Opinie o Salon obuwia „Everest“ w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Salon obuwia „Everest“. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Salon obuwia „Everest“ na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Salon obuwia „Everest“ w Warszawa

e Nowy wpis

za 200 zł to jakieś porzadne buty na zimę u nich kupię?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lalala Nowy wpis

z tego co wiem, to Everest już nie funkcjonuje, pozamykał swoje sklepy, dlatego na forum taka cisza.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
igi Nowy wpis

ojj lukas mamy problem, bo ja włąśnie w tej samej sprawie co Ty. mam doświadczenie w tego typu pracy i z nadzieją że moze tu jest jakaś szansa na nowe miejsce pracy. Chyba zrobie tak, ze poprostu zaniosę osobiście swoje dokumenty aplikacyjne i poczekam aż się odezwą skoro tu nic nie słychać na temat warunków i tego czy warto

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lukas Nowy wpis

Najwyraźniej salon obuwia everest pracuje, jak pracuje, mało się tam zmienia, stała ekipa, rekrutują bardziej lokalnie, jesli w ogóle rekrutują i stad ta cisza na forum, mam rację? Czy jednak się mylę i jest szansa na aplikacje do pracy i spora szansa na powodzenie? Może napiszcie kiedy ostatnio pojawił się ktos nowy, z góry dziękuję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie Salon obuwia „Everest“? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(175 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ja

o zarobkach było już wcześniej wspominane. proszę poczytać :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
podapani

no własnie Damian,nie wiadomo w czym rzecz w Everescie,bo gdyby szefostwu zalezalo na duzym utargu to prob dostowowywaliby do mozliwosci sprzedazy w danym okresie(jak wiadomo sa lepsze i gorsze) a nie stawialo wysokie wymagania,przez co pracownice nie wyrabialy progu a co dalej za tym idzie spadala ich motywacja i efekywnosc pracy. Ale skoro wielokrotne prosby i rozmowy z Pania Manager nigdy nie skutkowały,totez wnioskowac mozna ze aspekty zadowolenie pracownika= jego praca na wysokich obrotach i chec pracy nigdy nie mialy miejsca w Everest.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
podapani

a ja sobie dodam jeszcze,ze w tej firmie nic nigdy nie funkcjonowało jak należy! :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja

premia jest jak się wyrobi próg. dziewczyny, które często są na dostawach nie mają możliwości wyrobienia progu.(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja

do anonim .zarobki nie są rewelacyjne jak na Warszawe. Chyba że pracujesz na umowę zlecenie i tyrasz ponad etat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wezcie sie za I.

Wlasnie teraz odeszly 2 dziewczyny, 1 ciagnie na L4 do konca umowy (w koncu sa tylko na miesiac) i ucieka, kolejna wraca z urlopu i szuka nowej pracy. Takze miejsca beda ale odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam. Już niedługo odbędzie się sprawa w sądzie (bodajże październik) wytoczona przez jedną z pracownic, jesli uda jej się, to posypia sie kolejne pozwy, może jakiś zbiorowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
duzo wie

Sa, ale dobrze radze nie isc tam, szkoda nerwow. Kierowniczka jest zakompleksiona pania, NIC nie ogarnia, nie potrafi nawet ulozyc grafiku (to chyba najprostsze z zadan kierownika). Nigdy jej nie pasuje. Atmosfera w pracy tragiczna - dziewczyny miedzy soba obgaduja kierowniczke,[usunięte przez administratora] Wlasciciele sa ok, nie wiem, czy oni na prawde nie widza kto jest kierownikiem ich salonów? Przeciez wszystko mogloby funkcjonowac duzo lepiej gdyby zmienili 1 osobe ktora sie do tego absolutnie nie nadaje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A.

pierwsza lepsza z ulicy by się lepiej znała na butach niż p. [usunięte przez administratora] (kierownik). Czy szefostwo naprawdę nie widzi co się w ich sklepie dzieję?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
123everest1243

Everest?? Największe dno.. Zarobki ok. Pod warunkiem, ze pracujesz na zleceniu, od poniedziałku do niedzieli i czasem zostaniesz po pracy bo jakże mądra pani kierownik nie umie ustalać zmian i jak jest największy ruch w sklepie to daje mało osób a jak pustki w galerii są to Everest pełen pracownic, które podpierają co się da.. bo ile można stać w jednym miejscu i nic nie robić. A jak pracujesz na umowę o pracę.. szkoda słów. Jakiś śmieszny próg, mało realny do wyrobienia, podawany na sam koniec rozliczenia. Jaka firma szanująca swoich pracowników informuje ich o normach jakie mają wyrobić na dany miesiąc pod koniec jego?? Tylko Everest.. a tak, przepraszam, oni nie szanują swoich pracowników. Albo te śmieszne punkty dodatkowe.., nigdy nie wiesz za co ile dostajesz.. wyplata to jedna wielka zagadka zawsze.. załóżmy wyrobiony ich próg (ustalany tak, aby nie wyrobić) no ale jakiś cudem się udało, nadgodzin 0, a różnice w wypłacie ok 300zl, pytasz się kierowniczki dlaczego taka wyplata i ona sama nie umie odpowiedziec na to pytanie. Ta firma jest jedna wielka porażką

