszego zrozumienia potrzeb naszych klientów. Zachęcamy do aplikowania https://tell.pl/oferty-pracy/ Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania, czy wątpliwości dotyczące pracy na określonym stanowisku, to zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Chętnie udzielimy wszelkich informacji poza anonimowym forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

rosomak zwierz
Kandydat

Dzień dobry, praca w salonie za minimalną + 1500. Zmiany czasami po 11/12h, również praca w weekendy. Śmiech na sali, ludzie szanujcie się i serio lepiej przez jakiś czas jeść szczaw i na bażanty polować niż dawać się tak poniżać. Odwagi Wam!

Dział HR OEX
Pracownik
@rosomak zwierz

Szanowny Kandydacie, W firmie Tell oferujemy wynagrodzenie składające się z podstawy + prowizji. Informacje dotyczące kwestii finansowych zawarte są w ogłoszeniu, a także przekazywane są na rozmowie rekrutacyjnej. Praca w naszych salonach wiąże się z również z pracą w centrach handlowych, czynnych w określonych godzinach, a także w weekendy. Jeśli ma Pan/Pani jakieś uwagi to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami (hr@oex.pl lub tel. 22 3771045). Pozdrawiamy, Dział HR

6378383
Były pracownik
@Dział HR OEX

Nie z PROWIZJI tylko z PREMII UZNANIOWEJ. To ogromna różnica bo podczas urlopu/l4 macie do wypłacenia minimalną a nie średnie wynagrodzenie. Oszukańcza, złodziejska i obrzydliwa firma.

anonim
Inne
@6378383

Na 100% nie ma żadnej prowizji / premii od sprzedaży? tak jest wpisane dosłownie w ofercie, że jest ona od niej uzależniona. Nie ma możliwości aby dla jasności doprecyzować to w umowie?

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Zapewniamy, że zgodnie z opublikowaną ofertą, firma Tell oferuje wynagrodzenie składające się z podstawy + premii uzależnionej od wyników sprzedażowych. Wszelkie informacje dotyczące wynagrodzenia są przekazywane są na rozmowie rekrutacyjnej oraz są jasno zawarte w umowie podpisywanej przed rozpoczęciem zatrudnienia. Zachęcamy do aplikowania https://tell.pl/oferty-pracy/ Po więcej informacji zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu HR 22 377 10 45 lub pod adresem e-mail hr@oex.pl. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na dalsze zapytania. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 56 dni.
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w TELL S.A.?

Anula
Inne

Kto w zasadzie ustala te cale cele? Ktoś napisał wprost teraz niedawno, że są one praktycznie nierealne, zastanawiam się po co tak stawiać ludziom poprzeczkę, czy to ich przypadkiem nie zniechęca? Jaki ma się realny wpływ na te wyniki? macie jakieś konkretne porady?

Wwa
Były pracownik

To praca dla Ciebie jeżeli 1. Chcesz pracować za małą kasę Inni dają więcej 2. Cele salonowe praktycznie nierealne 3. Pomocy z nikąd i olewanie tematu (drukarka pewnie dalej nie działa w salonie) 4. Sprzedaż rzeczy które są obowiązkowe ale praktycznie na nich nie zarabiasz 5. Patrzą tylko żeby zabrać to co zarobiłeś 6. Tego jest jeszcze więcej. Jeżeli chcesz zobaczyć co to niesprawiedliwoś, (usunięte przez administratora) i okradanie to zapisz się jak najszybciej.

anonim
Inne

Czy faktycznie przy tych światłowodach można sobie lepiej zarobić? tak wstępnie spoglądam na dwie oferty z takiego portalu. specjalista ds. sprzedaży ma ustalony górny próg widełek na poziomie do 7 tysięcy a doradca od sprzedaży usług światłowodowych już 15 tysięcy. Czy mimo wszystko praca na tym stanowisku będzie bardziej zajmująca? Ma ktoś z was porównanie?

