logo Vivus Finance sp. z o.o.

Vivus Finance sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Vivus Finance sp. z o.o.

Zainteresowany 2016-05-12 16:28
To ja - pracujesz tam? Jak zarobki? Atmosfera? Jest możliwość awansu? Mam kilka lat doświadczenia w windykacji chce się dalej rozwijać i właśnie rozważam aplikacje na to stanowisko
1
Vera 2016-05-17 19:36
uważam, że jest bardzo fajnie. Fajna ekipa, luźna atmosfera, roboty jest raczej normalnie, ani więcej ani mniej. spoko. mozna awansować albo przejść do innego działu jak ci się znudzi.
To Ja 2016-05-18 11:09
@ zainteresowany - awanse w tej firmie są non stop. To trzerba przyznac ze mają ogarnięte świetnie. Najpierw dają szansę na wewnętrzny rozwój i dopiero jak nikogo nie znajdą - szukają na zwenątrz. Atmosfera - lepszej nie mialem w zadnej innej firmie. Osobiscie polecam
1
to nie ja byłam ewą 2016-05-18 16:52
[To Ja - 2016-05-18 11:09:11]
Tak masz rację, atmosfera jest świetna w tej firmie! Wszyscy sie do siebie sztucznie uśmiechają a za plecami tylko patrzą jak podłożyć świnie. Niektórzy zrobią wszystko żeby tylko zyskać nieco uznania w oczach przełożonego. A najbardziej świetne ogarnięte to są awanse ze specjalisty na młodszego specjaliste, przyznam że bardziej świetnie ogarnietych to nie ma
3
Zainteresowany 2016-05-19 11:06
Dziwi mnie to że opinie o firmie są mega skrajne od super dobrych po bardzo złe.
3
zaczynam szukać nowej pracy 2016-05-28 16:08
Opinie na temat pracy w vivusie są różne, ponieważ wypowiadają się zarówno pracownicy produkcji czyli windykacji telefonicznej jak i również kierownictwo. Każda osoba która zamierza, szukać pracy na stanowisku windykacji call center, niech rozważy ten pomysł. O ile kilka, kilkanaście miesięcy temu, kiedy zaczynałam pracę, to naprawdę nie można by było się do niczego prawie przyczepić, tak na to chwilę, wzięłam się za siebie i zaczynam szukać nowej pracy. Kierownictwo swoimi wspaniałymi pomysłami chce ulepszać to miejsce, natomiast wymysł jakim jest tzw. "plan naprawczy" raczej nie skłoni do tego, aby na dłużej wiązać się z vivus.pl. Raczej każdy sobie zdaje sprawę z tego, że pracując na dialerze, nie zawsze będą wpadały super sprawy, a z tego przecież jesteśmy rozliczani. To jest po prostu chore. To co oferuje vivus, nie różni się prawie niczym od tego co można dostać w innej firmie, na podobnym stanowisku bądź i lepszym. Wiem co mówię, jestem po kilku spotkaniach w sprawie pracy i jestem dobrej myśli.
3
Zainteresowany 2016-05-30 08:02
A jak w takim razie na innych stanowiskach ? Nie mam na myśli call center tylko np. Stanowisko specjalisty ds. Windykacji prawnej?
Nie szukam nowej pracy 2016-05-30 09:38
Moim zdaniem opinie są skrajnie różne, bo część przyszła do pracy tylko po to, żeby przeczekać czy szukać czegoś innego - i jest święcie oburzona, że ktoś czegoś od nich wymaga. A druga część przyszła do Vivusa po to żeby pracować, szybko więc awansuje i ma pozytywne nastawienie.

Oczywiście, są potem wrzucani do mitycznego "kierownictwa". Ja zaczynałem na słuchawce, a teraz jestem starszym specjalistą w zupełnie innym departamencie. I naprawdę nie widzę żadnego powodu, żeby narzekać.

Nieraz też rozmawiam z "pracownikami produkcji" jak ich ktoś nazwał, i również nie słyszę narzekań.

