Opinie o BPO management w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy BPO management. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie BPO management na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o BPO management w Wrocław

była pracownica BPO żenady
Były pracownik

Pracowałam w BPO przez rok w dziale sprzedaży. Oto moje podsumowanie tej żenującej firmy: - najniższa krajowa możliwa na zleceniu - premie nie do wyrobienia (błędy w systemie i zerwane połączenia skutecznie uniemożliwiają wyrobienie premii) - praca zdalna to był żart (praca na sprzęcie, który ma z 15 lat, zerwane połączenia, system, który się cały czas resetuje) - kasa ze szkolenia wypłacana po przepracowaniu 300 h (firma doskonale zdaje sobie sprawę, że mało kto tam tyle wytrzymuje, na olx non stop pojawiają się oferty z BPO, szkolenia nowych osób średnio raz na dwa tygodnie, dużo nowych osób przychodzi jak i szybko odchodzi) - fatalne liderki w dziale sprzedaży :) P została liderką tylko dlatego, że jej chłopak (który również pracuje w BPO) ma dobre relacje z osobami wyżej postawionymi. Sama często nie potrafiła udzielić odpowiedzi na najprostsze pytania dotyczące pracy (zasłaniała się tekstami w stylu - "Pracujesz już tu miesiąc, powinnaś już to wiedzieć" albo "To było na szkoleniu"). Logiczne jest chyba to, że jak się czegoś nie wie i nie chce się wprowadzić klienta w błąd, to idzie się do lidera. No cóż, nie w tym przypadku. Z kolei M jak widać kilka wpisów niżej rzuca k*****i na prawo i lewo (jej wpis idealnie odzwierciedla jaką jest osobą i na jak żenująco niskim poziomie jest jej kultura osobista, a właściwie jej brak). Wydaje im się, że wiedzą wszystko (dobre sobie XD). Aroganckie, chamskie i niepomocne (to tak w skrócie). Powinny już dawno wylecieć z tej pracy, bo kompletnie się do niej nie nadają - aaa i potwierdzam fakt, że na początku pandemii firma łaskawie kupiła nam chusteczki, żebyśmy mogli przecierać klawiatury i słuchawki XDDDD Niespecjalnie spieszyło im się, żeby nas wysłać do pracy zdalnej. Trochę im zajęło zanim przekalkulowali, że wysłanie pracowników ze starymi gratami do domu to spora oszczędność :) Nie polecam. Szkoda czasu i nerwów na pracę tutaj. Ludzie, którzy pracują w BPO dłużej niż pół roku to już "starzy" pracownicy.

Paulina
Pracownik
 Pytanie
@była pracownica BPO żenady

Chciałabym się odwołać do tych okrutnych oskarżeń ???? - co miesiąc wypłacamy premię na kampanii na której pracowałaś, być może nie do końca Ci na niej zależało. Co do zerwanych połączeń, owszem zdarzają się, natomiast miałaś możliwość oddzwonienia, żeby podbić sobie wynik, co także wpłynęłoby na premię. - nie zawsze jest to wina sprzętu, nie ukrywam, nie należy do najnowszych, często jest to też wina Internetu, natomiast jeśli sprzęt był rzeczywiście tak uciążliwy i koszmarny, mogłaś się odezwać i poprosić o wymianę – robimy takie rzeczy ???? - praktycznie co miesiąc wypłacamy wynagrodzenie za szkolenie, więc chyba jednak są wytrwali ???? połowa zespołu to osoby, które są z nami od ponad roku. Jestem też ciekawa skąd informacje odnośnie tego ile osób odchodzi a ile zatrudniamy? Prowadziłaś jakieś statystyki? - dzięki tym fatalnym liderkom sprzedaż funkcjonuje na bardzo dobrym poziomie ???? ja jestem tą od chłopaka, który ma „wyżej postawionych znajomych” – chciałabym, żebyś wzięła jedną rzecz pod uwagę, tak na logikę – myślisz, że mimo wszystko, ktoś pozwoliłby pracować osobie, która kompletnie nic nie wie i nie robi, żeby zaszkodzić firmie albo żeby nie zarabiała? Co do zadawanych pytań – owszem, czasami „spuszczam” niektórych na drzewo, ponieważ jeśli ktoś spędził tydzień na szkoleniu, napisał test, który zweryfikował jego wiedzę i pozwolił na pracę, poznał jej specyfikę, klientów dlaczego zadaje pytanie, które jest podstawą? (przecież pracował już miesiąc) Co do przekleństw – zdarzają się jak każdemu człowiekowi, ale nikt nikogo nie wyzywa, żeby była jasność. Natomiast rozmawiamy wszyscy w taki sposób, że nie jeden z was rzucił przekleństwem i rozmawiał z nami swobodnie i „rozwiąźle”. Tak swoją drogą pracowałaś rok i nigdy nie powiedziałaś, że coś Ci się nie podoba, nie pasuje tylko wyrzygujesz się teraz, jak nie ma to już żadnego znaczenia? Musiałaś się strasznie męczyć. - tak szczerze, bo ja nie wiem, może ktoś mnie uświadomi, a co firma miałaby innego zorganizować oprócz, możliwości zdezynfekowania sprzętu i siebie? Skąd możesz wiedzieć czy się spieszyło czy nie? Masz świadomość, że wysłanie 300 osób do domu z komputerami służbowymi, na których muszą być wszystkie dostępy nie trwa chwilę? Ja nie wiem skąd w ludziach taki brak zrozumienia.. Uwierz, że każdy z nas chciał jak najszybciej pracować w domu a nikt nie wylewał się po sobie takim kwasem. Myślę, że każdej sytuacji należy też popatrzeć trochę na siebie i na swoje zachowanie oraz na to co się robi czy w pracy czy gdziekolwiek indziej. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ???? W sumie to powodzenia, życzę znalezienia super pracy z możliwością dostawania premii za po prostu bycie pracownikiem ????