ex
Były pracownik
@anonim

Zakladam, ze w specjalista ds sprzedazy to ogloszenie do pracy w salonie - raczej tyle nie zarobisz, jedynie, ze trafisz do dobrego zespolu w dobrym miejscu (a umowmy sie - nie trafisz bo takich jest malo). Pracowalem kilka lat, nie warto. Poczytaj tutaj opinie, odpowiedzialnosc niewspolmierna do zarobkow a jak juz sie uda dopiac cele to i tak po wielkim stresie bo w tej firemce tylko patrza cie (usunięte przez administratora). Na swieta nawet zyczen nie wysylaja mailem. :) A co do 15 tysiecy, pewnie oferta B2B - no tu to juz w ogole bym sobie odpuscil. Bedziesz wykladal na paliwo, jezdzil swoim autem po pcimiu dolnym gdzie wlasnie polozyli 300m swiatlowodu zeby rozniesc ulotki ze swoim nazwiskiem, na koniec miesiaca okaze sie, ze do "dopalki" zabraklo Ci 1 swiatlowodu i zamiast 15 dostaniesz 5. I tak co miesiac. Jak nie chcesz miec jasno okreslonych warunkow wspolpracy i tego ile i za co masz placone to polecam, tylko nie zaluj potem straconego czasu. Czlowieku - ta firemka (usunięte przez administratora) w bezczelny sposob i (usunięte przez administratora) szeregowych pracownikow na umowe o prace, ogloszenia b2b wisza ciagle i wszedzie, wyobraz sobie jakie eldorado dla nich musi byc na b2b.

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszymi ofertami pracy. Wspomniane wyżej stanowiska różnią się znacząco od siebie. Specjalista ds. sprzedaży pracuje stacjonarnie w stałym punkcie sprzedaży, a Doradca Klienta Biznesowego ds. sprzedaży usług światłowodowych pracuje w terenie, bezpośrednio w siedzibie Kontrahenta. Taka forma pracy umożliwia elastyczność i swobodę w działaniu. Doradcy mogą indywidualnie konstruować oferty i dopasowywać je do specyficznych potrzeb klientów. Przekłada się to zatem na wysokie wynagrodzenie prowizyjne. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45 lub hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

Dział HR OEX
Pracownik
@ex

Szanowny Panie, Jesteśmy zawsze otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog z byłymi pracownikami. Jeśli ma Pan zarzuty co do współpracy, chciałby coś wyjaśnić – zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami (hr@oex.pl lub tel. 22 3771045). Pozdrawiamy, Dział HR

Myślący
Pracownik
 Pytanie

Chciałbym się podzielić opinią jako pracownik, z ponad 2 letnim stażem. Praca w tej firmie ma swoje wady oraz zalety, ale również wymagania. Ta praca nie jest dla każdego i trzeba zrozumieć na czym polega sprzedaż. W naszej codziennej pracy pojawiają się klienci bardzo mili, mili, niemili oraz wyjątkowo chamscy. Naszym zadaniem jest szukanie potrzeb u klienta i sprzedaż usług pakietowych, więc oczywistym jest że zadajemy dużo pytań i nie odpuszczamy po pierwszym "nie", tylko szukamy tej potrzeby u klienta :). Czy to złe? Tak wygląda ta praca, nikomu krzywdy nie robimy, a dobra rozmowa=dobra sprzedaż i zadowolony klient. Jeśli chodzi o atmosferę w salonie, to handlowcy tworzą ją sami. W moim przypadku jako kierownik buduje zaufanie i tworze relację z pracownikami tak, aby jednocześnie mieć przestrzeń do wspólnych tematów czy wyjść poza pracą jak i egzekwowania realizacji celów oraz codziennych zadań. Wynagrodzenie, bo myślę że jest to rzecz chyba najważniejsza- według mnie jest nieadekwatne do ilości obowiązków oraz odpowiedzialności. Osobiście dalej pracuje, ponieważ udaje nam się wykonywać plany i łapać premie. Plany są wysokie więc miejsce do narzekania na pewno by się znalazło, ale przy odpowiednim nakładzie pracy handlowcy zarabiają średnio 4500zł netto (przed podwyżką 2024r.). Bywają miesiące lepsze jak i gorsze, także raz wpadnie 4000, raz 5500, czasem pojawi się L4 i różne życiowe scenariusze. Relacja PH/KSO z RKS to przynajmniej w naszym przypadku miód na serce. Profesjonalna współpraca, ponieważ poza faktycznie realizacją zadań, a dbam aby realizować je zawsze, mamy bardzo koleżeńską relację i na integracjach świetnie się bawimy. Życzę takiej współpracy każdemu. Do wszystkich tych, którzy byli najlepsi a zarabiali 3000zł netto.. odwróćcie tabelkę bo mieliście ją do góry dnem. Nie ma takiej opcji, że topowi handlowcy zarabiają takie pieniądze, kiedy za sprzedaż jednej umowy wpada 150-180zł brutto premii. Dopałki, Orange Energia, zaliczony Tajemniczy Klient i nagle zbiera się premia. Tak jak wspomniałem na początku, praca nie jest dla każdego. Jak chcesz posiedzieć, odpocząć od nauki po szkole i najlepiej pić kawę od rana do wieczora- to najprawdopodobniej skończysz okres próbny i przyjdziesz pisać negatywną opinię :) Pracy jest dużo, ale dzięki temu czas szybko leci. Nauki jest dużo, ale dzięki temu człowiek czuje, że się rozwija i coś w tej głowie zostaje. Obsługi trudnych klientów bywa sporo, ale dzięki temu zdobywamy doświadczenie. Oczywiście są też te przyjemniejsze scenariusze, mili ludzie, znajomości np. nowy mechanik samochodowy, który za fajną obsługę też fajnie obsłuży Ciebie w razie awarii samochodu. Osobiście uważam że warto zacząć pracę w TELL, oczywiście w każdym salonie jest inaczej, każdy salon ma jakąś historię i ciężko jest zacząć kiedy cała załoga ciągle się zmienia. Dlatego warto też przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej, zapytać z jakiego powodu szukają pracownika, jak wygląda sytuacja w salonie i np. porozmawiać z pracownikami już poza rekrutacją o tym jak "faktycznie" jest. Kilka osób osobiście zwolniłem i uwierzcie mi na słowo, że jeżeli ktoś pracuje w firmie, stara się i nawet nie dociąga celów na 100%, to każdy wyciąga do niego pomocną rękę i próbuje pomóc. A nierobów nie ma co trzymać i czekać aż zachce im się pracować, ponieważ największe pieniądze zarabia się jako zespół, a jedno zgniłe jabłko zablokuje szanse na fajną kasę wszystkim pracownikom. I nie pracuje w wielkim mieście, w wielkim salonie, gdzie klientów jest więcej niż ulotek. Także możliwości są, wymagania również, ale pieniążki za tym też się znajdą.