@Zainteresowany - jeśli chciałbyś u nas pracować, to po prostu weź udział w rekrutacji i na nikogo się nie oglądaj. Sam ocenisz jak jest - bo na goworku opinie zawsze będą silnie spolaryzowane w każdej dużej firmie.

Ci którzy się nie rozwijają, zawsze będą winić kierownictwo, a sukces innych przypisywać nie ciężkiej pracy, tylko faworyzowaniu przez ten mityczny konstrukt. Póki nie przekonasz się na własne oczy, to nie uzyskasz obiektywne rzetelnej informacji.
1
Zainteresowany 2016-05-30 22:02
Dzięki. Wyśle CV zobaczymy ;-)
1
Elv 2016-06-01 14:35
Powodzienia :)
ja Vivusa lubie i ciesze sie, ze moge tu pracowac. Wiec trzymam kciuki :)
2
bezo 2016-06-02 13:35
skoro masz plan naprawczy to raczej jesteś leser niz osoba, której na czymś zależy zatem Twoja opinia średnio mnie przekonuje.sorrki
1
Donia 2016-06-02 13:42
bo jak przechodzisz z działu Obsługi Klienta do np. Marketingu - to chyba normalne ,że musisz zacząć od juniora , bo to jest zupełnie inna robota.....
3
Aga 2016-07-19 16:14
wysłałam wczoraj wniosek odezwała się do mnie dwa razy pani przelałam pieniądze i....
Cisza nie wiem co dalej.....
pomocny 2016-07-21 12:20
AGa - zadzwoń 221 221 227 - na pewno dostaniesz wszystkie informacje
anonim 2016-08-17 21:21
NIe polecam, płaca marna wymagania jak od kierownika, dokladaja pracy, stajesz na glowie robisz co mozesz a i tak wezma Cie na dywanik i powiedza ze nie widac efektow Twojej pracy ze sie nie starasz, fałszywi ludzie, najpierw Cie chwalą mówią jaki jesteś super jak cudownie sie z Toba pracuje, a potem jak drobną rzecz opuścisz bo w natłoku spraw jakie Ci dowalili wyleci Ci z głowy fakt że coś miałeś miałaś zapisać to robią afere na skale światową, i już jesteś nierobem już olewasz pracę. Wymyslalaj nowe procesy ktorych potem sienie trzymaja i maja pretensje ze nie dzialasz wg nich, oczekuja kreatywnosci na słuchawce, gdzie działasz wg schematu, dzień dobry dziękuję jak pomóc tak nie do widzenia, może trzeba śpiewać może tańczyć, nie dowiesz się bo oni sami nie wiedzą jak masz kreatywnie pracować, po prostu masz taki być i już, sam się domyśl o co chodzi.
4
niebert 2016-09-27 02:45
Czytam niektóre komentarze i mam wrażenie, że pracujemy w innych firmach.
Pracuje w Vivusie od roku na infolinii. Może premie nie są jakieś mega i ostatnio nie ma nadgodzin, ale też i praca nie jest jakaś trudna. Zgadam się że bardzo dużo się dzieje, jest dużo promocji i zmian i ciężko się w tym połapać. W razie potrzeby możesz zawsze zapytać Lidera. Co do kreatywności na słuchawce pewnie chodzi Ci o sprzedaż. Jest karta monitoringu i z niej wynika co ma być w rozmowie, a jak doszła aktywna sprzedaż, to dostaliśmy podpowiedzi na maila i wystarczy się do nich stosować.
Wierz mi, że i tak mamy duży luz w rozmowach, i że nie wszędzie tak jest.

Co do popcornu (już go nie ma), soczków i darmowej kawy, o których ktoś pisał, to nie rozumiem, co w tym złego? Jak mówię komuś, że mam w pracy darmowe lody, owoce, kawę, herbatę, to nikt nie chce wierzyć. Może i fajnie by było jakby zamiast tego dali nam więcej kasy, ale zaraz by się pojawiły komentarze, że Vivus schodzi na psy.
Radzę zapytać jak jest w innych call center, gdzie dla pracowników darmowa jest tylko tylko woda, nie ma żadnych imprez, wyjść na piwo itp., a na przerwę można pójść nie wtedy kiedy potrzebujesz, tylko kiedy system Cie wyloguje.

