logo BPO SPARROW

BPO SPARROW

Zabrze

Opinie o BPO SPARROW

ramzi 2013-04-24 20:34
Świetna atmosfera, mili i pomocni ludzie. Aż chce się rano wstawać i iść do pracy:) A po pracy każdy pracownik słyszy: dziękuję, do zobaczenia jutro. Naprawę rzadko się takie coś zadarza. Polecam z czystym sumieniem tą firmę !!!!!
5
2013 2013-07-14 19:04
W jakich godzinach pracuje firma ?
2013-09-18 09:20
firma pracuje od 7 45 do 21
2013-09-21 23:27
własciwie 7-21 zmiany
edyta 2013-10-29 18:58
Ta firma to jedna wielka sciema !! Wysylaja Ci sms w sprawie rozmowy rekrutacyjnej heh Tak sms ...Potem cieszysz sie ze znalazles prace ale nie na dlugo bo rzucaja Cie po projektach a potem jak nic nie sprzedasz to masz dzien wolnego za kare... Meksyk... Chcesz miec tam umowe o prace to musisz sie wykazac ale czyms innym...
9
cc 2013-10-30 17:18
Tak to jest jak przychodzi ktoś, kto myśli, że w call center może pracować każdy głupi i niewiadomo co sobie myśli. Jak ktoś się nie sprawdza i nie robi wyników to logiczne, że lepiej znaleźć inny projekt dla takiej osoby niż ją zwalniać. Nie wiem co miałaś na myśli pisząc, że "trzeba się wykazać czymś innym" chcąc mieć umowę o pracę, ale z tego co wiem, nawet osoby na zleceniu nie narzekają, tylko pracują na to żeby tą umowę o pracę dostać ZA SWOJE DOBRE WYNIKI. Podejrzewam, że jesteś osobą, która przepracowała tydzień, raczej nie więcej. Wystarczyła odrobina zaangażowania i CHĘCI, żeby przekonać się jaka naprawdę jest ta firma. A w dużym skrócie atmosfera jest naprawdę fajna, nikt nie traktuje nikogo z góry, kierownicy zawsze pomagają i można na nich liczyć. I jest to opinia osoby, która nie pracuje tutaj tydzień, lecz już dłuższy czas.
13
Żabcia 2013-11-30 08:18
Plany do zrobienia ustala klient. Sprzedaż, ankiety, badania. Premia na każdej akcji inne i różne. Teraz na jednym projekcie tablety jakieś rozdają za wynik ale nie wiem wszystkiego. Pracowałam w innym CC to tutaj atmosfera super i kasa zawsze na czas. Jestem 4 miesiąc :)
Anka 2013-11-30 13:57
Zarobki do 2 tys. Przyjdz i sam zobacz :) po nowym roku maja wejść projekty bankowe to wtedy już napewno coś podskoczy wyżej:) Ja pracowałam 1 miesiąc na umowie zleceniu, pracuję już 3 miesiąc na umowę o pracę, wszystko zależy od ciebie. Ja się starałam i mi umowę dali. Także nie jest prawdą to co pisze edyta bo umowę ma połowa ludzi, którzy tutaj pracują. Hiks nie patrz na opinie sam przyjdz i się przekonaj. W każdej firmie są różne minusy w tej też, ale mi się wydaje, że do tej pory nie pracowałam w takiej gdzie tak się szanuje pracowników (dobrych pracowników).
2
maria 2013-12-16 09:28
poproszę jakieś detale, bo nie wiem czy aplikować :)
jakie zarobki, tak z grubsza. czy wypłata na czas, normalnie do 10-tego. czy wolne weekendy. czy jest ciężko na początku.. ??
dzięki :)
3
Adam 2014-05-21 21:27
Tak to to samo ogłoszenie.
anonim 2014-05-26 18:19
Może ktoś napisać parę słów na temat tego, jak wygląda praca w BPO Sparrow? Kampanie wychodzące, sprzedaż danego produktu przez jakiś czas i kolejna rzecz, czy są jakieś "stałe" zlecenia? W jakie dni praca?
Arnika 2014-06-06 20:58
