logo Pronobel

Pronobel

Gliwice

Opinie o Pronobel

Grazyna 2016-11-10 10:11:25
Nie zgodze sie z toba bo przedstawiaja zawsze co jest na ofercie i jakie zdrowie u omy albo opy takze informacja jest
2
Polecam 2016-11-10 13:09:31
Polecam i tyle! Spróbuj to się przekonasz :)
2
ola 2016-11-10 14:41:39
mi dali zupełnie inna ofertę niż w realu i nie pracuję z nimi od 9 mies. nie polecam tej agenci ( usunięte przez administratora )
2
:_# 2016-11-13 13:03:31
takich miernych agencji ja oni jest wiele oni są poniżej zera.
3
Anna 2016-11-14 14:01:28
Dziekuje za super sztele! Pojutrze wyjezdzam
1
gosć 2016-11-14 23:00:37
Uwaga!!!! zblizają się święta a takie agencje jak Helper czychaja na rozpaczliwe szukające pracy nowicjuszki. Niestety miałam z nimi w tym światecznym czasie styczność Wiec moje Panie bez umowy i za nędzną stawkę jaka oferują w tym czasie nie wyjeżdzajcie do pracy nie dajcie sie wpuścić w maliny tak jak Ja za 800 brutto bez dodatku i na własna reke dojazd Nie odradzam u nich pracy tylko ostrzegam Powodzenia
2
Mania 2016-11-15 09:47:52
A gdzie jedziesz? Ja 20 km niedaleko Berlina a Ty?
zakłamana 2016-11-15 11:27:41
kobieto jeszcze nie pojechałaś nie mów hop zanim podskoczysz.
1
Sara 2016-11-15 13:11:58
A gdzie dokładnie?
1
gość 2016-11-15 19:52:22
wszystkie polskie i niemieckie firmy w branzy opieki, ktore wysylaja opiekunki do rodzin na tzw. 24 godz. pracuja calkowicie nielegalnie. Jedyna legalna forma zatrudnienia jest bezposrednie zatrudnienie u rodziny, czyli tam gdzie wykonuje sie prace. Tylko wtedy rodzina ma prawo do powiedzenia w umowie o prace ile opiekun/ka bedzie zarabiac (min. 8,50 €), kiedy bedzie pracowac, jaki jest zakres obowiazkow, ile ma urlopu itd. Zatrudnienie w firmie i przekazanie do innej firmy , organizacji, rodziny swojego pracownika jest zabronione. Na to potrzebne jest zezwolenie z urzedu pracy na tzw. leasing pracowniczy. Nie spotkalem na rynku zadnej firmy , ktora by takie zezwolenie miala. W Niemczech skrotowo nazywa sie to AÜG. Polskie ZUS-y nie interesuja sie, czy firma pracuje legalnie czy nielegalnie. Najwazniejsze , ze oplacane sa skladki. Niestety, jezeli dojdzie kiedys do regulacji prawnych, to wyjdzie, ze ZUS-y pobieraly skladki od nielegalnych firm. Wg. prawa beda musialy zwrocic zaplacone skladki firmom, ktore placily za pracownikow, ktorzy pracowali u rodzin a nie w firmie. To rodziny maja obowiazek placic skladki za swoich pracownikow, bo je rzeczywiscie zatrudniaja. Niestety bez umow pracowniczych. Panstwo niemieckie dostrzega ten proceder, ale kontrole w tym zakresie sa niewystarczajace. Najgorszych jednak przestepstw dopuszczaja sie niemieckie firmy, tzw. Dienstleistung Firmen. One zawieraja z rodzinami Dienstleistungvertrag i rozliczaja swoje uslugi z niemiecka kasa chorych. Jezeli wykonuja tylko czynnosci zawarte w zakresie swoich uslug, to jest legalne. Ale wlasnie te firmy najczesciej zawieraja z polskimi firmami umowy i pod plaszczykiem uslug przemycaja do rodzin opiekunki na 24 godz. NIEWOLNICTWO ( w Niemczech nie wolno dluzej pracowac jak 8 do 10 godz. Musi byc zachowana 11 godz. przerwa),OSZUSTWO ( bo wmawiaja rodzinom ze wykonuja uslugi, straszna bzdura, bo opiekunki wykonuja polecenia rodziny a nie firmy),NIELEGALNIE, bo rodziny nie maja zadnych umow pracowniczych z opiekunami, wiec nie maja prawa pwiedziec , co jest do zrobienia. Np. dziadek spadnie ze schodow, opiekunka nie ma prawa go podniesc, bo jej polecenia wydaje firma a nie rodzina
3
Sandra 2016-11-16 09:32:46
Powodzenia :)
Bellisima 2016-11-16 19:09:15
1000 euro ?????????????
1
Patra 2016-11-17 11:41:03
Ja mam 1100 u nich :) A moja koleżanka 1050
1
Gosc 2016-11-18 11:36:59
Kiedy pronobel robi przelew?
2
Stasia 2016-11-18 13:16:03
Dostaniesz sms jak dostaniesz na konto a placom 20 kochnana
Gosc 2016-11-18 13:18:12
Dzieki:) jestem z nimi 1 a 20 niedziele dlatego pytam :)
jola urban 2016-11-18 17:45:47

