Talking People Poland Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Talking People Poland Sp. z o.o.

raf 2013-03-24 14:38:13
Witam

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z Was miał już może do czynienia z Talking People, znajdującej się na pl. Grzybowskim 12/16. W internecie nie mogłem znaleźć informacji o tej firmie, a dzwonili do mnie w sprawie pracy jako Telemarketer.

Proszę o wasze opinie, jak ją oceniacie.

Pozdrawiam
1
bieliźniasz 2013-06-06 05:44:24
powiem tyle,miła atmosfera pracy,niestety projekt sprzedaży bielizny nie jest ambitny a tym bardziej prosty,jako praca dorywcza mogę polecić
carola 2013-07-17 15:58:07
Ja sprzedawałam bieliznę również prawdopodobnie na tych samych zasadach jak wy i szło wbrew pozorom super świetnie szły jak świeże bułeczki prowizja była zarąbista więc brzmi nie ciekawie ale zarobić można polecam :)
kris323 2013-08-08 22:22:28
Jak dla mnie całkiem fajna firma ;) atmosfera w firmie bardzo miła i jeśli sie człowiek przyłozy to mozna zarobic bardzo fajne pieniadze.
ona 2013-08-28 15:28:36
szkolenia odbywają sie codziennie, są duże szanse na zatrudnienie. Polecam, miła atmosfera
1
miś 2013-09-17 11:17:04
Tak, baze mają swoja.
Siadasz przy kompie i czekasz az automat cie polaczy z osoba.
to jest lepsze, niż jak niektóre firmy maja, ze samemu trza szukać.
ancoland 2013-09-20 14:01:49
a mam pytanko, czy rzeczywiście płacą ta podstawe godzinową czy MUSISZ sprzedać żeby wogóle dostać pensje???
mik 2013-09-20 15:27:58
płacą godzinowo niezaleznie od sprzedazy a gdy sprzedajesz to dostajesz bonusy. Sa tacy co zarabiaja 2500 na reke i wcale nie siedza calego dnia przed kompem
kandydatka 2013-12-10 16:56:50
Dziękuję za opisy! Bardzo się przydały, gdyż wiem, żeby tam nie iść - bielizna odpada na sprzedaż "twardą" - szukam czegoś dalej!

Dzięki!
Miś 2014-02-20 15:28:27
Oj Staszek to chyba słabo szukałeś. 1 min na google:
(usunięte przez administratora)
mono 2014-04-19 03:25:00
Byłem wczoraj na spotkaniu rekrutacyjnym, jasno i klarownie wyjasnione wszelkie zasady typu grafik, stawka, bonusy, przerwy itp. Mialem mnostwo pytan, bo chcialem sie wszystkiego dowiedziec, na kazde dostalem odpowiedz. Potem od razu szkolenie na sali, tzn. sluchanie pracownikow 'na zywo'. Tym samym mam pierwsze opinie na temat tej firmy:
1. nie dostrzeglem kretactwa w kwestii zasad panujacych w firmie ani w kwestii finansowych (11 lub 13 brutto/h + bonusy - ogolnie klarowna syt.
PS: wychwycilem klamstewko w zdaniu 'no, majtki tez niezle sie sprzedają', czyli jednak topornie (sprawne i znajace temat oko potrafi odczytac gesty nieswiadomie wykonywane przy oszukiwaniu) nie zdradze jak, od tego jest google i wlasna chec poszerzania wiedzy ;)
2. elastyczny czas pracy, a wierzcie mi podchodzilem do tego z niedowierzaniem i co chwila dreczylem prowadzaca roznymi sytuacjami, typu "ja moge raz przyjsc na 12h, ale na drugi dzien juz tylko na 3h, ja moze przpracuje w miesiacu tylko 50h itp. oczekiwalem szczerej odpowiedzi bo nie mam 17 lat, a to dla mnie wazne, gdyz praca ta bedzie jako dodatkowa i elastyczny grafik to podstawa, czyli wywalalem kawe na lawe: w odpowiedzi glosne i wyrazne 'nie ma problemu', tak wiec ogromny plus za to, oby sie sprawdzilo w praniu :)
3. szkolenia sprzedazowe: troszke ich tylko bylo, poziom podstawowy, zobaczymy czy bedzie cos extra.
4. atmosfera - moje pierwsze wrazenie: luzik, wiadomo klimat tworza ludzie, paru poznalem - spoko typy :D, to samo kadra kierownicza, lecz to tylko pierwsze odczucie.