Necroticism
Były pracownik

PROJEKT INPOST UK Co by tu pisać ... Średnia ocen 1 mówi sama za siebie. TRAGEDIA. TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA. Zacznijmy od najważniejszego - ogłoszenie na OLX to KLAMSTWO!!! Godziny pracy nigdy nie były i nie będą od 6-23. Aktualnie jest to 9-20 (wcześniej 13-20), NIE MA WEEKENDOW!!! Grafik to jeden wielki przekręt. Musisz zgłosić jak największą dyspozycję, agenci są codziennie nagabywani żeby zostali godzinę dłużej, ale jeśli musisz wyjść wcześniej... Nie ma takiej opcji :) Pomimo, że podpisałeś umowę zlecenie! Mój grafik został zmieniony bez mojej wiedzy i zgody bo takie było zapotrzebowanie. I tyle. Nie można się nie zgodzić. Po prostu nie możesz, nie pasuje ci- dostosuj się. Stawka to 27zl brutto, jest aktualnie 1zl premii jakościowej i... Tyle. Od 2 miesięcy brak jakiejkolwiek informacji odnośnie drugiej premii czyli stawce 29zl jak w ogłoszeniu. Brak pomocy, brak wyszkolonej kadry. Team Liderzy: Konrad J., Michał F., Gosia L. I KIEROWNIK PROJEKTU KATARZYNA W. NIE MOWIA PO ANGIELSKU. I SA WASZYMI TEAM LIDERAMI NA BRYTYJSKIM PROJEKCIE. Śmiech na sali. Pomimo, że przechodzili to samo szkolenie co agenci nie ogarniają nic, niczego nie pamiętają, są tu by wam pomoc a to agenci tłumacza im jak działa projekt. Bardzo często są chamscy i opryskliwi. Pytasz ich o cos i w odpowiedzi ZWLASZCZA OD KONRADA J., NAJWIEKSZEGO PROSTAKA słyszysz - "nie mam czasu, jestem na spotkaniu, spytaj na czacie". Wasi team liderzy, taki obraz ich :) Kompletny bałagan. Nic nie działa, problemy z logowaniem, czatem, braki dostępu, braki internetu.... Chleb powszedni :) Nikt nic nie umie rozwiązać. Informatycy bez pozwolenie i waszej wiedzy wchodzą zdalnie na wasz komputer... I tyle. I tak niczego nie rozwiązują. Czekasz 2 tygodnie na dostęp do czatu. Przerwy - musisz pytać lidera laskawie czy możesz iść na przerwę ZA KAZDYM RAZEM! Z 2 około 20 osobowych zespołów jest JEDNA przerwa do dyspozycji!!! JEDNA!!! Żadnych przerw w 1 i ostatniej godzinie pracy więc czekasz w kolejce na swoją przerwę a jeśli nie zdążysz jej wykorzystać... Przepada :) choćbyś miał się sfajdac w majtki, czekasz grzecznie aż ci lider pozwoli iść. PIP poinformowany, ludzie powoli się zwalniają. NIE POLECAM!!! Jedyny żeby tu aplikować to ubaw po pachy kiedy weryfikację językowa przeprowadza wam osoba która duka po angielsku.... :)

6
Paulina
Pracownik
@Necroticism

Szanowna Justyno, Bardzo nam przykro, że nie zaaklimatyzowałaś się na projekcie InPost. Spróbuję się ustosunkować do kilku wymienionych przez Ciebie zarzutów, które są niestety niezgodne z prawdą. Jak dobrze zauważyłaś, wszyscy wraz z kadrą byliście szkoleni w jednym czasie, więc informacje dotyczące projektu mieliście na podobnym poziomie. Myślę, że warto by było w takiej sytuacji wykazać się dojrzałością oraz cierpliwością, my również potrzebujemy czasu, żeby wszystkiego się dowiedzieć oraz Wam pomóc w każdym przypadku. Przede wszystkim, projekt jest u nas stosunkowo niedługo, w związku z czym, to prawda - grafik nie działa w pełnych godzinach. Zmniejszony zakres godzin jest właśnie po to, aby zespół po stronie klienta mógł również wspierać doradców w tematach, które są dla nas nowe. Nie jest prawdą, że godziny nie zostaną rozszerzone, bo mamy już potwierdzenie, że w przeciągu najbliższych kilku dni projekt będzie pracował w rozszerzonych godzinach. Dodatkowo, nikt w ostatnim czasie - oprócz Ciebie, nie zrezygnował ze współpracy, więc kolejny raz proszę o nie rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Co do reszty niestety się nie odniosę, Twoja wypowiedź jest nacechowana dużym hejtem oraz wulgarnością wobec naszej organizacji i co najważniejsze - w wielu tematach wprowadzasz w błąd inne osoby. Myślę, że próba komunikacji oraz kulturalnej rozmowy, której niestety zabrakło z Twojej strony, mogłaby się przyczynić to rozwiązania wielu problemów, o których piszesz. Cały zespół ma świadomość, że to nowy projekt i wspólnie go rozwijamy - na pewno są rzeczy, które warto zmienić i udoskonalać - jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę - widzimy też, że nasi doradcy mocno się angażują - doceniamy to i jesteśmy za to wdzięczni.