Derek
Były pracownik
@Myślący

Haha, sam osobiście kilka osób zwolniłeś. Widzę, że już z powodu braków kadrowych nawet 'góra' zaczyna brać się za pisanie pozytywnych a jednocześnie idiotycznych komentarzy. Jedno zgniłe jabłko niweczy całą pracę salonu, no było to opisane wcześniej, że jako firemka (usunięte przez administratora)pracowników, nazywajmy rzeczy po imieniu. Piszesz o najgorszych stronach tej pracy jako o zaletach dzięki którym można się czegoś nauczyć, owszem, to fakt. Problem tylko tkwi w tym, że firma nie płaci adekwatnie do wykonywanej pracy i odpowiedzialności. Śmieszne jest to co piszesz o tym 4500, a już w ogóle zarzut o 'dole tabeli', no świetnie to pokazuje dla przyszłych niedoszłych pracowników poziom tej firemki. Gdybyś wiedział kto to pisze to opadłaby Ci szczęka bo byłem bardzo często w TOP3- TOP 10 w rankingach. Wstyd, po prostu wstyd, że RKS-y biorą się za pisanie opinii na goworku. Ale to też świetnie obrazuje sytuacje w tej firemce i stosunek do szeregowego pracownika. Żałuję, że nie dałem wam popalić na sam koniec a były ku temu sposoby i powody. Człowiek uczy się na błędach.

Dział HR OEX
Pracownik
@Derek

Szanowny Panie, Firma Tell wypłaca wynagrodzenie zgodnie z kodeksem pracy, adekwatnie do stanowiska i wykonywanych obowiązków. Informacje dotyczące systemu płacowego przedstawiane są na rozmowach rekrutacyjnych oraz zawarte są w dokumentach podpisywanych przez pracowników. W związku z tym Pańskie zarzuty wobec firmy są bezpodstawne, a wiadomości przekazywane przez Pana w sposób anonimowy są nieprawdziwe. Forum internetowe jest dostępne dla każdego, w związku z tym bez znaczenia jakie ktoś zajmuje stanowisko w danej firmie, zawsze może wyrazić swoje zdanie. Jeśli ma Pan jeszcze jakieś zastrzeżenia odnoście współpracy w firmą Tell, to zachęcamy o kontaktu telefonicznego z działem HR pod numerem 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział HR