podsumowujac: moje kryteria znalezienia pracy dodatkowej spelnione w 100% i mysle ze w takiej formie moge polecic kazdemu (nie chcecie wozic plackow noca wlasnym autem, wiem z autopsji). :)
mono 2014-04-19 04:35:12
Z innej beczki: czlowieki kochane, nie kazdemu pisane dorobic sie w call center. Sukces (kaska) zalezy w bardzo duzej mierze tylko i wylacznie od siebie samego, nie ma co zwalac na trenerow, fakt oby byli jak najlepsi, ale zrzucanie winy powoduje wygodna wymowke i brak chęci, bo to nie ja, to trener zly i potem to juz szybko kaput. Moje rady co do call canter, jako ze 10 lat pracuje w handlu w roznych sektorach i dziedzinach i mam swoje wlasne pozwolenie:
- 3X motywacja (nie motywują inni, zrob to sam, tu trzeba isc w zaparte)
- pozytywne nastawienie + naturalnosc w rozmowie = skrypt do kosza
- ekspresja, jak juz mowisz, mow calym sobą (latwe dla ekstrawertykow), robcie 'show', niech sala ma ubaw :P
- nieszablonowosc, element zaskoczenia, od razu najlepiej, na wejsciu walnij cos na spontanie nawet, dostajesz w zamian zaciekawienie i 'przelamujesz lody'
- banal, czyli jezyk korzysci,ale...
- stosowany indywidualnie, a to osiagniecie...
- rozmawiajac z czlowiekiem, czyli jak to w rozmowie zaangazujecie osobe po drugiej stronie sluchawki, wierzcie lub nie, czlowiek, z ktorym rozmawiacie, wymieniacie uwagi, spostrzezenia, macie temat 'do obgadania', tak naprawde sam sobie sprzedaje to co wy mu, perfidne swinie, naciagacze, oszusci z telemarketu tak nachalnie 'wciskacie'. I jeszcze powie "bardzo panu dziekuje za telefon" autentyk, beka nieziemska byla ;D
- pewnosc siebie, taka niezachwiana, moim zdaniem moze pomoc przed tzw. zalamaniem i lekami sluchawkowymi :), kiedy po raz enty dostalismy miesem w ucho ;) splywa to po was jak po kaczce, macie wywalone graty, zreszta pewnosc siebie czesto usadza grzecznie chojrakow.

wg mnie podstawy egzystencji w call center, bez szalenstw, bo jest dla ambitnych w ciul tego, wez lub wysmiej, jak pomoze to... juz czuje jak mile lechce moje ogromne EGO ;D

