logo Vision Express

Vision Express

Warszawa

Opinie o Vision Express

anonim 2011-03-08 14:47
Pracuje w centrali już 3 lata i nie narzekam, atmosfera w racy jest OK, trafi się zawsze jakaś patologia ale całokształt pozytywnie. zarobki - szału nie ma ale nie jest źle (normalnie) , wszystko zależy od tego jak się dogadasz ze swoim przełożonym. Nie ma jakiejś stresującej atmosfery. Polecam.
anonim 2011-09-15 19:24
Szału nie ma :) święta prawda.
3
S 2012-03-13 19:23
ZALEZY CO ROZUMIESZ ZA SLOWO PATOLOGIA JESLI NIE MASZ TAM ZNAJOMYCH LUB RODZINY NIE SKLADAJ TAM CV BO OD RAZU WYWALAJA SZKODA CZASU [usunięte przez moderatora]
1
XXX 2012-03-13 19:36
FAJNA FIRMA ALE PODOBNO TERAZ TYLKO EMERYTOW PRZYJMUJA ALBO RENCISTOW BO TANIEJ
Pytanko 2016-03-04 16:03
Moja zonka pracuje w VE i teraz powiedziala ze sprzedaz ja pi3rdoli :-) Jak ten szmaciarz Grek dyrektor ma na imie bo zony nie pytam wrazliwy temat.
Wiem tylko ze bardzo chwalila wczesniejszego dyra jakiegos Polaka.
Wycieczki integracja dodatki bonusy chcialo sie pracowac. Teraz siedzi w kanciapie i mowi niech sprzedaja ci na umowe zlecenie.
Nic nie wiedza ciagle pytaja i takie tam badziewie.
Panie Grek z Pana dyrektor jak z koziej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wytłaczanka !!!!!!!!
Wryrywaj Pan do siebie :-) bierz zonke dzieci i w...j Pan du sie buahahahha
Droga jaka wybral ten czlowiek prowadzi tylko do upadku :-)
Sprzedazy nie bedzie!!!!!!!!
Ciekawe ile miesiecy bedzie potrzebował Grek aby to ogarnąć.
Ubezpieczenia juz leca bo nie płacicie :-)
System bonusów wtmyslil jakis obanista !!!!
Sam tez jest tak kurw4 rozliczany !!!!
Jedyne dobre w tym to ze to bodziec do szykania nowego pracodawcy.
Pozdrawiam męczenników Vision Express
5
Stop 2016-03-04 18:00
Wstrzymujemy sprzedaż.
Same golasy to co musimy rozumiecie.
Okulary? prosze next !!!!!
Do odwołania !!!! Czyli jak dostaniemy nowe umowy i obawiam sie ze powrot starego naliczania wyplat nie wystarczy.
Musi byc kara.
Pozdrawiam, nie damy sie Kochani.
4
Tak 2016-03-08 21:28
Jestem za !!!!
5
Monia 2016-03-09 09:11
Stop !!!!
Ten system premiowania mobilizuje mnie do jeszcze ciezszej pracy :-)
Pomysłodawca to kompletny kretyn.
Rozglądaj sie za pracą kochaniutki/ka :-)
Chetnie poznam tego filozofa i jego pokretny tok rozumowania.
Na papierze wygladalo to lepiej !!!! z samych oszczędności na pracownikach miała byc niezla sumka, ale co sie stało z obrotem, i dobrym imieniem firmy na ktory teraz wszyscy plują :-( ?
Tego filozo nieprzewidzial buahaahahha
Szukajcie pracy !!!!!!
Pzdr
2
Ale kpina 2016-03-09 15:36
Wjechala wyplata buahahahha
Warszawka chyba sie o...a !!!!!
Podstawa brutto plus bonus brutto to kwota x wedlug nowego systemu ( zart do wyplaty za styczen) uznanie na rachunku kwota x plus chyba z kosmosu 500zł !!!!! Co razem daje okolice pensji ze stycznia.
Nowy system naliczania to i tak oszustwo !!!!!!
Wiecie ze pod koniec miesiaca nawet jak wydaje sie wam ze zrobiliscie budzet bo system wskazuje 104 % to po 2-3dniach moze byc 102% !!!!!!!! Bo system jest z du*y buahahah
Sami wiecie ze ten system premiowania jest dla czarnuchow z Alabamy.
Dobrze zrobiliscie 104% ale sprzedales zbyt mala liczbe tego g...a i tamtego ch...u i masz w ryj 400zł i s...j !!!!!!! Dyrektor onanista
Droga dyrekcjo :-) nie jest nam juz po drodze.
Świeta bony ? W 1999 bylo tyle samo !!!!!
Tylko wtedy nasz salon wygrywał czy praxownicy indywidualnie od dostawcow i z centrali i byl obrot i byl funn,była duma i radosc.
Teraz? co jest teraz ? robota ! ide do roboty :-(
Jak mam wstac i tam isc to juz jestem k...a chory.
Oprawy? wybor ? Chyba najwaźniejsze jest ile kilogram kosztuje i tyle.
