ITEKNA Polska

Kraków

Opinie o ITEKNA Polska

Konsultant 2016-07-21 23:55:37
Zalecam konsultacje z prawnikiem umowy cywilnoprawnej B2B. Tak by bezstronny prawnik przekazał informację czy jest korzystna i uprzedził co naprawdę daje umowa którą podpisujemy. Tak by dokładnie wiedzieć czy i kiedy i z jakim wyprzedzeniem firma z którą ją podpisujemy może obniżać stawki dzienne, w jakich dokładnie sytuacjach może z dnia na dzień zakończyć współpracę, co gdy nie dostanie się wynagrodzenia w terminie. I przede wszystkim czy umowa B2B daje pewność ciągłości projektowej i dochodu w czasie ważności umowy; czy też jest to jedynie szablon za którym nie musi iść zamówienie. Czy i jakie będzie się mieć prawa gdy zostanie się bez dochodu z dnia na dzień. Czy w umowie jest zapisana jakakolwiek gwarancja rzeczywistego posiadania pracy/projektu i z jakim minimalnych dochodem. Zalecam ostrożność przy podpisywaniu umów B2B która nie jest umową o pracę.
4
Marzena 2016-07-22 17:34:17
A mi nie.
3
Krzysiek 2016-07-22 17:40:19
Jakos tak sie dziwnie sklada, ze po miesiacach ciszy nagle wysyp komentarzy nawolujacych do blyskawicznego aplikowania. I to pisane zawsze w godzinach pracy.
5
ITEKNA Polska 2016-07-25 11:06:15 [pracodawca]
Niestety, najprawdopodobniej jest to celowe działanie, tak jak wspominałem w jednej z wcześniejszych wiadomości:

"Pojawiają się zarzuty, że zamieszczamy anonimowe, pozytywne informacje na swój temat. Szanowni Państwo, pomijając fakt, że firma ITEKNA nie ma celu w pisaniu sobie sama opinii, a takie metody uważa za uwłaczające profesjonalizmowi, chcielibyśmy podkreślić, że oficjalnymi opiniami firm ITEKNA / ALTEN są tylko cztery, które właśnie dodaliśmy. Przypadki podszywania są nagminne, podobnie jak próba ośmieszania firmy (również naszych konkurentów) nieudolnie pisaną „autoreklamą”. Prosimy o podejście do tego typu wiadomości z dużą rozwagą. Posiadamy dowody na to, że wspomniane działanie jest działaniem celowym osób trzecich."

A szkoda, gdyż celem tego portalu powinna być raczej konstruktywna wymiana myśli, zarówno pozytywnych jak i krytycznych.

Z powodów powyższych, zwyczajnie, zachęcam do bezpośredniego kontaktu.

Pozdrawiam,
Łukasz Lampka
Communication & Marketing Officer @ ITEKNA Polska
llampka@itekna.com
3
Wiedzmin 2016-07-25 13:30:45
A nie wydaje sie panu ze zwyczajnie niektorzy sfrustrowani pracownicy firmy moga pisac te komentarze poniewaz bezpsrednio tycza sie ich pracy? Nad tym raczej pan kontroli nie ma i nie bedzie mial a zapewnien pracownikow ze nie dodaja komentarzy to raczej nie nalezy brac na powaznie. ciekawe kto niby mialby pisac takie komentarze o stanowiskach w odpowiadajaych lokalizacjach, chyba musialby to byc jakis psychofan
Andrzej 2016-07-26 13:44:21
Panie Łukaszu,

Pytanko związane z tym, że odpowiadał Pan powyżej na różne pytania, w tym związane ze współpracą B2B. Uznawał Pan m. innymi pewne dziwne przypadki jakie miały miejsce w Itekna za rzadkie. Przyszedł Pan do pracy w Itekna Polska jeśli się nie mylę w lipcu więc nie więcej niż miesiąc temu. Pytanie wiec : za jaki okres wstecz tego co robiła i robi Itekna się Pan wypowiada ? Bo moze jest to np. tylko ostatni tydzień lub ostatni miesiąc ? Jak daleko wstecz sprawdził Pan historię odpowiadając na pytania i podsumowując co jest rzadkie a co jest częste i jak jest na współpracy z Itekna? Może bowiem pewne osoby rozstały sie z Itekna np. pół roku temu z pewnych powodów które im nie odpowiadały a Pan odpowiadając nie zna tych przypadków ?
4
Pracownik B2B 2016-07-27 08:56:30
Pytanie do Itekna Polska : Załóżmy, że jest konsultant pracujący na B2B dla Klienta Końcowego. Nagle zaledwie kilka dni przed końcem miesiąca (lub nawet równo z końcem miesiąca) Klient Końcowy informuje, że projekt się kończy i w następnym miesiącu już nie ma pracy i zamówienia na pracę dla tego konsultanta. Co zrobi wówczas Itekna Polska ? Umowa B2B z konsultantem obowiązuje jeszcze wiele miesięcy a w niej zapis o 30 dniowym okresie wypowiedzenia.
3
ITEKNA Polska 2016-07-27 14:52:55 [pracodawca]
Panie Andrzeju,