To o co pytasz należy do spraw wenętrznych firmy i nie każdy jest upoważniony do ich publicznego ujawniania. Co do "rzucania" po projektach to mi się to podoba. Zawsze jest coś nowego, zawsze można się wiele nauczyć. Pracuję niedługo ale poboba mi się tutaj. Praca od poniedziałku do piątku. Czasem jest robota na sobotę i można się zapisać.
Arnika 2014-06-22 19:24
Nie trzeba żadnego upowaznienia żeby napisać anonimową opinię o pracy.Jednak niektóre zapytania zahaczają o poufne sprawy handlowe. Atmosfera w pracy dobra. Specyfika firmy wymaga żeby wyrabiać progi i limity bo z tego wszyscy żyjemy. Szefostwo ok.
Arnika 2014-07-01 19:16
Na umowę-zlecenie masz płacone składki ZUS (zdrowotna, emerytalno-rentowa wypadkowa chyba też bo pracę świadczy się na terenie zakładu) Na umowę o pracę rozszerzony pełny pakiet ZUS (zdrowotna, emetyralno-rentowa, chorobowa,wypadkowa)wg Kodeksu Pracy. Co doświadczeń socjalnych to nie wiem bo jestem na umowie-zleceniu. Jeśli firma ma Fundusz Socjalny to w ramach tego funduszu mogą być rózne świadczenia (dotacje do wczasów,karnety na obiekty sportowe itd. itp. To musisz rozeznać.
Arnika 2014-07-04 23:55
To zależy od wewnętrznego regulaminu firmy.Jeśli firmę stać, to może przyznawac bonusy komu chce niezależnie od rodzaju umowy o pracę. Kodeks Pracy nie reguluje sprawy bonusów. W każdym zakładzie jest to traktowane indywidualnie.
Anka 2014-07-14 07:21
Poprostu przyjdz i zobacz. Przerwy jest wystarczajaca ilosc. Jeden je 5 minut, drugi 20. Jeden posiłek sie odgrzewa 2 minuty drugi 15. Przerwy mozesz wykorzystywac dowolnie. Pokaż mi firme co sie dzwoni, że obiad podaja.
Arnika 2014-07-14 20:47
Masz prawo do 5 minut przerwy po każdej godzinie przy komputerze. Przerwy możesz sobie kumulować i np. wziąć 20 minut po 4 godzinach. Wystarczy na obiad z deserem. W pobliżu nie ma żadnych jadłodajni ani sklepów. Do "Biedronki" i najbliższych sklepów na ul. Szczęść Boże trochę za daleko więc szkoda przerwy. Lepiej przynieść swoją wałówkę. Świetna jest herbata i "mocna" czekolada do picia a utomatu. Polecam.
1
Arnika 2014-10-09 22:55
TAK WARTO
Lena 2014-11-17 22:40
Firma wspaniała:)Warunki super...Jak się starasz to i oni się starają,żeby się było zadowolonym:)Pełen szacunek dla pracowników:) A jeżeli chodzi o szefostwo to są to młode osoby dlatego wiedzą jak jest w naszym kraju i podchodzą do człowieka tak jak sami by tego chcieli:) Jednym słowem pracownik dla nich niezależnie od wieku jest bardzo cenny:) A koordynatorzy bomba:):)Polecam w 100 %... Ktoś kto z góry myśli, że się nie nadaje myli się:) Najpierw trzeba spróbować:) Ja dzięki tym osobom odkryłam w końcu co to znaczy dobra praca:) Pozdrawiam całą załogę Bpo Sparrow:)
1
Rafik 2014-11-21 14:42
Ja pracowałem 6 lat temu w call center w Katowicach, ale cienko mi to szło. Odszedłem po miesiącu. Dostałem skierowanie z pośredniaka do tej firmy, i w sumie nie wiem, czy iść? Mam cykora przed powtórką z tamtej pracy. A umówmy się na jedno. Do pracy nie idzie się po to, by pracować tydzień, czy miesiąc, lecz po to, żeby być jak samochód na pełnym rozruchu, czyli jakiś dłuższy okres czasu.
