Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Szkoła Policealna
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Olsa Poland Sp. z o.o.

Pracowałeś w firmie Olsa Poland Sp. z o.o. i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
spóka z.o.o - 2014-03-01 15:13:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pwtarzajace sie nazwisko.Jesli Olsa s.a to spolka z ogran.odpowiedzialnoscia to pojawia sie tu szerge problemow i bardzo zlych konsekwencji dla pracownikow.jedna z odmian takich spolek (SA,Z.o.o,spólka skarbu państwa)może spowodoawac to że jakiekowliek kary pieniezne nakladane na zaklad pracy beda obciazaly rowniez portfele pracownikow firmy.Jest to o tyle niebezpieczne ,że pieniadze beda potracane nie tyle z wyplat ale z kont pracownikow.Szczegolnie jest to grozne dla osob majacych na koncie duze sumy pieniedzy( z kredytow hipotecznych,oszczednosci lub obligacji).Odpowiedzialnosc zbiorowa jest przeciez wszytkim znana a pianiadze z nalozonych kar zasila budzet panstwa i uni.Dlatego nalezy uwazać na kady finansowe bo znikajace z kont duze sumy sa lakomym kaskiem ,firma taka i udzialowiec nie tylko zarabia krocie, ale tez bierze wiecej niz daje.Dotyczy to glownie pracownikow z kilkuletnim stazem.
zdjecie uzytkownika
kudłaty - 2014-03-02 18:12:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Boże co wy ludzie wygadujecie czytam te bzdury i sami sie naktrecacie. Nie mozna wychodzic do toalety nie daja urlopu nie mozna chodzic na chorobowe ja was prosze to jest stekł kłamst i my o tym wiemy, Mase osób chodzi u nas na chorobowe i nawet nic im za to nie robia , do toalety jak ktos musi to wychodzi nikt nikogo nie zmusza do wstrzymywania moczu, urlopy dostawane sa bez problemów. Ale zastraszacie ludzi , wiecej przez to kasy wam przez to nie wpakuja ze odstraszacie ludzi, Lepiej przyjdz i sprawdz sam!!!!
zdjecie uzytkownika
klementyna77 - 2014-03-02 19:13:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie zakład pracy,ludzie przychodzą i po dwóch dniach odchodzą jak widza co sie dzieje .gdzie są średnie od stycznia miało być 1680 zł a dalej mamy po 1600.bo przecież za dużo się zarabia za 3 zmiany po 1400zł za miesiąc to jest zarobek.jeżeli możecie omijajcie ten zakład z daleka ,jak wielu z nas
zdjecie uzytkownika
normalnyczłowiek - 2014-03-04 22:34:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [kjdshkjashdk - 2013-08-14 11:39:11]:
jest to prawda,ze sie czepiaja wszystkiego, ja mialam taka sytuacje, ze zapytalam czy moge isc do toalety,brygadzistka z fochem mi odpowiedziala ze jak musze to mam isc, za jakies 4h znowu poszlam,wykorzystujac przy tym chwile wolnego,poniewaz maszyna sie zepsola, gdy wrocilam brygadzistka z pretensjami do mnie,czy ja nie zaczesto chodze do toalety?ze tak nie moze byc...to jej odpowiedzialam,ze mam miesiaczke i dopiero wtedy zamknela jape.a druga sprawa to faktycznie przerwa trwa 15min. TYLKO! poniewaz jak robisz na koncu hali to na dojscie na stolowke w jedna str. trzeba sobie odliczyc jakies 2min. i w druga to samo,wiec smialo mozna powiedziec,ze tak naprawde ta przerwa trwa 10min.malo co sie nie udlawisz tym sniadaniem,a to jeszcze do toalety,zapalic itp. mi taka przerwa nie wystarczala,ale i tak 1 raz tak mialam, ze po przerwie przyszlam 4 min. pozniej to juz brygadzistka z kierownikiem na mnie czekali i opieprz zgarnelam jak bym im zrobila nie wiadomo co [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
zdjecie uzytkownika
normalnyczłowiek - 2014-03-04 22:56:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