dziękuję za tę wiadomość. Celna i słuszna uwaga. Zostałem zatrudniony w firmie ITEKNA głównie pod kątem przygotowania jej do zbliżającej się wielkimi krokami integracji z ALTEN Group, którą mam zaszczyt koordynować. Uznałem jednak za stosowne udzielenie kilku informacji również tutaj, na GoWork.

Oczywiście, wiele z przypadków, na które odpowiadałem, tyczyło się kwestii przed moim przyjściem. Przed udzieleniem odpowiedzi na daną kwestię odpowiednio ją konsultuję. Dzwonię i piszę do koleżanek i kolegów z innych oddziałów. Pytam o podobne sytuacje, o to, jak się wtedy zachowaliśmy, czy faktycznie tego typu wydarzenia miały miejsce i dlaczego. Później, kiedy ze sprawdzonymi z naszej strony informacjami wracam na niniejszy portal, zachęcam do kontaktu. Przekazuję więc oficjalne odpowiedzi wielu osób, z wielu działów, a nie bazuję jedynie na swoich doświadczeniach czy "widzimisie", ponieważ byłoby to zwyczajnie nieprofesjonalne. Tak jak Pan zauważył, za krótko tutaj pracuję - dlatego też posiłkuję się konsultacjami. Owszem, dokładne sprawdzenie każdej sprawy zajmuje trochę czasu, ale uważam, że warto. Niestety, wiele informacji jest trudnych do weryfikacji. Sprawie nie pomaga fakt, że często GoWork wykorzystywany jest do nieczystej gry i bezpodstawnego psucia wizerunku wielu firmom.

Nie chcę narzekać :) Zjawisko tyczy się to również naszej konkurencji, która ma podobne problemy. Dlatego mówię wprost: porozmawiajmy, zobaczcie Państwo, jak jest u nas, rozmawiajcie z osobami odpowiedzialnymi za rekrutację. Zadawajcie trudne pytania, szczerze. Naprawdę warto. Wcześniej ktoś z Państwa o nicku "Konsultant" napisał bardzo mądry wpis z poradą dotyczącą dokładnego sprawdzania umów i konsultowania ich. Zdajemy sobie sprawę z takich potrzeb, dlatego każdy zainteresowany, posiadający pytania do umowy, ma zapewnioną rozmowę o niej, kiedy dokładnie tłumaczymy każdy zapis. Ułatwia to jej zrozumienie i ewentualną późniejszą konsultację z prawnikiem czy bardziej doświadczonymi osobami. Naszym pracownikom pomagamy również założyć własną działalność gospodarczą, krok po kroku. Jesteśmy firmą rzetelną, przejrzystą i naprawdę się staramy :)

Także, Panie Andrzeju, zapewniam, że absolutnie robię wszystko, by każdą kwestię rozpatrywać indywidualnie i dokładnie. Nie ukrywam, że bardzo dużo pomagają rzetelne wpisy, takie jak Pana. Firma staje się bardziej rzeczowa, korzystają na tym wszyscy.

Serdecznie pozdrawiam,
Łukasz Lampka
llampka@itekna.com
1
Andrzej 2016-07-27 16:49:15
Panie Łukaszu,

Pisze Pan, że rozpoznając sprawy w Itekna Polska dzwoni Pan lub pisze do pozostałych działów. No ale jak pisano tu w innych komentarzach i jak sam Pan przyznał w jednej z odpowiedzi w firmie była duża rotacja. Czy więc kontaktuje się Pan także z osobami z HR których już w Itekna nie ma ? I jak wiele może Pan więc wiedzieć o sprawach które one być możę prowadziły, dotyczące np. obniżek stawek B2B, a które mogło mieć miejsce np. pół roku temu lub wcześniej ? Może konkretnie : ile osób w działach HR których Pan pytał jak długo jest w firmie i jak wiele zna spraw sprzed np. pół roku, a nawet 2-3 lat ? Czy to nie z powodu rotacji w HR w Itekna właśnie " Niestety, wiele informacji jest trudnych do weryfikacji. " ?
ITEKNA Polska 2016-07-28 11:20:35 [pracodawca]
Bardzo dobre pytanie, z pewnością jest to kwestia, którą warto przybliżyć. W praktyce takie sytuacje, kiedy Klient Końcowy wypowiada umowę z dnia na dzień, zdarzają się rzadko. Nasi menedżerowie mają za zadanie utrzymywać bliski kontakt zarówno z konsultantami jak i klientami, dlatego o możliwych tego typu działaniach dowiadujemy się z odpowiednim wyprzedzeniem, od razu podejmując odpowiednie kroki.