Jacek
Były pracownik

Regionalna robi nacisk na wyrabianie wygórowanych planów,tak wygórowanych,że miejscami nierealnych by uczciwie to wykonać. Co miesiąc nie wiesz ile dostaniesz pensji,bo tak wszystko jest skonstruowane ,że nie dojdziesz do prowizji jaka Ci się należy.praca gdzie nie spieszą się z kodami bo przez dwa miesiące będziesz się bujac za 2400. Jedyny plus tej pracy to praca siedząca,ale będziesz tak wyzuty psychicznie wychodząc z tej pracy,że pewnie pracując gdzieś fizycznie miałbyś więcej ochoty na różne rzeczy niż po takiej zmianie. Kierownicy oderwani od rzeczywistości jednych karcą o byle glupoty,inni na których są non stop skargi mają fory. Pracowników x z czego jeden wiecznie pracuje a reszta udaje,że coś robi na socjalu. Nie polecam jakby tak zastanowić się nad plusami i minusami tej pracy to jedynym plusem jest,że to praca siedząca, reszta to minusy. W tym stres, chora atmosfera, obgadywanie pracowników, raporty x razy dziennie na dziesięciu grupach, plany sprzedażowe u innych małe u innych z kosmosu. A wszystko ustalone w poparciu o wejścia do punktu,gdzie większość jest obslugowa lub zagraniczni klienci po startery. Światłowodu samego nie sprzedasz bo musi być w pakiecie, więc zamiast wyrabiać target na światłowody to klient wychodzi z punktu bo równie dobrze może zamówić coś przez neta. Normalni odchodzą, ci bez standardu obsługi zostają. Szkoda tylko,że jeden zapiepr... A reszta na socjalu

anonim
Inne
@Jacek

Plany zawsze były wygórowane czy teraz to się zmieniło? Nie próbowaliście pogadać z regionalną o tym, że są one wygórowane? Ja wygląda system prowizyjny?

Ex
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

W tej firmie pogadać? Pogadać o zmianach to możesz ze ścianą. W tej firmie się nie rozmawia o zmianach tylko po prostu się odchodzi bez słowa bo ta firma i przełożeni nie zasługują na inne traktowanie. Jeżeli spodziewasz się po pracodawcy najgorszych świństw i okradania to idealnie trafiłeś

Dział HR OEX
Pracownik
@Ex

Szanowni Państwo, Przypominamy, że jesteśmy zawsze otwarci na wszelkie rozmowy z obecnymi, jak i byłymi pracownikami. Informacja zwrotna jest dla nas bardzo istotna i cenimy każdą z nich. Jednocześnie nie możemy przejść obojętnie wobec Państwa zarzutów wobec firmy. Jeśli chcielibyście opisać te sprawy, to można to zrobić pod adresem hr@oex.pl lub telefonicznie 22 377 10 45. Dopiero wówczas będziemy mogli odpowiednio zareagować. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Dział HR OEX
Pracownik
@Jacek

Panie Jacku, Zachęcamy do kontaktu z naszym działem HR w celu wyjaśnienia powyższych sytuacji. Każda opinia jest dla nas bardzo ważna, a tylko poprzez konkretne zgłoszenia mamy możliwość odpowiednio zareagować. Anonimowe wpisy nie rozwiążą problemów, a zapewniamy, że jesteśmy otwarci na każde rozmowy. Zapraszamy do kontaktu mailowego: hr@oex.pl lub telefonicznego: 22 3771045. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Plany sprzedażowe mogą się różnić w zależności od danego miesiąca, czy okresu świątecznego. System prowizyjny jest zatem odpowiednio skonstruowany i proporcjonalny do celów sprzedażowych w określonym terminie. Jeśli ktoś z naszych pracowników potrzebuje wsparcia w tym zakresie, to zachęcamy do zgłaszania na bieżąco takich informacji swoim przełożonym. Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu HR 22 377 10 45 lub pod adresem e-mail hr@oex.pl. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na dalsze zapytania. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

@Pracuś
Były pracownik
 Pytanie
@Dział HR OEX

Pod pojęciem "wsparcia" mają Państwo na myśli "Wyjce" - o, pardon - krytyczne mejle od RKS-a lub DM, w których należy dokonać samobiczow*nia i zaproponować "Plan Naprawczy" dla samego siebie? A jeśli jednak się nie uda, to dostać wypowiedzenie lub nie dostać przedłużenia umowy okresu próbnego? :D :D :D

Stewart
Pracownik
@@Pracuś

No a co się dziwić jak tam wiecznie nowi pracownicy są, bo jedni odchodzą bo widzą jaka (usunięte przez administratora) Inni nieświadomi przychodzą. Wtedy nowy siedzi i zapiermicza a kierownicy na socjalu się dobrze bawia

Dział HR OEX
Pracownik
@@Pracuś

Szanowni Państwo, W nawiązaniu do powyższych wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszym działem - tylko wówczas będziemy w stanie podjąć właściwe kroki. Anonimowe wpisy nie obrazują całej sytuacji, co jest barierą do obrania właściwego kierunku zmian. Chętnie porozmawiamy poza forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