Tak jak pisali poprzednicy !!!!!!
Czekamy na zmiane umów lub na aneksy w sprawie naliczania wypłat i sposobow premiowania.
Jeszcze pracownik
3
WTF? 2016-03-09 15:53
Piszcie jeśli ktos otrzymal rażąco niską pensję.
Vission Express wiadomo ze jest gowni4nym pracodawca widac to chocby po wysokosciach podstaw jakie maj pracownicy.
Co lepsi 170 gram frytek na godz :-( 10 netto buaahahhaha XXI wiek !!!!!!!!
Jesli powaznie zachorujesz otrzymasz 80 % tego gown4
Pracownicy na umowe zlecenie buahhahahahah
Jaki pracodawca tacy pracownicy.
Albo sie firma pogubila albo chwilowo jest jakis obłakany kretyn za sterami :-)
Patrzymy Wam na łapy.
3
Polak 2016-03-09 19:04
Kupujcie okulary w Polskich Salonach !!!!!!
Vision Express= Amazon
Pole bawełny ufundowane w XXI wieku w samym centrum Europy.
3
Przeklejone z dz Rzeszow 2016-03-09 19:07
Left - 2016-03-09 18:32:05 odpowiedz | cytuj
To jesteś szczęściarzem. U nas w salonie wszyscy mniej... Trzeba się rozglądnąć za czymś uczciwszym. Teraz to zaczyna przypominać Tesco Optyk czy Paris Optique, Biedronkę, Lidl czy inne śmieciówki.Żenada, nic więcej.Gratulacje dla Państwa Dyrektorów. Zarządzanie po polsku z domieszką finezji grecko-holendreskiej. A tak w ogóle to po są są dyrektorzy regionalni? Bo klientów o tej wartości nie przybywa. Przybywa stresu.I kopę forsy to rocznie kosztuje.I jak ktoś nie obejmie reklamy i oferty (ceny soczewek!!!) to ciemne chmury całkowicie przykryją tę optykę. Szkoda naszej firmy. To początek jej końca. Podobno w firmie sa związki zawodowe, świetnie sie ta tajemnicza grupa spisuje...Wypłata uzależniona od opinii klientów-cudo zarządzania.Trudno, kilka lat niezłej praktyki może przyda się komuś innemu. Za nami przyjdą doświadczeni warzywniacy, socjolodzy lub kucharze. Dostaną wielką księgę i będą optykować. Bilans się zamknie na plus. Szkoda.
6
Przeklejono z dz Rzeszów 2016-03-09 19:08
golen - 2016-03-09 18:02:16 odpowiedz | cytuj
Ja jestem labowcem, na umowie nawet nie mam najnizszej krajowej!!!! przy wczesniejszych umowach norma bylo ponad dwa na reke niezaleznie czy budzet zrobiony czy nie . Reczywistosc jest brautalna, nie zrobilismy budzetu wyplata o 800 zl mniejsza i to maja byc zmiany na lepsze???? jak pisal ktos wyzej :
Mr.Thanos Iliopoulos :-) go home !!!!! ja mysle ze trzeba zaatakowac strone na fb https://www.facebook.com/VisionExpressPolska/?fref=ts
2
Adam 2016-03-09 20:21
W takim systemie płacowym to mogę ziemniaki sprzedawać.
Słucham.
Chciałam kupić okulary.
Ktore?
No, może te? jak Pan myśli?
Proszę. Coś jeszcze dla Pani?.
Ubezpieczenie buahaahahhahaha
Sciereczki buahahahhaha
Buaahahahahahaahaahahajahahhaah
Greczynko !!!!!! jest takie stare powiedzenie
JAKA PŁACA TAKA PRACA.
PZDR
ADAŚ
3
Żegnamy Pana 2016-03-10 01:21
Tak to się kończy jeśli szuka się "dyrektora" w kraju który zbańczył !!!!!
Grecy umieją zarządzać tylko wolnym czasem !!!!!
Widzisz coś nawarzył?
Teraz to wychlasz ładnie do dna i brykaj z rodzinką do domku !!!!!
Tu jesteś już spalony :)
1
Małgorzata 2016-03-10 01:42
Odwiedziłam dzisiaj konkurencję i pytałam o pracę:(
Wstyd rozmawiać o tej całej sytuacji, ale jeść trzeba.
Nie mogę spać :)
Pozdrawiam
2
? 2016-03-10 16:55
Trzymajcie mnie ludzie buahahahahaa
Nie fantazjuj !!!!!!!! Gdzie tak miałes ?
Widziałes nowy nazistowski system naliczania oraz jakie warunki trzeba spełnic aby otrzymac premię ?
Co jest ? Z Warszawki piszesz gnido ?
Zobaczymy !!!!!!!!
2
Ciekawe 2016-03-10 17:09
Kubus po kite piszesz jak bylo kiedys. Kto sie pyta o wysokość zarobków ?
Za luty miales trzy ?
Czy wasze wypłaty zgadzały sie z wyliczeniami według nowego systemu?