Aby dodatkowo zabezpieczyć się na sytuacje skrajne, wprowadziliśmy tzw. "ławkę". Jeśli konsultant zostanie bez projektu, otrzymuje wynagrodzenie od ITEKNA i zadania, np. pracy nad wewnętrznymi projektami. W tym czasie nasz dział rekrutacji i menedżerowie mają za zadanie znaleźć konsultantowi nowy, odpowiadający jego kompetencjom projekt.

Kluczowym jest zrozumienie, że w interesie zarówno konsultanta jak i firmy outsourcingowej jest współpraca przy wspólnych projektach. Naszym celem jest budowa i rozwój kapitału ludzkiego, zatem jesteśmy dobrze przygotowani na sytuacje, które Pan przytoczył. Nasi menedżerowie biorą odpowiedzialność za rozwój kariery konsultantów oraz stały napływ ciekawych, rozwijających i angażujących projektów. Podpisujemy z naszymi klientami partnerskie, długoterminowe umowy i dbamy o to, by zapewniały nie tylko rozwój, ale i poczucie bezpieczeństwa naszym konsultantom.

Takie sytuacje działają również w drugą stronę: czasami sam konsultant zdecyduje, że przyda mu się zmiana i chciałby zająć się innym projektem. Także w takich przypadkach może liczyć na naszą pomoc. To jedna z przewag outsourcingu nad tradycyjnym zatrudnieniem, gdzie w przypadku rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze stron, pracownik pozostaje zdany sam na siebie.

Pozdrawiam,
Łukasz Lampka
llampka@itekna.com
2
ITEKNA Polska 2016-07-28 11:32:30 [pracodawca]
Panie Andrzeju,

proces zatrudnienia, kontaktu, a później wsparcia konsultanta w firmie outsourcingowej nie jest powiązany z tylko jedną osobą. To proces złożony - nad jego przebiegiem czuwa wiele osób, od działów sourcingu, rekrutacji, po menedżerów czy pracowników administracji. Dlatego wiedza o każdym kandydacie czy później konsultancie, pozostaje w firmie.

Dlatego jeśli pojawiają się sytuacje trudne w weryfikacji, proszę o uszczegółowienie i kontakt, ponieważ osoby, z którymi kontaktuję się wewnętrznie ja, również tych informacji potrzebują, by zbadać przebieg danej sprawy i czy faktycznie wystąpiła. Tam jednak, gdzie mamy pewność, odpowiadam.

Dlatego nie, absolutnie nie ma możliwości, że razem z odejściem pracownika, przepada również wiedza o jego kontaktach, doświadczeniach czy kandydatach/konsultantach :) Posiadamy także wewnętrzne narzędzia służące zbieraniu wiedzy, zapisywaniu notatek, doświadczeń itp. właśnie po to, by w przyszłości ktoś mógł z nich skorzystać.

PS: Rotacja w dziale HR naszej firmy utrzymuje się na standardowym poziomie. Nie zgodziłbym się z twierdzeniem, że jest wyższa.
1
Andrzej 2016-07-28 14:14:39
Panie Łukaszu,

No to konkretne pytanie : ile było w Itekna Polska (np. w ostatnich 2 latach lub ostatnich miesiącach) przypadków obniżania stawki B2B z dnia na dzień ? Nie wynikających z woli konsultanta (jak np. przechodzenie na inny projekt) ani też jego tzw. rażącego zaniedbania przez niego pracy ? Czyli sytuacji gdy konsultant zostaje na tym samym projekcie u tego samego klienta i nawet w tym samym zespole a po prostu dostaje się z dnia na dzień info o obniżce stawki B2B ? Czy choćby i 2-3 dni wcześniej - po prostu zdecydowanie przed terminem 30 dni ? Ot , po prostu Klient u którego się pracuje być może ogranicza budżet i chce to przełożyć od razu na płace faktur B2B dla Itekna. I jeśli się zdarzyło to jak i dlaczego do nich doszło ? Czy pilnowano, by zmian i ustaleń najpierw dokonywano na piśmie zgodnie z zapisem z umowy, że wszelkie zmiany w umowie (w tym więc i stawki) wymagają najpierw pisemnej zmiany ?
2
Marek 2016-07-29 12:12:42
Alal - Ty ciagle szukasz czego innego, raz masz takie doswiadczenie raz inne, lepiej sie juz nie wypowiadaj bo zenujaco wplywasz na wizerunek tej firmy
1
ITEKNA Polska 2016-08-01 14:42:36
Witam ponownie Panie Andrzeju,

