brak logo

Linter

Wolbrom

Opinie o Linter

mod 2017-01-26 12:06
Linter Mining ta firma,ktora ma roboty na kopalniach JSW? Odstawe na Pniówku, chodniki i rozdzielnie na Boryni ? BO wyżej w kom byla mowa o jeszcze o jakims innym Linterze z robotami na Bogdane. Może to ktoś wyjaśnic ?
1
Gość77 2017-02-21 20:57
Firma to jedno wielkie bagno, zgłosić firmę gdzie tylko się da i dążyć aby zgłosili upadłość.
9
Foltyn 2017-03-14 13:37
Ja pracowałem 2014 oraz 2015 roku zarobki okej załoga i Pan Prezes w porządku wszędzie trzeba robić
chętnie bym wrócił z powrotem może mi się uda.
knurów 2017-03-20 14:43
wypłata w jednym kąsku umowa normalna kartki po 30 zł jak przerobisz miesiac bez chorobowego i bumel to zarobisz dobrze praca nie dla lebrów bo ich tepią firma jedna z lepszych w górnictwie ;)
2
kpp 2017-03-21 05:50
Tez tak słyszałem ze jedna z lepszych ale jak się człowiek nie przekona to nie bedzie wiedział aha jwdna z lepszych ale kiedyś dzis ponoć bieda z nedza ... Tak wynika z opowieść kolegów moich i was tu !
1
Gosc 2017-03-24 11:22
Czy są przyjęcia do serwisu ? Chodzi mi o wykonywanie złącz na taśmach .
Gdzie najczęściej są delegacje ? Dużo pracy w weekendy ? Jakie zarobki ?
zofiowek 2017-03-29 15:58
Dobrze to znaczy ile 3k i kartki bo dla mnie tyle to jest dobrze bez sobot ...
1
tomgór 2017-03-31 15:57
pracuje w linterze na brzeszczach od listopada jeszcze poniżej 3500 nie dostałem a to sa pieniadze po tyłach pięknego i kartki po 34 zł jeszcze z taką firma się nie spotkałem atmosfera tez w porządku jak dla mnie firma na 10/10
Polecam ją z czystym sumieniem
Pniówek Linter 2017-04-06 19:38
Witam omijajcie Linter mining z daleka! Oszuści i złodzieje proponowali 2200 + kartki(600zł). A przy pierwszym zjezdzie kierownik powiedział że dostaniemy 2200 z kartkami czyli pracujemy za 1600zł. Za te pieniądze nie opłaca się zjeżdżać na dół i jebać jak głupi. Sam pracuje ale zwalniam się jutro.
7
kawuka 2017-04-13 05:11
Jedna firma wiele oddziałów wiele opinii z przewaga na nie planuje sie tam zatrudnic na knurów właśnie wiec niewiem czy to dobry wybor ....
Pniówek Linter 2017-04-16 18:47
Zależy jako kto się przyjmujesz czy masz jaki kolwiek staż pod ziemią i jaki odział?
kawuka 2017-04-18 23:04
Jako górnik do przodka póki co ale głównie chciałbym dostać sie na kolejki podwieszane bo mam papier na to 3lata dolu .. Boje sie tego co tu piszą ze po 2,2 dostaja i to z kartkami w tym po 30 zl ...
kawuka 2017-05-05 15:18
Zagladam tu dziennie ale odpowiedzi brak dlatego sie wstrzymalem i zostaje w bzugu mialem iść na knurów ale ciezko żeby się wdupi!c w jeszcze większy syf .