Anna Nowy wpis
Inne

Hej, na stronie jest oferta na utrzymanie klienta. piszą tam w niej o elastycznym grafiku i tym, że pracuje się od 8 do 20. Zastanawiam się czy te 8 godzin można sobie rozłożyć dosłownie jak się tylko chce? Trzeba przed tym kogoś uprzedzać?

Mike Nowy wpis
Były pracownik

Co do firmy BPO: -mega sprawny i fajnie przeprowadzony proces rekrutacji -przejrzyste warunki pracy -absolutnie genialne menadżerki, dziewczyny robią mega dobrą robotę i naprawdę, są właściwymi ludźmi na właściwym miejscu. Dawno nie miałem okazji pracować z tak sympatycznymi i ciepłymi ludźmi. - Fajne wynagrodzenie - regularnie wypłacane premie, co więcej terminowo wypłacane wynagrodzenie. - Pracowałem w projekcie który był, hmmm mocno dyskusyjny (RP), po zgłoszeniu swoich wątpliwości menadżerki zaproponowały zmianę projektu, także też na mega + Ogólnie zarąbiste miejsce do pracy dla studentów i ludzi zaczynających pracę ;) Pozdrawiam was cieplutko i do zobaczenia dalej ;)

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w BPO management?

Paulina Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Po złożeniu aplikacji z CV, kontaktujemy się z kandydatami w celu umówienia rozmowy rekrutacyjnej. Rozmowy odbywają się telefonicznie albo poprzez Teams. Następnie kontaktujemy się w celu udzielenia informacji zwrotnej. Jeśli chodzi o projekty obcojęzyczne, dochodzi jeszcze drugi etap rekrutacji, czyli weryfikacja językowa. Reszta procesu jest bez zmian. Swoje CV możesz podesłać na maila: praca@bpom.pl :)

anonim Nowy wpis
Inne
@Paulina

W jaki sposób przeprowadzana jest ta wspomniana weryfikacja językowa? Jest to test czy raczej rozmowa? I ile trwa mniej więcej okres przed złożeniem CV a nawiązaniem kontaktu?

była pracownica BPO żenady
Były pracownik

Pracowałam w BPO przez rok w dziale sprzedaży. Oto moje podsumowanie tej żenującej firmy: - najniższa krajowa możliwa na zleceniu - premie nie do wyrobienia (błędy w systemie i zerwane połączenia skutecznie uniemożliwiają wyrobienie premii) - praca zdalna to był żart (praca na sprzęcie, który ma z 15 lat, zerwane połączenia, system, który się cały czas resetuje) - kasa ze szkolenia wypłacana po przepracowaniu 300 h (firma doskonale zdaje sobie sprawę, że mało kto tam tyle wytrzymuje, na olx non stop pojawiają się oferty z BPO, szkolenia nowych osób średnio raz na dwa tygodnie, dużo nowych osób przychodzi jak i szybko odchodzi) - fatalne liderki w dziale sprzedaży :) P została liderką tylko dlatego, że jej chłopak (który również pracuje w BPO) ma dobre relacje z osobami wyżej postawionymi. Sama często nie potrafiła udzielić odpowiedzi na najprostsze pytania dotyczące pracy (zasłaniała się tekstami w stylu - "Pracujesz już tu miesiąc, powinnaś już to wiedzieć" albo "To było na szkoleniu"). Logiczne jest chyba to, że jak się czegoś nie wie i nie chce się wprowadzić klienta w błąd, to idzie się do lidera. No cóż, nie w tym przypadku. Z kolei M jak widać kilka wpisów niżej rzuca k*****i na prawo i lewo (jej wpis idealnie odzwierciedla jaką jest osobą i na jak żenująco niskim poziomie jest jej kultura osobista, a właściwie jej brak). Wydaje im się, że wiedzą wszystko (dobre sobie XD). Aroganckie, chamskie i niepomocne (to tak w skrócie). Powinny już dawno wylecieć z tej pracy, bo kompletnie się do niej nie nadają - aaa i potwierdzam fakt, że na początku pandemii firma łaskawie kupiła nam chusteczki, żebyśmy mogli przecierać klawiatury i słuchawki XDDDD Niespecjalnie spieszyło im się, żeby nas wysłać do pracy zdalnej. Trochę im zajęło zanim przekalkulowali, że wysłanie pracowników ze starymi gratami do domu to spora oszczędność :) Nie polecam. Szkoda czasu i nerwów na pracę tutaj. Ludzie, którzy pracują w BPO dłużej niż pół roku to już "starzy" pracownicy.

