Zainteresowała mnie oferta pracy w firmie TELL S.A. jako Sprzedawca. Czy wiecie coś więcej na jej temat? Warto aplikować?
Szanowny Kandydacie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży. Zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną kariery, gdzie aktualizowane są na bieżąco wszystkie oferty pracy. Na stronie znajdzie Pan/i szczegółowy opis wymagań i zakresu obowiązków: https://tell.pl/oferty-pracy/. Zachęcamy do aplikowania. W przypadku kolejnych pytań, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45 lub pod adresem hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR
Jak wygląda ścieżka kariery w TELL S.A.? Czy trudno jest zdobyć awans?
Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Pragniemy zapewnić, że w firmie Tell istnieje możliwość realnego awansu w strukturze firmy. Jako firma, która dynamicznie się rozwija, stawiamy przede wszystkim na rozwój pracowników. Staramy się stale awansować swoich pracowników na wyższe stanowiska. Cały proces uzależniony jest od kompetencji i doświadczenia na danym stanowisku. W przypadku szczegółowych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu HR, hr@oex.pl lub tel. 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji
Firma słabo wypada w ocenie pracowników. Mojej również-nie polecam. KR wymienia pracowników jak rękawiczki, stres niewspółmiernie duży do zarobków. Najniższa krajowa za ciężką pracę w Tell to normalne. Premie? Jedna na dwa lata. Jeśli możesz sobie poradzić inaczej nie trać czasu na pracę w Tell.
Wystarczy realizować cele i liczyć swoją kasę za premie i konkursy a ładna premia wpływać będzie co miesiąc. Jedni to rozumieją i zarabiają kasę a inni potrafią tylko narzekać. Cóż nie wszyscy się do tej pracy nadają. Pozdrawiam
No tak, ale nie tylko ja narzekam. Jest nas tu więcej. Zapewniam, że nie radzisz sobie w pracy, jak ktoś chce, żebyś sobie nie radził. Większość ludzi jest przeciętnie inteligentnych, wdrożenie pracownika bez stresu wszystko załatwia. Co do sprzedaży wypadkowa szczęścia i zaangażowania. Ale w Tell bez stresu się nie da. Krzyczenie na pracownika lub chamskie odzywki przy klientach to normalne? Nie dla mnie.
Szanowni Państwo, Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu HR pod adresem e-mail hr@oex.pl, w celu wyjaśnienia poruszanych tematów, wtedy będziemy mogli szybko zweryfikować problem oraz odpowiednio na niego zareagować. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji
Co jaki czas w TELL S.A. można ubiegać się o podwyżkę?
Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. W firmie Tell oferowane jest wynagrodzenie podstawowe + prowizja, która uzależniona jest od co miesięcznych wyników indywidualnych każdego pracownika, ale także całego zespołu. Pragniemy wspomnieć, że w Tell istnieje możliwość realnego awansu w strukturze firmy, co może wpłynąć na Państwa gratyfikację. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu HR 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji
Rekrutację prowadził RKS. Na początku pytania o wymagania, w skrócie o obowiązkach, pensjach itp. Później scenka sprzedażowa
Czy mam doświadczenie w sprzedaży? Czy znam usługi/produkty jakie oferuje Orange? Jakie osiągałam wyniki w poprzedniej pracy? Scena sprzedażowa- RKS była klientką biura podróży, a ja musiałam sprzedać wycieczkę :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Planuję aplikować na stanowisko Kierownik Sprzedaży do firmy TELL S.A.. Jak wygląda rekrutacja i z ilu etapów się składa?
Szanowny Kandydacie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisko Kierownika Sprzedaży. Proces rekrutacyjny w tym przypadku składa się z poniższych etapów : 1. Wysłanie CV i wypełnienie formularza rekrutacyjnego. 2. Analiza i selekcja nadesłanych aplikacji przez dział HR. 3. Wywiad telefoniczny pracownika działu HR z wybranymi kandydatami. 4. Bezpośrednie spotkanie rekrutacyjne wybranych kandydatów z przełożonym. 5. Informacja zwrotna o wyniku rekrutacji po udziale w spotkaniu. Więcej szczegółów na temat procesu rekrutacji w firmie TELL, można znaleźć na naszej : https://tell.pl/proces-rekrutacji/ W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji
Szanowny Kandydacie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisko Kierownika Salonu. Wynagrodzenie na tym stanowisku jest zależne od kompetencji i doświadczenia kandydata. Wszelkie szczegóły są ustalane indywidualnie podczas wstępnych rozmów kwalifikacyjnych. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji
Nie polecam, omijajcie tą firmę- dobrze to już było.
