Polski HR International Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Polski HR International Sp. z o.o.

mitrawas 2015-12-19 00:16
okey;;a jak długo tam byłeś? i w jakich rejonach?po ile godzin dziennie pracowaliście?ODPISZ OKEY PROSZĘ
mag 2016-01-15 12:21
jak wyglada praca przy inwentaryzacji ,ile godzin jakie warunki mieszkaniowe?
jakies informacje
6
Isia 2016-02-24 17:20
Pojawilo sie nowe ogloszenie, Ktos jedzie ?
Ktos cos wie jakie warunki , jak z wyplata?

Pracownik produkcyjny w fabryce czekolady

Praca polega na wyrobie oraz pakowaniu gotowych produktów czekoladowych.



Wymagania:

dyspozycyjność od początku marca
gotowość do trzymiesięcznego wyjazdu
książeczka senepidowska lub gotowość do jej wyrobienia
j. niemiecki lub angielski będzie dodatkowym atutem
zdolności manualne

Oferujemy:

atrakcyjna stawka godzinowa
darmowe zakwaterowanie
pomoc przy organizacji dokumentów
pomoc przy organizacji dojazdu na miejsce
zdobycie doświadczenia przy wyrobie produktów czekoladowych

Anonim 2016-02-25 14:53
Podobno czekolady i Irlandii nie ma.Chyba że ktoś jedzie dajcie znać.Ogłoszenie wisi, a wyjazdu nie ma o co chodzi.Może wiecie?
Isia 2016-02-26 18:00
Powiedziano mi ze praca jest od 1 marca [wyjazd w nd 28 luty ]
Anonim 2016-02-29 14:57
Ja dzwoniłem powiedziano, że czekolady i Irlandii nie ma.Dają ogłoszenie ale to w wiekszości to badanie rynku.Najlepiej zadzwonić i zapytać się.




Inwenatryzacja 2016-03-01 17:57
Praca na inwentaryzacji w tym roku do bani. Malo h max 5-6 dziennie :) zdarzyly sie sie 2x dzien wolny od pracy. Zarobki netto 6,20E. Za dojazdy do pracy praktycznie nie placa, maxymalnie zaplaicli za 6-8 h a bylo ich blisko 25-30.
Odliczyc zycie, za miesiac pracyy wyjdzie okolo 3-3,5 tys zl. Kontakt z agencja raczej ok
1
Isia 2016-03-01 23:34
Jakto czekolady nie ma - chcieli zebym rzucila swoja obecna prace i przyjechala w pon 29 lutego [busem na wlasna reke i swoj koszt] do Berlina i zaczela prace u nich przy pakowaniu tych wyrobow czekoladowych. A jak mowiz ze czekolady nie ma to jak oni to sobie wyobrazali - pojechalabym i wrocila nastepnego dnia?
1
Anonim 2016-03-04 13:04
Nie ma czekolady, praca bez języka dopiero od czerwca.Nie wypaliło im.Chyba że ktoś pojechał, to dajcie znać, a przez telefon kłamią to dajcie znać
Xpi 2016-03-21 14:12

cześć :) czy był ktoś ostatnio na inwentaryzacji w Niemczech? czy warunki i wynagrodzenie się zgadzają? proszę odpowiedź, z góry dziękuje ;)
ktoss 2016-03-30 10:12
kilka postow wyzej masz opinie o Inwentaryzacji!!
Gość 2016-04-11 01:09
Witam mają w ofercie , inwentaryzację chciałem się spytać był już ktoś jak wygląda płaca ile się tak wyjdzie około za miesiąc
1
Dziewczyna 24 2016-06-06 15:06
Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś mógłby mi napisać jak jest z pracą na inwentaryzacji ? jak zakwaterowania jak z wypłatami jest?
Ana 2016-06-06 20:15
Jak jest na inwentaryzacji czy ktos był przez tą firme w pracy? jak zakwaterowanie wyplaty ? wszystko bylo ok ?
Ana 2016-06-09 13:01
Czy ktoś może napisać jak wygląda praca przy inwentaryzacji ? są nocki czy tylko dniówki ?
Gosia 2016-07-13 16:39
Do wzięcia są tutaj Bezpłatne szkolenie: Programista JAVA z możliwością płatnego stażu i zatrudnienia i ja je polecam
anonim 2016-08-10 13:01
Firma ok, ludzie są różni.Uważać na alkoholików i awanturników-Polaków.Pracować trzeba wszędzie.Wypłata na czas -20-stego następnego miesiąca.Najlepiej to dostać się bezpośredni do Sigma Ivalis- lepsze warunki
3
happy 2016-09-15 13:10
Zaryzykowałem i byłem 3 msc na inwentaryzacji- widok konta bardzo cieszy :) Jadę znowu, w kraju nigdy tyle nie zarobiłbym niestety....
7
TOM 2016-09-22 12:18
zaczynam niedlugo nastepny raz prace z nimi, jezdzimy całą ekipą dobrze jest. Kwatery różnie raz lepiej raz gorzej ale nie ma na co narzekać i sa bezpłatne. Zarobki dobre a teraz bedzie duzo godzin to bedzie jeszcze lepiej. Mam zamiar siedziec do lutego.
CYNA 2016-10-07 21:12
mam prożbe niech ktoś napisze ile można u nich zarobic na miesiąc bo w niedziela mam zamiar wyjechac i nie wiem co robic
invent 2016-10-15 18:57