tak jak wspominałem, tego typu sytuacji nie zarejestrowaliśmy nie tylko w ostatnich miesiącach, ale w przeciągu ostatnich 2 lat, tak jak Pan pytał. Specjalnie w tym celu zadzwoniłem do departamentu finansowego i poprosiłem o konsultacje. O jedynej sytuacji już wspomniałem wcześniej - za obustronną zgodą i świadomością konsultanta, więc nie tyczy się to Pana pytania.

Nie udało mi się dzisiaj skontaktować tylko z osobą odpowiedzialną za rozliczenia i faktury z biura Wrocławskiego, ze względu na urlop. Ale już zostałem zapewniony, że jak tylko koleżanka wróci, to uzyskam odpowiedź. Mam również wstępną informację, że we Wrocławiu takich sytuacji również nie było.

Panie Andrzeju, nie ukrywam, że bardzo przyjemnie mi się z Panem konwersuje i cenię rzetelne uwagi na poziomie, ale trochę nagli mnie czas w związku z innymi, ważnymi obowiązkami oraz koordynacją procesu rebrandingu. Zachęcam do kontaktu bezpośredniego czy też rozmowy telefonicznej, gdyby był Pan zainteresowany. Maila zostawiam poniżej, jak zwykle.

Pozdrawiam,
Łukasz Lampka
Communication & Marketing Officer
llampka@itekna.com
2
Kaska 2016-08-09 14:47:58
Fakt trudno o umowe o prace :) chyba w budowlance :)
2
Michał B2B 2016-08-10 18:08:42
Jest bardzo ważnym pamiętać, że jak się nie ma umowy o prace to nie ma sie praw ale i obowiązków. Czyli np. przychodzenia na konkretną godzinę, pracę w konkretnej lokalizacji i pod poleceniami przełożonego. Jeśli ma się podpisaną umowę B2B z Itekna a Itekna wymagałaby rzeczy tj. realizacji obowiązków jakie są w umowie o pracę to można wezwać Państwową Inspekcję Pracy.
5
Michał B2B 2016-08-11 10:56:59
Nie lubię gdy firmy po podpisaniu z kimś umowy B2B narzucają potem jeszcze godziny pracy. A miałem takie sytuacje. Jak ktoś ma umowę o pracę to ma tam wpisany obowiązek przychodzić na daną godzinę. Ale jak mam B2B to czy przyjdę na 8 czy na 10:30 to powinna być moja sprawa.
4
Piotrek 2016-08-11 16:20:11
Pracowałem w Itekna i byłem mocno nie zadowolony traktowaniem pracownika.
6
Pytający 2016-08-11 21:46:33
Płacą ci coś za reklamowanie ofert Itekna ?
4
Pawel 2016-08-12 11:00:34
ta firma jest zalosna co pokazuja komentarze pracownikow itekna, krotko i na temat
7
Kandydat 2016-09-03 11:52:34
Moja opinia jest niestety negatywna. Byłem rekrutowany przez tą firmę dla pewnego klienta. Już na rozmowie u klienta okazalo się, że rozmawiamy o całkiem innej ofercie i stanowisku niż to podane wcześniej przez rekrutera ITEKNA. Oczywiście zapanowała niezręczna sytuacja. Po spotkaniu nawet słowa wyjaśnienia. Wrocław

