brak logo

Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.

Poznań

Opinie o Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.

wg 2014-06-12 14:29
serwis peugeota mega porażka, w czasie gwarancji udawali, że usuwają usterki lub wmawiali że to tak ma być a zaraz po gwarancji już wszystko wiedzą jak naprawić tylko że odpłatnie
12
Zawiedziony 2015-08-18 20:14
Było tyle negatywnych opinii jeszcze kilka miesięcy temu a tu proszę...wszystko pięknie pousuwane. Dzięjęmy Gowork za nieuczciwość
7
Akaszko 2015-09-15 19:23
Zgłoś Cv do kadr lub wejdź na ich stronę www tam masz info o rekrutacjach
1
Pomocny 2015-09-16 17:34
Zanim poszedłem do pracy do Karlika przeczytałem opinie (których już nie ma..ciekawe?). Za fajne to one nie były jednak poszedłem. I co? Nie wiem od czego zacząć. Wynagrodzenie podstawowe to ciut ponad najniższa krajowa, jak wynegocjujesz dostaniesz umowę o pracę i lepsze wynagrodzenie na start. Brak szkolenia produktowego więc szkolisz i wdrażasz się sam i pozostawiony jesteś sam sobie. Jeśli masz pytanie to dostaniesz odpowiedź jednak nie ma co liczyć na pomocną kontrolę, każdy patrzy na siebie (mam na myśli kierowników). Jeśli sprzedaż samochód, który jest na stanie - fajnie pieniądze dostaniesz w następnym miesiącu lub za dwa (fajnie jeśli do tego czasu masz umowę), jeśli jednak samochód trzeba zamówić - a takich jest większość, pieniądze otrzymasz po miesiącu lub dwóch od wydania auta. A co jeśli twoja umowa, np. próbna, kończy się za miesiąc, a samochód będzie za dwa? Kasy nie dostaniesz! Nawet jeśli umowa została podpisana, wszystko zapięte to o pieniądzach nie ma co marzyć. Kasy nie otrzymasz nawet jeśli samochód przyjdzie po tygodniu od końca umowy. Oczywiście mówią, że dostaniesz, ale tylko po to żebyś dalej sprzedawał i nie zniechęcał się do końca trwania umowy. Jest się pewnego rodzaju więźniem czy też trzymanym na wędce. A umowę waszego sprzedanego auta i tak nie podpisujecie Wy-Sprzedawcy tylko kierownik więc nie widniejecie na umowie. Nie dziwie się że jest tak duża rotacja. JA zostałem oszukany, pieniądze nie zostały wypłacone nawet za sprzedane auta z salonu, nie mówiąc już o tych zamówionych. Po kilku miesiącach chodzenia i pewnego rodzaju proszenia o swoje - NIC. Jestem zbywany jak chodzę po swoje, a jak dzwonię telefon milczy.
Większego szachrajstwa na sobie nie doznałem nigdy. Jednak czego pozytywnego oczekiwać po końcu jeśli jeszcze przed zatrudnieniem zostało się oszukanym co do maksymalnych możliwych zarobków - a prawda, niestety wychodziła już w pierwszych dniach pracy.
Szukacie pozytywów? Heh..Jest jeden: ekipa na warsztacie, z serwisu i niektórzy sprzedający wokół mnie. Służyli radą i pomocą. Za to wam dziękuję.
Odradzam.
11
qwerty 2015-10-03 07:58
karlik sie bardzo zepsul kiedys to byla firma ktora dobrze placila i umiala pochwakic za dobra prace.od kiedy interes przejely dzieci jest dramat.zwalniaja doswiadczonych pracownikow z dnia na dzien przyjmuja wariatow z wizjami ktorzy duzo mowia ale nic nie robia.atmosfera w firmie jest fatalna a sposob traktowania pracownikow i mowienia o nich straszny.kazdy jest zly kazdy oszukuje wedlug wlascicieli.od6 lat nie ma podwyżek.
10
Bolko 2015-10-10 13:02
Totalna żenada. Wystarczy, że miałem prośbę - zapytanie nie związane z kupnem samochodu i tym momencie ... podejście do mnie się zmieniło!!! Kilka razy mailowo i osobiście prosiłem o odpowiedź ... bezskutecznie!!! czyli co, jeśli nie rokujesz zysków dla pracowników tej firmy to potraktują Cię jak ostatnią szmatę?! Żenada! Firmy Polody, Pieluszyńska i Szpot, odpowiedzieli na moje pytania życzliwie, z uśmiehem, bez żadnych oporów i i szybko lub w mirę szybko!
4
mr.y 2016-04-25 19:30
Ta czarna jest dwulicową kobietą (wolałbym nazwać ją po psiarsku). Idzie do Volvo opierdziela tyłki innym i mataczy. Pewnie idzie gdzie indzie chodzi i robi podobnie. Z resztą, tam idzie dużo tuszowanych wałków robionych również przez innych i to w stosunku do klientów, pracowników tak i do szefostwa więc czy robi to jeszcze Pani w czarnych włosach to absolutnie mnie nie dziwi.
3
mr.x do hans 2016-05-09 20:42
Myślę....że prędzej czy później wyjdzie na jaw....prawdziwe oblicze...tej Pani...i sięgnie ją sprawiedliwość...
1
rer 2016-05-17 08:26
To może podać Panią w czarnych włosach do dyrektora @mr.y a nie wypisywać w Internecie? Myślę,że to przyniesie więcej pożytku
2
Joanna 2017-04-26 15:35
@qwerty a jak wygląda sytuacja w firmie obecnie? Czy nastąpiły w niej zmiany korzystne dla pracowników? Chętnie też dowiemy się więcej o Twoich doświadczeniach z pracy w Karlik. Jak wygląda praca na Twoim stanowisku?