a i jeszcze jedno: my chcemy pracowac i zalezy nam na pracy,ale w olsie,widac brygadzistki lubia sie czepiac niewinnych ludzi np.tak jak wlasnie ktos juz napisal,ze nie wyrabiamy normy po kilku dniach,albo nawet i co do wygladu potrafia sie uczepic,a czemu sa takie pewne siebie? slyszalam historie jednej z nich,ze przyszla do olsy jako zwykla pracownica,a po trzech miesiacach nagle brygadzistka, to sobie sami odpowiedzcie na to jak to jest mozliwe
zdjecie uzytkownika
yoo - 2014-03-05 22:15:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [spóka z.o.o - 2014-03-01 15:13:42]:
A jaka jest kara za wypisywanie tych kłamstw...Zastanawiam się czy wypowiadały się tu Panie, które dziwnym zrządzeniem losu w trakcie ferii zimowych grupowo zachorowały....a może te które wykorzystały już większość urlopu na żądanie....hmmm nie? a może jednak te, które siedzą codziennie na fajeczce w kłębach dymu...Nie narzekajcie i nie odstraszajcie. Każdy może się przekonać, że praca jak praca....pieniądze daje Nie wszyscy są stworzeni do bycia "zarządzanym" i do wykonywania czyiś poleceń a taka jest specyfika pracy w zakładzie produkcyjnym.
zdjecie uzytkownika
fanka nielogicznych ludzi - 2014-03-09 18:02:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Pracownicy Olsy sami sobie są winni, na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wyrabiacie normy po ponad 100%? Potem normy się podwyższa zeby Wam za dobrze nie było, i kolo sie zamyka, ktoś dobrze napisał wyżej, że niedługo w pieluchach będziecie normy wyrabiać. Ja też pracuje na produkcji, ale u nas dziewczyny na spokojnie wyrabiają normę, przypuśćmy do godziny 12-13 (jak mamy 1 zmiany) a potem robią powolutku, żeby nie robić ponad normę, bo logiczne jest że potem szefosrtwo normy nam podwyższy, trzeba będzie szybciej i ciężej pracować za te same pieniądze.
zdjecie uzytkownika
lolita - 2014-03-11 22:30:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Też nie polecam tej fimy owszem płaca ale marne grosze i zamiast setki 50 placa albo rypna sie w godzinach , a teraz afera jet z ta najnizsza krajowa nie chca wyrównać . A pan dyrektor co na to widac chyba za nasze pieniadze bawi sie co tydzien w sobote w clubie 69. omijacie ta firme szerokim lukiem to olszwic a nie firma .
zdjecie uzytkownika
Fachowiec - 2014-03-13 19:47:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Praca na 3 zmiany nigdzie sie nie opłaca i nie sprawdza,dowodem na to jest sąsiadujacy z OlsA Alcontec.Maszyny musza odpacząc chociaż kilka godzin bo inaczej beda do wyrzucenia za kilka miesiecy i będą zwalali wine na pracowników tak jak w Alcontecu.
zdjecie uzytkownika
xyz - 2014-03-24 18:50:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Fachowiec - 2014-03-13 19:47:15]:
wtryskarki to maszyny przystosowane do ciągłej pracy a przestoje uzależnione są od czasu przeglądów serwisowych
zdjecie uzytkownika
RUDA - 2014-03-26 15:51:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
TA FIRMA TO MASAKRA. NIE POLECAM .JA WYTRZYMAŁAM DWA TYGODNIE.I DAŁAM SOBIE SPOKÓJ BO PSYCHICZNIE NIE IDZIE WYTRZYMAĆ !!! A TE STARE FLĄDRY SĄ ZA MĄDRE BO MYŚLĄ ZE JAK WIĘCEJ PRACUJĄ NIŻ MY TO MOGĄ NAM ROZKAZYWAĆ I MOGĄ ROBIĆ CO CHCĄ !!!!!!!
zdjecie uzytkownika
jacek aberdeen - 2014-03-30 21:32:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [DANS135 - 2014-02-05 18:57:26]:
DO PIRAT !!!!!... Jestem pewny ze slowo jak MOTYWACJA jest tobie obce . droga sprawa to jest cos takiego jak ATMOSFERA w FIRMIE. Jesli tych dwoch skladnikow nie widac w twoim miejscu pracy to trzrba z tamtad wiac i to szybko . Gdy nie ma motywacji ( czytaj mozliwosc zarobienia wiecej - tak ze pracownik jest zadowolony) ludzie sie przestaja starac i produktywnosc spada. Gdy nie ma atmosfery (czytaj przyjacielskie stosunki i dialog miedzy pracownikiem a przelozonym) to czlowiekowi na sama mysl ze musi wstac i isc do tej chol..