Lena 2014-12-09 15:59
Site powiem ci że drugiej takiej firmy gdzie mają do ciebie taki szacunek nie znajdziesz...możesz mi wierzyć albo nie ale tak po prostu jest. A po drugie dopoki nie sprobujesz to bd gdybał :-) pozdrawiam
Katia 2014-12-16 07:17
Najwyższe jakie miałam a byłam w kilku firmach. Wynagrodzenie zależy od twojego wkładu tą takie tabelki do 16 zł na rękę za godzine.
Kaser 2015-01-28 23:24
Witam, właśnie trafiłem na tę firmę i ich ogłoszenie o pracę. Napisali, że w ich firmie jest miejsce dla osób niepełnosprawnych, studentów i 40+. Ja właśnie z tych 40 +, tylko piszecie, że tam pracują same młode osoby. Ktoś wie coś więcej o zatrudnieniach, czy przyjmują ludzi starszych, czy zależy im tylko na młodej kadrze?
manek 2015-03-11 11:03
Zastanawiam się czy aplikować do firmy Sparrow, chciałbym się zapytać czy warto, jak wygląda sprawa z umową?
S.P 2015-09-30 20:05
Osoby młodsze jak i starsze mogą pracować w firmie S8. Pozrawiam
Małgosia 2015-10-05 19:03
Witam. Chciałam napisać coś o firmie dla wszystkich którzy zastanawiają się czy aplikować ... Otóż pracuje w firmie dość długo lecz z przerwami musiałam zrezygnować z powodów osobistych - zdrowotnych ale kiedy wyszłam na prostą i chciałam wrócić byłam bardzo miło przyjęta.
Firma zajmuje się ogólnie telemarketingiem nie oszukujmy się lecz tak naprawdę mają dużo różnych projektów ... jeśli ktoś nie sprawdzi się na jednej kampani nie zwalniają dają szansę na innym projekcie ... podchodzą bardzo optymistycznie do pracownika, szanują pracownika ... koordynatorzy to młode, naprawdę fajne osoby, nie wywyższają się, można do ich iść z każdym problemem zawsze zrozumieją!
Wynagrodzenie jest uzależnione od wyników, nie masz wyników nie starasz się nie masz co liczyć na kokosy masz wtedy płatne same 7 zł na godzinę, starasz się, robisz wyniki twoje wynagrodzenie wzrasta jak dużo to zależy tylko od Ciebie.
Umowa zawsze na początek zlecenie, po jakimś czasie jeśli nie olewasz pracy, robisz jakieś wyniki, zależy Ci na pracy możesz dostać umowę o pracę.
Szukają nowych osób non stop dlatego jeśli się zastanawiasz śmiało aplikuj zawsze kogoś potrzebują ...
Teraz firma zmieniłą siedzibę jest jeszcze lepiej niż było w poprzedniej siedzibie naprawdę nowoczesne wnętrze jak w mało którym call center.
Co dla mnie bardzo ważne miła atmosfera kolegów, i dla mnie największym plusem jest muzyka która cały czas gdzieś w tle na salach leci.
Szkolenia - każde szkolenie masz płatne.
Jeśli sobie nie radzisz masz z czymś problem idziesz na spokojnie do koordynatora i wszystko Ci wytłumaczy poświęci Ci tyle czasu ile potrzebujesz.
Według mnie najlepsze call center jakie tylko może być, a pracowałam w kilku, i powiem wam akurat właśnie od dwóch miesięcy tam pracuje po przerwie, wracam już tam 3 raz i myślę że do 3 razy sztuka próbowałam gdzieś indziej ale jak widać zawsze wracam tam widać to mi pisane i cobrze mi z tym.
Czekamy właśnie na Ciebie, przyjdź, zobacz, zostań :)
oBezn@n@ 2016-02-24 15:37
Elo. Krótka ocena ode mnie:
-atmosfera pracy - 5/5
-współpraca z koordynatorami 5/5
-nowoczesny sprzęt


