brak logo

Klub Strefa G2

Radom

Opinie o Klub Strefa G2

szpyrytus 2010-03-23 15:03:31
Byłem na rozmowie i muszę powiedzieć ze żałuje straconego czasu. Osoby które prowadzą tą rekrutację szukają jeleni którzy za marne grosze będą pracować przez cały tydzień.Do tego uważają się za osoby które postradały wszystkie rozumy.Nie chcą powiedzieć wcześniej przez tel na jakie średnie wynagrodzenie można liczyć, tylko wszystkiego trzeba się dowiadywać na miejscu. Gdyby od razu powiedzieli jaką pensję proponują zaoszczędziliby wielu ludziom czasu i pieniędzy. Nie polecam!
spontaniczna 2010-03-24 14:55:49
A ja się z tym zdaniem zupełnie nie zgodzę. Byłam także na rozmowie, która była prowadzona przez sympatyczną młodą Panią i Pana, który jest chyba właścicielem. Ogólnie wrażenie mam pozytywne, co do stawek to zależy co kogo interesuje, bo jak na Radom to stawki są całkiem normalne i w przeciwieństwie do innych firm płacą także za dni szkolenia.
anonim 2010-12-11 20:15:32
Odradzam i jeszcze raz odradzam pracować w tym klubie! 1. Praca za marne grosze 2. Ci co pracują pomiatają nową osobą i wysyłają do najgorszej pracy np sprzatanie tego czego nikt sprzątać nie chce...3 jeden z szefów zobaczy cie, że jesz sniadanie to juz jest chory, że przez chwile siedzisz. 4 zero pracy zespołowej jedni na drugich donoszą do szefów. Po prostu szkoda zdrowia i nerwów do pracy w tym klubie..
Byłapracownica 2011-01-29 12:32:42
tak masz racje co do pomiatania nowymi wysyłają do najgorszych rzeczy, a Ty co? Musisz to zrobić! Zrezygnowałam po 3 dni pracy to była masakra, a jak znalazłam sobie drugą prace i im powiedziałam, że muszę się jeszcze zwolnić z jednej i jak zapytali się gdzie pracuje to mówili, że mi się nie dziwią i od razu mówię, że to nie jest jakaś tam ich konkurencja bo to całkiem inna firma;) NIE POLECAM PRACY W G2 ANI W FANABERII (są to jedni właściciele, więc jest to jedno(usunięte przez administratora)).
anonim 2011-02-08 20:58:07
spontaniczna - 2010-03-24 14:55:49

A ja się z tym zdaniem zupełnie nie zgodzę. Byłam także na rozmowie, która była prowadzona przez sympatyczną młodą Panią i Pana, który jest chyba właścicielem. Ogólnie wrażenie mam pozytywne, co do stawek to zależy co kogo interesuje, bo jak na Radom to stawki są całkiem normalne i w przeciwieństwie do innych firm płacą także za dni szkolenia.

Ta miła pani co mówisz pewnie blondi to kochanka jednego z szefów/(menadzerka) i wcale nie jest taka miła panoszy sie i nie mozesz 5 min odpocząć-zreszta przez cała noc nie ma przeryw zeby cos zjesc jest masakra!!! A co do ekipy tzn barmanki spoko ale nie na duzym barze jest tam taka z kreconymi wlosami dziewczyna ona jest porąbana na małym barze spoczko.ochroniarze tez sa fajni i kelnerki kelnerzy tez nie wszyscy trzeba uwazac zeby nie podpierdzielili ze sie pali w wc.
anonim 2011-05-17 16:50:14
Witam w G2 sa 2 szefów pan M i pan P :) Od pana P trzeba trzymać sie z daleka bo sie wszystkiego czepia a pan M zależy od nastroju!!!Płaca mało a wymagaja dużo.Ta pani blondynka to rzeczywiście kochanka pana M :) i panoszy sie jak tylko moze szczezez nikt jej nie lubi nawet barmanki i ochroniarze-nikt!!kazdy sie usmiecha do niej a swoje sobie mysli. Barmanki sa oki nie wszystkie trzymajcie sie z daleka od Pauliny bo jak nie masz mocnych nerwow to wyrąbiesz jej w zęby.Ta w kreconych wlosach jak ktos tam napisal z duzego baru jest spoko wiadomo czasami sa gorsze dni .kelnerki-kelnerzy sa spoko a jest taka jedna kelnerka czarna z duzego baru ona jest spoko wytłumaczy wam wszystko . kto zacznie pracowac-powodzenia
lukier 2011-07-01 11:22:34
Stawka 5zł/h wydawało mi się, że w obecnych realiach taka stawka jest niemożliwa, a jednak G2 przebija wszystkich pod tym kątem. Niestety dopóki będą chętni pracować za taką stawkę, nie ma szans aby właściciel G2 ją zwiększył.
no i...? 2013-01-28 10:46:55
Piszecie takie miłe rzeczy a wszyscy chodzicie do tego lokalu i wydajecie tam pieniądze jeszcze.W ogóle nie wspominajcie o tym klubie i tych smiesznych właścicielach i zwyczajnie olejcie ten lokal ciepłym moczem.Skoro oni nie dają ludziom zarobić pieniędzy,to dlaczego wy dajecie zarobić tym (usunięte przez moderatora) ?Przecież oni w głównej mierze zarabiają na alkoholach,wejściówkach,imprezach okolicznościowych.Żeby zarobili kase,to potrzebni są ludzie,którzy te pieniądze tam zostawią :)
lalala 2016-05-17 11:23:36
@kon nie rozumiem zestawienia dwóch tak różnych wykonawców w jednym klubie..
Zostaw swoją opinię o Klub Strefa G2 - Radom
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Klub Strefa G2