Podstawa brutto plus bonus brutto minus 33% ?
Co to jest teraz za pi3rdolnik to szkoda słów
2
Zawiedziona 2016-03-10 17:19
Pracuje przeszlo 15lat
Po 10 latach " złoty" identyfikator to wszystko
Wynagrodzenia? Podstawa to grosze :-(
Od kilku juz lat nie bylo zmiany poprawiajacej prace czy finanse pracownikow.
Nekania , nagrywania, dokładania obowiązków, zebrania w dniu wolnym o teraz to !!!!!!
Wierzę że zapłacicie za to wysoką cenę oczywiście my rownież postaramy się aby tak właśnie było :-)
Pozdrawiam
3
Rada 2016-03-12 08:07
Też pracuję długo,ale takiego bałaganu i tak fatalnej atmosfery jak obecnie nie pamiętam.Centrala się rozrasta, co chwilę ktoś nowy, a kompetencji i komunikacji 0. Procedury, podsłuchy niby wszystko dla dobra klienta, a efekt jest taki, że niekompetentny nowy personel, braki w towarze, a jak już jest to marnej jakości.Z próżnego i Salomon nie naleje, a wyniki mają być - po trupach do celu.Obudźcie się szefowie, Firma to ludzie, nie tabelki, a tych zaangażowanych jest coraz mniej i będzie ubywało. Cieszy się tylko konkurencja i zaciera ręce, bo dostanie wykwalifikowany personel, a z nim lojalnych klientów, którzy nie przychodzą dla firmy VE tylko dla ludzi którzy ich obsługują.
3
ja 2016-03-12 09:18
"Pracownik nie jest winien swojemy pracodawcy służalczości i posłuszeństwa. Jest mu jedynie winien usługę za którą otrzymuje zapłatę , będącą nie łaską, lecz zasłużonym wynagrodzeniem."
Ludwig von Mises

Proszę, aby nasi szefowie mieli ten tekst na stronie startowej swoich komputerów.
5
Grecja II 2016-03-12 18:08
Nowy program wynagradzania jest niekorzystny !!!!!
Jest stworzony tak abyśmy tylko zasuwali jak małe samochodziki!!!!
Obowiązków przybywa wynagrodzenia nie !!!!
Pracdownicy na umowę zlecenie? no k...a!!!!
Moim zdaniem dalsza współpraca z Panem Dyr Thanosem Iliopoulosem
Jest to skończony idiota który musi wracać do swojego kraju który miodem ocieka buahahahha
Trzeba pisać wyżej z pominięciem tego zj3ba :)
Obroty które muszą , zaznaczam muszą dla naszego dobra spadać same zaalarmują przełożonych tego ciołka :)
Na dzień dzisiejszy wystawiam naszej firmie ocenę BBB- CHYLI SIĘ KU UPADKOWI :(!!!!!
ŻAL

2
Czekam 2016-03-14 16:56
Czekam na druk od wypłaty bo moja podstawa swoje program swoje przelew swoje !!!!!!
Co za chlew !!!!!
1
Thanos Iliopoulos 2016-03-16 16:33
Drodzy, przeczytałem Wasze wypowiedzi na tym forum. Jestem otwarty na Wasze uwagi i zapraszam do konstruktywnego dialogu. Wasze zdanie jest dla mnie ważne. Zapraszam Was do kontaktu bezpośrednio ze mną - mój numer telefonu i adres e-mail jest ogólnie dostępny dla każdego pracownika firmy. Oczywiście możecie pisać w języku polskim. Jeśli wyrazicie takie życzenie, mogę przyjechać do Waszego salonu.

Prezes Vision Express
Thanos Iliopoulos


Dear All,
I have read all your posts here on this forum. I am open for all your remarks and I look forward to a constructive dialog. Your opinion is important to me. I invite you to contact me directly - my telephone number and e-mail is known to each of company’s employees. Of course you can write in Polish. If you wish, I can also visit you at your store.