Linterowiec nowy pniówek 2017-05-10 16:20
Witaj pierwszy miesiąc przerobiony w linterze 4 dni szkolenie 2 urlopy jeden płatny drugi nie. 2 dni wolne (święta). 2250+kartki 2640zł bez sobót itp... Także powinno być w drugim miesiącu o wiele lepiej z 4 sobotami :). Umowa na 2200brutto
kozik12 2017-05-10 16:23
Ludzie omijajcie z daleka tylko kable i lizusy jakos maja cala chmara ich tam jest chodzą se na rano i w kolki grają pija na dole każdy o tym wie ale są nie do ruszenia ciebie po zmianach ciepia jak szmata i nic nie załatwisz bo nie kablujesz a jak byś chcial z tempom wyjechać to wielka laska ci lizusy dziwnie chodzą i może być a ty się nie będziesz liczyć bo ktos musi na tych lebrow robic choc i są fajni ludzie to malo a emerytów to juz dawno powini wywalić i dać młodym się wykazać by firma mogla miec fajna opinie a nie takich buraków co tylko kasę biera za nic!
1
Linterowiec nowy pniówek 2017-05-10 16:31
Nikt cię nie zakabluje jak nie ma za co... Chyba że leżysz i chuja robisz. Robię na zmiany i jest mi lepiej jak tylko na ranki. A co tu więcej załatwiać? Nie masz temperatury to robisz proste. Emerytów wyjebać. :D
1
grot123 2017-05-10 18:02
Zgadzam się firma w miare ok tylko emerytów wywalić przyjąć młodych i pokarzą ze są dobrymi pracownikami a te brygady starych pierdzieli co też popijają na Boryni wywalić w cholerę nieroby jedne czy Pan Prezes tego nie czyta że nic z tym nie robi i pozwala psuć opinię firmy która jest Ok
3
kawuka 2017-05-11 09:18
Dzieki za opinie fajnie ze napisaliście
pracownik 66 2017-05-11 15:06
Firma w miarę ok lecz zarobki to niezbyt za pracę na dole 1700zl i kartki za 30zl troche by się wstydzili no cóż wiedzą ze i tak ludzie przyjdą bo co mają siedzieć na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w domu lepiej coś robić lecz niech pamiętają że dzieki ludziom istnieją i jeśli tak będą płacić to może ludzie się zbiorą i nie zjadą to wtedy na kopalniach dostawy stać będą i firma pójdzie na zielona trawkę i co wtedy ktoś się nad tym zastanawia ze ludzie zjednoczeni mogą wywalczyć leprze warunki plac dla siebie a nie tylko dla wybranych pracownicy pomyślcie nad tym i zróbcie coś z tym a będziecie godnie place i tak można nawet firmę postawić pod mur by było lepiej my pracownicy albo oni co nas nie doceniają wiec to moja opinia i nie piszcie tak czy siak tylko dbajcie o swoje co więcej dodac co do firmy pozbędzie się emerytów może ktos jeszcze sie znajdzie odważny co nie będzie tylko plakala i powie jaka jest prawda !!
3
Wilst 2017-05-15 11:29
Witam chce sie przyjac na brzeszcze ??oplaca.sie czy raczej uciekac?
1
Olek 2017-05-16 19:53
Firma do bani pod wpływem plac to naprawde jakaś kpina a te kartki to banal dają po dwóch albo po tygodniu
1
xyz 2017-05-19 10:42
Trzeba mieć 21+ lat żeby zjechać na dół (Brzeszcze)?
Luki 2017-05-20 19:46
Witam
Jakie zarobki w przodku? 3500 da rade wyciagnac? Po ile sa kartki?
dsacxz 2017-06-03 01:13
Kiedys to się do 4500 dobijało, nie wiadomo jak teraz kartki po 34 zł chyba na przodku, na odstawie chyba 20.
pracownik 2017-06-11 11:14
To ja dodam swoje. Dzień po wypłacie myślałem że mnie ktoś okradł bo to było nie możliwe.
Sprawdziłem i jednak się stało. Cały miesiąc na 18/nocke i dodatkowo 4 weekendy i wypłata
2100 pe el en ów. Nic dodać nic ująć
4
Linterowiec nowy pniówek 2017-06-12 19:00
Pracownik na której kopalni pracujesz? I przodek czy odstawa główna? ja po 2 miesiącu 2860zł i 720kartek z 3 sobotami na odstawie.