Pracownik
Były pracownik

Byłam pracownikiem firmy tell przez 3 lata - i nie zgadzam się z większością opinii. Byłam jednym z topowych handlowców i osiągałam dochodu rzędu 10-11tys brutto /m-c. Faktycznie jest dużo priorytetów cele są ambitne i są elementy wynagrodzenia na które pracuje się zespołowo. Wg mnie do pracy przychodzi się pracować, jeśli ktoś idzie tylko odsiedzieć swoje to ma wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania. Zdażały się miesiące (sporadycznie) z niższym wynagrodzeniem ale warto patrzeć w skali roku . Wynagrodzenie zawsze było na czas ( A nawet kilka dni przed ) system premiowy też jest jasny, na początku każdego miesiąca otrzymuje się plik z parametrami premiowymi - jeśli ktoś nie rozumie proponuje skonsultować z przełożonym na pewno wyjaśnią. W każdej branży jeśli jesteśmy handlowcami rozliczają nas że sprzedaży, a nie siedzenia przy biurku

moj oransz
Inne

Dzięki aplikacji moj oransz klienci zamawiają sobie wszystko online salony to takie paczkomaty do odbioru zamówień a dodatkowo reklamacji i wymian brudnych funboxów

anonim
Inne
@moj oransz

Hej, a czy ta aplikacja ma cos konkretnego odnośnie warunków pracy, że ta opinia pojawiła się na forum o takim charakterze? Ułatwia pracę samym doradcom? Są zobowiązani nauczyć klienta obsługi o ile zajdzie taka potrzeba?

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Jeśli ma Pan/Pan jakieś pytania odnośnie specyfiki oraz narzędzi pracy, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045), który postara się odpowiedzieć na Państwa zapytania poza anonimowym forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

Dział HR OEX
Pracownik

Szanowny Panie, Praca w salonie telekomunikacyjnym wiąże się z kontaktem z telefonami oraz z klientami w różnym wieku. Wszystkie informacje dotyczące pracy na tym stanowisku są jasno zawarte w umowie, podpisywanej przed rozpoczęciem zatrudnienia. Jeśli ma Pan jakieś wątpliwości z tym związane to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Pozdrawiamy, Dział HR

Klient
Inne
 Pytanie

Wydaje mi się że z takimi opiniami ( jest ich ponad 150) szybko nie znajdziecie pracowników. Teraz się nie dziwię, że bez względu na to jaki salon odwiedze to wiecznie brak obsady a ludzie którzy pracują jeszcze dużo rzeczy nie potrafią bo dopiero się uczą. Życzę powodzenia z takim traktowaniem pracownika. Ludzie wy się tak staracie żeby coś sprzedać i wcisnąć komuś...po co? Moja rozmowa z konsultantem w salonie trwala ostatnio prawie godzine. Pytal o wszystko az mnie irytowal. Myslalem ze niewiadomo ile zarobi jak mi cos sprzeda...ale za te marne grosze..Myślałem że taka firma dużo więcej płaci a za te umowy na które namawiacie to macie konkretne pieniądze za każdą sprzedane umowę.. Kiedyś pracowałem w podobnej firmie ale to dawne czasy i jak widzę bardzo dużo się zmieniło. Jak będziecie z pracowników robić (usunięte przez administratora) to sami będziecie tam pracować.

Dział HR OEX
Pracownik

Szanowny Panie, Wszystkie kwestie dotyczące wynagrodzenia i systemów płacowych są jasno określone w dokumentach podpisywanych przed rozpoczęciem zatrudnienia. Jeśli ma Pan zastrzeżenia odnośnie współpracy z firmą Tell to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem rekrutacji, ponieważ trudno nam się odnieść do informacji przekazywanych na anonimowym forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