Jola Urban


Jestescie najbardziej wyzyskujaca firma..PRONOBEL.... Program to bezplatny kurs niemieckiego...za darmo nocleg i wikt....potem umowa i praca .. pierwsze dwa miesiace za 300 euro..:v :v czyli chytrze trza Wam oddac te niby "bezplatne" dobrodziejstwa!!! i to w dwa miesiace....Chciwosc ludzka nie zna granic.. wierze,ze naiwnych tez nie brakuje!!!..:D
2
Ania 2016-11-18 19:20:39
Ale wypisujesz głupoty ja też jestem po kursie i już pracuję w Niemczech i zarabiam dużo więcej za niedługo to będzie 800 euro a potem mi obiecali kolejną podywże jak tylko się nauczę lepiej języka wiec nie oszukuj tutaj
MARTA 2016-11-18 20:25:00
Wita serdecznie. Jestem po kursie szkoleniowym.Cos się nauczyłam pszectawiac się..
1
:-) 2016-11-18 21:28:51
A to co Pronobel ma być (socjalną) noclegownią i jadłodajnią GRATIS dla wszystkich? Przecież gdyby po kursie opiekunka nie jechała do Niemiec to Firma będzie stratna. Kurs jest za darmo, a że wikt i opierunek kosztuje... no wybacz, ale chyba jesteś istotą myślącą... z Wenus! Podaj gdzie się można gratis przekimać i zjeść zaraz tam wyruszę... bo to musi być jakaś kraina mlekiem i miodem płynąca. :-) Oj ludzie... nawet jakby ten miód na tyłek gratis serwowano to i tak wam źle.
1
Ewka68 2016-11-19 07:35:29
Ma ktoś już wyplate?
Ania 2016-11-19 10:48:27
Jola napisz prawde bo ja jestem po kursie i styczniu bede zarabiala juz 800 ojro a potem wiecej jak podszlifuje jezyk wiec nie wypisuj takich glupot
Mariola 2016-11-19 17:07:13
A ja mam 1200 :)
1
głupota ludzi marnych 2016-11-19 21:41:46
hmmm haha chyba w snach.
1
Zuza 2016-11-20 17:49:56
Ja tez mam tyle a jak zaczynalam to mialam 800 i jak coraz wieneej mialam jak sie uczylam niemieckiego :)
Gosc 2016-11-21 08:12:09
Tez mam tyle. Z tym ze sie nie doszkalalam z niemieckiego juz bo nie bylo potrzeby
1
gość 2016-11-21 13:50:51
e tam przeciętna ma 1000e i do widzenia pronobel to wyznacznik mierności i smiechu.
2
Marianna 2016-11-21 15:15:25
Ja wyjezdzam juz z nimi na 5 sztele do tej samej rodziny i placom na czas i jest wszystko fajno
Gosc 2016-11-21 15:20:36
No przecietna 1000.. Ale sa osoby ktore z marnym jezykiem oczekuja kokosow. A przy pierwszym wyjezdzie i tak jest mniej bo tez musisz sie moze sprawdzic. Jak trafisz na lekka Stelle to jest dobrze bo idz w Polsce i zarob za miesiac ponad 4 tys zl...
Karolina 2016-11-23 19:12:40
Ja zarabiam 1150 i jest bardzo zadowolona :)
Bogna 2016-11-23 19:15:54
Super firma ;)
Lucyna 2016-11-23 23:07:01
Pff ja tam jestem zadwolona z pracy w tej firmie. wczesniej pracowalam na gerwerbe i sobie tylko problemow narobilam bo przepisow nie znalam do konca a jak poszlam do prawnika to tyle musialam zaplacic ile zarobilam. nigdy wiecej wole juz z prozadna firma jechac i miec spokojna glowe
1
Zenona 2016-11-25 11:15:16
Haha friga chyba nie wiesz co piszesz ja wiem ile placom i nie klam ze az tyle jak piszesz. w probklu placom na czas ejszcze niemialam nigdy porlebmow zadnych z niczym u nich takze nie wypusuj gluport. przepraszam za literkowki ale pisze z tabletya
2
marta 2016-11-26 19:47:05
ja z nimi pracowałam i wiem ile dają dziewczyny wykorzystują moje zmienniczki pracowały kilka lat i jaki język miały a ledwo miały 1050 e a ta friga to daje tyle po prostu nie okrada daje zarobić za dobry język ja myślę ze pronobel wypisuje samoocenę oni maja takie manewry. moja koleżanka od nich odeszła i nieżałuje tak jak ja. naprawdę nie ma czego.