Paulina
Pracownik
 Pytanie
@była pracownica BPO żenady

Chciałabym się odwołać do tych okrutnych oskarżeń ???? - co miesiąc wypłacamy premię na kampanii na której pracowałaś, być może nie do końca Ci na niej zależało. Co do zerwanych połączeń, owszem zdarzają się, natomiast miałaś możliwość oddzwonienia, żeby podbić sobie wynik, co także wpłynęłoby na premię. - nie zawsze jest to wina sprzętu, nie ukrywam, nie należy do najnowszych, często jest to też wina Internetu, natomiast jeśli sprzęt był rzeczywiście tak uciążliwy i koszmarny, mogłaś się odezwać i poprosić o wymianę – robimy takie rzeczy ???? - praktycznie co miesiąc wypłacamy wynagrodzenie za szkolenie, więc chyba jednak są wytrwali ???? połowa zespołu to osoby, które są z nami od ponad roku. Jestem też ciekawa skąd informacje odnośnie tego ile osób odchodzi a ile zatrudniamy? Prowadziłaś jakieś statystyki? - dzięki tym fatalnym liderkom sprzedaż funkcjonuje na bardzo dobrym poziomie ???? ja jestem tą od chłopaka, który ma „wyżej postawionych znajomych” – chciałabym, żebyś wzięła jedną rzecz pod uwagę, tak na logikę – myślisz, że mimo wszystko, ktoś pozwoliłby pracować osobie, która kompletnie nic nie wie i nie robi, żeby zaszkodzić firmie albo żeby nie zarabiała? Co do zadawanych pytań – owszem, czasami „spuszczam” niektórych na drzewo, ponieważ jeśli ktoś spędził tydzień na szkoleniu, napisał test, który zweryfikował jego wiedzę i pozwolił na pracę, poznał jej specyfikę, klientów dlaczego zadaje pytanie, które jest podstawą? (przecież pracował już miesiąc) Co do przekleństw – zdarzają się jak każdemu człowiekowi, ale nikt nikogo nie wyzywa, żeby była jasność. Natomiast rozmawiamy wszyscy w taki sposób, że nie jeden z was rzucił przekleństwem i rozmawiał z nami swobodnie i „rozwiąźle”. Tak swoją drogą pracowałaś rok i nigdy nie powiedziałaś, że coś Ci się nie podoba, nie pasuje tylko wyrzygujesz się teraz, jak nie ma to już żadnego znaczenia? Musiałaś się strasznie męczyć. - tak szczerze, bo ja nie wiem, może ktoś mnie uświadomi, a co firma miałaby innego zorganizować oprócz, możliwości zdezynfekowania sprzętu i siebie? Skąd możesz wiedzieć czy się spieszyło czy nie? Masz świadomość, że wysłanie 300 osób do domu z komputerami służbowymi, na których muszą być wszystkie dostępy nie trwa chwilę? Ja nie wiem skąd w ludziach taki brak zrozumienia.. Uwierz, że każdy z nas chciał jak najszybciej pracować w domu a nikt nie wylewał się po sobie takim kwasem. Myślę, że każdej sytuacji należy też popatrzeć trochę na siebie i na swoje zachowanie oraz na to co się robi czy w pracy czy gdziekolwiek indziej. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ???? W sumie to powodzenia, życzę znalezienia super pracy z możliwością dostawania premii za po prostu bycie pracownikiem ????

Konsultant Ds. Klienta Indywidualnego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekruter spóźnił się 20 minut na spotkanie no ale trudno, zdarza się. Odbyliśmy bardzo sympatyczną rozmowę przy której zadawał mi pytania o przyszłość, później wyjaśnił system premiowania (jak sie okazało był trochę złudny). Na koniec luźno jeszcze porozmawialiśmy o naszym wspólnym zainteresowaniu

Pytania

Przyszłość co planuje Dlaczego kierunek który nie jest związany ze sprzedażą Co Pan słyszał o call center Niech Pan mi sprzeda telefon Odpowiedzi na teksty klienta w stylu "No ale nwm, nie umiem teraz podjąć decyzji"

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zir
Pracownik

Polecam pracę, firma jest przyjazna dla osób LGBT+

anonim
Inne
@Zir

Teraz nie wiem czy miała to być pozytywna czy raczej negatywna opinia? to wykropkowanie zastanawia… możesz proszę napisać przy tym o jakie stanowisko chodzi? po prostu jakiś czas temu w przeglądarce mignęła mi oferta na słuchawkę tylko, że była już od dawna niedostępna. Przyjmują jeszcze?

anonim
Inne

Z ciekawości sprawdziłem widząc tamten poprzedni komentarz odnośnie tej integracji PHP na stronie i faktycznie jak na razie nie występuje. A czy ta pomiędzy pracownikami już tak? W starszych wpisach cos na ten temat było napisane ale nie widzę niczego aktualnego. : ) Miał miejsce ostatnio jakiś konkretny event?

anonim
Inne

Cześć. :D chciałam dowiedzieć się czegoś więcej o aktualnych ofertach i ogólnie o pracy ze strony www ale właśnie w tym momencie mi mówi, że potrzeba wyższej wersji PHP’a niż 7.2.5, były jakieś aktualnie jakiś czas temu robione? Czy jest tu ktoś kto obecnie pracuje i może mi wypisać na jakie stanowiska będzie zapotrzebowanie teraz w grudniu? Od tego czasu mogę podjąć się zatrudnienia, proszę o szczegóły

