brak logo

Kaufland Polska

Jarocin

Opinie o Kaufland Polska

hanna 2010-05-17 20:59:30
szukam pracy i pdoba mi sie w markecie kaufland
kasik12 2010-11-10 09:28:36
jestem czestym klientem marketu kaufland,wczoraj poraz kolejny zostalam zbulwersowana obsluga w dziale miesnym,to szczyt stalam i czekalam az laskawie pani podejdzie i zapyta co podac jednak moja cierpliwosc sie skonczyla i zrezygnowalam z zakupow,4 kobiety i zadna nie zareagowala na klienta,pochloniete dyskusja maja w nosie ze ludzie czekaja ,ze byc moze sie spiesza itd.poza tym mam takze duze ale do pani pelniacej funkcje kierownika lub dyrektora...bylam swiadkiem jej niecenzuralnych slow wypowiedzianych do jednej z pracownic,bardzo nie ladnie tak,poza tym mysle ze stanowisko zobowiazuje do kulturalnego zachowania...
1
kinia 2010-11-14 19:52:43
Pani dyrektor zawsze wyraża bezpośrednio co myśli...
1
Jarocinianka 2011-11-01 17:19:11
Witam.
Jestem jedną z częstych klientek sieci sklepów "Kaufland", nie tylko w samym Jarocinie.
Ostatnio w wyniku incydentu zaistniałego w w/w markecie postanowiłam przestać robić w nim zakupy i tym samym wyrażać każdemu, kto kupuje w tym sklepie opinię jaka należy się w szczególności pracownikom marketu w Jarocinie.
Otóż w tym markecie wprowadzono "dekret", który ma na celu sprawdzania posiadacza karty bankowej, kredytowej itd. Ze względu, że sama nie posiadam karty bankowej używam karty męża, ponieważ to na jego konto bankowe spływają wszystkie nasze pieniądze. Podczas próby zapłacenia kartą spotkało mnie niemiłe zaskoczenie, ponieważ ekspedientka odmówiła przyjęcia karty, pod pretekstem tego, iż na karcie widnieją dane osobowe mojego męża. Nie zamierzałam kłócić się z sprzedawczynią, która była i tak wyjątkowo niegrzeczna w stosunku do mnie-osoby starszej. Wyciągnęłam poświadczenie, w którym było napisane, iż mój mąż wyraża zgodę na korzystanie przeze mnie z karty kredytowej i mam do niej takie samo uprawnienie jak on. Dodatkowo pokazałam Pani dowód. Ekspedientka zmierzyła mnie wzrokiem, jakby uważała to co zrobiłam za co najmniej śmieszne i oznajmiła, że mam wybrać się do najbliższego bankomatu wypłacić pieniądze, gdyż jej nie interesuje to, czy mam upoważnienie, czy też nie. Najbliższy bankomat znajduje się około pół kilometra od samego marketu, a ze względu na mój wiek i stan zdrowia uniemożliwia mi na przebycie dla mnie tak dalekiej trasy. Byłam zmuszona zostawić swoje wszystkie zakupy, wszyscy przyglądali mi się jakbym była oszustką, lub coś ukradła. Ekspedientka wyraźnie zadowolona z siebie powróciła do swoich obowiązków. Kilka tygodni później, będąc w tej samej sieci marketów "Kaufland" w Poznaniu, sprzedawczyni nie miała żadnych problemów z przyjęciem mojej karty, byłam obsłużona bardzo mile i mogę z całą pewnością powiedzieć, że czułam się o wiele bardziej komfortowo niż w Jarocinie. Pracownicy sklepu "Kaufland" w Jarocinie powinni zostać poddani 3 miesięcznemu okresowi próbnemu, żeby zobaczyć czy ich kwalifikacje i zdolność kontaktowania się z ludźmi jest na poziomie wysokiej kultury i życzliwości.
Nie życzę nikomu być w takiej sytuacji, ponieważ było to dla mnie wyjątkowo przykre zdarzenie. Kaufland stracił tylko kolejną stałą klientkę i z każdym dniem liczba osób, które przestają tam kupować staje się coraz większa.
jarocinianka 2012-02-22 18:51:23
Zgadza się na tym dziale jest katastrofa Poprostu za mało ludzi do pracy ale wg PANI DYREKTOR jest ich za duzo
hmm 2012-02-22 18:53:08
no tak to niech ona sama tam stanie i obsługuje.Jeden chce mięso drugi serek i niech biega i wysłuchujee
adam 2014-10-29 22:17:38
nie polecam pracy a robienia zakupów stawki lipne szkoda gadac
Natalia A. 2015-01-15 11:59:22
Witam wszystkich,
jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich na Uniwersytecie Ekonomicznym. Piszę pracę na temat: "Atrakcyjność niemieckiego pracodawcy na polskim rynku pracy". Chciałabym poprosić, jeśli ktoś miałby czas i ochotę wypełnić ankiete na temat konfrontacji Państwa oczekiwań wobec pracy w firmie z niemieckim kapitałem z rzeczywistością. Z góry bardzo dziękuję!