CEO Vision Express
Thanos Iliopoulos
1
x-men 2016-03-16 19:40
Skoro takie dobre soczewki to dlaczego nie mozna mowic,ze sa od Hoya tylko z koncernu Hoya.Hoya sie do nich nie przynaje...ciekawe dlaczego.Od czasow Jarka wszelkie atuty visionowi sa odbierane.Konkurencja rosnie.Zobaczymy ile osob do wakacji doczeka...Ludzie beda sie zwalniac.COraz mniej fachowcow na ktorych klienci mogli zawsze liczyc.....szkoda.Fajnie sie pracowalo
6
dobre 2016-03-16 22:43
z imienia i nazwiska się przedstawcie a mr thanos was na taczkach do drzwi wywiezie
satpol 2016-03-17 15:13
Witam,
Ja również jestem wieloletnim pracownikiem VE. Podpisuję pod wszystkim co napisała "załamana"... To jest zmierzch VE...niestety. Jak pomyślę, że mam tam na następny dzień iść do pracy to się wyć chce...Jak poinformowano nas na rocznej konferencji firma radzi sobie wyśmienicie - budżet, wzrosty tylko OBSŁUGA jest fatalna!!! Jakby wszystkim z otwartej dała liścia dyrektor sprzedaży...To przepraszam kto zarobił tą kasę??? Krasnale? Ale to już koniec bo oddanych, zmotywowanych pracowników coraz mniej. Pokazuje to luty, marzec...a jak już wspomniano tutaj to dopiero początek. Nie ma w salonach pracowników, którzy nie szukają nowej pracy. I to nie jest ich złośliwość tylko walka o byt! Wymagania jakie stawia VE wobec pracowników vs wynagrodzenia to przepaść. Jak zmotywować pracownika? Poklepać po plecach? To są inteligentni ludzie, którzy stanowią podstawę tej firmy - na nic milion działów i słynny marketing jak nie będzie odpowiednich osób w odpowiednim miejscu...Ci, którzy zostali lada moment znajdą coś lepszego (nadal są tylko chyba z sentymentu do swoich zespołów). Ale jak widać dla centrali to żaden problem. Tyle tylko, że jakoś kolejki chętnych do pracy na takich warunkach się nie ustawiają. Obecnie trzeba mieć prawie doktorat żeby ogarnąć ilość procedur, systemów i wchłonąć wiedzę z 10 kilogramowej księgi VE. Ja też jestem za jakąś bardziej zdecydowaną formą protestu - to w końcu my pracujemy na centralę i bez nas nie ma firmy. Ciekawe czy wpis szefa jest autentyczny? Czy czytają to regionalni, szefowe działów? Może link do tej strony potrzebują...
4
Nnnnnnnnnn 2016-03-18 00:38
Nowy pracownik, świeżk. Na początku bajka praca, jeden miesiąc bonus gwarantowany tylko pierwszy miesiąc, bo kolejny przecież zmienili system premiowania. POS.. jak ktoś wprowadza cudowne akcje i promocje to niech to z głową przemyśli bo bywa że jedno drugie wyklucza a ty pracowniku tłumacz się klientowi o co chodzi i co za głupota. Dyrektor w każdej sprawie taki pomocny: niestety, sam sobie radz. Atmosfera okropna, zero zrównania pracownika na zlecenie a na umowę o pracę. Czym się różnimy? Ilość przepracowanych godzin ta sama, funkcje te same, ahh brak okularów pracowniczych, brak płatnych urlopow itp. Ale czy to powód do gorszego traktowania?
Już było wspominane powyżej nt budżetu... Kasa kasa kasa.. przyznawanie budżetu salonom też było bardzo nieprzemyślane (mam na myśli luty).. klient widzi kiedy chcemy tylko zarobić na nim, a kiedy chcemy szczerze doradzić i pomoc. Patentek nie możemy sprzedawać bo nikt się nie podejmuje ich zrobirnia, bo dla labu się nie opłaca. W sprzedaży mamy, klient zainteresowany ale niestety brak chętnych osób do wykonania pracy. Dużo żali niedociągnięć złe podejście do nowego pracownika.
Pamiętajcie dyrektorzy, zero faworytów, wszyscy na równi aby był dobry zgrany zespół. Ściema niepopłaca, albo po prostu zmienić stanowisko bo nie każdy nadaje się na kierowanie zespołem.
Pozdrawiam
4
anonim 2016-03-18 10:50
Przychylam się do wszystkich Waszych opinii pomimo, że pracuję bardzo dobrze i naprawdę się staram nigdy nie miałam dobrej, normalnej wypłaty , sprzedaż i wyniki same mówią za siebie ale nikt tego nie widzi , jeszcze niektórzy mówią nie jest źle bo niektórym jest naprawdę nieźle ale nie nam zwykłym asystentom, których praca jest najważniejsza i to od nas zależy dużo, żadnej motywacji wypłata skandal za dobre wyniki, za weekendy. Coraz więcej obowiązków, KAR!! Żadnych nagród Tajemniczy klient jak coś to kara a za dobrą obsługę NIC!!! Żadnej motywacji , żadnego docenienia i spędzasz tyle czasu z TK i nic z tego nie masz a w tym czasie można byłoby coś sprzedać przecież cele są takie ważne !! Jeszcze więcej niech przychodzi najlepiej 10 razy w miesiącu na to jest kasa . Dowartościowanie asystentów Kłamstwo! Oszustwo! Jak pod przymusem podpisanie tego jak nie to wypad,pseudo podwyżka !! Podzielam Wasze zdanie ale do tej pory nikt nie chciał nawet o tym rozmawiać bo lepiej siedzieć cicho i udawać, że jest dobrze .
Niedługo to już nie wiem co wymyślą, może charytatywnie obowiązkowo będziemy pracować jeszcze dłużej i realizować cele .
