brak logo

Pizza Hut Zodiak

Warszawa

Opinie o Pizza Hut Zodiak

papi 2009-08-03 15:24:01
Witam ja przeciwnie do swojej poprzedniczki w tym forum uważam, że praca w PH Zodiak jest naprawdę świetna i wyjątkowa. Firma ta ma oczywiście swoją wizję rozwoju jak i priorytety, ale dzięki temu nie panuje w niej chaos. Zgodzę się że nie zarabia się tam kokosów, ale dzięki atmosferze i fantastycznym ludziom praca staje się przyjemnością a nie karą. Zodiak jest największą restauracją więc nie jest łatwo, ale dzięki temu nabywa się w niej wielu doświadczeń, radzenia sobie w trudnych chwilach, podzielności uwagi, skupienia i szybkiej oraz efektywnej pracy. Ja pracuje w Zodiaku 3 lata i naprawdę jestem z tego dumna. Zapraszam wszystkich chętnych do pracy razem z nami:-)
1
kelner 2014-12-17 22:53:42
witam,ja pracowałam w tej restauracji ponad 2 lata i to były dziwne 2 lata. zatrudniajac sie nie wiedzialam ze zmiany bede trwac do 3 czy 3:30 w nocy - poniewaz kierowniczka chciala byc perfekcyjna i rozkazywala nam siedziec do tak poznej godziny , gdzie w innych PH zetka trwala max.do 2:00 ; najsmieszniejsze byly przerwy , raczej ich brak - nie mozna bylo zejsc na chwile bo nie mial kto Cie zastapic a kolejka sie ciagla i ciagla a Ty glupia trzymalas mocz aby moc jak najwiecej stolow przyjac i nic z tego nie miec...nastepnie spotkania pracownicze , ktore odbywaly sie co miesiac jesli Glowna miala czas rozdanie 5zl dla kucharzy , premii o wartosci max.200zl dla osob ktore lizaly dupe i pytanie czy wszystko jest ok? - a nie bylo , wiele pretensji i niedopowiedzen .kaprysy kierownikow , rozkazy podnies ten papierek - choc kolo niej byl a Ty mialas sajgon i nikt Ci nie chcial pomoc.
podsumuwujac kierownictwo w latach 2013-2014 beznadziejne , bez wyksztalcenia , ktore tylko siedzialo w biurze kiedy potrzebowalas pomocy , brak skladu i ladu :( p.Asia C. i p.Ania Z. - dwie porazki na wysokim stanowisku , ktore chyba sa nie kochane i musza sie wyżywać na pracownikach - szczerze brakuje jeszcze jakiegos watku erotycznego , ale jeszcze nie bylo takich akcji za moich czasow . jesli chodzi o zarobki to pensji dostajesz 1150zl netto + napiwki - czasami zarobisz 30zl a przyjdzie dzien ze 200zl albo i wiecej. Szczerze nie polecam !!!!! jesli praca to w innym PH , jesli praca to nie w Amrescie !!!! i nie w PH Zodiak !!!
4
Lycan 2015-04-01 01:50:47
Oto moja opinia po dosyć długiej pracy na kuchni:

Brak jakichkolwiek nagród dla osób PRACUJĄCYCH, a co już mówić pracujących ciężko. Możesz sobie wyrywać żyły i odmawiać przerw, oby tylko zamówienia były na czas i przygotowane dobrze, a premie i nagrody i tak dostają tylko ci, którzy wchodzą w tyłek kierownictwu (któremu też poświęcę akapit, spokojnie ;), donoszą lub chyba poprzez rzut kostką, bo jakiejkolwiek logiki doszukać się tu trudno.