23 kwietnia moj pierwszy dzien w TPP, bedzie zabawa :)
1
pax 2014-04-23 18:22:57
Mono jak pierwszy dzień?;p
2
pax 2014-04-24 18:06:16
Mam pytanie do byłych i obecnych pracowników,
a mianowicie odnośnie bazy klientów, czy to po prostu każdy
ma przydzieloną określoną ilość na tydzień, a potem jak się wyczerpie
to jest to mielenie tego samego? Dzięki
Niko 2014-04-25 08:57:54
Jest baza globalna dla wszystkich. Jak się skończy to uruchamiają następną.
iwona 2014-08-08 17:56:41
Hej, hej :) potrzebuje pilnie opinii o TPP od kogoś tam pracuj,ącego ;) Chodzi mi o to, czy da się osiągnąć premię sprzedażową, czy liderzy są tyranami i ile wynosi stawka godzinowa??? Za wszelkie odpowiedzi z gory wielkie dzięki :D
zygzak 2014-09-15 17:27:53
Bylem dzis na szkoleniu. Kasa spoko patrzac na inne call center.Atmosfera ok.ludzie usmiechnieci i pomocni tlumacza co i jak. Wielki pozytyw.
misiek 2014-09-15 20:22:16
jak dla mnie calkiem spoko firma, wiadomo ze sie nie chce siedziec ale jak czlowiek sie odrobine postara to mozna sobie zarobic
migwa12 2014-09-17 11:52:48
Dla mnie spoko tam jest.. szkolenia bardzo profesjonalne, prowadzone przez profesjonalnych trenerow i sv, kazde zagadnienie jest bardzo szczegolowo omawiane a zaraz w latwy do przyswojenia sposob.. na sali tez fajni ludzie mozna pogadac posluchac najlepszych zapytac sie o cos - chetnie pomagaja.. zawsze jak cos jest nie tak w rozmowie to tlumacza jak inaczej mozna to powiedziec.. stawka jak stawka za to fajne sa bonusy i mozna sobie naprawde niezla kasiore zarobic.. wystarczy tylko chec i troche morywacji.. naprawde jak na call center a pracowalem w roznych to naprawde moge wysoko ocenic.. polecam
martyyy 2014-11-21 23:37:33
Pracuję 3 miesiące własnie przedłużyli mi umowę praca nudna bo ciagle to samo sie mowi ale zle nie jest wynagrodzenie zawsze na czas :) POLECAM
Mati 2015-01-07 13:31:28
A jaki jaki jest przedział wiekowy,czy są osoby po 30 ?
ladyyy 2015-01-07 16:52:02
są po 30 po 50 też się trafiają
1
monika 2015-01-16 19:55:30
Pracuję w TPP od 3 miesięcy i lubie to miejsce. Wiadomo że praca na słuchawkach nie jest szczytem moich marzeń ale jak na taką prace to jest spoko. Luźno dość, kierownictwo pozytywnie nastawione, nie spinają sie za bardzo, wszyscy sa ze soba na "ty". Projekt też dość lekki. A co do wieku nawet jest troche osób na emeryturze :)
nowa 2015-01-20 09:52:51
A jak wyglada kwestia ilości godzin? Ile trzeba przepracować? W sumie chodzi mi o to czy jest mozliwosc przepracowania maksymalnej liczby godzin?
1
miś 2015-01-20 11:15:12
Jak dasz radę i idzie Ci sprzedaż to możesz cały dzień spędzić.
miś 2015-01-21 10:15:23
Podam może przykład. Jak masz sprzedaż/h.pracy powyżej 2.0 to dostajesz dodatkowo bonusy. A jak masz zerową sprzedaż przy 3h, no to nie dziwie się, że nie chcą by taka osoba została dłużej. Ale jak Ci nie idzie to możesz poprosić by doszkolić się z kimś komu to idzie dobrze. Dają szansę, nie że "słabo to won!". Znam kogoś, kto dziennie po 11h pracuje
2
cisia 2015-05-01 20:11:48
Ja jestem mile zaskoczona :) Praca z młodym zespolem, na luzie jak masz jakis problem smialo sie mozesz do nich zwrocic. Projekt łatwy wiec nie jest problemem wyrobienie prowizji.. Pracuje juz od 4 miesiecy i jestem zadowolona :)wiec niesmialkom, którzy nie wiedza czy przyjac do TPP ja ze swojej strony POLECAM :)
Megi 2015-06-12 00:28:25
Polecam pracę w TPP :) Projekt łatwy, zadowalająca stawka godzinowa i do tego jeszcze prowizje, spokojnie można kilka stówek premii dostać :) Mimo ze to był mój pierwszy kontakt z call center to praktycznie w ogóle się nie stresowałam, ponieważ panuje tutaj miła atmosfera. Kierownictwo chętnie służyło pomocą. Odpowiada mi taka praca ponieważ jeszcze się uczę i zależało mi na elastycznym grafiku :)
BPO_Poland 2015-07-15 16:32:29
Chcesz dobrze zarabiać i szukasz nowych doświadczeń?

Aplikuj do Nas! Na stanowisko Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi klienta!

