Czy po tych komentarzach mogę przypuszczać jaki jest powód tego, że w wizytówce Google mają przypis o zamknięciu na stałe? Nie znam jednak zasadniczej przyczyny. Jak więc ostatecznie doszło do zakończenia działalności? Z jakich przyczyn i co z pracownikami w takiej sytuacji?
nie polecam, miałam jakoś w kwietniu rozmowę, od razu usłyszałam, ze przechodze i ze dostane wiadomosc kiedy jest szkolenie, nic nie dostalam XD ale moze to i lepiej
A co z pracą jako Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta? Widziałam w necie ogłoszenie. I czy ktoś wie coś o tym stanowisku? Najbardziej ciekawa jestem, czy jest to praca tylko od pon do pt, czy też w weekendy? Chodzi mi głównie o to czy jest to praca dla studentów i właśnie, aby weekendowo sobie dorabiać?
atmosfera w pracy jest w porzadku. pracownicy jak i osoby wyzej postawione bardzo pomocni i wyrozumiali. przychodzisz do pracy bez stresu, a nawet z checia bo zawsze cos milego cie czeka
Nie polecam. Praca ciężka, klienci potrafią zwyzywać, produkt nieatrakcyjny. Bezpłatne przerwy, nawet jeśli ich nie robisz, to czas i tak ci ucieka. Możliwe, że teraz podwyższyli stawki, ale nadal tak naliczają czas, czyli idziesz na 8 godzin, płacą za 6, wychodzi dużo mniej niż najniższa krajowa, która jak wiadomo i tak zaraz będzie wyższa w całym kraju, więc argument, że stawka jest wyższa niż u innych nie jest argumentem. Jeżeli chodzi o premie, to fakt są, ale nie są aż tak wspaniałe, szczególnie dla osób nowych. Atmosfera w pracy też nie jest jakaś wspaniała.
Każda praca jest ciężka, na budowie np fizycznie a tu bardziej umysłowo, klienci którzy wyzywają zdarzają się rzadko, częściej po prostu nie chcą rozmawiać. Produkt jak produkt dla kogoś będzie atrakcyjny dla innej osoby nie. Może po nowym roku będą wyższe stawki ale na chwile obecną nadal mamy rok 2022 i najniższa krajową 19,70/h a firma oferuje więcej. Dopiero po nowym roku firmy będą się na nowo dostosowywać do stawek tak aby nadal były atrakcyjne.
Mamy dwa progi zależne od ilości przepracowanych godzin - 23 zł i 26zł dodatkowo jest możliwość wyrobienia bonusu +2zł do godzinówki (po za premią).
To was nie informują o takich rzeczach na bieżąco? Ty już widzę na nowy rok wybiegasz a co ze świętami u was w bieżącym roku, co dostaniecie?
Stanowczo odradzam! przede wszystkim bezplatne 3dniowe szkolenie przeprowadzane nie raz bez ładu i składu, przeciągane na wiecej godzin niz jest to warte Stawka "na godzine, liczona juz po zalogowaniu", ale w praktyce tylko za czas rozmowy(co ma tez wplyw na godziny w miesiacu, srednio jak sie pracuje te kilka razy w tygodniu po 6/8h to z 11 godzin bezplatnych na miesiac na pewno sie uzbiera) -pomijają na wstepie tez to, ze nie placa za oznaczanie statusu itd po rozmowie (przerwy na toalete czy jedzenie oczywiscie rowniez beda bezplatne.. ) Oglaszaja ze praca mozliwa jest do godziny 19, gdzie w praktyce o 17 zamykają biuro ludzie ogolnie pomocni i fajni, jeden menadzer zbyt mocno nastawiony na wyniki
Zaszły zmiany w firmie i warto poprawić tutaj informacje, że szkolenie obecnie trwa 2 dni i jest płatne. Czas pracy owszem jest liczony z systemu co jest już omawiane na rozmowie rekrutacyjnej, przerwy są bezpłatne ale stawki są o wiele wyższe niż w innych miejscach tego typu, zostały one też ostatnio podniesione. Biuro też wróciło do pracy w godzinach 9-18 a od października do 19.
