Marvel Personal Consulting

Gryfino

Opinie o Marvel Personal Consulting

tolek 2016-06-27 10:45
Stawka najniższa to € 8,87/godz. brutto do € 9,34/ godz. brutto od 01.07.2016, przy 23 latach skończonych, wiekówka czyli 18-22 lata stawki są trochę niższe,każdy rocznik ma inną, w zależności od oferty...
Orderpicker Albert Heijn 2016-06-27 11:00
Sie ma. Ktoś coś wie może o pracy w Albert Heijn?, bo Marvel szuka własnie ludzi do podobno fajnej roboty (zbieranie zamówień na magazynie) od końca lipca na dłuższy okres czasu...
Orderpicker 2016-06-27 11:03
Cześć, właśnie kumpel tam pracował przez Marvel i było bardzo zadowolony. Fajna robota, magazyn, pod dachem, jeździsz z wózkiem i pakujesz towar wg zamówienia. Podobno cały rok można tam pracować i dłużej... Chyba się zdecyduję
Nowa 2016-06-27 12:09
Hej, a konto bankowe musi być walutowe czy moze byc takie jakie posiadam obecnie? Prosze o zrozumienie i pomoc, poniewaz pierwszy raz wyjezdzam: )
Nowa 1 2016-07-12 16:12
Czy jest ktoś w Venlo na papryce ??? Jakie są tam warunki ? Jakie godziny i zakwaterowanie?
VENLO Papryka 2016-07-12 16:34
Czy jest ktoś w Venlo na papryce?? Jakie warunki i jak z godzinami?
8
myszorka 2016-07-14 14:10
Tez jestem zaintersowana ta praca i tez interesuję mnie każda infromacja na jej temat,
1
ciekawska:) 2016-07-15 18:57
Napiszcie proszę ile potrącają za ubezpiecznie i mieszkanie tygodniowo czy jeszcze sa jakieś opłaty i te 9,23 brutto to ile to netto
agtd 2016-07-18 15:16
A pieniądze wakacyjne i urlopowe wypłacają? Bo to jest całkiem fajna sumka, Ok.18 % od kwoty brutto.
zibi 2016-07-19 07:50
siema, wypłacają tutaj wakacyjne, nie ma problemu z tym, pozdrawiam
1
Stokrotka 2016-07-19 17:55
Cześć wie może ktoś czy w firmie marwel pary mieszkają razem
Jack 2016-07-24 09:45
Hej. Za ubezpieczenie około 19 euro tygodniowo a za mieszkanie około 80 euro więc standard. ..pzdr
2
sara 2016-08-19 22:48
hej, jestem zainteresowana pracą przez tą agencje. czy faktycznie zapewniają prace (a nie siedzenie na tyłku za granica) i płacą na czas no i nie ściągają z człowieka kasy za wszystko? prowizja i te sprawy? i jak z warunkami mieszkalnymi bo naczytałam sie ogólnie okropności o mieszkaniach w nl. jak to wygląda?
2
HanSolo 2016-08-20 11:12
Cześć Sara. W sumie wystarczy poczytać wypowiedzi na tej stronce, żeby znaleźć większość odpowiedzi na Twoje pytania. Marvel ma dużo pozytywnych opinii... Są firmą rekrutacyjną, współpracują głównie z firmami z grupy AB Nederland i to AB wypłaca wynagrodzenie, nie Marvel. Marvel nie pobiera żadnej prowizji, mieszkania jak na NL są w AB bardzo dobre, praca jest cały rok, oczywiście jak to wszędzie bywa; rodzaj pracy i liczba godzin zależy od tego, gdzie się trafi... Trzeba zawsze dokładnie dopytać rekrutera. Ogólnie, polecam, moi znajomi tam pracowali i byli zadowoleni... Pozdrawiam
1
HanSolo 2016-08-21 10:31
Cześć. Marvel wszystkie swoje aktualne oferty ma na stronie www.marvelpc.eu
1
HanSolo 2016-08-21 10:34
Hej. Nie poszukują tylko ogrodników. Jest praca też np. na magazynie, również jako operator wózka widłowego bocznego, na fermie i inne. Tylko na GoWork nie mają wszystkich swoich ofert. Reszta jest na www.marvelpc.eu
1
Dan 2016-08-30 22:42
Pracowałem już w Holandii jako order picker w firmie Hoogvliet. Agencja zaś to OTTO. Jedna z najgorszych prac jakie miałem. Tyra się za dwóch, zero szacunku dla człowieka, a dogadanie się z agencją jak i firmą było dość trudne. Nie najlepszy okres w Holandii, ale chciałbym tam wrócić i zacząć inaczej. Jak jest tutaj? Czy będę mógł normalnie pracować, nie martwić się o zakwaterowanie, wynagrodzenie i nie będę musiał po tygodniu zjechać? Prosiłbym o opinię. Mimo że jest tu sporo to sam chciałbym się o tym przekonać. Pozdrawiam.