http://www.ebadania.pl/41489d7b95a63fc5
Ania 2015-03-02 22:03:52
Zmienić panią dyrektor która nosi sie jak paw a w głowie siano i połowe obsługi ponieważ widać jeden bałagan wśród pracowników.
Daria 2015-04-26 22:30:39
To co robi sie na dziale miensnym to przechodzi ludzkie granice panie maja obslugiwac klijentów a one to robia z wielka łaska a najwieksza pani to pani (usunięte przez administratora) i chyba naj wieksza złodziejka która bod ubraniem wynosi na koniec zmiany.Za duzy maja tam luz po prostu na nie tylko konkretnego kierownika zmiany dac aby je konkretnie pilnował lub na bruk.
roto 2015-07-14 21:54:11
dyrektorki i kierowniczki tych sklepów to tyrany klasy robotniczej gdyby miały pejcze to z pewnością by użyły nasuwa się pytanie dlaczego one nie poruszają się biegiem po sklepie a żądają takiego tepa od swoich pracowników . czy takie traktowanie człowieka jest ludzkie kto was tego uczył to jest fizyczne i psychiczne znęcanie na swoich pracownikach . brak szacunku w wypłata dziadowska 1600 zł przy wydajności 180% proszę o odpowiedz mądrych kierowników i dyrektorów tej sieci - wypowiadajcie się z swojego zachowania i poczynania .
2
jurek 2015-09-03 21:37:24
Prosze uwazac na ceny w Swarzedzu w kauflandzie robilem zakupy i na promocji jest cena inna jak na kasie.oddano mi kase,bo zglosilem do informacji,ale ta pani Monika byla zagubiona,bo bylem pierwszy z paragonem to ja czekalem a ona obslugiwala innego klijenta.Wreszcie przyszedl pan Dyrektor i zmienial ceny na kasach,ja zostalem bez towaru bo lepiej oddac kase i wypuscic klijenta z niczym.Nie polecam tego Marketu z taka obsluga w Informacji.Prosze wymienic ta pania.dac ja na kasy bo wygania klijentow
rafi 2015-09-12 22:56:41
W Kauflandzie w Swarzędzu dział mięsny to tragedia . Cztery kobiety za ladą a kolejkę kilkunastu osób obsługuje jedna ekspedientka. Reszta kroi , wykłada towar czyści krajalnice. Widząc zbliżającą się kierowniczkę miałem nadzieje że zwróci ekspedientką uwagę że to klient jest najważniejszy a potem mycie krojenie i wykładanie towaru (jak to ma miejsce np. w Piotr i Paweł) .Jednak powiedziała im że czas już sprzątać , na co jedna z pracownic odpowiedziała że od godziny już sprzątają .Według mnie to skandal!!! Pomijam fakt że kaucje za opakowania zwrotne liczą normalnie a podczas wymiany tychże opakowań kwota zostaje pomniejszona , jawne okradanie klienta .
marzena 2015-09-23 08:44:47
Witam byłam obserwatorką tej sytuacji a więc Pani Monika nic nie może za inne ceny w ladzie a inne w kasie.I skoro stoi klient i rzuca obelgami to plus dla Pani Moniki.......fakt zostały zwrócone pieniądze po czym Pan Dyrektor poszedł zmienić ceny i klient dostał mięso w dużej cenie promocyjnej i zostało skasowane.klient został przeproszony wręczono mu upominek serecznie pozdrawiammmmmmmm
francio 2015-09-23 09:05:58