Paulina
Pracownik
@anonim

Cześć. Na ten moment jeszcze nie mam dokładnych informacji na temat szkoleń w grudniu, podeślij CV na maila: praca@bpom.pl. Jak tylko będziemy mieć zaplanowane szkolenia to będę się z Tobą kontaktować. :)

Necroticism
Były pracownik

PROJEKT INPOST UK Co by tu pisać ... Średnia ocen 1 mówi sama za siebie. TRAGEDIA. TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA. Zacznijmy od najważniejszego - ogłoszenie na OLX to KLAMSTWO!!! Godziny pracy nigdy nie były i nie będą od 6-23. Aktualnie jest to 9-20 (wcześniej 13-20), NIE MA WEEKENDOW!!! Grafik to jeden wielki przekręt. Musisz zgłosić jak największą dyspozycję, agenci są codziennie nagabywani żeby zostali godzinę dłużej, ale jeśli musisz wyjść wcześniej... Nie ma takiej opcji :) Pomimo, że podpisałeś umowę zlecenie! Mój grafik został zmieniony bez mojej wiedzy i zgody bo takie było zapotrzebowanie. I tyle. Nie można się nie zgodzić. Po prostu nie możesz, nie pasuje ci- dostosuj się. Stawka to 27zl brutto, jest aktualnie 1zl premii jakościowej i... Tyle. Od 2 miesięcy brak jakiejkolwiek informacji odnośnie drugiej premii czyli stawce 29zl jak w ogłoszeniu. Brak pomocy, brak wyszkolonej kadry. Team Liderzy: Konrad J., Michał F., Gosia L. I KIEROWNIK PROJEKTU KATARZYNA W. NIE MOWIA PO ANGIELSKU. I SA WASZYMI TEAM LIDERAMI NA BRYTYJSKIM PROJEKCIE. Śmiech na sali. Pomimo, że przechodzili to samo szkolenie co agenci nie ogarniają nic, niczego nie pamiętają, są tu by wam pomoc a to agenci tłumacza im jak działa projekt. Bardzo często są chamscy i opryskliwi. Pytasz ich o cos i w odpowiedzi ZWLASZCZA OD KONRADA J., NAJWIEKSZEGO PROSTAKA słyszysz - "nie mam czasu, jestem na spotkaniu, spytaj na czacie". Wasi team liderzy, taki obraz ich :) Kompletny bałagan. Nic nie działa, problemy z logowaniem, czatem, braki dostępu, braki internetu.... Chleb powszedni :) Nikt nic nie umie rozwiązać. Informatycy bez pozwolenie i waszej wiedzy wchodzą zdalnie na wasz komputer... I tyle. I tak niczego nie rozwiązują. Czekasz 2 tygodnie na dostęp do czatu. Przerwy - musisz pytać lidera laskawie czy możesz iść na przerwę ZA KAZDYM RAZEM! Z 2 około 20 osobowych zespołów jest JEDNA przerwa do dyspozycji!!! JEDNA!!! Żadnych przerw w 1 i ostatniej godzinie pracy więc czekasz w kolejce na swoją przerwę a jeśli nie zdążysz jej wykorzystać... Przepada :) choćbyś miał się sfajdac w majtki, czekasz grzecznie aż ci lider pozwoli iść. PIP poinformowany, ludzie powoli się zwalniają. NIE POLECAM!!! Jedyny żeby tu aplikować to ubaw po pachy kiedy weryfikację językowa przeprowadza wam osoba która duka po angielsku.... :)

6
Paulina
Pracownik
@Necroticism

Szanowna Justyno, Bardzo nam przykro, że nie zaaklimatyzowałaś się na projekcie InPost. Spróbuję się ustosunkować do kilku wymienionych przez Ciebie zarzutów, które są niestety niezgodne z prawdą. Jak dobrze zauważyłaś, wszyscy wraz z kadrą byliście szkoleni w jednym czasie, więc informacje dotyczące projektu mieliście na podobnym poziomie. Myślę, że warto by było w takiej sytuacji wykazać się dojrzałością oraz cierpliwością, my również potrzebujemy czasu, żeby wszystkiego się dowiedzieć oraz Wam pomóc w każdym przypadku. Przede wszystkim, projekt jest u nas stosunkowo niedługo, w związku z czym, to prawda - grafik nie działa w pełnych godzinach. Zmniejszony zakres godzin jest właśnie po to, aby zespół po stronie klienta mógł również wspierać doradców w tematach, które są dla nas nowe. Nie jest prawdą, że godziny nie zostaną rozszerzone, bo mamy już potwierdzenie, że w przeciągu najbliższych kilku dni projekt będzie pracował w rozszerzonych godzinach. Dodatkowo, nikt w ostatnim czasie - oprócz Ciebie, nie zrezygnował ze współpracy, więc kolejny raz proszę o nie rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Co do reszty niestety się nie odniosę, Twoja wypowiedź jest nacechowana dużym hejtem oraz wulgarnością wobec naszej organizacji i co najważniejsze - w wielu tematach wprowadzasz w błąd inne osoby. Myślę, że próba komunikacji oraz kulturalnej rozmowy, której niestety zabrakło z Twojej strony, mogłaby się przyczynić to rozwiązania wielu problemów, o których piszesz. Cały zespół ma świadomość, że to nowy projekt i wspólnie go rozwijamy - na pewno są rzeczy, które warto zmienić i udoskonalać - jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę - widzimy też, że nasi doradcy mocno się angażują - doceniamy to i jesteśmy za to wdzięczni.

