brak logo

Centrum TMT Skoda Auto

Wrocław

Opinie o Centrum TMT Skoda Auto

fdth 2015-08-25 12:27:44
ok
kacyk 2015-11-08 13:06:10
Pijemy tam caly czas fajna robota
1
kacyk 2015-11-08 13:12:28
Mialem na Mialem pisac ze pracujemy tam caly czas ogolnie fajna praca polecam wszystkimwszystkim.
mechanik 2015-11-08 13:14:37
i dlatego wypuszczacie za bramę niesprawne auta po przeglądzie a ja potem poprawiam po Was i super zarabiam haha
mAREK 2016-01-27 13:29:13
beznadziejny serwis we wrocławiu, jeszcze gorsza blacharnia w dzierżoniowie
3
Michał 2016-07-31 14:37:23
Nędzne pieniądze! Wykorzystują ludzi!
2
nie 2016-09-11 23:57:54
100 % prawda, nie warto tam pracować, co miesiąc są ucinane premie, zarabia sie coraz mniej.
1
Zostaw swoją opinię o Centrum TMT Skoda Auto - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrum TMT Skoda Auto