Nie wiem dlaczego ,ale po przeczytaniu tych dyskusji sadze że to nowo otwarty sklep.i zanim bedzie wszystko dobrze minie troche czasu ludzie pamietacie pisaliście na Biedronke i Lidl.pracownicy są tak samo zdenerwowani jak my robiąc tam zakupy.Ja chodze codziennie do kauflandu i jestem zadowolony miłe panie na sklepie i przy kasach i nie wspomne informacja przy wejsciu przywitanie miałem problem w znalezieniu produktu,dwie panie stały na informacji z tym jedna poszła ze mna i wskazała mi produkt.nie wiem czego sie czepiacie ja i tak bede tam chodzić na zakupy bo jest przyjemnie .
m2210 2015-10-13 10:30:29
Nie zgodzę się co do naliczania kaucji za opakowania zwrotne, Kaufland nabija klientom swoją kaucje 0,30 gr i w takiej to wysokości ją zwraca, wychodzi także na przeciw klientom, przyjmując butelki bez paragonu lub wiekszą ilość niz na paragonie.
Faktycznie obsługa na dziale mięsnym jest poniżej oczekiwań, za to z moich obserwacji pracownicy działów, kasjerki i panie w punkcie obsługi klienta są uprzejme i szybko reagują na klienta. Pomimo ze market w Swarzędzu jest nowo otwarty uważam, że działa całkiem sprawnie.
1
Lusia02 2015-11-15 09:47:31
Czytam Wasze opinie i po części się z nimi zgadzam a z ciekawości próbowałam znaleźć informację kto jest szefem tego marketu. Nie mogę znaleźć nigdzie nazwiska dyrektora Kauflandu w Jarocinie. Przecież to nie jest tajemnica. To są dane powszechnie znane a dotrzeć do nich komuś kto nie wie jest trudno.
Podrzućcie.
m22 2015-11-22 08:25:32
zależy jak mają dbać, przerwy kasjerzy mają zawsze, a fakt ze wywołują po nadanym numerze, nikomu nie przeszkadza, pewnie dlatego że w każdym Kauflandzie numery przypisane są danemu stanowiskowi(zawsze te same). Będąc ostatnio na zakupach w media słysząć komunikat : Kuba proszony tam i tam, Pani Magda xxxxx tu i tu brzmiało to dużo gorzej niż przypisane numery.
bodygard 2016-04-01 12:05:51
jestem czestym bywalcem marketu w Jarocinie .Śmieszy mnie podejście klientów którzy maja problem z paniami na stoisku mięsnym . To wy zachowujecie się (klienci)szczególnie w czwartek jak by miał nastąpić koniec świata nienażarty naród:) pomijając fakt robienia zakupów w niedziele do kościoła byście tyłki ruszyli a nie za piętnastoma plasterkami szyneczki stoicie ...i jeszcze wszystko w tyłkach żle nie dziwie się tym panią że maja takie miny jak kot srający i jeszcze ten problem o koszyki sa przy kasie wystarczy cztery litery ruszyć jak w każdym innym markecie a nie damy czekają az im sie pod py.. przyniesie ....
4
koper 2016-04-01 14:02:05
zgadzam sie w stu procentach co do klientow pracowalam kiedys w kaufland obecnie w innym markecie i naprawdę trzeba wiele cierpliwosci zeby zniesc ,, upierdliwego klienta " sprzedawcy w markecie maja 1600 zl a musza znosic obelgi klientow ktorych niedlugo bedzie trzeba w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] calowac w ramach przeprosin :)
3
dam 2016-07-27 23:10:02
Ale jaka teraz jest wypłata? Z góry dziękuję za odpowiedź
Zostaw swoją opinię o Kaufland Polska - Jarocin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kaufland Polska