brak logo

CCL Label Sp. z o.o.

Poznań

Opinie o CCL Label Sp. z o.o.

nowy 2015-05-18 16:51
Witam. Szukam pracy w zawodzie drukarz fleksograficzny. Proszę o rzetelne opinie za temat CCL Label. Jakie zarobki, jaka atmosfera. Jestem drukarzem z 15-sto letnim stażem i szukam pracodawcy, który doceni moje zaangażowani w produkcję oraz wiedzę zdobytą u konkurencji.
boom 2015-05-19 20:32
Tu pracują tylko drukarze offsetowi. Z naszego doświadczenia wynika ze drukarze z flekso słabo sobie radzą na offsecie. Złóż papiery ale nikt na 10 kolorowa maszynę cie nie wpuści
szary 2015-05-19 21:26
JACY DRUKARZE TE SZCZAWIKI PO SDIUDIACH Z ROCZNYM STAZEM JAKO POMOCNIK TO SA DRUKARZE NIE ROZSMIESZAJ MNIE OWSZEM KILKA OSÓB MOZNA NAZWAĆ DRUKARZEM ALE RESZTA ŁĄCZNIE Z TYM PAWIANEM RYSIEM WIELKA POLIGRAFICZNA POMYŁKA SREDNIO INTELIGENTNY SZYMPAS JEST BARDZIEJ ROZGARNIETY OD NICH
2
tej 2015-05-21 16:50
Szary, jak już jesteś takim świetnym drukarzem to polecam Ci pójść na studia, najlepiej humanistyczne. Albo weź sobie ciężki słownik ortograficzny do ręki i trzy razy pier***nij mocno w głowę :)
tak tak 2015-05-28 09:50
Dokladnie-niech sie p......
nowy 2015-06-01 09:32
Witam ponownie. Mam 7 lat doswiadczenia w druku offsetowym, oraz 9 lat w druku flexo-sito. Mój zawód to maszynista maszyn offsetowych. Niestety moje wykształcenie to tylko szkoła średnia. Po opiniach widzę że raczej chcą wykształconych pracowników. A co z tymi z długoletnim stażem, potwierdzonym świadectwami pracy w czołowych poznańskich drukarnia?
Szukam pracy, ponieważ obecnie zajmowane stanowisko nie daje mi satysfakcji z mojej pracy jak i wynagrodzenie jest słabe. Jak to wygląda w CCL ?
w końcu coś się ruszyło 2015-06-01 21:37
zaczęło się dziać w firmie. kasa po podwyżkach na na prawde dobrym poziomie,co dalej będzie to zobaczymy. na pewno wartu tu zostać.
1
ccl 2015-06-03 03:23
ZAPRASZAM
stary 2015-06-10 12:09
głównie liczy się dla firmy doświadczenie jeśli chodzi o drukarzy, więc najlepiej wyślij swoje cv
Marek 2015-07-05 01:40
Cześć, wiadomo coś na temat rozbudowy? bo nie wiem czy warto składać papiery. Pozdrawiam
Tomek 2015-07-07 21:24
Rozbudowa wstrzymana. Na początek trzeba wszystko posprzatac po niemcu i tej małej lafiryndzie. Nadal chaos i opierdalanie się, choć za większe pieniądze ;)
1
WódaRyjeBanie 2015-07-09 20:10
Haos to mieli w głowach dwaj totalnie pijani pracownicy, wakacje rozpoczęte(;
Paweł 2015-07-10 18:12
Albo opierdalanie się skończy albo wypad z firmy.
3
młody 2015-10-05 21:54
nie wiecie co was spotka ,boicie się czy czekacie co się zdaży
nie śledź 2015-11-06 16:10
Atmosfera byłaby lepsza, jak połowa pracowników by przychodziła czysta do pracy i pachnąca, bo naprawdę kiedyś się zrzygam na środku hali...
nie śledź 2015-12-10 11:17
raczej....
stolec 2015-12-10 11:21
ja barco lupie ten zaklad, jest mila atmosfera, fajni kómple, no i kasa jest spoko. pracy za durzo nie ma, jak przychodze, fszystko jest zrobione. lubie chodzic do kibla, zawsze moge odpoczonc. ogulnie polecam
1
adam 2016-02-06 18:59
ile zarabia magazynier lub pomocnik druku
Rpapapapam 2016-02-20 03:17
Cclu cclu masz nas w du... przyjacielu :)
A tak na poważnie Firma Git, ludzie troszke przez życie poszkodowani - swojego nie maja i zyja plotkami o innych, no ale co zrobic. Jak sie nie poukladasz z smietanka firmy to za długo nie pociagniesz. ALe w skali od 1 do 10 dalbym 8.2 takze calkiem wysoko :) Z ciekawostek to jest tu taki wyzsza rangą - jak masz papierosy zeby poczestowac to twoja kariera bedzie sie rozwijac niestety kosztem portfela i wydanych fajek he he cala prawda. Pozdrawiam wszystkich kumajacych!!!