6
lorak 2016-03-18 20:09
Nie mieszaj się... Nie masz pojęcia jak wspaniałą wspólnotą były kiedyś salony.Pewnie były też wyjątki. Ale ponad dwa lata temu przybył człowiek z Grecji i swym nowoczesnym zarządzaniem rozwalił firmę. Chcesz spróbować sił? HR zaprasza. Będziesz 0,5 człowiekiem na śmieciówce.(FTE jest nieomylne) Zwykłym zasobem ludzkim, a jak po 12 godzinach pracy usłyszysz od regionalnego , że w zasadzie do niczego się nie nadajesz, poszukasz pracy w optyku.
5
Dyrektor 2016-03-20 09:49
Chciałabym mieć taką wypłatę! Teraz po nowej podwyżce nawet Dyrektor salonu tyle nie ma!
1
pumpernikiel 2016-03-20 14:58
Droga dyrekcjo mam pytanie tniecie wszystkie koszta szukacie oszczędności gdzie się da zwalniacie ludzi itd.windujecie budżety w kosmos żeby firma zarobiła jak najwięcej a pracownik jak najmniej po co to wszystko chyba po to żebyście mogli dalej wdrażać swoje nieudane chore pomysły. Jak w ciągu tygodnia trzy razy kaso recepcje zmieniacie na inny odcień bo poprawi to sprzedaż -- na pewno groszowa sprawa -- to jest OK ale jak sprzedawca się pomyli i o złotówkę bo udzieli złego rabatu to jest za przeproszeniem głąb bo się spieszy i trzech klientów naraz obsługuje bo niema kto.Jestem ciekawa jak ktoś miał by za te zmiany i te chore ulepszenia z własnej kieszeni zapłacić to jestem pewna że 10 x by się zastanowił co zrobić i jak to zrobić ale poco czy to wasze nie na pracownikach się odbije i na dalsze ulepszenia będzie a że nietrafne to już inna sprawa.Prostymi słowami Dyrekcjo przez duże D jak o sobie mniemacie to nie jest zabawa ONLINE w prowadzenie firmy
MY jesteśmy żywi i żyjemy w realnym świecie.
4
xxx 2016-03-20 22:52
@bajaderka. Ty także pachniesz Mordorem. Twoja nowomowa dyrektorsko- menagerska jest rozpoznawalna."Rozpoznawalność, jakość, spontaniczna" Nie dasz rady wywalić tego ze swojego słownika? Także pracujesz w stresie za 1600?Czy za 7000-10 000? Autko za 100 tyś.I pewnie złoty pins...Oderwani [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
4
pumpernikiel 2016-03-21 09:35
XXX nikt z salonów by tak nie odpisał bo ma świadomość jakie są realia tak mają ludzie tylko którym corpo wyprała mózg niema co się dziwić bo myślą że nie wiemy jaka to super JAKOŚĆ Mąż pracuje w budowlance i na pierwszy rzut oka powiedział że to SZIT prowizorka. Dlaczego dążą żeby wywalić starych pracowników -- bo są ogarnięci i wiedzą na czym ten biznes polega jak ogarnąć najbardziej problematyczną sytuację z klientem żeby był zadowolony i wrócił a nowemu wmówić wszystko można największą ciemnotę bo nie wie jak jest naprawdę zatrudnią na śmieciówkę przyjdzie taka/i popracuje miesiąc i ucieka bo ma wywalone a ty stary pracowniku o ile jeszcze jest w salonie bujaj się z problemem z miesiąc skarga przychodzi i kto obrywa - przecież nie ten który ma wywalone bo go już niema
3
zaciekawiona 2016-03-24 07:26
Dear Mr Thanos

Pisze pan o mozliwości spotkania w salonie. a w jakim to jezyku będziemy prowadzic rozmowy. nas pracowników nie stac na kosztowne kursy jezykowe a rozmowy za posrednictwem tłumaczy nie sprzyjaja atmosferze konstruktywnego dialogu jak pan pisze
4
:) 2016-04-04 00:47
zablokowane wpisy
2
robson 2016-04-12 10:23
Stary co ty piszesz za głupoty, pracowałem ..... wiem z czym to się je!!!
1
robson 2016-04-13 13:44
Posłuchajcie rady byłego pracownika, zwolnionego po 9 latach pracy - ZAPISUJCIE SIĘ DO ZWIĄZKÓW !!!!!
5
Ex kandydat 2016-08-08 15:33
Wpisy, które się pojawiają, a traktujecie je jako niezgodne z rzeczywistością, nie są wpisami centrali. Są to wpisy kupione przez VE i umieszczane na ich profilu przez zewnętrzną firmę, co ma na celu odwrócenie uwagi potencjalnych kandydatów od waszych wpisów i wzbudzenie zainteresowania pracą w VE.