zarobek zalezy od ilosci przepracowanych godzin w styczniu 2016 przy przepracowanych 120h i 60h sprzedzonych w busie zarobek max 3800 zł netto
wiecej nie zarobisz ale trzeb asie z tym liczyc ze bedzie mniej kasy

w umowe teraz gwarantuja 20 godzin pracy tygodniowo to bedzie jakies 520 euro netto wiec szału nie ma

najlepiej prowadzic sobie notatki z czasem pracy, notorycznie nie zgadzaja sie godziny przy wyplacie
adamem 2016-10-16 14:21
Czesc. Jade od 22 pazdziernika na inwentaryzacje do miasta Rosenchaim, pytanie do Was czy ta firma jest okej? Czy oplaca sie w ogole jechac. Jedzie ktos z Was?
we\ 2016-10-19 10:01
na pewno się opłaca, zdobędziesz doświadczenia. a to prawda że oferują jakieś staŻE i szkolenia dla osób z niepełnosprawnością? dajcie proszę znać bo chciałabym spróbować
santa 2016-12-21 13:34
No i kasa w terminie jest :) wesołych świąt wszystkim
Zoja 2016-12-29 18:10
(usunięte przez administratora) Firma daje możliwość zarobienia fajnych pieniędzy i kto chce pracować będzie zadowolony.
Marko 2016-12-29 19:49
co źle? nie zaproponowali mi wyjazdu w styczniu mimo iż mi zależało....
co dobrze? dostałem pensję za listopad i miła niespodzianka przed świętami bo dostałem też za grudzień, co bardzo pomogło z wydatkami.
może w czerwcu mnie zabiorą....
2
Radek 2017-02-03 10:09
Wypłata zgodnie z umową. W wakacje będę chciał znowu z nimi wyjechać :)
2
Monia 2017-02-16 13:52
Mam pytanie w sprawie wyjazdów. Czy prawdą jest, że to agencja organizuje i płaci za transport do i z powrotem oraz za mieszkanie?
Lidia 2017-03-01 12:04
Słyszeliście o systemie motywacyjnym OMM? Wyjaśnienie na czym on polega znajdziecie w wywiadzie http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,836285,wywiad-bartosz-kaczmarczyk
Natalia 2017-03-22 09:25
Polski HR International ma sporo nowych, fajnych ofert. Interesuje mnie Team Leader z językiem niemieckim, może ktoś mógłby cos więcej dodać w tym temacie?
1
Bn 2017-03-25 12:11
Podpinam, też interesuje mnie ta oferta :)
1
Anulka 2017-04-08 13:14
@gwiazdka123 strasznie długo pracowałaś w HR International ? Jak można oceniać firmę po miesiącu pracy, to Ciebie oceniali w tym czasie i widocznie nie zasługujesz na pracę w firmie. Można zrozumieć Twoją złość ale nie zmienia to faktu, że takie wpisy są nieuprawnione.
1
marchelino36 2017-04-17 01:09
Co chciała byś wiedzieć?
Justyna 2017-04-19 17:51
Witam,
Przede mną wyjazd i chciałabym się dowiedzieć czy ktoś z was był może w Geeste na pakowaniu ciastek? Albo ktoś się wybiera teraz z maju?
Justyna 2017-04-19 18:37
Witam,
Wybiera się ktoś do Niemiec - Geeste na pakowanie ciastek? Lub był ktoś i mógłby coś o takim wyjeździe napisać?
justi 2017-04-19 20:00
Witam mam pytanie czy wybiera się ktoś Niemiec do Geeste na pakowanie wyrobów cukierniczych z firmy HR International . Jeśli tak proszę o wpis i podanie kontaktu do siebie Pozdrawiam
Madziola 2017-04-25 09:10
Ja byłam na innym wyjeździe z nimi na produkcje i było ok. Kwatera dobra, praca ok. w tym roku też chciałabym pojechać w to samo miejsce ale na razie nikt nie dzwonił do mnie. Może już mają komplet?