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
poda pani

Cała ta wyjęta z nikąd firemka jest mistrzostwem w każdym calu :) Rece opadały niejednokrotnie,gdyż funkcjonowanie tej firmy to najniższy z możliwych pułap na rynku a przypisują sobie miano 'renomowanego salonu' - boki zrywać. Po komentarzach widac,ze wszystkie sklepy maja jeden ten sam problem IP i brak jej ogólnego rozgarnięcia. Dziewczyny wszystko się zgadza a wątek z cytatami mógłby urosnąć do niezwykłego rozmiaru,gdyby każdy punkt zaczął się udzielać. A propo`s innych punktów- są dziewczyny pomocne i pozytywne ale sa tez sztywniary i przydupasy Menagerki- niemniej jednak dla nich też pozdrowienia :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz987

Temperatura w sklepie jakieś 5 stopni Celsjusza ''Zimno pani?...To ćwiczy pani!'' I odwrotna sytuacja. Temperatura wysoka, bo lato w pełni: "Przynajmniej macie darmową saunę"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
shopassistant

nie zapominajmy o umowie na wrzesień podpisywanej 5 października- schemat powtarzający się co miesiąc dla osób pracujących na umowę zlecenie ;) i oczywiście o słynnym 'weźmie Pani buty na ursynów' z nigdy niedopowiedzianym na głos 'będzie pani targać 4 pudła kozaków dzisiaj do domu, żeby jutro móc się z nimi trochę poszarpać w drodze do pracy na drugi koniec miasta, ale zrobi to pani charytatywnie, a jak nie to się pożegnamy' -Pani [usunięte przez administratora] klient Panią prosi w sprawie reklamacji/rabatu/(tudzież innego problemu wymagającego konsultacji kierownika) -Powie Pani że mnie nie ma przy rozpakowywaniu dostawy na zapleczu do osób mających czelność rozmawiać podczas tak absorbującej pracy jak wypakowywanie pudełek z kartonów 'Pani X, pracujemy, nie gadamy' albo 'pracuje Pani buzią czy rękami?' Klient do pani I: do you speak english? Pani I: yy...noo...(w tym momencie do którejś z dziewczyn)- /tu imię wybranej/, obsłuż Pana. i mój ulubiony o grafiku (j.w. było wspomniane) układanym z dnia na dzień, w pewnym momencie dodatkowo ograniczonym hasłem (tylko pani I miała/ma do niego dostęp): 'dochodzą mnie słuchy, że nie pasuje wam że grafik jest na hasło- teraz tak będzie i proszę się przyzwyczaić'

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik Salonu Chińskiego Obuwia Everest

byłe pracownice Everestu lub obecne, proszę dodawać słynne cytaty p. Iwony, chociaż trochę się może pośmiejemy z tego cyrku jaki ta kobieta tam prowadzi. To ja zacznę: p.Iwona ,, Pani ....., zostanie pani 2 godziny dłuzej w pracy bo jest spory ruch ja juz nie śpie od 3 dni i ciągle pracuję, więc pani też da radę"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bucik

na wstępie chciałabym powiedzieć, że praca sama w sobie nie jest zła. Zarobki stosunkowo niezłe jeśli chodzi o CH Arkadia. Praca przyjemna dla dziewczyn, które lubią popatrzeć się na buty. A teraz sprawa kluczowa, najmniej przyjemna i niestety nieodłączna jeśli chodzi o pracę w tym sklepi. Mianowicie p.[usunięte przez administratora]. Jeśli chodzi o panią manager ( o ile tak można nazwać osobę o tak niskim stopniu inteligencji ), uważam, że jest idealnym przykładem JAKI NIE POWINIEN BYĆ KIEROWNIK SKLEPU... Jest to osoba nie szanująca prywatności pracownika( brak grafiku, telefony w dni wolne od pracy itp.), uważająca, że praca w tym sklepie jest absolutnie najważniejszym aspektem każdej pracującej tam osoby ( nacisk na sprzedaż, ustalanie progów sprzedażowych absolutnie nie realnych do zrealizowania, zmiany w wysokości wynagrodzenia na koniec miesiąca, opóźnienia w wypłacaniu pieniędzy, itd) oszukująca klientów lub ukrywająca prawdę o kraju pochodzenia butów ( około 30% to buty CHIŃSKIE, które mozna zakupić na bazarach za 40% ceny, którą oferuję Everest) kierowniczka tego sklepu absolutnie nie radzi sobie z wieloma sprawami, które wydają się jej nie istotne a są wbrew pozorą bardzo ważne( w szczególności dla pracowników). Chyba, że mało istotną sprawą jest ułożenie grafiku dla pracowników. Zawsze można im powiedzieć jak pracują na następny dzień i tyle. Reszta jest tajemnicą. Ogólnie rzecz biorąc o tej kobiecie można gadać bez końca... W tej pracy jest tylko fajnie jak jej nie ma... A RZADKO KIEDY TAK BYWA. Postać bardzo negatywna i za głupia na swoje stanowisko. Szefowie też za głupi, Ze tak mało inteligentnej kobiecie w bardzo dużej części powierzają losy firmy oraz pracowników....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hania