8
krk 2016-09-05 08:23:46
Proces rekrutacji w polskim wydaniu. Brak odpowiedzi zwrotnej nawet jeśli negatywna.
6
oponent 2016-09-21 15:05:37
I really do not recommend that company especially for foreigners. They promise one, the second is done. Managers are very unprofessional with their attitude to candidate. I had a contact with two of them, one who was with me on the interview, and the second one was introduced to me as a director. She was very nice on the first impression but in fact she turned out to be very impolite. When we spoke via phone she was shouting on me what it got me nervous. The problem between us regarded agreement/contract and my salary expectations which were announced at the fist interview. All in all cooperation with that kind of company is very risky and gets more cons than pros.
4
oponent 2016-09-22 13:37:39
That's why I said that they are very unprofessional - they cancelled my last comment. Congratulations on that. I've expected some apologize or only a comment back but this is a real face of them. One more time - I really do not recommend itekna polska
5
krk 2016-09-26 14:39:42
Widze ze firma itekna kasuje niektore niekorzystne wypowiedzi :) niezbyt profesjonalne jak na firme ktora reklamuje sie w taki a nie inny sposob
5
Były Konsultant ITEKNA. 2016-09-28 18:58:14
Dokładnie. Już nawet rok temu tajemniczo znikały niekorzystne dla ITEKNA opinie. Choć nieraz opisywały konkretne fakty. Pytanie dlaczego. Pytałem ADMINA GOWORK ale nie dostałem odpowiedzi. Może Pan Łukasz który choć pracował w ITEKNA dopiero od miesiąca a tak tu reklamował ITEKNA odpisze, czy ITEKNA ma z tym coś wspólnego ?
5
Były Konsultant ITEKNA. 2016-09-28 19:31:38
Pytanie do ITEKNA Polska : Czy ma cokolwiek wspólnego z usuwaniem na tym forum opinii nieprzychylnych wobec ITEKNA ? Znów miało to właśnie miejsce, jak zresztą od wielu miesięcy.
5
Robert 2016-09-29 15:29:50
Mnie też ciekawi dlaczego znikają opinie nieprzychylne wobec ITEKNA Polska. Co śmieszne, zniknęło jak widzę nawet powyżej pytanie czemu znikają. Czy ITEKNA POLSKA odpowie ? Czy też dalej będzie usuwane? Merytoryczna poparta faktami krytyka też znika więc błędne koło się zamyka. To świadczy tylko o ITEKNA POLSKA czy i jak odpisuje na pytania.
4
Robert 2016-09-29 15:33:37
Ja z kolei nierzadko widzę posty chwalących Itekna ale nie podających szczegółów, a jedynie w stylu "jest mega fajnie" i to często tuż po krytycznej opinii zanim jeszcze tę krytyczną usunięto. Ale prawda się przebije.
4
Michał 2016-09-29 15:43:59
W jakim stopniu nadal związany jesteś z ITEKNA ? Tuż po pojawieniu się komentarza z pytaniem o usuwane komentarze, zanim z kolei te pytanie zniknęło zdążyłeś wysłać swoją odpowiedż. Podwarzającą krytykę ITEKNA. Masz ustawione alerty ? Tuż po przyjściu do pracy w ITEKNA dyżurujesz na forach ?
4
Były Konsultant ITEKNA. 2016-09-29 18:22:11
Dlaczego usunięto moje pytanie ? Powtarzam pytanie do ITEKNA POLSKA : Czy ma związek z usuwaniem opinii nieprzychylnych ITEKNA ? I dlaczego usuwane są nawet moje pytania o to czemu usuwane są opinie ?
5
Karol 2016-09-30 08:29:28
Jak widac Itekna zatrudnia jako swoich pracownikow [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo inaczej nie mozna sie wypowiedziec o osobach ktore co chwile pisza teksty w stylu: "wydaje mi się szczerze mowiac ze to na wieksozsci stanwosik tutaj raczej trzeba znac dobrze jezyk obcy" , ktore wogole nie maja odniesienia do tematu poruszanego na forum:)
6
Były Konsultant ITEKNA. 2016-09-30 09:04:12
Nie polecam ITEKNA. Pisałem już dlaczego ale komentarze są usuwane.
6
Robert 2016-09-30 16:18:21
Nie widziałeś bo są usuwane.
5
ITEKNA Polska 2016-10-04 12:29:33 [pracodawca]
Szanowni Państwo,

stanowczo zaprzeczam, jakoby firma ITEKNA Polska usuwała nieprzychylne komentarze. Jedyną osobą posiadającą dostęp do firmowego konta na portalu GoWork jestem ja. Faktycznie, po sprawdzeniu w panelu administracyjnym, część wpisów została usunięta. Wpisy te przywracam co do jednego w chwili pisania tej wiadomości.

Niepokoi mnie fakt, że profil firmy staje się przedmiotem dyskusji i komentarzy, które z jednej strony są przejaskrawione i sztucznie pozytywne (co również powoduje podejrzenie, że ITEKNA pisze je sobie sama), a z drugiej atakują nas za cenzurowanie treści, która "dziwnym zbiegiem okoliczności" znika z portalu... bez naszej ingerencji.

Raz więc jeszcze podkreślę: ITEKNA nie ma celu ani też nie popiera aktywności takich jak: "anonimowe" chwalenie firmy pod fałszywymi kontami, ani też usuwanie niepochlebnych opinii. Przeciwnie, każda opinia jest dla nas cenna, stanowi podstawę do wyciągnięcia wniosków i stworzenia pozytywnego miejsca pracy.