Dan 2016-08-30 22:45
Pracowałem już w Holandii jako order picker w firmie Hoogvliet. Agencja zaś to OTTO. Jedna z najgorszych prac jakie miałem. Tyra się za dwóch, zero szacunku dla człowieka, a dogadanie się z agencją jak i firmą było dość trudne. Nie najlepszy okres w Holandii, ale chciałbym tam wrócić i zacząć inaczej. Jak jest tutaj? Czy będę mógł normalnie pracować, nie martwić się o zakwaterowanie, wynagrodzenie i nie będę musiał po tygodniu zjechać? Prosiłbym o opinię. Mimo że jest tu sporo to sam chciałbym się o tym przekonać. Pozdrawiam
2
Zombi 2016-08-31 14:11
Dan, mam kumpla który pracuje na magazynie Action w Zwaagdijk przez Marvela jao order picker. Jest zadowolony, robota spoko, mówi, że trzeba się pokazać na początku z dobrej strony i później nie jest źle. Zakwaterowanie i kaska gra, on pracuje teraz 40 do 45 godzin tygodniowo jako picker. Kumpel jest na mieszkaniu (warunki ok) z kumplem, który pracuje na wózku widłowym bocznym, też jest zadowolony. Jako picker dostajesz prawie 10 euro, a na wózkach 10,49/godz brutto. Sam wysłałem im cv , i czekam na odpowiedź... Powodzenia
1
Zombi 2016-08-31 14:11
Dan, mam kumpla który pracuje na magazynie Action w Zwaagdijk przez Marvela jao order picker. Jest zadowolony, robota spoko, mówi, że trzeba się pokazać na początku z dobrej strony i później nie jest źle. Zakwaterowanie i kaska gra, on pracuje teraz 40 do 45 godzin tygodniowo jako picker. Kumpel jest na mieszkaniu (warunki ok) z kumplem, który pracuje na wózku widłowym bocznym, też jest zadowolony. Jako picker dostajesz prawie 10 euro, a na wózkach 10,49/godz brutto. Sam wysłałem im cv , i czekam na odpowiedź... Powodzenia
2
gr 2016-09-17 14:35
witam do jakiej pracy najlepiej sie dostac przezMarvel Personal Consulting zeby pracowac w weekendy chodzi mi na hali przy produkci pakowaniu
Snod 2016-09-17 21:24
No nie jest to tak mało, ale tak bardzo dużo też nie
Sony 2016-09-17 22:03
hej. Wygląda na to, że order picker w Zwaagdijk, można pracować ok 45 godzin...
1
Kalipiker 2016-09-18 21:12
Witam. Czy ktoś mi może powiedzieć coś więcej na temat oferty "Zbieranie zamówień, order picker, HOLANDIA, Zwaagdijk" Ktoś tam pracuje,pracował. Jak wygląda sprawa z godzinami? Praca na zmiany,ilość zmian i przykładowe godziny od... do...? Praca przez cały tydzień,również weekendy?(usunięte przez administratora)Chodzi o to że w obecnej firmie mogę jeździć np. co 2-3 miesiące na 1-4 tygodnie max. Jak wygląda zakwaterowanie?
szukampracy 2016-09-18 21:24
Czy ktoś może powiedzieć coś więcej na temat oferty order picker, Zwaagdijk.
Ktoś tam pracuje/pracował?
Jak wygląda sprawa z godzinami?
Praca na zmiany,ilość zmian i przykładowe godziny od... do...?
Praca przez cały tydzień,również weekendy?
Jakieś dodatki?