Krzych 2017-04-25 16:51
Fajna agencja ten Polski HR , mają zawsze dużo ofert i na większości można zarobić dobra kasę. Korzystałem z ich pośrednictwa i wszystko było ok. Wiadomo jest , że za granicą trzeba zakasać rękawy i dobrze pracować bo inaczej nie zarobicie na pieprz.
1
Agaaa 2017-05-19 10:54
ja jeżdże z nimi na inwentaryzacje od 2 lat. Jest ok, dojazdy do pracy czasem dalekie bo jeździmy po całych Niemczech, ale firma ok, nie robią żadnych wałków. Można jechać bez obaw.
1
Zoja 2017-05-22 23:08
Co tu można dodać? Większość osób pisze same dobre opinie, ja mogę jedynie potwierdzić to co wcześniej zostało napisane. Jeśli nawet były jakieś drobne problemy w firmie to trzeba zakasać rękawy i pracować. Wszędzie mogą być gorsze momenty i też można na nie trafić.
Bartek 2017-05-26 09:59
nie ma co sie wypytywać na forach, jedźcie to sie przekonacie. Ja jade znowu z cala ekipa na inwentaryzacje, mamy fajna grupe, spoko ludzie. W pracy jest ok, czasem wiecej godzin czasem mniej. zalezy od sklepu. Kwatery ostatnio były dobre ale nie wiem czy teraz beda te same. Koordynatorka jest ogarnieta, zalatwia co trzeba, jest pod telefonem jak sie cos dzieje.
1
Ewa 2017-05-30 14:53
Agaa a jak godziny na tych inwentaryzacjach ile godzin w miesiącu się pracuje. Ewa
wujek 2017-05-31 15:33
Mi za zeszły rok (byłem 6 msc) wyszło średnia koło 165 godzin, raz było lepiej, raz było gorzej. dla mnie optymalna ilość żeby dobrze zarobić i się nie na robić
3
Misia 2017-05-31 20:49
Czy był ktoś na robocie przy pakowaniu wypieków/ ciasteczek w GEESTE? Jak można tam zarobić, bo słyszałam sporo dobrego o Polski-m HR. Jak długie są umowy?
Ewa 2017-06-01 18:20
Jedzie ktoś na inwentaryzacje do Niemiec od 12.06.2017r. Jadę pierwszy raz i szukam kontaktu ktoś coś.
UlaPola 2017-06-04 20:53
Witam wszystkich czy ktos mi moze powiedziec w jakich miejscach czy tez w jakich sklepach przewaznie robia te inwentryzacje ja bylam 3razy z inwentem na rossmanach. No i chce wiedziec czy to wyglada tak samo - jaka kasa ile godzin trwa jak wyglada nocleg i gdzie trzeba dojechac zeby jechac do tych niemiec. Co i jak - jak to wyglada?
Zdzisław 2017-06-12 09:59
Polski HR International zaszalał i mam bardzo pokaźna ofertę pracy. Czy ktoś był już na montażu mebli? Ile tam można zarobić? Co z językiem niemieckim czy trzeba znać?
Lola 2017-06-24 21:23
I Co przyjechalam na te cale inwentaryzacje i Co sie okazuje praca 6godz dziennie od pierwszego do ostatniego klikniecia skanera i codzienna zmiana noclegow jak z tego beda jakiekolwiek pieniadze to chyba wezme to za cud :/
Lola 2017-06-24 21:25
I Co przyjechalam na te cale inwentaryzacje i Co sie okazuje praca 6godz dziennie od pierwszego do ostatniego klikniecia skanera i codzienna zmiana noclegow jak z tego beda jakiekolwiek pieniadze to chyba wezme to za cud :/ i wolne weekendy :/ to robota czy wakacje :/
Zoja 2017-06-24 21:56
Czyżby wszyscy byli tak zapracowani ,że nie maja czasu pisać?
Zostaw swoją opinię o Polski HR International Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polski HR International Sp. z o.o.