Dla osób, które startuję na stanowisko Dyrektora Regionu. Obecnie Gratfon prowadzi rekrutacje w całej PL. Z racji faktu, że uczestniczyłem w projekcie, chętnie opowiem, jak to wygląda od środka. Pierwsza rozmowa telefoniczna z konsultantem zewnętrznej agencji (w moim przypadku nie był to Grafton). Po weryfikacji przez konsultanta otrzymanych danych i wstępnym przedstawieniu kandydatury dla działu HR Vision Express, otrzymujemy zaproszenie na spotkanie z zewnętrzną agencją. W moim przypadku wiązało się to z wyjazdem do Warszawy. Po przejściu rozmów z agencją, otrzymujemy zaproszenie do spotkania z działem HR VE. Spotkanie odbywa się w Warszawie. Po przejściu trzeciego już etapu, otrzymujemy zaproszenie do spotkania z Panią Dyrektor Sprzedaży i Panem General Managerem. Spotkanie odbywa się również w Warszawie. Rozmowa jest prowadzona w języku angielskim. Po pozytywnej ocenie ze strony szanownego jury, otrzymujemy zaproszenie do udziału w całodziennym assesment center, które jest prowadzone przez zewnętrzną agencję z Warszawy. Spotkanie oczywiście w Warszawie, trwa 8h. Podczas AC weryfikowane są umiejętności kandydata, odpowiadające stanowisku Dyrektora Regionu. Domyślam się, że schemat dla każdego jest ten sam, stąd wiele osób może dziwić się zakresem potencjalnych zadań, które są skierowane bardziej dla osób na stanowiskach Dyrektora Sprzedaży. Parę tygodni, po zakończeniu AC, otrzymujemy raport z oceny naszych kompetencji.

W moim przypadku, nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej po zakończonym projekcie. Przeszedłem pięć etapów rekrutacji, z czego cztery wiązały się z wyjazdem do Warszawy. VE od długiego czasu prowadzi rekrutacje na stanowiska Dyrektorów Regionów (od ok 1,5 roku), tłumaczą to rozwojem firmy, co jest kłamstwem. Prawdziwym powodem jest chęć wymiany części kandy menadżerskiej, lecz widocznie nikt nie ma na to odwagi lub trwają poszukiwania kandydatów o kwalifikacjach, których od długiego czasu nikt nie spełnił. Sądząc po zakrojonych poszukiwaniach przez Grafton, do obecnej chwili nie znaleziono odpowiedniego kandydata. Wynagrodzenie, które pisze w ogłoszeniu tj. 12 - 15 tys. zł. brutto, jest możliwe tylko i wyłącznie w momencie zrealizowania celów założonych z poziomu przełożonego. Jak możemy doczytać w poprzednich wpisach (polecam cofnąć się parę stron lub poszukać innego forum), jest to niezmiernie ciężkie do osiągnięcia. Wynagrodzenie podstawowe, można negocjować w zakresie 6 - 7 tys. zł. netto. Odnośnie kwestii wewnętrznych tj. rotacja personelu, odsprzedaży stocku, doboru asortymentu, nie będę wspominał, gdyż widać, że obecnie firma stoi przed ścianą, bez pomysłu na przebicie jej.
9
FUC....!!!!!!! 2016-08-20 12:20
Drodzy sprzedawcy pracujcie w pocie czoła, bo Dyr Regionalny musi wziąć pensję haaa haaa
Doradca ma pensję około 1800 brutto podstawy a regionalny X razy więcej. Premia Bonus marzenie no chyba, że zdarzy się lepszy miesiąc, pot po t.... się poleje padniesz na twarz bo ludzi mało do pracy, nowych przyjmują co nie umieją nic a im nie zaelży umowa zle,c kasa mała, roboty w h.... to się zawijają
Litości dajcie ludziom żyć i traktujcie ich jak LUDZI a nie ROBOTY
6
ole 2016-10-23 23:22
Teraz wszyscy dostają przecież umowy o pracę, chyba że osoba dorywcza np weekendy to posiada umowę zlecenie, wypłaty są dobre jak osiągnie się budżet, na początku pracy na pół etatu (a pracując z dopełnieniem na cały etat) zarabiałam 1300 w pierwszym miesiącu, teraz jest to w sumie dwa razy tyle. Najważniejsza jest atmosfera w pracy i żeby nie bić się o tego klienta jak głupi wtedy jest dobrze. Moim zdaniem praca bardzo dobra, są szkolenia, bonusy na święta w wysokości 300 zł Wielkanoc, 500 zł Boże Narodzenie, plus do tego darmowe okulary co roku. Za dojazdy na szkolenia też zwracają i poznajesz nowych ludzi z innych salonów, hotele zawsze *** lub **** można pozwiedzać też dzięki temu Polskę, zależy gdzie jest szkolenie. Bardzo chwalę tą pracę :) no wiadomo czasami są gorsze okresy, tak jak z tą zmianą wynagrodzenia, duże miasta stracą bo bonus ucięty o pół ale za to około 550 zł brutto do podstawy, lecz zrobione to dlatego że dużo osób odchodziło jak nie zrobili budżetu i dostawali gołą podstawe.