W chwili obecnej prowadzimy czynności wyjaśniające z portalem GoWork, wysłaliśmy zapytanie do opiekuna firmy i prośbę o dane dotyczące administracji naszym profilem, które mogą rzucić dużo światła na zaistniałą sytuację. Liczę, że wkrótce wyjaśnimy wszelkie nieprawidłowości.

Pozdrowienia,
Łukasz Lampka
Communication & Marketing Officer @ ITEKNA Polska
llampka@itekna.com
1
Były Konsultant ITEKNA. 2016-10-05 07:04:28
Panie Łukaszu, ciesze się, że udało się przywrócić usuwane komentarze. Nie wyglądało to dobrze. Trochę tylko szkoda, że trzeba się było o to upomnieć a nie zrobił Pan tego sam wcześniej skoro jak widać ma Pan takie możliwości. Mam nadzieję, że nie będzie się to już powtarzać jeśli jak Pan podkreśla zależy Panu na dyskusji. Rozumiem więc, że to nadgorliwość pracownika GOWORK odpowiadała za usuwanie komentarzy i nie kierował się on żadnymi wytycznymi od ITEKNA Polska.
2
Były Konsultant ITEKNA. 2016-10-05 08:06:23
Chciałbym aby wyjaśnione zostało jak to jest, ze jeżeli usuwania wypowiedzi nie zalecała ITEKNA to zostały one usunięte przez portal GOWORK. Skoro zostały przywrócone i pozostaną na stronie to jak rozumiem nie łamały jednak regulaminu i swobody wypowiedzi ? Dlaczego więc i kto je usuwał skoro sam portal GOWORK pisze w swoim FAQ, że nie usuwa wypowiedzi o ile nie łamią prawa ani regulaminu. No to z tego by wynikało, że i ITEKNA nie ma nic wspólnego z usuwaniem a i GOWORK w swoim regulaminie i FAQ pisze, że nie będą usuwane .... no więc kto się wkradł na forum i usuwał opinie ? I to akurat te nieprzychylne ?
Koza 2016-10-05 09:17:43
Ala K. daj sobie spokoj z takimi wpisami jeszcze kilka minut po komentarzu pana lampki. :) A z oficjalnego zrodla wiem iz takie praktyki jak usuwanie komentarzy przez itekna byly na porzadku dziennym wiec niech Pan Lampka nie klamie
3
ITEKNA Polska 2016-10-06 10:56:53 [pracodawca]
Szanowny/a Panie / Pani,

nie można stwierdzić, kto usuwał komentarze, w tej sprawie prowadzone są czynności wyjaśniające przez GoWork. Portal zajął się naszą sprawą bez zwłoki, za co dziękuję. Powodów mogło być wiele, dlatego czekam na informacje dotyczące logowań na konto.

Wpisy przywróciłem bezzwłocznie jak tylko miałem taką możliwość. Za ich nie znikanie w tej chwili poręczyć nie mogę, gdyż tak jak powiedziałem, sytuacja nie została wyjaśniona.

Z poważaniem,
Łukasz Lampka
ITEKNA Polska 2016-10-06 11:09:02 [pracodawca]
"Pan Lampka" posługuje się swoimi prawdziwymi danymi podczas dyskusji. Ty natomiast, Użytkowniku, zarzucasz mi kłamstwo anonimowo. Dobrze, że zachowałeś przynajmniej formę grzecznościową.

Przy okazji mówiąc o usuwaniu wpisów przez ITEKNA będących "na porządku dziennym" sam/a rozmijasz się z prawdą. Takie Twoje święte i anonimowe prawo, że w internecie możesz wypisywać sobie, co tylko do głowy wpadnie - nad czym niestety boleję. Proszę tylko, nie przerzucaj swoich cech (skłonność do kłamstwa) na ludzi, których nawet nie znasz, Anonimie o nicku Koza.

Potraktujmy moją wypowiedź jako wyjątkową, bo z reguły na podobny poziom komentarzy nie odpowiadam, poświęcając czas na osoby kulturalne i merytoryczne, wyjaśniając ich obiekcje czy spostrzeżenia. Zawsze również chętnie podyskutuję osobiście - mailowo lub telefonicznie - lecz do tej pory nie zgłosił się nikt z taką inicjatywą z portalu GoWork, niestety. To również pokazuję, że mając zagwarantowaną anonimowość, można bezkarnie atakować i manipulować, a realną dyskusją na temat potrzeb niewiele osób jest zainteresowanych.