1
zadowolony 2017-04-26 17:51
Joanna zgłoś swoją kandydaturę I przekonaj się sama:-)
1
makler 2017-05-05 09:10
Nie polecam!!! Autoryzowany ale kłamca i oszust. Tylko kasa. Masakra. Omijać jak najdalej
2
Zenobiusz 2017-05-05 15:00
Miałem taki sam problem u Ciesielczyka w Suchym Lesie. W czasie gwarancji nic nie widzieli chociaż zgłaszałem na piśmie a po gwarancji wszystko wiedzieli.
Teraz ma kolejny problem u Karlika w Baranowie ale opiszę to później - sprawa w toku.
2
właściciel Peugeota 2017-05-05 15:12
Robiłem wymianę oleju i kilka innych rzeczy. Mam wiele zastrzeżeń, złożyłem reklamację i czekam na odpowiedź ale na razie nikt się ze mną nie kontaktuje. Jestem mocno rozczarowany i pewnie sprawa nabierze poważniejszego biegu.
2
noname 2017-05-18 19:23
zwalniają z dnia na dzień bez podania przyczyny
2
Joanna 2017-05-23 14:58
@noname czy Ciebie to właśnie spotkało? Co więcej możesz powiedzieć na temat swoich doświadczeń z pracy w tej firmie?
1
Maciej 2017-07-16 11:19
Pojechalem z lampa na gwarancji poniewaz strasznie paruje chwile przed kupilem w Douglasie na prezent perfum nowosc Armaniego za 349zl i wrzucilem go do schowka na nastepny dzien otworzylem schowek dopiero i perfumu brak ktos go soboe wzial poprostu masakra
1
Joanna 2017-07-17 10:10
@Maciej
zgłosiłeś tą sytuację również bezpośrednio do kierownictwa Karlik? Myślę, że taka informacja może być dla firmy bardzo istotna.
1
Maciej 2017-07-17 17:31
Zglosze tylko wroce z urlopu
1
ED 2017-08-04 15:16
Masakra! umówiłem się na wizytę w ASO na wymianę części układu hamulcowego, auto zostawiłem po kilku godzinach telefon że nie mają części - auto do odbioru za tydzień......Jak można być tak nie przygotowanym. Czy ja w momencie zapłaty mówię, że nie mam dziś pieniędzy i zapłacę kiedy indziej????
Jest to już nie pierwszy raz. Aczkolwiek zdarzają się także dobre gesty z ich strony, pojechałem wymienić gumy stabilizatora, wymienili cały stabilizator, a dlatego że byłem klientem ASO to zrobili kompletną usługę gratis! zależy jak się trafi :-)
1
Ewa 2017-08-04 21:27
Tak prawda, miałem to samo, po gwarancji od razu wiedzieli że trzeba wymienić cały rozrząd.
1
Małorzeczymniejużdziwiwtymkraju 2017-08-20 23:39
Dość specyficzne podejście do rekrutacji ! Pan dyrektor serwisu (!) zaprosił mnie na rozmowę po której to odniosłem wrażenie że jest moją kandydaturą mocno zainteresowany , na końcu poprosił bym zadzwonił za 2 tyg. gdy wróci z wakacji i wtedy porozmawiamy o szczegółach. Gdy zadzwoniłem po 2 tyg. stwierdził bym zadzwonił za następne 2 tyg. bo wtedy skończy się etap rekrutacji . Gdy zadzwoniłem po kolejnych 2 tyg. pan dyrektor (!) serwisu powiedział żebym zadzwonił na następny dzień bo wtedy to on już na pewno będzie wiedział o wyniku rekrutacji . Gdy zadzwoniłem kolejny (!) raz to pan dyrektor (!) serwisu oznajmił mi iż podczas jego wojaży wakacyjnych przyjęto już kogoś do jego działu i niestety ale może kiedyś znajdzie się miejsce i dla mnie ! Teraz u mnie nastąpiła chwila konsternacji i zadziwienia kretynizmem tegoż pana dyrektora serwisu (!) bo jak to możliwe że ktoś (?) podejmuje decyzję o przyjęciu do pracy osobę z którą pan dyrektor jak sam stwierdził nie przeprowadzał rozmowy kwalifikacyjnej a właśnie on jest chyba najbardziej adekwatną osobą do podjęcia decyzji czy ta osoba jest najbardziej przydatna do pracy w dziale którym ON zarządza !! i jak to możliwe że przez 2 TYGODNIE !!po powrocie z wakacji nikt nie poinformował pana dyrektora serwisu (!!) o fakcie przyjęcia nowego pracownika ??!! Straciłem MIESIĄC w oczekiwaniu na (jak miałem wrażenie po rozmowie ) usłyszeniu decyzji o rozpoczęciu przeze mnie pracy w tej firmie !! Doprawdy pocieszny człowiek z tego pana dyrektora (!) aczkolwiek dla mnie to żałosne podejście do człowieka który jest w ciężkiej sytuacji i szuka pracy !! To takie negatywne podsumowanie mojej styczności z firmą Karlik aczkolwiek nie wiem jak się zachowują "sternicy " innych działów innych marek w tej firmie ?
1
Peżot 2017-09-02 07:25
Dokładnie tak samo. Było bardzo miło i merytorycznie. Jedno, drugie spotkanie. Ustalony system premiowania i data rozpoczęcia pracy. I .... Tak jak opisałeś. Po kilku tygodniach niedoszły manager dowiaduje się od pani dyrektor (wyżej wspomnianej) ... że ... Bla bla bla .... Nie ma czego żałować. Życzymy skukcesów i więcej zadowolonych klientów. Karma wraca
2
Zostaw swoją opinię o Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.