"do"? A od czego to zależy, żeby się na górną stawkę załapać? I na jaką średnią premię można śmiało się nastawiać? ;)
Mamy dwa progi zależne od ilości przepracowanych godzin - 23 zł i 26zł dodatkowo jest możliwość wyrobienia bonusu +2zł do godzinówki (po za premią). Jeżeli chodzi o premie to ciężko podać średnią. Wszystko zależy od umiejętności osoby oraz czasu jaki poświęca na pracę. Dla jednych jest to premia wysokości 200/300 zł a inni osiągają nawet 800zł i więcej.
Praca fajna w dobrej atmosferze. Na plus elastyczny grafik idealny dla studentów. Polecam
Dla mnie jest ok, szkolenie przygotowuje do pracy, pierwszy miesiąc ciężki ale teraz jest spoko. Stawka wyższa od września więc hajs się zgadza.
Ta firma to jedna wielka tragedia i pomylka. Stanowczo odradzam
Rozumiem ale czemu tak uważasz? Co takiego się wydarzyło, bo jednak taką opinię warto uargumentować.
Czy osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej, mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do Sale4us? Na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy na stanowisko Konsultant Ds. Obsługi Klienta?
Rozmowa jak rozmowa, podstawowe pytania odnośnie dyspozycji, oraz aktualnego statusu studenta itp. Sama rozmowa przebiega w bardzo pozytywnym klimacie, więc potrzeba wcześniejszego przygotowania się do niej jest moim zdaniem zbędna ;).
Praca jak każda ma swoje plusy i minusy ale o wszystkim jest informacja już na rozmowie rekrutacyjnej i szkoleniu. W firmie pozytywna atmosfera, praca wśród młodych osób sprawia że ławo się dogadać. Menadżerowie owszem są wymagający ale również pomocni. Jeżeli chodzi o naliczanie czasu pracy na co wszyscy narzekają tutaj na portalu to wszystko zależy już od człowieka i jego zawzięcia do pracy, jak ktoś idzie co chwilę na przerwę z innymi to rzeczywiście czas ucieka bardziej a wypłata jest niższa. Oprócz podstawowej premii są tez bonusy i pracując tak naprawdę na pół etatu jak ktoś się postara to może zarobić dobre pieniądze. Byłem osobą palącą wiec to też nie polega na tym że żeby zarobić to trzeba nie wstawać od komputera.
Serdecznie polecam, piękne kobiety, pizzowe środy, super atmosfera oraz ogromne zarobki :) .
Ogólnie polecam. Elastyczny grafik, który samemu się ustala, więc idealnie dla studentów, także studiów dziennych. Menagerowie zawsze pomocni, gdy ma się pytania, zawsze odpowiadają. Atmosfera w firmie przyjazna. Jeżeli chodzi o wynagrodzenie to też jest okey, są wysokie premie oraz różne "ciekawe dodatki", które można odebrać z gablotki od razu ;) Największym minusem jest liczenie czasu, tylko za przeprowadzone rozmowy i bezpłatne przerwy, ale wiadomo, w każdej pracy są plusy i minusy.
Wypowiem się jako były pracownik. Po pierwsze, fakt, przerwy czyli wyjście toaleta/papieros są bezpłatne, a po przyjściu na 8h rzeczywiście wyjdzie ok 6, nawet jeśli ktoś stara się robić mało przerw. Jest to irytujące, natomiast informują o tym, więc każdy wie na co sie pisze. Atmosfera jest zależna, jeśli masz wyniki, a menadżerowie Cię lubią - jest ok, jeśli nie - no to ciężko tam wytrzymać. Bardzo dużo ludzi przychodzi/odchodzi. Same produkty są raczej średnio atrakcyjne, klientów nie obchodzą zazwyczaj takie rzeczy, mają to gdzieś. Jeśli komuś nie przeszkadzają często trudni klienci, wymagający szefowie, chce dorobić, to nie jest to najgorszy wybór. Jeśli ma być to praca na full etat to odradzam, po przeliczeniu wychodzi mniej niż najniższa krajowa. Pytanie czy warto zaczynać kilkudniowe szkolenie, które jest płatne dopiero po ponad 100 przepracowanych godzinach. Potrzeba tutaj dużo silnej woli i mocnych nerwów. Wystawiam opinię neutralną, jednak osobiście - nie wróciłbym za żadne pieniądze.