.ej roboty, juz mu sie odechciewa. w pracy wtedy mysli o jednym - kiedy koniec . efekt koncowy podobny produktywnosc spada. Wiec (usunięte przez administratora)przestan cwaniakowac i pomysl co mozesz zrobic zeby ludzie z mila checia przychodzili ci do pracy i byli z niej zadowoleni mimo gownianych zarobkow!!!!
zdjecie uzytkownika
jacek aberdeen - 2014-03-30 21:59:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jeszcze jedna sprawa PIRAT ...zakladam ze jrstes w tej firmie na jakims kierowniczym stanowisku lub siedxiesz i pierdzisz w stolek w biurze. Wiec moge x gory powiedxiec ze jestes beznadziejnym gownisrzem ktory nie ma bladego pojecia o kierowaniu zespolem ludzi. Bo jesli jestes ich przelozonym to kazdy negatywny komentarz o tej firmie jedt wlasnie kierowany do CIEBIE jak ktos pisze ze jest beznafziejnie to czytaj ze to ty jestes beznadzirjny!!!! NADAZASZ !!! Ta twoja firemka OLSA to kawhoz anie firma na poziomie. Na dluzsza mete to WY stracicie i tracicie yak czy inaczej . Rotacja ludzi to niewydajnosc zakladu bo co wyszkolicie kogos to wam ucieka i wchodzi ktos kogo trzrba znowu szkolic. Wydajnosc ludxi niska bo sa ciagle szkoleni.Nie macie wyszkolonej kadry i w koncu twoj boss sie zapyta ciebie co jest grane, jak to sie nie zmieni to kolokeialnie moeiac TY dostaniesz kopa w KROK ..hahaha za twoja nieudolnosc i brak profesjonalizmu zaangazowania i nieumiejetnosc pracy w zespole oraz kierowaniu zadobami ludzkimi.Jest sztuka wydusic z ludzi wszystko dajac w zamian nidkie zarobki tak aby byli z tego jeszcze zadowoleni i byli w stanie przyjsc na nadgodziny na kazde twoje pierdniecie. Problemy twoich pracownikow sa twoimi problemami ktore musisz szybko rozwiazac a taka pusta gadka ze to nie PRL i ze trzeba robic a nie nazekac swiadczy tylko o tym ze noe nadajesz sie na to stanowisko . JA BYM CIE ZWOLNIL OD RAZU NA MIEJSCU TWOJEGO SZEFA PO PRZECZYTANIU TYCH TWOICH BEZNADZIEJNYCH KOMENTARZY !!!!
zdjecie uzytkownika
jula k. - 2014-04-01 15:47:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ogółem to nawet nawet jest w tej firmie. Ale nie radzę iść na zmianę do P.(usunięte przez administratora). Tę kobietę powinni zwolnić!!! Dyrekcja nawet nie wie co ona wyprawia w tej firmie...
zdjecie uzytkownika
jula k. - 2014-04-01 16:09:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hehehe nie no jaja sobie robię, napisałam tak bo nie lubimy nowych dziewczyn na naszej zmianie bo trzeba je przyuczać :-(
zdjecie uzytkownika
boss - 2014-04-20 22:34:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wesołych Świąt dla wszystkich pracowników
zdjecie uzytkownika
Toni - 2014-05-12 12:44:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Pirat - 2014-02-03 19:14:31]:
wiesz pirat ja tam pracowałem z ludzmi ktorzy sie boją odezwac(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
yesi - 2014-05-13 00:00:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
mi tam się podoba. jest całkiem ok, kto chce pracować to będzie, jak ktoś jest leniem to zawsze będzie mu źle. jedyne zastrzerzenie to fakt, że dużo kobiet to straszne plotkary i są zazdrosne o wszystko. przez co atmosfera staję się mniej przyjemna, ale cóż z babami tak czasem jest. :)
zdjecie uzytkownika
kajko - 2014-05-13 14:22:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
eh, no kogo jak kogo, ale kobiet nie zmienisz. Te negatywne opinie Twoim zdaniem to wszystkie z lenistwa?