3
nanana 2016-09-27 20:15
A ja jestem bardzo zadowolona. Obowiazki sa do ogarniecia, premia tez w zasiegu. TL sluza pomoca i nie ma atmosfery stresu. Wynagrodzenie podstawowe tez ok, np w porownaniu z Getinem to ziemia i kosmos :) Nie ma stresu, pospiechu, presji. Klimat pozytywny i z checia chodze do pracy.
3
Dawno, dawno temu... 2016-11-07 21:08
Firma w której awansujesz tylko jak wejdziesz pod biurko lub będziesz kablować ! Tyle w temacie!
2
Dawno, dawno temu... 2016-11-07 21:08
Firma w której awansujesz tylko jak wejdziesz pod biurko lub będziesz kablować ! Tyle w temacie!
2
Monika 2016-11-08 09:35
Ale wszedzie tam tajk jest czy jakis konkretny dzial?
Kasia 2016-11-08 09:43
Ja tu pracuje i jestem zadowolona :)
Halny 2017-01-10 16:27
Bardzo mi Cię żal. Ja mam inne zdanie zupełnie odmienne
1
Edyta 2017-02-28 15:12
Czy firma inwestuje w rozwój swoich pracowników?
od HR 2017-03-03 07:27
Droga/i Autorko/ Autorze tego listu.
Jeżeli nie masz wiedzy jak wygląda polityka personalna firmy VIVUS to zapraszam do HR/ 2 piętro – jeśli byłaś/ byłeś naszym pracownikiem to doskonale wiesz gdzie, bo mamy zawsze otwarte drzwi dla Wszystkich Pracowników – ale nie waż się umieszczać takich kłamstw na forum , bo są w naszej organizacji osoby , które naprawdę mają poważne problemy ze zdrowiem i tego typu komentarze są po prostu nie na miejscu.
Nigdy nikogo nie zwolniliśmy z uwagi na L4 ani tym bardziej nie rozstaliśmy się z żadnym pracownikiem, który byłby przewlekle chory. Mamy do tego wręcz odwrotne podejście – ale to nie miejsce na tego rodzaju wynurzenia.
Jak wnioskuję z treści wpisu zostałaś/eś ostatnio zwolniony i stąd tyle negatywnych emocji w Twoim wpisie . Nie ukrywam , że dziękujemy za współprace w Vivusie osobom, które się nie angażują – chyba nie my jedni na rynku ? Zachęcam Cię jednak do rzetelnego udzielania opinii na temat pracodawcy, na bazie faktów- a nie z powietrza wziętych opinii.
A Tobie Nowy Pracowniku polecam odwiedzenie naszej strony na Facebooku https://www.facebook.com/karieravivuspl/ – i samodzielnego wyrobienie sobie zdania na temat atmosfery w VIVUSIE.
pozdrawiam,
HR
3
Edyta 2017-03-07 13:36
Czy wiedzieliście, że w Vivus Finance sp. z o.o. celebrowane są ostatnie piątki miesiąca? Co o tym myślicie?
Marta 2017-03-07 15:49
Tak, są super! :)