Czy w TELL S.A. pracuje się na open space?
Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji pod numerem 22 377 10 45. Podczas rozmowy szczegółowo opowiemy jak wygląda praca w firmie TELL. Pozdrawiamy, Dział HR
Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Pragniemy wspomnieć, że firma Tell rekrutuje na wiele stanowisk. Oprócz rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży zajmuje się również rekrutacją na stanowisko Kierownika salonu sprzedaży, Partnera Biznesowego oraz Doradcy Klienta Biznesowego. Zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną kariery, gdzie aktualizowane są na bieżąco wszystkie nasze oferty pracy: https://tell.pl/oferty-pracy/. W przypadku kolejnych pytań, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział HR
Zmarnowane 3 miesiące. Trafiłam do Salonu bez klientów i perspektyw. Nowy kierownik wszyscy na wypowiedzeniu salon w planie naprawczym no magia. Mam za sobą 10 lat w sprzedaży w tym 5 w salonach telekomów a takiego (usunięte przez administratora) to nie widziałam nigdzie. Po miesiącu kody dostępu tymczasowe jakieś plany z (usunięte przez administratora) żeby tylko były z których po 2 tygodniach pracy musisz się tłumaczyć ????. Wiecznie brzęczący telefon na 15 różnych grupach piszących o niczym a jak potrzeba wsparcia to go nie ma. Kierownicy ledwo z pampersów wyrośli a już zarządzają ludźmi a nie wiedzą jak się z nimi komunikować. Najniższa krajowa na start. Plany zależne od realizacji Salonu zrobisz 100 % nie dostaniesz nic bo salon zrobi 50. Socjalu nie ma PRV opieka medyczna po 3 latach. Gadają na rozmowie kwalifikacyjnej ze na starcie i że takie wysokie zarobiła nawet 7000 ale brutto jak się okazało ????. Uciekać...
Nie dajcie się zwieść na stanowisko „Specjalista ds. Sprzedaży” to około 30% wykonywanych tam obowiązków a za pozostałe, które trzeba tam robić nawet nikt nie podziękuje. Cały czas ciśnienie ze strony kierowników takie, ze nawet po pracy wymagają obecności na grupach i czytania tego co się dzieje aktualnie w salonie bo akurat kierownik może kazać Ci przyjechać na odprawę informując Cię tego samego dnia z dopiskiem ze jest to OBOWIĄZKOWE! Zmiany grafików bez wcześniejszych ustaleń „bo tak być musi i koniec”. Cele z kosmosu!! Miesiąc w miesiąc coraz to wyższe i coraz to gorsze warunki do wyrobienia premii, już nie mówiąc o tym ze jak trafisz do salonu ze słaba sprzedażą to możesz liczyć na goła podstawę bo główna premia zależy od sprzedaży wszyskich. Jako „Specjalista ds. Sprzedaży” możesz dostać ochrzan nawet za to ze podłoga jest brudna i mówię tu serio bo na tym stanowisku robisz wszystko, łącznie z przyjazdem wcześniej żeby taki salon posprzątać. Można powiedzieć ze ta praca to szkoła życia… Polecam bardziej przyjrzeć się „kierownikom” salonu, których praca zależy od jego humoru danego dnia (oczywiście nie mówię o wszystkich) a wtedy i sprzedaż ruszy i ludzie nie będą tak narzekać na ta prace i martwić się codziennie na jaki „humor akurat trafia” swojego „kierownika”
Szanowni Państwo, Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Przykro nam, że praca nie spełnia Państwa oczekiwań. Chcielibyśmy zapewnić, że podczas procesu rekrutacyjnego przedstawiane są wszystkie warunki współpracy oraz zakres obowiązków na danym stanowisku pracy. Stawianie wysokich wymagań kierownictwa salonu związane jest z motywowaniem pracowników do osiągania celów, tym samym sukcesów sprzedażowych. Przekładają się one nie tylko na wyniki indywidualne każdego pracownika, ale także całego zespołu. Nie da się ukryć, że praca na stanowisku sprzedażowym wiąże się z koniecznością realizacji postawionych planów, które jednocześnie przekładają się na Państwa wynagrodzenie, w tym atrakcyjną prowizję. Zapewniamy, że nasi kierownicy zawsze starają się tworzyć przyjazną atmosferę w pracy, pamiętając o potrzebie rozwoju naszych pracowników. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu HR 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji
Pójście do Tella jako konsultant Orange było moim największym błędem. 3 miesiące udręki, niekompetnecji ze strony firmy jak i kierownika salonu.(usunięte przez administratora)Plany bardzo wysokie, można powiedzieć że nieosiągalne. Przez to człowiek nie wyrobi premii, choć to jest "nasza kasa" (cytując regionalną) i to tylko my "nie chcemy po nią sięgnąć". Nie ma możliwości tłumaczenia się, po prostu dostajesz ochrzan i mega dodatkowe zadanie do wykonania gdzie musisz OBIECAĆ, że to zrobisz. Po prostu musisz. Szkolenie dla pracownika? Przez trzy miesiące nie mogłem zdobyć pełnego szkolenia, a dlaczego? A to już różne były odpowiedzi, ale jedna z nich było, że "sam miałem zadbać o swoje szkolenie". Taką odpowiedź dostalem od kierownika oraz właśnie regionalnej. Niejasny system premiowy, gdzie człowiek nigdy nie wie jakie pieniądze otrzyma. Kary pieniężne nakładane na pracowników bez wcześniejszego poinformowania o tym stanie rzeczy. Bez żadnego powiadomienia. Sam otrzymałem taka karę. Choć ze wszytskiego byłem poprawnie rozliczony. Firma kompletnie nie szanuje swoich pracowników. Szuka tylko sposobu by móc na nim zarobić, ale o komfort nie zadba. Żadnych ubezpieczeń, karty typu multisport, gdzie w innych firmach jest to w standardzie. Parę lat wcześniej pracowałem w żabce i o wiele korzystniej pracowało mi się robić hot dogi dla pół-pijanych studentów niż być pod skrzydłami tejże firmy. Nie polecam z całego serca. Absolutnie!
Gratuluję odwagi, po twoim komentarzu aż zawrzało. Na tyle, że firma zaczela zacierać ślady :) W końcu ktoś napisał prawdę...
Jak się pracuje z ludźmi z TELL S.A.?
Zwalanie obowiązków na najmłodszego stażem pracownika, brak wsparcia ze strony kierownika salonu jak i kierownika regionalnego. Wszelkie święta pracujesz bo przecież musi być jakaś hierarchia, sprzatasz, sprzedajesz obslugujesz platnosci, dla jednych przerwa trwa pół godziny dla innych 15 minut, dzwonisz do klientów umawiasz spotkania, obslugujesz dostawy, kurierów, prowadzisz prace administracyjne, wizualizacje, przyjmujesz reklamacje, musisz kierować przepływem klientów, jak trzeba pomóc to pomagasz zaczynasz wcześniej prace jak trzeba to zostajesz dłużej. Także ten trzeba się spieszyć .
Nowy pracownik w TELLu faktycznie pracuje w każde Święta? Czy może jest to w jakiś sposób dzielone? Jak takie dni są rozliczane, czy traktowane są normalnie czy może obowiązuje za nie wyższa stawka? Wspomniałeś również, że czasami trzeba zostawać dłużej.. - później można sobie w inny dzień przyjść później do pracy czy może jest to doliczane do wynagrodzenia?
To troszkę słabo jak o stawkę trzeba się 'wykłócać' :P To w takim razie jestem ciekawa ile zarabiają osoby, które nie podejmują negocjacji co do stawki lub nie mają podstaw (np. doświadczenie) by się tego domagać..
Czy w firmie TELL S.A. pracownicy na wszystkich stanowiskach otrzymują umowę o pracę?
Szanowny Kandydacie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Naszym pracownikom zatrudnionym na wszystkich stanowiskach oferujemy szereg korzyści, w tym stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji
Niestety po przepracowaniu dwóch lat musiałem się rozstać z Firmą Tell, ze względu na wyjazd poza Granice kraju. Polecam pracę a przede wszystkim Panią E. Z działu HR, nowa pracownica ale nie ukrywam że bardzo sympatyczna i rzeczowa. Polecam pracę w firmie, oraz pozdrawiam dział HR.