Piszą że umowa 9 , 9 , 5. Jak jest z urlopami w tych pierwszych 9-iu miesiącach?
Chodzi o to że w obecnej firmie mogę jeździć np. co 2-3 miesiące na 1-4 tygodnie max.
Jak wygląda zakwaterowanie?
1
Sony 2016-09-19 10:17
hej, powyżej Zombi pisał o tej ofercie: Dan, mam kumpla który pracuje na magazynie Action w Zwaagdijk przez Marvela jao order picker. Jest zadowolony, robota spoko, mówi, że trzeba się pokazać na początku z dobrej strony i później nie jest źle. Zakwaterowanie i kaska gra, on pracuje teraz 40 do 45 godzin tygodniowo jako picker. Kumpel jest na mieszkaniu (warunki ok) z kumplem, który pracuje na wózku widłowym bocznym, też jest zadowolony. Jako picker dostajesz prawie 10 euro, a na wózkach 10,49/godz brutto. Sam wysłałem im cv , i czekam na odpowiedź... Powodzenia
Marvel Personal Consulting 2016-09-19 10:21 [pracodawca]
Witam. Wszystkie nasze aktualne oferty znajdzie Pan na: www.marvelpc.eu
Tam tez można się zarejestrować, tzn albo z linku Zarejestruj się albo po kliknięciu na wybraną ofertę. na stronie www jest tez podany numer infolinii, czynna od pon-pt 8-18. Zapraszamy!
2
szukampracy 2016-09-19 13:41
Sony,fajnie by było,gdyby ktoś,kto tam pracował lub pracuje odpowiedział na powyższe pytania. Biura w Polsce skąd mogą wiedzieć jak jest w rzeczywistości. AB też o wszystkim na pewno nie informują ich. Znam już takie sytuacje że byli zdziwieni jak ludzie wracali i jechali na skargi,albo po prostu palili głupa że nie wiedzą
Kaptain 2016-09-19 14:01
hejka. zarobki to € 9,91/godz brutto dla pickera, 9,34/godz ogrodnictwo, € 10,49/godz reach truck operator, więc zależy od funkcji i wieku jak prawie wszędzie, mieszkanie od 68 do 84 euro tyg, właśnie miła Pani w biurze mnie poinformowała ;-)
1
szukampracy 2016-09-24 23:33
Stawki na stronie z ofertą pracy chyba każdy widzi. Tylko jak to się ma do rzeczywistości z godzinami pracy itd.
Kaptain 2016-09-25 12:23
Powyżej są opinie osób które pracują przez Marvel
Personal Consulting, wystarczy poczytać. Większość opinii tutaj to opinie pozytywne, więc chyba warto spróbować. ..pozdrawiam
dfghj 2016-09-25 18:24
@ Kaptain - no jasne że warto spórbowac. zawsze warto p0ró bowac nowych rzeczy, bo jakby nie patrzec to własnie moim zdaniem rozwija potencjalnego pracownika
2
jola 2016-11-07 15:34
czy wymagane jest w Marvelu zaświadczenie o niekaralności?
jola 2016-11-07 15:37
czy Marvel wymaga zaświadczenia o niekaralności ?
Nick 2016-11-07 15:39
Witam. Zależy od oferty/klienta. Przeważnie jest wymagane, ale nie zawsze... Najlepiej zapytać w mailu lub na infolinii firmy Marvel... pozdrawiam
Justi;-) 2016-11-07 19:22
Witam . Jestem zainteresowana ogłoszeniem pakowanie ozdób świątecznych nie wiecie jak tam placa. Jak czytam wasze opinie to jest bardzo dobra byłam w jednej to strasznie nie wyplacalni to w flexipoolu. Czy jak zadzwonie do nich to się dowiem co i jak czy trzeba wypełnić formularz? Serdecznie pozdrawiam
Jola 2016-11-08 15:19
Cześć Justi. Z tego co wiem to stawka to Euro 8,87/godz brutto i można wysyłać pytania i cv na maila:
APLIKUJ@MARVELPC.EU
później wysyłają formularz, który trzeba wypełnić
Wyjazd jest na około 5 tygodni 30.11 i druga tura 6.12
adonis 2016-11-12 18:46
z tym angielskim ogolnie przesadzasz, z tego co słyszałem w wielu firmach jest polski voice speaker
Siwka 2016-12-05 15:18
Hej byl ktos z biura Marvel przy tulipanach wybieram sie z nimi w Styczniu napiscie jak z godzinami i warunkami mieszkan
Konradovsky 2016-12-14 15:50
Planujemy z kolegą wyjechać do pracy.Opinie wręcz zachęcają o złożenie CV..