Mia
Inne

Hej, to jak z tymi karami na umowie tak dla jasności? Zauważyłam, że był kiedyś poruszany taki watek. Wiecie także może cos więcej o przyszłym zapotrzebowaniu? będąc na stronie www nie rzuciły mi się żadne oferty w oczy. Trzeba czekać na kolejny projekt? Jakie są w planach?

Paulina
Pracownik
@Mia

Cześć. Tak, mamy taki zapis w umowie, natomiast wszystko zależy od projektu. Wszystkich informacji udzielamy podczas szkolenia/podpisania umowy, jeśli pojawią się wątpliwości. Co do szkoleń - mamy aktualnie rekrutację na infolinię firmy kurierskiej ze znajomością języka angielskiego, więc jeśli jesteś zainteresowana - podeślij CV na praca@bpom.pl :)

Sylwia
Inne
@Paulina

Ja akurat nie czuję się na siłach by na infolinii cały czas po angielsku rozmawiać. :( a jakie jeszcze inne oferty będziecie mieć? Może jakieś inne predyspozycje będą wymagane i się wpasuję? Od grudnia chciałabym zacząć

Paulina
Pracownik
@Sylwia

Podeślij też swoje CV, możliwe, że pojawi się jeszcze jakaś rekrutacja np. na infolinię przychodzącą Energa - być może tutaj się lepiej odnajdziesz :)

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w BPO management na prywatną opiekę medyczną?

Paulina
Pracownik
@Pytanie

Cześć. Jak najbardziej. Mamy u siebie dostępną prywatną opiekę medyczną w Enel-med.

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w BPO management?

Paulina
Pracownik
@Pytanie

Cześć. Wszystko jest zależne od projektu, na którym pracujesz. Większość z nich jest obsługiwana w godzinach 8-18 i niektóre w godzinach 8-20.

Gość
Kandydat
 Pytanie

Kary na umowie zleceniu? Co macie dokładnie napisane? Pierwsze się spotykam, aby za szkolenie zapłacono po przepracowaniu 300 h, każde szkolenie powinno być płatne od samego początku, a ktoś komu nie odpowiada praca ma prawo odejść kiedy chce. Dziwne to dla mnie naprawdę. To trzeba zgłosić właściwym instytucjom ,może by się zajęły tą firmą.

Roztropna
Były pracownik
@Gość

Każdy ma prawo odejść kiedy chce lub nie zgodzić się też na pensję za szkolenie po 300h pracy - nie podejmować jej. Także nie widzę powodów zgłaszania czegoś instytucjom z tych tytułów, ale może inne by się znalazły.

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Roztropna

czy mam Ci zrobić zdjęcie kartki która wisi w biurze BPO gdzie informują pracowników o karach za niezjawienie się w pracy? XD pozwolę sobie wkleić post który ktoś napisał wyżej. "BPO ma gdzieś prawo pracy i w ogóle prawo Polskie. Nie wiem jakim cudem to jeszcze funkcjonuje i aż się prosi o pismo do PIPu (Państwowa Inspekcja Pracy) BPO wymyśla sobie kary pieniężne za niepojawienie się w pracy w wysokości 200zł XDD gdzie nawet w kodeksie pracy jest napisane że kara nie może być większa niż stawka za dany dzień pracy (jeśli twój nieobecny dzień w pracy kosztuje 60zł, kara również wynosi 60zł a nie 200 XD). Ponadto BPO ma gdzieś nowe regulacje jak chociazby RODO “tutaj rodo nie isnieje” powiedziała mi liderka w pierwszych dniach pracy, jeśli klient poprosi o waszę dane aby móc was opieprzyć z góry na dół to musicie to zrobić - albo inaczej czeka was nieprzyjemna pogadanka z liderem. Nikogo nie obchodzi także czas przerwy z kodeksu pracy, jeśli jest zapierdziel na linii to siedzisz i obsługujesz klientów nawet bez sekundy czasu na złapanie oddechu. BPO wymyśliło sobie także że nie można mieć przerw dłuższych niż 10 minut (gdzie w kodeksie jak byk jest wzmianka o 15 minutach przy wymiarze pracym większym niż 6 godzin). BPO wymyśliło sobie że przerw nie można sumować XD więc jeśli zapomnisz o swojej pierwszej przerwie, albo przedłuży Ci się czas z klientem to nie możesz zrobić sobie drugiej dłuższej przerwy. Przerwa Ci magicznie przepada XD BPO nagina i tworzy swoje prawo pracy jakby była jakąś enklawą Polski, osobnym krajem XDDD. Na umowie zleceniu nie ma okresu wypowiedzenia, tego typu umowy mogą być rozwiązane nawet z okresem dnia odstępu, a BPO wmawia że okresem wypowiedzenia jest miesiąc czasu i trzeba jeszcze przez miesiąc po rozwiązaniu umowy pracować XDD to jest hit, takich pół-legalnych zagrań i asów w rękawie BPO ma całe setki." więc nie gadaj tutaj że nie ma potrzeby zgłaszania, bo ta firma tworzy swoje prawo jakby była jakimś osobnym tworem, osobnym krajem XD takich zachowań które są przeczne kodeksowi pracy i prawu można recytować do rana