Sama prawda
Były pracownik

Jakiś czas temu pracowałem w punkcie Orange w jednej z większych galerii w Warszawie. Praca zaczynała się od ok 10 i sklep był otwarty do 22. Czyli równe 12 h zmiany. Najpierw się uczyłem,przy czym trafiłem na wyjątkowo specyficznych pracowników,których grupowo zwolnili tego samego dnia. Zostawiając nowego pracownika z nową grupą pracowników z innego punktu. Zmienił się też kierownik. Na początku wydawało się,że może będzie lepiej z nową obsadą. Przyszli też nowi pracownicy. Z nowych jedna osoba zrezygnowała po miesiącu widząc jaki cyrk w tym punkcie i w tej firmie. Kierownik siedział na socjalu z pracownikiem i pomimo chamskiego zachowania pracownika w stosunku do klientów to akceptował,bo razem robili przekręty aby jak najwięcej umów podpisać. Generalnie zasadą w punktach Orange jest to,że kierownicy pozwalają na to aby jeden pracownik na zmianie pracował z klientami, a x pracowników siedziało na socjalu i się obijało. Reasumując jeden pracownik jest przemęczony,bo w galeriach klientów nie brakuje a na koniec dostanie (usunięte przez administratora) Bo nie zrealizuje swojego celu,który jest wygórowany po to,żeby uciąć pensje pracownika jak się da na brakach kabli przy zwrocie sprzętów przez klientów, na braku podpisu, czy też innych bzdetow. System jest powalony, totalnie nieintuicyjny. Duzo wiedzy,którą można by było lepiej skondensować i nauczyć pracownika po prostu w praktyce jak to wygląda. Z perspektywy czasu wiem,że straciłem tam czas i nerwy. Pracownicy niemili w stosunku do klientów,mi jako pracownikowi aż głupio było na to patrzec,że kierowniczka nic z tym nie robi. Grafik nieelastyczny, wysyłanie milion durnych raportów w ciągu dnia i po pracy. Jakby jeden na koniec dnia nie wystarczył. X grup na whatsappie i zawracanie (usunięte przez administratora) o byle głupotę. W tej pracy ani nie zarobisz, ani nie odpoczniesz w dzień wolny. w jeszcze masz ogromną odpowiedzialnosc

anonim
Inne

Cześć, jest teraz wystawiona tutaj oferta dla doradcy klienta biznesowego i zastanawiam się czy by nie spróbować. te widełki do 15 tys zaciekawiły, możecie jednak z własnego doświadczenia ocenić ich wyrabialność? I czy polecacie aplikować?

Ex
Były pracownik
@anonim

Daj sobie spokój. W ogłoszeniach o pracę do pracy w salonie też dają widełki 5-9. To ich b2b wygląda w ten sposób, że nie dostaniesz jasno określonej kwoty którą dostajesz za podpisaną usługę tylko jakieś 100 warunków które spełnione JEDNOCZEŚNIE dadzą Ci 2 „dopałki” (matko, byście zobaczyli poziom tych motywacyjnych maili w tej firmie…). Jeżeli pasuje Ci układ w którym jesteś wrogiem koniecznym pracodawcy a relacja polega na tym, by Cię okraść to okej. W B2B jest jeszcze gorzej bo nie mają żadnych obowiązków wobec Ciebie więc będziesz traktowany… ekhm.

Dział HR OEX
Pracownik
@Ex

Szanowni Państwo, W naszych ogłoszeniach o pracę zamieszczamy widełki płacowe, które są realne do osiągnięcia. Wszelkie kwestie dotyczące warunków przedstawiane są na rozmowach rekrutacyjnych oraz jasno zawarte w umowie, którą każdy z naszych pracowników podpisuje przed rozpoczęciem zatrudnienia. W przypadku wszelkich zapytań odnośnie warunków współpracy zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Pozdrawiamy, Dział HR

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Wynagrodzenie na stanowisku Doradcy Klienta Biznesowego składa się z prowizji liczonej od każdego sprzedanego produktu oraz premii uzależnionej od realizacji celów sprzedażowych. Szczegóły dotyczące oferty oraz wynagrodzenia omawiane są podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zachęcamy do aplikowania https://tell.pl/oferty-pracy/ W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45 lub hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

