Wiele firm tego typu, dlatego skoro działają aż 8 lat, to sądzę, że można im powierzyć swoje finanse. A tym bardziej podjąć tutaj pracę, by zdobyć doświadczenie :)
Pracuję od 1,5 roku w Protecta. Jestem doradcą terenowym. Szukam klientów i pomagam się im zabezpieczyć. Praca jest trudna, wyamaga wielu spotkań, wiedzy, czasu i wyjazdu. Niemniej lubię ją bo widzę, że mój wysiłek naprawdę pomaga przedsiębiorcom zabezpieczyć ich biznes. Dwóch moich klientów już mi podziękowało, że trafiłem do nich w czas i w porę zabezpieczyliśmy ich interesy odpowiednim planem sukcesji. Co do firmy to jestm zadowolony. Atmosfera jest odpowiednia. Pracowałem wcześniej w korporacji i tam były straszne naciski na wyniki i mały szacunek do człowieka. Tutaj firma jest mniejsza a atmosera bardziej rodzinno-koleżeńska co mi akurat odpowiada. Zarobki są również przyzwoite oczywiście jeżeli ma się wyniki.
zaleSia spróbuj złożyć CV, skoro szukają kogoś do działu prawnego to może aplikantów i praktykantów również poszukują.
Jestem na III roku prawa, nie wiecie czy w Protekcie szukają kogoś na praktyki?
Miejscem rozmowy była siedziba firmy.Bardzo nowoczesne i w dobrym guście urządzone biuro.Rozmowę przeprowadzała ze mną bardzo fajna pani wiceprezes. Miła i bardzo inteligentna kobieta.Przed rozmową bardzo się stresowałam,niepotrzebnie, bo atmosfera naprawdę była supr i szybko zapomniałam o zdenerwowaniu.
Pytania podzielone na trzy strefy. Pierwsza dotyczyła mojej osoby, zainteresowania, umiejętności, wykształcenie, Drugi obszar to doświadczenie zawodowe i na końcu pytania czyste merytoryczne odnośnie stanowiska na jakie aplikowałam. Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że nawiążą ze mną współpracę.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
tommy nie wiem czy to te same osoby, ale atmosfera na rozmowie o prace w tej firmie jest naprawdę na wysokim poziomie. Nie jest łatwo, bo aplikowałam na stanowisko kierownika działu prawnego. I wiem, że dużo muszę się jeszcze nauczyć. Mają ściśle określone cele i wymagania.
W zeszłym tygodniu byłam u nich na rozmowie rekrutacyjnej. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Już od samego początku było bardzo miła atmosfera. Umówiła mnie na rozmowę pani, która wszystko mi wytłumaczyła i odpowiedziała na moje pytania.Kolejnym etapem była rozmowa z panem prezesem. Merytoryczne pytania i bardzo ciekawa konwersacja. Jestem pozytywnie zaskoczona.
Widziałam oferty pracy. Szukają kogoś do działu prawnego. Wszystko wskazuje na to, że firma się rozwija.
5 lat temu odbywałam u nich staż. Wtedy...firma jak wiele innych firm na włocławskim rynku. Dzisiaj,gdyby nie koleżanka, która tam pracuje, nie uwierzyłabym, że tak się pozmieniało. Bardzo dobra pozycja na rynku, kompetentny zespół. Miła i fachowa obsługa. Pracowników też doceniają za pracę i zaangażowanie.Złożyłam CV może uda się nawiązać współpracę.
Pracowałam w Protecta 4 lata. Rozwinęłam skrzydła, wiele się nauczyłam, miałam szanse rozwoju i szkoleń.Byłam bardzo zadowolona, bo takich miejsc we Włocławku jest bardzo mało, gdzie doceniają pracownika.Przebywam na urlopie wychowawczym i mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę.
Pracowałam w Protekcie przez 3 lata i śmiało mogę powiedzieć, że to bardzo stabilna firma.Gdyby nie sytuacja rodzinna(wyjazd za granicę) na pewno pracowałabym do dziś. Firma zajmuje się sukcesją i naprawdę pomagają wielu przedsiębiorcom w trudnych sytuacjach.
Współpracujemy z tą firmą od 8 lat. Bardzo kompetentny i zgrany zespół.Zawsze można liczyć na ich pomoc. Sympatyczni i pomocni.
Znam dobrze firmę bo jestem jej doradcą. Najbardziej cenię soebie to, że Protecta to NIE JEST korporacja. To bardzo pomaga mi w pracy, gdyż kiedy potrzebuję coś zmienić w ofercie, zrobić coś pod klienta bo tego właśnie wymaga sytuacja to zawsze dogadam się z kierownictwem firmy. Tego nie da się zrobić w korpo. Poza tym szefowie są doświadczeni i wiedzą co robią. Jeżeli, ktoś rzetelnie pracuje jako doradca to tutaj zarobi dobre pieniądze.
Pracuje w tej firmie 3 lata. I wiem jedno. Lubię to co robię :) ta praca daje mi przede wszystkim niezależność:)Miałam szczęście bo trafiłam na fajną kadrę, na której wsparcie mogłam liczyć.Jeśli chcesz mieć fajną pracę to w Protekcie naprawdę warto spróbować.
Pracowałam z nimi w 2013 roku. Miło wspominam współpracę. A trochę już firm przerobiłam i z racji branży cały czas jestem zmuszona szukać czegoś nowego. Jednak w Protecta Finance z Włocławka spotkałam się z miłą atmosferą i dobrym wynagrodzeniem motywacyjnym. Plus za jasną i klarowną misję firmy jaką jest pomoc przedsiębiorcom. Zarząd tworzą bardzo uczciwi i kompetetnii ludzie. Jeżeli ktoś jest dobry w pracy doradcy terenowego, potrafi to robić i wie jak na polskim rynku traktuje się doradców to tutaj będzie zadowolony. Polecam
Flustracja pracowników Protecty pogłębia się, jak zawsze w sytuacji gdy osoby inteligentne zmuszone są do wykonywania poleceń ludzi głupich. Firma dziwna i podejrzana. Unikajcie jej.
Pracowałem dla Protecta Finance w latach 2010-2012. Współpracują z wieloma towarzystwami ubezpieczeniowymi (ubezpieczenia grupowe to moja działka) co daje sporo możliwości, Wynagrodzenie prowizyjne adekwatne do osiąganych rezultatów, niezłe wsparcie w sprzedaży. Czytałem niepochlebne opinie o PF ale zwykle odnosiły się do firmy z Kalisza o takiej samej nazwie. Włocławek to przede wszystkie firmy a Kalisz detal i drobnica.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Protecta Finance?
Kandydaci do pracy w Protecta Finance napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.