RadM 2017-06-16 14:53
Zofiówka !!! No to teraz oświecę co nie których TIKO - Tajny Informator Kierownika Oddziały tzn. kalfaktor Pan Przemysław Stokłosa 1400,00 PLN samej premii konfident KPP tzn pajaca Borkowskiego który jest na warunkowym zwolnieniu z ZK na każdą zmianę podesłał swoje konfidenta płacami skłóca załogę chłopali po 4ry soboty robią i po 30,00 zł premii mają za cały msc pracy a ten pajac płaci tylko takim szmatom jak Pan Stokłosa który patrzy przy wyjściu z szybu kto wyjechał z temperaturą omijajcie Zofiówkę szerokim łukiem dopóki nie zrobimy porządku z tą hołotą czyli Borkowskim i Stokłosom kalfaktorem który w kupił się w łaski przywłaszczając sobie cudze mienie tzn innej firmy 3BKS 6t na nic potrzebne na odstawie... tyle ułamka prawdy o firmie Linter na Zofiówce ,a co najlepsze Pan Prezes na w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wszystkich jak i cały Maj bo mają nas za idiotów do robienia pieniędzy i zarabiania na premie szmat i pociotków
3
IreK 2017-07-02 12:36
GPS chcesz coś napisać to wytęż ten pusty łeb konfidencie Linterowski !!!
TDI 2017-07-07 22:52
GPS napisał , co tu tak śmierdzi ON to Ja się pytam wy złodzieje Linterowskie czym tak śmierdzi morze pani G z kroku tak wali
A4 2017-07-07 22:57
Dobrze mówisz TDI złodzieje i jeszcze raz złodzieje
GPS 2017-07-07 23:05
To już koniec, nie mamy nic, pozakładali GPS-y musimy isć HaHa dupo włazy
1
KMI 2017-07-09 11:28
Ale się dzieje, Gosia kó..a [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wszystkich powiedział GÓROL czyli pan Leszek . Macie za swoje wy złodzieje Linterowskie
Rob 2017-07-12 15:14
Koledzy wiadomo każdy chce pracować ,a jak już podejmie się tą pracę to chce za tą prace mieć godnie zapłacone normalne logiczne podejście pracownik oczekuje od pracodawcy ,a pracodawca od pracownika.Niestety nie w tej firmie za cały msc pracy na zmianach z dodatkiem nocnym bez siedzenia na obsłudze czyli na konkretnych robotach 1690, zł bez dniówek świątecznych czy to jest normalne wynagrodzenie pracownika dołowego i teraz jak ktoś ma się motywować takim zarobkiem do normalnego podejścia do pracy ? Praca z weekendami to też wielka porażka 4ry week i zero premii a jak jest to max 40zł czego nie można powiedzieć o świętych krowach pociotkach na których się pracuje i którzy mają min 1000 zł premii znam ten problem z autopsji. Nastał czas rozglądania się za nową pracą.Pozdrawiam tych co nadal pracują w firmie Linter Mining i życzę im odwagi w poszukiwaniu nowej pracy a osobą którzy mają chęć podjęcia pracy ww. firmie odradzam bo będziecie żałować jak się opamiętacie po paru może latach w jakiej firmie pracujecie i jakie w tym czasie były min składki odprowadzone do króla ZUS-u ;)
2
Gor 2017-07-13 05:14
Dajcie sobie spokoj z ta firma. Na boryni urlopy wrzucaja bo polowa odstaw jest zatrzymana.
1
Fffff 2017-07-17 17:02
Jestem właśnie po rozmowie w Brzeszcze. Chyba się zdecyduje. Obiecali że poniżej 2500 nie zejde oczywiście plus kartki to nie powinno być tak źle co myślicie?????
Iza 2017-07-23 12:12
@Fffff jak wyglądał w twoim przypadku proces rekrutacji, który przeszedłeś w Linter? Możesz dokładniej opisać, czego się można spodziewać? Inne osoby poszukujące zatrudnienia na pewni skorzystają z każdej praktycznej porady.