Szkoda czasu
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie. Jako były pracownik mogę podpisać się pod większością negatywnych opinii tu zamieszczonych. Zabawne, że niezależnie od miasta, problemy są praktycznie takie same. Realne zarobki na poziomie ok. 3000-3200 zł netto / msc. No jak dostaję się 3500 PLN to już nieźle. Praca w systemie równoważnym - za siedzenie w weekendy do 21, czy zmiany w niedziele handlowe zero dodatków. Benefity praktycznie nie istnieją, analogicznie jak jakiekolwiek zaplecze socjalne (de facto je się na opakowaniach po Funboxach, a kurtki wiesza się na regały magazynowe). Z miesiąca na miesiąc plany coraz wyższe. To i tak bez znaczenia, bo skoro poprzednie były nie do zrealizowania, to na pewno te wyższe uda się osiągnąć (pomimo kolejnego planu naprawczego na salon, haha). Samej sprzedaży w tej pracy jest nikły procent. Na co dzień trzeba mierzyć się z chamskimi i niekiedy agresywnymi klientami, którzy mają często uzasadnione pretensje po wałkach z infolinii czy aktywnej sprzedaży. Trzeba znać wszystkie procedury, być specem od reklamacji, od zagadnień dot. działalności gospodarczych, reklamacji, oferty sprzed x miesięcy/lat i dziesiątek innych dziedzin. Nad pracownikiem ciąży ogromna odpowiedzialność, często również finansowa. A to wszystko, PRZYPOMINAM, za trzy kafle(!!) na rękę. Dodatkowo, firma Tell wręcz specjalizuje się w nakładaniu kar "z d*py", rozdawanych wedle swojego chorego uznania. Najczęściej dowiadujesz się o niej, kiedy przychodzi za mała wypłata. Przy wykonywaniu codziennych obowiązków (do tego oczywiście zalicza się mycie podłóg, witryn, sprzątanie zaplecza, wymiana żarówek, naprawa zamka w drzwiach, no drugi etat zaraz wyjdzie) można również liczyć na dużą presję ze strony przełożonych, zresztą nawet po pracy telefon ciągle wibruje od powiadomień z 20 różnych, durnych grup na Whatsappie (co więcej, oni chcą, aby był tam prywatny numer pracownika xd). Co chwila bezsensowne obdzwanianie wielokrotnie podjętych już baz. Ruch w salonie coraz słabszy, więc to szukanie zajęcia na siłę. Zajęcia, które nie przyniesie efektu, za co odpowiedzialność poniesie..... :) Wiadomo kto! Kolejny, duźy minus - duża rotacja pracowników. Wiecznie ktoś nowy, wiecznie ktoś się uczy i trzeba mu pomagać. Rzecz jasna, kosztem swojej pracy, za co potem zbiera się od wiecznie niezadowolonego DM czy RKS. Ehh, pracowałem ponad dwa lata i dopiero teraz pukam się w głowę... Po co... Za takie pieniądze... Śmiech na sali. Nie wiem, jaki plan na siebie i na swoje postępowania na firma Tell. Według ich sprawozdań finansowych, notują wzrosty przychodów, więc z punktu widzenia biznesowego jest w porządku, ale z patrząc na to z perspektywy pracownika szeregowego, praca tam jest absolutnie pozbawiona sensu. Uciekłem i odzyskałem spokój. Teraz przechodząc obok "swojego" salonu nie znam już nikogo z twarzy. Współczuję tym jeleniom, oni jeszcze nie widzą, w co się wpakowali.

George
Pracownik

W tej pracy jest wieczny stres,plany sprzedażowe nieadekwatne do możliwości wyrobienia ich. Jeden punkt ma mało, a drugi ma cele z kosmosu. Co za tym idzie żeby wyrobić premie jako zespół trzeba by było (usunięte przez administratora) ludzi. Oczywiście są takie osoby,które ciągle powodują konflikty, są chamscy dla klientów,ale ważne że coś sprzeda to nagle i kierownik zapomina o wszystkim. Pensja jaka w moim punkcie można wyrobić to maks może 4 tysiące. A przeciętnie jest to 3,5. Jak na taką odpowiedzialnsoc,gdzie firma za wszystko chce Ci obcinać to słabo.juz nie wspominając o tym,że zależy gdzie pracujesz.bo jak pracujesz w gorszej dzielnicy to za wszystko się jeszcze dodatkowo nasluchasz od klientów,którzy sami nie wiedzą co podpisują. Kierownicy są dobrzy,w siedzeniu na socjalu .nic więcej pozytywnego od nich nie wychodzi .

Ex
Były pracownik
@George

No praca w tej firmie to jest ciągły stres i pretensje, nieważne czy robisz plany na 120% czy na 20% (ja byłem wsrod najlepszych). Odradzam pracę, są lepsze i przyjemniejsze miejsca. Zarobki tutaj żadne, a i tak na to trzeba się narobić jak (usunięte przez administratora) odpowiedzialność jakbyście conajmniej zarabiali 8 tysięcy netto, nawet atmosfera jest obrzydliwa bo w mailach jedyne co dostaniecie to pretensje i „zadania” wyjaśnień. Na to wszystko sto różnych zadań, oprócz sprzedaży za którą nie ma godnej prowizji jest też sprzątanie stara zużyta miotłą bo nawet nie ma odkurzacza, zmiana wizualizacji, wyjaśnianie błędów systemu itd. Mógłbym wymieniać do jutra.

anonim
Inne
@Ex

W sumie to kiedy znajdujecie czas na to cale sprzątanie jeśli sprzedaż trzeba ogarniać? Czy w papierach nie ma później już innych rzeczy do wykonania jeśli nie ma bieżącego klienta do obsługi? tak poza tym odnosząc się jeszcze do tej wspomnianej miotły… to jaki zakres zadań masz na umowie tak w praktyce?