( usunięte przez administratora )
anonim 2016-01-13 09:42:20
Atmosfera super, stawka jak na call center jedna z wyższych bo 14zl/h brutto, trenerzy pomocni, szkolenia prowadzone profesjonalnie i co najlepsze samemu co tydz wypelnia sie grafik. Można pracowac po 6 godzin, po 8. Minus jest taki że gdy przez 2 godziny nic nie sprzedasz zwalniaja do domu, ale nie ma sie co dziwić, firma musi mieć jakiś zysk a nie oplaca im się trzymać pracownika za 14zl/h ktory nie przynosi zyskow.Ale to juz wystarczy sie postarać, wszystko jest ładnie przedstawione na szkoleniu. Bardzo łatwo tam o pracę ponieważ czesto sa szkolenia, a umowa podpisywana jest dosyc szybko.Co prawda projekty troche smieszne np majteczki :P Ale można przynajmniej zarobić normalne pieniądze i nie narzucaja ci godzin pracy.
W każdym razie polecam tą firmę.
jajhj 2016-04-06 17:58:44
@maja miałas szczeście że załapałas się jeszcze na oferty pracy. Oferta byla naprawdę ciekawa, ale niesttey od półtora miesiąca jest jmuż nieaktualna
samarytanka 2016-04-14 14:58:13
No cóż, call center, jak call center. Plusem jest to, że miałam już do czynienia z innymi miejscami pracy jak to, ale tutaj atmosfera jest naprawdę przyjazna. Supervisorzy (trochę burżuazyjnie, jakby nie można już było mówić przełożony, NO ALE jesteśmy nowocześni i w ogóle) mili i wszystko wytłumaczą, szkolenia krótkie i zwięzłe. Ludzie pracują bez spiny, jest elastyczny grafik, który każdy może sobie sam ustalać, nikt nikogo nie trzyma na siłę - nie przyjdziesz, nie zarobisz - proste. Stawka 14złh brutto, ale jeżeli nie sprzedamy nic w ciągu 2h to stawka zmniejsza się do 8złh brutto. Jest to w miarę logiczne, bo firmie nie opłacałoby się wypłacanie wyższej stawki nieefektywnemu pracownikowi na stanowisku. Umowę podpisuje się bardzo szybko, w zależności od desperacji szukania pracowników. Niezły przemiał ludzi we wszystkich kategoriach wiekowych - od uczniów do emerytów. Tyle z plusów. Ogólnie rzecz biorąc, w call center zawsze się trochę oszukuje, a raczej - pakuje kłamstewka w piękne, kolorowe opakowanie. Aktualnie prowadzą kampanię dotyczącą ekskluzywnej bielizny Elite/Precious. Byłoby spoko, gdyby rzeczona bielizna nie wyglądała jak tanie gacie z bazaru. Męskie bokserki, okropne, z nieładnie wyglądającymi szwami. Damskie figi/stringi - zwykłe gacie, w które można się zaopatrzyć w pierwszej lepszej sieciówce. Klienci kupują kota w worku, choć na własną odpowiedzialność, ale większość ludzi po drugiej stronie słuchawki jest rozsądna i nie daje się namówić na zakup majtek przez telefon. Druga grupa, którymi są zazwyczaj naiwne starsze osoby, ulega perswazji telemarketera, który za wszelką cenę chce uzyskać prowizję i sprzedać te nieszczęsne gacie. Wyrzuty sumienia cisną.
2
HGC 2016-09-25 14:09:02
Praca nudna, ciągłe namawianie ludzi staje się z dnia na dzień coraz bardziej uciążliwe.. Praca dla ludzi którzy nie mają ambicji. Brak możliwości rozwoju. Ogólna atmosfera w pracy jest całkiem ok, ale sama praca tragedia..
teletele 2016-09-26 16:42:22
ta firma to jeszcze istneie ? po tym jak siekielski grubas zrobil o niej program heh
erf 2016-09-27 11:23:01
@teletele no jak widać istnieje w przeciwym razie to wydaje mi się ze nie pojawialy by się żadne komenatrze na jej temat tak mi się przynjaniej wydaje..
Zostaw swoją opinię o Talking People Poland Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Talking People Poland Sp. z o.o.