2
Asik
Kandydat
@były pracownik

Akurat taki peszek że umowa zlecenie podlega pod kodeks cywilno prawny, nie reguluje jej kodeks pracy

Marcin
Kandydat
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy zdalnej? Czy jeśli aplikuje się na połączenia przychodzące czy to się nie zmienia w trakcie trwania umowy?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy BPO management mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?

Aaa
Pracownik
@Pytanie

Chyba jak sam sobie zorganizujesz xD

Marzena
Inne
@Aaa

i co, pracownicy często sobie coś tu ogarniają? A firma to chociaż się coś dołoży czy raczej na własną rękę się tu integrują?

Stres
Były pracownik
@Marzena

Na własną rękę

Marzena
Inne
@Stres

Aha... no i czy często coś tu organizują sobie czy nie ma kiedy? jeśli z własnej inicjatywy tylko to robią to jak jest z relacją między działami? lubią się czy tak średnio?

Stres stres
Były pracownik
 Pytanie

Po ponad roku pracowania mogę śmiało napisać żebyście odpuścili. Ciągły stres odnośnie statystyk, tłumaczenie się dlaczego w ciągu 5min nie wykonało się połączenia, niczym robot. „Lider” odpowiadający w sposób lekceważący na zadawane przez ciebie pytania. Strach się było o coś zapytać. Dłuższa awaria systemu ze strony firmy? Nie myśl, że Ci za to zapłacą. Czym jesteś starszym, bardziej doświadczonym pracownikiem to wszystkie zadania lecą do ciebie. W pewnym momencie za te same pieniądze nowy pracownik odpowiada za jedną rzecz, a doświadczony za 10 różnych. Jeżeli chodzi o integracje to niestety ludzie się „zrzucają” aby gdzieś wyjść, coś zorganizować. Zasady premii zmieniane non stop. Nie odnajdujesz się w czymś, źle się z czymś czujesz? Nikogo to nie obchodzi, masz to wydzwaniać i koniec :) Na projekcie medycznym brak jakiegokolwiek rozwoju. Odnośnie umowy o pracę-zapomnij. Obwinianie, upominanie pracowników o chyba WSZYSTKO co możliwe przychodzi im z łatwością. Przekroczysz przerwę o 2min? Szybko się odezwą:) Jesteś rozliczany z każdego słowa co powiesz, musisz wręcz wciskać badania przez telefon. Za takie pieniądze znajdziecie prace wszędzie, a przynajmniej nikt nie będzie Was rozliczał z każdej minuty. Niestety, ale w tej firmie czujesz się jak zwykły pionek, który jest, a później go nie ma:)

Julia
Inne
@Stres stres

Slabo, że jeżeli jest awaria to nikt za to nie płaci, często się zdarzają? A co z tą premia? Zasady są non stop zmieniane ale czy jest się w stanie ją dostać? Ile ona wynosi?

Stres
Były pracownik
@Julia

Jak awaria jest niedługi czas to Ci zapłacą, jak już się przeciąga to każą się wylogować. Premie zawsze możesz dostać, ale ile to już nigdy nie wiadomo. Pierw najlepsi pracownicy faktycznie mogli dostać max 300zł premii, później zasady się zmieniały i nie robiło różnicy czy jesteś na miejscu 10 czy 1 to dostałaś max ze 100zł. Również pracując w sobotę nigdy nie miałeś pewności czy zapłacą Ci podwójnie. Wystarczyła jedna rozmowa gdzie uznali brak walki z obiekcją i bez dyskusji liczyli po normalnej stawce.

Ewa
Pracownik
@Stres

"tłumaczenie się dlaczego w ciągu 5min nie wykonało się połączenia"- słabo, że musisz się tłumaczyć dlaczego nie wykonujesz połączeń w Call Center :(

Stres
Były pracownik
 Pytanie
@Ewa

W ciągu 3h możesz chyba wyjść chociażby do toalety czyż nie? Na bardziej doświadczonych konsultantów padały wszystkie obowiązki, wszystkie badania i niestety nikt nie jest wszechwiedzący i czasem niektóre początki wbijania wszystko oddzielnie w system niestety zajmowało :)

Były konsultant
Były pracownik
@Stres

Coś mi tutaj nie pasuje. Pracowałem jakiś czas temu na tym projekcie i nie kojarzę aby w przypadku awarii nie było płacone. Chyba że piszesz o pracy zdalnej to logiczne, że jak nie masz neta czy prądu to Ci nikt nie zapłaci. Gdyby było inaczej to ja wracam i codziennie rano piszę, że nie mam prądu i czekam na wypłatę. A co do premii to Ty chyba nigdy nie dostałeś bo nawet nie wiesz jakie kwoty można było zarobić. 100zł to była jedna z części przecież, a siano mogło być dużo wyższe

no nie ciekawie
Były pracownik
@Były konsultant

ja tez pracowałem tam i chyba mówimy o różnych firmach bo tak samo jak w przypadku autorki przy dluzszych awariach nie bylo płacone i premie nie wazne jakie tym razem sa jej warunki to i tak zazwyczaj dostaje 3 tych samych konsultantów, mowimy o projekcie medycznym tak w razie co nwm jak na innych