Luki 2017-07-25 17:26
Witam. Jak wygladaja obecnie zarobki na brzeszczach ?Ile mozna zarobic w przodku? Sa teraz przyjecia?
pozdrawiam
1
brzeszczeslkg 2017-07-27 10:11
Z tego co jest wywieszone w ich kantorku to dalej poszukują pracowników. Z paroma osobami z lintera gadałem i rzadko kiedy poniżej 3000 schodzą( bez bonów).
Luki 2017-07-27 17:17
A powiedz mi gdzie trzeba jechac skladac CV ? Do siedziby czy lepiej bezposrednio na kopalnie brzeszcze do tego ich kantorka?
pozdro
pracownik1986-86 2017-07-27 18:24
Knurów !!! pracownicy otrzymują wynagrodzenie miesięczne średnio 2 000 zł trzeba liczyć się z tym aby przepracować min. 4 - 5 weekendów tak zapewnia KPP - PS.
Gdzie czas wolny dla rodziny?
4
Kombajnista23l 2017-07-28 13:34
moje pytanie dla pracownikow na Brzeszczach ile idzie wyciagnac w przodku lub na kombajnie kartki premie itp ktos obeznany a nie info wyssane z du...
Paweł 2017-07-28 22:26
Tu są opinie o Linter Wolbrom a nie o RYLACH nie robach
Adi 2017-08-01 04:38
Gdzie ma siedzibe linter?
alwaro 2017-08-01 09:10
Dajcie spokoj na pniowki kpp tylko kabluja uwala premie jak tylko moze jeden sztygar jest tylko normalny pelen szacunek dla goscia dla sztygara majdy reszta to chamy i ten kierowniczek J.W syf i smrod
Do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z tym linter mining 2 czysty gnojok
alwaro 2017-08-01 12:19
Wodzislaw slaski 1 maja 16f ale daruj se adi choc do azis na czechy pracuje tam w havirov juz rok wyplaty ponad 3 tys niebjest zle
Młody górnik 2017-08-02 12:23
Witam, mam zamiar się przyjąć do Lintera, mam propozycję na główną odstawę na Pniówku lub Borynia, orientuję się jak tam z zarobkami i czy warto, jak atmosfera itd
Przodkowiec zofiowka 2017-08-08 14:00
Panowie czytam opinie mądre mniej mądre głupie bardzo głupie .. co do pracy .. hm to zalezy czy Odstawy czy Przodki ..
na zofiowce faktycznie jest lipa lekka jesli chodzi o zarobki ludzi z odstawy ..robie z Nimi i wiem jak mowia ... rozbierznosc jest ogromna od 1800-3500 zależy kto !!! !! !!! i ile świątecznych zrobia
sa tacy co zorbia 3 swieta i maja 2100 sa tacy co zrobia i 7 swiat maja 3000.. i ta ich premia .. po 30-60 zł miesiecznie no masakra ale tez za taka robote co robia .... nie wnikam
co do przodka ..... inna bajka tak robi sie na metry metry sa sa pieniadze !!!! !!! i to nie male !!!! przodowi kombajnisi moga podejsc pod 4.800 nie ma poblemu + kartki po 34 !!!
przodkowcy poza przodkiem zalezny od roboty co maja zadane ale tak slusznie maja od 2800-3800 mga zarobic ale jak mowie sa metry jest kasa metrow brak kasy brak
młody 2017-08-12 16:18
Ile trzeba mieć lat zeby iść na dół 21 bo znam takich co mają po 19 i pracują pod kopalnią kampania weglowa
Iza 2017-08-13 22:15
W takim razie od czego zależą te premie @przodkowieczofiowka, od doświadczenia, umiejętności czy może stażu pracy w firmie? Rozbieżności, które podałeś są dość duże, więc na pewno przyda się wyjaśnienie w tej sprawie.
luki 2017-08-23 15:47
Są przyjecia na Janine, potrzebuja sporo osób. Najlepiej zadzwonic i umowic sie na rozmowe, ja byłem na rozmowie w Jaworznie, maja swoje biuro na Piłsudskim
Zostaw swoją opinię o Linter - Wolbrom
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Linter