ex
Były pracownik
@anonim

nie pamietam jaki zakres zadan bo sie zwolnilem a umowe sama w sobie podpisywalem dawno (stosunkowo dlugo pracowalem) ale w praktyce wyglada to tak, ze zadania nigdy sie nie koncza wiec nawet wyjscie na przerwe jezeli np. jestes sam na zmianie to problem, a to czego nie zdazysz zrobic czyli np. napisac reklamacji na blad systemu czy wyslac zuzytych dekoderow do magazynu - po prostu dostaniesz obciazenie i tyle, pojada Ci z wyplaty, czytaj: smiesznej prowizji ktorej i tak sie nie doliczysz bo system prowizyjny jest tak skonstruowany, ze ciezko go zrozumiec. Na to wszystko jeszcze nawet jak bedziesz najwyzej notowany w excelu to i tak znajda sie powody do pretensji, bo za malo aktywacji Moj Orange, bo cos tam innego, bo jest kurz pod kasa fiskalna. Nie warto sie dla tej firmy starac bo nikt nigdy nawet nie powie dziekuje, o pieniadzach nawet nie wspomne.

Dział HR OEX
Pracownik
@George

Szanowni Państwo, Zapewniamy, że wszelkie kwestie dotyczące realizacji planów sprzedażowych, a co za tym idzie wynagrodzenia, przyznawania premii omawiane są przed podpisaniem umowy. Jeżeli mają Państwo zastrzeżenia odnośnie współpracy z firmą Tell, to zachęcamy do zgłaszania na bieżąco wszelkich uwag swoim przełożonym. Jednocześnie zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu w celu wyjaśnienia poruszanych tematów, gdyż trudno nam się odnieść do kwestii publikowanych anonimowo na forum. Wszelkie uwagi można zgłaszać pod adresem e-mail hr@oex.pl lub tel. 22 3771045. Pozdrawiamy, Dział HR

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowny kandydacie, Pragniemy poinformować, że wszelkie kwestie dotyczące pracy na danym stanowisku są jasno określone w dokumentach podpisywanych przed rozpoczęciem współpracy. Zakres obowiązków jest także przedstawiony w naszym ogłoszeniu o pracę. Zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną kariery, gdzie zamieszczone są wszystkie informacje na temat ofert pracy: https://tell.pl/oferty-pracy/ W przypadku kolejnych pytań, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45 lub pod adresem hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

S29
Były pracownik
@Ex

Dokładnie jest a na pewno było tak jak piszesz, jeśli nic was nie zmusza żeby tu pracować to nie proponuje wchodzić do tej rzeki ucisku obłudy i zakłamania z (usunięte przez administratora) od regionalnej OPL, A byłem a top sprzedawców/ konsultantów czy innych kreatorów potrzeb, zwykłe naciągowo i manipulacja. Manipulacja i gra na uczuciach i strachu. Etyki zero jeśli chcesz zarabiać. A może frytki do tego

Jack
Były pracownik
@Dział HR OEX

Ciągle piszecie to samo. Warto by było się też odnieść do wiecznego ucinania za wszystko,nawet głupi kabel od klienta kiedy to on powinien ewentualnie być obciazony

anonim
Inne
@Jack

A jak kwestie tego ucinania, o którym tu piszesz wyglądają na umowie? jak są uwzględnione? Zastanawiam się czy z czasem nie zostanie to jednak przeniesione na klienta skoro twierdzisz ze byłoby to uzasadnione?

Ex
Były pracownik
@anonim

Ucinają z premii lokalizacyjnej lub prowizji a tych kwestii nie masz na umowie tylko umówione „na gębę” więc cóż. Złodziejska firma, najlepiej iść tam ale z założenia nie wyrabiać planów ani nic po prostu „być”. Ja się starałem i nic z tego nie miałem tylko wredne maile i wiadomości na (usunięte przez administratora) Dobrze, że chociaż na przyszłość dzieki temu (usunięte przez administratora)jestem mądrzejszy.

anonim
Inne
@Ex

No ale to po jakim czasie wiesz już ze powinieneś na to uważać, żeby do jakiegoś obniżenia nie doszło, skoro na to jednak się umawiasz? Na samej rozmowie tez powiedzą? Czemu tego nie można zapisać dla świadomości już? umowy tutaj nie są elastyczne?

Ex
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Mógłbyś czytelnie sformułować swoje pytanie?

Dział HR OEX
Pracownik
@anonim

Szanowni Państwo, Jeśli ma Pan/Pani jakieś pytania odnośnie umowy, zasad współpracy, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Chętnie udzielimy wszelkich informacji poza anonimowym forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

Zostaw merytoryczną opinię o TELL S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TELL S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy TELL S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TELL S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 4 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TELL S.A.?

    Kandydaci do pracy w TELL S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TELL S.A.
1.5/5 Na podstawie 138 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TELL S.A.
Przejdź do nowych opinii