Jak wygląda sprawa grafiku w TELL S.A.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Witaj, bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Firma TELL oferuje pracę w pełnym wymiarze godzin. Grafik jest uzależniony od godzin otwarcia poszczególnych salonów w całej Polsce. Aby dowiedzieć się więcej na temat danej oferty, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z nami (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 377 10 45). Pozdrawiamy, dział HR
Witam chce wyrazić swoją opinie na temat współpracy z tell jestem pracownikiem podstawa śmieszna za taki stres naprawdę klientów infolinia podpuszcza żeby do salonu przyszli to jest po prostu śmieszne cele sprzedażowe trzeba wyrobić wciskać za przeproszeniem abonamenty i światłowody bo jak nie wyrobisz normy to cię wywalają , o życiu prywatnym zapomnijcie ciągle praca, praca, no i co tu mówić raczej wszystko ;)
Witam serdecznie, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Przykro nam, że praca nie spełnia Pani/a oczekiwań. Podczas procesu rekrutacyjnego przedstawiane są warunki współpracy, a naszym zespołom staramy się stawiać wymagania dostosowane do ich możliwości. Jednocześnie zachęcamy do zgłaszania na bieżąco wszelkich uwag zarówno do Działu HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045), jak i bezpośrednich przełożonych.
Oj niestety, ale doswiadczylem tego samego...Ciągle jesteś pracy, nawet jak jesteś w domu, a zasuwasz za 2500 zł Szkoda nawet komentować ...
W tej firmie są takie kiepskie zarobki? Naprawdę nie tracilbym czasu na pracę w tej firmie
Widzę że celów się nie umie realizować to firma zła. Tak się składa że kilku moich znajomych pracuje w salonach Tella i faktycznie praca nie jest lekka ( każdy kto pracuje w jakimś telekomie wie ze praca z ludźmi nie jest lekka i trzeba to poprostu lubić ) , ale liczą swoją kasę , wiedzą jak zarabiać na konkursach i po 5-6 tysięcy na rękę wyciągają. I wbrew temu co wszyscy piszą firma w obecnych czasach nie może sobie pozwolić na nieetyczną sprzedaż.
Ładnie Cię znajomi (usunięte przez administratora) W sumie nikt się nie przyzna że za 3 tys. pracuje od rana do nocy. Ty masz znajomych my tam pracowaliśmy i wiemy. W tej firmie nie ma i nie moze być pracownika salonu z regularnymi zarobkami 6 tys netto.
Cele jeśli nie można zrealizować to albo załoga jest zła albo cele są za wysokie. Jeśli załoga pracuje od X czasu i nie może tym celom sprostać to raczej odpowiedz jest jasna. Zasada jest jedna i prosta. Jeśli przyszły czasy że głowa firmy zarabia coraz mniej, to nogi i ręce muszą dźwignąć większy ciężar- aż w końcu zaniemogą.
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w TELL S.A.?
Szanowny kandydacie, Przebieg procesu rekrutacyjnego w naszej firmie zależny jest od stanowiska o które się Pan/i ubiega. Standardowo przebiega według poniższych etapów: 1. Złożenie aplikacji. 2. Selekcja CV. 3. Wywiad telefoniczny z pracownikiem działu HR. 4. Bezpośrednie spotkanie rekrutacyjne z przełożonym. 5. Informacja zwrotna o wyniku rekrutacji po udziale w spotkaniu. Podczas rozmów informujemy, jak będzie wyglądał każdy kolejny krok w rekrutacji aby każdy z kandydatów czuł się komfortowo oraz zniwelować stres związany z procesem. Pozdrawiam, dział HR, OEX Cursor.