2
Danka 2016-11-27 11:48:05
Pff jak masz lepszy jezyk to masz wiecej u nich niz 1050 euro co piszesz wiec smiech na sali. WIesz co to sobie wyjedz jak moja jedna kolezanka na gewerbe i tez taka madra byla hahahaha ze niby ile ona zarobie ze 1500 euro i w ogole. a potem jak sie musiala poplacac i wogle to miala grosze nawet 1000 euro nie miala i teraz jezdzi z agencji i co ty nato
anka 2016-11-28 17:55:17
tak to prawda robi ludzi jeleni i wyzyskują . najgorsza agencja jaka tylko może być .
1
Gosia 2016-11-29 09:26:34
Polecam firme pronobel :)
gość 2016-11-30 18:14:52
na tle innych agencji z płacą to słabo wypadają pracowałam z nimi i lepiej nie mówić język słaby w kółko to samo nic innego nie mówią . sami niech jadą za 900e jak mówią dobrze.
1
magda 2016-11-30 19:32:10

NIE POLECAM!
Nie sprawdzaja miejsc na ktore wysyłają opiekunki,a jeśli któraś się skarży i chce zjechać-straszą karami,nastepnej zaś opiekunki oczywiście nie informują o stanie na Stelli.
Bywają u nich Stelle z agresywnymi furiami,pacjentkami,które nie powinny podlegać opiece domowe
1
Klara 2016-12-01 10:22:23
Ale klamstwa ja tez z nimi jezdze i jak mi cos nie pasuje to mowie mojej koordynatorce i bylo raz tak ze mi zmienili rodzine. Wszystko da sie dogadac ale z nimi ale nie lepiej narzekac na wszystko
klaudia 2016-12-01 15:03:00
ty z nimi jeździsz chyba palcem po mapie pronobel pisze sam sobie opinie.
ta agencja dawno powinna nie istnieć wyzyskują i okradają dają najniższe stawki jakie tylko mogą być język ma pani słaby i tylko pretekst żeby dać 1000e lub poniżej sami pracujcie na 24 godz pracy. z dala ot takich krętaczy moje koleżanki dawno od nich odeszły w innych agencjach dają o 450e nawet miałam 1000 a dziś mam 1450e i jestem zadowolona. pronobel to ostatnie dno . dno bez dna.
2
gosc 2016-12-01 15:39:27
wszędzie się ogłaszają bo nikt z nimi nie chce jezdzic a opiekunki masowo od odchodzą .
1
Aleksandra 2016-12-01 16:07:01
Ja jezdze z nimi juz od 2 lat i bylam na 5 wyjazdach i jest fajno
1
sylwia 2016-12-01 18:24:30
czytam opinie wasze i raczej nie zadzwonię do nich nie widzę po prostu sensu u nich tak opiekunkę traktują . szkoda słów.
1
gość 2016-12-01 20:14:02
Niemeckie rodziny placa agencjom w zaleznosci od stanu zdrowia pacjenta. Przykladowo: Jakas 80 letnia psychicznie zdrowa, chodzaca babcia potrzebuje gosposi (przy niej nie ma za duzo pracy ) Agencja bierze 1600E. Dukajaca opiekunka dostaje 850-900E netto.
Jezeli jakis dziadek ma demencje i wiele innych chorob (przy nim jest duzo pracy) to agencja bierze 1800-2200E, a opiekunka dostaje max.1200E netto.
Za bardzo, bardzo ciezkie przypadki,( gdzie musi jechac polska pielegniarka) abencje biora nawet 2700E. Pielegniarka dostaje 1500E netto. Agencja musi oczywiscie zaplacic wasze ubezp. zdrowotne i emerytalne, ale to sa grosze.
Kazda opiekunka musi przynosic miesiecznie przynajmiej!!!!!!!500E (czasami nawet 1000E) czystego dochodu.
Dlatego dla tych zlodzieji nigdy bym nie pracowala!!!!!!!!!!!!!!
1
Gosia 2016-12-01 21:42:21
Jak jestes taka madra to jedz na gewerbe haha i zobaczymy czy ci sie to oplaci. Niejedna juz taka madra byla jak ty i pojechala na gewerbe i potem zalowala. a to juz bylo za pozno na zale i lzy. powiem ci najlepsze ze potem wracyly do agencji bo to nie jest tak latwo jak sie zdaje. tRXzeba sie znac na niemieckich przepisach i wogole. cala glwoa zaprzaontnieta wszystkim a tak masz pomoc. ale rob jak wolisz tylko potem nie placz i nie wylewaj tu swoich zali...
50 % 2016-12-02 08:34:53
W pronoblu jest 50% kwoty dla opiekunki z tego co płacą niemieckie rodziny.
1
Zosia 2016-12-02 09:47:28
Ale piszesz gupoty jasne moze jechac na gewrbe? ja tez bylam na gewerbe i mi obiecano 2000 euro hahaha daj spokoj a oplaty a problemy mialam. msakara
1
kasia 2016-12-03 16:50:59
agencja nie spełniająca zadnych norm i kiepsko płacą
1
gosc 2016-12-06 17:13:35
ja również ich nie polecam robia ludzi w konia
Zostaw swoją opinię o Pronobel - Gliwice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pronobel