Teraz to co mnie rozczarowało:
-marne szanse na premie
-pojawiające się nowe wymagania odnośnie premii (także dla "starych" pracowników) i nie idące za tym podwyżki
-coraz to niższa podstawa do wypłaty
-mikro poślizgi z wypłatą
-trzeba pilnować godzin - chcą kiwać!
-pracowników z umów o pracę przerzucają na zlecenia bezpodstawnie
-rzucanie po projektach
-premia z ponad miesięcznym opóźnieniem względem wypłaty
-mało godzin (często poniżej 150, bez możliwości doboru godzin jak już to ktoś wcześniej wspomniał - nic nie masz - idź do domu)
-i te często sztuczne uśmieszki...

Płatne szkolenia? Może z 20% szkoleń jakie miałem i to w dodatku poniżej podstawy!
5
pytn 2016-02-25 17:36
otóż to - opóźnienia w płatnościach i długie oczekiwanie na premię, niestety. Ale atmosfera bardzo ok
Nowy 2016-09-27 16:29
Hej,

napiszesz gdzie obecnie znajduje się siedzibą, bo chcę sprawdzić jak będę miał z dojazdem
Am 2016-09-28 15:20
No i to jest rozsądna sprawa, z tego co wiem każdy interes to ryzyko, nie ma co rozmyślać, trzeba się zatrudniać
Agnieszka 2017-03-17 09:17
@oBezn@n@ dziękuję za tak szczegółową ocenę. Dlaczego mówisz, że są marne szanse na premie?
Aśka 2017-04-26 11:50
Szukam pracy dość długo- czy warto zgłosić się do tej firmy? opinie są różne... poza tym jeśli mam sprzedawać ludziom majtki czy garnki, to nie tego szukam; to jakaś dobra firma?
Agnieszka 2017-04-26 12:04
@Aśka, a jakie stanowisko Cię interesuje? Należy pamiętać, że warunki pracy, atmosfera zależna jest od piastowanego stanowiska.
Aśka 2017-04-26 13:30
sprzedawałam kiedyś przez telefon i pracowałam na infolinii- parę lat temu; wspomnienia nienajlepsze; zalezy mi na dobrych zarobkach, bo się muszę utrzymywac jakoś; a jakie stanowiska sa dostepne?
.... 2017-05-19 19:21
doradcy klienta
Agnieszka 2017-05-22 12:17
@.... gdzie można znaleźć aktualne oferty pracy BPO SPARROW?
Jesteś zatrudniony w tej firmie? Chętnie dowiemy się więcej o Twoich doświadczeniach z BPO SPARROW.
nie 2017-06-12 09:37
potwierdzam po całości...

-marne szanse na premie
-pojawiające się nowe wymagania odnośnie premii (także dla "starych" pracowników) i nie idące za tym podwyżki
-coraz to niższa podstawa do wypłaty
-mikro poślizgi z wypłatą
-trzeba pilnować godzin - chcą kiwać!!!!!!!!!
-pracowników z umów o pracę przerzucają na zlecenia bezpodstawnie
-rzucanie po projektach
-premia z ponad miesięcznym opóźnieniem względem wypłaty albo jej brak
-mało godzin (często poniżej 150, bez możliwości doboru godzin jak już to ktoś wcześniej wspomniał - nic nie masz - idź do domu)
-i te często sztuczne uśmieszki...