ole 2016-10-23 23:45
Teraz wszyscy dostają przecież umowy o pracę, chyba że osoba dorywcza np weekendy to posiada umowę zlecenie, wypłaty są dobre jak osiągnie się budżet, na początku pracy na pół etatu (a pracując z dopełnieniem na cały etat) zarabiałam 1300 w pierwszym miesiącu, teraz jest to w sumie dwa razy tyle. Najważniejsza jest atmosfera w pracy i żeby nie bić się o tego klienta jak głupi wtedy jest dobrze. Moim zdaniem praca bardzo dobra, są szkolenia, bonusy na święta w wysokości 300 zł Wielkanoc, 500 zł Boże Narodzenie, plus do tego darmowe okulary co roku. Za dojazdy na szkolenia też zwracają i poznajesz nowych ludzi z innych salonów, hotele zawsze *** lub **** można pozwiedzać też dzięki temu Polskę, zależy gdzie jest szkolenie. Bardzo chwalę tą pracę :) no wiadomo czasami są gorsze okresy, tak jak z tą zmianą wynagrodzenia, duże miasta stracą bo bonus ucięty o pół ale za to około 550 zł brutto do podstawy, lecz zrobione to dlatego że dużo osób odchodziło jak nie zrobili budżetu i dostawali gołą podstawe.
1
disr 2016-11-04 19:36
rekrutacja Sosnowiec

odradzam aplikowanie na stanowisko Managera Salonu, gdyż ogłoszenie pojawia się niemal od pół roku - miesiąc w miesiąc.
Po przeprowadzeniu AC - celem "rekrutacji" jest uzyskanie informacji na temat pomysłów na funkcjonowanie salonu... a nie zatrudnienie kogokolwiek :/

radziłabym się zastanowić czy w przypadku innych lokalizacji problem się nie pojawia w identycznym wydaniu. Trochę to jednak dziwne, że wysokie koszty (policzmy: hotel, wynagrodzenie assesorów, wynagrodzenie działu HR, etc.) są przeznaczane na "takie zabawy" zamiast na inwestycje w kompetentnego DR (AM)?
1
madra 2017-04-05 17:39
Dokladnie! Koło Hoya to nawet nie staly te soczewki.Syf straszny,ludzie co chwile reklamuja okulary ze nie widza dobrze.Co to jest za chłam???Rodzinie I znajomym odradzam zakup okularow w tej firmie.
2
mac.ek 2017-05-31 01:41
Praca dla ludzi o mocnych nerwach ;)
Powiem tak.... korpo jak każde inne, wyscig, wyścig... prawda jest taka ze jak sie nie jest wyszczekanym i nie naciagnie sie klienta to dostaje się po głowie za wyniki, potem tłumaczenie się w kółko przed przełozonym, jakies plany poprawy, spowiadanie się.... znowu wydruczki sprzedaży i tak w kółko.
Kasa mała, nie okłamujmy sie..... bardzo mała jak na pracę CAŁY TYDZIEŃ pon-niedziela, dniówki po 12h dziennie.... Jedno pewne- to nie jest praca dla osób które mają rodzine i chca miec dla niej czas. No nie ma szans.
I co najwazniejsze- jestes na każde zawołanie. Nie ważne że np wg planu masz jutro dzień wolny, dzwoni kierownik o 19.00 ze jutro na 10.00 masz byc w pracy do 21.00. Można? Można. Na nic groźby, że tak nie wolno ze masz juz plany... musisz przyjść i koniec. Odmówisz- wpisuja ci urlop na żądanie. Tylko ze takie sytuacje zdarzają się kilka razy w miesiącu! Idzie zwarować.... I tak jest w każdym salonie! Czemu? Bo brakuje rąk do pracy- jak najmniej zatrdudnić byc we np. 2-3 osoby uwijać się ze wszytskim. Dla firmy taniej.
I jeszcze jedno. Mowie o małopolsce ale wiem że tak jest w całej PL .... wiecie co myślą pracownicy o produkcie. Że sprzedają szajs...... sorry ale taka jest prawda. Soczewki okularowe, taka podstawa za 129zł..... i kliencie za to płacą!! Nawet gdy pracowałem tam, to kupowałem u innego producenta- za... uwaga: 35zł... komplet. Oprawy dramatyczne. A i najwaznejsze- rotacje... teraz przyjmuje sie na region. Pracujesz w Krakowie a a chwile możesz usłyszeć że przenosza cię 30km stąd do innego salonu... i tyle. Bo taki jest pomysł i już.
Powiem od serca.... omijajcie tą firmę.
W zeszłym roku zwolniło się chyba z 20% pracowników... to bardzo dużo. I to pracowników wieloletnich, uciekli po tym co prezes zaproponował polaczom.
Przykre to troche,acha..... i reklamuja się jako firma medyczna.
Ludzie to zwykły sklep jak z ciuchami- ludzie przyjmuje się z ulicy- tego nie bede komentował co za okazy tu przychodzą, ceny o jakies 500% wyższe-- oprawy warte 100zł są kupowane chyba w worach z chin.... takie mielismy wszyscy wrazenie
i ciagłe naciaganie.
4
K..a.s. 2017-06-26 20:01
To ja może napiszę w miare obiektywnie. ...
Vision Express sprzedaje produkty kiepskiej jakości- oprawy wystawiane za 99zł kosztują naprawde kilka złotych- czy są z chin? TAK.