Łukasz Lampka
Marketing & Communication Manager
llampka@itekna.com
1
Koza 2016-10-06 14:37:13
Szanowny Panie Lukaszu, nie napisalem nic co mogloby Pana na tyle urazic ze zaatakowal Pan moja wypowiedz w ten sposob, ale zazwyczaj winny sie tlumaczy, totez widocznie nie wytrzymal Pan nerwowo. Co do opinii o usuwaniu komentarzy, tak jak wspomnialem, mam taka informacje od osoby zaufanej, ktorej nie mam zamiaru ujawniac i jej w jakikolwiek sposob szkodzic, moje imie - Adam, nikomu nic nie powie, nazwiska nie musze podawac, z wyzej wymienionego powodu. Koza - przezwisko jak kazde inne, kazdy moze poslugiwac sie czym chce w internecie, takie jego prawa. I nie rozmijam sie z prawda, co mozna zauwazyc wlasnie w ostatnim czasie, nie wierze, iz komentarze typowo szkodzace osobom w firmie, byly usuwane przez administratora od tak wybiorczo. Mysle ze lepiej faktycznie jak Panskie wpisy nie beda tutaj mialy miejsca, bo wiadomym jest ze pracownik firmy jeszcze na takim stanowisku jak Panskie, nie bedzie zgadzal sie z nieprzychylnymi opiniami na temat firmy.
2
Były Konsultant ITEKNA. 2016-10-07 08:39:12
Panie Łukaszu - czekam więc na wyniki ustaleń kto usuwał komentarze nieprzychylne ITEKNA skoro Pana firma nie ma z tym jak Pan twierdzi absolutnie nic wspólnego. Jeśli temat się przeciągnie będę także ustalał to z GOWORK które chwali się swobodą wypowiedzi. Swoją drogą tak się dziwnie akurat złożyło, że z Pańskich komentarzy żaden jeszcze nie zniknął a jeśli robi to tajemnicza osoba trzecia to na Pańskie chyba też może paść. Gdy ustabilizuje się sytuacja z komentarzami to będę miał kilka pytań dotyczących tego jak ITEKNA rozstaje się z konsultantami.
ITEKNA Polska 2016-10-07 10:13:05 [pracodawca]
Szanowny Panie,

polecam w zasadzie od razu zgłosić się do GoWork. Otrzymaliśmy odpowiedź od naszego opiekuna, że nie może udostępnić nam żadnych informacji dotyczących logowania się na nasz profil, chyba że w przypadku postępowania wszczętego przez organy ścigania. Nie jestem ani trochę zadowolony z takiej odpowiedzi. Oznacza to ni mniej ni więcej, jak to, że portal GoWork nie jest bezpieczny, nie chroni prywatności i pozwala na dowolne, niewyjaśnione manipulacje kontem. A kiedy jest chęć, by sprawę wyjaśnić - zasłania się brakiem dostępu do danych.

Na merytoryczne pytania chętnie odpowiem. Nie ukrywam jednak, że nie czuję się komfortowo podczas dyskusji na portalu z tajemniczymi aktywnościami na naszym koncie, wszechobecnym zarzucaniem kłamstwa i podejrzliwością. To nie jest dobra atmosfera do dyskusji i zadawania pytań. Jak już widać po powyższej wymianie uprzejmości z użytkownikiem "Koza", każdy może na profil wejść, zarzucić kłamstwo, po czym jeszcze powoływać się na anonimowe źródła.

Postanowiłem odkłamać kilka spraw, czy się to udało, czy nie - nie wiem. Jak zwykle i nieustannie zachęcam do rozmowy ze mną poprzez bardziej godne zaufania kanały - na przykład e-mail. Jeśli faktycznie jest Pan naszym byłym konsultantem, to z wielką chęcią poznałbym przyczyny, dla których już Pan z nami nie pracuje. Pozwoli nam to na doskonalenie się, a kto wie, może kiedyś jeszcze będziemy mieć przyjemność współpracować.

Z Poważaniem,
Łukasz Lampka
Marketing & Communication Manager

ITEKNA Polska 2016-10-07 10:27:17 [pracodawca]
Szanowny Panie Adamie,

to, czy nie napisał Pan nic, co mogłoby mnie urazić pozostaje w sferze mojej oceny, jako urażonego. Nadmienię, że podczas dyskusji na poziomie, nazywanie kogoś kłamcą i zarzucanie manipulacji jest bardzo dużym nietaktem. Nerwy nie mają tutaj znaczenia Panie Adamie, a zwyczajnie, dobre wychowanie.

Tak się w dyskusji nie robi i polecam nadrobić zaległości z etykiety. Da to Panu naprawdę dużo, zarówno w życiu prywatnym jak i karierze.

Powołuje się Pan na tajemniczego informatora z wiarygodnego źródła, a jednocześnie podkreśla, że nie wierzy w moje słowa. Cóż, to już jest jakiś postęp. Brak wiary to już lepszy argument niż zarzucanie kłamstwa. Powoływanie się na informatora nie dodaje też Panu wiarygodności - bo ponownie - w internecie każdy może napisać sobie co chce.