Dla studentki praca świetna: dobre zarobki (8 zł za godzinę plus premia od sprzedaży, a wiadomo, nawet chowając się za stojakiem z portfelami można coś nastukać), godziny pracy można dostosować do uczelni, a i sam zakres obowiązków nie przekracza możliwości przeciętnie rozgarniętej istoty. Ale nie, pomyliłam się. Poziom intelektualny części pracownic znajdował się z lewej strony rozkładu gaussa, co nastręczało trudności na przykład przy rozliczeniu dnia lub - o zgrozo! - zapakowaniu i odpowiednim oznaczeniu reklamacji. O takich cudach na kiju jak zmiana rolki w terminalu nawet nie wspominam. Może jestem zbyt surowa, bo te dziewczyny ( w zasadzie myślę o trzech konkretnych reprezentantkach gatunku homo sapiens, ale jeszcze nie sapiens sapiens - pozostałe to superdziewuchy, choć o tym niewarto wspominać - tego nikt nigdy nie docenil) i tak zasługują na nagrodę nobla w dziedzinie ekonomii przy królowej niekompetencji - pani [usunięte przez administratora]., zwanej dalej Menedżerką. Osoba ta miała trudności z najprostszymi czynnościami. Choć oczywiście dzięki warunkowaniu insturmentalnemu udało jej się opanować kasę fiskalną, obsługę terminala i komputera w stopniu wystarczającym, to w sytuacjach kryzysowych niedowład umysłowy zawsze brał górę. Jak już wcześniej wspominano - same skoordynowanie pracy czternastu dziewcząt (sic!) na trzech róznych punktach na dwie różne zmiany, przekraczały zdolności abstrakcyjno-przestrzenne Menedżerki. Ta sama pani informowała o zmianie godzin pracy na przykład dzień wcześniej lub PO PROSTU tego samego dnia: "Pani X, przyjdzie pani na 12, nie na 14". Ależ oczywiście, pani I, poza zrobieniem porannej kupy dla zdrowia, nie miałam żadnych planów na dzień dzisiejszy. Finansowo było ok, ale tylko dla dziewcząt ze zlecenia. Te obraczone umowa o pracę, musiały starać się o wyrobienie irracjonalnego progu, który Menedżerka ustalała prawdopodobnie rzucając kostką lub ewentualnie czerpiąc inspirację z rachunków z Almi Decor (w firmie trzeba zaciskać pasa, ale choinkę za pięć stów można kupić). Anyway, bo zbaczam z tematu, owe dziewczyny żegnały się z premią z predkością światła. Najczęsciej nie miały szans jej wyrobić, skoro zmiany przyznawane były nieobiektywnie (nikt nie kontrolował, ile kto jakiej dostał), pracując w godzinach 7-15 milionów się nie skroi. Oczywiście, gdy zostało się MISIOWYM Waflem, można było pracować, jak sie chciało. Menedżerka odznaczała się dużym upodobaniem do chujowych modeli butów. Nie miała rownież BLADEGO pojęcia o zasadach ekspozycji towaru i zróżnicowanych grupach potencjanych kupców każdej z firm (WTF?). Zupełnie nie rozumiem, po co traci czas w weekendy na dokształcanie, skoro te pieniądze mogłaby wydać lepiej (np. na mieszkanie bliżej Arkadii, żeby mogła być w pracy CZĘŚCIEJ, niż jest obecnie). Wspominały już tutaj koleżanki o przedłużaniu umowy - cudowna sprawa dowiedzieć sie z dnia na dzień, że zostało sie bezrobotnym. Ja na szczęście miałam szansę zwolnić się sama i dobrze dla mnie, bo zwątpiłabym w sens mojej egzystencji gdyby ten menedżerski półmózg wywaliłby mnie pracy. I tak na koniec, do wszystkich, którzy to przeczytają - to tylko moja opinia, Wasza może być inna. może to wszystko to "głupoty", ale serio - nie zostawiłabym pracy za tak dobre pieniądze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A.

o przedłużeniu bądź nie przedłużeniu umowy dowiadujemy się w dniu wygasnięcia umowy ;/ więc jeżeli ktoś pyta nawet z tydzień wczesniej co z nim będzie, to pani kierwonik mówi, że szefostwo jeszcze nic nie mówiło. A w dniu kiedy umowa wygasa dziękują człowiekowi i zostaje się z niczym. Zdecydowanie nie polecam pracy w Salonie Obuwia "Everest".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Salon obuwia „Everest“ - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Salon obuwia „Everest“
Przejdź do nowych opinii