NIE POLECAM!
6
NIE POLECAM 2017-07-11 11:29
Nie polecam nikomu pracy w tej firmie. Początki były super, po rozmowie człowiek myślał, że trafił w końcu do normalnej firmy. Niestety to była kwestia czasu. Atmosfera w pracy na plus wśród konsultantów. Minusy: Brak zrozumienia. Wyjście wcześniejsze w tej firmie liczyło się z podkładaniem kłód pod nogi- jeśli coś ci wyskoczy, dostaniesz ważny telefon czy zachoruje Ci dziecko możesz napotkać trudności. Zmuszanie do przychodzenia na L4 do pracy. Jeszcze każą te L4 odrabiać. Jeśli ktoś się źle czuł był problem żeby puścić do domu( w zależności od przełożonego). Jakiekolwiek wolne w tej firmie trzeba odrabiać, a zapewniali o 2 dniach wolnych, które rzekomo przysługują. Z jakimkolwiek wolnym w tej firmie na wakacje człowiek może zapomnieć przynajmniej na umowie zlecenie. Rzucanie po projektach. Ciągle szkolenia byle nie dać człowiekowi zarobić. Szanse na premię są nikłe( jak je zobaczysz to tylko w komputerze). Jednym słowem najlepiej nie mieć dzieci ani swojego życia prywatnego!
6
POLECAM... zobaczyć na własne oczy, a nie czytać o 2017-08-03 14:06
Hehe. Ok piszesz o Twoich wymaganiach wobec firmy ale jak już firma wymaga czegoś od pracownika to już źle? WOW trzeba zastanowić po co się pracuje? i czy jest się dobrym pracownikiem czy przeciętnym czy lecącym w "kulki"...

Wyobraź sobie pracę w sklepie gdzie jesteś sama na zmianie... wyobraź sobie że dostajesz "ważny" telefon i co dzwonisz do szefowej i mówisz jej że "Wychodzisz z pracy"?! i szefowa mówi: "Jasne zamknij sklep i idź do domu. Kochaniutka! Dziś nie musisz pracować, a mój sklep przecież nie musi zarabiać..." :) hehehe niestety ale każdy kto patrzy wąsko czyli tylko i wyłącznie z punktu widzenia pracownika a nie z perspektywy pracodawcy to nigdy nie zrozumie co to znaczy "DOBRY PRACOWNIK" i kto nim jest.

W niektórych firmach ludzie nawet nie pomyślą o tym "aaa wyjdę sobie godzinę szybciej do domu!"....
Już nawet nie wspomnę o sklepach w których pracuje się np do 21:00 a potem godzinę zostajesz żeby sprzątać i układać rzeczy na kolejny dzień pracy.... no i musisz zostać bo nikt za ciebie tego nie zrobi... taka praca.
A tutaj mamy widoczne pretensje "podkładanie kłód pod nogi" na wcześniejsze wyjście z pracy....? Też ważne jest to w jaki sposób i kiedy to się komunikuje. Bo zdarzają się ludzie którzy komunikują to minutę przed takim wyjściem.... Czy to jest fair w stosunku do pracodawcy? Odpowiedź powinna być oczywista.

W sumie... Czy dobry pracownik myśli w takich kategoriach... ??? Jak to jest że najlepsi pracownicy potrafią myśleć wręcz przeciwnie "a zostanę godzinę dłużej!" albo skupiają się do ostatniej minuty "regulaminowego czasu gry" :) ... Hmmm tooo może dlatego są najlepsi? Ale to też kwestia ambicji i tego czy ktoś chce wyłącznie "chodzić do pracy" czy "pracować". Bo tu jest największa różnica. A leni na tym świecie nie brakuje hehe :)

Zawsze byłam zdania że jak pokażesz swoją wartość to dopiero wtedy możesz wymagać od pracodawcy różnych ustępstw i przymrużeń oczka :) "Drogi pracodawco jestem dobrym pracownikiem więc czy mogłabym..." Jakbym była pracodawcą i miałabym pracownika który bardziej kombinuje niż pracuje to czemu miałabym iść mu na ustępstwa?