Gal 2016-02-22 23:02
@Rpapapapam."A tak na poważnie Firma Git, ludzie troszke przez życie poszkodowani - swojego nie maja i zyja plotkami o innych, no ale co zrobic." I kto to pisze osoba która ma swoje życie nie przesiaduje o 03:17 na necie by popisać kilka bzdur na kolegów, normalny człowiek o tej godzinie śpi bądz to z żoną jesli takową posiada bądz sam. Chyba że sam należy do grona tych jak to sam określił "poszkodowanych przez życie".Dzięki kolego za wysoką ocene pewnie uważasz że jak by firma była bez Ciebie ocena z 8,2 spadła by na 0,2. Odnoście tej ciekawostki o której piszesz to faktycznie ciekawostka ponieważ ten wyższy raną jeszcze nikomu w karierze nie pomółg(o ile to nie zaszkodził).No cóż widocznie za krótko tu pracujesz.A na zakończenie ponieważ pora już późna jak koledze nie pasuje praca, atmosfera i koledzy bądz koleżanki można zawsze zmienic prace zamiast komuś wyrabiać złą opinie ponieważ jadąc na całą firmę jedzie się po wszystkich pracownikach ponieważ to oni tworzą firme. Siema pozdrów krewnych:)))))
1
peacownik 2016-02-28 22:57
Oj-kolega powyzej to obronca-tzw papuga firmy???Atmosfera tej firny jest jaka jest,bywa gozej ,pozycja pracownikow zalezy nie powiem od czego-nie tyczy sie to wszystkich.wiecej nie chce mi sie pisac bo niedziela jest i szkoda mojego czasu.Bezsens.Przykladowy scenariusz tego zakladu-od zera do bohatera.Takie zycie,raczej taka firma.Mozliwosc rozwoju zawodowego awans,zmiana stanowiska,itp.Nie do osiagniecia w innch temu podobnych firmach.Z pomocnika do biura!!!!!Trzeba sie dobrze wypinac.Tylko mi nie pisz k...a kolego z gory ze jak mi sie cos nie podoba to nie musze tu pracowac-ok.Palo zakuta.Rozpisalem sie za bardzo.Czesc
Gal 2016-02-29 21:31
Kolegów w pracy nie ma, są tylko znajome twarze.Ale po języku jakiego używasz widzę że należysz do większości kretynów, którzy nięstety blokują miejsca dla normalnych ludzi. Więkrzość to znajomki z wioch gdzie psy dupami szczekają.Pracuje na najniższym szczeblu, praca mi odpowiada wynagrodzenie również tylko ludzie jak pan powyżej sam nie wie po co tam przychodzi bo chyba dla kasy by się tak nie męczył.............pamiętaj że nigdy nie wiesz kto jest po drugiej stronie:[]
1
peacownik 2016-03-02 15:47
slusznie ,slusznie-mam na mysli znajomkow z WIOCH.A co do ostatniego zdania ,to czasami lepiej zeby nie wiedziec kto jest po drugiej stronie.Bo w realu to w ryja mozna czasem dac.Pozdrawiam.Panie nadgorliwy
Pit bul 2016-04-05 20:50
Pracuje od jakiegoś czasu i zauważyłem że są w tej firmie osoby które nic nie robią chodzą rozmawiają a kierownicy jeszcze ich chwalą, a są osoby które pracują i ciągle dostają opieprz od kierownika i
Pomocnik 2016-04-05 21:00
Najlepsze pogaduchy są w prepresie i w szatni razem z kierasami tylko trzeba dobrze gadać
szukajacy pracy 2016-04-07 20:27
Witam. Jestem zainteresowany pracą w ccl label mam 8 lat doświadczenia w druku flekso. Jakie zarobki można uzyskac jako drukarz? Pytanie kieruje do drukarzy. Pozdrawiam
4
on 2016-04-07 20:28
Niedługo rozbudowa firmy:)
hehe 2016-04-07 20:37
zrobie wam z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jesień średniowiecza:)
Burmistrz NY 2016-04-27 11:37
Kto pod kim dolki kopie ten sam w nie wpada
Drukarz22lvl 2016-05-23 09:49
ortografia ni jak ma sie do umiejętności druku, pasja ma znacznie wiekszą wartość i skuteczność, znam wielu pyszałków z dyplomami kturych na głowe bije byle ciołek z romka