Stres
Były pracownik
@Były konsultant

Niestety, ale kiedy alfa szwankowała dłuższy czas to kazali się wylogować:) W czasach mojego pracowania było wiele, wiele różnych premii typu: 1,5zł za umówienie fov, ranking kto miał najwiecej fov, ranking najlepszych 10 osób, ranking umawiania konkretnego badania, ahhh i premia od tego jakim konsultantem byłeś do każdej przepracowanej godziny typu 50gr lub 1zł itp :) Niestety, ale w firmie panowała chora rywalizacja.

no nie ciekawie
Pracownik

Zgadzam sie z wpisem ponizej. Pracowałem tam ponad rok i przy wejsciu do firmy powinni rozdawać buty clowna. W grudniu wypłata jest zawsze dzielona: jedna połowa pod koniec grudnia druga połowa na koniec stycznia. Myśle, że warto zaznaczyć, że w tym roku był również ban na prace od połowy grudnia do stycznia (podobno nie opłacało się dzwonić baz kontaktów w tym czasie) oczywiście bez możliwości wynagrodzenia jakiegokolwiek więc druga połowa wypłaty która przyszła w styczniu była bajeczna. Za dobra prace w nagrode dostajesz więcej pracy i obowiązków, oczywiście za tą sama stawke, ale w tej firmie jest to nazywane „rozwojem konsultanta”. Nie można zrobić nawet pomyłki lub mieć chociaż przez chwile słabszych statystyk bo zaraz jesteś delegowany na plan zwolnieniowy. Jakby zdarzyło się wam nie przyjść do pracy w przypadku sytuacji losowych to godziny do odrobienia są podwajane. Kiedys mi zliczyli cały tydzień godzin do odrobienia przy chorobowym. Zasady premii zmieniane co miesiąc (chociaż zazwyczaj i tak dostają ją Ci sami konsultanci). Warto też odwołać się do opisanego lekceważącego Lidera-można naprawde poczuć się (usunięte przez administratora), gdy pytasz o coś na grupie, bo nigdy nie wiesz czy nie natrafisz na gorszy dzień i ci ktoś chamsko nie odpisze. Liderzy sami twierdzą, że dzwonienie zwykłych baz to kara dlatego to dodatkowe zadania są nagrodą samą w sobie. Kierowniczka kiedyś zorganizowała spotkanie na których powiedziała konsultantom, że jak im się nie podoba to nie muszą tu pracować no i tak też zrobiłem.

Czy warto?
Inne
 Pytanie

Cześć, Jak wygląda proces rekrutacyjny do tej firmy? Ktoś zdradzi mi więcej szczegółów, lchce się przygotować zanim prześlę cv

Paulina
Pracownik
@Czy warto?

Cześć, Proces jest standardowy, po wysłaniu CV następuje weryfikacja kandydata a następnie kontakt w celu umówienia na przeprowadzenie rozmowy. CV możesz wysłać poprzez naszą stronę - bpom.pl :)

Artur
Inne
@Paulina

Ok. a długo trzeba czekać na feedback? Rekruter zawsze się odzywa do wszystkich kandydatów czy tylko tych wybranych? Pytam żeby w razie co nie czekać w nieskończoność.

Paulina
Pracownik
@Artur

Do wybranych spełniających kryteria takie jak status ucznia/studenta do 26 roku życia, miejsce zamieszkania Wrocław bądź okolice (praca jest zdalna, natomiast szkolenie i wdrożenie jest na miejscu, więc żeby nie było problemu w pojawianiu się przez ten czas w firmie) i to tyle, resztę ustalamy podczas rozmowy. Aktualnie poszukujemy osób na infolinię przychodzącą, więc śmiało możesz podesłać swoje CV na adres: praca@bpom.pl

bylypra
Były pracownik

nie polecam - najnizsza krajowa, kiepska atmosfera (chyba, ze kumplujesz sie z liderem, czy trenerem to luzz), smierdzi, brudno, szkoda czasu i nerwow

Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w BPO management na część etatu?

Paulina
Pracownik
@Pytanie

Tak, wszystko też zależy od projektu.

Damian
Inne
@Paulina

A na jakiej umowie są tu zatrudniani nowi pracownicy?

Paulina
Pracownik
@Damian

Damian, to również jest zależne od projektu. Zatrudniamy zarówno na umowę zlecenie jak i na umowę o pracę.

wsx
Kandydat

Не рекомендую, вчора мав бути тренування і тиша...

Zostaw merytoryczną opinię o BPO management - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BPO management?

    Zobacz opinie na temat firmy BPO management tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w BPO management?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 3 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy BPO management?

    Kandydaci do pracy w BPO management napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

BPO management
2.5/5 Na podstawie 189 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
BPO management
Przejdź do nowych opinii