Kierownictwo - cóż, było kilku ŚWIETNYCH managerów, ale już niestety odeszli. Cała reszta wydaje się nie mieć totalnie pojęcia, co się wokół nich dzieje. Do tego, wspomniane przez koleżankę kelnerkę Ania i Asia - takiego chamstwa i wulgarności nie znajdziecie nawet w najgorszym rynsztoku, szczególnie Asia - tak, przepraszam za szczerość, ale prostackiej osoby nie widziałem nigdy. Do tego jej wspaniała, sowiecka logika dochodzeniowa, np. 'Brakuje X paczek sera w inwencie. Ukradłeś? A udowodnij, że nie ukradłeś?'. Nie tylko szefostwu, ale i całej kadrze managerskiej brakuje choćby ziarenka profesjonalizmu czy doświadczenia. Jedna z nowszych managerek dostała tą posadę za Odyn raczy wiedzieć co, bo na kuchni nie pracowała nigdy i nigdzie. Na swej pierwszej zmianie, gdy zobaczyła kuchnię, miała wyraz twarzy równie tępy jak neandertalczyk w serwerowni Google.

Nie wierzycie? Zapytajcie DOWOLNEGO pracownika kuchni, jak 'cudownie' są traktowani. Nie wiem jak z kelnerami, ale słyszałem że tam również dzieje się istne pandemonium.

Skrótem - parodia jakiejkolwiek pracy. SERDECZNIE ODRADZAM! :)
2
loko 2015-08-24 14:00:31
to co ludzie piszą tutaj o pracy w zodiaku to szczera prawda, teraz podobno sie troche zmienilo bo przyszla normalna kierowniczka główna, ale za moich czasów kiedy pracowałem - jeden wielki dramat, w szczególności kierowniczki Aśka i Anka, wyżywające się na ludziach bez powodu, jedna z nich już odeszła, druga została.. jeśli ktoś ma ochotę na pracę niewolniczą i sprzątanie 50 razy czystego stołu to może jest to praca dla niego.. odradzam, stanowczo.
1
fafi 2015-08-27 17:04:08
bawi mnie to, że jedyny pozytywny komentarz o pracy w zodiaku napisała osoba, która tą atmosfere najbardziej psuła i przez którą każdemu odechciawało sie tu pracowac. ja bym dalej pracowala, ale niestety ile mozna wytrzymywac kiedy ktos sie ciebie czepia o wszystko, ma manie wyzszosci, bo przez zasiedzenie w tej firmie zostal zastepca, a tak naprawde nic soba nie reprezentuje oprocz wiecznej skrzywionej twarzy, nadpobudliwosci i niecheci do ludzi..
Anonimowa 2015-09-10 00:11:43
Agnieszka, to ty? Albo Anka. Nikt inny by nie wytrzymał tylu lat w tym chaosie i bajzlu. Trzy lata? Na bank jakaś lizuska - konfidentka albo złodziejka zrzucająca wszelką winę na kuchnie (Pozdro, Agnieszka K. :P )

Proszę spojrzeć na opinie pracowników i porównać do stanu faktycznego. To przez was, dziewczyny, ludzie się zwalniają i po dziś dzień nie ma szans na dobry i zgrany skład. A tak w ogóle, Agnieszka - czemu nie pochwalisz się Ani, czym zajmuje się twój chłopak? :) Kadra kierownicza (a raczej karierownicza) w tym Oświęcimiu to jakiś żart. Ten twój komentarz to marna próba odzyskania twarzy po tysiącu porażek i zniewag dla kadry pracowniczej. Dawno powinni was zamknąć i najlepiej zburzyć cały budynek Zodiaka, najlepiej z Anką i Agnieszką w środku.

Jako była kelnerka SZCZERZE ODRADZAM zbliżania się do PH Zodiak, nawet klientom.
kasia 2016-04-23 00:20:18
benka no dokładnie, bo praca w pizza hut jest bardzo dobra dla studentów. Zarobki może nie sa najwyższe - lekko ponad minimalna krajowa, ale można wyciągnąc nie raz drugie tyle z napiwków, a w sezonie jeszcze więcej. do tego jest mozliwośc elastycznego grafiku.
Zostaw swoją opinię o Pizza Hut Zodiak - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pizza Hut Zodiak