Pracujesz za najniższy pieniądz jaki istnieje Masz obowiązek dręczyć i zmuszać klientów do abonamentu i reszty bzdury mimo jego niechęci, Kary na każdym kroku. Po miesiącu pracy za jakieś ubzdurane braki w kasie trzeba z własnej kieszenie oddać 60zl. A sama wypłata płacze o pomstę do nieba Nikt nie zareagował na zgłoszenie o niechcianym dotyku ze strony współpracownika Nową osobę nie chce im się szkolić i zostawiają sama na pastwę losu po chwili Ale jak coś zrobi złe to straszenie karami na każdym kroku. Bardzo starają się o najniższa wypłatę i żebyś wykorzystał nieświadomego klienta na pieniądze
Szanowny Panie / Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią na temat naszej firmy. Przykro nam, że praca na danym stanowisku nie spełniła Pana/i oczekiwań. Wszelkie kwestie dotyczące kwoty wynagrodzenia, przyznawania premii omawiane są przed podpisaniem umowy. Natomiast jeżeli doszło do naruszenia strefy osobistej prosimy o kontakt z naszym działem, chcielibyśmy poznać szczegóły by zająć się sprawą (hr@oex.pl, tel. 22 377 10 45).
Atmosfera w zespole super, współpraca z centrala też jest w porządku jednakże współpraca z RKS mega słaba - poniżanie, codzienne telka wyjaśniające, milion grup i na każdej tylko musisz się tłumaczyć z wyników i swojej pracy, zarobki nie są zle jednakże patrząc na współpracę z kierownikiem regionu nie warto, szkoda zdrowia i nerwów...
Piszesz że zarobki w Tell nie są złe, w takim razie możesz podać jakieś widełki wynagrodzenia? To pojęcie względne, więc fajnie jak podasz jednak jakieś konkretne liczby. :D Czekam na info!
Apel Do niepełnosprawnych który by chcieli by podjąć prace w firmie tell sp. z.o.o. Drodzy niepełnosprawni nie podejmujcie pracy w firmie tell sp.z.o.o. Ta firma podczas wdrożenia na stanowisko telepraca kierownik wprowadzający obiecuje,że będą cię rozliczać ze skuteczności w umawianiu klientów do salonów. To bzdura. Ja miałem dość dużą skuteczność. co prawda Obdzwaniałem minimum 50 kontaktów dziennie,ale z tego najczęściej miałem minimum 5 umówień dziennie a zdażyło się tez ,ze umówiłem 12 osób w jednym dniu do jednego salonu. Z tego co widziałem w statystykach umówien u innych konsultantów to moze inni konsultanci obdzwaniali po 12 kontaktów,ale z tego mieli 12 umówień w jednym dniu. Ja tyle umówień miałem przy 70 pobranych numerach. Więc jak widać z tego miałem dość dużą skuteczność. Mimo to Zarząd firmy Tell sp. z.o.o postanowił nie przedłużać zemną umowy. Mimo tego,że pracowałem na 100%swoich możliwości firma Tell sp. z.o.o po prostu potraktowała mnie na zasadzie murzyn zrobił swoje murzyn może odejść.
W komentarzu sam sobie przeczysz... z tego co piszesz to właśnie nie byłeś skuteczny wiec nic dziwnego ze zapadła taka decyzja. Czasami warto poszukać winy w sobie, wyciągnąć wnioski i iść dalej zamiast siać hejt ( PS z tego co mi wiadomo to kilku niepełnosprawnych pracuje w firmie Tell od roku , dwóch lat i nikt ich nie zwalnia - może poprostu dobrze wykonują swoją pracę? )
Dlaczego nie polecasz firmy osobom niepełnosprawnym? Wydaje mi się, że kwestia wyników nie jest od tego zależna. Ciekawi mnie natomiast, czy Tell oferuje jakieś udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością. Jak to wszystko wygląda w kwestii technicznej?
Ja pracuję od 3 lat -Warszawa. Atmosfera naprawde super, mozliwosvi awansu na eksperta, biznes eksperta czy kierownika salonu. Nie źle zarobki o ile zespół jest zbudowany i potrafi dobrze sprzedawać dlatego polecam pracę w tej firmie...
Witam, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Cieszymy się, że ma Pan/i pozytywne odczucia we współpracy z firmą Tell . Zachęcamy do zaglądania na firmową zakładkę kariera, gdzie pojawiają się na bieżąco nowe oferty pracy. Zapraszamy również do kontaktu z działem HR pod adresem e-mail hr@oex.pl lub tel. 22 377 10 45.
Zmień lekarza bo musi cię (usunięte przez administratora), ta firma zanotowała totalny upadek po połączeniu z OX.W miarę ok to tam było przed rokiem 2014 po to równia pochyła a urwisko od połączenia z OX.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TELL S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy TELL S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 40.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TELL S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 3 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TELL S.A.?
Kandydaci do pracy w TELL S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.