Ilośc wiedzy jaką trzeba przyswoić jest niewyobrażalna.... i to na szybko bo.. musisz od razu leciec sprzedawać bo inne dziewczyny nie dają rady np. z innymi klientami. Szybko, szybko ,szybko wszytsko.... Praca w weekendy po 10/12h ... grafik niby ustalany z Tobą ale każdy ma gdzieś ze np. masz wyjazd, wesele czy coś tam... uwierz, że nie dostaniesz wolnego jeśli dr Cię nie lubi. Pranie mózgu przez regionalną.. i te głupie zebrania, gdzie pada pytanie: ,,a jak ty byś zmieniła prace salonu''. .... A za 2 mce, że ,,to był twoj pomysł,nic sie ne zmieniło, myslałam że poprowadzisz zespół'''.... Ja? Tak. Ja. BO W Vision Robisz rzeczy które nie należa do Twoich obowiązków, bo dr pragnie pomocy... albo bo dr takie daje ci polecenie. PARANOJA. Paranoją jest również fakt komentowania ubioru pracowników ich wyglądu, plotki ploteczki.... i wiedz jedno: im większy salon- tym gorzej.
PRACOWNICY NIE SA ZADOWOLENI Z TJ PRACY.... większośc pracuje tu bo cięzko im odjeśc, nie mają odwagi bądź sa przyzwyczajeni d wypłat po 1800zł... 1800zł!? Za świątek , piatek , niedziela? po 12h, z ogromną wiedza, przy obrażaniu przez klientów, przy chodzeniu z kijem w tyłku na baczność - bo tak trzeba. Bo to duzy salon ,,i tu musi byc idealnie''- cytuję.
Jako osoba, która wytoczyła tej firmie proces -wiem jedno- nigdy więcej VE. NIGDY nikomu tej firmy nie polece do pracy i do korzystania z tych usług. Mnie było wstyd to sprzedawać.
Albo głupie maile ,,dzisiaj sprzedajemy pakiet złoty- szkła za 300zł''. Od tak i ty masz zrobic że dzisiaj wszytscy to kupują. Czy coś masz z tego? NIE. Ale tak masz zrobić!
GDZIE TU PRZEPRASZAM indywidualne PODEJŚCIE DO klienta!? Zwrócenie uwagi na JEGO potrzeby? - JAK TY CHOLERA MASZ SPRZEDAC PAKIET ZŁOTY! Nawet jak dziecko ma 8lat i wade -0,25 i na dobra sprawe nawet by nie potrzebowało okularów.... jakby się uprzeć.
Masz zrobić budżet 140tyś- tyle klienci maja zostawić u Ciebie kasy w miesiacu.... jak nie zostawią- personalnie musisz się wytłumaczyć regionalnemu. Myślisz sobie że niby od Ciebie to nie zależy co? Że nie wyjmiesz ludziom kasy z gardła?? O nie kochany. Nawet z majtek masz im ją wyjąć.
TAKA JEST RZECZYWISTOŚĆ! Omijajcie Vision Express ....
Pracuję obecnie w innym optyku i warunki nieporównywalne! Chociaż w VE spedziłam kupe czasu....
5
wujcio71 2017-06-28 16:01
Kurcze, pracowałem 9 lat i niestety muszę potwierdzić że tak jest,od czasu zmiany Prezesa -Jarka.
Kiedyś to była atmosfera - jak rodzinna ! ! ! ! chciało się pracować ! ! !
Zmiany które są wprowadzane od 3 lat zacierają dobry wizerunek firmy.
Robson
3
Bylo fajnie 2017-09-07 13:45
Ciesze sie niesamowicie ze zmiany na ktorą sie zdecydowalam. Pracowalam w VE 10 lat. Kiedys bylo fajnie, ale od jakiegos czasu- od czasu zmiany prezesa jest tam poprostu pranie muzgu. Nie ma szacunku dla pracownikow salonów. Tabelki, rubryki, zebrania w wolnych dniach, tlumaczenia bo za malo sprzedane.... Nawet zakaz pisania o firmie na stronach w necie. Zastraszanie, a kazdy boi sie o prace, wiec przestali pisac. Ludzie fajni, mili, ale jak jest delegacja gory to kazdy sie boi, bo niewiadomo do czego sie przyczepia. Ale kiedys bylo milo????
1
Zuza 2017-09-07 22:34
Kiedys do pracy przychodzilo sie z checia bo wiedzielismy ze ludzie traktuja nas z szacunkiem. Byli ludzie z duza wiedza optyczna, zawsze potrafili naprawic i wyprostowac okulary - teraz specjalisci to bardzo duze slowo! Nie chce sie pracowac od czasu zmiany. Tylko tabelki sa wazne, ludzie w ogole. Kiedys to byl zaszczyt pracowac w Vision Express teraz poziom jest nizszy niz w Tesco Optyk gdzie pracuja ludzie bez wyksztalcenia i wiedzy, a sa tam bo akurat bylo lepiej niz na ladzie z miesem. Porazka
1
Zostaw swoją opinię o Vision Express - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Vision Express