Nie polecam nikomu pracy w tej firmie. Idziesz na 8 godzin, a masz płacone tylko za max. 6, niby "elastyczny" grafik, a wcale tak nie jest. "Dyrektor sprzedaży" = niekompetentna osoba, która pojawiła się znikąd i się rządzi jakby była lepsza od samego prezesa. Ogólnie nie polecam ze względu na atmosferę oraz wynagrodzenie, bo podliczając nawet i te "wysokie" premie i zwykłą godzinówke oraz czas, jaki się pracuje to wychodzi mniej na godzinę niż najniższa krajowa. Rada: jak szukasz dobrej pracy, to omijaj to miejsce ;)
kto jest tam teraz "dyrektorem sprzedazy"? Pan M czy K? chyba ze oboje juz tam nie pracuja...
Jednym słowem tragedia, „Pani Dyrektor” bardzo (usunięte przez administratora), menadżer czepiających się o wszystko, mało tego jest niekompetentną osobą na to stanowisko zarówno jak i osoba wymieniona wyżej. Przychodzisz do pracy na 8h z czego wychodzi Ci jakbyś był 6h, nigdzie czegoś takiego jeszcze nie spotkałam. Nie polecam pracy w tej firmie jeśli ktoś liczy na godne zarobki. Mało tego duża część sprzętu jest już stara przez co komputery się wieszają a problem z słuchawkami to już w ogóle dramat. Produkt sam w sobie nie jest tez jakiś super, bo ludzie zwyczajnie go nie chcą a presja na wyniki jest wysoka. Nigdy więcej do czynienia z tą firma mieć nie chce.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Sale4us?
Godziny elastyczne spoko, stawka niby wysoka ale na 8h platne jest 6, max 7 wiec wychodzi mniej niz najnizsza na zleceniu. Przerwy bezplatne. Jak ktos cie zawola to tez twoj czas ucieka i trzeba sie przypominac o wpisanie tego jako czas pracy. Atmosfera taka w miare, jeden manager troche dziwny.
Jeśli ktoś jest zaangażowany to idzie wyciągnąć dobre pieniążki z premii, które są dobrze płatne
Firma jest na tyle żałosna że aż śmieszna. Zaczynając od tego że masz płacone tylko i wyłącznie za czas dzwonienia wszystko inne nie liczy ci się do wypłaty. Czyli przerwy są bezpłatne, jeśli przychodzi do ciebie menadżer aby coś Ci powiedzieć również nie jest płatne oraz wtedy gdy ty musisz iść o coś spytać. Czyli na 8 godzin pracy masz zazwyczaj płatne 6 godzin. Dodatkowo firma nie potrafi ogarnąć żadnych spraw administracyjnych, uwierzcie mi tam jest taka rotacja że mało kto zapamięta twoje imię. Oczywiście nie ma żadnych integracji ani tego typu rzeczy. Premie też mega słabe. Już nie wspomnę o toksycznej atmosferze... Nie polecam tam pracować, strata czasu
Owszem płacone jest za czas rozmowy z klientem jak i oczekiwanie na połączenie ale zapomniałeś/aś wspomnieć, że stawka godzinowa jest dużo wyższa niż w innych miejscach pracy. Przerwy są niepłatne, ale to Ty ustalasz sobie ile chcesz zrobić i kiedy, ta informacja, że są niepłatne pada podczas rozmowy rekrutacyjnej jak i na szkoleniu. Także tutaj każdy indywidualnie podchodzi do robienia sobie przerw. Jeśli chodzi o kwestie pytań do menadżerów gdy nie ma Cię przy komputerze zawsze możesz powiedzieć aby wpisali Ci ten czas, który z nimi spędziłeś/spędziłaś do godzinówki miesięcznej. Co do rotacji to branża call center jest specyficzna, więc logiczne jest to, że była, jest i będzie rotacja ludzi zawsze. Dodatkowo przypominam, że jest to umowa zlecenie i zatrudniani są studenci, którym często plan na życie się zmienia dynamicznie. W każdym call center jest rotacja :) Toksyczna atmosfera? Osobiście nie zgodzę się z tym, jest to jedno z lepszych miejsc, w którym pracowałam, ale to juz kwestia indywidualna. A co do integracji to były a także z tego co wiem będą. P
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sale4us?
Zobacz opinie na temat firmy Sale4us tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sale4us?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 6 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sale4us?
Kandydaci do pracy w Sale4us napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.