Niestety ale praca to praca.. Idąc do pracy zobowiązuje się człowiek do pracy (wow). Pracodawca wymaga obecności i tego żeby pracownik pracował jak najlepiej, a nie siedział. Na tym praca polega.
Jak to jest że osoby będące dobrymi pracownikami mają wysokie wynagrodzenia i są na umowie o pracę... i nie narzekają na nic? No tak... ale to trzeba być dobrym pracownikiem..... A co jak się nie chce? Jak się nie ma motywacji? Jak się samemu nie wie co się chce... To uświadomię tylko że jeśli ma się takie nastawienie to w żadnej firmie nie będzie się Dobrym Pracownikiem.

Każdy pracodawca szuka skutecznego pracownika. Takiego który potrafi się zaangażować.
Pamiętajmy że wpierw trzeba wymagać od siebie (bycia dobrym pracownikiem) a później od pracodawcy, aby doceniał nasz wkład pracy. I np szedł na ustępstwa :) To jedyna poprawna kolejność "wymagań".

Życzę każdemu żeby znalazł w sobie wewnętrzną motywację do bycia DOBRYM PRACOWNIKIEM. Nie ma co marudzić. Nie ma co narzekać tylko trzeba pracować na swój sukces. Nikt nas nie zmotywuje do tego jak nie my sami!

Pracownicy którzy faktycznie chcą dawać coś od siebie dla pracodawcy i są ambitni to zawsze mają się dobrze. Tak było jest i będzie.

Opinie dotyczą zawsze wybranych osób i wybranych sytuacji. Uważam, że nie ma co się nimi kierować. Lepiej zobaczyć samemu jak faktycznie wszystko wygląda i umówić się na rozmowę rekrutacyjną :)

PS. Ja na szczęście należę do tych DOBRYCH PRACOWNIKÓW bo potrafię się zaangażować w pracę.

Pozdrawiam.



1
Nie polecam 2017-08-04 21:28
Każdy ma prawo wyrazić swoją opinie. Jako firma musicie się liczyć z tym, że nie każdy będzie miał o was dobre zdanie i nikt tego nie robi na złość czy ze względu na to w jakiej sytuacji się dana osoba znalazła.
Godną praca, zrozumienie drugiego człowieka- fakt na pewne rzeczy trzeba sobie zasłużyć. Jednak trzeba też wykazać ze strony przełożonego troszkę zrozumienia. Jeśli koordynatorowi zależy tylko na dostaniu premii i jest tym zaślepiony, dąży do tego po trupach jak ktoś się sprzeciwił zostaniu na nadgodzinach czy nie przyjściu w sobotę, która nie jest obowiązkowa. Jak to zostało określone te "lenie" czy "lecący w kulki" dla mnie osoby, które nie bały się wyrazić swojej opini czy zdania odrabiały wolne, siedziały na nadgodzinach kiedy było to tylko możliwe i zgłaszały każde wyjście czy każde wolne w terminie jaki został ustalony przez przełożonego. Może były przypadki osób, które stanowiły wyjątek, ale to świadczy o tych osobach.
Motywacja i ambicja- Rozumiem trzeba się starać to chyba wie każdy kto chce pracować w jakiejkolwiek firmie. Tylko jeśli słyszy się od przełożonego: "streszczaj się", "czego chcesz znowu". Przepraszam, ale jak taka nowa osoba czy nawet ktoś kto pracuje już jakiś czas, bo chce zrobić coś dobrze i potrzebuje pomocy słyszy takie słowa? Nie jest to raczej miłe i motywujące. Motywacja MUSI TEŻ PŁYNĄĆ OD DRUGIEJ STRONY NIE TYLKO PRACOWNIKA.
Widząc warunki pracy w innych firmach tego typu musze z przykrością stwierdzić, że to co dzieje się u Państwa jest sprzeczne z wizerunkiem jaki sobie sami Państwo próbujecie wyrobić. Pani próbuje udowodnić, że wszyscy Ci co maja negatywne zdanie na temat firmy są "leniami", a może Ci "lenie" wkładali wszelkie swoje siły na zadowolenie przełożonych którzy nie potrafili tego docenić, a woleli wymyślać fikcyjne powody i wymagać coraz więcej, przez co sie okazalo ze Ci wlaśnie "lenie" pracowali na dorobek tych takzwanych "dobrych pracowników".
Pozdrawiam
P.s. "Klienci nie są najważniejsi. Najważniejsi są PRACOWNICY. Jeśli dbasz swoich pracowników, oni będą dbać o klientów." Richard Branson
4
Agata 2017-08-07 08:56
Witam.