Pozwoli Pan, że powstrzymam się od dalszej dyskusji opartej na anonimowych, "sprawdzonych" informatorach, wróżkach czy argumentach typu "Zaufaj mi, jestem z internetu".

Życzę udanego weekendu,
Łukasz Lampka
Marketing & Communication Manager
Wojtek 2016-10-07 10:27:37
W portalu Natemat w artykule: "Jak mieć 3 mln zł dzięki hejterom? Kulisy biznesu GoWork, pogromców pracodawców" jest opisane, że pracodawcy mają możliwość moderowania komentarzy internautów. Kosztuje to 250 zł miesięcznie. Droższy pakiet ma podobno zapewniać dodatkową "ochronę wizerunku".
Koza 2016-10-07 15:20:36
Panie Lukaszu poniewaz swiat krakowski jest bardzo maly nie mam zamiaru podawac swoich jak i obecnego pracownika itekny danych zeby nie robic nikomu problemow, jak widac po Panskim zachowaniu, mimo pozycji, moze byc Pan nieprzyjemna osoba i w afekcie zaszkodzic osobie o ktorej wspomnialem. Nie bede sie tutaj przekrzykiwal ale zauwazmy ze kazdy komentarz jest anonimowy oprocz Panskiego - to Pan wybral bronic firme publicznie, co moim zdaniem nie powinno miec miejsca z racji tego ze zaden pracownik podobnej firmy ktory sprzedaje jej uslugi nie jest wiarygodny (chociaz moze Pan mowic prawde - nie kwestionuje). Jest to chyba logiczne i tlumaczyc nie musze. To jest jak z obecnymi rodzicami ktorzy bronia swoich dzieci chociaz wiedza ze cos przeskrobaly :) Pozdrawiam
2
Robert 2016-10-18 15:33:15
Panie Łukaszu, napisał Pan "Faktycznie, po sprawdzeniu w panelu administracyjnym, część wpisów została usunięta. Wpisy te przywracam co do jednego w chwili pisania tej wiadomości.".

Należy podkreślić, że wcale nie oznacza to, że wszystkie wpisy krytykujące ITEKNA zostały przywrócone. Tych np. sprzed wielu miesięcy nadal nie ma. Pamiętam je gdy wówczas były i możne też rozpoznać ślady po nich w postaci odpowiedzi dziś widocznych dla których nie ma już postów do których się odnoszono.

Czyli pisząc "przywracam co do jednego" co miał Pan na myśli ? Chyba przeoczył Pan sprecyzowanie tego. Może oznaczało to przywrócenie z jakiegoś okresu ? Ostatni tydzień ? 3 tygodnie ? Jaki okres obejmuje wspominana "konsola" w której przywrócił Pan usunięte wpisy ?

Wracam do tego ponieważ zarzucał Pan kłamstwo innemu użytkownikowi tymczasem dostrzegam w tym co Pan napisał pewną różnicę od widzianej rzeczywistości. Co najmniej niedoprecyzowanie .

No chyba, że przywracał Pan a tajemniczy inny użytkownik znów już coś usunął dla wpisów sprzed np. roku.

Dziękuję.
4
Marzena 2016-10-18 23:37:34
Zdecydowanie odradzam Itekna. Nie odpowiadaly mi terminy platnosci faktur.
7
ITEKNA Polska 2016-10-20 11:57:51 [pracodawca]
Szanowny Panie Robercie,

faktycznie, usuwanie komentarzy dotyczyło też starszych wypowiedzi. Nie zauważyłem tego (kilka stron opinii, nieświadomie założyłem, że problem dotyczy tylko nowszych) - już są przywrócone. Przy okazji zauważyłem kilka kolejnych wypowiedzi, które były usnięte ostatnio, po moim przywróceniu. W tym niepochlebna opinia o GoWork czy wypowiedzi, na które sam odpowiadałem kilka miesięcy wcześniej...

Od czasu moich ostatnich wiadomości nie mam też odpowiedzi od GoWork. Nasz opiekun klienta powiedział mi, że ze sprawą nic się nie da zrobić, a informacje o logowaniu przekażą tylko organom ścigania. To dużo mówi o podejściu portalu do jawnego, nieuprawnionego użycia konta i działania na szkodę firmy.

Szkoda.
1
Magda 2016-11-29 22:41:57
Hej a co CI tam nie pasowało bo mam od nich ofetę i nie wiem co robic ?
Zostaw swoją opinię o ITEKNA Polska - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ITEKNA Polska