zdjecie uzytkownika
makumba - 2014-05-14 17:08:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Przydalo by sie zbiorowe zwolnienie L-4 hendlerow i magazynow to by sie dyrektor obudzil wraz ze swoimi pomagierami wtedy by sami poszli za brame. Jak mozna tak traktowac ludzi jak smieci no jak?? Dojdzie do tego bo juz sie o tym mowi jak polowa brygady pojdzie na zwolnienie a dojdzie do tego to sie ogarna wtedy i beda wiedzieli co robic. Nawet mlodych pracownikow nie przeszkola tylko wala w bambuko i zwalaja to na starych. A pozniej pretensje zacznijcie tluki bez matury od siebie a pozniej szukajcie winnych gdzie indziej. Nie chce sie tam wogole przychodzic. Zapiepszasz jak wol i nie uslyszysz dziekuje tylko jeszcze zjebki ze tak malo jest zrobione. Pzrzyjdziesz w sobote to ci jeszcze reklamacje wrypia. Palic nie wolno(albo wszyscy albo nikt) gadac nie wolno do kibla nie wolno jesc nie wolno tylko zapier.... wolno. Debile zacznie sie od grupowych zwolnien a pozniej od grupowego wniosku do sadu pracy o zakaz zarzadzania zasobami ludzkimi dla niektorych bo mysla ze moga wszytsko. Czas wziac sprawy w swoje rece i Wam dokopac patalachy i nieroby. Wiadomo o kim mowa Dwaj bracia syjamscy smierdzace lenie i tyle wasz czas dobiega konca, brama was przywita... Do zobaczenia
zdjecie uzytkownika
KV - 2014-05-22 20:23:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [yesi - 2014-05-13 00:00:39]:
Dokładnie. Większej plotkarskiej hołoty nie widziałem nigdzie. Wystarczy, że nie tak się spojrzysz i jazda :) Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
ja - 2014-05-28 18:47:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Pracuję tam od niedawna, i zgadzam się z makumbą - trzeba (usunięte przez administratora) jak dziki osioł, a i tak się przyczepią,że coś tam nie zrobione, za karę trzeba zostać wtedy dłużej, na papierosa można wyjść tylko raz ( jak więcej, to robią zebranie i przy wszystkich opierdzielają), do toalety nie ma kiedy, na śniadanie nie ma kiedy - najlepiej to siedzieć 8 godz. bez jedzenia i picia ( w upale!), nic nie wytłumaczą co należy do twoich obowiązków, niczego nie pokażą, a wymagają. Co to ma być? Obóz pracy?...Chyba moje dni tam są policzone...
zdjecie uzytkownika
inzynier - 2014-05-29 23:00:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
większość to niestety prawda, hołota na przyjeżdża z włoch i udaja pajaców, kiedysś tam było poukładane a obecnie jest haos, i balagan
zdjecie uzytkownika
:):):) - 2014-07-01 19:24:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowałam w Olsie przez ok 5 lat . Wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma. Jeżeli ktoś nie chce tam pracować niech po prostu zmieni pracę . Ja tak zrobiłam ze względu na zarobki , ale pracę w Olsie wspominam bardzo dobrze ( no z małymi wyjątkami :) )
zdjecie uzytkownika
kajko - 2014-07-12 15:54:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to dosyć popularne ostatnio podsumowanie tego co dzieje się w Polsce, pasuje również do większości firm. Widocznie również i do Olsy, bo jak się tutaj nie narobisz po łokcie to nie masz co liczyć na normalną kasę i zatrudnienie
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Olsa Poland Sp. z o.o.
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x