Jak czytam te brednie odnośnie jaki to powinien być dobry pracownik to przypominają mi się komunistyczne czasy, gdzie pracownik ma być wdzięczny pracodawcy że ma pracę i najlepiej niech zostaje godz. dłużej aby pokazać że jest godny tego stanowiska. Niestety czas jest cenny a ludziom powinno się płacić za tę własnie godzinę.
Niestety te czasy minęły, a rynek na dobrego pracownika się zawęził, więc dlaczego się dziwicie jak pracownik zatrudniony na umowę zlecenie chce wyjść wcześniej? Przecież to umowa zlecenie gdzie pracownik może zlecić nawet komuś wykonanie swojego obowiązku. Pracodawca również nie ma prawa nakazać pracownikowi siedzenia przez osiem godzin pod nadzorem przełożonego, ponieważ są to już znamiona umowy o pracę. Każdy pracownik który poszedłby z taką sprawą do sądu, czyli że ma umowę zlecenie, a wykonywał pracę jak zwykły pracownik i miał nad sobą przełożonego w tym czasie. sąd każe uznać wszystkie miesiące na korzyść pracownika i zrobić z tego umowę o pracę.
Więc pytanie, dlaczego chcecie oczekiwać coś od pracownika zatrudnionego na umowę cywilną jak nie znacie jej przeznaczenia. Pracownika zatrudnia się na okres próbny a nie na zlecenie. Jeżeli nie znacie się na podstawowych przepisach kodeksu pracy i kodeksu cywilnego tylko przyjmujecie coś, że zawsze tak było to po prostu będziecie tak mieć.
Proszę pamiętać, że chcąc mieć dobrego pracownika i móc wymagać od niego aby siedział 8 godzin w pracy bez wiadomo żadnego wychodzenia to trzeba dać mu odpowiednią umowę, ponieważ umowa zlecenie ma całkiem inne zastosowanie.
5
ciekawy 2017-08-07 16:14
Mam pytanie:
czy obecna dyskusja jest prowadzona na temat firmy s8 bo z tego co mi wiadomo bpo sparrow już nie ma?
Jakie są tam wynagrodzenia i warunki pracy bo z tego co widzę ciągle kogoś szukają więc chyba musi być duża rotacja pracowników?
wtf 2017-09-22 14:29
Jasne tekst o sklepie, żałosne. Wy naprawdę nie znacie się chyba na przepisach :)
To w interesie pracodawcy spoczywa obowiązek, aby pracownik miał zastępce w razie własnie takich czterech dni które mu przysługują na żądanie.
A nawet nie chodzi o urlop na żądanie tylko po prostu o przepisy które bardzo dobrze regulują opisaną sklepową sytuację.
A jak czytam ten wywód na temat pracownika i pracodawcy to od razu widać, że znajomość praw i również obowiązków jest znikomy.
Zgadzam się z wpisem Agaty która też pisze o przepisach, oj chyba czas uzupełnić wiedzę :)

Pozdrawiam
1
Zostaw swoją opinię o BPO SPARROW - Zabrze
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BPO SPARROW