Niebert 2017-03-15 02:07
Zdesperowany, czy zwolniony pracownik?
Zastanawia mnie co Tobą kieruje, żeby pisać tutaj takie bzdury?
Skoro było Ci w Vivusie tak źle, to trzeba było od razu zmienić pracę.
Chyba że lubisz się udręczać i użalać nad sobą.
To co piszesz o wpadających ciągle połączeniach i ograniczaniu przerw, to od dobrych kilku miesięcy nic takiego się nie działo. Był taki czas jakieś rok temu, że była ciągle kolejka + bazy do obdzwonienia i prawie codziennie TL robił listę na nadgodziny. Teraz można powiedzieć, że jest spokojnie, więc pampersy zostaw lepiej dzieciom.
Jeśli chodzi o system premiowy, to nie przypominam sobie żeby była jakaś zmiana we wrześniu, ale mogę się mylić.
Poza tym, jak wchodziły jakieś zmiany to przed ich wprowadzeniem, każdy dostawał oświadczenie do podpisu, że się zapoznał, itd. Rozumiem, że jako jedyny nic takiego nie podpisywałeś?
Dlaczego nie napiszesz nic o nowym systemie premiowym? Pewnie jest Ci żal, że się na niego nie załapałeś.
Jedyne z czym mogę się zgodzić, to że w ostatnim czasie zostało zwolnionych z CC kilka osób.
Nie wnikam w to jak kto pracuje, ale wystarczy spojrzeć w ranking, aby wiedzieć. dlaczego wyleciały.
Kiedyś już napisałem, że polecam zapytać, albo poczytać opinie w necie, jak jest w innych call center. Odnoszę wrażenie, że osobom dla których Vivus jest ich pierwszą pracą, brakuje porównania.
1
Natalia 2017-03-15 17:44
Czy Vivus Finance Sp. z o.o. prowadzi aktualnie jakieś nowe rekrutacje? Chciałabym tu pracować , słyszałam dobre pinie o firmie. Jeszcze mam pytanie jak prowadzą rozmowę rekrutacyjną? Jaka jest atmosfera w firmie?
gość 2017-03-22 11:21
@Desperat