2
Zocha 2016-12-14 17:19
hej. koleżanka była i jest zadowolona. dużo godzin, firma wypłacalna, praca do końca kwetnia. tylko wywaliła się na rowerze i nie mogła dojeżdżać... rozwaliła sobie kostkę
1
Mateo 2016-12-30 20:19
Z tego co wiem biuro Marvel z Gryfina w grudniu zakończyło już (na szczęście) współpracę z firmą Axidus i nie wysyła już tam żadnych pracowników (ostatnią grupę wysłali w listopadzie). Za to wysyła do innych sprawdzonych biur z grupy AB, czyli np. AB Vakwerk (gdzie sam pracuję od roku na magazynie, moja najlepsza miejscówka jak do tej pory w Holandii) czy ABflexkracht, gdzie mam kumpli, którzy tam pracują i są zadowoleni. Pozdrawiam
1
Pawel 2017-01-05 13:25
Zastanawiam sie czy z tym biurem wszystko w potzadku bo jesli sledze ich oferty pracy to nawet dwa razy dziennie sie oglaszaja z tymi samymi ofertami.
Wniosek bardzo czesto wymieniaja ludzi czy moze jest inny powod?
Zonk 2017-01-06 10:46
Cześć. Przyczyna bardzo prosta... Brakuje ludzi i muszą się często ogłaszać. 500 + działa... Zobacz inne firmy, jest tak samo ogłaszają się po 5 razy dziennie...
1
Katyy 2017-01-08 19:21
Byłam 2 miesiące i jest spoko ;)
Myślę że to może wynikać również z częstej rotacji. Niektórzy jadą na pół roku, niektórzy na rok, a niektórzy na 2 miesiące, więc myślę że z tego to wynika. luzik :)
1
Monk 2017-02-07 17:51
Potwierdzam, Marvel NIE MA JUŻ NIC WSPÓLNEGO Z AXIDUS. Dzwoniłem do nich i rzeczywiście, już tam nie wysyłają! Zaproponowali mi pracę jako dojarz w firmie AB, auto służbowe, stałe godziny, szkolenie, praca cały rok. Zastanawiam się... Kumpel z Gryfina tam pracuje ma około 45-50 godzin tygodniowo, jest zadowolony...
1
sebi 2017-03-06 19:31
Witam wszystkich serdecznie mam pytanie odnosnie pracy przez Marvel jak to wyglada ogolnie tak od poczatku do wyjazdu czy umowe sie tu podpisuje jak wyglada zakwaterowanie tam na miejscu ile na miesiac sie zarobi dzieki pozdrawiam
1
Adi 2017-03-10 23:52
Mam pytanie miałem w czwartek rozmowę na Skype, czy teraz długo będę czekał za ofertą czy często je proponują? Nie wypadłem źle tak uważam, ale też jestem ciekaw czy będą dzwonić czy jednak dłużej trzeba poczekać? Jak było u was z ilością i czasem proponowanych ofert?
Kamilo 2017-03-11 11:46
Hej. Umowę z Marvel podpisujesz po polsku przed wyjazdem i to jest dobre, bo zawsze masz to na piśmie i takie są przepisy. Zakwaterowanie jest ok, zależy też od tego do jakiej firmy jedziesz. No i w każdej firmie zdarzają się lepsze i gorsze domki, mieszkania. Stawka jest na start zazwyczaj 9,43 brutto/godz. Więc tu też zależy ile masz godzin tygodniowo, przy 40 godz. to około 1500 euro brutto/mc minus mieszkanie około 320 euro miesięcznie... pzdr
Noniewiem 2017-03-28 16:15
Hej ;) mam parę pytań. Chcialam się zapytać o płatność za zakwaterowanie jeżeli chodzi o wiek 18-19 lat oraz o zarobki. Czy nie było żadnych problemów? Z wypłacaniem itp?
Zostaw swoją opinię o Marvel Personal Consulting - Gryfino
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Marvel Personal Consulting