Pozdrawiam
123 2016-07-06 23:33
Zaczynamy rozbudowę
456 2016-07-07 08:21
taa ... prawie 3 lata po terminie ;) brawo ! nie ma to jak wiedziec co się ma na działce i co się dookoła dzieje - pełna profeska ;) hahahah.
Lama 2016-09-28 18:44
W obsłudze klienta rotacja pracowników jak na "centralnym", brak systemu obsługującego kontrahentów w związku z czym łatwo o pomyłki, które są brzemienne w skutkach. Nerwy i praca po godzinach, niekompetentni kierownicy.
6
Flinston 2016-10-05 07:31
O w koncu z biura sie ktos odezwal no nie mozliwe.... sukienka w groszki?
2
hgf 2016-10-13 19:35
hej no tak to prawda ja też widzę że dopiero co wstawili oferty pracy na stanowisko pracownika magazynu tylko pewnie taka praca do lekkiej to jednak nie należy co nie? no ale mam nadzieje ze jednak zarobki chociaż są adekwatne do powierzanych zadań ..
Rampampam 2016-12-31 14:50
Ojoj widzę że w Lablu cały czas syfon... A jak tam wasza supcio kadrowa Pani Sylwia I? Pamiętam jaka była kiedyś wporzadku a teraz!?! Dramat makabra. Agnieszka powinna ukrucic Panią Sylwia bo żółć jej się przelewa jak wypłaty robi... he he .
Dozobaczenia sierotki pracujące za 2.5 tysia

A zapomniałem pozdrowionka dla Rysia Pysia mam nadzieję że Beatka mu nie odpuści i będzie go deptac aż ducha wyzionie
2
kingkong 2017-01-05 07:37
a skąd wiesz jaka TERAZ jest Sylwia skoro już tu nie pracujesz?
4
Zarys 2017-02-06 12:10
M
Jakie. Zarobki w dziale technicznym
kootas 2017-02-24 10:06
Jak dobrze siorbiesz to nawet spore
olo 2017-02-25 00:05
A jak popijasz to jeszcze większe....
poszukująca pracy 2017-03-05 15:18
A do biura poszukują pracowników?
hffjhhxg 2017-03-11 06:24
Nie
Wiesiek 2017-03-12 18:23
i co rozbudowują wasz zakład? czy jeszcze nie?
bob budowniczy 2017-03-15 10:07
Jeszcze do łopaty sie zalapiesz...
1
Kongo 2017-03-22 11:24
Szkoda tylko że 4brygadowka po 12h. Mogli by zrobić po 8h na 3 zmiany to ludzi by tym też przyciągli bo niektórzy nie chcą pracować po 12h i w weekendy.
wirtek 2017-03-22 20:34
Wole cztery brygady bo w miesiącu dużo dni wolnych wypada i święta tez zawsze wolne robią. Wiec do wszystkiego można sie przyzwyczaić.
1
Kongo 2017-03-24 22:16
Ale weekend w pracy co drugi i po 12 h bardzo męczące jest niestety i przestawienie po nocach
kundel 2017-03-31 20:04
jak by były 3 zmiany to i nocki i też trzeba się przestawiać a przy czterobrygadówce oszczędzasz na dojazdach bo mniej razy jedziesz do roboty na 2 tygodnie 7 razy a nie 10
3
Kongo 2017-04-25 18:44
Ale 12 bardziej mecza niz 8...
desperado 2017-05-12 16:22
Witam
Zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną do CCL. Czy ktoś może mi napisać coś konkretnego o tej firmie ? Jaki jest system pracy ? Zmianowy ? Jaka panuje atmosfera wśród pracowników ? Czy zarobki są przyzwoite ? Jakie jest kierownictwo ? Będę wdzięczny za informacje od kogoś, kto przepracował tam przynajmniej kilka lat i może obiektywnie się wypowiedzieć.
Zostaw swoją opinię o CCL Label Sp. z o.o. - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CCL Label Sp. z o.o.