*wziąć
Iza 2017-03-25 17:00
Vivus Finance sp. z o.o. nie ma obecnie wcale nowych ofert i dlatego mam pytanie może ktoś będzie wiedział. Czy firma nie ma zupełnie potrzeby zwiększania zatrudnienia? Jak się pracuje w firmie? Może ktoś napisze coś?
wykończony człowiek 2017-03-29 15:52
Stawka w tej firmie jest 2000 netto. Masz narzucony target, jeżeli go nie wyrobisz, to zgodnie z nową polityką firmy, zostajesz zwolniona. Sektor pożyczek pozabankowych w ostatnim czasie bardzo się skurczył i dlatego firma dokłada wszelkich starań, by wycisnąć z pracownika ile się da.
2
Neron 2017-04-18 11:33
Zupełnie nie mogę znaleźć nowych ofert pracy. Może ktoś słyszał o pracy w departamencie windykacji? Wolę dowiedzieć się coś wcześniej przed rozmową z rekruterem firmy.
Tomasz 2017-06-04 10:56
Witam w jakich godzinach pracuje się na Stanowisku do spraw obsługi klienta? Czy weekendy są też pracujące?
Pokolenie X 2017-06-05 17:27
Witam, dział obsługi klienta pracuje cały czas. Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 22:00.w sobotę i w niedzielę 8:00 - 20:00.
Halny 2017-06-11 14:03
Czy firma nie ma zupełnie zapotrzebowania na nowych pracowników? Chciałabym zatrudnić się i już nawet złożyłam swoje cv. ale niestety nie dzwonią. Może ktoś ma wiedzę w tym temacie i mógłby podpowiedzieć.
najlepsza w wyrzucaniu ludzi 2017-06-24 00:58
Nie zatrudniajcie się , szybko was Agnieszka D. z hr zwolni, jest w tym dobra szczególnie bez powodów konkretnych, a potem mówi grupie z którą pracowałaś/eś że masz słabe wyniki i miałaś/es zwracaną wagę wielokrotnie ale nie poprawiłes/aś :) hahaha
Kuba 2017-06-25 11:59
Czy aktualne są jeszcze praktyki w zespole wsparcia ? Bardzo interesuje mnie taka praca, może ktoś słyszał?
Agnieszka z HR 2017-06-27 09:00
Jako wskazana w powyższym poście chciałabym się odnieść do Twojej wypowiedzi.
Serdecznie zapraszam do aplikowania i dołączenia do Vivusowej społeczności te osoby, które rzetelnie i odpowiedzialnie podchodzą do swoich obowiązków i mają pozytywne nastawienie do siebie i świata. Każdego dnia staramy się dbać o siebie, by było nam tu w Vivusie po prostu fajnie i by umiejętnie łączyć przyjemne z pożytecznym. Rozstajemy się z osobami, które mają słabe wyniki lub/i ich postawa zaprzecza naszym wartościom, czego nie zmieniają mimo upomnień/szkoleń/wsparcia. Jeżeli nadal jest to dla Ciebie niezrozumiałe możesz skontaktować się ze mną bezpośrednio. Jestem otwarta na rozmowę.
Agnieszka z HR 2017-06-27 09:01
Jako wskazana w powyższym poście chciałabym się odnieść do Twojej wypowiedzi.
Serdecznie zapraszam do aplikowania i dołączenia do Vivusowej społeczności te osoby, które rzetelnie i odpowiedzialnie podchodzą do swoich obowiązków i mają pozytywne nastawienie do siebie i świata. Każdego dnia staramy się dbać o siebie, by było nam tu w Vivusie po prostu fajnie i by umiejętnie łączyć przyjemne z pożytecznym. Rozstajemy się z osobami, które mają słabe wyniki lub/i ich postawa zaprzecza naszym wartościom, czego nie zmieniają mimo upomnień/szkoleń/wsparcia. Jeżeli nadal jest to dla Ciebie niezrozumiałe możesz skontaktować się ze mną bezpośrednio. Jestem otwarta na rozmowę.
1
Halnywiatr 2017-07-05 08:48
Nie rozumiem osób które uważają, że wystarczy przychodzić do pracy i z tego tytułu dostawać dobrą pensję. Na to trzeba zwyczajnie zapracować oraz na inne koszty, dlatego jeśli ktoś nie potrafi zrozumieć podstawowych zasad to może trzeba iść do szkoły?
2
Gość 2017-07-12 18:40
Z miesiąca na miesiąc gorzej.
2
Patryk 2017-07-15 20:00
Vivus Finance to fajna firma, ale dla niektórych.
1
Ewela 2017-07-26 19:37
Zwalniają ludzi gdy widzą że jest ktoś lepszy od nich. I zwalniają ludzi chorych. Koleżanką ciągnęła zwolnienie 4 miesiące bo ma raka umowę miała bezterminowa. Po czym.dziewczya z HR powiedziała jej dlaczego ja zwolnili no kur** patologia a to co się teraz dzieje target 200000 tys i masz premię . W tele [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] lider udaje fajnego ale znęca się trochę ale to przyjaciel menagera więc jest nie tykalny
3
Aneta 2017-07-26 19:41
Ja obecnie pracuje na telemarketingu i nie polecam
4
gość 2017-07-30 09:21
Nie szanują szeregowego pracownika. Nie ma motywacji w podwyżce, ani w premii. Atmosfera coraz gorsza. Ludzie masowo odchodza.
3
M 2017-07-31 14:03
Droga autorko wpisu
To co napisałaś całkowicie mija się z prawdą. Jeśli pracowałaś w Vivus lub wciąż jesteś z nami doskonale wiesz, że zawsze trzymamy się naszych vivusowych wartości.
1
abgen 2017-08-03 22:53
nieprawda, nie dbacie o pracowników chorych, dbacie o wyniki a pracownik chory to straty bzdury piszecie HR
2
kaczka 2017-08-03 23:00
jedną z nich jest uczciwość a jakoś mało jej tam ostatnio :( może kiedyś to była firma która się tym kieruje teraz to tylko farsa
2
Aneta z Tele 2017-08-07 10:10
Droga autorko wpisu, jestem jedyną Anetą, która pracuje w telemarketingu. Prosze Cię nie podpisuj swoich opinii o Vivus moim imieniem. Ja- Aneta szczerze polecam pracę w VIVUS.
2
Tunezyjczyk 2017-08-09 15:41
Czy stanowisko specjalisty ds. obsługi jest aktualne?
Zostaw swoją opinię o Vivus Finance sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Vivus Finance sp. z o.o.